اخبار بازیگران

تا به حال چهره واقعی گلنسا سریال جیران را دیده اید ؟

بازی کردن ستایش دهقان بازیگر نقش گلنسا در سریال جیران در کنار بازیگران بنامی چون مهدی پاکدل، پریناز ایزدیار و نسرین نکیسا امتیاز بسیار بزرگی برای اوست.

تا به حال چهره واقعی گلنسا سریال جیران را دیده اید ؟

ستایش دهقان بازیگر سریال جیران کیست ؟

تا به حال چهره واقعی گلنسا سریال جیران را دیده اید ؟

بیوگرافی ستایش دهقان بازیگر نوجوان

از زندگی خصوصی او اطلاعات چندانی در دست نیست  اما حدس میزنیم وی متولد ۱۳۸۸-۱۳۸۷ باشد. فقط می دانیم که در ابتدا نام فامیل ستایش مرادی بوده است و او در سریال ها و فیلم هایی که بازی کرده با نام ستایش مرادی شناخته می شود اما یکباره و ناگهانی او نام فامیلش را به دهقان تغییر داده است. او با بازی در نقش گلنسا خواهر جیران در سریال جیران به شهرت رسید.

سوابق هنری

وی در سال ۱۳۹۲ بازیگر سریال سرزمین مادری به کارگردانی کمال تبریزی شد که باعث شد او بسیار دیده شود.وی توانست با بازی در سریال سرزمین مادری تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر سید شهاب حسینی، محمدرضا فروتن، نیکی کریمی و شبنم قلی‌خانی بر تجارب او افزود. او علاوه‌بر سریال سرزمین مادری، سال ۱۳۹۵ در فیلم اروند نیز بازی کرده است.  در این سال‌ها او با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران محمدعلی شادمان با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با ستایش مرادی داشته است. ستایق دهقان در سریال جیران که از پلتفرم فیلیمو در حال پخش هست به شهرت رسید و توسط حسن فتحی کشف شد، او در کنار بازیگرانی همچون مهدی پاکدل ، پریناز ایزدیار و نسرین نکیسا در این سریال نقش آفرینی میکند که همین امر باعث امتیازی عالی برای اوست . تئاتر جنایت و مکافات دیگر هنرنمایی اوست.

معرفی و نقد و بررسی فیلم جنجالی پسر انسان
تا به حال چهره واقعی گلنسا سریال جیران را دیده اید ؟
بیوگرافی ستایش دهقان

صفحه اینستاگرام

پیج رسمی و صفحه شخصی این بازیگر عزیز در اینستاگرام با نشانی setayesh_dehghan_officiall در دسترس عموم قرار دارد.

فیلم شناسی

  • سریال جیران
  • سریال سرزمین مادری
  • سریال سرزمین کهن
  • و…

فیلم شناسی

  • فیلم اروند
  • چند دقیقه با آنا
  • و…
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا