اخبار دیگران

بهترین لپ تاپ لنوو برای تدوین فیلم

احتمالا در عصر تکنولوژی و ارتباطات امروز شاهد فیلم‌های تبلیغاتی بسیاری در شبکه‌های اجتماعی هستید که برخی از آن‌ها به صورت حرفه‌ای ادیت شده و کیفیت بالایی دارند‌. نه تنها فیلم‌های تبلیغاتی و تیزر‌ها بلکه هر نوع فیلمی پس از ضبط به ویرایش و ادیت نیاز دارد. تدوین‌گران فیلم به خوبی می‌دانند که یک لپ تاپ باکیفیت چه نقشی در ویرایش و ادیت فیلم‌ها دارد. در واقع تدوین‌گران می‌توانند از قدرت لپ تاپ در راستای ایجاد جلوه‌های خاص استفاده کنند. به همین خاطر بسیاری از تدوین‌گران حرفه‌ای سعی می‌کنند لپ تاپ مناسب حرفه خود را از نمایندگی لپ تاپ لنوو تهیه کنند. به این ترتیب اطمینان دارند که ضمن استفاده از عملکرد بهینه لپ تاپ می‌توانند از خدمات نمایندگی لپ تاپ لنوو استفاده کنند. در ادامه بهترین لپ تاپ لنوو برای ادیت فیلم را معرفی می‌کنیم.

ویژگی‌های لپ تاپ مناسب برای ادیت فیلم

قبل از اینکه به معرفی لپ تاپ مناسب تدوین فیلم از نمایندگی لپ تاپ لنوو بپردازیم، بهتر است با ویژگی‌های یک لپ تاپ مناسب برای این هدف آشنا شوید. به این ترتیب بهتر می‌توانید از بین انواع لپ تاپ لنوو، گجت مورد نیاز خود را تهیه کنید.‌ یک لپ تاپ مناسب ادیت فیلم باید از قدرت اجرای سه نرم‌افزار ادوبی افتر افکت، ادوبی پریمیر و camtasia برخوردار باشد.‌ تمامی تدوین‌گران با نرم‌افزارهای شرکت ادوبی آشنا هستند؛ چون نرم‌افزارهای این شرکت برای برنامه‌هایی نظیر تدوین فیلم بهینه شده و قدرت زیادی دارند. در یک حالت کلی می‌توان گفت معیار انتخاب یک لپ تاپ مناسب تدوین فیلم سه فاکتور پردازنده، صفحه نمایش و کارت گرافیک است.

ساسان نامی ( Sasan Nami ) خواننده هنرمند ایرانی


لپ تاپ مناسب ادیت فیلم باید یک پردازنده بسیار قوی با کارت گرافیک مجزا داشته و صفحه نمایشگر آن نیز از کیفیت بالایی برخوردار باشد. توجه داشته باشید، شما می‌توانید برای تدوین فیلم از لپ تاپ‌های گیمینگ نیز استفاده کنید؛ چون این لپ تاپ‌ها نیز گرافیک قدرتمندی دارند؛ اما مسلما در استفاده از لپ تاپ مخصوص تدوین رندر بهتری دریافت خواهید کرد. از این رو نمایندگی لپ تاپ لنوو لپ تاپ‌هایی با سیستم مخصوص تدوین فیلم را عرضه می‌کند. از آنجا که بیشترین بار پردازش برنامه‌های نرم‌افزاری ادیت فیلم روی کارت گرافیک است، باید به قدرت کارت گرافیک لپ تاپ توجه بیشتری نشان دهید. لپ تاپ‌های معمولی راندمان و کیفیت کار شما را به شکل قابل توجهی کاهش می‌دهند.

بهترین محصول نمایندگی لپ تاپ لنوو برای ادیت فیلم

همانطور که در بندهای قبل اشاره کردیم، لپ تاپ‌های لنوو قدرت پردازشی بالایی دارند و هنگام کار با ارور و کندی سرعت مواجه نمی‌شوند. به علاوه اینکه لپ تاپ‌ها نمایشگر فوق‌العاده‌ای دارند و لذت تماشای یک فیلم باکیفیت را برایتان به ارمغان می‌آورند. در این بخش دو نمونه از لپ تاپ‌های مخصوص تدوین فیلم از نمایندگی لپ تاپ لنوو را معرفی می‌کنیم.

لپ تاپ لنوو مدل Legion 5

این لپ تاپ یکی از بهترین مدل‌های لپ تاپ مخصوص تدوین فیلم است. در بررسی اولین ویژگی‌های این لپ تاپ می‌توان به پردازنده بسیار قوی آن اشاره کرد که محصول شرکت‌های اینتل و AMD است و جزو پردازنده‌های رده بالا دسته‌بندی می‌شود. علاوه بر آن کارت گرافیک به کار رفته در این لپ تاپ از مدل جی تی ایکس و آر تی ایکس است که کانفینگ قدرتمندی را ارائه می‌دهد.‌ نمایشگر این لپ تاپ با نرخ رفرش ۱۶۵ هرتزی رنگ‌ها را با وضوع بالا نمایش می‌دهد و یک تصویر فول‌اچ‌دی برایتان به ارمغان می‌آورد. از دیگر ویژگی‌های مهم این لپ تاپ می‌توان به حافظه حداکثری رم و حافظه اس‌اس‌دی آن اشاره کرد که سرعت بالایی در دریافت خروجی ارائه می‌دهد. لپ تاپ لجیون ۵ از نمایندگی لپ تاپ لنوو به چهار درگاه یواس‌بی مجهز است.

بررسی چاپ سلفون OPP در صنعت چاپ و بسته بندی

لپ تاپ لنوو مدلldeapad Gaming 3

اگر به دنبال یک لپ تاپ باکیفیت و اقتصادی برای پردازش و ادیت فیلم هستید، این لپ تاپ از نمایندگی لپ تاپ لنوو می‌تواند برای شما گزینه ایده‌آلی باشد. این مدل از لپ تاپ لنوو نیز قدرت بالایی در پردازش فیلم‌ها ارائه می‌دهد. پردازنده گرافیکی این لپ تاپ نیز از شرکت AMD و شرکت اینتل است. استفاده از یک رم ۳۲ گیکا بایتی در این لپ تاپ به کاربر این امکان را می‌دهد که با سرعت بیشتر و بدون ارور نرم‌افزارهای افتر افکت و ادوبی پریمیر را اجرا کند.

تعمیر لپ تاپ لنوو

برند لنوو یکی از برندهای معروف و پیشتاز در حوزه لپ تاپ‌های مختلف است. از آنجا که لپ تاپ‌های تدوین فیلم از نمایندگی لپ تاپ لنوو برای عملکرد تعریف شده برای آن‌ها بهینه شده‌اند، طول عمر و دوام بالایی دارند و سرعت کار شما را به طرز چشمگیری افزایش می‌‌دهند. مسئله اینجاست که حتی باکیفیت‌ترین لپ تاپ‌ها به عنوان یک وسیله مصرفی دچار خرابی شده و به تعمیر نیاز پیدا می‌کنند. گذشته از اینکه شما می‌توانید از خدمات نمایندگی لنوو برای انجام یک خرید اقتصادی و مطمئن استفاده کنید، می‌توانید در مواقع نیاز از خدمات نمایندگی تعمیرات لنوو نیز بهره‌مند شوید.‌

تعمیر لپ تاپ لنوو در دو بخش نرم‌افزاری و سخت‌افزاری دسته‌بندی شده و شامل خدماتی نظیر: بکاپ‌گیری سیستم، نصب و راه‌اندازی آنتی ویروس، آپدیت سیستم، ریکاوری، رفع مشکلاتی نظیر هنگ کردن و خاموش شدن ناگهانی دستگاه و موارد بسیار دیگر اشاره کرد. لازم است بدانید این نمایندگی خدمات تعمیر در محل را نیز ارائه می‌دهد. ضمن اینکه شما می‌توانید از خدمات مشاوره رایگان قبل از تعمیر نیز استفاده کنید.

کدام برندها پرفروش‌ترین محصولات مراقبت از پوست را دارند؟

جمع‌بندی

در این مطلب به بررسی ویژگی‌های لازم برای انتخاب و خرید بهترین لپ تاپ لنوو جهت ادیت و ویرایش فیلم پرداختیم و دو مورد از لپ‌‌های اقتصادی نمایندگی لپ تاپ لنوو را معرفی کردیم. با توجه به اینکه انواع لپ تاپ لنوو مخصوص تدوین فیلم در قیمت‌های مختلفی عرضه می‌شوند، باید قبل از هر چیزی نیاز کاربری و شرایط مالی خود را در نظر بگیرید؛ اما فراموش نکنید که یک لپ تاپ مناسب برای ادیت فیلم باید کارت گرافیکی مجزا، پردازنده قوی و صفحه نمایشگر فول‌اچ‌دی داشته باشد. نمایندگی لنوو این امکان را برایتان فراهم کرده است که ضمن تهیه بهترین لپ تاپ‌های تدوین فیلم از خدمات تعمیر تخصصی لپ تاپ نیز استفاده کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا