اخبار حاشیه بازیگران

آیا کشف حجاب نگار جواهریان صحت دارد ؟

تصویر منتشرشده از نگارجواهریان حکایت از کشف حجاب این بازیگر زن دارد.عکس منتشر شده از آنچه کشف حجاب نگار جواهریان همسر رامبد جوان عنوان شد بازتاب گسترده‌ای در اینستاگرام داشته است.در این تصویر که در یک کلینیک دامپزشکی ثبت و در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده، نگار جواهریان بازیگر زن سابق سینمای ایران بدون حجاب دیده می‌شود.هنوز مشخص نیست آیا این عکس به خواست و اجازه نگار جواهریان منتشر شده است یا خیر…

آیا کشف حجاب نگار جواهریان صحت دارد ؟

کشف حجاب نگار جواهریان

آیا کشف حجاب نگار جواهریان صحت دارد ؟

بیوگرافی نگار جواهریان

نگار جواهریان از بازیگران موفق سینما، تئاتر و تلویزیون کشورمان به‌شمار می‌آید. او در سریال «خاتون» تازه‌ترین اثر خود نقش یک زن شجاع و جسور ایرانی را در دهه 20 کشورمان بازی کرده است. نگار جواهریان همسر رامبد جوان از بانوان بازیگر گزیده‌کاری است که با وسواس زیادی نقش‌هایش را انتخاب می‌کند.اکثر مخاطبان او را با سریال به‌یاد ماندنی «زیر تیغ» شناختند. پس از آن خانم جواهریان با انتخاب‌های کم اما تاثیرگذار توانست به یکی از بازیگران موفق زن کشورمان تبدیل شود.در ادامه بیشتر با بیوگرافی نگار جواهریان آشنا خواهیم شد.

در بیوگرافی نگار جواهریان آمده است وی متولد 22 دی 1361 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است

کودکی نگار جواهریان در کنار خواهرانش
کودکی نگار جواهریان در کنار خواهرانش

فارغ التحصیل لیسانس رشته طراحی صحنه از دانشگاه آزاد می باشد که از 15 سالگی وارد تئاتر شد سپس صداپیشگی را تجربه کرد و حالا ترجمه می کند

کلاس تئاتر از 12 سالگی

در تابستان سال 1371 وقتی دوازده سالم بود رفتم مدرسه هنر و ادبیات کودکان و نوجوانان که در واقع مدرسه نبود ، یک دوره تئاتر دو سال و نیم بود که ادامه دادم

آیا این مرد همسر دوم گوهر خیراندیش است ؟

قد نگار جواهریان

در بیوگرافی نگار جواهریان آمده است قد او 165 سانتی متر است.

بیوگرافی خانواده نگار جواهریان و علاقه به تئاتر

در بیوگرافی نگار جواهریان درباره ی خانواده اش میخوانیم: حسن جواهریان پدر نگار جواهریان است که در مهندس ساختمان بود و به دلیل علاقه ویژه ای که به تئاتر و دنیای نمایش داشت مدام به همراه خانواده به تئاتر میرفت و یکی از سهام داران سینما تئاتر تهران بود.

عکس پدر و مادر نگار جواهریان
عکس پدر و مادر نگار جواهریان

پدر نگار جواهریان 27 مهرماه سال 96 بعد از تحمل مدتی رنج بیماری درگذشت و نگار جواهریان که وابستگی زیادی به پدرش داشت در غم از دست دادن پدرش به سوگ نشست.

عکسی از نگار جواهریان و پدرش
عکسی از نگار جواهریان و پدرش

در بیوگرافی نگار جواهریان جالب است بدانید نگار جواهریان دو خواهر به نام های نازنین و نگین و یک برادر دارد و مادر و خواهر او و بسیاری از بستگانش ساکن مونترال کانادا هستند.

عکسی از خانواده نگار جواهریان
عکسی از خانواده نگار جواهریان

ازدواج و وضعیت تاهل نگار جواهریان

بیشترین جستجوها در بیوگرافی نگار جواهریان درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

خبر ازدواج نگار جواهریان با رامبد جوان که در ابتدا شایعه بنظر می رسد با انتشار عکس های دو نفره جدی تر شد

در نهایت خبر رسید سال 1395 نگار 34 ساله با رامبد 45 ساله با حضور در کشور یونان و در کنار چند بازیگر و شخصیت هنری رسما باهم ازدواج کردند

نگار جواهریان و رامبد جوان

این زوج سال 1392 در فیلم «پریدن از ارتفاع کم» کنار هم بازی کردند و نکته جالب اینکه رامبد تجربه دو ازدواج منجر به طلاق با ماندانا روحی و سحر دولتشاهی داشت

رامبد جوان همسر نگار جواهریان در یک برنامه درخصوص صحبت کردن درباره حریم خصوصی زندگی اش گفت:

بالاخره پریناز ایزدیار از بزرگترین راز زندگیش پرده برداشت

دوست ندارم درباره زندگی خصوصی ام روی آنتن رسانه ملی حرف بزنم، اگر می خواستم حرف بزنم به جای خانه در خیابان زندگی میکردم. دوست ندارم کسی درباره زندگی خصوصی ام از من سوال بپرسد. زندگی خودم است مال خودم است. زندگی خصوصی من زندگی خصوصی من است و هر اتفاقی که در زندگی من افتاده به خود من و آدم هایی که در زندگی ام هستند ربط دارد و لاغیر.

زایمان نگار جواهریان در کانادا

اسفندماه سال 98 بود که نگار جواهریان با حضور در یک مراسم و در حین صحبت به ماجرای باردار بودنش اشاره کرد و این خبر چند روز بعد توسط رامبد جوان تایید شد و آخرین روزهای تیرماه سال 98 بود که سپند امیرسلیمانی خبر از تولد دختر این زوج هنرمند داد و بعد از آن رامبد جوان با انتشار پستی از پدر شدنش نوشت.

نگار جواهریان و همسرش رامبد جوان بعد از حدود سه سال زندگی مشترک صاحب دختری به نام نوردخت شدند.

نگار جواهریان و دخترش
نگار جواهریان و دخترش

سفر پرحاشیه نگار جواهریان برای تولد فرزندش

رامبد جوان بعد از پایان فصل ششم خندوانه در فروردین ماه 98 اعلام کرد که تصمیم دارد چند ماهی را تا تولد دخترشان در کنار همسرش باشد و مدتی بعد ماجرای سفر رامبد جوان و نگار جواهریان به کانادا مطرح شد.

بسیاری از مردم در ابتدا گمان میکردند که این زوج برای اکران فیلم قانون مورفی راهی کانادا شده اند اما انتشار عکسی از آنها در کانادا و حاشیه ساز شدن رامبد جوان اعلام کرد که هدف آنها از حضور در کانادا تنها اکران قانون مورفی نیست و مشخص شد که بچه نگار جواهریان و رامبد جوان در کانادا متولد میشود.

جذابیت این بازیگر قبل انقلاب در سن 78 سالگی

حواشی تولد دختر نگار جواهریان و رامبد جوان تا جایی پیش رفت که پرویز پرستویی بازیگر کشورمان هم به این موضوع واکنش نشان داد و گفت که مادر، خواهر و اقوام نگار جواهریان ساکن کانادا هستند و این خیلی طبیعی است که یک دختر در موقع زایمان بخواهد که کنار خانواده خودش باشد و از قضاوت های نابجای مردم گله کرد.

نگار جواهریان و همسرش رامبد جوان در کانادا
نگار جواهریان و همسرش رامبد جوان در کانادا

جدایی نگار جواهریان و رامبد جوان

ازدواج نگار جواهریان و رامبد جوان هم به مانند بسیاری از هنرمندان بی حاشیه نبود و شایعات پیرامون زندگی مشترک این زوج شکل گرفت و خبر از جدایی آنها میداد اما با انتشار عکسی دو نفره از این زوج این جریان خاتمه یافت.

علایق و حقایقی درباره نگار جواهریان

در ادامه بیوگرافی نگار جواهریان مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره ی او.با ما همراه باشید.

اتاق به هم ریخته

در اتاق من اگر همه چیز سر جایش باشد می ترسم، فکر می کنم همه چیز ممکن است در کسری از ثانیه به هم بریزد برای همین ترجیح می دهم که اتاق تاحدی به هم ریخته باشد

چاپ کتاب نگار جواهریان

در بیوگرافی نگار جواهریان جالب است بدانید جواهریان تا به حال چندین نمایشنامه به نام های «شب»، «همینه» و «این مشکل شماست» از هارولد پینتر ترجمه کرده است اما هیج وقت آثار خود را به چاپ نرساند

تنها کتابی که از او منتشر شده است نمایشنامه خیانت، باز هم نوشته هارولد پینتر است که آن را به صورت مشترک با «تینوش نظم جو» توسط نشر نی و در قالب مجموعه «دور تا دور دنیا» به چاپ رسانده است

تیپ جنجالی این روزهای لیلا بلوکات و دوستانش در یک رستوران

نگار جواهریان سفیر حامی کودکان کار

در مراسم انجمن حمایت از کودکان کار سال 1395 که با حضور جمعی از هنرمندان سینمایی و ورزشکاران کشور برگزار شد، نگار جواهریان، به عنوان سفیر انجمن معرفی شد و از وی خواسته شد تا ظرفیت های جامعه هنری کشور را برای لغو کار کودکان بیش از گذشته فعال کند

ستاره سینمای ایران از نظر نگار جواهریان

نگار جواهریان در یک گفتگو درباره ستاره سینمای ایران گفت:

من اگر بخواهم در سینمای بعد از انقلاب چند تا ستاره بشمارم، به نظرم یک نفر است و آن هدیه تهرانی است و من جز او به کس دیگری ستاره نمی گویم. دلیلش هم این است که به نظرم ستاره یعنی کسی که نشود در هر ژانری از خبرهای داغش گذشت؛

او یک آیکون است و لزوما فقط بازیگر نیست. به نظرم هدیه تهرانی یک ستاره است، چون حتی با اینکه چند سالی است کار نمی کند، اما هنوز خبرساز است و کارنامه کاری او هم بسیار درخشان است.
او می تواند تبدیل به شمایلی شود که حتی بعد از چند سال کار نکردن بتواند تیتر یک روزنامه ها شود. بازیگرها می توانند زندگی خصوصی جذابی نداشته باشند، اما هر حرکتی از ستاره باید جذاب باشد. ستاره یعنی این.»

‌نگار جواهريان ستاره است يا قرار است ستاره بشود؟

ستاره يعني چه؟ من اگر بخواهم در سينماي بعد از انقلاب چند تا ستاره بشمارم، به نظرم يك نفر است و آن هديه تهراني است و من جز او به كس ديگري ستاره نمي‌گويم. دليلش هم اين است كه به نظرم ستاره يعني كسي كه نشود در هر ژانري از خبرهاي داغش گذشت؛ او يك آيكون است و لزوما فقط بازيگري نيست. به نظرم هديه تهراني يك ستاره است، چون حتي با اينكه چند سالي است كار نمي‌كند، اما هنوز خبرساز است و كارنامه كاري او هم بسيار درخشان است. او مي‌تواند تبديل به شمايلي شود كه حتي بعد از چند سال كار نكردن بتواند تيتر يك روزنامه‌ها شود. بازيگرها مي‌توانند زندگي خصوصي جذابي نداشته باشند، اما هر حركتي از ستاره بايد جذاب باشد. ستاره يعني اين. حالا بيا ستاره را از بازيگر جدا كنيم، يك بازيگر مي‌تواند هيچ كدام از اينها را نداشته باشد، چون بازيگري يك راه است. بنابراين من ستاره كه قطعا نيستم و فكر نمي‌كنم كه هيچ وقت هم بشوم. البته هرگز هم چنين چيزي در ذهن من نبوده است. ستاره بودن خيلي جذاب است اما من ستاره نيستم. من به چيزهاي ديگري فكر كرده‌ام. چيزهاي ديگري پارامتر من بوده است و آن راه ستاره شدن را نرفته‌ام.

شروع فعالیت هنری نگار جواهریان

بازیگری حرفه ای را از 15 سالگی در تئاتر شروع کرد تا اینکه سال 1380 وقتی 19 ساله بود با فیلم «من ، ترانه 15 سال دارم» در نقش مریم ساخته رسول صدرعاملی جلوی دوربین رفت

عکس لو رفته از عروسی قبل از انقلاب کتایون امیر ابراهیمی

در بیوگرافی نگار جواهریان آمده است: این بانوی هنرمند در فیلم من ترانه 15 سال دارم ایفاگر نقش مریم بود و در اولین تجربه بازیگری اش با ترانه علیدوستی در این فیلم همبازی بود.

ترانه علیدوستی و نگار جواهریان در من ترانه 15 سال دارم
ترانه علیدوستی و نگار جواهریان در من ترانه 15 سال دارم

شهرت نگار جواهریان

نگار جواهریان 5 سال بعد از اولین تجربه بازیگری اش در تلویزیون در سریال زیر تیغ به کارگردانی محمدرضا هنرمند مقابل دوربین رفت.

بازی در نقش فخری و در کنار ستاره های پرطرفدار دنیای هنر نقطه عطفی در کارنامه هنری نگار جواهریان است.

نگار جواهریان در سریال زیر تیغ با بازیگرانی چون پرویز پرستویی،فاطمه معتمدآریا، آتیلا پسیانی، هوشنگ توکلی، سیاوش طهمورث، الهام حمیدی، کوروش تهامی … همبازی بود.

او با این سریال به شهرت رسید.

زیر تیغ با بازی نگار جواهریان،پرویز پرستویی و الهام حمیدی
زیر تیغ با بازی نگار جواهریان،پرویز پرستویی و الهام حمیدی

نگار جواهریان از سیمرغ تا اوسیان سیه فن

هنرنمایی نگار جواهریان در طلا و مس

فیلم سینمایی طلا و مس به کارگردانی همایون اسعدیان 87 یکی از موفق ترین فیلم های نگار جواهریان بود که با درخشش زیادی همراه بود.

نگار جواهریان در فیلم طلا و مس ایفاگر نقش زهرا سادات است و با بهروز شعیبی همبازی است و یکی از ماندگارترین نقش هایش را در این فیلم ایفا کرد.

نگار جواهریان با فیلم «طلا و مس» به کارگردانی همایون اسدیان برنده سیمرغ بهترین بازیگری نقش اول زن شد

بهروز شفیعی و نگار جواهریان در فیلم طلا و مس
بهروز شفیعی و نگار جواهریان در فیلم طلا و مس

او همین سال در 27 سالگی برای بازی در فیلم «تنها دو بار زندگی می کنیم» در جشنواره اوسیان سیه فن هند بعنوان بهترین بازیگر نقش اول شناخته شد

نگار جواهریان در تنها دو بار زندگی می کنیم
نگار جواهریان در تنها دو بار زندگی می کنیم

نگار جواهریان در اینجا بدون من

فیلم سینمایی «اینجا بدون من» داستان زندگی یک خانواده 3 نفره را بازگو می‌کند. دختر این خانواده با بازی جواهریان دچار مشکل حرکتی است. او به دوست صمیمی برادرش علاقه‌مند شده و مادر خانواده با فهمیدن این موضوع تمام تلاش خود را می‌کند تا این وصلت سر بگیرد. این فیلم در جشنواره‌های خارجی به نمایش در آمد و مورد استقبال قرار گرفت.

تیپ جنجالی فرشته حسینی پس از ممنوع الکاریش
نگار جواهریان در اینجا بدون من
نگار جواهریان در اینجا بدون من

نقش ماندگار نگار جواهریان در حوض نقاشی

فلیم سینمایی حوض نقاشی ساخته مازیار میری در سال 91 یکی دیگر از ماندگارترین فیلم های نگار جواهریان است.

بازی در نقش مریم و در کنار شهاب حسینی با ویژگی های شخصیتی متفاوت یکی از درخشان ترین نقش های کارنامه هنری نگار جواهریان را رقم زد و حسابی ماندگار شد.

حوض نقاشی با بازی شهاب حسینی و نگار جواهریان
حوض نقاشی با بازی شهاب حسینی و نگار جواهریان

نگار جواهریان در بی خود بی جهت

«بی خود و بی جهت» از فیلم‌های سینمایی نگارجواهریان با ژانری خانوادگی و اجتماعی است. این فیلم در خصوص مشکلات مسکن دو زوج بوده که یکی از آن‌ها درست در روز عروسیشان اسباب‌کشی می‌کنند.

نگار جواهریان در بی خود بی جهت
نگار جواهریان در بی خود بی جهت

نگار جواهریان در دوئت

فیلم سینمایی «دوئت» در سال 1394 ساخته شد اما اکران آن در 24 بهمن ماه 1398 انجام شد. داستان فیلم روایت‌کننده زندگی دو زوج جوان است. مینو به همسرش حامد پیشنهاد می‌دهد برای برطرف شدن دغدغه فکری‌اش به دیدن نامزد سابق خود سپیده برود. در این بین سپیده هم ازدواج کرده و این دیدار زندگی او را با مشکلاتی روبه‌رو می‌کند.

نگار جواهریان در دوئت
نگار جواهریان در دوئت

نگار جواهریان در شبکه نمایش خانگی

سریال نمایش خانگی «خاتون» جدیدترین اثر نگار جواهریان است که دوشنبه هر هفته از نماوا پخش می‌شود. این سریال در مورد دهه 20 کشورمان ساخته شده که حوادث و اتفاقات آن زمان را بازگو می‌کند. از دیگر بازیگران این سریال می‌توان به «بابک حمیدیان»، «رضا بهبودی»، «سروش صحت»، «غزل شاکری»، «مهران مدیری»، «مهران غفوریان» و «شاهرخ فروتنیان» اشاره کرد.

نگار جواهریان در خاتون
نگار جواهریان در خاتون

فعالیت های دیگر نگار جواهریان

نگار جواهریان علاوه بر بازیگری در زمینه خبرنگاری و عکاسی نیز فعالیت هایی داشته است.

این بانوی هنرمند در زمینه ترجمه هم فعالیت هایی داشته است و نمایشنامه خیانت اثر هارولد پینتر را با همکاری تینوش نظم جو ترجمه کرده است و در ترانه آنونس فیلم بوسیدن روی ماه نیز همکاری داشت. ترانه این آنونس که عاشقانه ای برای مادران ایرانی است، با صدای محمد اصفهانی و نگار جواهریان و سروده عبدالجبار کاکایی است و موسیقی آن را آریا عظیمی نژاد ساخته است.

صبا راد با عمل زیبایی جدیدش کلی تغییر کرد

نگار در سال 1380 بعنوان نویسنده برای ضمیمه همشهری مشغول نوشتن شد که خودش می گوید محسن آزرم (نویسنده) باعث شروع این همکاری شد

با پیشنهادهای بی نظیرش راجع به خواندن و فیلم دیدن ، در آن سن 18سالگی به من جرئت نوشتن و ترجمه کردن داد و آن تیم همشهری چه تیم فوق العاده ای بودند

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا