اخبار بازیگرانبازیگران ترکبازیگران زنبازیگران مردسریال خارجی

معرفی سریال ترکی و پرطرفدار سیب ممنوعه (Yasak Elma)

سریال سیب ممنوعه (Yasak Elma) یک مجموعه تلویزیونی ترکی است که توسط مدیاپیم ساخته شده است.این فیلم توسط ملیس جیولک و زینپ گِوور نوشته شده و نسلیهان یشیلیورت سه فصل اول و مراد اوزترک فصل چهارم و اجه ارداک فصل پنجم و ششم آن را کارگردانی کرده اند.به دلیل پرطرفدار بودن این سریال جزو یکی از سریال هایی با ریتینگ بالا است. در این مطلب، خبرهای مربوط به سریال ترکی سیب ممنوعه و همین‌طور اطلاعاتی را که تاکنون از حاشیه و اصل سریال ترکی سیب ممنوعه منتشر شده می‌خوانید.

کارگردان سریال ترکی سیب ممنوعه چه کسی است؟

کارگردانان سریال ترکی سیب ممنوعه نسلیهان یشیلیورت و مراد اوزترک و اجه ارداک هستند.

سریال ترکی سیب ممنوعه کی میاد؟

نخستین قسمت از سریال ترکی سیب ممنوعه در ۱۹ مارس ۲۰۱۸ از شبکه FOX TV پخش گردید و هم اکنون این سریال در فصل ششم به سر می برد و ادامه دارد.

موضوع سریال ترکی سیب ممنوعه چیست؟

در خلاصه داستان سریال ترکی سیب ممنوعه آمده است:زینب و ییلدیز(ستاره) دو خواهری هستن که خیلی به هم وابسته ان ولی آرزوهاشون کاملا متفاوته..زندگی ییلدیز بعد از آشنایی با شاهزاده ی اشراف،اندر آرگون تغییر میکنه..اندر برای رهایی از شوهرش،هالیت آرگون، ییلدیز رو به کار میگیره..وقتی این اتفاقا در زندگی ییلدیز میفته شرکتی که زینب در آن کار میکنه از طرف علیهان تاش دمیر خریداری میشه..علیهان یه کارمند خشن،پررو و ثروتمندی هست..تضادهای زینب و علیهان در مدت کوتاهی به جذابیت تبدیل میشه..و چیزی که زینب نمیدونه اینه که علیهان شریک و برادر زن دوم هالیت هست..

اسامی بازیگران نقش اصلی سریال ترکی سیب ممنوعه چیست؟

شوال سام ، ادا اجه ، بیران داملا ییلماز ، سودا ارگینجی ، مراد آیگن و سایر بازیگران سرشناس در سریال ترکی سیب ممنوعه بازی کرده‌اند.

مشخصات سریال ترکی سیب ممنوعه

نام سریالسیب ممنوعه
نام سریال به زبان محلیYasak Elma
کارگردانانمورات اوزترک، نسلیهان یشیلیورت، اجه اردک کوچ‌اوغلو (کارگردان فصل ۵)
نویسندگانملیس جیولک و زینپ گِوور
تهیه کنندهFatih Aksoy
ژانردرام و عاشقانه
آهنگسازانCem Tuncer
Ercüment Orkut
Efecan Tuncer
محصول کشورترکیه
شرکت سازندهمدیاپیم
شمار فصل ها6 فصل
شمار قسمت ها+167
شبکه پخشفاکس (ترکیه)
انتشار
۱۹ مارس ۲۰۱۸ –
۱۳ ژوئن ۲۰۲۲ (شروع فصل بعد، از دوشنبه ۱۹ سپتامبر (در حال پخش)
آیا میدانستید مهران غفوریان چپ دست است؟

معرفی سریال ترکی سیب ممنوعه

لیست بازیگران سریال ترکی سیب ممنوعه

لیست بازیگران اصلی
بازیگرنقشفصل های پخش شده
123456
طلعت بولوت
Halit Argunاصلی
شوال ساماندر چلبیاصلی
ادا اجهییلدیز ییلمازاصلی
سِودا ارگینجی
زینب ییلمازاصلیاصلی
اونور تونا
Alihan Taşdemirاصلی
شفق پکدمیرZehra Argunاصلی
نسرین جوادزاده
Şahika Ekinciاصلی
باریش کیلیچKaya Ekinciاصلی
تووانا تورکای
Ayşe/Leyla Çelebiاصلی
گوکان آلکانKerim İncesuاصلی
اردال اوزیاغجیلارHasan Ali Kuyucuاصلی
برک اوکتایÇağatay Kuyucuاصلی
بیران داملا ییلمازکومرو ییلدیریماصلی
مورات آیگندوعان ییلدیریماصلی
شبنم دونمزHandan Kılıçاصلی

لیست بازیگران سریال ترکی سیب ممنوعه

عوامل سریال ترکی سیب ممنوعه

  • نویسنده: ملیس جیولک و زینپ گِوور
  • کارگردان: نسلیهان یشیلیورت(1-74)،مورات اوزترک(75-110)،اجه اردک کوچ‌اوغلو (11-)
  • تهیه کننده: Fatih Aksoy
  • تدوینگر: Serdar Çakular،Kaan Öden،Mert Can Asal
  • فیلمبرداری: Erhan Makar،Hakan Dinçkuyucu
  • عکاس: Dart Prodüksiyon

معرفی سریال ترکی سیب ممنوعه

سریال سیب ممنوعه یک سریال ترکی است که از سال ۲۰۱۸ به نمایش درآمد. ساختار روایتی آن پر از خیانت و تنش‌های خانوادگی است و مورد توجه بسیاری از مخاطبان واقع شد.موضوع پر از فتنه، اما با این حال دارای صحنه‌های طنز این سریال، جذابیت بیشتر به کیفیت سریال افزود.

سریال ترکی سیب ممنوعه

خلاصه داستان سریال ترکی سیب ممنوعه

خلاصه فصل اول(2018)

ییلدیز ییلماز و زینب ییلماز دو خواهر از طبقه فقیر بورسا هستند که سالها پیش به استانبول نقل مکان کردند و از وضعیت مال خوبی برخوردار نیستند. هر کدام از این دو خواهر آرزوهای متفاوتی دارند ییلدیز که از اول عمرش با سختی و وضعیت مالی کمی بزرگ شده بود رویا و آرزوی این را دارد که با یک مرد ثروتمند ازدواج کند و به خوشبختی و آرامش برسد. از طرفی هم زینب به اعقاید اخلاقی پایبند است و به کارش راضی است. رئیس زینب در شرکت یعنی علیهان تاشدمیر است که مردی است بر خلاف ظاهر تند خو و خشنش قلبی بسیار مهربان دارد و عاشق زینب شده است اما این موضوع را به روی خودش نمی‌آورد. از طرف دیگر هم ییلدیز که سالها است مسئول پذیرش رستوران است توسط اندر آرگون یکی از زنان ثروتمند و معروف ترکیه که می خواهد ثروت شوهرش هالیت آرگون که مردی سالمند را بالا بکشد ییلدیز را استخدام می کند که روزها خدمتکار رئیس شرکت باشد تا هالیت را از راه به در کند و شب ها هم در خانه‌شان کار بکند. اما ییلدیز حقیقت را به هالیت می گوید و هالیت اندر را طلاق می دهد و با ییلدیز ازدواج می کند اما اندر در طول سریال به کمک برادرش جانر نقشه هایی می کشد که هالیت و ییلدیز را از هم جدا کند.

معرفی فیلم اورکا (orca)؛ جدیدترین فیلم قاچاق شده ترانه علیدوستی
خلاصه فصل دوم(2018-2019)

کمال که شوهر سابق و اول ییلدیز است از اواسط فصل قبل وارد سریال شده تا از ییلدیز انتقام بگیرد چون ییلدیز در گذشته با او ازدواج کرده بود و به ۲۴ نکشیده بود توسط اسماء/ آسمان مادر ییلدیز از هم جدا شدند. از طرفی هم کمال برای اینکه حرص ییلدیز را در بیاورد با زهرا آرگون دختر هالیت ازدواج می کند اما با نقشه ییلدیز آنها از هم جدا می شوند. از طرف دیگر هم اندر به کمک برادرش جانر همچنان نقشه می کشند تا هالیت و ییلدیز را از هم جدا کنند از طرفی هم کایا که در گذشته او و اندر عاشق همدیگر بودند وارد سریال می شود کایا مردی خوب، عادل و دارای قلبی مهربان است اویل ورودش به سریال اندر از او متنفر است اما رفته رفته با او خوب و عاشقش می شود. از طرف دیگر هم علیهان و زینب بعد از قهرها و آشتی های زیاد با هم ازدواج کرده و به آمریکا نقل مکان می کنند.

خلاصه فصل سوم(2019-2020)

شاهیکا خواهر کایا که از اواخر فصل قبلی وارد سریال شده بود با نقشه رئیسش نادر کلیچ هالیت را عاشق خودش کرده و هالیت با وجود اینکه ییلدیز از او حامله است به او کم توجهی و او را اذیت می کند و می خواهد از او جدا شود و با شاهیکا ازدواج کند از طرفی هم اندر رابطه اش را با ییلدیز درست کرده با او و نقشه هایی می کشند تا هالیت از شاهیکا متنفر بشود از طرف دیگر هم کایا از مدیر عاملی شرکت استعفا داده و به کار وکالت مشغول است او در ابتدا دختری به نام لیلی که خودش را خواهر ناتنی اندر و جانر جا زده استخدام می کند که بعد ها عاشق او می شود اما بعد از یک شب مهمانی در خانه هالیت کایا متوجه می شود که اندر ۲۳ سال پیش پسری به نام ایت از او حامله بوده و او را تحویل یک خانواده فقیر داده بوده اند که همین باعث جدایی کایا و لیلی شده و با خواهش ایت کایا و اندر با هم ازدواج می کنند. از طرف دیگر هم شاهیکا رئیسش نادر را مصموم کرده و او را می کشد و ۵۰ درصد سهام شرکت را که به اسم نادر بوده را بالا کشیده و مال خود می کند. از طرف دیگر هم هالیت ورشکست شده و مجبور می شود خانه و سهام شرکتش را به بانک تحویل دهد و او و بچه هایش به خانه راننده اش صدقی نقل مکان می کنند هالیت به خاطر اینکه بچه هایش در آرامش و رفاه باشند اریم را به خانه اندر و کایا فرستاده و دخترانش یعنی زهرا و لیلا را به خانه ییلدیز و خودش هم اخلاقش عوض شده و فقط عاشق ییلدیز است.

واکنش محسن کیایی به بازگشت ناهید کیانی از المپیک و حواشی آن
خلاصه فصل چهارم(2020-2021)

هالیت که دوباره ثروتش را به دست آورده و سهام شرکتش را هم از بانک پس گرفته و دوباره می خواهد با ییلدیز ازدواج کند اما ییلدیز عاشق مدیر عامل شرکت کریم شده کریم همین طور عاشق ییلدیز اما کریم و دستیارش مرت با نقشه وارد شرکت هالیت شده اند تا از او دزدی کنند اما کریم که عاشق ییلدیز شده می خواهد دست از دزدی بردارد از طرفی هم که اندر سهام دار شرکت شرکت شده و این موضوع را همچنان به شوهرش کایا نگفته است از طرفی هم شاهیکا نقشه هایی می کشد که مسیر داستان را به انتهای دیگیری می کشد. هالیت و پسرش اریم که می دانند ییلدیز عاشق کریم است و ییلدیز برای اینکه حرص کریم را در بیاورد با می خواهد با هالیت ازدواج کند هالیت به کمک اندر که از کایا با نقشه شاهیکا جدا شد نقشه هایی می کشند که ییلدیز را در کنار کریم قرار دهند تا هالیت با ییلدیز ازدواج نکند و موفق هم می شوند و هالیت به جای عروسی با ییلدیز با اندر ازدواج می کند و ییلدیز و مادرش آسمان به محله های پایین شهر استانبول نقل مکان می کنند و هالیت حزانت پسرش هالیت جان را هم می گیرد. از طرفی دیگر هم کریم و مرت نقشه هایی می کشند که تمام پول های شرکت هالیت را بدزدند اما در ادامه راه مرت کریم را به هالیت لو داده و با هم کریم را به زندان می اندازند. از طرفی هم بعد از ماها مرت با زهرا ازدواج کرده و داماد هالیت شده شده است و اندر هم از هالیت جدا شده است و می خواهد با کایا ازدواج کند ام کایا به آنکارا نقل مکان میکند. از طرفی هم یک روز ییلدیز به خانه هالیت می آید تا پسرش هالیت جان را ببیند در هم زمان اندر و شاهیکا برای مذاکره شرکت به خانه هالیت می آیند هالیت که قصد دارد ییلدیز، اندر و شاهیکا را از خانه اش بیرون کند به یک دفعه از پله ها افتاده و میمیرد. از طرفی دیگر هم بعد از مرگ هالیت شرکت رو به ورشکستگی می رود و مدیر جدید شرکت حسنعلی کویوجو است که ییلدیز عاشق پسرش چاتای می شود و بعدها با او ازدواج می کند اما همسر سابق حسنعلی یعنی فریده با رابطه ییلدیز و چاتای مخالف است و از ییلدیز هم خوشش نمی‌آید و نقشه هایی می کشد تا ییلدیز را از چشم چاتای بیندازد از طرفی هم حسنعلی کلاهبردار از آب در آمده و سهام شر کت اندر و شاهیکا را بالا می کشد و آنها را از شرکت اخراج میکند اما شاهیکا و اندر نقشه هایی می کشند و مدرکی از حسنعلی به دست آورده که باعث می شوند حسنعلی با شاهیکا با اجبار ازدواج کند از طرفی هم که جانسو با نقشه اندر و شاهیکا به خانه حسنعلی آمده تا از حسنعلی مدرک جمع کند و ییلدیز و چاتای را از هم جدا کند و …

ماجرای توهین سحر قریشی به رفتگر چه بود؟ + فیلم
خلاصه فصل پنجم(2021-2022)

از آنجایی که در فصل پنجم زندگی یلدیز در مسیری کاملا متفاوت در حال تکامل است، ورود اندر به او کمک می‌کند تا با مشکلاتی که در حال تجربه‌شان است کنار بیاید. کومرو، همسایه یلدیز، که تازه وارد زندگی او شده است، با شخصیت متفاوتش مانند بمبی وارد زندگی همه می‌شود. در حالی که تمام سوء ظن‌های یلدیز و اندر روی فیزا جمع شده است، رابطه بین چاتای و کومرو دور از چشم ییلدیز ادامه دارد. در این ماجرا میانه پدر کومرو با ییلدیز نیز صمیمی‌تر می‌شود.

ییلدیز نقشه دارد که برای گرفتن انتقام از چاتای و کومر، با دوعان ازدواج کند. در حالی که چاتای تلاش می‌کند دوباره قلب یلدیز را به دست آورد و او را وادار کند که او را ببخشد، یلدیز در تلاش است تا خود را با زندگی جدید خود وفق دهد.

خلاصه فصل ششم(2022-2023)

در صحنه اول دوئان (مورات آیگن) به دلیل اقدام به قتل در زندان است. وقتی دوئان در زندان به سر می‌برد، ییلدیز رئیس شرکت می‌شود و دخترش جیلان را هم به دنیا می‌آورد. بکیر آکسوی هم در نقش انگین وارد سریال می‌شود. انگین برادر هاندان (شبنم دونمز) است و به اندر (شوال سام) نزدیک خواهد شد.

از طرفی دوئان از زندان آزاد شده و می‌خواهد دخترش را ببیند و دنبال انتقام است که عاشق وکیل هیلال می‌شود. کومرو هم که به خاطر ناپدید شدن اکین و از طرفی زندانی شدن پدرش به او شک زیادی وارد شده است، آلتای وارد زندگی‌اش می‌شود.

خلاصه داستان سریال سیب ممنوعه

تاریخ انتشار سریال ترکی سیب ممنوعه

فصل اول سریال ترکی سیب ممنوعه در ۱۹ مارس ۲۰۱۸ منتشر شد. پس از دوازده قسمت، در ۴ ژوئن ۲۰۱۸ خاتمه یافت. این سریال هر دوشنبه از شبکه Fox منتشر می‌شد. مخاطبان بسیاری جذب این سریال درام عاشقانه شدند. به همین دلیل سازندگان سریال، تصمیم به ضبط فصل دوم آن گرفتند.

مروری بر زندگی شخصی و هنری سینم کوبال بازیگر و مدل ترک

فصل دوم آن نیز ۱۰ سپتامبر همان سال منتشر شد و تا ۲۷ می ۲۰۱۹، در ۳۵ قسمت منتشر شد. علاقه و پیگیری هرچه بیشتر مخاطب، سازندگان را مجاب به ساخت فصل سوم آن نیز نمود.

فصل سوم سریال ترکی سیب ممنوعه، در ۹ سپتامبر ۲۰۱۹ منتشر و پس از ۲۷ قسمت در ۲۳ مارس ۲۰۲۰ به علت شیوع کرونا خاتمه یافت. ادامه داستان این سریال محبوب، در فصل چهارم ادامه پیدا کرد.

قسمت اول فصل چهارم روز‌ دوشنبه ۷ سپتامبر ۲۰۲۰ با کارگردانی مورات اوزتورک به نمایش درآمد و در ۳۶ قسمت منتشر شد. در این فصل به دلیل تغییر سناریو در فصل، بسیاری از بازیگران اصلی و شخصیت های جانبی سریال را ترک کردند و شخصیت های جدیدی به جای آن اضافه شدند. دهم ماه می ۲۰۲۱ قسمت آخر فصل چهارم پخش شد. قبل از پخش قسمت 110 شایعاتی وجود داشت مبنی بر اینکه این فصل با مرگ یکی از شخصیت های Ender یا Shahika در قسمت 113 به پایان می رسد و این فصل آخرین فصل خواهد بود، اما اخبار حاکی از انتشار فصل پنجم بودند.

با تغییر فیلمنامه و با کارگردانی اجه ارداک در 13 سپتامبر ۲۰۲۱، یعنی ۲۲ شهریور ماه فصل پنجم سریال ترکی سیب ممنوعه منتشر شد و در 13 ژوئن ۲۰۲۲ بعد از ۳۶ قسمت به پایان رسید.پس از پایان فصل 5، ادعا شد که شووال سام، بازیگر نقش اول سریال، که از قسمت اول سریال به ایفای نقش پرداخته است، سریال را ترک خواهد کرد.ادا ایسه در پاسخ به این ادعاها گفت: “شووال سریال را رها نکرده است و ما قرار است یک ماه استراحت کنیم.

تیپ و استایل جدید پردیس احمدیه همه را شوکه کرد

همزمان با اتمام فصل 5 سریال ترکی Yasak Elma، فیلمبرداری فصل 6 آن آغاز شد. 

فصل ششم سریال ترکی سیب ممنوعه از ۱۹ سپتامبر ۲۰۲۲، یعنی ۲۸ شهریور به کارگردانی اجه ارداک و Betül Sevim دوشنبه‌ها از کانال FOX پخش می‌شود و پخش آن هم ادامه دارد.

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی سیب ممنوعه

سودا ارگینجی

این بازیگر که نقش خواهر ییلدیز را ایفا می‌کرد، از قسمت یک تا 46 حضور داشت. بعد از حذف این نقش از داستان سریال، سودا از این سریال جدا شد، اما دوباره از قسمت 150 فصل ششم باز به کادر این سریال پیوست. سودا در دورانی که از سریال دور بود، در دو سریال “سلجوقیان بزرگ” و “دختر مردم” به ایفای نقش پرداخت.او فرزند اول خانواده ی ۵ نفره خود است و یک خواهر و برادر کوچکتر از خود دارد. پدر و مادر سودا هنگامیکه او ۴ سال داشت از یکدیگر جدا شده‌اند. سودا از ۱۵ سالگی شروع به بازی در تئاتر kenter کرد و حدود دو سال به یادگیری درس بازیگری پرداخت. او همچنین مدتی درس پیانو دیده و سه سال به یادگیری سبک موسیقی فلامینگو پرداخته است.

سودا ارگینجی

مورات آیگن

بازیگر نقش دوعان ییلدیریم که از قسمت 111 به سریال اضافه شد، در فصل ششم نقش پررنگ‌تری را ایفا می‌کند. مورات آیگن زاده ۲۹ اکتبر ۱۹۷۱ بازیگر اهل ترکیه است. وی از سال ۲۰۰۵ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است.از جمله فیلم‌ها و سریال‌هایی که او در ان‌ها نقش‌آفرینی کرده است می‌توان به سریال ترکی سیب ممنوعه و دکتر معجزه‌گر اشاره کرد. در سریال جزر و مد نیز پارتنر شبنم دونمز (بازیکر کاراکتر هاندان کیلیچ سریال سیب ممنوعه) بود.

نگاهی به سریال بیست‌ کووید که قرار است از شبکه سه پخش شود

مورات آیگن

بیران داملا ییلماز

بیران در نقش قمری ییلدیریم، دختر دوعان است که او نیز از قسمت 111 به کادر بازیگران این سریال پیوست. بیران داملا ییلماز متولد 1376/4/7 در شهر استانبول است. زمانی که او در هنرستان مشغول به تحصیل بود در سریال غنچه‌های زخمی حضور پیدا کرد.

بیران داملا ییلماز

شبنم دونمز

نقش هاندان کیلیچ، یکی از جدیدترین کاراکترهای سریال ترکی سیب ممنوعه است، که شبنم دونمز آن را ایفا می‌کند. شبنم دونمز متولد 17 می 1974 در ترکیه، مجری و بازیگر است.

فارغ التحصیل هنرستان‌ دانشگاه دولتی استانبول می باشد که از 17 سالگی بازیگری را آغاز کرده و با بازی در سریال جزر و مد به شهرت رسید. این بازیگر محبوب 170 سانتی متر قد و 58 کیلو گرم وزن دارد.

سال 1991 در 17 سالگی با بازی در سریال «سه دوست» (Üç Arkadaş) اولین بار در صحنه تلویزیون حاضر شد سپس در سریال «عشق شما در کوه ها سرگردان است» در تقش کژال، سریال «رازهای کوچک» در نقش ایسه آلتینل و در مجموعه «دنیای دروغ» ایفای نقش کرد.

شبنم دونمز

ادا اجه

ادا اجه ، ییلدیز سریال سیب ممنوعه بازیگر موفق و مدل جذاب و خوش چهره اهل کشور ترکیه است که این روزها در سریال ترکی سیب ممنوعه (Yasak Elma) در نقش ییلدیز غوغا کرده است؛ سریالی که داستان زیبا و احساسی دارد و مخاطبان زیادی را پای تلویزیون می‌کشاند.

از زمانی که پخش این سریال از شبکه‌های ترک و فارس زبان (جم تی وی) شروع شده است روز به روز محبوبیت بیشتری پیدا می‌کند و بازیگرانش چه در کشور ترکیه و چه در ایران سوژه جست و جوهای متعدد در گوگل شده‌اند.

ماجرای ازدواج فلورا سام و تصاویر دیدنی او در لباس عروس!

ادا اجه چشمانی سبز رنگ دارد و موهایش بلوند است. او با ۱۶۷ سـانتی متر قد و ۵۳ کیلوگرم وزن در زمره بازیگران زن و مدل‌های خوش هیکل و جذاب ترکیه به شمار می‌رود. اجه که در این سریال با نام ییلدیز یا ایلدیز ایفای نقش می‌کند یکی از این بازیگران محبوب و دوست داشتنی این سریال است که خیلی زود در حرفه هنرپیشگی به شهرت رسیده است.

ادا اجه در روز ۲۰ ژوئن سال ۱۹۹۰ (۳۰ خرداد ۱۳۶۹) در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او سومین فرزند و البته کوچکترین فرزند خانواده خود است. یکی از خواهرهای ادا ۱۰ سال و خواهر دیگر او ۸ سال از او بزرگتر است و هر دوی آن‌ها ازدواج کرده‌اند.

ادا اجه

شوال سام

شوام سام از دیگر بازیگران زن سریال سیب ممنوعه است، که خوانندگی او نیز شنیدنی است. این بازیگر در بین ایرانیان نیز محبوب است. شوال در یکی از لایوهای اینستاگرامی‌اش با برخی از بازیگران ایرانی گفت و گو کرد و چند کلمه فارسی صحبت کرد.

شوال فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک از دانشگاهی مرمره است که از 20 سالگی هنرپیشگی را شروع کرد و از 33 سالگی وارد موسیقی و خوانندگی شد. وی در شهر استانبول به دنیا آمد مادرش لمن سام خواننده و ترانه سرا و پدرش سلیم، نوازنده است. شوال تنها یک خواهر بزرگتر بنام شهناز دارد.

او در کنار بازیگری و خوانندگی به عنوان فتو مدل روی مجلات و بیلوردها حضور دارد.

شوال سام

ملیسا دوغو

ملیسا دوغو از بازیگران زن سینما و تئاتر ترکیه است که علاقه بسیاری به این حرفه دارد.او مدلینگ را از ۱۴ سالگی شروع کرد. از آخرین مدل‌هایی بود که در دوره‌ای که مدلینگ محبوبیت داشت در ترکیه روی سکوها ظاهر شد. ورود به هنرستان نقطه عطف زندگی او بود. به همراه بازیگر اونور بایراکتار که از دوستان وی بود، گروه تئاتری را تشکیل داد.

مسن ترین بازیگران مرد سینمای ایران را بشناسید

ملیسا دوغو

طلعت بولوت

طلعت بولوت متولد ۲۳ مارس ۱۹۵۶ در ساریکامیش ترکیه است.

وی فارغ التحصیل رشته تئاتر در آنکارا است.

این بازیگر به خاطر بازی در سریال هایی نظیر Abuzer Kadayif (2000)، House of Angels (2000) و Derman (1983) شناخته شده است.

طلعت همچین در سریال سیب ممنوعه در سال ۲۰۱۸ با اتهام آزار جنسی روبه رو شد که خود نیز به شدت آن را رد کرده است.

طلعت متاهل است و با پیناز افشار بولوت ازدواج کرده است . حاصل ازدواج این دو یک دختر به اسم هازال بوده است.

وی ۷۹ کیلوگرم وزن و ۱۷۶ سانتی متر قد دارد.

طلعت بولوت

انور تونا

انور تونا (به ترکی Onur tuna) از بازیگران مرد جذاب ترک، متولد ۲ جولای ۱۹۸۵در شهر چاناککاله ترکیه است. او فعالیت خود را از سال ۲۰۱۱ آغاز کرده است.

خانواده مادری انور اصلیتی ترک دارند و از شهر تسالونیکی یونان به ترکیه مهاجرت کرده اند. مادر تونا بازنشسته ی اداره ی ثبت املاک و پدر او معلم ریاضی است. انور فارغ التحصیل رشته اقتصاد از دانشگاه ۹ eylul می باشد. او همچنین در کنسرواتور دانشگاه اژه به یادگیری موسیقی سنتی ترک پرداخته و به ساز گیتار مسلط است.

انور دو آهنگ به نام های  Acin verdi و tipki sen را نیز خوانده است. او هنگامیکه ۱۵ ساله بود یادگیری گیتار را آغاز کرده است.

بازی اخیر انور تونا مربوط به سریال میوه ممنوعه در سال ٢۰۱٨ است.

انور تونا

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. خودتونو دارین گول میزنید این سریال کلن توترکیه هم بدرد نخوره از شدت ولنگاری ودسیسه چینی حال بهم زنترینه از نظر ترکها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا