اخبار حاشیه بازیگران

علت درخواست پر جنجال ریحانه پارسا از هوادارانش چه بود ؟

ریحانه پارسا در آخرین پستی که تو اینستاگرامش منتشر کرده از فالوورهاش خواسته تا زیر این پست بیان و خودشون رو معرفی کنن و اسم، سن و شهری که اونجا زندگی می کنن رو بگن.

درخواست عجیب ریحانه پارسا از هوادارانش

درخواست عجیب ریحانه پارسا از هوادارانش

عده‌ای از کاربران معتقدند این کار بین سلبریتی‌ها متعارف نیست و معلوم نیست ریحانه پارسا با جمع‌آوری اطلاعات فالورهایش چه نیتی دارد. این کار او در حالی مشکوک خوانده شده که بسیاری از کاربران اطلاعات خود را با او به اشتراک گذاشته‌اند که کاری ناامن است و عواقب احتمالی در پی دارد. برترین‌ها این مطلب را برای هشدار به کاربران فضای اینترنت منتشر می‌کند و از همه می‌خواهد که در هیچ شرایطی اطلاعات شخصی خود را بدون دلیل به دیگران ندهند.

عکس هایی از خانه لاکچری ریحانه پارسا

ریحانه پارسا بازیگر جوان و پرحاشیه ایرانی که مدتی است از ایران مهاجرت کرده و ساکن کشور ترکیه است به تازگی عکس هایی از خودش منتشر کرده که این عکس های نشان میدهد او خانه ای لاکچری در ترکیه دارد.

خانه لاکچری ریحانه پارسا

خانه لاکچری ریحانه پارسا

ریحانه پارسا و همسرش

ریحانه پارسا یک سالی است که فضای زندگی اش را تغییر داده و به نامزدی اش با میلاد خدایی رسمیت بخشیده است.او به تازگی هم تصویری عاشقانه و مشترک با این فعال حوزه تبلیغات و مدلینگ منتشر کرده است.

ریحانه پارسا و همسرش

ریحانه پارسا مادر شد

ریحانه پارسا، چهره جنجالی سینمای ایران که همیشه با مواضع خود جنجال‌آفرین بوده، در جدیدترین حاشیه‌سازی خود متنی در اینستاگرام خود منتشر کرده با واکنش متفاوت کاربران همراه شده است.متن فلسفی و پیچیده‌ای که ریحانه پارسا منتشر کرد و در آخر آن نوشته است که آری من مادرم.

آیا ریحانه پارسا واقعا مادر شده است ؟

بیوگرافی ریحانه پارسا

در بیوگرافی ریحانه پارسا آمده است وی ۴ اسفند ۱۳۷۷ در تهران متولد شد. او تحصیلاتش درزمینهٔ تئاتر را از دوره دبیرستان در مدرسه سوره آغاز کرد و در سال 1393 وارد عرصه تئاتر حرفه‌ای شد. در کلاس‌های مختلف بازیگری شرکت کرد و توانست در همان سال‌ها تجربه حضور در چند نمایش صحنه‌ای را کسب کند. در سال 1396 هم در کنکور شرکت کرد که هنوز اطلاعی از ورود یا عدم ورودش به دانشگاه به دست نیامده است. پارسا علاوه بر بازیگری علاقه زیادی به نویسندگی و عکاسی دارد. ریحانه پارسا مدتی در کافه صابر ابر کار می کرده و بیشتر با دنیای بازیگری آشنا می شود.

ریحانه پارسا از تتوهای جنجالیش رونمایی کرد

ریحانه پارسا 20 سالگی اش را جشن گرفت

ریحانه پارسا بازیگر سریال پدر صفحه اینستاگرامش را با انتشار عکس هایی از جشن تولد 20 سالگی اش به روز کرد.

تولد بیست سالگی ریحانه پارسا در صحنه تئاتر

ریحانه پارسا با انتشار این تصاویر نوشت : تولد بیست سالگیم مساوی شد با اولین کار تئاترم، ممنونم از همه ی تیم تئاتر هفت شهر عشق ، مامان و خواهر نازنینم که سورپرایزم کردن

از هشت اسفند هر شب هتل اسپیناس پالاس ساعت هشت و نیم شب….

تولد بیست سالگی ریحانه پارسا در صحنه تئاتر

شروع فعالیت‌های هنری ریحانه پارسا

فروردین ۱۳۹۸، پارسا مهمان برنامهٔ خندوانه بود. میان‌برنامه‌ای که او به همراه سینا مهراد در آن شرکت کرد از لحاظ بازتاب در شبکه‌های اجتماعی و تعداد بینندگان تلوبیون رکورددار شد. بهمن ۱۳۹۷ هم در برنامهٔ خیابان جام جم حضور یافت و پس از پخش صحنه‌هایی از سریال پدر، اشک در چشمانش حلقه زد. اولین حضور پارسا در گفتگوهای تلویزیونی در برنامهٔ ایرانیوم در مرداد ۱۳۹۷ صورت گرفت.

آیا مهاجرت علی صادقی به همراه دخترش صحت دارد ؟
ریحانه پارسا و سینا مهراد در برنامه خندوانه

ریحانه پارسا در خندوانه

ریحانه پارسا در برنامه ایرانیوم مجید افشاری

مجید افشاری در اولین قسمت از برنامه خود در شبکه سه سیما ، از ریحانه پارسا و دنیا مدنی به عنوان مهمان دعوت کرد.در این برنامه مجید افشاری با ریحانه پارسا بازیگر نقش لیلا در سریال پدر در مورد روش انتخاب شدن در این سریال بعنوان نقش اصلی و همچنین اتفاقات حین فیلمبرداری این سریال از جمله رانندگی دنیا مدنی و … به بحث و گفتگو پرداختند.

ریحانه پارسا در برنامه ایرانیوم مجید افشاری

در بیوگرافی ریحانه پارسا آمده است وی فعالیت بازیگری‌اش را با سریال تلویزیونی «پدر» در سال 97 در نقش لیلا آغاز کرد و به شهرت رسید. او از طریق دستیار کارگردان به این پروژه معرفی شد و تست بازیگری داد و به گفته‌ی خودش از میان 250 نفر برای این نقش انتخاب شد.

“خداروشکر توانایی های من به چشم کارگردان و نویسنده آمد. همیشه در زندگی بلند پرواز بودم و فکر می‌ کنم از همین رو چنین موقعیتی برایم پیش آمد.”ریحانه پارسا

ریحانه پارسا و مهدی سلطانی در سریال پدر

نحوه انتخاب برای سریال پدر

ریحانه پارسا در مورد نحوه انتخابش برای سریال پدر در خندوانه اینگونه توضیح داد:

«در ابتدا قرار بود که بازیگری به نام سوگل خلیق این نقش را بازی کند اما با انصراف ناگهانی او در حالی که ۲۴ ساعت تا شروع کار مانده بود گروه سازنده سریال پدر به دنبال یک بازیگر جایگزین بودند که دستیار آقای توفیقی من را برای این کار انتخاب کردند.

عاشق مثل لیلا، بااستعداد مثل ریحانه

ماجرای عشق رؤیایی لیلا و حامد پس از پخش مجموعه «پدر» در تابستان 97 یکی از موضوعات جنجالی و محبوب بسیاری از صفحات مجازی و بخصوص اینستاگرام بود. این مجموعه نه‌تنها با استقبال خوبی از سوی مخاطبین در خانه مواجه شد، بلکه خبرگزاری‌های مجازی و غیرمجازی هم مانور بسیاری روی آن دادند و سوژه‌ها یکی پس از دیگری از دل آن بیرون آمد. برخی از سکانس‌های آن تحسین و برخی تبدیل به جنجال و حاشیه شد. تمام این اتفاقات ضمیمه بازی خوب و تأثیرگذار ریحانه پارسا شد و او را خیلی زود تبدیل به تقریباً پررنگ‌ترین ستاره تلویزیونی تابستان آن سال کرد. این در حالی بود که ریحانه یا همان لیلای سریال تنها 20 سال داشت و هنوز وارد دانشگاه هم نشده بود. او حالا با سیلی از پیشنهاد‌های مختلف سینمایی و تلویزیونی مواجه شده و باید دید چه تصمیماتی را برای ادامه روند هنری‌اش اتخاذ می‌کند. البته وی در جایی اظهار کرده که دوست دارد مدتی به کسب تجربه در تئاتر بپردازد.

حرف های عجیب مهناز افشار پس از فوت این کارگردان مشهور

ریحانه پارسا با لباس عروس در کنار سینا مهراد در سریال پدر

تجربه سینمایی

ریحانه پارسا برای اولین بار با فیلم سینمایی «خوب بد جلف 2: ارتش سری» به کارگردانی مشترک پیمان قاسم خانی و محسن چگینی در سال 1398 وارد سینما شد. این فیلم در بخش سودای سیمرغ سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت.

پیمان قاسم خانی درباره انتخاب ریحانه پارسا برای این نقش گفته بود: “ریحانه اولین انتخاب ما نبود و من سریال «پدر» را ندیده بودم. اما وقتی برای تست آمد و انرژی‌اش را دیدم، برای این نقش انتخابش کردیم و بعد از آنکه جلوی دوربین حاضر شد، از انتخاب خود راضی بودیم. اگر ریحانه پارسا حواشی‌اش را کنار بگذارد، آینده خوبی در انتظارش است.”

ریحانه پارسا و پژمان جمشیدی در خوب بد جلف2

به عقیدهٔ آرش خوشخو، منتقد فیلم، نقش‌آفرینی پارسا در خوب، بد، جلف ۲ «نقطهٔ ضعف فیلم» بوده و او «به کلیت فیلم ضربه زده‌است».

افشاگری لیلا بوشهری از ریحانه پارسا

لیلا بوشهری، بازیگر سینما و تلویزیون در یک مصاحبه درباره ریحانه پارسا گفته بود: « بازیگر سریال «پدر» شب قبل می‌گوید نمی‌تواند در پروژه همکاری کند، یکی از عوامل فیلم می‌گوید، من دختری را می‌شناسم که در کافه کار می‌کند و بسیار خوش‌چهره است و علاقه زیادی به بازیگری هم دارد. همان شب او برای ایفای نقش لیلا پذیرفته می‌شود. او در ابتدا بسیار بی‌استعداد بود، ولی کارگردان با هر زحمت و سختی که بود از او بازی گرفت. نمی‌دانم چه اتفاقی می‌افتد که برخی در یک شب مشهور می‌شوند. امیدوارم ظرفیتش را داشته باشند.»

داستان سریال پدر

حامد عنقا و بهرنگ توفیقی برای ساخت سریال جدیدشان به دنبال دو چهره جدید بوند. دو چهره ناآشنا که با نقش‌های لیلا و حامد به شهرت برسند. ریحانه که توسط یکی از دوستانش به گروه معرفی شد تقریباً بعد از 250 نفر که تست داده بودند، پذیرفته شد. او توانست استعداد بالای خود را در میان تعداد بالای شرکت‌کنندگان به نمایش بگذارد و با پخش سریال «پدر» دقیقاً همان اتفاقی که دست‌اندرکارانش در نظر داشتند یعنی شهرت، به سراغش آمد.

«پدر» قصه دختر جوان و پر شروشوری (لیلا) است که حین انتقامی ساده در دانشگاه، دلباخته پسر ساده و مذهبی همکلاس خود می‌شود و به یک‌باره تحولاتی عمیق در زندگی‌ و شخصیتش روی می‌دهد. به اعتقاد بعضی این مجموعه تا حدودی خط قرمزهای تلویزیون را کمرنگ‌تر کرده و باعث آشتی بسیاری از مخاطبین با تلویزیون شده است. لیلا نیز شخصیتی چندوجهی بود که پس از ازدواج به یک‌باره متحول شده و ریحانه پارسا به‌خوبی از پس ارائه آن برآمد.

او در اولین تجربه تلویزیونی خود توانست شانس حضور در کنار بزرگانی چون مهدی سلطانی، لعیا زنگنه و … را داشته باشد.

ریحانه می‌گوید شخصیت واقعی‌اش شباهت زیادی به لیلای بعد از ازدواج دارد.

ریحانه پارسا و سینا مهراد در سریال پدر

خلاصه ای از خانواده ریحانه پارسا

در بیوگرافی خانواده ریحانه پارسا آمده است که پدرش شغل آزاد دارد و مادرش خانه‌دار است. او درباره پدرش گفت: “پدر سکوی پرش من است.” وی فرزند اول خانواده است و دو خواهر کوچکتر از خود دارد. از ویژگی‌های اخلاقیش می‌توان به تنهایی و خونه نشینی اشاره کرد.

توی زندگی عادی‌ به شدت آدم تنها و خونه‌نشینی هستم. در طول روز کار خاصی‌ام نمی‌کنم و سعی می‌کنم دورم خلوت باشه تا توی آرامش باشم. بیشتر اوقات می‌نویسم. امیدوارم روزی در نوشتن هم اتفاقات خوبی برایم بیفتد.»ریحانه پارسا

ریحانه پارسا با انتشار عکس زیر در اینستاگرامش نوشت:

باورتون میشه این خانم جوان مادر سوگل طهماسبی باشه ؟

دستتو میبوسم مامان

مادر ریحانه پارسا با روسری آبی

ریحانه پارسا و مادرش

ریحانه پارسا با روسری قرمز در کنار مادرش

ریحانه پارسا و پدرش

ریحانه پارسا و پدرش

مهدی کوشکی به همراه خواهر ریحانه پارسا حنانه

مهدی کوشکی به همراه خواهر ریحانه پارسا حنانه با فیلتر اسنپ چت

ازدواج حاشیه ساز ریحانه پارسا

از نکات پر جستجو بیگرافی ریحانه پارسا همسر وی و وضعیت ازدواج اوست. در 13 فروردین 1398 با انتشار پستی خبر ازدواجش با روزبه حصاری را اعلام کرد و حتی چند بازیگر ازدواج او را تبریک گفتند، اما مدتی بعد مشخص شد که این خبر دروغ سیزده بوده و واقعیت نداشته است!

ریحانه پارسا و روزبه حصاری

وی در ۲۱ سالگی با مهدی کوشکی،کارگردان و بازیگر 38 ساله، هم‌خانه شد و کمتر از چند ماه بعد از او جدا شد.این اولین ازدواج کوشکی نبود و او از همسر پیشینش جدا شده بود. ریحانه پارسا، سومین ازدواج مهدی کوشکی بعد از جدایی از دومین همسرش، صحرا فتحی(کارگردان، بازیگر و گرافیست) است. همچنین او یک فرزند پسر به نام آرسام از ازدواج اولش دارد.

مهدی کوشکی و پسرش آرسام

سلفی مهدی کوشکی و پسرش آرسام در یک هتل

ماجرای آشنایی

این دو پیش از این در تئاتر “اولئانا” در دی ماه 1398 در کنار هم حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته بودند و نحوه ی آشناییشان از طریق همین نمایش بوده است.

آن‌ها در تاریخ 23 اسفند 1398 با انتشار عکسی از خودشان در اینستاگرام، خبر ازدواج‌شان را در روزهای شیوع ویروس کرونا اعلام کردند و نوشتند: “عهدمان در این قرنطینگی!”

سلفی مهدی کوشکی و ریحانه پارسا

ریحانه پارسا بعد از انتشار خبر ازدواجش، در یک استوری نوشت:

“در یک دوره نامعلوم بین هزار و یک اخبار و نمیدونم‌ها دست دادیم … ممنون بابت تبرک‌ها عزیزای دل… ورودت به زندگی من مبارک مرد من…”

سلفی مهدی کوشکی و ریحانه پارسا

البته ریحانه پارسا در مصاحبه‌ای که در ماه‌های گذشته انجام داده بود، درباره ازدواجش می‌گوید:

“به نظرم هنور خیلی کوچیکم و سنم کمه برای ازدواج. مگر اینکه اون حجم از علاقه و عشق برام به وجود بیاد که بخوام قید همه چیز رو بزنم.”

ریحانه پارسا و همسرش مهدی کوشکی با انتشار پستی در اینستاگرامش، نسبت به حواشی ازدواجشان واکنش نشان دادند و نوشتند:

“من مدت هاست عادت کردم :
به
دلسوزی های شما ،
قضاوت های شما
پیش فرض های شما ،
احتمالات شما ،
فحش های شما ،
دوست نداشته های شما
و هزار و یک چیز شما دوست عزیز؛ «ترک عادت خود مرض است » اینجانب مدت هاست توسط خود شما سرْ شده و عاشقانه دوستتان دارد دوستان مجازی و عزیز من “

اولین حضور بهرام رادان پس از ازدواجش در یک مراسم رسمی

ریحانه پارسا با توربان مشکی

ریحانه پارسا و مهدی کوشکی بعد از ازدواجشان برای اولین بار در یک برنامه اینترنتی با اجرای اشکان خطیبی حضور پیدا کردند. ریحانه پارسا درباره واکنش کاربران فضای مجازی به ازدواجش در سن پایین گفت: “مادرم هم بهم گفت که سن‌ات برای ازدواج کم است. شاید این سن ازدواج در زمان مادر من درست بود ولی در حال حاضر، برای این که قدم‌های اولم را در کار برداشته‌ام باعث طرح این سوال برای دیگران شد که چه شد در روزهای اول کاری تن به همچین تصمیمی دادم!”

کوشکی که در سریال جدید حامد عنقا نقش الکس را بازی می‌کند، در یکی از حضور‌های خود سر سریال، ریحانه پارسا را هم همراه خود برد. شاید این دیدار دوباره پارسا و عنقا باعث شد او نظر پیشین خود درباره این هنرپیشه را تعدیل کند.

حامد عنقا مرداد ۹۹ در این باره گفت: «خانم پارسا همکار خوب ما در پدر بوده و همچنان برای او آرزوی موفقیت دارم… و اگر هنوز حق پدری نسبت به او داشته باشم و بخواهم به او چیزی بگویم این است که با این همه هوش و استعدادی که دارد اگر تمرکزش را روی استعداد خودش بگذارد و حواسش را پرت چیز‌های دیگر نکند، مطمئناً آینده بسیار بسیار درخشانی خواهد داشت.»

طلاق ناگهانی ریحانه پارسا که بسیار پرهیاهو شد

از نکات خواندنی بیوگرافی ریحانه پارسا طلاق او در کمتر از یک سال است.او یک ماه بعد از این اظهار نظر عنقا، از کوشکی جدا شد.ماجرا از این قرار است که کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام متوجه شدند تازه عروس و داماد پرحاشیه ی سینمای ایران که شش ماه بیشتر از ازدواج شان نمی گذرد، در اقدامی ناگهانی در شهریور 99 عکس های مشترک خود را از صفحه شخصی شان در اینستاگرام پاک کردند.پس از این اتفاق پارسا هم شروع به انتشار متن های غم انگیزی در توییتر و اینستاگرام خود کرد. همین اتفاقات سبب شده شایعه ی جدایی این زوج از یکدیگر بر سر زبان ها افتد.

مدتی قبل ریحانه پارسا در توییتی از مردان خواست تا حق طلاق را به همسران خود ندهند، او در توییت خود چنین نوشت: «حق طلاق می‌دید زن هاتون بعد اسم خودتون رو هم گذاشتید مرد؟».
در پی انتشار این اظهارنظر جنجالی، مهدی کوشکی همسر ریحانه پارسا نیز دریک استوری اینستاگرامی اعلام کرد که: «به قول قدیمی‌ها، زن باید بالباس سفید بیاد خونه‌ی شوهر و با کفن سفیدم از خونه‌ی شوهر بره».
پس از انتشار این استوری اینستاگرام به‌صورت پیش‌فرض پست کوشکی را حذف می‌کند. مهدی کوشکی به دنبال حذف این استوری چنین می‌نویسد: «استوری من بدون حق انتخاب من یا سؤالی از من تنها با یک گزینه ok پاک شد، عدم آزادی بیان در اینستاگرام هم وجود دارد».

او البته قبل از جدایی، واقعیتی از زندگی خود را علنی کرد و گفت که فرزند طلاق است و از ۹ سالگی در محله‌ای پایین شهر تهران در خانه مادربزرگ پدری‌اش بزرگ شده است. پارسا موضوع دیگری را هم مدعی شد؛ اینکه ازدواج او با کوشکی رسمی و شرعی نبوده و فقط با او همخانه بوده است!

طعنه جنجالی شبنم قلی خانی به بدخواهان زندگیش

بعدها بعد از جدایی ریحانه پارسا از مهدی کوشکی، او در مصاحبه‌ای اعلام کرد که به دلیل نگاه سنگین همکارانم و اینکه با اسم شوهر بتونم امنیت داشته باشم، این را اعلام کردیم که ما ازدواج کردیم، درحالی که شناسنامه من سفید است و هیچوقت عقدی با مهدی کوشکی صورت نگرفت.

بعد از پخش اخبار جدایی ریحانه پارسا و مهدی کوشکی، پارسا با انتشار ویدیویی در صفحه اینستاگرام خود به گونه‌ای این شایعه را تأیید کرد و گفت: «خیلی ممنونم که نگران حالم بودید. امیدوارم آقای کوشکی هرجا هستند خوب باشند».

رابطه ی ریحانه پارسا و روزبه بمانی

بعد از جنجال جدایی ریحانه پارسا از همسرش مهدی کوشکی این بار این بازیگر جوان و جویای نام جنجال دیگری به پا کرده است. هنوز جنجال طلاق و جدایی ریحانه پارسا از مهدی کوشکی نخوابیده بود که ماجرای جدیدی که اگر صحت داشته باشد می‌تواند برای روز‌ها به عنوان خبر داغ سایت‌ها و کانال‌ها باشد.

موضوع از این قرار است که عکسی از ریحانه پارسا در حال رانندگی در کنار روزبه بمانی خواننده و شاعر منتشر شده و مشخص نیست این عکس در کجا و در چه زمانی گرفته شده است.

ریحانه پارسا و روزبه بمانی

ریحانه پارسا و روزبه بمانی در یک ماشین

پاسخ ریحانه پارسا به حواشی ارتباطش با روزبه بمانی

پس از شایعات پیش امده در فضای مجازی، ریحانه پارسا با انتشار پستی اینستاگرامی به این حواشی پاسخ داد.

ریحانه پارسا چنین نوشت:
میخواستم از طریق این متن جوابی بدم به حواشی بوجود اومده برای من و آقای روزبه بمانی در مسیر بازگشت ار یک قرار کاری مشتری با حضور مدیر برنامه هاشون که فرد بی وجدانی با قصد اخاذی فیلم بسیار کودکانه ای در مسیر از ما گرفته و طلب مبلغی برای انتشار ندادن این فیلم کرد که مورد بعضی قضاوت های بسیار ناجوانمردانه ای در فضای مجازی قرار گرفت لازمه بگم از طریق قانونی در پی برخورد قضایی با این فرد هستیم. از دوستان همراه در فضای مجازی خواهش می کنم با معنا دادن به یک تصویر بسیار ساده و قضاوت آدمها با آبروی اونها بازی نکنن.

انتقاد هایی به ریحانه پارسا در پی حواشی اخیر او

حامد عنقا و بهرنگ توفیقی به خاطر انتخاب پارسا برای ایفای نقش لیلا در سریال پدر که آن زمان فردی ناشناخته بود تحسین شده و کارشان «ستاره‌سازی» خوانده شده‌است.

سازندگان سریال «پدر» در پستی کنایه آمیز، او را به حذف از فصل دوم این سریال تهدید کردند. همچنین تهیه کننده سریال نوشت: “فصل دوم هیچ وابستگی به دیگر بازیگرها ندارد و تنها به شخصیت پدر و مادر تاکید دارد.”

باورتان میشه این خانم بازیگر 9 بار ازدواج کرده است ؟

بعد از اقدام غیرحرفه‌ای تهیه کننده سریال «پدر»، سعید سهیلی و مهدی سلطانی از ریحانه پارسا دفاع کردند و او را به ادامه راه تشویق کردند. ریحانه پارسا نیز بعد از این صحبت‌ها، ابتدا عکس‌های مدلینگش را از اینستاگرام حذف کرد و بعد از مدتی، صفحه اینستاگرامش را پاک کرد تا از این حواشی دور شود. او در مصاحبه‌ای درباره حواشی پیش آمده گفت

“من به دنبال حاشیه نیستم که سر زبان‌ها باشم و ترجیح می‌دهم کارم و عملکردم به جای من حرف بزند. خیلی‌ها منتظر این اتفاقات بودند تا ثابت کنند که جایگاه من اشتباه بوده، با این حال برای من تجربه خوبی شد و تلنگری بود که حواسم را بیشتر جمع کنم.”ریحانه پارسا

ریحانه پارسا اعلام کرد که به دلیل انتشار آن عکس‌ها، حدود 6 ماه ممنوع‌الکار بود.

عکس های جنجالی ریحانه پارسا در اینستاگرام

حامد عنقا تهیه کننده سریال « پدر » درباره حواشی انتشار تصاویر ریحانه پارسا گفته بود: بعد از انتشار عکس های ریحانه پارسا در اینستاگرام، فشار وحشتناکی روی من و عوامل سریال بود. جهت اطلاع بگم همه مراسم های تقدیر که از طرف سازمان و نهادهای مختلف قرار بود انجام شود و حتی تاریخ و ساعتشان هم معین شده بود، کنسل شد.

ریحانه پارسا با پالتو کرم و کلاه مشکی

حمایت سعید سهیلی از ریحانه پارسا

سعید سهیلی پدر واقعی حامد سریال پدر هم در اینستاگرامش نوشت:

دخترم لیلا … دخترم ریحانه … سلام ، موفقیتت را در سریال پدر تبریک میگویم ، به بهانه این تبریک بگذار بگویم که … هیچکس حق قضاوت تو را ندارد ، هیچکس جز خودت ، قضاوت کار ساده ای نیست ، کار سختی ست که اینروزها برای بسیاری سهل شده است ، اما چه سهل و چه سخت ، چه خوب و چه بد ، چه درست و چه نادرست ، لااقل من این کار را بلد نیستم ، نه بلدم و نه می پسندم ، اما میتوانم پدرانه بگویم که … بیا و این روزهای شیرین زندگیت را تلخ نکن ، بیا و پشت سرت را فراموش کن ، بیا و به روبرو خیره شو ، به روبرو … به آینده … به افق های دور … به روزهای بهتر ، از محبت ها غره و از بی مهری ها مأیوس مشو ، بدان که در میانه این هیاهوی بیشمار … بسیاری تو را دوست دارند ، اما مهر “دو” نفر از جنس دیگری ست ، متفاوت از همه ، هیچکس به اندازه آقای عنقا و آقای توفیقی تو را دوست ندارد ، بلاشک تعریف آنان زلال است و دلسوزیشان صادقانه ، “اما یک نفر دیگر هم هست” ، هواخواهی که بیشتر از آن دو … و بهتر از همه “هوایت” را دارد ، پس زلفت را به لطفش گره بزن و به روبرو خیره شو ، به آینده ، به افق های دور ، به روزهای بهتر ، دخترم ریحانه … دخترم لیلا … خدانگهدارت ، همه جا … همه وقت … همیشه…

واقعا مهدی پاکدل از بازیگری خداحافظی کرده است ؟

ریحانه پارسا هم با انتشار عکسی در کنار مهدی سلطانی نوشت :پدر بودین، پدر هستین،پدر خواهی ماند… سایتون بالا سرمون باشه پدر … برای پدر ….

ریحانه پارسا و مهدی سلطانی در پشت صحنه سریال پدر

استایل های جنجالی  ریحانه پارسا

پارسا در شبکه‌های اجتماعی حاشیه‌هایی ایجاد کرده که باعث شده او را به خامی و تلاش برای دیده شدن متهم کنند. پس از پایان سریال پدر، بلافاصله تمامی عکس‌هایش از نقش‌آفرینی در این سریال را از صفحهٔ اینستاگرامش حذف کرد و عکس‌هایی «با ظاهری متفاوت» مشابه عکس‌های مدل‌ها منتشر کرد.

او نوشت: «من، ریحانه پارسا دختری که از الان تا همیشه اگر کسی میشناستش به واسطهٔ سریال پدر هست (این رو هیچ وقت یادش نمیره) از همین پست میگم اگر این روزها عکسی دیده شده که فرق زیادی با تصویر این ماه‌های اخیر داره بی هیچ جبهه‌گیری خاصی و موضع داشتن بوده و هست، صرفاً توجیهی است که ریحانه هیچ شباهت (ظاهری) به لیلای دیده شده نداره!» او به علت انتقادهای فراوان، صفحهٔ اینستاگرامش را از حالت عمومی خارج کرد و امکان نظردهی را سلب کرد.

روزنامهٔ کیهان رفتارهای او را «سوءاستفاده از صداوسیما»، «نامتعارف»، و «هنجارشکنی» خواند و او به گفتهٔ خود شش ماه ممنوع‌الکار شد.

در شهریور ۹۷، او عکس‌های نامتعارف خود را حذف کرد و صفحه‌اش را به حالت خصوصی درآوردو مدعی شد ۶ ماه ممنوع‌الفعالیت شده است! ادعایی که بی‌اساس بودن آن، ۵ ماه بعد و با حضور او در برنامه تلویزیونی «خیابان جام جم» محرز شد.

اما او دست بردار نبود. این بار با لباس‌هایی عجیب در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر حضور یافت و همین سوژه خوبی برای عکاسان و فضای مجازی بود. او نوروز ۹۸ را هم مهمان رامبد جوان در «خندوانه» شد تا پله‌های شهرت را دو تا یکی طی کند. اوایل اردیبهشت ۹۸ هم با اینکه فیلمی بازی نکرده بود، در جشنواره جهانی فیلم فجر حضور می‌یافت و اکثر اوقات را در کافه کنار پله‌برقی پردیس چارسو می‌گذراند.

لباس جنجالی ریحانه پارسا

پس از انتشار یک ویدئو از همسرش مهدی کوشکی در اینستاگرام درباره ندادن حق طلاق به زنان، پارسا توییتی را منتشر کرد که همراهی خود را با همسرش در این ایده نشان می داد. اما نکته عجیب این بود که ظاهراً متن این توییت را مهدی کوشکی برای پارسا نوشته بود و او نیز بدون بازنویسی، آن را بر روی فضای مجازی قرار داده بود که در آن نوشته شده بود: « یا بنویس حق طلاق می‌دید به زن‌هاتون بعد اسم خودتون رو هم گذاشتید مرد؟ ایموجی هم نزار».

ژست‌ها و عشوه‌های پارسا پس از اکران فیلم خوب، بد، جلف ۲ در جشنوارهٔ فیلم فجر ۱۳۹۸ نیز واکنش‌های متفاوتی را برانگیخت. برخی او را به فرصت‌طلبی برای جلب توجه متهم کردند و برخی در دفاع از پارسا، انتقادها را ناشی از جنسیت‌زدگی دانستند.

ماجرای مهاجرت احسان علیخانی از کشور چه بود ؟

مهاجرت ناگهانی ریحانه پارسا

در نهایت 28 مهر ماه 1399 ریحانه پارسا قید حضور و فعالیت هنری را در ایران زد و مهاجرت کرد ، این خبر توسط سام درخشانی از دوستان همکار وی تایید شده است.

او فعلا در ترکیه حضور دارد تا مقصد نهایی اش مشخص شود ولی از همانجا اعلام کرده اگر امنیت جسمی و روانی اش همچنان تهدید شود افشاگری می کند.

به تازگی تصویری از پوشش عجیب ریحانه پارسا بعد از مهاجرت به ترکیه در اینستاگرام منتشر شده است.

او البته مدعی بود که برای ساخت فیلم افشاگرایانه زندگی‌اش با نام «زمان» توسط یک تهیه‌کننده فرانسوی به ترکیه سفر کرده است، اما برخی معتقدند پارسا جدیدترین صید سایت‌های شرط‌بندی در ترکیه است؛ سایت‌هایی که درگاه‌های پرداخت ریالی دارند! همانطور که قبل‌تر هم برخی چهره‌های جنجالی اینستاگرام در این مسیر وارد شده‌اند.

ریحانه پارسا با انتشار این عکس نوشت: من،رفتنم بی حرف

بی موقع بی مقصد حتی

توییت ریحانه پارسا قبل از مهاجرت

او بلافاصله پس از خروج، خیلی زود وارد فضای سیاسی‌کاری شد؛ از علینژاد خبرنگار ضدایرانی و پایه‌گذار و مروج کمپین «چهارشنبه‌های سفید» تقاضای مصاحبه کرد و در این گفتگو تاکید کرد که بعد از کمپین ضد حجاب علینژاد چندین بار تلاش کرده تا در خیابان و مترو بی‌حجاب باشد. درباره زندگی‌اش با کوشکی نیز تاکید کرد که ازدواجی صورت نگرفته. او همچنین تصریح کرد به ایران برنمی‌گردد!

لایو اینستاگرام ریحانه پارسا و مسیح علینژاد

این اظهارنظر‌ها درحالی صورت گرفته که این هنرپیشه فیلم‌های «گشت۳» و «کوسه» را در نوبت اکران دارد و باید دید با این موضع‌گیری‌ها، چه سرنوشتی دچار این فیلم‌ها می‌شود.

ریحانه پارسا در کوسه
ریحانه پارسا در کوسه

ریحانه پارسا که حالا در کشور ترکیه زندگی می کند بتازگی در یکی از لایو های خود کشف حجاب کرد اما تاکید کرد موهایش طبق موازین اسلامی می باشد.

رابطه ی ریحانه پارسا و امیر تتلو

ریحانه پارسا پس از مهاجرت به ترکیه به دیدار امیر تتلو رفته و البته این خبر را هیچکدام از آنها تا این لحظه رسانه ای نکرده اند.

انتشار این خبر توسط یکی از دوستان بسیار صمیمی و نزدیک امیر تتلو (س . گ) صورت گرفت که فقط برای چند دقیقه با انتشار یک استوری از دیدار ریحانه پارسا و امیر تتلو در صفحه اینستاگرامش، به آنها تبریک گفت و البته پس از چند دقیقه آن را حذف کرد. در این استوری خطاب به امیر تتلو نوشته شده بود: «خسرو آواز ایران تویی داداش، مباکتون باشه، ریحانه و امیر، چقدر به هم میاد».

ریحانه پارسا در کنار تتلو

این در حالی است که ریحانه پارسا پس از خروج از ایران و اقامت در ترکیه، چند استوری از آهنگ های امیر تتلو در روزهای اخیر گذاشته است.

گفتنی است، امیر تتلو پس از فوت استاد محمدرضا شجریان، ضمن توهین به این استاد بزرگ آواز، لقب «خسرو آواز ایران» را برازنده خودش دانسته بود و مدعی شد که خسرو آواز ایران من هستم.

باورتان میشه این خانم همان آذر شیوا قبل از انقلاب باشد ؟

حواشی ریحانه پارسا و امین تارخ

کنایه های تند امین تارخ به ریحانه پارسا

امین تارخ که به تازگی مصاحبه ای با رادیو تهران داشته، در بخشی از گفتگوی خود بدون آنکه نام شخص خاصی را به زبان آورد درباره ی یک خانم بازیگر و حواشی بی پایانش صحبت کرد که تصور می شود کنایه ای به ریحانه پارسا باشد.

در این گفتگو تارخ در پاسخ به صحبت مجری درباره ی بیراهه رفتن نسل جدید بازیگران گفت:

«البته این مسأله در مورد همه ی افرادی که وارد این حرفه می شوند صدق نمی کند اما در مورد برخی اینگونه است. به نظرم علت آن بی ریشگی شخصیتی است… یک خانمی هست اسمش را گذاشته بازیگر ولی از صبح تا شب فقط دنبال این است که چطور فالوئرهایش را زیاد کند. گاهی مویش را کوتاه می کند گاهی مویش را بلند می کند. گاهی ازدواج می کند گاهی طلاق می گیرد. من فکر می کنم مردم متوجه هستند و دوغ را از دوشاب تشخیص می دهند. هیچ چیزی از چشم مردم پنهان نمی ماند. همه می فهمند که چه کسی دارد با اصالت کار می کند و چه کسی آمده تا یک شهرت کاذب برای خود دست و پا کند و از طریق آن درآمدزایی کند.»

واکنش ریحانه پارسا به صحبت های امین تارخ

برای امین تارخ ؛

دشمن بزرگ نشانه موفقیت است،البته،بزرگی که تهی از خشم باشد و زبانش به قضاوت بی بازنگرى باز نگردد.

سال هاست شما درس نمایش می دهید.سه رکن اصلی نمایش تا آنجا که سواد من کم تجربه یارى مى کند، این سه هستند:

1. نوع دوستى

2. عدالت ‌خواهى

3. فضیلت جویى

من تمام قد به احترام سالها بازیگری شما پشت دوربین و پشت صحنه های تیئاتر می ایستم.

ولى به یاد مى آورم سکوت شما را …………….. و از ژرفاى وجودم احوالات فریماه فرجامی را فریاد میزنم.

«من متاسفم که شما من را می شناسید»، اگر زمان به عقب برگردد،حتی تصویری از خودم را در خیالتان مرور نمی‌شدم، چه رسد که با اندازه ى گیسوان‌ام دغدغه شما شوم و باشم صورت مسئله‌ى شما برای بحث و مصاحبه‌تان.

وجدان مرده بیدار نمی شود،صد افسوس که هنوز بسیارانی دختر و پسر سر کلاس شما اتود بازیگری می دهند،شما را از دور هم به تماشا نشستن بس است برای آموختن یک عمر بازیگری.

ممنون از وقت گران بهایتان که به قضاوت و تهمت به دختر پر تقصیری که همسن نوه شما است اختصاص یافت.اما پهلوانى در این زمین هنوز آیین زنان و مردان بیشماری ست که قضاوت را شایسته‌ی خداوندگار گیتی می دانند و شادمانی و سخاوت را دهش-اند.

و آنک شما؛بى شک حق شماست (( نوری)) یه ، این زمانه زبان شرف بگشاید و بیداد شما را به دادگاه بخواند.

آیا مهاجرت علی صادقی به همراه دخترش صحت دارد ؟

لات کوچه خلوت نباش دلیر ، زنانگی روح پیر من از تاکسی خالی نمی ترسد.

حضور ریحانه پارسا در تیزر آهنگ شادمهر عقیلی

شادمهر عقیلی و ریحانه پارسا در جدیدترین پست اینستاگرامی خود کلیپی از آهنگ ” بارون دلم خواست” با صدای شامهر عقیلی را منتشر نمودند که ریحانه پارسا در آن نقش آفرینی کرده است.

حضور ناگهانی ریحانه پارسا در تیزر آهنگ جدید شادمهر عقیلی همه را شوکه کرد و با واکنش های منفی کاربران مواجه شد. علت این کار شادمهر که به ریحانه پارسا پیشنهاد همکاری داده است هنوز مشخص نشده است.

شادمهر عقیلی چنین نوشت:

من دلم بارونو خواست ، بارون دلم خواست
چند قدم با تو تو خيابون دلم خواست
فقط چند ثانيه پيش تو باشم
با تو چندتا جمله آروم دلم خواست
تشكر ويژه از همكاران خوبم در ساخت موسيقى، ويديو كليپ و خانم ريحانه پارسا.
پاييزتون زيبا ، اميدوارم مورد علاقتون قرار بگيره

ریحانه پارسا در تیزر آهنگ شادمهر عقیلی

ریحانه پارسا در اینستاگرام خود چنین نوشت:

ای کاش زمان به عقب برگرده
اون وقت
هر بار که صدای شمارو میشنیدم با خودم به رویای این اتفاق لبخند میزدم
اقا شادمهر،توو این تنهایی ها و سردی روزگار شما نگاهم کردین…
بزرگوار
ممنونم

فعالیت ریحانه پارسا در اینستاگرام

پیج هاي فیک زیادی بنام ریحانه پارسا در اینستاگرام وجود دارند، اما در حال حاضر آی دی کـه در بالا نوشته ایم تنها صفحه رسمی این بازیگر در شبکه اجتماعی اینستاگرام می باشد. او نزدیک بـه 1.1 میلیون فالوور دارد که این آمار روز به روز در حال افزایش است.

چند پست اینستاگرام ریحانه پارساریحانه پارسا در پشت صحنه فیلم بیچاره

پست اینستاگرام ریحانه پارساتوییت ریحانه پارساتوییت ریحانه پارسا

تصاویری از ریحانه پارسا

عکس های مدلینگ ریحانه پارساعکس مدلینگ ریحانه پارساسلفی ریحانه پارساریحانه پارسا با شال مشکیعکس مدلینگ ریحانه پارساعکاسی مدلینگ ریحانه پارسا

شلوار جنجالی ریحانه پارسا در تئاتر مدرسه پینوکیوعکس های مدلینگ ریحانه پارسا

فعالیت غیر از بازیگری

از نکات جالب بیوگرافی ریحانه پارسا این است که او علاوه بر بازیگری در عرصه هنر، به عنوان کارگردان و نویسنده نیز فعالیت داشته است. او در سال 1397 در فیلم سینمایی “شب” به عنوان کارگران و نویسنده فعالیت کرده است.

همچنین وی مدتی است گروه هنری به نام ژرفا را راه اندازی کرده است و از تمام زنان هنرمند و توانا دعوت به همکاری کرده است.

در تیزرهای تبلیغاتی (نظیر بانک شهر) بازی می کرده و بعد از آن مدتی مدل میکاپ عروس بوده است. اما همه چیز به کافه صابر ابر ختم می شود، جایی که ریحانه پارسا با عوامل سینمایی آشنا می شود و بعد از معرفی به حامد عنقا، برای بازی در نقش لیلا تست می دهد و در آخر به تیم بازیگران سریال پدر می پیوندد.

عکس های عاشقانه ریحانه پارسا در کنار مهدی کوشکی

عکس ریحانه پارسا درکنار مهدی کوشکیعکس های عاشقانه ریحانه پارسا و مهدی کوشکیعکس عاشقانه ریحانه پارسا و مهدی کوشکیعکس های عاشقانه ریحانه پارسا و مهدی کوشکیعکس های عاشقانه ریحانه پارسا و مهدی کوشکیعکس ریحانه پارسا درکنار مهدی کوشکیعکس ریحانه پارسا درکنار مهدی کوشکیعکس های عاشقانه ریحانه پارسا و مهدی کوشکیعکس های عاشقانه ریحانه پارسا و مهدی کوشکیعکس های عاشقانه ریحانه پارسا و مهدی کوشکیعکس ریحانه پارسا درکنار مهدی کوشکی

فعالیت های هنری ریحانه پارسا

کار سینمایی

  • خوب ، بد جلف:ارتش سری – 1399
  • کوسه – 1399
  • گشت ارشاد – 1399
  • رقصنده – 1399

کار تلویزیونی

  •  پدر – 1397

کار تئاتری

  • کروکی
  • فردریک
  • اولئانا
  • لیگ قهرمانان مرحله گروهی
  • هفت شهر عشق
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا