اخبار بازیگرانسریال ایرانی

معرفی کامل سریال دیو و ماه پیشونی سریال ویژه کودکان

دیو و ماه پیشونی عنوان تازه‌ترین سریال شبکه خانگی ساخته حسین قناعت است که به عنوان جدیدترین سریال ویژه کودکان و نوجوانان هر سه‌شنبه پخش می‌شود. این سریال اختصاصی نیست. اینجا خبرهای مربوط به سریال دیو و ماه پیشونی و همین‌طور اطلاعاتی را که تاکنون از حاشیه و اصل سریال دیو و ماه پیشونی منتشر شده می‌خوانید، همچنین لینک دانلود رایگان سریال دیو و ماه پیشونی در این مطلب قرار داده شده است.

کارگردان سریال دیو و ماه پیشونی چه کسی است؟

سریال دیو و ماه پیشونی ساخته حسین قناعت است.

خلاصه داستان و موضوع سریال دیو و ماه پیشونی چیست؟

سریال دیو و ماه پیشونی داستان زندگی کیمیاگری با دختر ۶ ساله‌اش شهربانو و همسر باردارش پرنیان را به تصویر کشیده، که در زیرزمین خانه‌اش یک آزمایشگاه دارد و به تولید اکسیر مشغول است و ناگهان یک روز در اثر کشف چند اکسیر جدید، توسط فردی ناشناس، طلسم می‌شود…

اسامی بازیگران سریال دیو و ماه پیشونی در نقش های اصلی چیست؟

افسانه بایگان، حسن پورشیرازی، رامین ناصرنصیر، علی صادقی، لیلا اوتادی، میرطاهر مظلومی و نیلوفر شهیدی از بازیگران سریال دیو و ماه پیشونی هستند.

مشخصات سریال دیو و ماه پیشونی

نام سریالدیو و ماه پیشونی
کارگردانحسین قناعت
تهیه کنندهمهدی یاری
نویسندهمهرداد کوروش نیا
ژانرفانتزی
تاریخ انتشار16 اسفندماه 1401
توزیع کننده فیلیمو و فیلم نت
شمار قسمت‌ها۱۵ قسمت

معرفی سریال دیو و ماه پیشونی

دانلود رایگان سریال دیو و ماه پیشونی

«دیو و ماه پیشونی به کارگردانی حسین قناعت از ، 16 اسفندماه 1401 ، پخش خود را در شبکه نمایش خانگی آغاز کرد. برای مشاهده این سریال میتوانید هر سه شنبه 8 صبح به پلتفرم فیلیمو و فیلم نت مراجعه کنید.

دانلود رایگان سریال دیو و ماه پیشونی

لیست بازیگران سریال دیو و ماه پیشونی

  • علی صادقی
  • لیلا اوتادی
  • حسن پورشیرازی
  • افسانه بایگان
  • رامین ناصر نصیر
  • ستایش موسوی
  • نگین معتضدی
  • رضا شفیعی جم
  • سیاوش چراغی پور
  • اصغر سمسارزاده
  • خشایار راد
  • رابعه اسکویی
  • میرطاهر مظلومی
  • بهراد خرازی
  • الهام جدی
  • عسل قرایی
  • احمدرضا اسعدی
  • الهه محمودی
  • آتش تقی پور
  • عباس محبوب
  • علی کاظمی
ماجرای گریه کردن قاضی برای مریم مومن چه بود ؟

بازیگران سریال دیو و ماه پیشونی

عوامل سریال دیو و ماه پیشونی

  • کارگردان: حسین قناعت
  • تهیه کننده: مهدی یاری
  • نویسنده: مهرداد کوروش نیا
  • مجری طرح: صادق یاری
  • فیلمبردار: محمد حسن‌پور
  • تدوین: سیامک مهماندوست و محراب ملازم‌الحسینی
  • مدیر تولید: وحید مرادی
  • طراح گریم: مهرنوش طبیبی
  • موسیقی: بهنود یخچالی
  • خوانندگان: مجتبی و مصطفی بلال‌حبشی

معرفی حسین قناعت کارگردان سریال دیو و ماه پیشونی

حسین قناعت از معدود فیلمسازان سینمای ایران است که تمرکز جدی خود را بر تولید آثار کودک گذاشته است. قناعت که فعالیت در سینما را با دستیاری کارگردان‌های مطرحی چون مهدی فخیم‌زاده و محمدعلی طالبی آغاز کرد تلاش کرد در زمینه سینمای کودک و نوجوان دارای آثار بدیع و به روز باشد. قناعت ساخت فیلم سینمایی را از ابتدای دهه ۸۰ آغاز کرد و با ساخت فیلم‌هایی همچون من و نگین دات کام، ماجراهای اینترنتی، دزد و پری، قهرمانان کوچک، لازانیا، تپلی و من، سلفی با رستم، پیشی میشی و والدین امانتی از پیشروترین فیلمسازان در سینمای کودک و نوجوان به حساب می‌آید. او همچنین تجربه سریال سازی را از دهه ۸۰ و با ساخت ۴ سریال در تلویزیون ادامه داد که آخرین آن سریال شش قهرمان و نصفی بود که نوروز سال ۹۷ از تلویزیون پخش شد.

گفتگو با حسین قناعت

حسین قناعت از آن دست کارگردان‌های بی‌حاشیه سینما و تلویزیون است که دغدغه کودکان و نوجوانان دارد و سال‌هاست که در این ژانر و برای این نسل می‌نویسد و فیلم می‌سازد تا بتواند با ساخته‌هایش، تاثیر خود را روی کودکان و نوجوانان بگذارد. این روزها او، سه‌شنبه‌ها با سریال دیو و ماه پیشونی در مقام کارگردان مهمان مخاطبان فیلیمو است. این سریال نخستین تجربه کاری‌اش در نمایش خانگی محسوب می‌شود و به همین بهانه با او درباره چگونگی تولید، انتخاب بازیگران، سختی‌های کار در این ژانر و دغدغه هایش گفت‌وگو کرده‌ایم.

  • گفت‌و‌گو را با سوالی درباره بازخوردهای سریال دیو و ماه پیشونی آغاز کنیم؛ بازتاب‌ها را مشاهده کرده‌اید؟
داستان طلاق امین حیایی از همسر اولش چه بود؟

حسین قناعت: دیو و ماه پیشونی اولین سریال شبکه نمایش خانگی‌ام برای کودکان و نوجوانان است. در صفحات مجازی پیام‌های دلگرم‌کننده بسیاری از سوی خانواده‌هایی که چندین مرتبه سریال را دیده‌اند، دریافت کرده‌ام؛ و مهم‌تر از همه، خانواده‌هایی که پیام داده‌اند و گفته‌اند که بچه‌هایشان، با تماشای این سریال، به کتاب خواندن علاقه‌مند شده‌اند یا والدینی که گفته‌اند بچه‌هایشان از آن‌ها خواسته‌اند تا برایشان شاهنامه بخرند و این برایم افتخار بزرگی ست.

  • چه شد تصمیم به کارگردانی این افسانه کهن ایرانی گرفتید؟

این قصه توسط آقای مهرداد کوروش‌نیا نوشته شده بود و من بعداً به مجموعه اضافه شدم و فیلمنامه را بازنویسی کردم. سال‌هاست که برای کودکان و نوجوانان کار می‌کنم و در طول سال پیگیرم و مطالعاتم را درباره این نسل به‌روز می‌کنم. فیلم‌ها و انیمیشن‌های تولیدی را می‌بینم، کتاب‌های مناسب این سنین را می‌خوانم؛ و از سویی چون خودم از داستان‌نویسی وارد سینما شده‌ام و نوشتن را دوست دارم، ترجیح می‌دهم برای بچه‌های امروز، آثاری را بنویسم و کار کنم که بتوانم با آن‌ها ارتباط بهتری برقرار کنم؛ چون اگر در گذشته هر ۱۰۰-۵۰ سال نسل تغییر می‌کرد و تازه می‌شد، اکنون اگر نگویم هر روز، هر هفته، یا هر ماه جهان در حال تغییر و تازه شدن است. این روزها ما با بچه‌هایی روبرو هستیم که به گفته دوستی،  از بدوِ تولد، پنجم ابتدایی هستند. کودکان و نوجوانان این نسل، به دلیل گسترش منابع تبادل اطلاعات، بسیار باهوش‌تر از کودکی و نوجوانی ما هستند و اگر بخواهیم با آن‌ها به گفت‌وگو بنشینیم و حتی سرگرمشان کنیم، با کار سختی مواجهیم و مجبوریم که به‌اصطلاح، به‌روز باشیم. در طول تقریباً ۳۰ سال کارم در سینما، اگر بخواهم ۳ تهیه کننده را به عنوان همراه و یار، نام ببرم، قطعاً یکی از آن‌ها، همین برادران یاری، تهیه‌کننده سریال دیو و ماه پیشونی خواهد بود، که از ابتدای بازنویسی تا تولید آخرین پلان، مشاور و همراهم بوده‌اند و جا دارد که همین جا از هر دو نفرشان تشکر کنم.

  • چه تحقیقاتی در تاریخ کهن ایرانی داشتید؟
نگاهی به زندگی شخصی کیوانچ تاتلیتوغ معروف به بردپیت خاورمیانه

من عاشق شاهنامه هستم و معتقدم که هر ایرانی اگر شاهنامه را مطالعه نکند، یک اتفاق بزرگ زندگی‌اش را از دست داده است. دلم می‌خواهد که بچه‌های هموطنم را -در صورت توان-به کتابخوانی و شاهنامه علاقه‌مند کنم، تا بتوانند تاریخ سرزمینمان را بیشتر بشناسند؛ چون در کتاب‌های درسی‌شان، متاسفانه، به این مسائل کمتر پرداخت شده است. دخترم کلاس هشتم است و وقتی کتاب‌های درسی او را با کتاب‌های درسی زمان کودکی خودمان مقایسه می‌کنم، بیشتر متاسف می‌شوم. لذا به عنوان یک فیلمساز، علاقه دارم که در آثارم، اگر شرایط فراهم بود، بچه‌ها را به کتابخوانی علاقه‌مند کنم تا اسطوره‌های کهن و تاریخ سرزمین‌شان را بیشتر بشناسند و خوشبختانه این سریال، علاوه بر سرگرمی، جای پرداخت این مسائل را داشت و از اینکه کارگردانی‌اش را انجام داده‌ام بسیار خوشحالم.

  • آیا فکر می‌کنید بیان این قصه برای مخاطب کودک و نوجوان جامعه، که هدف‌تان است، تاثیرگذار باشد؟

کودکان و نوجوانان امروز، از آنجا که به تصویر عادت کرده‌اند، به اصطلاح تصویری‌تر هستند. آن‌ها بیشتر از کودکی ما فیلم می‌بینند و با اینترنت و گوشی هوشمند در ارتباطند، در نتیجه با تصویر بیشتر آشنا هستند و ارتباط خوبی با اطلاعاتی که در فیلم و سریال‌ها وجود دارد، برقرار می‌کنند. این میان، آنچه بیشتر اهمیت دارد، این است که ما چگونه حرفمان را به آن‌ها منتقل کنیم تا نصیحت محسوب نشود و پیام‌ها را مثل قندی که در لیوان آب حل می‌شود، بپذیرند. به عنوان مثال‌، در سریال دیو و ماه پیشونی، ما وارد شهر قصه می‌شویم و صحبت از اسطوره‌هایمان چون آرش کمانگیر می‌کنیم یا با سندباد آشنا می‌شویم که یک دریانورد ایرانی بوده و خیلی‌ها ممکن است به واسطه فیلم انیمیشنی که سال‌ها قبل از تلویزیون پخش می‌شده، گمان کنند که او فردی خارجی است یا جایی از زبان ماه پیشونی، در مورد کوروش و منشور حقوق بشرش حرف می‌زنیم و از تقویم ایرانی که هنوز یکی از دقیق‌ترین تقویم‌های جهان است!

  • در انتخاب بازیگران چطور عمل کردید؟ حضور بازیگرانی که سابقه بازی در ژانر کودک دارند، کارتان را راحت‌تر کرده است.
4 عکس نیوشا ضیغمی پرسپولیسی دو آتیشه

شنیده‌ام که در کشورهای خارجی، برای انتخاب بازیگران این ژانر ۷-۸ صفحه قانون نوشته شده دارند و همه تولیدکنندگان فیلم برای کودکان و نوجوانان از آن قوانین تبعیت می‌کنند، اما متاسفانه در ایران، قانون مشخصی در این زمینه وجود ندارد و همین موضوع، سختی کار ما را بیشتر می‌کند. در ایران، بخش زیادی از بازیگران، متاسفانه تمایلی به بازی در آثار کودک و نوجوان ندارند و حتی اگر بخواهند هم، شاید نتوانند به تاثیر‌گذاری بازی در فیلم‌های ژانر بزرگسال باشند، لذا با احترام به نظر این بازیگران، ما همیشه سراغ عزیزانی می‌رویم، که خودشان را در فیلم‌های مشابه اثبات کرده‌اند. در انتخاب بازیگران این فیلم هم، باز مشاورت برادران یاری، کمک بزرگی برای به ثمر رسیدن بهتر کار بوده است.

  • مخاطب سریال شما چه گروه سنی هستند؟

ما همگی یک کودک درون داریم که متاسفانه در مملکتی زندگی می‌کنیم که سال‌هاست فراموش شده است؛ ولی این کودک درون نهفته، سبب می‌شود که حتی بزرگسالان هم به این ژانر علاقه‌مند باشند. ما سعی می‌کنیم برای همه اعضای خانواده فیلم بسازیم، مثل آثاری که کمپانی والت دیزنی تولید می‌کند. سریال دیو و ماه پیشونی را اگر همه اعضای خانواده با هم ببینند، قطعا لذت خواهند برد، بخصوص نیمه دوم سریال، که هیجان‌انگیزتر هم می‌شود.

  • این سوال بسیاری از مخاطبان سریال دیو و ماه پیشونی است که در چه لوکیشنهایی سریال را تولید کردید؟

بخشی در شمال کشور، شهر آمل که زادگاه من است و شهر سرخرود و روستای شاهکلای کلیج و بقیه هم در تهران و اطراف آن. بخشی از کار هم در کاروانسرایی نزدیک قم فیلمبرداری شده که مربوط به دوران ساسانی است و خوشبختانه سالم مانده و مرمت شده است. در شهرهایی که روز به روز، با ساختن برج‌های سر به فلک کشیده، چهره‌اش دارد تغییر می کند، پیدا کردن لوکیشن برای کار تاریخی سخت است، ولی خوشبختانه با پیگیری گروه تهیه و تولید و تدارکات، توانستیم لوکیشن‌های زیبایی را برای فیلمبرداری انتخاب کنیم.

  • آقای قناعت کار هنری و علاقه به ژانر کودک را از کجا شروع کرده‌اید؟
معرفی فیلم ترسناک جدید «با من حرف بزن»

از اولین فیلمم «من و نگین دات کام» که متاسفانه اکران خیلی بدی هم داشت. با همه مشکلات این سال‌ها، که گاه از این سینما قهر کرده‌ام و باز برگشته‌ام، در مجموع دنیای زیبای کودکان و نوجوانان را دوست دارم و نوشتن فیلمنامه و ساختن فیلم برای این مخاطبان که پاک‌ترین و زیباترین موجودات روی زمین هستند، باعث می‌شود که همراه آن‌ها وارد دنیای تخیلی و فانتزی بشوم و دنیای تلخ و پر از دروغ بیرون را فراموش کنم.

  • فکر می‌کنید کدامیک از کارهایتان توانسته ارتباط بیشتر و بهتری را با بیننده برقرار کند؟

به جز یکی دو کار تلویزیونی و دو کار سینمایی، بقیه فیلم‌هایم را دوست دارم، ولی در میان فیلم‌هایم، اولین فیلمم من و نگین دات کام که خانواده‌ام، همسر عزیزم، خواهرانم و زنده‌یاد مادرم در ساختش، کمکم بودند و فیلم سینمایی «سلفی با رستم» که به زودی در سینماها اکران خواهد شد، جایگاه دیگری دارند و به اصطلاح دلی‌تر و عزیزتر از باقی فیلم‌هایم هستند. سریال دیو و ماه پیشونی هم به دلایلی که عرض شد و پیام‌های دلگرم‌کننده‌ای که از طرف خانواده‌ها گرفته‌ام، با سه‌شنبه‌های زیبایش، در این روزهای سخت، بسیار عزیز است و بسیار متفاوت با سریال‌هایی که قبلا ساخته‌ام.

  • سخن پایانی با خوانندگان دارید؟

جا دارد که بعد از قدردانی از زحمات همه گروه همراه در این پروژه تاریخی و سخت، از زحمات افتر افکت کار محترم، آقای عبدی، که با هنرش، باورپذیری تصاویر را بیشتر کرده است، نیز تشکر کنم.

متاسفانه تولید کار در ژانر کودک و نوجوان، در پلتفرم‌های ایرانی خیلی کم است. البته شنیده‌ام که قرار است یک پلتفرم اختصاصی کودک و نوجوان ایجاد شود، که خبر خوشحال‌کننده‌ای است. سریال  ایرانی دیو و ماه پیشونی را تعداد عظیمی مخاطب از طریق پلتفرم‌هایی چون فیلیمو و… می‌بینند و اتفاقاً به دلیل سن مخاطبانش، بر عکس سریال بزرگسال، هر قسمت را چندین بار هم می‌بینند و با این حجم بیننده و مخاطب آماده در خانه‌ها، سوال اینجاست که اگر توزیع این سریال به پایان رسید، چند سریال دیگر، با قصه‌های ایرانی برای فرزندانمان آماده تولید و توزیع داریم؟

زندگی مجید صالحی از کودکی و داستان های خانواده پرجمعیت او تا ماجرای ازدواج

معرفی سریال دیو و ماه پیشونی

در سال‌های اخیر استقبال بالایی که نسبت به محصولات شبکه نمایش خانگی صورت گرفته، سبب شده بسیاری از هنرمندان و فیلمسازان به این حوزه روی بیاورند و به جای تلویزیون، آثار خود را از این طریق منتشر کنند. در این مدت شاهد انتشار سریال‌های خوب و پرطرفدار در ژانرهای مختلفی چون عاشقانه، جنایی و کمدی بودیم اما تا قبل از سریال دیو و ماه پیشونی، هیچ سریال مشهوری در ژانر کودک و نوجوان ساخته نشده بود. حالا اما این سریال جدید که توسط مهدی یاری تهیه و توسط حسین قناعت کارگردانی شده، اینجاست تا برای مخاطبان کم سن و سال‌تر شبکه نمایش خانگی تجربه‌ای شیرین رقم بزند. دیو و ماه پیشونی، محصول موسسه سرو رسانه پارسیان است که پیش از این نیز سریال هشتگ خاله سوسکه را برای گروه سنی کودک و نوجوان تولید کرده بود.

سریال «دیو و ماه پیشونی» برای افراد بیشتر از 6 سال مناسب است.

خلاصهٔ داستان سریال دیو و ماه پیشونی

داستان سریال دیو و ماه پیشونی درباره مردی کیمیاگر است که همراه با دختر شش ساله‌اش به اسم شهبانو و همچنین همسر باردارش به نام پرنیان زندگی می‌کند. مرد کیمیاگر در زیرزمین خانه‌اش یک آزمایشگاه دارد و به تولید اکسیر مشغول است و ناگهان یک روز در اثر کشف چند اکسیر جدید توسط فردی ناشناس طلسم می‌شود. شهبانو طی اتفاقات عجیب پدر و مادرش را از دست می‌دهد. اما زمانی که می‌فهمد آن‌ها توسط دیوی پلید طلسم شده‌اند، برای نجاتشان دست به کار می‌شود…

خلاصهٔ داستان سریال دیو و ماه پیشونی

زمان پخش و تعداد قسمت های سریال دیو و ماه پیشونی

پخش سریال دیو و ماه پیشونی از 16 اسفند 1401 از دو پلتفرم فیلم‌نت و فیلیمو آغاز شده و همچنان ادامه دارد. تعداد قسمت های سریال دیو و ماه پیشونی 15 قسمت است و قسمت‌های جدید ساعت 8 صبح روزهای سه‌شنبه در اختیار بینندگان قرار می‌گیرد.

ماجرای بازداشت لاله اسکندری توسط گشت ارشاد چه بود ؟

چند نکته درباره سریال

  • این مجموعه، یک سریال موزیکال است و توجه به شعر و سرود و فضای موزیکال باعث شده است که هر قسمت مخاطب با چند قطعه آهنگ همراه شود و از این منظر می‌توان این سریال را اثری شاد و جذاب برای کودکان توصیف کرد.
  • ستایش موسوی بازیگر نوظهور در نقش ماه پیشونی در این سریال بازی می‌کند و جنبه‌های کمدی سریال با حضور علی صادقی در نقش اصلی از جذابیت‌های این اثر نمایش خانگی است.

پوستر سریال دیو و ماه پیشونی

پوستر سریال دیو و ماه پیشونی

تیزر سریال دیو و ماه پیشونی

بیوگرافی بازیگران سریال دیو و ماه پیشونی

علی صادقی در نقش ارژنگ مازندرانی

علی صادقی متولد 10 آذر 1359 در تهران، بازیگر ایرانی است. نام اصلی او علی عباس صادق است. او فوق دیپلم کامپیوتر دارد.فعالیت هنری خود را از سال 1370 با حضور در فیلم سینمایی آفتاب عالم تاب آغاز کرد. در سال 1375 با بازی در سریال طنز بهترین تابستان من به شهرت رسید.
علی صادقی

لیلا اوتادی در نقش پرنیان

لیلا اوتادی متولد 14 مرداد ماه 1362 در تهران، فارغ التحصیل کارشناسی معماری داخلی در دانشگاه هنر تهران ، هنرپیشه است. فعالیت هنری را از سال 1381 با بازی در فیلم سینمایی چشمان سیاه آغاز کرد. او سال 1383 با مجموعه مهر و ماه وارد تلویزیون شد. لیلا اوتادی سال ۱۳۹۳ مجموعه شعری با عنوان “در بهشتی که کلاغی نیست مترسک هم نیست” به دو زبان فارسی و انگلیسی از طریق انتشارات مروارید منتشر کرد.

لیلا اوتادی

ستایش موسوی در نقش شهربانو (ماه پیشونی)

ستایش موسوی، بازیگر سریال دیو و ماه پیشونی، متولد 2 تیر 1376 است. جالب است بدانید که این سریال در واقع اولین تجربه بازیگری حرفه‌ای او محسوب می‌شود. او پیش از اینکه در این اثر به ایفای نقش بپردازد در چندین فیلم سینمایی به عنوان بازیگر مهمان و بازیگر نقش‌های فرعی حضور داشت. اما ایفای نقش موسوی در سریال دیو و ماه پیشونی باعث شده توجه بسیاری از بینندگان و منتقدان به این هنرپیشه جلب شود. حالا باید ببینیم این بازیگر نوظهور در سال‌های آینده چه آثاری را به کارنامه هنری خود اضافه خواهد کرد.

«عشق کوفی» سریال محرمی شبکه سه شد | پخش از ۲۹ تیرماه

ستایش موسوی در نقش شهربانو (ماه پیشونی)

حسن پورشیرازی

حسن پورشیرازی بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون اهل ایران است. وی فارغ التحصیل رشتهٔ بازیگری و کارگردانی است و دارای مدرک لیسانس تئاتر می باشد.پورشیرازی فعالیت سینمایی اش را با فیلم صف ساخته علی اصغر عسگریان به عنوان بازیگر و با فیلم بازی بزرگان (به کارگردانی کامبوزیا پرتوی به عنوان برنامه ریز و دستیار کارگردان آغاز کرد.در سال ۱۳۸۸ در ششمین جشنوارهٔ فیلم دوبی، حسن پورشیرازی به خاطر بازی در فیلم سینمایی «کشتزارهای سپید» به کارگردانی محمد رسول اف بهترین بازیگر شناخته شد و جایزهٔ ویژهٔ هیئت داوران را از آن خود کرد.

حسن پورشیرازی

افسانه بایگان

افسانه بایگان بازیگر سینما و تلویزیون است. او حضور جلوی دوربین را از سال ۱۳۵۱ با فیلم کوتاه «بوق» کاری از «علی علیزاده» تجربه کرد. فعالیت حرفه ای خود را با مجموعه تلویزیونی «سربداران» به کارگردانی «محمدعلی نجفی» و همچنین بازی در سینما را از سال ۱۳۶۴ با فیلم «گمشده» به کارگردانی «مهدی صباغ زاده» آغاز کرد. از فیلمهای مطرح او می توان به : مرد عوضی، طوبی، بدل، بگذار زندگی کنم، خواهران غریب، دو فیلم با یک بلیط و کنعان اشاره کرد. از دیگر کارهای او بازی در فیلم مستند ستاره های حیران است.

بیوگرافی افسانه بایگان

نگین معتضدی در نقش آفت نایلی

نگین معتضدی هنرپیشه فیلم، تئاتر، تلویزیون متولد 3 مهرماه 1364 در حصاربوعلی تهران است. اولین کار سینمایی او فیلم سپید و سیاه ساخته قاسم جعفری در سال 1388 بود. اما در سال 1391 با حضور در مجموعه نمایش خانگی ویلای من به عنوان بازیگر شناخته شد. خیابان یک طرفه، شیرین قناری بود، به خاطر مهدی، بی عنوان، دزد و پری، لاله های واژگون، همه چی عادیه، ساعت ۵ عصر، دم سرخ ها و دزد شاعر از فیلم هایی هستند که معتضدی در آن ها حضور داشته است. بازی در مجموعه های تلویزیونی تکیه بر باد، شاید برای شما هم اتفاق بیفتد، مثل من، مثل تو، گذر از رنج ها، کشیک قلب، شهرک جیم، روزهای بهتر، سارق روح، کوبار، زیر همکف، زندگی شگفت انگیز است و سریال های نمایش های خانگی شوخی کردم، ابله، شام ایرانی از دیگر سوابق کاری این هنرمند است. طلا معتضدی که در عرصه نویسندگی فعال است خواهر اوست. نگین معتضدی سال 1395 با امین امانی (تدوینگر، تهیه کننده و کارگردان) ازدواج کرد.

ماجرای کامل مهاجرت و کشف حجاب زهرا امیرابراهیمی

بیوگرافی نگین معتضدی

رامین ناصر نصیر در نقش کیمیاگر

رامین ناصر نصیر بازیگر متولد 11 بهمن 1354 است. او علاوه بر بازیگری در حیطه‌های دیگری چون کارگردانی و نویسندگی نیز فعالیت کرده است. ناصر نصیر از سال 1373 وارد تلویزیون شد و تا کنون در سریال‌های طنز مختلفی چون جنگ ۷۷، پشت کنکوری‌ها، قهوه تلخ و همچنین سریال درام عاشقانه شهرزاد به ایفای نقش پرداخته است. در سال 1402 علاوه بر سریال دیو و ماه پیشونی شاهد نقش‌آفرینی رامین ناصر نصیر در سریال تلویزیونی آتش و باد نیز هستیم.

رامین ناصر نصیر در نقش کیمیاگر

بررسی سریال دیو و ماه پیشونی

ژانر سریال دیو و ماه پیشونی کمدی و موزیکال است. این سریال که با الهام از افسانه‌های کهن ایرانی ساخته شده، پس از انتشار در شبکه نمایش خانگی با استقبال خوبی از جانب بینندگان مواجه شد. این سریال موزیکال که برای گروه سنی کودک و نوجوان ساخته شده، در دریایی از سریال‌های جنایی و درام این روزها حسابی به چشم آمده است. سریال دیو و ماه پیشونی از حضور بازیگران با استعدادی بهره می‌برد؛ علی صادقی که یکی از کمدین‌های برجسته ایرانی محسوب می‌شود نقش اصلی را ایفا می‌کند و ستایش موسوی نیز که بازیگری نوظهور است، به خوبی توانسته انتظارات بینندگان و منتقدان را برآورده کند. جلوه‌های تصویری این سریال نیز ستودنی هستند و داستان و پیام‌هایی که دیو و ماه پیشونی برای کودکان به همراه دارد، قابل تأمل‌اند. در مجموع مي‌توانیم این سریال را یکی از عناوین مورد قبول سال‌های اخیر بدانیم.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

17 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا