اخبار حاشیه بازیگران

عکس لو رفته از دوران کودکی محمدرضا گلزار و برادر کوچکش

در ادامه  تصویری از دوران کودکی محمدرضا گلزار و برادر کوچکترش بردیا را که در شبکه‌های اجتماعی پربازدید شده، مشاهده کنید.

عکس لو رفته از دوران کودکی محمدرضا گلزار و برادر کوچکش

محمدرضا گلزار و برادرش در کودکی

عکس لو رفته از دوران کودکی محمدرضا گلزار و برادر کوچکش

اصالت آذری محمدرضا گلزار

در بیوگرافی محمدرضا گلزار آمده است وی اصالتا آذری و متولد تهران است. او در تیم استان تهران، باشگاه پارس خودرو، شیشه و گاز، باشگاه پاس و باشگاه دیهیم بازیکن والیبال بوده‌است. وی در لیگ برتر والیبال ۱۳۸۷ به عنوان مربی بدنساز تیم ارتعاشات صنعتی فعالیت می‌کرد.تا آخر دبیرستان فعالیت هنری نداشت. پدرش با گیتار زدن مخالف بود، تنها گاهی با ارگ کار می‌کرد. تا سال سوم دبیرستان در رشته ریاضی تحصیل کرد. در سوم دبیرستان در کنکور دانشگاه آزاد در رشته مهندسی مکانیک در واحد تهران جنوب قبول شد و رزرو کرد. در سال آخر به رشته تجربی رفت و به قصد رشته دندانپزشکی کنکور داد ولی قبول نشد و به همان رشته مکانیک رفت. او فارغ‌التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی است.

گلزار در سال ۱۳۷۹ برای نخستین بار در فیلم سام و نرگس ساخته ایرج قادری بازیگری سینما را تجربه کرد.

برخی او را گران‌ترین بازیگر ایرانی می‌دانند. اما چه کسی است که نداند این بازیگر گران‌قیمت، نزدیک به دو دهه پول‌سازترین بازیگر سینمای ایران هم بوده است. گلزار در میان بازیگران مرد، در کنار امین حیایی و در میان آرتیست‌های خانم بیشتر از همه با الناز شاکر دوست و مهناز افشار همبازی بوده و زوج‌های آشنایی را تشکیل داده است.

محمدرضا گلزار، جایزه‌ی بخش تجلیل دومین جشنواره‎ی فیلم‌های ایرانی در تورنتو و تقدیرنامه به عنوان فیلمنامه‌نویس و بازیگر برای فیلم «شیش و بش» (1389) در سومین جشنواره‌ی فیلم‌های ایرانی در تورنتو، را در کارنامه‎ دارد.

قد و وزن محمدرضا گلزار

در بیوگرافی محمدرضا گلزار آمده است که وزن او 84-87 کیلوگرم و قد او 183 سانتی متر است

خانواده محمدرضا گلزار

پدر محمدرضا گلزار تبریزی و مهندس است و از ثروتمندان شناخته‌شده تبریزی است.و مادرش تهرانی و خانه دار است.تحصیلات یکی از مسائل حائز اهمیت خانواده گلزار بوده است.

دو برادر بنام علیرضا مهندس رشته عمران و بردیا مترجم زبان انگلیسی و یک خواهر بنام آتوسا مترجم زبان آلمانی دارد و خودش فرزند سوم خانواده است.

محمدرضا هم همین‌طور که مستحضر هستید به راه هیچ‌یک نرفت و هنر را انتخاب کرد. زمانی هم که هنر را آغاز کرد با مخالفت‌هایی روبه‌رو می‌شد. پدرش مخالف اصلی گیتار زدن او بود. البته ناگفته نماند محمدرضا گلزار تا سال سوم دبیرستان همواره شاگرداول مدرسه و منطقه بوده است. تنها در سال پیش‌دانشگاهی که به عشق پزشکی کنار دانش‌آموزان تجربی (رشته غیرتخصصی‌اش) می‌نشست، نتوانست شاگرداول باشد.محمدرضا گلزار می‌گوید: «12 سال از دبستان تا پایان دبیرستان تمام فکرم درس خواندن بود و ورزش.» درباره فعالیت‌های ورزش محمدرضا گلزار هم مفصل توضیح خواهیم داد.

وی در گفتگویی به طور خلاصه گفته است:منطقه 7 آموزش و پرورش (تهران)، دبستان، راهنمایی و دبیرستان هر سه مقطع را در مدرسه (منتظری) خواندم. زمان ما سال دوم دبیرستان هم می‌شد در آزمون کنکور شرکت کرد اما اگر قبول هم می‌شدیم امکان ثبت نام نبود، من هم شرکت کردم و قبول شدم، رشته مترجمی زبان، آنهم در دانشگاه آزاد اسلامی تهران واحد شمال، سال سوم دبیرستان باز همراه کنکوری‌های آن سال آزمون دادم، این بار رشته مهندسی مکانیک دانشگاه واحد تهران جنوب قبول شدم می‌شد ثبت نام کرد و من نیز رزرو کردم، یکسال مهلت گرفتم تا دیپلم بگیرم.

حکم مجازات لیلا بلوکات هم اعلام شد

همان سال با این‌که مهندسی قبول شده بودم اما به عشق پزشکی آنهم دندانپزشکی تابستان زیست و زمین شناسی خواندم و با آغاز مهرماه کنار دانش‌آموزان چهارم تجربی مدرسه نشستم ، اما آن سال تنها سالی بود که شاگرد اول نشدم. بچه‌های تجربی به رشته خود مسلط‌تر بودند و من تنها شاگرد ممتاز بودم، آن سال کنکور که شرکت کردم 67 نفر با آخرین نام قبول شده رشته دندانپزشکی فاصله داشتم، همین شد که برگشتم به رشته قبلی، همان مهندسی مکانیک و در دانشکده آزاد تهران جنوب مشغول به تحصیل شدم.

گلزار در سام و نرگس

فعالیت های محمدرضا گلزار در کنار بازیگری

رضا گلزار سوپر استار ایرانی را باید سردمدار انواع مشاغل ایرانی دانست ! محمدرضا گلزار یک کلوپ زیبایی ویژه مردان راه انداخته است مدیریت رستوران انار واقع در جردن گلفام را بر عهده گرفته و با یک برند مکزیکی به نام اکلیپس در تولید پوشاک شریک شده است در ضمن فروشگاه ورزشی به نام گو اسپورت از نمایندگی فرانسه هم دارد که به شعبه دوم رسیده است، گلزار همچنین مرکز سولاریومی به نام سان پینت در دبی دارد و شنیده ها از حضور وی در برج سازی و بسار بفروش نیز حکایت دارد .
رضا گلزار در مورد فروشگاه ورزشی خود در صفحه اجتماعی اش توضیحاتی داد:
گلزار و فعالیت اقتصادی اش

اینم بیزنسی که تازه شروع کردم… اولین فروشگاه مولتی برند ورزشی ایرانه. نمایندگی رسمیش رو از فرانسه گرفتم. دارم حسابی براش وقت میذارم. خوشحال میشم اونجا ببینمتون شریعتی، پایین تر از پل صدر GO-Sport

تصاویرکودکی محمد رضا گلزار

عکس کودکی محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار (زادهٔ ۱ فروردین ۱۳۵۶ در تهران) هنرپیشه سینما، نوازنده، مجری، خواننده و مدل ایرانی است.

عمل زیبایی محمدرضا گلزار

واکنش محمدرضا گلزار به فوت ماهچهره خلیلی

درپی درگذشت ناگهانی ماه چهره خلیلی بازیگر مطرح سینما و تلویزیون ایران، در ساعتی قبل، محمد رضا گلزار بازیگر برجسته سینمای ایران، تصویری از ماه چهره خلیلی را در پشت صحنه یک سریال در صفحه اینستاگرامی خود منتشر کرد و این ضایعه دردناک را به اهالی فرهنگ و هنر تسلیت گفت.

پست گلزار در پی فوت ماهچره خلیلی در اینستاگرام

شروع فعالیت های هنری

موسیقی

در بیوگرافی محمدرضا گلزار در مورد فعالیت او در موسیقی آمده است که او فعالیت موسیقی خود را از سال ۱۳۷۶ به عنوان گیتاریست با گروه آریان آغاز کرد.
همه‌چیز از ارگ پایه‌دار دوطبقه قدیمی خواهرش شروع شد. محمدرضا تمرین موسیقی را با همان ارگ آغاز کرد. هیچ‌گاه استاد موسیقی نداشته است. با نگاه کردن به دست دیگران و به‌صورت خودآموز پیانو و نواختن گیتار را آموخت.وی در گفتگویی گفته است: هر جا می‌رفتیم هر مجلس و مهمانی مثل عروسی که نوازنده‌ای بود و می‌نواخت، با دقت به حرکت دستانش روی شاسی‌های ساز نگاه می‌کردم، در ذهن ثبت کرده و بدین شکل شد که یاد گرفتم.

این عکس از حامد بهداد باعث تعجب همه شد

آشنایی‌اش با پیام صالحی در سال‌های ابتدایی دانشگاه مسبب تشکیل گروه آریان شد.

محمدرضا گلزار یک جورایی از مؤسسین آن گروه می‌باشد. او و پیام صالحی ایده اولیه تشکیل گروه را دادند و بعد بقیه اعضا ازجمله علی پهلوان غیره اضافه شدند.

تشکیل گروه آریان

گلزار در مورد تشکیل گروه آریان میگوید:با «پیام صالحی» سوار خودرو بودیم، جاده چالوس به سمت شمال کشور، در مسیر با هم گپ می‌زدیم،پیام گفت:«رضا، بیا با هم یک بند موسیقی تشکیل دهیم، مطمئنم این بند موسیقی موفق خواهد شد.»

گفتم: «چه جوری؟»

گفت:« یک ویلونیست می‌شناسم، دوران سربازی با او آشنا شدم».

این را گفت و ادامه مسیر آنقدر در مورد این بند موسیقی صحبت کردیم که به چیدمان گروه هم رسیدیم؛ علی پهلوان به عنوان خواننده و گیتاریست اصلی، پیام صالحی خواننده و گیتاریست اصلی، سیامک خواهانی ویلونیست، برزویه بدیهی ضرب و پرکاشن، شراره فرنژاد گیتاریست و همخوان، ساناز کاشمری همخوان. سحر کاشمری همخوان. وقتی به تهران بازگشتیم در یک نشست،موضوع را با دیگر اعضای مدنظرمان برای شکل‌گیری این گروه مطرح کردیم، همه همراه شدند، این‌گونه گروه «آریان» فعالیت موسیقی خود در دنیای موسیقی پاپ ایران را آغاز کرد.

نخستین کنسرت «گروه آریان» سال 1377 در جزیره قشم برگزار شد. 15 فروردین 1379 نیز، «آریان» اولین آلبوم رسمی خود را منتشر کرد و با استقبال خوبی هم همراه شد.

رتبه برتر محمدرضا گلزار در کنکور

از نکات خواندنی بیوگرافی محمدرضا گلزار رتبه ی کنکور او است. همچنین گلزار با حضور در ماه عسل سال 97 در گفتگویی با احسان علیخانی توضیح داد: «من نفر پنجم کنکور سراسری شدم، سه سال ریاضی خواندم و بعد رفتم رشته تجربی. در کنکور، درس‌های عربی و معارف را 100 درصد زدم و برای همین می‌رفتم آموزشگاه‌های کنکور درس می‌دادم.»

محمدرضا گلزار و مادرشمحمدرضا گلزار و پدرش

عکس پدر محمدرضا گلزار

نقش تلوزیون در کنسرت های محمدرضا گلزار

برخی از مجریان تلویزیون برای آنکه برنامه‌شان دیده شود دست به هر کاری می‌زنند حتی اگر به قیمت اینکه وجهه خوبی بین مخاطبان پیدا نکنند. به نظر می‌رسد مجریان برنامه «سلام صبح بخیر» از این دست افرادند. آنها هر از چند گاهی با شوخی‌های نا به جا یا حرف‌های توهین‌آمیزشان به یک چهره شناخته شده در کانون توجه قرار می‌گیرند مثلا به تازگی حسین کلهر در مورد آقای گلی علی دایی اسطوره فوتبال کشورمان، حرف‌هایی را بر زبان آورد که مورد انتقاد بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی، برخی از بازیگران و حتی خود علی دایی قرار گرفت.

اگرچه حسین کلهر از علی دایی و طرفدارانش بیش از ده بار عذرخواست و دلجویی کرد اما حسینی مجری دوم برنامه به مدافعان علی دایی طعنه زد. به محمدرضا گلزار گفت تو که کنسرت آمریکایت ۱۳۰ بلیت فروخته نمی‌خواهد مدافع دایی باشی. او عبارات بدی هم علیه رامین راستاد استفاده کرد و البته طعنه‌ای هم به علی ضیا زد. البته حسین کلهر در بخشی از این برنامه به گلزار اشاره کرد و گفت او خودش دوباره هوادار دارد و سعی کرد دلش را به دست بیاورد. او علی ضیا را هم مبری دانست اما رامین راستاد را تمسخر کرد.

ماجرای بچه دار شدن پانته آ بهرام از شایعه تا واقعیت

جالب اینجاست که هر زمان صدا و سیما شخصی را مورد انتقاد قرار داد بر محبوبیت بیشتر او افزود. همانطور که علی دایی گفته بود: « اینها باید بدانند با این کارها من را بین مردم محبوب‌تر می‌کنند.» یا از ابتدای هفته قبل با گزارش‌های منفی تلویزیون علیه گلزار، او توانست بیش از ۱۵۰۰ بلیت برای کنسرت لس آنجلسش بفروشد. با این اوصاف احتمال می‌رود که کنسرت این بازیگر تکمیل ظرفیت شود!

گفتنی است که برنامه ۲۰:۳۰ در گزارشی با انتقاد از رضا گلزار، به شکست بزرگ کنسرت او در دالبی تیاتر لس آنجلس پرداخت. انتقادی که(نکاتی درباره سلیقه مخاطب در آمریکا گفته بود) بنا به گفته بسیاری به دور از شان بود

اولین کنسرت گروه آریان در قشم

محمدرضا گلزار در مورد علت برگزاری کنسرت قشم در یک مصاحبه گفته است:

قشم منطقه آزاد بود، همین منطقه آزاد بودن قشم دلیل اصلی انتخاب این جزیره برای اجرای کنسرت شد آن هم برای این‌که نخستین مرتبه بود گروهی در قالب بند با حضور سه دختر روی استیج می‌رفت. تصور هر گونه برخوردی بود، امکان داشت نگذارند دختران و پسران در یک بند اجرای موسیقی داشته باشند و اما مدیریت آن زمان جزیره قشم با اجرای گروه « آریان» موافقت کرد. این موافقت بی‌نهایت خوشحال‌کننده بود، زیرا گروه برای اجرای عمومی، یک سال تمام با کمترین امکانات پیگیرانه تمرین کرده بود، همین با کمترین‌ها بهترین را به ثمر رساند. همدلی میان اعضای گروه ایجاد کرده بود، همدلی تا جایی که تصمیم گرفتیم اگر با اجرای بانوان گروه مخالفت شد کلاً کنسرت را منتفی کنیم.

به هر حال مدیریت آن دوره زمانی قشم موافقت کرد، گروه روی استیج رفت، آنقدر استقبال ازاین بند خوب بود که سه روز پشت سر هم اجرا داشتیم، بعد به تهران بازگشتیم، در کمتر از یکماه دوباره برای کنسرتی به قشم دعوت شدیم، رفتیم و باز در روزهای پشت سر هم که تعداد روزهایش الان یادم نیست برنامه اجرا کردیم، این سفر مصادف با انتشار نخستین آلبوم گروه «آریان» بود.

محمدرضا گلزار در چندصد اجرای این گروه در شهرهای مختلف داخل و خارج ایران حضور داشت.

گلزار نوازنده گیتار و گاهی هم پرکاشن بود. تا اینِکه آشنایی‌اش با ایرج قادری و ورود به سینما مسبب جدایی محمدرضا گلزار از آن گروه دوست‌داشتنی شد.

آشنایی با مرحوم ایرج قادری

برای شرح آشنایی محمدرضا با مرحوم ایرج قادری به نقل گفته‌ای خود محمدرضا بسنده می‌کنیم: «پشت یکی از میزهای کافی‌شاپ شهرک ساحلی خزرشهر نشسته بودم. ازقضا چشمم به جناب قادری افتاد. سر میزشان رفتم تا برای نخستین اجرای کنسرت رسمی گروه در تالار حرکت دعوتشان کنم. وقتی ایشان را خطاب قراردادم و دعوتشان کردم، در پاسخ شنیدم: «اجازه دهید من از شما دعوت کنم.» آنجا بود که از پروژه «سام و نرگس» برایم گفتند. علاقه نشان ندادم. البته بی‌علاقگی‌ام به پروژه نبود. به سینما علاقه نداشتم.» محمدرضا گلزار به هر ترتیب که بود در «سام و نرگس» حضور پیدا کرد و بقیه عمرش را هم در سینما ماند. سوپراستار شد، موسیقی را هم از سر گرفت. نه فقط موسیقی بلکه فعالیت‌هایی دیگری را هم در ادامه تجربه کرد.

جنجال جدید هانیه توسلی برای مادر پیروز

ادامه ی فعالیت در موسیقی

گلزار همچنین در زمینه موسیقی بند دارکوب را با رامین نصریانی و دیگران راه‌اندازی کرد. سپس بند ریزار (rezzar؛ مخفف رضا گلزار) را ثبت کرد که فعال است.

مازیار فلاحی، بابک جهانبخش، امیرطبری و سهراب پاکزاد در قالب سه گروه در بند (ریزار rezzar) حضور پیدا کردند.

وی همچنین قصد داشت که با گروه دارکوب کار کند که به دلایلی این همکاری پیش از آن که آغاز شود، پایان یافت.

موسیقی همواره جز لاینفکی از زندگی پر تب‌وتاب محمدرضا گلزار بوده اسـت.

او بعد از چندین سال جدایی از سازوآواز، درسال 1392 باز هم این هنر را از سر گرفت. این بار بـه‌عنوان خواننده و تهیه‌کننده.

گیتار زدن محمدرضا گلزار در گروه آریان

رضا گلزار از سال 1392 تا کنون نزدیک چندین تک موزیک منتشر کرده اسـت.

او همچنین بیست و یکم دی‌ ماه 95 اولین کنسرت رسمی خودرا در تالار آوین بندرعباس برگزار کرد.

موزیک های محمدرضا گلزار

عکس های محمدرضا گلزار در کنسرتش

واکنش محمد رضا گلزار به حواشی کنسرتش

محمدرضا گلزار، بازیگر، نوازنده و خواننده که کنسرت خود را در لس‌آنجلس برگزار کرد، نسبت به حمله کاربران فضای مجازی و انتقاد منتقدانش واکنش نشان داد.

او با انتشار عکسی از کنسرتش در سالن دالبی تئاتر لس‌آنجلس، در پستی اینستاگرامی نوشت: «باید سکوت کنی و به جای قانع کردنِ آدم‌ها، استوار و مصمم، مسیرِ هدف‌هایت را دنبال کنی، بگذار تصور کنند نمی‌توانی، که شدنی نیست و داری بیهوده تلاش می‌کنی !

تو محدود به زمان و مکان و نظرها نیستی و برای مسیری که سختی‌اش را به جان خریده‌ای، توضیحی به هیچکس بدهکار … که پیروزی را با فقط با عمل نشان می‌دهند، نه با کلام … بگذار آدم‌ها در دنیای محالات خودشان بمانند و زیر لب، آیه‌های رکود بخوانند ، تو راه خودت را برو … مادامی که به مقصد رسیدی؛ خودشان مفهومِ توانستن را به چشم می‌بینند.

و می‌پذیرند باورهایی فراتر از باورِ آنها هست که به اهدافی فراتر از اهداف آنها می‌رسد.

و یاد می‌گیرند که بعد از این، هیچکس را از دریچه توان و اعتقادات خودشان قضاوت نکنند.

جسورانه بایست و فاتح قله‌های محال باش …

فراموش نکن؛ دنیا به آدم‌های بلند پرواز و اتفاقات تازه نیاز دارد !»

پاسخ اینستاگرامی گلزار به منتقدانِ کنسرتش

بازیگر و خواننده جنجالی ایران با تصاویر لایو اینستاگرام بر تمامی حاشیه‌های کنسرتش خط بطلان کشید.

 محمدرضا گلزار دوم نوامبر ۲۰۱۹ در جدیدترین کنسرتش، در سالن ۳۴۰۰ نفری سالن تئاتر دالبی در لس‌آنجلس که محل برگزاری مراسم اسکار است به روی صحنه رفت.

ماجرای شکست عشقی مازیار لرستانی پس از تغییر جنسیتش

شروع حاشیه ها با توئیت بهمن بابازاده

استقبال کم از کنسرت گلزار در آمریکا!

حاشیه‌های کنسرت محمد رضا گلزار با انتشار یک توئیت از بهمن بابازاده، خبرنگار حوزه موسیقی آغاز شد. او در توییتر خود مدعی شده بود که تا یک هفته قبل از کنسرت فقط ۱۱۷ عدد از ۳ هزار و ۳۳۲ بلیط کنسرت محمد رضا گلزار به فروش رفته است. از سوی دیگر طناب زدن محمدرضا گلزار در کنار سام اصغری، نامزد بریتنی اسپیرز سبب شد تا این بازیگر و خواننده ایرانی به زیر ذره بین برود.

استقبال کم از کنسرت گلزار در آمریکا!

اما تصاویر لایو اینستاگرام محمدرضا گلزار از لس آنجلس نشان داد که علی رغم تمامی این حاشیه‌ها کنسرت او پر از جمعیت بوده است.

جواب جالب محمدرضا گلزار به منتقدانش

حمایت جالب منوچهر هادی از محمدرضا گلزار

منوچهر هادی کارگردان «رحمان ۱۴۰۰» درباره حواشی کنسرت وی خطاب به گلزار نوشت: مسیر تو مسیر رو به جلویی است که چشم حسودان و تنگ نظرانت را کور کرده و تو همواره با ادب و احترام با ایشان گفتگو می کنی، که این نشان بزرگی توست. اخبار تلویزیون که هم به اشتباه بزرگش پی خواهد برد.

زمان همیشه و اینبار هم همه چیز را به درستی نشان خواهد داد.اشکال تو زیبایی توست که استعداد و توانایی ات را از دید منتقدین سطحی نگرت زیر سوال برده که داشتن و حفظ این زیبایی هم تلاش و لیاقت والبته شاکر بودن می‌خواهد که من شاهدم ومی دآنم که شایسته آنی.

حمایت جالب منوچهر هادی از محمدرضا گلزار

خواننده ی خوبی نیستم

وی در یک مصاحبه گفته است من خواننده خوبی نیستم، می‌دانم خواننده خوبی نیستم.و در پاسخ به سوال برپایه حرف مردم این را می‌گویید؟ اگر این‌گونه باشد مثلاً من الان می‌گویم شما بازیگر خوبی نیستید،پس بازیگر خوبی هم نیستید!؟!گفته است: می‌دانم بازیگر خوبی هستم. دلیلی ندارد تصور کنم بد هستم. آدم مدعی نیستم، آدم پرتلاشی هستم، تلاشم را می‌کنم، مابقی را می‌سپارم به مردم و طرفدارانم.

مجموعه فعالیت های محمدرضا گلزار

«شام آخر» فریدون جیرانی دومین تجربه سینمایی محمدرضا گلزار بود. در سال 1381 یک‌بار دیگر جلوی دوربین زنده‌یاد ایرج قادری قرار گرفت و «چشمان سیاه» را بازی کرد.

«کما» آغاز شکل‌گیری زوج محبوب گلزار و امین حیایی بود.

محمدرضا گلزار و مهناز افشار نیز برای اولین بار در آن فیلم در کنار هم دیده شدند و بعدها یکی دیگر از زوج‌های مشهور سینمای آن زمان را تشکیل دادند.

«بوتیک» 1382 ساخته حمید نعمت‌الله شاید مهم‌ترین حضور سینمایی سوپراستار 40 ساله باشد.

الناز شاکر دوست یکی دیگر از زوج‌های محمدرضا گلزار در فیلم‌های عاشقانه بود. گلزار و شاکردوست بعد از «گل یخ» چندین بار دیگر در کنار هم قرارگرفته‌اند.

فیلم‌های سینمایی «آینه بغل» و «سلام بمبیی» آخرین فعالیت‌های محمدرضا گلزار در عرصه سینما است.

«سلام بمبیی» به کارگردانی قربان محمدپور اولین پروژه مشترک ایران و سینمایی بالیوود بود. قسمت‌هایی از این فیلم در هندوستان و به همراه چند تن از بازیگران هندی تولید شد.

باورتان میشود رابعه اسکویی انقدر لاغر شده باشد ؟

«کیومرث پوراحمد»، «تهمینه میلانی»، «سیروس الوند»، «محمدحسین لطیفی» و «بهمن فرمان آرا» دیگر کارگردانان مطرح سینمایی ایران‌اند که محمدرضا گلزار تجربه همکاری با آنان را داشته است.

با اینکه چند باری تا آستانهٔ بازی در فیلم های کارگردانانی چون بهرام بیضایی برای فیلم لبه پرتگاه، داریوش مهرجویی برای فیلم مهمان مامان، مسعود کیمیایی برای فیلم سربازان جمعه و ابراهیم حاتمی کیا برای فیلم دعوت پیش رفت اما هیچ کدام به نتیجه نرسید. در فیلم مهمان مامان علاوه بر آمادگی و تمرین برای بازی در این فیلم پارسا پیروز فر نقش او را بازی کرد.

گلزار در طول زمان

حضور محمدرضا گلزار در شبکه نمایش خانگی

محمدرضا گلزار تاکنون در 3 اثر سریال حضور پیدا کرده که هر سه از شبکه نمایش خانگی توزیع‌شده‌اند. گلزار ازجمله بازیگرانی است که هیچ فعالیت تلویزیونی در عرصه بازیگری نداشته است.

«ساخت ایران» مجموعه کمدی محمدحسین لطیفی، اولین زنجیره گلزار بود که سال 1390 در قالب 18 قسمت توزیع شد.

پروژه بعدی، «عشق تعطیل نیست» به کارگردانی بیژن بی‌رنگ پس از تولید 5 قسمت متوقف شد.

زنجیره «عاشقانه» منوچهر هادی هم زنجیره پرطرفدار این روزهاست که در آن شاهدبازی محمدرضا گلزار در کنار بسیاری ستارگان دیگر هستیم. زوج قدیمی گلزار-افشار در این مجموعه در کنار هم قرارگرفته بودند. دریافت یک میلیارد تومان برای پنج ماه بازی در زنجیره «عاشقانه» او را جز چند بازیگر گران‌قیمت ایران کرده است. البته رضا گلزار هیچ‌گاه بازیگر ارزان‌قیمتی نبوده و به‌طور متوسط برای هر فیلم بالای 200 میلیون تومان می‌گیرد.

ورود به عرصه مجری گری

از نکات جالب بیوگرافی محمدرضا گلزار مجری گری اوست. گلزار در زمستان 97 اولین تجربه خود را بعنوان مجری در مسابقه برنده باش کسب کرد، اما جنجال هایی از جمله دستکاری در آرای مردمی جشنواره جام جم، محمدرضا گلزار و برنامه اش را دچار حاشیه های زیادی کرد.

عکس محمدرضا گلزار در برنامه برنده باش

حضور محمدرضا گلزار در عرصه مد

و در آخر بیوگرافی محمدرضا گلزار … مگر می‌شود خوش‌چهره و خوش استایل باشی، محبوب و مشهور هم باشی و کمپانی‌هایی مدلینگ روی هوا نزده باشند.

محمدرضا گلزار در سال 1380 به‌عنوان اولین مرد فتومدل ظاهر شد که عکسش برای تبلیغات ایکات بر روی بیلبوردهای تبلیغاتی رفت. بعد از آن نیز در تبلیغات متعدد، از لباس‌های برند گرفته تا تبلیغات مواد غذایی و غیره از این چهره محبوب استفاده شد است.

خود گلزار نیز یک استایلیست مشهور به نام آهو سپانلو دارد که طراحی لباس‌هایش در مراسم‌ها و جشنواره‌های مختلف است.

تیپ تابستانی محمدرضا گلزار در سفر به چین در زمان ساخت سریال ساخت ایران ۲

رشته های ورزشی محمدرضا گلزار

 سوپراستار خوش‌قدوبالای سینمای ایران والیبالیست حرفه‌ای است.

از 6 سالگی والیبال را شروع کرده و سابقه بازی گروه‌هایی ازجمله پارس‌خودرو، شیشه و گاز و… را هم دارد.

وی از سال ۱۳۸۳ کاپیتان تیم والیبال هنرمندان بود که مسابقات آن برای کارهای خیرخواهانه بر‌گزار می‌شد اما از سال ۱۳۸۶ به خاطر مشغله کاری از تیم کناره گرفت.

او علاوه بر والیبال در اسکی و بدن‌سازی هم حرف‌هایی برای گفتن دارد.او کارت مربیگری اسکی دارد.

عکسی از سارا بهرامی در جنگل پرتقال

وی مربی بدن ساز باشگاه ارتعاشات صنعتی در سوپر لیگ والیبال سال ۱۳۸۷ به درخواست آقای شهیدیان بوده‌است.

بیلیارد و شنا از دیگر ورزش‌های موردعلاقه محمدرضا گلزار است.

عکس ایسنتاگرام محمدرضا گلزار در حال ورزش کردن

پیشنهاد حضور در فیلم های خارجی

وی در یک مصاحبه مبنی بر اینکه ایا از کشورهای دیگر هم پیشنهاداتی داشتید گفته است بله از کشور ترکیه و کشورهای عربی چند پیشنهاد مهم داشتم. دو تا پیشنهاد هم در آمریکا داشتم. ولی به دلایلی این پیشنهادها را نپذیرفتم…

بادیگارد محمدرضا گلزار

همچنین در گفتگویی با احسان علیخانی در مورد بادیگارد های اشخاص معروف توضیح داد:من با عشق به مردم زندگی می‌کنم و نیاز به بادیگارد ندارم. در بعضی برنامه‌ها هم برگزارکنندگان برای برقراری نظم از افرادی استفاده می‌کنند که ربطی به هنرمندان ندارد.

نظر محمدرضا گلزار درمورد ازدواج

محمدرضا گلزار در آستانه 40 سالگی همچنان مجرد است. البته او بارها توسط شایعات مجازی و غیرمجازی ازدواج کرده و طلاق گرفته است. گلزار در مورد ازدواجش این‌چنین عنوان می‌کند: «در تمام این سال‌ها این را به‌خوبی حس کرده‌ام که شهرت تا چه اندازه مرا تنها کرده است. بله با تمام وجودم این را حس کردم. ازدواج چیزی نیست که من تصمیم بگیرم. برای شخصی مثل من باید پیش بیاید و من خیلی برای این امر مصمم هستم.»

بعد از انتشار عکسهایی از محمد رضا گلزار در اینستاگرامش در کنار دیا میرزا بازیگر هندی با واکنش های زیادی از سوی کاربران فضای مجازی مواجه شد. و شایعات زیادی مبنی بر ازدواج این دو ستاره سینما شکل گرفت ،که تمامی آن خبرها شایعاتی بیش نبوده است.

محمدرضا گلزار در سلام بمبئی

محمدرضا گلزار در سلام بمبئی

محمدرضا گلزار در سلام بمبئی

محمدرضا گلزار در سلام بمبئی

محمدرضا گلزار در سلام بمبئی

محمدرضا گلزار در سلام بمبئی

علاقمندی های محمدرضا گلزار

  • امین حیایی صمیمی‌ترین دوست هنری محمدرضا گلزار است.
  • گلزار طرفدار دو آتیشه بارسلونا و پرسپولیس است و از دوستان ورزشی او می‌توان به علی دایی اشاره کرد.
  • ماکارونی و قورمه‌سبزی، غذاهای موردعلاقه محمدرضا گلزار هستند.
  • او در بیزینس هم کم نگذاشته و فعالیت‌های اقتصادی زیادی شراکت دارد. البته راست و دروغش با منابع دیگر.
  • طبق گفته‌ها محمدرضا گلزار صاحب یک کلوپ زیبایی ویژه مردان است.
  • همچنین مدیریت رستوران انار جردن را نیز برعهده گرفته.
  • شراکت در یک فروشگاه مشهور ورزشی و حضور در عرضه ساخت‌وساز هم دیگر فعالیت‌های نقل‌شده در مورد محمدرضا در عرصه اقتصادی است.
  • از میان بازیگران هالیوود طرفدار لئوناردو دیکاپریو و رایان گاسلینگ است.
  • وی همچنین سرگرمی را هدف اصلی سینما می‌داند و مخالف ترویج هرچه بیشتر فیلم‌های غم‌انگیز اجتماعی است.

گلزار در یک مصاحبه خود را اینگونه تعریف می کند

صادق‌ترین آدمی که در اطرافم می‌شناسم. برای رسیدن به هر چه اکنون هستم و دارم تلاش کرده‌ام اما هیچ راهی آسان طی نمی‌شود.اصل زندگی‌ام این است که همیشه «باتر فلای افکت» باشم، هیچ وقت «دومینو افکت» نباشم. در توضیح بیشتر باید بگویم دانشمند فیزیکی ثابت کرده است اگر پروانه‌ای در قطب جنوب بال بزند ممکن است حرکت او در قطب شمال طوفانی بپا کند این همان فضای «باتر فلای افکت» است و اما «دومینو افکت» به چه معناست، مفهومش درست مثل همان «دومینوهایی» است که دیده‌ایم، پیش از اینکه ضربه اول را به دومینو بزنیم شکل اولیه خود را از قبل داشته است تو به عنوان یک فرد می‌توانی با ضربه‌ات ذره‌ای آن را تغییر دهی. همیشه در زندگی سعی کردم «باترفلای افکتی» رفتار کنم یعنی کارهایی اثرگذار انجام دهم. شاید موفق نشدم اما حداقل تلاشم را انجام دادم که این‌گونه باشم.

عکس نیوشا ضیغمی با لباس کردی فضای مجازی را منفجر کرد
فیلمنامه شیش و بش توسط گلزار در سال 1386 در بانک فیلمنامه ثبت شده بود. شیش و بش فیلمی به کارگردانی بهمن گودرزی، تهیه کنندگی مرتضی شایسته و نویسندگی محمدرضا گلزار ساخته سال 1389 است، این فیلم همزمان با عید فطر 1391 اکران شد.

گلزار در دو خواهر

محمدرضا گلزار در فیلم سینمایی مادر قلب اتمی ساخته بهمن فرمان آرا ایفای نقش کرده است. این فیلم که مادر قلب اتمی نام دارد دومین فیلم گلزار پس از بازگشت به سینماست . فیلمنامه این فیلم را علی احمدزاده و مانی باغبانی نوشته اند.

گلزار در مادر قلب اتمی

سوپر استار سینمای ایران در یک مصاحبه از بزرگترین خرابکاری حرفه‌ای زندگی‌ اش میگوید:

یکبار روی استیج زمین خوردم، خیلی خجالت کشیدم. ماجرا بر می‌گردد به سال‌ها قبل، آن زمانی که با گروه «آریان» بودم، روزها خیلی جدی و بداخلاق بودم. دانشگاه الزهرا کنسرت داشتیم، تماشاگران همه خانم بودند، نصف آن‌ها دوربین به دست فیلم می‌گرفتند. ابتدای اجرا مجری شروع کرد به معرفی، به من که رسید برای احترام به حضار از جا برخاستم. چون گیتار دستم بود از روی صندلی کج بلند شدم، وقتی دوباره بر صندلی نشستم، شکست و افتادم کف استیج.

همان طور که روی زمین نشسته بودم می‌دیدم تماشاگران می‌خندند، آنهایی هم که دوربین هایشان خاموش بود روشن کرده از حال و روز آن لحظه‌ام تصویر می‌گرفتند. بچه‌های گروه از شدت خنده استیج را ترک کردند. خلاصه بلند شدم، صندلی جدیدی برایم آوردند،آن را خوب بررسی کردم که نشکسته باشد…(خنده بلند) هنوز وقتی یاد آن حادثه می‌افتم خنده‌ام می‌گیرد. آن روز خیلی سخت گذشت ولی امروز به سختی آن دقایق بلند بلند می‌خندم.

فعالیت های محمدرضا گلزار و مهناز افشار

اواخر دهه هفتاد یکی از دورهای موفق تاریخ سینما محسوب میشود چرا که در همین دوران بود که هنرمندانی که امروز سوپراستارهای سینما را تشکیل میدهند پا به عرصه بازی در سینما گذاشتند.

محمدرضا گلزار و مهناز افشار  از بازیگران پرکار و محبوب سینمای ایران هستند که بازی های مشترک زیادی با هم دارند.

کامنت جنجالی محمدرضا گلزار زیر پست اخر مهناز افشار این روز ها حسابی جنجالی شده و شایعات زیادی در مورد این دو هنرمند در فضای مجازی دست به دست می شود .

مهناز افشار و گلزار

محمدرضا گلزار زیر پست اخر مهناز افشار در صفحه شخصی اش در اینستاگرام کامنتی جالب و جنجالی نوشته و با ایمان قلب که همین موضوع باعث شده که کاربران فضای مجازی شروع به شایعه سازی در مورد علاقه گلزار به مهناز افشار کنند . با این حال همه ی این موارد شایعه ای بیش نبوده و با واکنشی از سوی این دوبازیگر همراه نبوده است.

لباس منشوری مرجانه گلچین جنجال به پا کرد

مهناز افشار به کنسرت رضا گلزار در لس‌آنجلس واکنش نشان داد و خطاب به این هنرمند نوشت: «خواستی و انجامش دادی.»

مهناز افشار با انتشار ویدئویی از کنسرت رضا گلزار در سالن دالبی تئاتر لس‌آنجلس در اینستاگرام، خطاب به این هنرمند نوشت: «خواستی و انجامش دادی، خسته نباشی رضا.»

مهناز افشار و گلزار

محمدرضا گلزار و مهناز افشار در فیلم هایی چون زهر عسل ، سیزده گربه روی شیروانی ، کما ، تله ، آتش بس ، کلاغ پر ، عشق تعطیل نیست، دلم میخواد و عاشقانه با هم همبازی بودند و در طول سالها فعالیت هنری بارها و بارها در مقابل هم به ایفای نقش پرداختند.

مهناز افشار و محمدرضا گلزار در عشق تعطیل نیست

مهناز افشار و محمدرضا گلزار در سریال عاشقانه

مهناز افشار و محمدرضا گلزار در فیلم زهر عسل

بازی محمدرضا گلزار و مهناز افشار در کما

گلزار در آتش بس

عکسی از محمدرضا گلزار و مهناز افشار

مازیار فلاحی و محمدرضا گلزار

مازیار فلاحی با انتشار این عکس نوشت: خیلی بی معرفتیه اگراین خاطره را تعریف نکنم.

خاطره جالب مازیار فلاحی از محمدرضا گلزار

اولین بارکه در برج میلاد در کنسرت ریزار روی استیج می رفتیم، بخاطر دارم کفشهایی که قرار بود روی صحنه بپا کنم را در منزل جا گذاشته بودم .

خیلی با عجله کفش دیگری تهیه کردم و آماده شدم .

لحظه ی آخر صدایم زد …

نگاهی به کفشهایم کردو بلافاصله کفشهایش را از پا دراورد وبه من داد و گفت : تو اینها بپوشی بهتراست تو جلوی استیج می ایستی و من پشت درام هستم … صدای جمعیت و جیغ و فریادها و هیجان بسیاری از سالن به بک استیج می رسید … اولین بارم بود که جلوی این همه جمعیت می ایستادم … استرس داشتم ؛

دست بر شانه ام گذاشت و گفت :

اینها مردم عاشقی هستند و متواضعانه گفت همه این آدمها برای تو آمده اند برو و به آنها عشق بده …

امیدوارم که هنوز هم همینگونه باشم .

همان موقع اهنگ و شعر سوپر استار را برایش ساختم چون همه چیز را میدیدم …

شعر درستی بود برای روزهای سخت ،

و برای امروز … همیشه با معرفت بود و با همه با محبت … کاش همیشه به هم عشق بدهیم و پشت هم باشیم .

جسارت کردم اظهار نظر کردم بیشتر دردو دل بود ازین روزگار بی وفا که بیشتر ” رهزن اهل هنر است”

کارنامه هنری محمدرضا گلزار

فیلم های سینمایی:

  • رحمان ۱۴۰۰ (منوچهر هادی ۱۳۹۷)
  • ما همه با هم هستیم (کمال تبریزی ۱۳۹۷)
  • آینه بغل (منوچهر هادی ۱۳۹۶)
  • سلام بمبئی (قربان محمدپور ۱۳۹۵)
  • خشکسالی و دروغ (پدرام علیزاده ۱۳۹۴)
  • مادر قلب اتمی (علی احمدزاده ۱۳۹۳ )
  • دلم می‌خواد (بهمن فرمان آرا ۱۳۹۲)
  • بانویی از ماه ( الهام قره خانی، امیرمهرتاش ۱۳۹۰)
  • تو و من ( محمد بانکی ۱۳۹۰)
  • در امتداد شهر (علی عطشانی ۱۳۸۹)
  • شیش و بش (بهمن گودرزی ۱۳۸۹)
  • دموکراسی تو روز روشن (علی عطشانی ۱۳۸۸)
  • دو خواهر سینمایی ( محمد بانکی ۱۳۸۷)
  • مثل آن شب (شهرام میرآب اقدم ۱۳۸۷)
  • مجنون لیلی (قاسم جعفری ۱۳۸۶)
  • توفیق اجباری ( محمدحسین لطیفی ۱۳۸۶)
  • کلاغ پر (شهرام شاه‌حسینی ۱۳۸۶)
  • تله (سیروس الوند ۱۳۸۴)
  • آتش‌بس ( تهمینه میلانی ۱۳۸۴)
  • شام عروسی (ابراهیم وحیدزاده ۱۳۸۴)
  • گل یخ ( کیومرث پوراحمد ۱۳۸۳)
  • بوتیک ( حمید نعمت‌الله ۱۳۸۲)
  • سیزده گربه روی شیروانی (علی عبدالعلی‌زاده ۱۳۸۲)
  • کما سینمایی (آرش معیریان ۱۳۸۲)
  • چشمان سیاه (ایرج قادری ۱۳۸۱)
  • زهر عسل (ابراهیم شیبانی ۱۳۸۱ )
  •  بالای شهر پایین شهر (اکبر خامین ۱۳۸۰)
  • زمانه ( حمیدرضا صلاحمند ۱۳۸۰)
  • شام آخر (فریدون جیرانی ۱۳۸۰)
  • سام و نرگس (ایرج قادری ۱۳۷۹)

    مجموعه نمایش‌خانگی:

  • ساخت ایران ۲ ( برزو نیک نژاد ۱۳۹۷)
  • عاشقانه (منوچهر هادی ۱۳۹۵)
  • عشق تعطیل نیست (بیژن بیرنگ ۱۳۹۳)
  • ساخت ایران (محمدحسین لطیفی ۱۳۹۰)

    مجری:

  • سابقه برنده باش (حمید رحیمی نادی ، هاشم رضایت ۱۳۹۷)
باورتان میشود رابعه اسکویی انقدر لاغر شده باشد ؟

فعالیت های محمدرضا گلزار در موسیقی

سال نام ترانه آهنگساز ترانه سرا تنظیم کننده میکس و مسترینگ تاریخ انتشار توضیحات

  • 1396بهم خیلی بد کردی علی یاسینی علی یاسینی نادر کوهستانی حامد برادران
  • 1396همه رفتن اردلان هوشمند اردلان هوشمند مسعود جهانی مسعود جهانی
  • 1396منو اصلاً ندید علی یاسینی علی یاسینی حامد برادران حامد برادران15 تیر 1396
  • 1396تو که نیستی حامد برادران کسری بختیاریان حامد برادران حامد برادران
  • 1396عاشق نبودی سـَـهافرجام خیراللهی فربد فروغی فربد فروغی
  • 1396از تو چه پنهون میلاد باران امین بامشاد حامد برادران حامد برادران
  • 1395چطوری دیوونه آرش ای پی آرش ای پی مسعود جهانی مسعود جهانی
  • 1395چی شدحامد برادران عاطفه حبیبی حامد برادران حامد برادران
  • 1395لعنتی حامد برادران عاطفه حبیبی حامد برادران حامد برادران
  • 1395بگو آره حامد برادران عاطفه حبیبی حامد برادران حامد برادران
  • 1395نگو نه حامد برادران عاطفه حبیبی حامد برادران حامد برادران10 مرداد 1395-
  • 1395بهت عادت کردم حامد برادران عاطفه حبیبی حامد برادران حامد برادران16 تیر 1395
  • 1395دلم شکست اردلان هوشمند اردلان هوشمند حامد برادران حامد برادران28 خرداد 1395-
  • 1394جات خالیه ناصر زینعلی پوریا متابعان فربد فروغی فربد فروغی11 آبان 1394-
  • 1394چه خوبه دنیامون ناصر زینعلی علی آریا امیر عرشیا محمد فلاحی26 شهریور 1394-
  • 1393من دلم تنگ میشه ناصر زینعلی پوریا متابعان حسین سالاری مقدم-29 آبان 1393
  • 1392روز برفی مرتضی پاشایی مهرزاد امیرخانی سعید زمانی-24 اسفند 1392
  • 1392باور کن دنیامی ناصر زینعلی علی آریا فربد فروغی احمد صانقه24 بهمن 1392-
  • 1392کارو به اینجا رسوندی ناصر زینعلی پوریا متابعان فربد فروغی-5 بهمن 1392-

جوایز و افتخارات

  •     برای فیلم شیش و بش در سومین جشنواره فیلم های ایرانی در تورنتو در سال 1391 از وی تقدیر شد.
  •     به عنوان خوش پوش ترین بازیگر سینمای ایران در نظرسنجی مجله زندگی ایرانی در سال 1391 برگزیده شد.
  •     در بخش تجلیل و نکوداشت دومین جشنواره فیلم های ایرانی در تورنتو در سال 1389، از 11 سال بازیگری محمدرضا گلزار به عنوان تک ستاره سینمای ایران تجلیل و جایزهٔ این بخش به وی اهدا شد.
  •     انتخاب محمدرضا گلزار به عنوان “مرد شایسته ایران” در نظرسنجی مجله “پوشش” در سال 1389.
  •     کاندیدای بازیگر نقش اول مرد برای فیلم بوتیک در جشن “دنیای تصویر” در سال 1384.
  •     کاندیدای لوح زرین انتخاب ویژه سال برای فیلم بوتیک در دوره 5 منتخب سایت ایران اکتور (بهترین های سال) در سال 1384.
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا