اخبار بازیگرانبازیگران ترکبازیگران زنبازیگران مردسریال خارجی

نگاهی بر سریال ترکی پرطرفدار گل های خونی

سریال گل های خونی (Kan Çiçekleri) یکی از جدیدترین سریال‌های تلویزیون ترکیه است که از اواخر سال 2022 پخش آن از کانال هفت ترکیه آغاز شد و در روزهای هفته با قسمت‌های 60 دقیقه‌ای مهمان خانه‌های مخاطبان است. در این مطلب، خبرهای مربوط به سریال ترکی گل های خونی و همین‌طور اطلاعاتی را که تاکنون از حاشیه و اصل سریال ترکی گل های خونی منتشر شده می‌خوانید.

کارگردان سریال ترکی گل های خونی چه کسی است؟

کارگردان سریال ترکی گل های خونی لونت ترکان، جانان چلیک و عمر بایکول هستند.

موضوع سریال ترکی گل های خونی چیست؟

در خلاصه داستان سریال ترکی گل های خونی آمده است:دیلان که از یک طرف رویاها و امیدهایش از او سلب شده بود و از طرف دیگر باران که برای پایان دادن به خونخواهی و نجات برادرش از این چرخه مجبور به ازدواج شد. این رابطه پر از درگیری، مغناطیس شدیدی را بین دو قلب از دو خانواده پر تنش شکل می دهد.

اسامی بازیگران نقش اصلی سریال ترکی گل های خونی چیست؟

باریش بکتاش، یاغمور یوکسل، برکای جینار، سلینای تاسول نقش های اصلی سریال تولید شده توسط RainS Pictures & Unik Film را برعهده دارند.

مشخصات سریال ترکی گل های خونی

نام سریالگل های خونیBlood flowers
نام سریال به زبان محلیKan Çiçekleri
کارگردانلونت ترکان (Levent Turkan)، جانان چلیک (Canan Çelik)، عمر بایکول (Ömer Baykul)
نویسندگانBurak Acar و Levent Turkan
ژانردرام
محصول کشور ترکیه 2022
شبکه پخشکانال 7
زمان پخش
هر روز ساعت 17

لیست بازیگران سریال ترکی گل های خونی

  • Çetin Çavan
  • Halil Uzun Oyuncular: Barış Baktaş
  • Yağmur Yüksel
  • Berkay Çınar
  • Selinay Taşol
  • Nalan Örgüt
  • Erol Yavan
  • Hasan Ballıktaş
  • Hilal Kuvvet
  • Yılmaz Ulutaş
  • Ekrem Aral Tuna
  • Dilek Güler
  • Ceyda Pınar
  • Göksel Kayahan
  • Gökhan Gürdeyiş
فیلم بلوند Blonde ؛ مروری بر زندگی مریلین مونرو

بازیگران سریال ترکی گل های خونی

معرفی سریال ترکی گل های خونی

یکی از جدیدترین سریال‌های تلویزیون ترکیه از اواخر سال 2022 پخش آن از کانال هفت Kanal 7 ترکیه آغاز شد و در روزهای هفته با قسمت‌های 60 دقیقه‌ای مهمان خانه‌های مخاطبان است. تا کنون 31 قسمت از آن منتشر شده و پخش آن ادامه خواهد داشت. سریالی خانوادگی در مورد ازدواجی که نه از سر عشق بلکه از اجبار اتفاق افتاده است. با اینکه از پخش سریال گل‌های خونی مدت زمان زیادی نمی‌گذرد؛ با این حال در سایت معتبر IMDB امتیازهای بالایی را به خود اختصاص داده است. اگر به دیدن سریال‌های خانوادگی با صحنه‌ها و بازیگران جذاب و دیدنی علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم دیدن این سریال را از دست ندهید.

خلاصه داستان سریال ترکی گل های خونی

گل‌های خونی داستان تکان دهنده دیلان و باران و ازدواجی است که آنها برای پایان دادن به یک دشمنی خونی مجبور به انجام آن می‌شوند که با وجود دشمنی اطرافیانشان؛ یا شور و شوقی را شعله ور می‌کند یا ویرانی به همراه خواهد داشت.

باران باید نفرت از دشمنانش را کنار بگذارد تا برادرش را نجات دهد و بر احساس گناهی که به خاطر حمله به مادرش که باعث کشته شدنش شد، غلبه کند، زیرا او به دنبال ایجاد آرامش در خانواده‌ای است که به دنبال انتقام هستند. زندگی آن‌ها زمانی تغییر می‌کند که عموی باران، اعتراف می‌کند که او کسانی را که به والدینش حمله کرده‌اند را تعقیب می‌کرده.

عموی باران راز وحشتناکی را پنهان می‌کند. او در واقع فردی است که در پشت ماجرای حمله قرار دارد، به این امید که اگر باران انتقام بگیرد و به زندان برود، به ثروت خانوادگی آن‌ها دست پیدا می‌کند.

سفری شگفت‌انگیز به آینده ایران با «اسپینجر»

وقتی باران خود را ناتوان از کشتن می‌بیند و برادرش برای این کار داوطلب می‌شود، متوجه می‌شود که تنها راه برای پایان دادن به دشمنی، ازدواج با دختر دشمنش است. وقتی متوجه می شود که درواقع دختر دشمنش زنی به نام دیلان است که زمانی با او آشنا و جذب او شده بود، بین عشقش به او و نفرت از خانواده آن زن سرگردان می‌شود.

با وجود خصومت خانواده‌هایشان، آنها ازدواج می‌کنند و زندگی جدیدی آغاز می شود. دیلان و باران به تدریج متوجه می شوند که جرقه ای که در ابتدا احساس می‌کردند، قرار است به شوری قدرتمند تبدیل شود که یا عشق را شکوفا می‌کند یا ویرانی به همراه خواهد داشت.

زمان پخش سریال ترکی گل های خونی

این سریال هر روز ساعت 17 از کانال 7 ترکیه پخش میشود.

پوستر سریال ترکی گل های خونی

پوستر سریال ترکی گل های خونی

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی گل های خونی

یاغمور یوکسل از بازیگران زن سریال ترکی گل های خونی

یامور اون در ۴ اکتبر ۱۹۹۵ در استانبول به دنیا آمده است. یامور، پدر ۴۸ ساله خود را در سال ۲۰۱۸ بر اثر سرطان از دست داده است. او در حال حاضر دانشجوی رشته ی بازیگری است.

اولین کار یامور مربوط به سریال Fanatic در سال ۱۹۹۹است. او پس از این سریال در فیلم ها و سریال های مختلفی حضوریافته است اما شهرت اصلی او در ترکیه به سریال Yetim Gonuller باز میگردد.

یاغمور یوکسل

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۲ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا