اخبار حاشیه بازیگران

الهام چرخنده بالاخره از علت مهاجرتش پرده برداشت

الهام چرخنده بازیگر مطرح ایرانی که مدتی است بعد از ازدواج سومش در عراق زندگی می کندف از دلیل مهاجرتش به این کشور پرده برداشت.مهاجرت من به کشور عراق به این شکل نیست که نخواهم به کشور بازگردم، به واسطه شغل همسرم در این کشور زندگی می کنم.طی این مدت بارها به ایران هم آمده ام و باز هم خواهم آمد.

الهام چرخنده بالاخره از علت مهاجرتش پرده برداشت

علت مهاجرت الهام چرخنده

وی گفت: به اندازه توان و وسعم در این شهر عزیز به فعالیت های فرهنگی می‌پردازم.

به هر حال هر جا فرصتی برای نوکری «امام حسین (ع)» باشد من با سر می روم.

خوشخبتانه از وضعم در شهر کربلا و زندگی در عراق راضی هستم.

الهام چرخنده بالاخره از علت مهاجرتش پرده برداشت

بیوگرافی الهام چرخنده

در بیوگرافی الهام چرخنده میخوانیم :وی متولد 4 تیر 1357 در کاشان ، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و مستندساز ایرانی است

قد الهام چرخنده

در بیوگرافی الهام چرخنده آمده است قد او 175 سانتیمتر است.

تحصیلات الهام چرخنده

در ادامه بیوگرافی الهام چرخنده میخوانیم : این هنرمند تحصیلات خود را در رشته معماری نیمه تمام گذاشته و از ادامه تحصیل انصراف داد و فعالیت های هنری خود را با تدریس طراحی و نقاشی در اصفهان پی گرفت.

او که فعالیت خود را از بازیگری شروع کرد سپس به سمت موسیقی و خوانندگی رفت و حالا مبلغ مذهبی است

عکس دیده نشده از سیگار کشیدن الهام چرخنده

بیوگرافی خانواده و اصالت الهام چرخنده

در بیوگرافی الهام چرخنده درباره ی خانواده اش آمده است: او در یک خانواده سنتی با اصالت بختیاری از طایفه هفت لنگ بدنیا آمد و پس از یک ترم تحصیل در دانشگاه انصراف داد و یادگیری طراحی و نقاشی در اصفهان را پی گرفت

ازدواج و وضعیت تاهل الهام چرخنده

بیشترین جستجوها در بیوگرافی الهام چرخنده درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.الهام چرخنده تاکنون سه بار ازدواج کرده که دو مورد آن به طلاق ختم شده.

الهام حمیدی با تیپ جدیدش همه را شگفت زده کرد

ازدواج اول الهام چرخنده

در بیوگرافی الهام چرخنده آمده است : خانم چرخنده از ازدواج اول خود که تاریخ آن اعلام نشده صاحب یک فرزند پسر بنام شایان است که این ازدواج به طلاق و جدایی ختم شد

از افرادی چون پیمان شعبانی و عباس شعبانی به عنوان همسر اول الهام چرخنده نام برده می شود.

الهام چرخنده و پسرش شایان
الهام چرخنده و پسرش شایان

ازدواج دوم الهام چرخنده

در ادامه بیوگرافی الهام چرخنده میخوانیم : الهام چرخنده برای بار دوم در سال 1375 وقتی 18 ساله بود با فرشید نوابی بازیگر 19 ساله ازدواج کرد که ثمره این زندگی هم یک فرزند بنام ارسطو می باشد

الهام چرخنده و همسر سابقش

الهام چرخنده و پسرش ارسطو
الهام چرخنده و پسرش ارسطو

طلاق الهام چرخنده در سکوت

«گاهی اوقات دوستانم به ما می گویند شما عین جولز و جولی به شدت به یکدیگر شبیه هستید.» چرخنده از خودش و شوهر سابقش حرف می زند. از فرشید نوابی که روزگاری چرخنده درباره او می گفت: «فرشید گوش است و من دهان هستم و شاید به همین خاطر است که ما تا این حد با هم تفاهم داریم و در کنار هم احساس خوشبختی می کنیم چون مانند تکه های پازل همدیگر را کامل می کنیم.» پازل اما اواخر سال 92 به هم ریخت.

نوایی و چرخنده که سال گذشته در سریال «پروانه» هم همبازی شده بودند، قبل از تعطیلات نوروزی خیلی بی سروصدا از هم جدا شدند. نوابی و چرخنده که در روزهای جوانی و زمانی که چرخنده فقط 18 سالش بوده با هم ازدواج کرده بودند، هیچ وقت درباره علت جدایی حرفی نزدند اما زمان طلاق آنها حوالی روزهایی است که انگار چرخنده خودش را برای یک اتفاق بزرگتر آماده می کرده؛ برای تحولی پرسرعت و پر سروصدا در طول کمتر از 5 ماه!

الهام چرخنده و همسر دومش فرشید نوابی

واکنش فرشید نوابی به طلاق از الهام چرخنده

فرشید نوابی بازیگر و مجری ایرانی درباره طلاق از همسرش در آخرین پست اینستاگرامش اینگونه نوشت:
هموطنان عزیزم به عرض حقیر رو توجه بفرمایید که بیش از این ورود به زندگیه خصوصی و پرسشها و مخالفتها و موافقتها اسیب مستقیم اون به پسر من ارسطو و پسر خانم چرخنده خواهد بود و بس حرمت زندگیه گذشته که به شکل یادگاری مشترک و زنده حاصل ان است و حرمت هر عملکرد که فقط خداوند قاضی عادل ان بوده و خواهد بود و نگاه منصفانه و نه داورانه به هر شکل ایجاب میکنه بحث ها وقضاوتها رو موکول به صاحب اصلی یعنی خداوند کنیم و بگذاریم بیش از این حریم و حرمتها اسیب نبینه.
باور مذهبی در همه ما هست و شکوفا شدن یا پر رنگ و کم رنگ شدنش یک مسیله کاملا شخصی و دورنی بوده و حرمت حریم گذشته رو حفظ کنیم و غیرت رو ملاک همه چیز قرار بدیم.. مرد ایرانی زن ایرانی تفاوتش با تمام تمدنها وجود همین غیرت متمدنانه بوده و سایه حق بالای سرتان.

مریم معصومی بالاخره به عشقش اعتراف کرد

ازدواج سوم الهام چرخنده

در شهریور ماه 1396 الهام چرخنده که حالا هیچ رسانه خبری ندارد با انتشار عکسی در اینستاگرام از دست خود که حلقه نامزدی دارد خبر ازدواج سوم خود را اعلام کرد و در مهر ماه 99 از سید محمد درویشی همسر سومش رونمایی کرد .

همسر سوم الهام چرخنده

چرخنده پیرامون اخبار منتشر شده مبنی بر اقامت وی در کشور عراق گفت: بنده به مدت سه سال همراه همسرم که یک روحانی است در شهر کربلا زندگی می‌کنم و این روز‌ها که بنا به شرایط بیماری کرونا امکان سفر چندان برای مردم فراهم نیست نائب‌الزیاره تمامی ایرانیان در کربلای عزیز هستم.

اقامت من در شهر کربلا طولانی مدت بوده و این تصمیم هم به واسطه شغل همسرم رخ داده است، اما در کل بسیار از حضور در این مکان مقدس خوشحالم و هر لحظه برایم بهترین‌ها رخ می‌دهد. امیدوارم که «امام حسین (ع)» پذیرای من در این شهر باشند.

مهاجرت من به کشور عراق به این شکل نیست که نخواهم به کشور بازگردم، به واسطه شغل همسرم در این کشور زندگی می‌کنم، طی این مدت بار‌ها به ایران هم آمده ام و باز هم خواهم آمد.

به اندازه توان و وسعم در این شهر عزیز به فعالیت‌های فرهنگی می‌پردازم. به هر حال هر جا فرصتی برای نوکری «امام حسین (ع)» باشد من با سر می‌روم، خوشخبتانه از وضعم در شهر کربلا و زندگی در عراق راضی هستم.

الهام چرخنده و همسرش

علایق و حقایقی درباره الهام چرخنده

در ادامه بیوگرافی الهام چرخنده مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره ی او.با ما همراه باشید.

الهام چرخنده از قرائت قرآن تا والیبال

در بیوگرافی الهام چرخنده جالب است بدانید: او در مهدیه تهران، قاری قرآن بود و به مدت چند سال رشته والیبال را در عرصه ملی ادامه داده است. او سالها در بسیج مساجد نقاشی را تدریس می کرد.

آیا می دانستید این بازیگر مشهور داماد ژاله صامتی است ؟

می توانستم جای گوگوش بشینم

وی مدعی شده که پیشنهادی چند میلیاردی از سوی یک «شبکهٔ ماهواره‌ای» برای بازی در نقش یک مانکن را رد کرده یا پیشنهادهایی از سوی بالیوود داشته که آن‌ها را نیز نپذیرفته. وی همچنین مدعی شده که در مقطعی که خارج از کشور بوده شانس‌های بسیاری برای برگزاری کنسرت داشته و می‌توانسته در جای خوانندگانی چون گوگوش بنشیند.

تقدیر از الهام چرخنده در مجلس

در سال 1393 کمیسیون فرهنگی مجلس نهم با دعوت از خانم چرخنده از وی بخاطر آنچه فعالیت های وی در زمینه دفاع و گسترش فرهنگ ایرانی عنوان شد تقدیر کردند

الهام چرخنده، در کمیسیون فرهنگی مجلس نهم حضور یافت و این کمیسیون از وی به خاطر آنچه که آن را فعالیت‌های چرخنده در زمینهٔ دفاع و گسترش فرهنگ ایرانی-اسلامی و حجاب در میان جوانان می‌خواند، تقدیر کرد. احمد سالک، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس، در این جلسه بیان کرد: جوانان حقیقت کلام را از زبان چرخنده بشنوند.

تقدیر از الهام چرخنده در مجلس

پروژهٔ یار دوازدهم الهام چرخنده

الهام چرخنده که به عنوان مجری طرح پروژهٔ یار دوازدهم در حمایت از بازیکنان تیم ملی در جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ انتخاب شده بود، چندی بعد از این سمت استعفا داد. برخی از هنرمندان نسبت به حضور الهام چرخنده به عنوان مجری طرح، اعتراض داشتند و گفتند اگر وی مجری طرح باشد؛ ما در این پروژه حضور نخواهیم یافت.

اعلام بی‌علاقگی الهام چرخنده به دفن شدن در قطعهٔ هنرمندان

در بیوگرافی الهام چرخنده میخوانیم : او در یکی از سخنرانی‌هایش گفت دوست ندارد که در قطعهٔ هنرمندان، دفن شود؛البته پیش از او یکی از هنرمندان هوادار جمهوری اسلامی یعنی فرج‌الله سلحشور نیز چنین مطلبی را گفته بود که از دیدگاه هنرمندانی، توهین‌آمیز بود.

تغییر چهره مهدی سلوکی باورنکردنی است

ادعای چادری کردن ۳٬۹۰۰ نفر

وی در مراسم اکران‌های دانشجویی جشنوارهٔ مردمی ادعا کرد که ۳٬۹۰۰ نفر با کمک او حاضر به استفاده از چادر شده‌اند

بارها کتک خوردم

بارها هم خودم و هم فرزندم کتک خوردیم و می دانم حفظ این حجاب و حسینی بودن سخت است ولی من راهم را انتخاب کرده‌ ام چون از یک پاپتی پرگناه برگشته‌ ام

از حضرت زینب (س) و حسین (ع) کمک گرفته‌ ام و فکر می‌ کنم در برابر سختی‌ های حضرت زینب (س) که ایشان را در خار مغیلان کشیدند من کسی نیستم

این سختی‌ها چیزی نیست و همه می‌ توانیم زینب زمان خود باشیم

سلبریتی های توخالی

ما مسلمانان و شیعیان بزرگانی چون حضرت خدیجه و زینب و فاطمه (س) را به عنوان قهرمانان واقعی داریم و نباید اسیر سلبریتی ها که هیچ عمقی ندارند و تو خالی هستند شویم

شروع فعالیت هنری الهام چرخنده

بازیگری را بصورت جدی از تئاتر آغاز کرد تا اینکه سال 1375 وقتی 18 ساله بود اولین تجربه بازیگری خود را در فیلم “عروسی مهتاب” بدست آورد

الهام چرخنده در فیلم عروسی مهتاب
الهام چرخنده در فیلم عروسی مهتاب

ورود الهام چرخنده به تلویزیون

در سال 1379 هم با مجموعه “داروخانه پرماجرا” وارد قاب تلویزیون شد تا اینکه با فیلم سینمایی “شب یلدا” در سال 1380 چهره اش شناخته تر شد

الهام چرخنده در مجموعه "داروخانه پرماجرا"
الهام چرخنده در مجموعه “داروخانه پرماجرا”
الهام چرخنده در فیلم شب یلدا
الهام چرخنده در فیلم شب یلدا

الهام چرخنده در سریال من یک مستاجرم

من یک مستاجرم عنوان سریالی به کارگردانی پریسا بخت آور و نویسندگی شادمهر راستین است که در سال 1383 از شبکه سه سیما پخش شد. این سریال در مورد ساختمانی 5 واحدی بود که که صاحبخانه پس از بازگشت از خارج تصمیم به اجاره دادن آن گرفت و هر مستاجر داستان متفاوتی را در سریال بازگو می کرد.

عکس های لو رفته از عروس مرحوم سیروس گرجستانی

الهام چرخنده در نقش نگار به همراه هنرمندانی همچون کتیون امیر ابراهیمی، امیر جعفری، ریما رامین فر، سعید آقاخانی، سپند امیرسلیمانی، نگار فروزنده، فرشید نوابی، جواد عزتی و … حضور داشت.

الهام چرخنده در سریال من یک مستاجرم
الهام چرخنده در سریال من یک مستاجرم

الهام چرخنده در دایره تردید

دایره تردید مجموعه ای تلویزیونی به کارگردانی امیر قویدل و به قلم فرهاد توحیدی و خشایار الوند است که در سال 1385 از شبکه جام جم پخش شد. هر قسمت از سریال دایره تردید یک ماجرای پلیسی، جنایی را روایت می کرد.

فرامرز صدیقی، علی اوسیوند، رضارضوی، محمد فیلی از بازیگران ثابت این مجموعه و داوود رشیدی، فخری خوروش، الهام چرخنده، فرشید نوابی، جعفر بزرگی، مهدی میامی، بهزاد خداویسی، صالح میرزاآقایی، الهام بوشهری در قسمت های مختلف حضور داشتند.

فعالیت الهام چرخنده در ماهواره

خانم بازیگر سال 1380 به همراه همسرش اجرای یک شوی استعدادیابی به مدت 20 هزار دقیقه در حوزه موسیقی به نام «ستاره مهاجر» را در شبکه ماهواره ای مهاجر (انگلستان) را برعهده گرفت که برنامه‌ای به سبک آمریکن آیدل بود

قرار بود او و نوایی پروژه «آکادمی موسیقی ایرانی» را هم در شبکه نمایش خانگی کلید بزنند که هیچ وقت این اتفاق نیفتاد.

این زوج به مدت 8 سال در خارج از کشور با شرایط آزاد مشغول کار بودند

الهام چرخنده و همسر سابقش

فیلمنامه نویسی و ترانه سرایی الهام چرخنده

چرخنده اولین بازیگر زنی است که پس از پیروزی انقلاب و ممنوعیت خواندن زنان در اماکن عمومی، صدایش در سالن های سینمای کشور پیچید.

آن هم با خواندن آهنگ معروفی از پدر موسیقی پاپ ایران در وصف بی وفایی و رفتن و تنها گذاشتن یار در سکانس معروفی از فیلم شب یلدا که اشک های زن بی وفایی را با نشستن پشت پیانو و خواندن ترانه ای به تصویر کشید که از رفتن ها با یار و بازگشتن های تنها گفت. همین تصویرها نقطه شروعی بود برای حضور این بازیگر بلندقامت در سینما و تلویزیون اما حضور او در ایران چندان طول نکشید و پس از بازی در سریال «من یک مستاجرم» ناگهان غیبش زد، غیبتی که چرخنده درباره آن به روزنامه تماشا گفته بود:

همسر سابق امین حیایی از عشقش رونمایی کرد

«من در همه این سال ها فقط در عرصه بازیگری خیلی فعال نبودم. فیلمنامه نوشتم و مشاور فیلمنامه چندین کار بودم. الان هم این افتخار را دارم که چند کارگردان خیلی خوب به باور و قلم من اعتماد کردند و به عنوان مشاور فیلمنامه در خدمت شان هستم. در حوزه ترانه فعال بودم و برای بعضی خواننده ها ترانه سرایی کردم و از همه مهمتر اینکه من چندین سال در خارج از ایران ساکن بودم و اینجا نبودم که بتوانم در کاری حضور داشته باشم. البته آنجا هم بیکار نبودم و فعالیت می کردم.»

ایشان خود نیز در بحبوحه زندگی در خارج از کشور یک آلبوم با صدای خود ضبط و منتشر کرد

الهام چرخنده و همسر سابقش در شبکه ماهواره ای
الهام چرخنده و همسر سابقش در شبکه ماهواره ای

بازگشت الهام چرخنده به ایران و شهرت

در نهایت سال 1388 چرخنده و همسرش با ممنوعیت فعالیت شبکه مهاجر به ایران بازگشتند

الهام چرخنده در سریال پروانه

پروانه نام یک مجموعه تلویزیونی به کارگردانی جلیل سامان است که در فروردین 1392 از شبکه سوم سیما پخش شد. این سریال داستانی را در اواخر دهه پنجاه روایت می کند که جوانی با گروهی مبارز همراه شده و زندگی پرحادثه ای را تجربه می کند.

الهام چرخنده در نقش نیلوفر به همراه حامد کمیلی، نیما رئیسی، مهدی سلوکی، قطب الدین صادقی، هدایت هاشمی، شهرام عبدلی، فرشید نوابی، سپیده خداوردی و سارا بهرامی در سریال پروانه حضور داشت.

الهام چرخنده در مجموعه پروانه
الهام چرخنده در مجموعه پروانه

الهام چرخنده در آوای باران

آوای باران یکی از سریال های موفق دهه نود است که حسین سهیلی زاده کارگردان و سید مهحمد هاشمی تهیه کننده آن می باشد. الهام چرخنده در نقش زیور همسر نادرتوتونچی به شدت طعم شهرت را تجربه کرد.

تا به حال الهه حصاری را بدون آرایش دیدید ؟

این سریال در مورد دختر نوجوانی است که پدر او به جرم قاچاق دارو در ترکیه زندانی شده و نادر و زیور سرپرستی او را بر عهده می گیرند اما بعد از مدتی به دلیل آزار و اذیت آن ها فرار کرده و میان گروه های تکدی گری زندگی می کند.

الهام چرخنده و سام درخشانی در آوای باران
الهام چرخنده و سام درخشانی در آوای باران

الهام چرخنده در سریال حانیه

سریال حانیه به کارگردانی سیدجلال دهقانی اشکذری که در سال 1393 از شبکه یک سیما پخش شد داستانی بر اساس روایت های واقعی و مکتوب از شخصیت های فعال انقلابی است که در زمان انقلاب رخ می دهد.

الهام چرخنده در کنار بازیگران دیگر همچون جعفر دهقان، میر طاهر مظلومی، محمد کاسبی، عباس غزالی،  زهرا سعیدی، هستی مهدوی فر، سیما خضرآبادی و رزیتا غفوری در سریال حانیه حضور داشت.

الهام چرخنده در سریال حانیه
الهام چرخنده در سریال حانیه

الهام چرخنده در آسمان من

سریال آسمان من مجموعه ای به کارگردانی و تهیه کنندگی محمدرضا آهنج است که در سال 94 از شبکه افق و سپس در سال 94 از شبکه سوم پخش شد. این سریال داستان زندگی اشخاصی بی ادعا را روایت می کند که سفری خوش را برای مسافران هواپیما آرزو می کنند.

آسمان من سریالی پر بازیگر است و الهام چرخنده به همراه افشین زی نوری ، حمیدرضا عطایی، عمار تفتی، شهرام عبدلی، صالح میرزاآقایی، امیررضا دلاوری، بهرام ابراهیمی، محمد عمرانی، فرخ نعمتی، مجید مشیری، سیروس کهوری نژاد، امیر کاوه آهنین جان، امیرمحمد زند، رحمان باقریان، فرهاد جم و آتش تقی پور و هنرمندان بسیار دیگر نقش آفرینی کرده است.

الهام چرخنده در آسمان من
الهام چرخنده در آسمان من

الهام چرخنده در بزم آخر

بزم آخر نام سریالی کوتاه به کارگردانی سجاد شهریاری است که به مناسبت ایام فاطمیه از شبکه دو تلویزیون پخش شد. الهام چرخنده در نقش رضوان دختر سید احمد و دانشجوی تئاتر در حال تحقیق در مورد تعزیه است که با اتفاقات عجیب و غریبی روبه رو شده و پی به حقایقی درباره گذشته پدرش می برد.

حضور مرجانه گلچین و دوستانش در یک تولد

الهام چرخنده در کنار بازیگران مطرحی چون آتیلا پسیانی، امید روحانی، انوشیروان ارجمند، امیرحسین رستمی، کامران تفتی، علیرام نورایی، مهدی ماهانی، مهدی فقیه و زهره حمیدی در سریال بزم آخر حضور دارد.

بازی الهام چرخنده در مجموعه بزم آخر
بازی الهام چرخنده در مجموعه بزم آخر

حواشی الهام چرخنده

هنگامی که نام الهام چرخنده را جستجو کنید با عبارات همسر سوم الهام چرخنده کیست و الهام چرخنده الان کجاست و چرا الهام چرخنده مومن شد و الهام چرخنده بی حجاب و عروسک الهام چرخنده و پیمان شعبانی همسر الهام چرخنده و الهام چرخنده در شبکه مهاجر مواجه می شوید که اوج جنجالی بودن این چهره را نشان می دهد.

حواشی الهام چرخنده

ماجرای چرخش الهام چرخنده

خانم بازیگر نوروز سال 1393 وقتی 36 ساله بود با انتشار یک ویدیو با نامیدن سید علی خامنه‌ای با عنوان نائب امام زمان تبریک نوروزی خود را به او تقدیم کرد. این عمل وی واکنش‌های بسیاری را در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی در پی داشت و خبر از چرخش ناگهانی روحیات اش داد

ماجرای تغییر پوشش الهام چرخنده

عهدی که الهام چرخنده در برنامه زنده بست

الهام چرخنده بازیگر سریال «آوای باران» در ویژه برنامه «شهر یاکریم» در شبکه استانی صداوسیمای قم ضمن اهدای انگشتر، تسبیح و ساعت خود برای حراج به نفع خیریه، پوشش چادر را برای همیشه انتخاب کرد.

همین اقدام با حمایت گروهی باعث شد او بعنوان سمبل تبلیغاتی چادر شروع به فعالیت های اجتماعی کند و حالا می گوید تاکنون موفق شده هزاران نفر را چادری کند

عهدی که الهام چرخنده در برنامه زنده بست

کنایه الهام چرخنده به گلشیفته فراهانی

وی در کنایه‌ای تند گلشیفته فراهانی را چنان کوچک خواند که به بیان خود او «اسمش را هم در خاطر نداشت». وی در مورد او گفت که در خارج لباس‌های نامرئی می‌پوشد «کنایه به ماجرای برهنگی‌اش» و اخیراً نیز مدعی شد که در یک فیلم «افغانی» برهنه شده‌است.

عکس جدید شاهرخ استخری و همسرش در حال خوشگذرونی در بلژیک

ماجرای توهین الهام چرخنده به مادران

الهام چرخنده که مدتی را با سخنرانی تبلیغاتی برای حجاب سپری می‌کرد طی سخنرانی‌ای دانشگاه بابلسر با ویژه‌نامهٔ «با من قدم بزن» حضور یافت و در مورد وضعیت پوشش آنجلینا جولی طی سفری که به افغانستان داشت صحبت می‌کرد که در این میان یکی از دانشجویان از او پرسید که: شما نیز در آنجا بودید؟ در همین لحظه در پاسخ به پرسش یکی از حاضران که پرسید شما آنجا بودید؟ چرخنده پاسخ داد: نه، مامانتان بوده! وی در ادامه گفت: زدی ضربتی، ضربتی نوش کن. وی پاسخ توهین‌آمیز خود را این‌گونه توجیه کرد: که کسی که این‌طور می‌گوید باید این‌طور پاسخ بشنود.

چرخنده بعدتر این مسئله را تکذیب کرد و مدعی شد فیلم فوق، تقطیع شده‌است.

افشاگری خواهران منصوریان از الهام چرخنده

در سال 97 خواهران ورزشکار منصوریان افشا کردند 4 سال پیش خانم چرخنده با وعده پول آنها را چادری کرده اما بعدا به وعده هایش عمل نکرده است

آنها اعلام کردند این مُبلغ چادر به آنها وعده اداره سالن ورزشی ، خانه و ماشین داده اما در نهایت بخاطر عملی نشدن این وعده ها ، چادر را کنار گذاشتند

خانم الهام چرخنده با تکذیب این ادعاها اعلام کرد این خواهران به خواسته خود چادری شدند

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا