اخبار بازیگرانبازیگران ایرانیبازیگران زنبازیگران مردسریال ایرانی

نگاهی بر سریال پرطرفدار پلیسی شهباز

سریال شهباز از جدیدترین مجموعه‌های تلوزیونی ایران است که طرفداران خاص خود را دارد و این روزها مورد توجه قرار گرفته است. این سریال که یک سریال در ژانر پلیسی معمایی است، توسط حمیدرضا لوافی کارگردانی شده و از شبکه یک سیما پخش شد. اینجا خبرهای مربوط به سریال شهباز و همین‌طور اطلاعاتی را که تاکنون از حاشیه و اصل سریال شهباز منتشر شده می‌خوانید.

کارگردان سریال شهباز چه کسی است؟

سریال شهباز توسط حمیدرضا لوافی کارگردانی شده است.

سریال شهباز چند قسمت دارد و موضوع اصلی آن چیست؟

سریال شهباز در 30 قسمت 45 دقیقه‌ای،با موضوع فضای مجازی و پلیس سایبری ساخته شده است.

اسامی بازیگران سریال شهباز چیست؟

آرش مجیدی، رضا داودنژاد، علیرضا آرا، میلاد میرزایی، مهدخت مولایی، نیما نادری، سیروس همتی، فاطیما بهارمست، غزال نظر، پاوان افسر و… بازیگران سریال شهباز هستند.

مشخصات سریال شهباز

نام سریالشهباز
کارگردانحمیدرضا لوافی
نویسندهمینا خدیوی
تهیه‌کنندگانامیرحسین آشتیانی پور و مهدی علی نقی پور
ژانرپلیسی معمایی
توزیع‌کنندهشبکه یک سیما و شبکه پنج سیما
تعداد قسمت ها۳۰ قسمت ۴۲ دقیقه‌ای
مکان تولیدتهران، قزوین، رودبار، کیش، ترکیه
انتشار اولیه۱۴۰۱/۱۱/۸

معرفی سریال شهباز

لیست بازیگران سریال شهباز

  • آرش مجیدی حسام
  • رضا داودنژاد مجید
  • علیرضا آرا فرزاد
  • میلاد میرزایی علیرضا
  • مهدخت مولایی نجوا
  • نیما نادری شهاب _ ارغوان
  • سیروس همتی پدر عسل
  • فاطیما بهارمست مهری
  • غزال نظر سیمین
  • محمد زارعی مهندس شمس
  • پاوان افسر تعقیب کننده نجوا
  • سیامک اشعریون صاحب کافه
  • مهسا باقری ترانه همسر فرزاد
  • مریم سرمدی مادر علیرضا
  • آزیتا معیر مادر حسام
  • رحمان باقریان پدر علیرضا
  • ابتسام بغلانی مادر نجوا
  • فلیپ ساپرکین رودی
دلایل شکست سریال گناه فرشته در نمایش خانگی

بازیگران سریال شهباز

عوامل سریال شهباز

  • کارگردان:حمید رضا لوافی
  • نویسنده :مینا خدیوی
  • تهیه‌کننده:امیرحسین آشتیانی پور و مهدی علینقی
  • دستیار یک کارگردان:بهنام جعفرپور
  • مدیر تولید:مقصود میرهاشمی
  • مدیر تصویربرداری:فردین ناصری
  • طراح صحنه و لباس:مجید علی اسلام
  • مدیر صدابرداری:روح‌الله جعفربگلو
  • تدوین:رضا کردبچه
  • آهنگساز:حبیب خزائی فر

صحبت های مهدی علی نقی پور تهیه کننده

علینقی پور درباره حال و هوای «شهباز» گفت: این مجموعه درباره یک گروه سایبری است که به دنبال هکری بین المللی هستند. پلیس سایبری با اشراف به این فضا با مجرمین برخورد می کند و به داستان مردمی هم که از آن ها سواستفاده شده و مورد نشان افراد خلافکار قرار گرفته اند، می پردازد.

تهیه کننده سینمایی «بهمنشیر» درباره ژانر سریالش گفت: در این ژانر سال ها پیش سریالی داشتیم به نام «هوش سیاه» که در آن زمان فضای مجازی رشد اکنون را نداشت و من بعد از آن دیگر به چنین سریالی با این موضوع برنخوردم، هرچه جلوتر می رویم منافع فضای مجازی بیشتر می شود اما مضرات و تخلفاتش هم افزایش می یابد.

درکل مشابهتی در سریال هایی که ساخته شده است با این مجموعه ندیدم، «شهباز» در قصه گویی و طراحی شخصیت ها منحصر به فرد است و مخاطب آن را کمتر دیده است.

این تهیه کننده درباره چالش های ساخت عنوان کرد: «شهباز» بسیار پر سکانس است و در لوکیشن های خاص مثل ادارات و نهادهای دولتی فیلمبرداری می شود، برخی از این ارگان ها به مجموعه اعتماد می کنند و برخی دیگر نه که این یکی از چالش های ماست. دیگر مشکل ما این است که سکانس های سریال زیر ۲ دقیقه هستند که این پروسه فیلمبرداری را سخت می کند.

علت پیری و سفیدی موهای پانته آ پناهی ها چیست؟

معرفی سریال شهباز

سالانه فیلم و سریال‌های مختلفی در کشور ایران در سینما، تلویزیون و شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود که هرکدام موضوع خاصی دارند و مخاطبان خود را پیدا می‌کنند. در این روزها شاهد بیشتر شدن سریال های جاسوسی در تلوزیون هستیم و تعداد تولیدات مجموعه های تلویزیونی امنیتی این روزها بیشتر از همیشه شده است.

سریال شهباز از ساخته‌های جدید تلویزیون به کارگردانی حمیدرضا لوافی و نویسندگی مینا خدیوی ساخته شده و از شبکه یک و شبکه پنج سیما پخش می‌شود. تهییه‌کنندگی این اثر با امیرحسین آشتیانی پور و مهدی علی نقی پور بود.

این سریال یکی از مجموعه‌های تلویزیونی پر لوکیشن است که عوامل آن علاوه بر حضور در تهران به شهرهای قزوین، رودبار و کیش نیز مسافرت می‌کنند و تیم تولید اکنون در شرکتی فنی مهندسی در سعادت‌آباد تهران مشغول ضبط سکانس‌هایی از سریال هستند.

معرفی سریال شهباز

خلاصهٔ داستان سریال شهباز

در این بخش قصد داریم تا خلاصه سریال شهباز را برای شما بگوییم. فیلم به روایت داستان نجوا دختری جوان و پر استعداد می‌پردازد که دانشجوی نخبه در حوزه برنامه نویسی رایانه‌ای است. او دانش زیادی در حوزه رایانه دارد و اعتقاد دارد که مرگ یکی از دوستان نزدیکش که صمیمیت خاصی نیز با او داشت، بر اثر صانحه نبوده و به شبکه مخفی خرابکارانه اینترنتی با نام ارغوان ربط دارد.

از سوی دیگر حسام مامور پلیسی است که مدتهاست به دنبال کشف راز هویت پنهان گروه ارغوان می‌گردد و حال کمک‌های نجوا می‌تواند برای او مفید باشد. حال سوال این است که ارغوان در سریال شهباز کیست؟

زندگینامه هومن حاجی عبداللهی چپ دست

خلاصهٔ داستان سریال شهباز

زمان پخش سریال شهباز

ژانر سریال شهباز معمایی و پلیسی است. این اثر نخستین بار در تاریخ 8 بهمن 1401 از شبکه های یک و پنجم سیما به روی آنتن رفت. اگر سوال شما این باشد که سریال شهباز کی پخش میشود؟ باید بگوییم که این اثر هرشب ساعت 22:15 از شبکه یک و ساعت 23:00 از شبکه پنجم سیما پخش می‌شود.

زمان پخش سریال شهباز

تکرار سریال شهباز

تکرار سریال در شبکه یک نیز به ترتیب ساعت‌های 02:15 بامداد 09:45 صبح و 14:30 بعداظهر خواهد بود.

تکرار سریال شهباز

سریال شهباز چند قسمت است

در پاسخ سوال شما به سریال شهباز چند قسمت است؟ نیز باید اشاره کنیم که این سریال در 30 قسمت 42 دقیقه‌ای بر روی آنتن خواهد رفت.

سریال شهباز

تیزر سریال شهباز

بیوگرافی بازیگران سریال شهباز

سریال شهباز شبکه یک که این روزها تبدیل به یکی از بهترین سریال های تلویزیون شده است، گروه بازیگری معروفی دارد که آنها را اخیرا در فیلم و سریال‌های معروف فراوانی دیده‌اید. در ادامه به معرفی آنها می‌پردازیم.

آرش مجیدی در نقش حسام

آرش مجیدی بازیگر ایرانی در 7 اردیبهشت 1353 متولد شد. او بازیگری را از سال 1377 و فیلم شوکران شروع کرد. سپس در سریال پربیننده من یک مستاجرم نیز ایفای نقش داشت و به مخاطبان معرفی شد. اما شهرت آقای مجیدی به کاراکتر مجید او در سریال ارمغان تاریکی برمی‌گردد. اگرچه این بازیگر پیش از آن نیز در فیلم و سریال‌های گوناگون حضور داشت اما ارمغان تاریکی با مورد توجه قرار گرفتن فرصت خوبی به آرش مجیدی داد. از سایر آثار این بازیگر می‌توان به سریال‌های سرزمین مادری، رستگاران، دلدادگان،‌ احضار و فیلم‌های سر به مهر، روباه و خانه‌ای در خیابان چهل و یکم اشاره کنیم. او بازیگر اصلی سریال شهباز است.

بیوگرافی و جدیدترین عکس های پانته آ بهرام و ماجرای کشف حجابش در جشنواره فجر

آرش مجیدی در نقش حسام

مهدخت مولایی در نقش نجوا

مهدخت مولایی بازیگر زن ایرانی درتاریخ 1 اردیبهشت 1370 به دنیا آمد. او بازیگری را از سال 1394 و فیلم دختر شروع کرد. خانم مولایی سپس چند تجربه بازیگری دیگر داشت و سرانجام با سریال ترور خاموش توانست دیده شود. او علاوه بر بازیگری، نویسندگی و تهیه‌کنندگی نیز انجام می‌دهد. از آثار دیگر این بازیگر باید به آااادت نمی‌کنیم، ویلایی‌ها و بوتاکس اشاره کنیم.

مهدخت مولایی در نقش نجوا

رضا داوودنژاد در نقش مجید

رضا داوود‌نژاد هنرپیشه ایرانی در 29 اردیبهشت 1359 به دنیا آمد. او فرزند علیرضا داوودنژاد کارگردان مطرح ایرانی است. این بازیگر فعالیت خود را از سال 1365 و فیلم بی‌پناه شروع کرد. سپس این بازیگر چندین فعالیت سینمایی و تلویزیونی انجام داد تا اینکه بازی در سریال زندگی به شرط خنده او را مشهور کرد. رضا داوود نژاد ابتدا بیشتر در حوزه طنز فعالیت داشت اما با بازی در سریال از سرنوشت 4 و نقش‌آفرینی کاراکتری منفی استعداد خود را در آثار جدی نیز نشان داد. از جمله آثار معروف این بازیگر باید به فیلم‌های مصائب شیرین، بانوی کوچک، چپ دست، لامینور و سریال‌های نون و ریحون، زندگی شگفت انگیز است و بعد از آزادی اشاره کنیم. او در سریال ایرانی شهباز ایفاگر یکی از شخصیت‌های کلیدی است.

رضا داوود نژاد در نقش مجید

علیرضا آرا در نقش فرزاد

علیرضا آرا یکی از بازیگران ایرانی است که در 13 دی 1354 متولد شد. او بازیگری را از سال 1374 شروع کرد و در سال 1377 در سریال گمشده ایفای نقش ‌داشت. آقای آرا به نقش‌آفرینی در نقش‌های مکمل معروف است و کاراکتر اسماعیل را در سریال از سرنوشت به خوبی به تصویر کشید. از سایر آثار علیرضا آرا باید به سریال‌های پشت بام تهران، زیر پای مادر، زمین گرم، افرا و فیلم‌های 360 درجه، یک روز طولانی، مردن در آب مطهر و زنبور کارگر اشاره کنیم. در معرفی سریال شهباز باید بگوییم که نقش او در این اثر باز هم مکمل است.

معرفی فیلم اکشن و هیجان انگیز آزاد (Freelance 2023)

علیرضا آرا در نقش فرزاد

بازیگران خارجی سریال شهباز

دو بازیگر جدید خارجی به نام های فیلیپ ساپرکین و یوفی تیان به تازگی مقابل دوربین مجموعه تلویزیونی شهباز به کارگردانی حمیدرضا لوافی و تهیه کنندگی امیرحسین آشتیانی پور و مهدی علینقی پور رفتند.

فیلیپ ساپر کین پیش از این در سریال‌ هایی نظیر نفوذ، زیرخاکی و گاندو حضور داشت اما یوفی تیان که ملیت چینی دارد برای نخستین بار در سریالی ایرانی ایفای نقش می‌ کند.

فیلیپ ساپرکین و یوفی تیان

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا