اخبار بازیگران

کنایه محسن کیایی به این شخص جنجال به پا کرد

محسن کیایی، بازیگر معروف سینما و تلویزیون به عکس‌العمل عجیب مصطفی میرسلیم، وزیر اسبق ارشاد بعد از دیدن عکس پرویز پرستویی واکنش نشان داد و به این نماینده پرحاشیه مجلس یازدهم کنایه تندی زده است.

کنایه محسن کیایی به این شخص جنجال به پا کرد

کنایه محسن کیایی به میرسلیم

میرسلیم اخیرا طی مصاحبه‌ای که از وی منتشر شد، گفته بود: «پرویز پرستویی را نمی‌شناسد»!

محسن کیایی در استوری اینستاگرام خود نوشت:

خوشبختانه ما هم‌ شمارو نمیشناسیم و بدبختانه برای ما تصمیم میگیرین.این درد ماست.

کنایه محسن کیایی به این شخص جنجال به پا کرد

بیوگرافی محسن کیایی

در سال‌های اخیر و در میان کارگردان‌های جوان سینمای ایران، نام مصطفی کیایی به نامی آشنا در میان اهالی سینما تبدیل شده است؛ کارگردانی که قصه گفتن می‌داند و رگ خواب تماشاگر را می‌شناسد. اما این مطلب معرفی برادر کوچک‌تر این کارگردان، یعنی محسن کیایی است، بازیگری که در تمام فیلم‌های مصطفی کیایی حضور داشته و با او شناخته می‌شود.

مصطفی و محسن کیایی

در سال‌های اخیر کیایی با بازی‌های درخشانش، توجه منتقدین و تماشاگران را جلب کرده است تا ثابت کند که بیش از هر چیزی بر توانایی‌های خود تکیه کرده است. مصطفی کیایی در پاسخ به سؤالی درباره حضور برادرش در فیلم‌هایش می‌گوید: «اولویت برای من کار است و برای کارم ارزش بیشتری قائلم، تا جایی که بتوانم از او (محسن کیایی) استفاده می‌کنم و نقشی که به درد او بخورد به او محول می‌کنم، در غیر این صورت با کسی در طول کار شوخی ندارم.»

محسن کیایی با بازی‌های خوبش در فیلم‌های مصطفی کیایی، به مرور نظر دیگران را به خود جلب کرد و در سال‌های اخیر با کارگردان‌های زیادی همکاری داشته است.

در بیوگرافی محسن کیایی آمده است : او متولد 6/6/60 در تهران است و عدد 6 را عدد شانس خود می‌داند.

ادیت جالب عکس محسن کیایی در کنار عکس کودکی اش
ادیت جالب عکس محسن کیایی در کنار عکس کودکی اش

در بیوگرافی محسن کیایی گفتنی است او علاوه بر کار بازیگری، نویسنده هم هست و از سال 1388 تا کنون به صورت حرفه ای فعالیت های هنری داشته است. محسن می گوید که در کنار برادرم مصطفی به سراغ کار دستیار کارگردانی رفته و در فیلم های کوتاه و تبلیغاتی که برادرم می ساخت، همراهش بودم.

با آثار هالیوودی پیمان معادی بازیگر ایرانی آمریکایی بیشتر آشنا شوید

در بیوگرافی محسن کیایی لازم به یادآوری است فیلمنامه سریال مهمانان ویژه به کارگردانی جواد رضویان که چندی پیش از شبکه تهران پخش گردید توسط وی نوشته شده است.

تحصیلات محسن کیایی

در بیوگرافی محسن کیایی میخوانیم این بازیگر جوان ایرانی از طریق آکادمیک به عرصه هنری در زمینه بازیگری وارد شده است. محسن کیایی دانش آموخته رشته بازیگری از دانشگاه آزاد است. او در دوران تحصیل با برخی از هنرمندان از جمله سامان دارابی و فرناز رهنما در دانشگاه هنر و معماری هم دوره بوده است.

خانواده محسن کیایی

فوت مادر محسن کیایی

محسن کیایی یکی از بدترین اتفاقات زندگی خودرا فوت مادرش می داند. مادر وی در 14 دی 1396 درگذشت.

محسن کیایی و پدر و برادراش
محسن کیایی و پدر و برادراش

وضعیت تاهل و ازدواج محسن کیایی

بیشترین جستجوها در بیوگرافی محسن کیایی درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

محسن کیایی و با سهیلا امیرحسینی عکاس و گریمور ازدواج کرده است.

محسن کیایی : همسرم مشوق خيلي خوب من در كارهاي هنری است و در خلق فيلمنامه‌ هايم هم سهم زيادی دارد چون خودش هم دست به قلم است

محسن کیایی و همسرش

ماجرای ازدواج محسن کیایی

در بیوگرافی محسن کیایی میخوانیم وی در سن 21 سالگی با سهیلا امیرحسینی در تئاتر آشنا گردید و در سن 24 سالگی عقد و ازدواج کردند. وی می گوید اگر در جوانی ازدواج نکرده بودم با شرایط الان خیلی سخت بود ازدواج کنیم .به گفته خودش با هم رابطه خیلی دوستانه ای دارند.

محسن کیایی و همسرش

فرزند محسن کیایی

ثمره این ازدواج یک دختر به نام رز کیایی میباشد.

محسن کیایی و دخترش رز

محسن کیایی برای دخترش نوشت: دختر کـه باشی زود میرنجی، زود میبخشی، زود می‌گریی، زود می‌خندی، تـو مامور احساس روی زمین هستی، بی تـو و بازی گوشیهایت جهان می میرد دختر جان. امروز 7 اردیبهشت، باورم نمیشه یکسال شد! بابا جون تولدت مبارک.

زندگی خصوصی رامبد شکرابی و حدیث فولادوند

رز کیایی

علایق و حقایقی درباره محسن کیایی

در ادامه بیوگرافی محسن کیایی مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره ی او.با ما همراه باشید.

علاقه محسن کیایی به فوتبال

این بازیگر مرد مشهور ایرانی علایق فوتبالی شدیدی دارد. او طرفدار تیم پرسپولیس است. اوقات فراغت محسن کیایی با بازی فوتبال سپری می شود و البته سینما رفتن هم گزینه بعدی او برای پر کردن اوقات فراغتش به حساب می آید.

محسن کیایی در عرصه فوتبال برای خودش اسطوره هایی دارد. او می گوید که اسطوره من در فوتبال داخلی احمدرضا عابدزاده است و به او علاقه زیادی دارم. اسطوره محسن در فوتبال خارجی هم بوفون است. بنا به گفته های محسن کیایی، مهدی طارمی و محسن مسلمان هم جزو دوستان او هستند.

گفتنی است که محسن کیایی تجربه گلر در زمینه بازی فوتبال را هم دارد و شاید به همین علت است که اطلاعات فوتبالی زیادی دارد.

جالب است بدانید محسن کیایی از ۱۴ سالگی فوتبال بازی کرده اسـت و عضو تیم هاي جاوید، شهدا، جوانان، پرسپولیس و جوانان بهمن بوده اسـت اما بعلت آسیب شدید زانوی پا بـه اجبار فوتبال را رها کرد و بـه‌سوی تئاتر رفت، اما همان‌ گونه در تیم فوتبال هنرمندان بازی می کند.

فوتبال محسن کیایی

جنجال محسن کیایی و علیشمس

در یک مصاحبه ای از محسن پرسیده شده که کار کدام خواننده را نمی پسندی و به اصطلاح از آن خواننده «بدت می آید؟!» که محسن جواب داد از خواننده ای به نام علیشمس! او گفت من شخصیت فردی او را نمی شناسم اما از صدا و کارهای او به عنوان خواننده خوشم نمی آید!

علیشمس نیز در واکنش به این صحبت های محسن کیایی گفته بود که : بازیگر رده دهم که صرفا در فیلم های برادرش بازی کند، آن هم در سن ۳۲ سالگی به بعد وارد دنیای هنر شده است، اصولا شخصیت مهمی نیست که بخواهم جوابش را بدهم و این صحبت های من هم به درخواست طرفدرانم بوده است که از من خواسته بودند تا جواب این بازیگر را بدهم.

جزئیات سریال دادستان ؛ بیوگرافی بازیگران، داستان و ...

شروع فعالیت هنری محسن کیایی با برادرش

در بیوگرافی محسن کیایی آمده است : او پس از تحصیل در رشته بازیگری، به‌عنوان بازیگر در تئاتر شروع به تجربه‌های متفاوتی می‌کند و در کنار تجربه در تئاتر، در کلاس‌های بازیگری زیادی شرکت می‌کند.

در همان دوران مدرسه نخستین جایزه تئاترم را گرفتم و فهمیدم استعداد بازیگری دارم، اما قبل ازآن عمویم اسم مـن را طوطی گذاشته بود. مـن ازآن بچه‌هایي بودم کـه خیلی حرف می‌زدم و جوک‌هاي بی‌مزه تعریف می کردم و بهمین دلیل عمویم مـن را طوطی صدا می‌زد.

در مدرسه هم دبیرهای پرورشی‌مان بخاطر حضور مـن در تئاتر بـه حدی مـن را قبول داشتند کـه کلید اتاقشان رابه دست مـن می‌دادند و تئاتر هم بهانه‌ خوبی برای از کلاس در رفتن بود. مـا بـه بهانه تئاتر از کلاس بیرون می‌آمدیم و دورهم جمع می‌شدیم و بعد هم دوستانمان را جمع و برایشان اجرا میکردیم.

تا زمان پیش رفت ودر ۱۷ سالگی نخستین تئاتر حرفه‌اي ام را در جشنواره نمایشگران فردا در کرج روی صحنه اجرا کردم. داوران آن جشنواره گلاب آدینه، داریوش محترم، حسین مسافر آستانه و مهدی هاشمی بودند و مـن در آن جشنواره استانی جایزه ۱ بازیگری را گرفتم و ازآن زمان بازیگری برایم جدی شد.

در بیوگرافی محسن کیایی جالب است بدانید محسن کیایی عضو گروه تئاتری محمد رحمانیان –از کارگردانان مطرح تئاتر- بوده است که ازجمله مهم‌ترین همکاری‌های او با این کارگردان، می‌توان به نمایش «پل» اشاره کرد که در این نمایش، کیایی در کنار نام‌های آشنایی مثل علی عمرانی، احمد آقالو، رضا بابک و مهتاب نصیرپور به روی صحنه رفته است.

کیایی تا سال 86 به فعالیت جدی خود در تئاتر ادامه می‌دهد و پس از یک دوره تجربه در تئاتر، وارد سینما و تلویزیون می‌شود.

سیر تا پیاز سریال یاغی با حضور درخشان پارسا پیروزفر و طناز طباطبایی

بازیگری محسن کیایی

محسن کیایی اولین بار در سال 79 و در سریالی بنام “رویای گلی” مربوط به گروه کودک و نوجوان شبکه دوم سیما، در مقابل دوربین ظاهر شد و پس از آن در همان سال، در سریال دیگری به نام «شاهین می‌خواند» حضور پیدا کرد؛ کیایی در این سریال چند اپیزودی در نقش جوانی ایفای نقش می‌کند که به بیماری ایدز مبتلاست.

پس از این تجربه‌ها کیایی باز هم به تئاتر برمی‌گردد، تا این‌که در سال 86، به همراه برادرش، اولین فیلم سینمایی را تجربه می‌کند. پیش از این فیلم، محسن کیایی در کارهای کوتاه برادرش و همین‌طور در تیزرهای تبلیغاتی‌ای که مصطفی کیایی کارگردانی می‌کرده است، تجربه کار به‌عنوان دستیار کارگردان را داشته است.

«بعدازظهر سگی» اولین فیلم سینمایی مصطفی کیایی به‌عنوان کارگردان است که محسن کیایی در آن نقش‌آفرینی کرده است. بازی محسن کیایی در «بعدازظهر سگی»، با توجه به این‌که این فیلم فیلمی پر پرسوناژ است، چندان به چشم نیامد: «قرار بود از ابتدا مصطفی نقش اصلی را به من بدهد اما در میان اهالی سینما اعتمادی به من وجود نداشت. این بود که از ابتدا پذیرفتم با نقش کوچک شروع کنم.»

محسن کیایی در فیلم بعدازظهر سگی
محسن کیایی در فیلم بعدازظهر سگی

درخشش محسن کیایی در «ضدگلوله»

بازی محسن کیایی در دومین تجربه بازی‌اش در سینما بسیار درخشان بود. او در سال 90 در فیلم «ضدگلوله» برادرش که در ژانر دفاع مقدس بود حضور پیدا کرد و با بازی در نقشی که به شخصیت‌های فیلم‌های وسترن شباهت داشت، باوجود بازی در کنار اسامی شناخته‌شده‌ای مثل مهدی هاشمی، مسعود کرامتی و سعید آقاخانی، مورد توجه منتقدان و اهالی سینما قرار گرفت.

«ضدگلوله» در  سی‌امین جشنواره فیلم فجر هم تا حدی مورد توجه قرار گرفت و علاوه بر کسب دیپلم افتخار بهترین فیلم، جایزه سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه را هم برای مصطفی کیایی به همراه داشت. این فیلم از بهترین فیلم‌های کمدی سال‌های اخیر سینمای ایران شناخته می‌شود.

آیا میدانستید آزاده صمدی یک گیلانی اصیل است؟

محسن کیایی درباره بازی در این فیلم می‌گوید: «قرار بود رنج سنی بازیگران در «ضدگلوله» پایین باشد اما  در بازنویسی مجدد فیلمنامه که رنج سنی بالا رفت، عهده گرفتن نقشی که دوست داشتم برایم غیر ممکن بود. دوست داشتم نقش پرویز (با بازی مسعود کرامتی) را بر عهده بگیرم که قسمت نشد.»

محسن کیایی در فیلم ضدگلوله
محسن کیایی در فیلم ضدگلوله

پس از درخشش محسن کیایی در این فیلم، پیشنهادهای بازیگری زیادی به سوی او روانه می‌شود که محسن کیایی محتاطانه همه آن‌ها را رد می‌کند: «نقش‌های پیشنهادی را دوست نداشتم. بعضی نقش‌ها را هم دوست داشتم که آن‌ها من را دوست نداشتند (با خنده). دوست دارم نقش‌هایی را بازی کنم که وقتی برمی‌گردم و به آن‌ها نگاه می‌کنم حالم خوب شود و احساس خوشبختی کنم.»

اولین حضور جدی و شهرت محسن کیایی در تلویزیون

محسن کیایی بعد از دو تجربه نه چندان جدی در سال 79 در سریال‌های تلویزیونی، اولین کار جدی خود را در سریال مناسبتی «راه در رو» تجربه کرد که نوروز سال 90 از شبکه سوم سیما پخش شد. کارگردانی این سریال طنز را سعید آقاخانی بر عهده داشت که در همان سال و در فیلم «ضدگلوله» با او هم‌بازی بوده است.

محسن کیایی با این سریال که مورد توجه مخاطبین قرار گرفت، در بین چهره‌های آشنای سریال‌های طنز تلویزیونی مثل مهران غفوریان، سعید آقاخانی، مرجانه گلچین و یوسف تیموری خوش درخشید و با بازی در نقش «پیام بازرگانی» در بین مردم بیش از پیش شناخته و محبوب شد.

محسن کیایی در راه دررو
محسن کیایی در راه دررو

پس از این تجربه، کیایی در سریال دیگری به نام «مهمانان ویژه» به کارگردانی جواد رضویان، به عنوان نویسنده و بازیگر حضور می‌یابد تا علاوه بر بازیگری و دستیاری کارگردان، نویسندگی را هم جدی‌تر از گذشته تجربه کند.

محسن کیایی در مهمانان ویژه
محسن کیایی در مهمانان ویژه

شهرت محسن کیایی و تاثیر آن در زندگی

اولين باری كه احساس كردم مردم نوع ديگری به من نگاه می كنند بعد از پخش مجموعه راه دررو بود دو روز اول نگاه محبت‌ آميز مردم، امضاء خواستن، عكس انداختن و… آن‌ ها برايم خيلي جالب بود

معرفی سریال آمریکایی بنیاد Foundation

اما زماني كه به اتفاق همسرم برای صرف غذا به رستورانی رفتيم، احساس كردم زير يک ذره‌ بين بزرگ قرار گرفته‌ ايم و ديگر مثل سابق آزاد نيستيم و نمی توانيم حتی در خيابان پياده‌ روی كنيم

حضور محسن کیایی در فیلم جنجالی خط ویژه

سومین فیلم سینمایی مصطفی کیایی «خط ویژه» بود که باز هم در آن از محسن کیایی به عنوان بازیگر استفاده کرد.

محسن کیایی هم در خط ویژه بازی خوبی ارائه می‌کند. او در نقش منوچهر، جوانی که به ناگاه با مبلغ هنگفتی پول در حسابش روبرو می‌شود و حالا در مقابل یک آقازاده عصبانی قرار دارد، لحظات جذابی را رقم میزند. خط ویژه تثبیت کاراکتری است که او در طول سال‌های فعالیتش چندین بار ایفا می‌کند. جوانی با کنش‌های عاطفی سهمگین و خشمی فروخورده که پشت نقابی از سرخوشی پنهان‌شده است.

محسن کیایی در خط ویژه
محسن کیایی در خط ویژه

«خط ویژه» با این‌که با توجه به مضمون ملتهبش، به نظر می‌رسد بسیار محافظه‌کارانه کارگردانی شده است، از فیلم‌های مطرح سال 92 بود که در جشنواره فیلم فجر با بی توجهی داوران مواجه شد؛ اما با اختلاف خیلی کمی نسبت به فیلم «شیار143»، عنوان دومین فیلم سال از نگاه تماشاگران را به خود اختصاص داد و بازی محسن کیایی هم در آن دیده شد: «مصطفی نظرش این بود که در نقش شاهین یا منوچهر بازی کنم که خودم منوچهر را انتخاب کردم، چون در موقعیت‌های جذاب‌تری قرار می‌گرفت و بار کمدی بیشتری داشت.»

حمله به سیمرغ در سال 93

پس از آن‌ که محسن کیایی با بازی در نقش‌های کمدی درخشید و شناخته شد، در چهارمین تجربه کارگردانی برادرش در سینما، چهارمین بازی سینمایی خود را با فیلم «عصر یخبندان» و با ایفای نقشی جدی تجربه کرد.

بعد از این که دو فیلم قبلی مصطفی کیایی مورد بی مهری داوران جشنواره فیلم فجر قرار گرفت، این بار «عصر یخبندان» با کاندیداتوری در هفت بخش و انتخاب به عنوان دومین فیلم از نگاه تماشاگران، بیش از پیش در بین اهالی سینما مورد توجه واقع شد که برخی دلیل این توجهات را کیفیت فیلم و برخی دیگر دلیل آن را اعتراضات مصطفی کیایی به آرای سال‌های قبل داوران جشنواره فیلم فجر می‌دانند.
محسن کیایی در سی و سومین جشنواره فیلم فجر، برای بازی در فیلم «عصر یخبندان» کاندیدای سیمرغ بلورین نقش مکمل مرد می‌شود تا پس از چند بازی درخشان، حالا خود را در بین بهترین‌های سینمای ایران در آن سال ببیند؛ هرچند در این سال محسن کیایی برنده این جایزه نشد و در آن دوره هومن سیدی –هم‌بازی کیایی در فیلم «خط ویژه»- سیمرغ بلورین نقش مکمل مرد را به خانه برد.

فصل دوم سریال «زخم کاری» بعد از سیزده قسمت به آخر راه رسید
محسن کیایی در عصر یخبندان
محسن کیایی در عصر یخبندان

کیایی در ادامه روند بازیگری‌اش در سال 93 در دو سریال تلویزیونی هم بازی می‌کند. او در این سال سریال «پرده نشین» به کارگردانی بهروز شعیبی را تجربه کرد و در سریال «سر به راه» سعید سلطانی هم که در نوروز 94 پخش شد، ایفای نقش کرد.

تمایل دارم در کاری بازی کنم که آن را دوست داشته باشم. بعد از بازی در فیلم‌های سینمایی ضدگلوله و خط ویژه، حدود ۲۵ کار را رد کردم، تا این‌که بازی در سریال پرده‌نشین پیشنهاد شد. از قبل بهروز شعیبی را می‌شناختم و کارهایش را دیده بودم و آنها را دوست داشتم، تا این‌که موقعیت همکاری با او برایم فراهم شد.

محسن کیایی و ویشکا آسایش در سریال پرده نشین ها
محسن کیایی و ویشکا آسایش در سریال پرده نشین

تجربه بعدی سینمایی محسن کیایی، در سال 94 و با فیلم «بارکد» به کارگردانی مصطفی کیایی بود؛ فیلمی که از نظر منتقدین قابل قبول بود و همچنین با انتخاب به عنوان سومین فیلم برتر سال از نگاه تماشاگران، مورد توجه مخاطبین قرار گرفت. بازی محسن کیایی در این فیلم از درخشان‌ترین بازی‌های اوست که باز هم مورد بی‌مهری داوران جشنواره فیلم فجر واقع شد. «بارکد» در کمال نا باوری در هیچ کدام از بخش‌های جشنواره سی و چهارم فجر، حتی کاندید هم نشد.

بارکد فیلمی طنز که با انتقادات جدی و لحن کمدی که دارد حرف‌های مهمی میزند و درعین‌حال با گستره وسیعی از مخاطبان ارتباط برقرار می‌کند. کیایی در نقش میلاد در بارکد با نشانه‌هایی از بازی همیشگی‌اش در کارهای برادر ظاهر می‌شود. اما بی‌شک، میلاد پخته‌ترین نقش‌آفرینی کیایی در میان این دست کاراکترهایش است.
نوع روایت بارکد به محسن کیایی اجازه می‌دهد که کاراکتر میلاد را چندوجهی بیافریند. دوگانگی شخصیت او در ابتدا را به‌خوبی تصویر کند و در ادامه با حماقت و ساده‌لوحی‌اش، لحظات جذابی را رقم بزند. به‌علاوه او در کنار بهرام رادان به‌شدت درخشان ظاهر می‌شود. بارکد تولد یک زوج موفق است که در چهارراه استانبول هم دوباره کنار هم قرار می‌گیرند.

علت ازدواج نکردن سوسن پرور و حواشی پیرامون ظاهر او
محسن کیایی و بهرام رادان در نمایی از فیلم بارکد
محسن کیایی و بهرام رادان در نمایی از فیلم بارکد

محسن کیایی از زیر سایه برادر بیرون می‌آید

محسن کیایی که غیر از تجربه‌های تلویزیونی و تئاتری‌اش، تمام بازی‌های خود را در فیلم‌هایی به کارگردانی برادرش-مصطفی کیایی- تجربه کرده بود، در سال 94 و با فیلم «نقطه کور» به کارگردانی مهدی گلستانه اولین همکاری سینمایی خود با کسی غیر از برادرش را تجربه کرد؛ فیلمی که حرف چندانی برای گفتن نداشت و با شکست در گیشه مواجه شد.

بعد از این فیلم روند کار کردن با کارگردان‌های دیگر برای محسن کیایی ادامه یافت، به طوری که او در جشنواره فیلم فجر سی و پنجم با سه فیلم، از پرکارترین بازیگران سال سینمای ایران بود.

او در سال 95 در سه فیلم «یک روز به خصوص» به کارگردانی همایون اسعدیان، «سد معبر» ساخته محسن قرایی و «ایستگاه اتمسفر» اثر مهدی جعفری در نقش‌هایی جدی حضور می‌یابد تا سالی خاص را پشت سر گذاشته باشد. «ایستگاه اتمسفر» اولین فیلم کیایی است که او به عنوان نقش اصلی در آن ایفای نقش می‌کند.

محسن قرایی با سد معبر موقعیتی ویژه در اختیار کیایی قرار می‌دهد تا حرفه بازیگری‌اش را مستقل از برادرش پیش ببرد. نقش مهدی در سد معبر، یک کاراکتر مکمل دوست‌داشتنی است که کنش زیادی در فیلم‌نامه و روایت دارد. سد معبر با نشانه گرفتن زندگی مأموران سد معبر شهرداری، برای کیایی موقعیتی طلایی است تا در سینمای اجتماعی بدرخشد و نشان دهد که می‌تواند در چنین درامی که خالی از طنز است هم‌بازی خوب و قابل قبولی ارائه دهد.

محسن کیایی در سد معبر
محسن کیایی در سد معبر

آستیگمات یکی از بهترین بازی‌های محسن کیایی است. او در اولین فیلم سینمایی مجید رضا مصطفوی، نقش اصلی را بر عهده دارد و با نقش مهران، نشان می‌دهد که چقدر بازیگر توانایی است. کیایی در این نقش نه می‌تواند به کاراکتری که همیشه در آثار برادرش داشته تکیه کند و نه به حربه طنز مسلح است تا با خنداندن مخاطب او را جذب کند. آستیگمات کیایی را با مهارتش تنها می گذارد. مهران، یک کاراکتر پیچیده است، گذشته‌ای دارد که نشانه‌هایش به ارتباط او و پسرش رسیده است و شکست او در زندگی تلخ‌کامی ابدی را به رفتارش تزریق کرده است. کیایی به‌خوبی می‌تواند به‌موقع با بازی کنترل‌شده و درونی‌اش مهران را به تصویر درآورد و فوران عاطفی‌اش را در تک لحظات درخشان مکمل این بازی خوب کند تا مهران با همه پیچیدگی‌هایش پیش روی مخاطب تصویر شود.

اکران فیلم سینمایی «اخت الرضا (ع)»
محسن کیایی در آستیگمات
محسن کیایی در آستیگمات

در بیوگرافی محسن کیایی میبینیم جشن دلتنگی یکی از انتخاب‌های مهم و جدی کارنامه کاری اوست. او با جشن دلتنگی بار دیگر نشان می‌دهد که می‌تواند شمایل کاراکتر طنزش را زمین بگذارد و بازهم موفق باشد. جشن دلتنگی، با پرداختن به رابطه آدم‌ها تحت تأثیر شبکه‌های مجازی، با نقش جهان، به کیایی فرصت می‌دهد تا در فضایی متفاوت توانایی‌هایش را به چالش بکشد. جهان در جشن دلتنگی نماد همه جوان‌هایی است که در دنیایی که تحت تسلط فضای مجازی است با آرزوها و رؤیاهای دورودرازشان به دنبال آینده‌ای متفاوت هستند. کیایی هم به‌خوبی از پس این نقش برمی‌آید. بازی او به‌اندازه کافی چاشنی عاطفی دارد تا بیننده را تحت تأثیر قرار دهد و به‌اندازه کافی کنترل‌شده و منطقی است که او را با نقشش همراه کند.

محسن کیایی در جشن دلتنگی
محسن کیایی در جشن دلتنگی

کیایی با نقش‌آفرینی در بی صدا حلزون خود را به ریسک می‌کشد. او در نقش مردی ناشنوا که برای به دست آوردن حضانت کودکش می‌جنگد بازی به‌شدت درخشانی ارائه می‌دهد. کاراکتر او در بی صدا حلزون، آن‌قدر ویژه است که از همان ابتدا بیننده را تحت تأثیر قرار می‌دهد و این مهم با بازی خوب و قابل‌قبول کیایی باورپذیر می‌شود. او به درک درستی از شخصیتش و جایگاه او می‌رسد. مهم‌تر از همه، در ایفای نقشش به اگزجره نمی‌رسد و به‌جایش بار عاطفی رابطه‌اش با پسرش را پرورش می‌دهد و همین موضوع هم برگ برنده بازی او در این فیلم است.

محسن کیایی در بی صدا حلزون
محسن کیایی در بی صدا حلزون

محسن کیایی در نمایش خانگی

محسن کیایی علاوه بر فعالیت در سینما و تلویزیون در سریال نمایش خانگی ساخت ایران ۲ ساخته برزو نیک نژاد حضور داشت. وی در این سریال نقش فرهاد را در کنار بازیگران مطرح سینما همچون سحر دولتشاهی و امین حیایی بازی کرد.

هر آنچه درباره سریال زخم کاری می دانیم؛ از داستان تا بازیگران و تصاویر
محسن کیایی در ساخت ایران ۲
محسن کیایی در ساخت ایران ۲

هم گناه بار دیگر فرصت همکاری برادران کیایی را فراهم می‌آورد.در بیوگرافی محسن کیایی آمده است او با نقش آرمان هم کاراکتر دوست‌داشتنی که قبلاً در اجرایش به تبحر رسیده بود را به نمایش می‌گذارد و هم فرصت این را می‌یابد که بازی متفاوتی از خود نشان دهد. کیایی با نقش آرمان ابتدا در شمایل جوانک خوش‌گذران و عیاش ظاهر می‌شود و بعد با تکامل شخصیت آرمان و رابطه عاشقانه نامتعارفی که پیدا می‌کند در نقش یک جوان مصمم و عاشق‌پیشه ظاهر می‌شود. بازی کیایی در جریان هم گناه دائم بیننده را غافلگیر می‌کند و یک سیر عاطفی جذاب را طی می‌کند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا