اخبار بازیگرانبازیگران ترکبازیگران خارجیبازیگران مردبیوگرافی بازیگران

نگاهی به زندگی شخصی کیوانچ تاتلیتوغ معروف به بردپیت خاورمیانه

در این بخش بیوگرافی کیوانچ تاتلیتوغ بازیگر معروف ترکیه را مرور میکنیم. بیوگرافی کیوانچ تاتلیتوغ از بازیگران مرد خوب و توانمند ترکیه که بیشتر او را با سریال عشق ممنوع به یاد می آوریم ، به همراه اطلاعاتی از زندگی شخصی و هنری او با عکس های شخصی او و خانواده اش را میبینیم.امروز از 0 تا 100 با بیوگرافی کیوانچ تاتلیتوغ آشنا میشویم. در ادامه با بازیگرآنلاین همراه باشید.

کیوانچ تاتلیتوغ متولد چه سالی است؟

کیوانچ تاتلیتوغ زادهٔ۲۷ اکتبر ۱۹۸۳ ‏39 سال است.

کیوانچ تاتلیتوغ فعالیت خود را از چه سالی آغاز کرد؟

کیوانچ تاتلیتوغ فعالیت خود را از سال 2001 آغاز کرد.

کیوانچ تاتلیتوغ مجرد است یا متاهل؟

کیوانچ تاتلیتوغ متاهل است و در حال حاضر با باشاک دیزر رابطه دارد.

خلاصه بیوگرافی کیوانچ تاتلیتوغ

نام اصلیکیوانچ تاتلیتوغ
تاریخ تولد۲۷ اکتبر ۱۹۸۳ ‏(۳۹ سال)
محل تولدآدانا، ترکیه
پیشهبازیگر و مدل
سالهای فعالیت۲۰۰۱-اکنون
همسرباشاک دیزر (ا. ۲۰۱۶)
قد187 سانتی متر

بیوگرافی کیوانچ تاتلیتوغ

بیوگرافی کیوانچ تاتلیتوغ

اگر شخصی با تلویزیون و سینمای ترکیه آشنا باشد و حتی برای مدت کمی هم مشغول به تماشای فیلم‌ها و سریال‌های ترکیه شده باشد، حتما با بهترین بازیگران ترکیه آشنا خواهد بود. یکی از بزرگترین نام‌ها در سینما و تلویزیون ترکیه در دهه اخیر، بازیگر معروف کیوانچ تاتلیتوغ است. در ادامه بازیگرآنلاین را دنبال کنید تا نگاهی به بیوگرافی کیوانچ تاتلیتوغ داشته باشیم.

کیوانچ تاتلیتوغ (Kıvanç Tatlıtuğ) ؛ زاده ۲۷اکتبر ۱۹۸۳ یک هنرپیشه و مدل اهل ترکیه است. کیوانچ در زبان ترکی به معنی افتخار، غرور است و تاتلیتوغ از دو بخش «تاتلی» به معنی شیرین و «توغ» (نوعی نشان قدیمی ملی) تشکیل شده‌است.

همه چیز درمورد مرجانه گلچین گیلانی

او تحصیلات خود را در دبیرستان Yenice Çağ Private High School در حالی که در دوران دبیرستان در بازی بسکتبال عالی بود تمام کرد. کیوانچ بلندقد خیلی زود ستاره تیم بستکبال مدرسه شد اما مدتی نگذشته بود کـه خانواده تاتلیتوگ بـه دليل بیماری پدر خانواده وادار شدند بـه استانبول نقل مکان کنند تا پدر بتواند تحت درمان مناسب قرار بگیرد.

استانبول برای کیوانچ نوجوان سرزمین دستیابی بـه آرزوها ورویاهایش شد. او در استانبول با پیشرفت بازی‌اش توانست بـه تیم‌هـای سرشناس «بشیکتاش» و «فنرباغچه» بعنوان بازیکن آماتوری آینده‌دار ملحق شود.

در نهایت اما بخاطر آسیب دیدگی از ناحیه مچ پا این ورزش را کنار گذاشت.

عکس نوجوانی کیوانچ تاتلیتوغ
عکس نوجوانی کیوانچ تاتلیتوغ

بیوگرافی خانواده کیوانچ تاتلیتوغ

در بیوگرافی کیوانچ تاتلیتوغ میخوانیم: در شهر آدانا در جنوب ترکیه درخانواده‌اي فقیر و پرجمعیت متولد شده اسـت. او دو خواهر بنام ملیسا و آیپک و دو برادر بنام جم و توگوی دارد

مادربزرگ پدری کیوانچ از مهاجران بوسنی و هرزگوین بوده کـه در جریان جنگ‌ها و درگیری‌هـای این کشور بـه ترکیه مهاجرت میکند. مادر کیوانچ زنی زیبا اهل«ادرنه» بوده کـه بعد از ازدواج ساکن شهر پدری همسرش، آدنا می‌‌شود. این پسر بچه زیبا و بازیگوش از کودکی نسبت بـه همسن‌هـای خود سرآمد بوده و خیلیها نشانه ‌هـای هوش و استعداد را در او کشف کرده بودند. . مادر او متولد ادرنه و پدرش متولد آدانا است. او می‌گوید:

در آدانا به دنیا آمده، بزرگ شده و خانواده او برای مدت بیشتر از صد سال در کار نانوایی بوده‌اند.

ازدواج و وضعیت تاهل کیوانچ تاتلیتوغ

بیشترین جستجوها در بیوگرافی کیوانچ تاتلیتوغ درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

همه چیز درباره شزم! خشم خدایان

کیوان تاتلیتوغ در سال 2003 وقتی 20 ساله بود با غذرا آکین بازیگر و بهترین مدل سال 2002 که 22 ساله بود نامزد کرد اما این رابطه در سال 2008 به جدایی ختم شد

کیوانچ تاتلیتوگ و همسر اولش عذرا

کیوانچ تاتلیتوگ در 19 فوریه سال 2016 وقتی 33 ساله بود با با خانم باشاک دیزر 39 ساله طراح مد و فشن ترک در پاریس ازدواج کرد

خانم دیزر فارغ التحصیل رشته ارتباطات از دانشگاه مرمره و مد از دانشگاه فرانسه است

کیوانچ بـه رابطه‌اي کـه با یک نگاه آغاز شود اعتقادی ندارد و بر این باور اسـت باید همسر ایده‌آلش رابا شناخت انتخاب کند.

کیوانچ تاتلیتوغ و همسرش

علایق و حقایقی درباره کیوانچ تاتلیتوغ

در ادامه بیوگرافی کیوانچ تاتلیتوغ مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره ی او.با ما همراه باشید.

در ظاهر خود چشمانش را خیلی دوست دارد چون بـه نظرش چشم‌هایش زیبا هستند.  این بازیگر سرشناس کشور ترکیه ،وقتی از کاراکترهای سریال‌ها فاصله می گیرد بـه زندگی واقعی‌اش برمی‌گردد. یکی از فعالیت‌هـای مورد علاقه کیوانچ یاری رساندن بـه کودکان بی‌سرپرست و بیمار اسـت.

بسیاری بر این عقیده استوارند کـه دلیل محبوبیت بیش از اندازه او در ترکیه بی‌تاثیر از کارهای خیرانه کیوانچ نیست. کیوانچ هرگز خانواده‌اش را ترک نکرده و با عشق و احترام همیشه درکنار آنهاست. او رابطه صمیمانه و نزدیکی با خواهر و برادرهایش دارد و عکس‌هـای انها درکنار یک دیگر سوژه همیشگی رسانه‌هـای ترک اسـت.

شروع فعالیت به عنوان مدل

مادر او با فرستادن عکس او به یکی از آگهی های جذب مانکن و قبول شدن او برای کار، برای اولین بار او را وارد دنیای مدلینگ کرد. کیوانچ تاتلیتوغ به سرعت توانست در این شغل پیشرفت کند و با توجه به علاقه ای هم که به این شغل داشت، توانست در سال ۲۰۰۲ جایزه بهترین مدل ترکیه را دریافت کند. به همین دلیل توانست در مسابقه بهترین مدل جهان نیز شرکت کند و در آنجا نیز برنده شد و به سرعت توانست شهرت جهانی نیز پیدا کند. سپس با قبول کار برای یک شرکت فرانسوی به آنجا نقل مکان کرد و برای مدت ۱/۵ سال در آنجا ساکن شد.

علت مجرد ماندن نگین صدق گویا چیست؟

کیوانچ تاتلیتوگ شدیدا بـه حرفه‌ مدلینگ مشغول بود ولی در گفت‌وگو‌هایي گفته اسـت کـه از بچگی بـه بازیگری و سینما هم علاقه‌مند بوده تا این کـه بالاخره سرنوشت کار خودش را میکند. در فرانسه سرگرم حرفه خودش بوده کـه از ترکیه با او تماس می گیرند و از تاپ مدل جوان برای بازی در سریالی دعوت می کنند. بـه این ترتیب کیوانچ تاتلیتوگ بـه ترکیه برمی‌گردد و بازی در نخستین سریالش را شروع میکند. نام این سریال «نور» بود.

برد پیت خاورمیانه

او هم زمان با بازی در سریال «کوزی و گو‌نی» بـه ایفای نقش در فیلم سینمایی «رویای پروانه» پرداخت کـه در آنجا نقش یکی از 2 شاعر داستان را بازی می کرد. او بـه اوج شهرت رسیده اسـت. روزی نیست کـه از طرف شیوخ و شاهزاده‌هـای عرب بـه مراسم‌ها و مهمانی‌هـای مختلف دراین کشورها دعوت نشود. برد پیت خاورمیانه هم چنین در یکی از آهنگ ویدئوهای خواننده زن لبنانی بنام رولا سعد حضور یافت.

ورزش داروی ضد افسردگی

زمانی که عصبانی هستم پلی استیشن یا بسکتبال بازی می کنم دارو افسردگی من ورزش است و همیشه سعی می کنم زمانی که ناراحتم بدنسازی کار کنم

فعالیت در قرنطینه

در دوره قرنطینه با همسرم مدیتیشن های مختلفی یاد گرفتیم ، در کلاس های آموزشی آنلاین شرکت کردم و بصورت محدود پیاده روی و یوگا انجام دادم

ما 4 – 5 ماه اوقات خود را بی سر و صدا با حیوانات خانگیمان سپری کردیم که برای روح و روانمان خیلی خوب بود

از احساس تا غواصی

گرچه احساسی بنظر می رسد اما در واقعیت آنقدرها هم احساسی نیست ، دیدگاه های او درباره زندگی سختگیرانه است ، پول و شهرت الویت دوم زندگی اش است

بیوگرافی برن سات بازیگر معروف ترک و ناگفته های زندگی شخصی او

بسیار به خانواده علاقه مند است و غواصی در اعماق دریا را خیلی دوست دارد

هالیوود برایم مهم نیست

علاقه چندانی به سینمای آمریکا ندارم ، جهان فقط هالیوود نیست ، بسیاری از کارگردانان اروپایی هستند که کارهای بزرگی انجام دادند

ولی هالیوود ، بالیوود و اروپا برای من مهم نیستند ، کار هنری فقط یک زبان دارد آن هم سناریو و کارگردان است که اثر را زنده می کند

شروع فعالیت هنری کیوانچ تاتلیتوغ

در این بخش از بیوگرافی کیوانچ تاتلیتوغ به زندگی حرفه‌ای او نگاهی می‌اندازیم.

در زمان زندگی اش در پاریس، پیشنهادهای زیادی برای بازی در فیلم ها و سریال ها دریافت کرد. او که از همان کودکی علاقه زیادی به بازیگری داشت، برای فعالیت در این زمینه به ترکیه بازگشت. در تئاتر ملی دوره بازیگری خود را نیز تمام کرد و در سال ۲۰۰۵ اولین فعالیت بازیگری خود را شروع کرد.

تاتلیتوگ سال 2005 در سریال نور در نقش مهمت شادوغلو جلوی دوربین رفت و با چهره هایی چو سونگل اودن ، اکرم بورا و سردار اورچین همبازی بود. پس از اتمام این سریال، کیوانچ تاتلیتوغ شهرت بسیار زیادی را در تلوزیون به دست آورد و پیشنهادهای کاری زیادی را از شرکت‌ها و کارگردانان بزرگ دریافت کرد. همچنین او جزو زیباترین مردان ترکیه نیز هست و در این موضوع هم جوایز زیادی را دریافت کرده است که این نیز در پیشرفت کاری او بسیار تاثیرگذار بوده است.

سال 2007 برای بازی در سریال منکشه و هلیل ، جایزه پروانه طلایی را بعنوان بازیگر مرد گرفت.

کیوانچ تاتلیتوگ در عشق ممنوع

از این جا بـه بعد همه ی چیز برای کیوانچ روی دور تند افتاد. او در نقش هـای مختلفی ایفای نقش کرد کـه ازآن جمله نقش کوتاهی در سریال موفق «ایزل» بود اما انچه وی را بـه یکی از سوپراستارهای گرانقیمت ترکیه تبدیل کرد ایفای نقش «مهند» در سریال پر بیننده «عشق ممنوع» بود. کیوانچ درسال ۲۰۰۹ توانست پروانه طلایی بهترین بازیگر ترکیه را برای این نقش ازآن خود کند.

سیر تا پیاز زندگی سعید آقاخانی و همسرش گلرخ حقیقی
کیوانچ تاتلیتوگ در عشق ممنوع
کیوانچ تاتلیتوگ در عشق ممنوع

کیوانچ تاتلیتوگ در کوزی گونی

بعد از «عشق ممنوع» حجم کارهای پیشنهادی بـه کیوانچ تاتلیتوگ خیلی زیاد شد و او توانست در سریال‌ها و فیلم‌هـای سینمایی زیادی نقش اول را ایفا کند کـه ازآن جمله سریال «کوزی و گو‌نی» اسـت. سریالی کـه درکنار «حریم پادشاه» و «فاطمه گل» یکی از 3 سریال پربیننده ترکیه شد. کیوانچ تاتلیتوگ دراین سریال درکنار بازیگران مشهوری مثل ایکو کارایال و بوگرا گولسوی ایفای نقش کرد.

کیوانچ تاتلیتوگ در کوزی گونی
کیوانچ تاتلیتوگ در کوزی گونی

کیوانچ تاتلیتوغ همزمان با بازی در سریال کوزی گونی به ایفای نقش در یک فیلم سینمایی با نام رویای پروانه پرداخت که در آنجا نقش یکی از دو شاعر داستان را بازی می‌کرد و به خاطر همین نقش مجبور به کم کردن وزن خود شد.

کیوانچ تاتلیتوغ رویای پروانه (Kelebeğin Rüyası)
کیوانچ تاتلیتوغ رویای پروانه (Kelebeğin Rüyası)

دومین همکاری او با برن سات در سال ۲۰۱۰ و دوبله انیمیشن داستان اسباب‌بازی ۳ بود که کیوانچ دوبلور نقش کِن و برن سات دوبلور باربی بود.

پخش سریال‌های او در شبکه‌های ماهواره‌ای عربی باعث محبوبیت او در کشورهای عربی شد و حتی او به این کشورها دعوت شد.

کار بعدی او سریالی با نام سعید و شورا (سعید گرگ و شورا) است. این سریال در سه کشور روسیه، اوکراین و ترکیه فیلمبرداری شد. در این سریال او نقش یک سرباز ترک را که به کشور روسیه خدمت می‌کند بازی کرده و برخلاف خواسته و وصیت پدرش که خواستار ازدواج وی با دختری ترک از سرزمین خودشان است عاشق دختری روسی به نام شورا می‌شود و مشکلاتی را بین او، پدر و خانواده اش ایجاد می‌کند.

پس از به اتمام رسیدن فصل اول سریال (سعید گرگ و شورا) شایعه‌ای صورت گرفت که او با بازیگر نقش شورا فرح زینب عبدالله مشاجره داشته و بازیگر نقش شورا در فصل دوم عوض می‌شود این شایعات باعث ناراحتی کیوانچ شد و اعلام کرد: «پس از این دیگر به شایعات اهمیت نمیدم و برای اینکه از شایعات دور باشم تا مدت یک سال هیچ کاری انجام نمیدم». با این حال برای اینکه او شایعات را تکذیب کند فرح زینب عبدالله را به چالش سطل آب یخ دعوت کرد و او نیز چالش را پذیرفت.

بیوگرافی کامل روزبه حصاری از فعالیت در موسیقی تا شهرت در سینما + ماجرای ازدواج صوری با ریحانه پارسا
کیوانچ تاتلیتوگ در سعید گرگ و شورا
کیوانچ تاتلیتوگ در سعید گرگ و شورا

در سال ۲۰۱۸ نیز با بازی در فیلم بیا پسرم (Hadi be Oğlum) به سینما برگشت و بازی بسیار خوبی را نیز در این فیلم ایفا کرد.

کیوانچ تاتلیتوغ در فیلم بیا پسرم (Hadi be Oğlum)
کیوانچ تاتلیتوغ در فیلم بیا پسرم (Hadi be Oğlum)

دوباره در سال ۲۰۱۸ نیز در فیلم کارهای برنامه ریزی شده (Organize İşler) و کار با یکی از بهترین کارگردانان و کمدین های ترکیه، ییلماز اردوغان (Yılmaz Erdoğan) توانست نقش بسیار متفاوتی را اجرا کند و دوباره حرفه‌ای بودن خود را به جامعه هنری ترکیه اثبات کند.

کیوانچ تاتلیتوغ  در فیلم کارهای برنامه ریزی شده (Organize İşler)
کیوانچ تاتلیتوغ در فیلم کارهای برنامه ریزی شده (Organize İşler)

آخرین کار تلویزیونی کیوانچ تاتلیتوغ نیز سریال تصادف (Çarpışma) است که در این سریال توانست با یکی از بهترین کارگردانان ترکیه، اولوچ بایراکتار (Uluç Bayraktar) کار کند و سریالی بسیار محبوب را نه تنها در ترکیه بلکه در چندین کشور جهان تولید کنند.

کیوانچ تاتلیتوغ در سریال تصادف (Çarpışma)
کیوانچ تاتلیتوغ در سریال تصادف (Çarpışma)

لیست آثار هنری کیوانچ تاتلیتوغ

در ادامه بیوگرافی کیوانچ تاتلیتوغ باید بگوییم در جدول‌های جداگانه می‌توانید فهرست آثاری که او در آنها به هنرنمایی پرداخته است را مشاهده کنید.

سینمایی
سالعنواننقشتوضیح
2007آمریکایی‌ها در دریای سیاه ۲مظفر
2010داستان اسباب بازی های 3Ken
2013رویای پروانهمظفربهترین بازیگر نقش مرد
2018بیا پسرمعلی
2018آثار سازماندهی شده: مارپیچ کپورSarı Saruhan
2022روز عاشقانیوسف
سریال
سالعنواننقشتوضیح
2005–2007نورمهمت شادوغلو
2006جادوگر تازه‌کار
2007–2008منکسه و هلیلهلیل توغلودریافت جایزه پروانه طلایی به عنوان بهترین بازیگر مرد
2008–2010عشق ممنوعبهلول خزندارجایزه پروانه طلایی |دریافت جایزه پروانه طلایی به عنوان بهترین بازیگر مردانتخاب بازیگر مرد شیک پوش به انتخاب مجله اله استایل
2010ایزلSekiz/Ramiz Karaeski
2011–2013کوزی گونیکوزی تکین اوغلودریافت جایزه پروانه طلایی به عنوان بهترین بازیگر مرد
2014سعید و شوراسعید گرگ
2016–2017شجاع و زیباجسور کاراحسن اوغلو
2018–2019تصادفقدیر آدالی
2023سریال خانوادهAslan Soykan
معرفی فیلم نارگیل 2 پرمخاطب‌ترین و پرفروش‌ترین فیلم برای کودکان و نوجوانان

جوایز و افتخارات کیوانچ تاتلیتوغ

سالجایزهدستهبراینتیجه
۲۰۰۲بهترین مدل ترکیهپیروز
۲۰۰۸جایزه پروانه طلاییبهترین بازیگر مرد نقش اصلیعشق ممنوعپیروز
۲۰۱۰جایزه Elle Styleبازیگر مرد شیک پوشعشق ممنوعپیروز
۲۰۱۲جایزه پروانه طلاییبهترین بازیگر مرد نقش اصلیکوزی گونیپیروز
۲۰۱۳ستاره‌های سالمحبوب‌ترین بازیگر مردکوزی گونیپیروز
۲۰۱۳بهترینِ بهترین جایزهبهترین بازیگر مرد نقش اصلیکوزی گونیپیروز
۲۰۱۴مجله خوانندگان هنر جهانیبهترین بازیگر نقش مرد اصلیرؤیای پروانه‌پیروز

صفحه اینستاگرام کیوانچ تاتلیتوغ

کیوانچ تاتلیتوغ ، از سلبریتی های فعال در اینستاگرام بوده و ظرف چند سال اخیر89 پست به اشتراک گذاشته که بررسی اینستاگرامش، در واقع مروری است بر بیوگرافی کیوانچ تاتلیتوغ و فعالیت هنری ایشان در عرصه سینما و تلویزیون. لذا برای آشنایی با سبک زندگی دیجیتالی کیوانچ تاتلیتوغ و پشت صحنه فیلم ها و سریال هایی که ایشان در آن نقش آفرینی کرده است و بیوگرافی کیوانچ تاتلیتوغ ، به اینستاگرامش مراجعه کنید. آدرس اینستاگرام کیوانچ تاتلیتوغ @kivanctatlitug میباشد و بیش از 4 میلیون و 100هزار دنبال کننده دارد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا