اخبار بازیگران

ماجرای مجرم شدن رضا کیانیان و احضارش به دادگاه چیست ؟

در روزهای گذشته، دادستان تهران از اعلام جرم علیه آذر منصوری، دبیرکل حزب اتحاد ملت، صادق زیباکلام، استاد علوم سیاسی و رضا کیانیان، بازیگر سینما به دلیل نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی در رابطه با مسمومیت دانش آموزان خبر داده بود.

ماجرای مجرم شدن رضا کیانیان و احضارش به دادگاه چیست ؟

جرم رضا کیانیان چیست ؟

مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضاییه گفت: آقای کیانیان مع‌الاسف مرتکب نشر اکاذیب به قصد تشویق اذهان عمومی شده‌ است. پرونده وی در شعبه بازپرسی ناحیه دادسرای عمومی انقلاب تهران و در مرحله تحقیقات مقدماتی است و به محض حصول نتیجه، اعلام خواهد شد.

او افزود: در مورد پرونده آقای زیباکلام و خانم منصوری، در وقت اداری روز گذشته قرار جلب دادرسی صادر شده است و اتهام آنها نیز نشر اکاذیب در فضای مجازی است و برای هر دو نفر نیز به خاطر فعالیت تبلیغی علیه نظام، قرار منع تعقیب صادر شده است.

ماجرای مجرم شدن رضا کیانیان و احضارش به دادگاه چیست ؟

بیوگرافی رضا کیانیان

در بیوگرافی رضا کیانیان آمده است: وی متولد 29 خرداد 1330 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون می باشد

قد رضا کیانیان

در ادامه بیوگرافی رضا کیانیان میخوانیم قد او 173 سانتی متر است.

اسمم رضاست و همیشه راضی‌ام

کیانیان افزود: دوستی دارم که روزی به من گفت می‌خواهی اسم اعظم را به تو بگویم و گفت خداوند هزار اسم دارد و اسم تو هم یکی از این اسم‌هاست که بخشی از تمام اسم‌های دیگر را در خود دارد. بنابراین اسم اعظم اسم خودت است. اسم تو رضاست پس راضی باش و من از آن زمان همیشه می‌گویم اسمم رضاست و راضی هستم!

کودکی رضا کیانیان
کودکی رضا کیانیان
جوانی رضا کیانیان
جوانی رضا کیانیان

در بیوگرافی رضا کیانیان لازم به ذکر است : وی در سال ۱۳۵۵ از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران در رشته تئاتر فارغ‌التحصیل شد

تحصیلات رضا کیانیان در حوزه

در 1 سالگی به همراه خانواده به مشهد نقل مکان کردند و کنار تحصیلات مدرسه در حوزه علمیه مشهد نیز برای مدتی دروس فقهی و اسلامی خوانده است

رضا عطاران و حسن معجونی با دفتر یادداشت به نمایش خانگی می آیند
رضا کیانیان در دوران جوانی
رضا کیانیان در دوران جوانی

روزنامه نگاری رضا کیانیان

وقتی ١۵ساله بودم خبرنگار روزنامه اطلاعات شعبه خراسان شدم. بعد از مدت کوتاهی قرار شد عکسم در روزنامه، صفحه مخصوص خراسان چاپ شود. رفتم استودیو موگه پیش مصطفی. گفتم یک عکس هنری از من بگیر! آن روزها تازه مد شده بود (حداقل در مشهد) برای پرتره یک طرف صورت را تاریک‌تر می‌کردند.

این عکس را به دفتر روزنامه دادم و چند روز بعد، یک خبر کوتاه چندخطی، وسط یکی از ستون‌ها چاپ شد، با همان عکس و زیر آن نوشتند: «رضا کیانیان هنرمند جوانی از مشهد». به زحمت کسی می‌توانست آن عکس و خبر را ببیند. اما خودم به راحتی آن را دیده بودم و چند نسخه از روزنامه را هم از دفتر برداشته بودم که به همه نشان بدهم. به ثبت رسیده بودم. اما خوشحالی من به زودی تبدیل به خجالت شد، چون پیرمردهای مسجد محل که من هم عضو ثابت آنجا بودم، عکس را دیده و گفته بودند: «رضا هرویینی شده، چون لب‌هاش سیاهه، صورتش هم سیاهه».

حالا من جلوی چشم‌شان بودم که نه لب‌هام و نه صورتم، هیچ کدام سیاه نبود، اما به آن عکس استناد می‌کردند و خودم را باور نمی‌کردند. چاره‌ای نداشتم، فقط سعی کردم تمام نسخه‌های روزنامه- حداقل اونایی که تو محل‌مان پخش شده بود- را جمع کنم تا به مدرسه و به دست مدیر و ناظم‌مان نرسد… !

ورود رضا کیانیان به سیاست

در بیوگرافی رضا کیانیان جالب است بدانید کیانیان پس از طی یک دوره طلبگی در مشهد و شاگردی آیت الله خامنه ای و نزدیکی کوتاه مدت به شهید بهشتی ، مارکسیست می شود

ماجرای گانگستر بازی شبنم قلی خانی چه بود ؟

او سپس به همکاری با سازمان پیکار با گرایشات شدیدا ضد اسلامی ملحق می شود

بعد از انقلاب نیز وی همچنان در این سازمان باقی ماند تا جایی‌که مسئولِ بخش «خراسان» این گروهِ مارکسیستی می‌شود، اما در سال ۶۰ و به‌هنگام دستگیری پی‌درپی اعضای گروه‌های سیاسی مخالف جمهوری اسلامی، وی دستگیر و رهسپار زندان می‌شود اما کیانیان با تواب شدن از اعدام رهایی می‌یابد.

رضا کیانیان توابی بعد از انقلاب

به گفته رسول شوکی از زندانیان سیاسی دهه شصت رضا کیانیان به همراه دو برادر خود تواب شدند و تنها یک خواهرشان با سرفرازی زندان کشید

بیوگرافی خانواده رضا کیانیان

در بیوگرافی رضا کیانیان درباره ی خانواده اش آمده است : در میدان خراسان تهران بعنوان فرزند دوم خانواده به دنیا آمد ، به گفته خودش، پدرش معروف به حسین تهرانی، باستانی کار قدیمی تهران و همدوره هفت کچلون و حسین رمضون یخی بود.

رضا دومین فرزند خانواده و دارای ۴ برادر و دو خواهر می‌باشد.

برادر بزرگش داوود کیانیان بازیگر و کارگردان تئاتر است.حمید کیانیان ، دیگر برادرش هم اهل هنر نمایش است.

رضا کیانیان و و برادرش داوود کیانیان
رضا کیانیان و و برادرش داوود کیانیان

ما کلاً در تهران بودیم. من متولد میدان خراسان هستم، مسجد لرزاده. مادرم مشهدی بود. بعد از ازدواج در تهران ساکن شد. اول برادرم (داوود) که ۹سال از من بزرگتر است متولد می‌شود و بعد من. یک سال و نیم بعد هم مهاجرت می‌کنیم به مشهد و من آنجا بزرگ می‌شوم. پدر من با چنین پیشینه‌ای به مشهد می‌آید.

مادرم هم یک زن محجبه معتقد بود. هم پدر و هم مادرم بی‌سواد بودند. مادرم با نظارت بر درس و مشق برادرم و من سواد یاد گرفت و بعدها کتاب هم می‌خواند اما بابای من هیچ‌وقت سواد یاد نگرفت، حتی حساب وکتاب‌هایش با چرتکه بود. یک نکته جالب اینکه عموها و پدرم سابقه کارنمایشی داشتند. مثلاً برخی مواقع در عروسی‌ها نمایش اجرا می‌کردند البته نه به عنوان شغل به عنوان تفریح. یکی از نمایش‌هایی که به یاد دارم چیزی شبیه کار چارلی‌چاپلین بود که نقش سلمانی را همراه با ریتم موسیقی خاصی اجرا می‌کند.

رضا کیانیان در کنار برادران خود
رضا کیانیان در کنار برادران خود

ازدواج و وضعیت تاهل رضا کیانیان

بیشترین جستجوها در بیوگرافی رضا کیانیان درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

ماجرای آشنایی بهاره رهنما و همسرش امیرخسرو عباسی

رضا کیانیان سال ها پیش با همسرش خانم هایده قراچه داغی ازدوج کرد که ثمره این زندگی تنها یک پسر بنام علی می باشد

همسرش خانم هایده خواهرزاد سهراب سپهری شاعر پرآوازه ایرانی می باشد

رضا کیانیان و همسرش هایده قراچه داغی
رضا کیانیان و همسرش هایده قراچه داغی
رضا کیانیان و همسر و پسرش
رضا کیانیان و همسر و پسرش

ماجرای ازدواج رضا کیانیان با گوگوش

در کتاب بزرگداشت رضا کیانیان که توسط کیوان کثیریان نوشته شده است، او به انتشار خبر ازدواج اش با گوگوش در زمانی که هر دو در آمریکا بودند اشاره کرده و گفته است خبر صحت نداشته و شایعه بود

علایق و حقایقی درباره رضا کیانیان

در ادامه بیوگرافی رضا کیانیان مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره ی او.با ما همراه باشید.

حسرت بزرگ رضا کیانیان

یکی از حسرت های زندگی من این است که تا الان موسیقی کار نکرده ام ، هیچ سازی را نمی توانم بنوازم و صدای خوبی هم برای خواندن ندارم

رضا کیانیان از ساسی مانکن تا هایده

چند سال پیش یک نمایشگاه عکس داشتم ، خبرنگاری آمد و گفت می خواهم بدانم چه نوع موسیقی گوش می دهید

من که داشتم درب ماشین را باز می کردم گفتم بیا این سی دی ها را ببین ، از ساسی مانکن که آن زمان رو بورس بود تا هایده را در ماشینم داشتم

واقعیت اینست که با توجه به احوالاتم همه نوع موسیقی گوش می کنم و اصلا نمی شود در زندگی من موسیقی وجود نداشته باشد

تلویزیون قمارخانه

تلویزیون به نوعی قمارخانه شده است پر از به اصطلاح مسابقه که روی کازینوها را کم می کند ، خب اینها که از بلیت بخت آزمایی بدتر است

فیلم زنبوردار آخرین فیلم اکشن جیسون استتهام

اگر قبلا فقط یک بلیت بخت آزمایی بود الان چندین نوع از آن فقط در تلویزیون است ، اگر آن زمان حرام بود پس این ها چیست ؟

رضا کیانیان طرفدار مد دهه 1930

مدل لباس مربوط به دو دوره است یکی دهه 1930 و یکی دهه 1930 که این دور هم مدام تکرار می شود یعنی شما مدام با این دو ژانر لباس پوشیدن مواجهید

من با هیچ کدام مشکلی ندارم ولی خودم بیشتر پیرو مد دهه 1930 هستم ، هنوز هم لباس پوشیدنم اسپرت است اما در لباس باید راحت باشم

پدرم شکم یک لات را سفره کرد

یکی از برادرهایم تعریف می‌کند که یک روزی دم مغازه با بابام نشسته بوده‌اند که یک پیرمرد مو سرخه‌ای وارد می‌شود. بابام خیلی تحویلش می‌گیرد. مغازه که خلوت می‌شود به برادرم می‌گوید می‌دانی بابای تو چه بلایی سر ما آورده است؟! بابای من که تا آخر عمر یک هوا همچنان جاهلی حرف می‌زد می‌گوید «ولش کن چه کار داری پرویز» خلاصه همین پرویز تعریف می‌کند که وقتی بابای تو وارد مشهد شد من و غلامحسین پشمی دو تا لات مشهد بودیم. حالا یک لات تهرانی به مشهد آمده است. باید دوئل می‌کردیم. در مشهد یک ساختمانی بود به اسم چهارطبقه که الان جزوی از دروازه طلایی مشهد است و خراب شده است. جلوی آن قرار می‌گذارند. بابای من با چاقو شکم غلامحسین پشمی را پاره می‌کند البته آنها بلد بودند چگونه چاقو بزنند که طرف نمیرد و فقط روده‌هایش بیرون بریزد. بعد از این دوئل غلامحسین پشمی روده‌هایش را جمع می‌کند و می‌رود که بخیه بزند و بابای من مجوز ورود به مشهد می‌گیرد.

معرفی بهترین سریال های ایرانی نمایش خانگی از دهه های گذشته تاکنون

شروع فعالیت هنری رضا کیانیان

اولین استاد بازیگری او برادرش داوود بود که در سال ۱۳۴۵ وی را در نمایشنامه از پانیفتاده‌ها به قلم غلامحسین ساعدی کارگردانی کرد.رضا به مدت سه سال در گروه تئاتر برادرش داوود فعالیت داشت.

رضا کیانیان در جلوی دوربین

در بیوگرافی رضا کیانیان میخوانیم : او بعد از جدایی از فعالیت های سیاسی در سال 1368 وقتی 38 ساله بود با فیلم تمام وسوسه های زمین به کارگردانی حمید سمندریان وارد سینما شد.

رضا کیانیان در فیلم تمام وسوسه های زمین
رضا کیانیان در فیلم تمام وسوسه های زمین

یکسال بعد هم با سریال شاهدان کوچک به کارگردانی غلامرضا رمضانی به تلویزیون راه یافت.

شهرت رضا کیانیان

کیمیا ساخته احمدرضا درویش نخستین کار قابل توجه او بود. فیلم سینما سینماست در سال 1375 و فیلم آژانس شیشه ای در سال 76 او را به اوج شهرت و محبوبیت رساند.

رضا کیانیان در فیلم کیمیا
رضا کیانیان در فیلم کیمیا
رضا کیانیان در فیلم سینما سینماست
رضا کیانیان در فیلم سینما سینماست

آژانس شیشه ای فیلمی بر اساس یک رویداد واقعی به کارگردانی و نویسندگی ابراهیم حاتمی کیا بود.

وی در شانزدهمین دوره جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم آژانس شیشه‌ای جایزه بهترین بازیگر نقش دوم را گرفت و در سیزدهمین دوره جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم کیمیا کاندیدای دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد نقش دوم بود.

رضا کیانیان در فیلم آژانس شیشه ای
رضا کیانیان در فیلم آژانس شیشه ای

فیلم‌های سگ‌کشی، گاهی به آسمان نگاه کن، ماهی‌ها عاشق می‌شوند، یک حبه قند، فرش باد، یک تکه نان، روبان قرمز و کفشهایم کو؟ از کارهای شاخص او به‌شمار می‌رود و کیانیان در این آثار بازی‌های متفاوت و فوق‌العاده‌ای را به نمایش گذاشت.

رضا کیانیان و هانیه توسلی در گاهی به آسمان نگاه کن
رضا کیانیان و هانیه توسلی در گاهی به آسمان نگاه کن
رضا کیانیان در فیلم سینمایی فرش باد
رضا کیانیان در فیلم سینمایی فرش باد
رضا کیانیان و هومن سیدی در یک تکه نان
رضا کیانیان و هومن سیدی در یک تکه نان
رضا کیانیان و پرویز پرستویی در روبان قرمز
رضا کیانیان و پرویز پرستویی در روبان قرمز
رضا کیانیان و مینا وحید در فیلم کفش هایم کو؟
رضا کیانیان و مینا وحید در فیلم کفش هایم کو؟

خانه ای روی آب فیلمی به نویسندگی و کارگردانی بهمن فرمان آرا در سال 1380 بود. داستان این فیلم درباره دکتری است که موقع رانندگی فرشته ای را زیر می گیرد و دستش با لمس انگشتان فرشته زخمی عمیق برمی دارد، روز بعد هنگام مراجعه به بیمارستان اتفاقات مختلفی برای او رخ می دهد که داستان فیلم را تکمیل می کند.

معرفی سریال های عاشقانه ترکی که ارزش تماشا کردن دارند

او برای بازی ماندگارش در فیلم خانه‌ای روی آب نیز سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد را از بیستمین دوره جشنواره فیلم فجر بدست آورد.

رضا کیانیان در فیلم خانه ای روی آب
رضا کیانیان در فیلم خانه ای روی آب

معروف‌ترین نقش تلویزیونی رضا کیانیان نقش جمشید در سریال شلیک نهایی به کارگردانی محسن شاه‌محمدی می‌باشد. شهرت و محبوبیت کیانیان در نقش جمشید چنان بود که مدل مو و لباس‌های جمشید در میان جوانان و به نام مدل جمشیدی رایج شد.

سریال شلیک نهایی به کارگردانی محسن شاه محمدی در سال 1374 از شبکه 1 پخش شد و داریوش فرهنگ، رضا کیانیان، آتنه فقیه نصیری، جمشید اسماعیل خانی، شهره سلطانی، سیاوش طهمورث، سیروس گرجستانی، حسین خانی بیک، منوچهر حامدی، جهانگیر فروهر، محمود جعفری و مهدی میامی در این سریال حضور داشتند.

رضا کیانیان در مجموعه پلیسی شلیک نهایی
رضا کیانیان در مجموعه پلیسی شلیک نهایی

به‌طور یقین بحث برانگیزترین و جنجالی‌ترین نقش تلویزیونی وی در سریال‌های، کیف انگلیسی در نقش یک روحانی مسن و در دوران سرکشی در نقش یک قاضی می‌باشد.

رضا کیانیان و علی مصفا در سریال کیف انگلیسی
رضا کیانیان و علی مصفا در سریال کیف انگلیسی

در بیوگرافی رضا کیانیان یکی از برجسته ترین نقشهای او، بازی در سریال مختارنامه و در نقش عبدالله بن زبیر خلیفه بزرگ زبیری در مکه است که علاوه بر متفاوت ترین نقش هنری، اولین کار تاریخی رضا کیانیان نیز محسوب می شود. سریال مختارنامه به کارگردانی داوود میرباقری، داستان قیام مختار به خونخواهی شهدای کربلا را به تصویر کشید.

رضا کیانیان در کنار هنرمندان مطرحی چون فریبرز عرب نیا در نقش مختار و مهدی فخیم زاده، فرهاد اصلانی، رضا کیانیان، نسرین مقانلو، محمد فیلی، فریبا کوثری، رضا رویگری و ماه چهره خلیلی بازیگران دیگر در این سریال حضور داشتند.

رضا کیانیان در نقش زبیر سریال مختارنامه
رضا کیانیان در نقش زبیر سریال مختارنامه

وی یکی از بازیگران ثابت مجموعه تلویزیونی وکلای جوان نیز بوده‌است.

قلب یخی، شاهگوش و شهرزاد نیز آثار او در بخش نمایش خانگی به حساب می‌آید.

سیر تا پیاز زندگی السا فیروزآذر خواهرزاده تهمینه میلانی و بازیگری او از 7سالگی
رضا کیانیان بازیگر فصل 2 و 3 شهرزاد
رضا کیانیان بازیگر فصل 2 و 3 شهرزاد

فعالیت های دیگر رضا کیانیان

رضا کیانیان از عکاسی تا مجسمه سازی

در بیوگرافی رضا کیانیان وی علاوه بر فعالیت در زمینه های فیلمنامه نویسی و طراحی صحنه در کار عکاسی حرفه ای و مجسمه سازی نیز می باشد

او سال 1377 برای طراحی صحنه تئاتر ؛ جایزه نیز گرفته است و چندین نمایشگاه عکاسی و مجسمه سازی نیز از سال 72 تا 91 برگزار کرده است

رضا کیانیان از نجاری تا کابینت سازی

می گوید یک دوره ای که بازیگری را نمی توانستیم ادامه بدهیم نجاری می کردم با شاگردی نجاری شروع کردم و بعد کابینت ساز شدم

بعدها سمت درو پنجر سازی رفتم و بعد به دکوراسیون داخلی رسیدیم در یک دوره ای هم در یک شرکت معماری نقشه کش ساختمان شدم

لیست آثار هنری رضا کیانیان

در ادامه بیوگرافی رضا کیانیان بازیگر مختارنامه باید بگوییم در جدول‌های جداگانه می‌توانید فهرست آثاری که او در آنها به هنرنمایی پرداخته است را مشاهده کنید.

آثار سینمایی رضا کیانیان

بازیگری رضا کیانیان

  • آهو (هوشنگ گلمکانی، ۱۳۹۹)
  • مجوز خروج (کیارش اسدی‌زاده، ۱۳۹۹)
  • مسخره‌باز (همایون غنی‌زاده، ۱۳۹۷)
  • ترومای سرخ (اسماعیل میهن دوست، ۱۳۹۵)
  • سایه (مسعود نوابی، ۱۳۹۴)
  • بارکد (مصطفی کیایی، ۱۳۹۴)
  • کفشهایم کو؟ (کیومرث پوراحمد، ۱۳۹۴)
  • وقتی برگشتم… (وحید موسائیان، ۱۳۹۴)
  • خبر خاصی نیست (مصطفی شایسته، ۱۳۹۳)
  • دلم می‌خواد (بهمن فرمان آرا، ۱۳۹۲)
  • پنج تا پنج (تارا اوتادی، ۱۳۹۲)
  • هیچ‌کجا هیچ‌کس (ابراهیم شیبانی، ۱۳۹۱)
  • میگرن (مانلی شجاعی فرد، ۱۳۹۰)
  • آزمایشگاه (حمید امجد، ۱۳۹۰)
  • گزارش یک جشن (ابراهیم حاتمی‌کیا، ۱۳۸۹)
  • یک حبه قند (رضا میرکریمی، ۱۳۸۹)
  • راه آبی ابریشم (محمد بزرگ‌نیا، ۱۳۸۸)
  • نیش زنبور (حمیدرضا صلاحمند، ۱۳۸۸)
  • صداها (فرزاد مؤتمن، ۱۳۸۷)
  • قطعه ۸۸ (رحمان حقیقی، ۱۳۸۷)
  • هفت و پنج دقیقه (محمدمهدی عسگرپور، ۱۳۸۷)
  • خاک آشنا (بهمن فرمان‌آرا، ۱۳۸۶)
  • صد سال به این سال‌ها (سامان مقدم، ۱۳۸۶)
  • همیشه پای یک زن در میان است (کمال تبریزی، ۱۳۸۶)
  • پاداش سکوت (مازیار میری) (۱۳۸۵)
  • سه زن (منیژه حکمت، ۱۳۸۵)
  • اسب (بابک محمدی، ۱۳۸۴)
  • باغ فردوس، پنج بعدازظهر (سیامک شایقی، ۱۳۸۴)
  • زاگرس (محمدعلی نجفی، ۱۳۸۴)
  • کارگران مشغول کارند (مانی حقیقی، ۱۳۸۴)
  • یک بوس کوچولو (بهمن فرمان‌آرا، ۱۳۸۴)
  • ماهی‌ها عاشق می‌شوند (علی رفیعی، ۱۳۸۳)
  • یک تکه نان (کمال تبریزی، ۱۳۸۳)
  • قدمگاه (محمدمهدی عسگرپور، ۱۳۸۲)
  • رأی باز (مهدی نوربخش، ۱۳۸۱)
  • فرش باد (کمال تبریزی، ۱۳۸۱)
  • گاهی به آسمان نگاه کن (کمال تبریزی، ۱۳۸۱)
  • خانه‌ای روی آب (بهمن فرمان‌آرا، ۱۳۸۰)
  • عروس رومشکان (ناصر غلامرضایی، ۱۳۸۰)
  • عیسی می‌آید (علی ژکان، ۱۳۸۰)
  • چتری برای دو نفر (احمد امینی، ۱۳۷۹)
  • سگ کشی (بهرام بیضایی، ۱۳۷۹)
  • بوی کافور، عطر یاس (بهمن فرمان‌آرا، ۱۳۷۸)
  • روبان قرمز (ابراهیم حاتمی‌کیا، ۱۳۷۷)
  • آژانس شیشه‌ای (ابراهیم حاتمی‌کیا، ۱۳۷۶)
  • سینما سینماست (سیدضیاءالدین دری، ۱۳۷۵)
  • سلطان (مسعود کیمیایی، ۱۳۷۵)
  • مادرم گیسو (سیامک شایقی، ۱۳۷۴)
  • درد مشترک (یاسمین ملک نصر، ۱۳۷۳)
  • کیمیا (احمدرضا درویش، ۱۳۷۳)
  • مرد ناتمام (محرم زینال‌زاده، ۱۳۷۱)
  • ایلیا، نقاش جوان (ابوالحسن داوودی، ۱۳۷۰)
  • پاتال و آرزوهای کوچک (مسعود کرامتی، ۱۳۶۸)
  • تمام وسوسه‌های زمین (حمید سمندریان، ۱۳۶۸)
رضا کیانیان در فیلم پنج تا پنج
رضا کیانیان در فیلم پنج تا پنج
رضا کیانیان ، پرویز پرستویی و فاطمه معتمد آریا در فیلم صد سال به این سال ها
رضا کیانیان در فیلم صد سال به این سال ها
رضا کیانیان در هفت و پنج دقیقه
رضا کیانیان در هفت و پنج دقیقه
بازی رضا کیانیان در فیلم درد مشترک
بازی رضا کیانیان در فیلم درد مشترک
رضا کیانیان در فیلم دلم می خواد
رضا کیانیان در فیلم دلم می خواد
رضا کیانیان و رویا نونهالی در ماهی ها عاشق می شوند
رضا کیانیان و رویا نونهالی در ماهی ها عاشق می شوند

نویسندگی رضا کیانیان

  • رای باز (۱۳۸۱)
  • دمرل (۱۳۷۲)
  • پاتال و آرزوهای کوچک (۱۳۶۸)
اختلاف شدید مدیر شبکه با مریم سلطانی تا کنار گذاشتن بازیگری!
رضا کیانیان در فیلم پاتال و آرزوهای کوچک
رضا کیانیان در فیلم پاتال و آرزوهای کوچک

رضا کیانیان طراح صحنه، لباس و تیتراژ

  • روبان قرمز (۱۳۷۷)
  • سینما سینماست (۱۳۷۶)
  • سایه‌های هجوم (۱۳۷۱)
  • ایلیا، نقاش جوان (۱۳۷۰)
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا