اخبار حاشیه بازیگران

باورتان میشود این خانم جوان همسر دوم ایرج قادری است ؟

عکسی در فضای مجازی از ایرج قادری بازیگر مطرح سینمای قبل از انقلاب در کنار همسر دومش که در کیش زندگی می کرد و سن و سال زیادی نداشت منتشر شد.

باورتان میشود این خانم جوان همسر دوم ایرج قادری است ؟

 

ایرج قادری و همسر دومش

ایرج قادری اولین بار در سال 1330 وقتی 17 ساله بود با تهمینه اطمینان مقدم که هم محله ایشان بود آشنا و در نهایت دو سال بعد در سال 1332 ازدواج کردند.این زوج در سال 1333 صاحب یک فرزند پسر بنام تورج شدند اما او در سال 1352 وقتی 19 ساله و در آمریکا دانشجوی پزشکی بود به دلیل سانحه رانندگی درگذشت

ایرج قادری اوایل دهه هفتاد با با خانم فاطمه محمودی (هما) ازدواج موقتی داشت که ثمره آن یک فرزند پسر بنام ژوبین متولد سال 1373 شد، او به همراه مادرش در کیش زندگی می کردند

باورتان میشود این خانم جوان همسر دوم ایرج قادری است ؟

 

بیوگرافی ایرج قادری

در زندگی نامه ایرج قادری، این هنرپیشه ماندگار و کارگردان مطرح تاریخ سینمای کشور این گونه آمده است که وی در تاریخ بیست و یکم فروردین ماه سال ۱۳۱۴ در شهر تهران متولد شد. او پس از اتمام دوران دبیرستان، وارد دانشگاه شد و رشته داروسازی را برای ادامه تحصیل خود انتخاب کرد. ولی متاسفانه بنا به دلایلی موفق نشد تحصیلات خود را به پایان برساند به همین دلیل دانشگاه را نیمه کاره رها کرد. ایرج قادری پس از خروج از دانشگاه به هنر روی آورد و در فیلم های زیادی هنرنمایی کرد.

آغاز فعالیت حرفه ای

ایرج قادری پس از ورود به عرصه هنر در زمینه های بازیگری سینما، کارگردانی و فیلمنامه نویسی فعالیت خود را آغاز کرد و آثار ماندگار فراوانی از خود بر جای گذاشت.

عکسی دیده نشده از دوران نوجوانی امین حیایی حسابی سوژه رسانه ها شد

برای اولین بار در سال ۱۳۳۸ با فیلم سینمایی «چشمه آب حیات» وارد حرفه ی بازیگری شد و پس از گذشت یک سال در فیلم سینمایی به اسم ماجرای جنگل به صورت هم زمان به عنوان بازیگر و تهیه کننده مشغول به فعالیت شد.

ایرج قادری به همراه موسی افشار، در سال ۱۳۴۱ یک شرکت سینمایی به نام «پانوراما» تاسیس نمود. اولین سابقه ی کارگردانی ایرج قادری به سال ۱۳۴۵ بر می گردد. وی در آن سال، فیلم «داغ ننگ» را به روی پرده سینما برد.

باورتان میشود این خانم جوان همسر دوم ایرج قادری است ؟

 

ایرج قادری پس از انقلاب

این هنرپیشه به عنوان یکی از چهره های مطرح سینمای پیش از انقلاب محسوب می شود. ایرج قادری پس از انقلاب در سال ۱۳۶۳ با تولید فیلم «تاراج» به فعالیت خود ادامه داد، اما پس از آن فعالیت خود را تا اوایل دهه ی هفتاد متوقف کرد و سرانجام با فیلم درام جنایی «می خواهم زنده بمانم» فعالیت خود را از سر گرفت؛ نویسندگی این فیلم به عهده ی «رسول صدرعاملی» بود که بر اساس داستان زندگی «پدرام تجریشی» ساخته شده بود.

وی که در سال های واپسین زندگی خود به بیماری سرطان مبتلا شده بود، کوچک ترین خللی در حرفه ی خود به وجود نیاورد و با عشق به کار خود ادامه می داد. ایرج قادری در فیلم های زیادی با عنوان های مختلف حضور پیدا می کرد. همان طور که گفتیم اولین تجربه ی ایرج قادری در سینما با بازی در فیلم سینمایی چشمه آب حیات در سال ۱۳۳۸ به دست آمد و آخرین اثر وی به سال ۱۳۸۹ مربوط می شود که به کارگردانی و ایفای نقش در فیلم «شبکه» پرداخت.

ماجرای آزار جنسی بهارک صالح نیا از چه قرار بود ؟
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا