اخبار حاشیه بازیگران

شکسته شدن چهره زیبا بروفه در جشن تولد پسرش

تصویری از زیبا بروفه بازیگر مطرح ایرانی که چند سالی است همسرش را از دست داده با چهره ای شکسته در تولد پسرش منتشر شد. زیبا بروفه در سال‌های اخیر فعالیت زیادی در تلویزیون و سینما نداشته است

شکسته شدن چهره زیبا بروفه در جشن تولد پسرش

تولد پسر زیبا بروفه

شکسته شدن چهره زیبا بروفه در جشن تولد پسرش

بیوگرافی زیبا بروفه

در بیوگرافی زیبا بروفه میخوانیم : در تاریخ ۲۹ شهریور سال ۱۳۵۴ در تهران به دنیا آمده است.

حتماً نام زیبا بروفه تداعی‌کننده خاطرات زیادی برای سریال دوستان ایرانی است. به‌خصوص کودکان و نوجوانان دهه هفتاد که دورانی را با «مجید دلبندم» گذراندند. بروفه بعد از آن تبدیل به یکی از ستارگان موفق تلویزیون شد و به خاطر چهره و تن صدای خاصش محبوبیت بالایی پیدا کرد.

نقطه اوج کار او را شاید بتوان سال‌های 83-84 با بازی در مجموعه‌هایی مثل «طلسم شدگان»، «ریحانه» و «پول کثیف» دانست. با ظهور ستارگان جدید در سینما و تلویزیون نقش زیبا بروفه در سال‌های اخیر کمرنگ‌تر شده است. البته او خود کم‌کاری را انتخاب کرده و برای کارش دلایلی دارد.

به هر ترتیب نمی‌توان بروفه را ستاره‌ای فراموش‌شده دانست زیرا که همچنان از توانایی‌های بالایی برخوردار است و با توجه به شرایط سنی‌اش راه‌های نرفته بسیاری را پیش رو دارد.

قد زیبا بروفه

در بیوگرافی زیبا بروفه آمده است قد او 164 سانتی متر است.

عکس لو رفته قدیمی از صمیمیت زیبا بروفه و خواننده لس آنجلسی

زندگی زیبا بروفه در کیش

در بیوگرافی زیبا بروفه جالب است بدانید او مدتی را به همراه همسرش در کیش زندگی میکرد.

من در کیش زندگی می‌کنم.البته خانه و زندگی‌ام در تهران است ولی مدتی از سال را در کیش ساکن هستم.جالب اینکه همین بهانه‌ای شده است تا برخی دوستان بگویند «دوست داشتیم در فیلم‌مان بازی کنی ولی تو که تهران نیستی!» همه‌مان بازیگرانی را می‌شناسیم که  در خارج از کشور زندگی می‌کنند و فقط برای بازیگری به ایران می‌آیند. خوشبختانه در این دوره و زمانه ارسال فیلمنامه فقط با یک لپ‌تاپ و اتصال به اینترنت که همه دارند، میسر است.

زیبا بروفه در کیش

زمان فیلمبرداری سریال «موج و صخره» ما سه ماه در کیش فیلمبرداری داشتیم. هتل ما در غرب این جزیره و نزدیک به بخش بومی‌نشین و دور از مراکز تجاری و تفریحی بود. در این منطقه سکوت و آرامشی وجود داشت که قبلا تجربه نکرده بودم. وقتی کار فیلمبرداری تمام شد، با همسرم جایی را تهیه کردیم و برای مدتی دیگر در کیش ماندیم. در این مدت حس خیلی خوبی داشتم. فکرکردم چقدر زندگی این‌جا جریان دارد. نه از دود خبری بود و نه از ترافیک و همه جا پر بود از گل‌های کاغذی زیبا ،دریای آبی و… . این جزیره و زندگی در آن لذت‌بخش است و من آرامشم را مدیون کیش هستم و این منطقه برایم زیباترین جای دنیاست.

عکس لو رفته از همسر جواد رضویان

تحصیلات زیبا بروفه

در مورد میزان و رشته تحصیلی در بیوگرافی زیبا بروفه باید بدانید که او دارای مدرک کارشناسی رشته حقوق قضایی در دانشگاه آزاد است. این بازیگر همزمان بخاطر علاقه اش به هنر و بویژه به بازیگری، به دوره های آموزش بازیگری در آموزشگاه بازیگری رفت و بواسطه دوستانش در کلاس های بازیگری دانشگاه هنر نیز شرکت می کرد و بازیگری کم‌کم بر رشته تحصیلی‌اش غلبه پیدا کرد.

بیوگرافی خانواده زیبا بروفه

در بیوگرافی زیبا بروفه درباره ی خانواده اش آمده است : او یک خواهر و دو برادر کوچک تر از خود دارد

زیبا بروفه و خواهر و برادرش
زیبا بروفه و خواهر و برادرش
زیبا بروفه و خواهر و برادرش
زیبا بروفه و خواهر و برادرش

– زیبا بروفه: من و میلاد 14سال اختلاف سنی داریم و من خوب به یاد دارم وقتی میلاد به دنیا آمده بود من پوشکش را عوض می‌کردم. (می‌خندد) وقتی بزرگتر شد از او مراقبت می‌کردم، به حمام می‌بردمش و غذایش را می‌دادم؛ خلاصه در حقش مادری کرده‌ام.

زیبا بروفه و برادرش میلاد
زیبا بروفه و برادرش میلاد

– میلاد : اختلاف سنی من با مادرم زیاد است؛ به همین خاطر ارتباطم با زیبا خیلی نزدیک است. حرف‌هایی که شاید نتوانم به مادرم بگویم به‌راحتی با زیبا مطرح می‌کنم. زیبا واقعا برایم مانند یک مادر است. شاید ارتباطم با خواهرم به‌واسطه شغل‌ و زندگی‌اش در کیش کمتر از سابق باشد اما زمان‌هایی که در کنار هم هستیم ارتباطی قوی داریم و آن زمان را به کارهای دیگر اختصاص نمی‌دهیم. من خواهر کوچک ترم را بیشتر از زیبا می‌بینم اما نوع ارتباطی که با زیبا دارم متفاوت است.

زیبا بروفه و مادرش

– زیبا بروفه : من هرگز احساس نکرده‌ام از میلاد بزرگترم و همیشه سعی کرده‌ام میلاد هم این حس را نداشته باشد و ارتباط‌مان دوستانه باشد. من حتی با پدر و مادرم هم به همین شکل ارتباط را دارم و سعی می‌کنم با آنها هم دوست باشم.

باورتان میشود دختر مهناز افشار اینقدر بزرگ شده باشد ؟

– میلاد: کلا زیبا این توانایی را دارد که با افراد در هر سن و سالی ارتباط برقرار کند و دوست باشد.

برادر بزرگ زیبا بروفه
برادر بزرگ زیبا بروفه

وضعیت تاهل و ازدواج زیبا بروفه

بیشترین جستجوها در بیوگرافی زیبا بروفه درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

در بیوگرافی زیبا بروفه در مورد چگونگی آشنایی او با همسرش هم باید بدانید که پیام صابری در یک کاری که زیبا بروفه مشغول بازی در آن بود چهره پردازی می کرد و در آن زمان طبق گفته پیام صابری، خودش ۲۱ سال سن داشته است و به این ترتیب با زیبا که 19 ساله بوده آشنا شده که این آشنایی منجر به ازدواج آنها شده است.

زیبا بروفه و همسرش

لو رفتن فیلم عروسی زیبا بروفه

اندکی بعد از عروسی انتشار فیلم عروسی زندگیشان را وارد حاشیه کرد

ماجرا هم از این قرار بود که آتیله فیلم بردار، فیلم عروسی خانوم بروفه رو بعنوان نمونه کار در اختیار مشتری قرار میدهد و او هم این فیلم رو پخش میکند

یکی از اتفاقات تلخی که برای زیبا بروفه در سالهای ابتدایی فعالیش رخ داد ماجرای انتشار فیلم عروسی اش بود که باعث شد خانم بازیگر 4 سال خانه نشین شود و در هیچ پروژه ای حضور نداشته باشد.

این بازیگر جوان در ابتدای فعالیت های هنری اش با این مشکل مواجه شد تا چند سال بعد از آن 4 سال هم درگیر ماجرا بود و اجازه حضور در نقش های یک فیلم و سریال را نداشت و محافظه کار شدنش باعث شد که دیگر در هیچ مهمانی حاضر نشود.

عروسی زیبا بروفهعروسی زیبا بروفه

فرزند زیبا بروفه و پیام صابری

در بیوگرافی زیبا بروفه آمده است : زیبا بروفه 21 اردیبهشت ماه سال 97 با انتشار پستی خبر از تولد پسرش داد و اهورا پسر خانم و آقای بازیگر بعد از سالها انتظار به دنیا آمد. زیبا بروفه و نوزادی پسرش اهورا

علی شادمان در خوی چه میکند ؟

زیبا بروفه و پسرش

حواشی بارداری زیبا بروفه

زیبا بروفه مشغول بازی در سریال هاتف بود که به ناگاه بازیگر این نقش تغییر کرد و داریوش یاری کارگردان این سریال علت تغییر بازیگر را معجزه بارداری زیبا بروفه عنوان کرد که در این سریال اتفاق افتاده است و این موضوع باعث عصبانیت پیام صابری همسر خانم بازیگر شد و به توضیح درباره تصمیم بچه دارشدنشان پرداخت.

پیام صابری همسر زیبا بروفه در گفتگوی اعتراضی نسبت به انتشار خبر بارداری همسرش و معجزه خواندن این اتفاق گفت:از تصمیم تا خبر بارداری همسرم چهارماه هم نمی گذرد و اگر علاقه مندید دقیقتر برایتان توضیح دهم 27 اردیبهشت 96 تصویب و روز 22 شهریور 96 دکتر بارداری یک ماهه همسرم را اعلام کرد.

بارداری زیبا بروفه

فوت ناگهانی همسر زیبا بروفه

پیام صابری حضور در دنیای هنر را از سال 1373 آغاز کرد و در سریال ریحانه به کارگردانی سیروس مقدم در کنار همسرش ایفای نقش کرد و در سریال امام علی به عنوان دستیار حضور داشت. سریال زاگرس آخرین تجربه کارگردانی پیام صابری در شبکه زاگرس بود که ناتمام ماند.

فوت همسر زیبا بروفه

18 آذر 97 بود که پیام صابری در خانه دچار تنگی نفس می شود و به اصرار همسرش به بیمارستان می رود اما در بیمارستان به علت ایست قلبی فوت می کند

مرحوم صابری متولد 1352 در 45 سالگی درگذشت

زیبا بروفه و پیام صابری از زوج های وفادار دنیای هنر بودند اما متاسفانه زندگی مشترکشان بعد از 22 سال با حادثه ای دلخراش و غم انگیز همراه شد.

زیبا بروفه در مراسم همسرش برای اولین بار از این اتفاق تلخ صحبت کرد و گفت :ما 22 سال زندگی عاشقانه داشتیم و اهوارا ثمره این عشق بود که من به پیام هدیه دادم، پیام بزرگ مردی بود که بزرگ رفت و وقتی نفسش تنگ شده بود و میخواستم او را به بیمارستان ببرم میگفت که من اگر پایم به بیمارستان برسد میمیرم،من از دکتر میترسم و پیام رفت که یک چکاپ انجام دهد اما دیگر برنگشت…

آیا مادر شدن مجدد مهناز افشار صحت دارد ؟

زیبا بروفه در مراسم ختم همسرش

علایق و حقایقی درباره زیبا بروفه

در ادامه بیوگرافی زیبا بروفه مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره ی او.با ما همراه باشید.

جراحی زیبایی نداشتم

زیر همه عکس‌هایم در اینستاگرام می‌نویسند که من بینی جراحی کرده‌ام یا پروتز لب و گونه گذاشته‌ام. برخی می‌نویسند: « این خانم همه صورتش را عمل کرده و دیگر جای غیرعملی ندارد ». (می‌خندد) بامزه اینکه یکبار عکسی از میلاد در صفحه‌ام گذاشتم و یکی از کاربران نوشته بود: « برادرش هم بینی‌اش را عمل کرده.» درحالی‌که نه من و نه برادرم هرگز جراحی زیبایی نداشته‌ایم. همان موقع به شوخی به میلاد گفتم به جمع ما خوش آمدی. (می‌خندد)

اوقات فراغت زیبا بروفه

سفر می‌ کنم. اگر کار نداشته باشم بیشتر مسافرت می‌ روم و ورزش می‌ کنم، مطالعه می‌ کنم و کارهای عقب افتاده‌ ام را سر و سامان می‌ دهم

زیبا بروفه در عرصه برندینگ

این بازیگر زن گفته است که برخی از برندها از من درخواست کردند که مدل تبلیغ برند آنها باشم و برای بررسی های لازم محصولات آنها را مورد استفاده قرار دادم و چون از کیفیت کار آنها رضایت نداشتم، وجدانم قبول نمی کرد که این کار را انجام دهم و در نتیجه این گونه پیشنهادات را رد کردم.

من بازیگرم نه کارمند!

من از ابتدای ورودم به سینما آدم منصفی بودم. خیلی دلی کار کردم و هرگز توقع دستمزدهای آنچنانی نداشتم. طی این یکی دو سال اخیر چندان پیشنهاد دلچسبی نداشتم. شاید هم خیلی پرتوقع عمل کردم و مدام منتظر پیشنهادی بهتر ماندم. دوست ندارم به صرف دیده شدن و نقش بازی کردن کاری را قبول کنم؛ این برایم خوشایند نیست. برایم مهم است اگر کار می‌کنم خودم نقش را دوست داشته باشم چون اگر نقشی را دوست نداشته باشم نمی‌توانم مانند کارمند عمل کنم و نقش را بازی و پولم را دریافت کنم و تمام.

چرا حال آزیتا لاچینی خوب نیست ؟

خیلی زود به شهرت رسیدم

من در سنین خیلی جوانی و درست زمانی که تنها یک ماه بود کار بازیگری را شروع کرده بودم، به شهرت رسیدم. سریال «مجید دلبندم» آنقدر بین مردم محبوب شد که همه مرا به چهره و نام در کوچه و خیابان می‌شناختند. همین موضوع باعث شد کمی توقعم بالا برود و پیشنهادهای مختلف را رد می‌کردم. پیشنهاد‌ها به حدی زیاد بودند که فرصت نمی‌کردم همه‌شان را بخوانم.

جالب اینکه گاهی وقتی فیلم یا سریالی می‌دیدم، حس می‌کردم چقدر داستان آن آشناست و تازه یادم می‌افتاد که فیلمنامه را قبلا خوانده‌ام و نقشی در آن فیلم یا سریال به من هم پیشنهاد شده بوده. با این اوصاف برایم خوشایند نیست پس از چند سال دوری از سینما با نقشی که دوست ندارم به دنیای بازیگری بازگردم.

نمی‌توانم نقش زن 60 ساله یا دختر 18 ساله را بازی کنم

در این مدت نقش زن60 ساله و دختر 18 ساله به من پیشنهاد شده است. من معتقدم بازیگر باید هر نقشی را بازی کند اما این تفاوت سنی کاراکتر را برای مخاطب غیر قابل باور می‌کند. ممکن است بازیگری این چیزها را بپذیرد ولی برای من قابل درک نیست. شاید بعضی‌ها بگویند«بروفه خودش را می‌گیرد» ولی این هم برایم مهم نیست. آنچه برایم اهمیت دارد خوب ظاهر شدن در نقش و احترام گذاشتن به سلیقه مخاطب است.

همه نقش‌هایم را عاشقانه بازی کرده‌ام

بازیگری را به این دلیل انتخاب کردم که بتوانم در نقش آدم‌های مختلف ظاهر شوم و این برایم بسیار راضی‌کننده و جذاب است. شاید برای‌تان جالب باشد بگویم من هر وقت نقشی را قبول می‌کردم، آنقدر درگیر آن می‌شدم که همسرم به من می‌گفت:« من الان با ریحانه (شخصیت اصلی سریال ریحانه) زندگی می‌کنم.» همه نقش‌هایی که بازی کرده‌ام با عشق همراه بوده است. حتی نقش‌هایی بوده که موقع فیلمبرداری خیلی اذیت شدم اما همچنان نقش را عاشقانه و با حوصله ایفا کرده‌ام چون معتقد بودم  مخاطب این حق را دارد که همیشه و تحت هر شرایطی بهترین را برایش ارائه دهم.

سحر قریشی از تتوهای جدیدش رونمایی کرد

علت کم کاری زیبا بروفه

در مقوله دستمزد های سینما یک حداقل و یک حداکثری وجود دارد. وقتی میزان دستمزد پیشنهادی از حداقل پایین‌تر باشد، توهین‌آمیز است. مردم از دستمزدهای آنچنانی عده اندکی از بازیگران می‌شنوند و می‌خوانند و فکر می‌کنند ما بازیگران آدم‌های خیلی پولداری هستیم اما الان شرایط به گونه‌ای شده که وقتی پیشنهاد کاری به من داده می‌شود، دستمزدش با دستمزد کارهایم در 10سال پیش برابری می‌کند یا حتی کمتر است! جالب اینکه اگر به تهیه‌کننده اعتراض کنیم، به‌راحتی همکارانی را که با نصف همان دستمزد هم حاضر به کار کردن هستند، جایگزین می‌کنند یا حتی کسانی را دعوت می‌کنند که حاضرند بدون دریافت دستمزد کار کنند.

من به عنوان یک بازیگر تابه‌حال طلب دستمزد غیر متعارف نکرده‌ام. انتظار دارم به اندازه زحمتی که می‌کشم، به من دستمزد داده شود. اتفاقا هفته گذشته یکی از کارگردانان جوان و خوش‌آتیه کشورمان به من پیشنهاد بازی در فیلم سینمایی‌شان را داد ولی رقم پیشنهادی به حدی کم بود که من ترجیح دادم قبول نکنم چون این مبلغ بسیار کمتر از زحمتی است که باید برای انجام کار بکشم. این روزها مردم مرا هر جا می‌بینند از کم کاری‌ام می‌پرسند. این نشان می‌دهد آنها دوست دارند چهره‌های شناخته شده را ببینند. من هم دوست دارم به میزان تجربه و سابقه‌ای که در سینما و تلویزیون دارم، دستمزد دریافت کنم.

شغل دوم زیبا بروفه

دوست خبرنگاری چند روز پیش به من گفت« فکر می‌کنم شما چون شغل‌های دیگری دارید، بازیگری را کنار گذاشته‌اید».  در حالی که من هیچ شغل دیگری جز بازیگری نداشته و ندارم. دغدغه من تنها بازیگری است. وقتی شما را به عنوان بازیگر و با نام بشناسند، می‌توانید وارد هر بیزینس یا شغلی بشوید چون به‌ هرحال نام‌تان باعث جلب‌توجه می‌شود و به سود شرکت یا بیزینس خواهد بود و در شروع هر کاری روبه جلو هستید اما من هرگز چنین کاری نکرده‌ام و دوست هم ندارم وارد حرفه‌ دیگری جز بازیگری شوم.

باورتان میشود رابعه اسکویی انقدر لاغر شده باشد ؟

زیبا بروفه در محل فاجعه پلاسکو

در بیوگرافی زیبا بروفه بهتر است بدانید : او پس وقوع حادثه تلخ پلاسکو، در محل حضور پیدا کرد. او همدردی خود را با پخش کردن دسته‌گل میان آتش‌نشانان و تهیه نزدیک به 2500 غذا برای افراد حاضر در محل ابراز کرد.

زیبا بروفه در محل فاجعه پلاسکو

شروع فعالیت هنری زیبا بروفه و ورود به تلویزیون

در بیوگرافی زیبا بروفه میخوانیم : بالاخره در سال 1373 در 19 سالگی بعد از تست بازیگری سریال تلویزیونی “خانه شلوغ” به کارگردانی علی شوقیان اولین تجربه اش را در جلوی دوربین بدست آورد

شهرت زیبا بروفه و آثار ماندگارش

زیبا بروفه از جمله بازیگرانی است که در تلویزیون گل کرد و با بازی در مجموعه مجید دلبندم شناخته شد. این بانوی هنرمند اگرچه درچندین فیلم سینمایی هم ایفای نقش کرد اما اغلب مخاطبان دنیای هنر او را به عنوان بازیگر تلویزیون می شناسند.

او در سال 1376 در مجموعه مجید دلبندم به کارگردانی رضا عطاران با بازیگرانی چون مجید صالحی و بهراد خرازی به اوج شهرت رسید
عکس قدیمی زیبا بروفه و رضا عطاران در مجید دلبندم
زیبا بروفه در مجید دلبندم

زیبا بروفه در سریال طلسم شدگان

سریال طلسم شدگان به کارگردانی داریوش فرهنگ در سال 83، مجموعه ای 25 قسمتی در شبکه پنج سیما بود که زیبا بروفه نقش اصلی آن را ایفا میکرد.

زیبا بروفه بازیگر نقش مهشید در این سریال بود که داستان زندگی پر فراز و نشیب او و تبدیل شدنش به زنی استوار در این سریال به تصویر کشیده شد و زیبا بروفه با این سریال بعد از چند سال دوباره به اوج بازگشت.

زیبا بروفه در طلسم شدگان با امین زندگانی،بیتا فرهی، مهدی هاشمی، حمیرا ریاضی، آناهیتا همتی، شهرام حقیقت دوست و… همبازی بود.

سمیرا حسن پور بعد از مدتها با این تیپ تابستانی بازگشت
زیبا بروفه در طلسم شدگان
زیبا بروفه در طلسم شدگان

زیبا بروفه در سریال ریحانه

ریحانه سریالی به کارگردانی سیروس مقدم در سال 84 است که در 26 قسمت از شبکه سه سیما پخش شد.

زیبا بروفه و همسرش زنده یاد پیام صابری در این سریال با هم همبازی بودند و زیبا بروفه در نقش ریحانه در پی یافتن هویت گمشده اش بود و با حسن پورشیرازی، رویا تیموریان، افسر اسدی، مرجان محتشم، نیکو خردمند، عنایت بخشی، نگار فروزنده و … همبازی بود.

زیبا بروفه در سریال ریحانه
زیبا بروفه در سریال ریحانه

مجموعه‌هایی چون «مسافر زمان»، «جابر بن حیان»، «مثل شیشه»، «موج و صخره» و … دیگر فعالیت‌های تلویزیونی او بوده‌اند.

زیبا بروفه در مسافر زمان
زیبا بروفه در فیلم مسافر زمان
زیبا بروفه در فیلم جابر بن حیان
زیبا بروفه در فیلم جابر بن حیان
زیبا بروفه در فیلم مثل شیشه
زیبا بروفه در فیلم مثل شیشه
زیبا بروفه در فیلم موج و صخره
زیبا بروفه در فیلم موج و صخره

زیبا بروفه در اوایل دهه 90 مدتی از بازیگری دور بود و در سال 1395 با بازی در دو مجموعه «هاتف» به تلویزیون بازگشت. او در همان سال سریال «آسپیرین» را هم در نمایش خانگی داشت.

زیبا بروفه در فیلم هاتف
زیبا بروفه در فیلم هاتف
زیبا بروفه در فیلم آسپرین
زیبا بروفه در فیلم آسپرین

زیبا بروفه در سینما

در ادامه بیوگرافی زیبا بروفه آمده است : «شب روباه» به کارگردانی همایون اسعدیان دومین تجربه هنری بروفه بود. مجموعه‌ای که یک نسخه از آن هم در همان سال یعنی 75 به‌عنوان یک فیلم بلند در سینماها اکران شد. به این ترتیب پای زیبا بروفه به پرده‌ی نقره‌ای سینما باز شد.

زیبا بروفه در فیلم شب روباه
زیبا بروفه در فیلم شب روباه

فیلم یک شکست همه جانبه بود و بروفه فرصت دیده شدن پیدا نکرد و پس از آن مجدداً به تلویزیون برگشت و تا سال ۷۹ که دومین حضور جدّي سینمای اش رقم خورد در آثار تلویزیونی مانند زیر گنبد کبود به کارگردانی بهمن زرین پور،مجید دلبندم جادوی مهتاب، گلهای سیاه و رویای کبود پرداخت که از بین آنها دو مجموعه مجید دلبندم و رویای مهتاب بیش از سایرین مورد توجه قرار گرفت.

زیبا بروفه در فیلم مانی و ندا

مانی و ندا یکی از اولین تجربه های جدی زیبا بروفه در سینما است که سال 79 به کارگردانی پرویز صبری ساخته شد.

این ساخته پرویز صبری که درباره عشق به بازیگری و سینما است با بازی زیبا بروفه در کنار مانی کسرائیان،امین حسایی، نیلوفر خوش خلق، عارف لرستانی، پوراندخت مهیمن، علی ابوالحسنی مقابل دوربین رفت.

ماشین لاکچری نفیسه روشن چیست ؟
زیبا بروفه در فیلم مانی و ندا
زیبا بروفه در فیلم مانی و ندا

پر پرواز زیبا بروفه در سینما

پر پرواز فیلمی به کارگردانی خسرو معصومی است که سال 79 ساخته شد و زیبا بروفه یکی از ماندگارترین نقش هایش را در این فیلم ایفا کرد.

شادمهر عقیلی یکی از بازیگرانی بود که خسرو معصومی از شهرت او در فیلمش بهره برد اما زیبا بروفه نقطه قوت این فیلم بود که در نقش ستاره در پر پرواز خوش درخشید.

پر پرواز روایتی از ماجرای بابک پسر خواننده ای است که تلاش میکند مجوز آلبومش را بگیرد و در این راه ستاره نامزدش از هیچ تلاشی دریغ نمیکند و رقیب عشقی او در این فیلم یاسمن با بازی مرجان شیرمحمدی است که تلاش میکند بابک را به لس آنجلس ببرد.

خانم بروفه اغلب در مصاحبه هایش اظهار امیدواری کرده است اگر شرایط محیا باشد شادمهر به ایران بر می گردد چون او را فرد با احساسی و وابسته به خانواده می داند

زیبا بروفه در پر پرواز
زیبا بروفه در پر پرواز

زیبا بروفه در سینما هیچ‌گاه درخششی چون تلویزیون نداشت. هرچند که «پر پرواز» تبدیل به یکی از خاطره‌انگیزترین آثار سینمایی آن روزها شد.اما به جز آن اثر چشمگیری در کارنامه سینمایی‌اش دیده نمی‌شود. از دیگر فعالیت‌های او در این عرصه می‌توان به بازی در فیلم‌هایی چون «دوشیزه»، «آخرین مجرد»، «پرتقال خونی» و … اشاره کرد. خانم بازیگر همواره در مصاحبه‌هایش عنوان کرده  که مهم‌ترین معیارش برای انتخاب نقش، فیلم‌نامه است و تفاوتی برای سینما یا تلویزیونی بودن آن قائل نیست. 

اگر زیبا بروفه دست به انتخاب درست بزند شاید در سینما بتواند بسیار موفق‌تر از تلویزیون باشد.

زیبا بروفه در فیلم دوشیزه
زیبا بروفه در فیلم دوشیزه
زیبا بروفه در فیلم آخرین مجرد
زیبا بروفه در فیلم آخرین مجرد
زیبا بروفه در فیلم پرتقال خونی
زیبا بروفه در فیلم پرتقال خونی

مصاحبه خواندنی با زیبا بروفه

شما از معدود بازیگرانی هستید که مقطعی درحد ستاره مطرح شدید ولی ناگهان روند رشدتان را ادامه ندادید؛ علتش چه بود؟
– واقعیتش این است من در دوره ای، هم زمان سه فیلم سینمایی روی پرده سینماها داشتم. ولی در اوج فعالیتم ممنوع الکار شدم. به دلیل انتشار بخش هایی از فیلم عروسی ام این اتفاق افتاد.

فکر نمی کنید بی احتیاطی خودتان عامل این اتفاق شد؟

– در آن هنگام به ندرت موبایل وجود داشت و حتی آنهایی هم که داشتند تحویل گرفتیم. در زمان ازدواجم کسی مرا نمی شناخت. آن فیلم هم شامل ۱۰دقیقه تصویری بود که در هارد رایانه دوستمان جا مانده بود و با دسترسی به آن ۱۰دقیقه این اتفاق افتاد.

سفر لاکچری نرگس محمدی و دوستانش به اروپا حسابی حاشیه ساز شد

شما یکی از نخستین قربانیان انتشار تصاویر خصوصی در کشور هستید!
– بله همین طور است. تنها علت دوری ام از بازیگری همین مسئله بود. هنگامی که چهار سال انواع پروژه ها را به شما پیشنهاد بدهند و شما بگویی کار نمی کنم طبیعی است که به مرور کم رنگ می شوی.

به شما رسماً گفته بودند که ممنوع الکارید؟
– بله رسماً گفته بودند که اجازه کار ندارم.متأسفانه من نخستین نفری بودم که این اتفاق برایم رخ داد و اگر امروز این مشکل برای کسی بوجود بیاید مطمئن باشید ممنوع الکارش نمی کنند. پس از من برای دیگران مواردی رخ داد که صرفاً با یک تذکر حل شد. برای من این اتفاق زمانی افتاد که سنم کم بود و واقعاً ترسیدم. در روحیه من تأثیر بدی گذاشت.

آیا این اتفاق باتوجه به دوران اوج فعالیت شما عمدی نبود؟
– نه! مطمئنم که عمدی درکار نبوده است. بعد از این اتفاق من دیگر پایم را در هیچ مهمانی نگذاشتم. آن قدر برایم حساس شده بود که هیچ مراسمی نمی رفتم و فقط هدیه ام را برایشان ارسال می کردم. به نظرم هیچ عمدی درکار نبوده اما متأسفانه همین قضیه در روحیه ام تأثیر بسیار بدی گذاشت. چهار سال را مطلقاً اجازه کار نداشتم و چهار سال بعد را بصورت مشروط یعنی صرفاً بازی در نقش های دو و سه اجازه داشتم که خودم نخواستم انجام دهم.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا