اخبار حاشیه بازیگران

تصاویر دیدنی از تولد لاکچری لیلا اوتادی که در فضای مجازی وایرال شد

لیلا اوتادی بازیگر مشهور و خوش سیمای سینمای ایران به تازگی عکس های جدیدی از تولد لاکچری چهل سالگیش در اینستاگرام منتشر کرد که حسابی مورد توجه هوادانش قرار گرفت.

تولد لیلا اوتادی

تولد لیلا اوتادی

تولد لیلا اوتادی

لیلا اوتادی در پیری

لیلا اوتادی بازیگر سینما و تلویزیون با انشار یک تصویر، چهره 77 ساله غافلگیر کننده خود را در اینستاگرام به نمایش گذاشته است.او گفته که دچار بی خوابی شده و تصمیم گرفته چهره 77 ساله اش را با نرم افزار بسازد.

لیلا اوتادی در پیری

تیپ لیلا اوتادی در یقه سفیدها

لیلا اوتادی که در اینستاگرام هم فعالیت دارد، به تازگی تصویری از تیپ و ژست جالب خود در حاشیه اکران مردمی فیلم یقه سفیدها منتشر کرده است.این تصویر اکنون با استقبال دنبال کنندگان لیلا اوتادی روبرو شده است.

لیلا اوتادی در یقه سفیدها

لیلا اوتادی در یقه سفیدها

لیلا اوتادی در یقه سفیدها

عکس های لیلا اوتادی بی حجاب در خارج از کشور

عکس هایی از لیلا اوتادی در سفرهایش به خارج از کشور در فضای مجازی منتشر شده است که نشان میدهد حجاب مناسبی در خارج از کشور ندارد و این موضوع مورد توجه بسیاری از هوادارانش قرار گرفت.

لیلا اوتادی بی حجاب

لیلا اوتادی بی حجاب

چهره لیلا اوتادی قبل از عمل زیبایی

تصویری قدیمی از لیلا اوتادی را میبنید که هنوز هیچ عمل زیبایی را روی صورتش انجام نداده است.چهره لیلا اوتادی در این عکس با چهره الانش کاملا متفاوت است.

ببینید لیلا اوتادی قبل از عمل های زیباییش چه شکلی بوده

ببینید لیلا اوتادی قبل از عمل های زیباییش چه شکلی بوده

بیوگرافی لیلا اوتادی

لیلا اوتادی بازیگر جنجالی سینما و تلویزیون است که اکنون در دهه چهارم زندگی‌اش به‌سر می‌برد. اوتادی در طول سال‌هایی که از فعالیت‌های هنری‌اش می‌گذرد، همیشه دست به تجربه‌های متفاوتی زده و هنرمند پرکار در زمینه‌های مختلف به‌حساب می‌آید. او خودش را یکی از 10 بازیگر زن اول ایران می‌داند. اوتادی نیز مانند محمدرضا گلزار از دیگر کشف‌های چشم رنگی ایرج قادری است.

در بیوگرافی لیلا اوتادی آمده است : او متولد 14 مرداد 1362 در تهران است.

کودکی لیلا اوتادی

وی علاوه بر بازیگری، فیلمنامه نویس، شاعر، تهیه کننده و سرمایه گذاز نیز می باشد.لیلا اوتادی از هفده سالگی سرودن شعر را آغاز کرده است.

قد لیلا اوتادی

در بیوگرافی لیلا اوتادی آمده است قد او 163 سانتی متر است.

مریم مومن با انتشار این عکس کلی فالوور گرفت

علاقه لیلا اوتادی به بازیگری از 7 سالگی

از کودکی به بازیگری علاقمند بودم حتی سال 1369 در 7 سالگی شرایطی فراهم شد تا در فیلم کیمیا آقای درویش بازی کنم اما بخاطر مخالفت پدرم این اتفاق نیفتاد.

لیلا اوتادی و پدرش

تحصیلات لیلا اوتادی

در بیوگرافی لیلا اوتادی میخوانیم :فارغ التحصیل لیسانس رشته معماری داخلی از دانشگاه هنر تهران می باشد که از تئاتر کار خود را شروع کرد.

این در حالی است که او همان سال کنکور در رشته کارگردانی و نمایش هم پذیرفته شد اما آن را انتخاب نکرد. معماری یک جورایی حرفه موروثی خانواده اوتادی است و پدر، برادر و خواهر لیلا با آن سروکار دارند.

کودکی لیلا اوتادی

بیوگرافی خانواده لیلا اوتادی

در بیوگرافی لیلا اوتادی درباره خانواده اش آمده است : سه خواهر و یک برادر دارد که هیچ‌کدام بازیگر نیستند و اصالتا تُرک قشقایی است.

لیلا اوتادی و مادرش

امید نمازی شوهر خواهر لیلا اوتادی پیش از این دستیار کی روش در تیم ملی بود و یکی از افرادی بود که در صعود ایران به جام جهانی نقش زیادی داشت.لیلا اوتادی

نام خواهرش تارا اوتادی است که همسر امید نمازی است

خواهر لیلا اوتادی و همسرش امید نمازی

ازدواج و وضعیت تاهل لیلا اوتادی

بیشترین جستجوها در بیوگرافی لیلا اوتادی درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

لیلا اوتادی هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

چندی پیش در برخی از سایتها خبری مبنی ازدواج وی با جواد نکونام بازیکن فوتبال شده است که این خبر صحت ندارد و شایعه ای بیش نیست.

ازدواج یعنی خودم و طرف مقابلم خوشبخت شویم. هر وقت شعور و توانایی این مسئله را داشتم، باید ازدواج کنم. صرفا عاشق زندگی کردنم.

لیلا اوتادی با انتشار عکس زیر در سال 97 در اینستاگرامش به شایعات ازدواج خود بیشتر دامن زد.

لباس عروس لیلا اوتادی

علایق و حقایقی درباره لیلا اوتادی

در ادامه بیوگرافی لیلا اوتادی مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره ی او.با ما همراه باشید.

 اوتادی طبق گفته خودش آدم درون‌گرایی است و دوستان زیادی ندارد. تمام‌وقتش در خانه به تماشای فیلم و خواندن کتاب می‌گذرد. او می‌گوید اگر بازیگری را هم کنار بگذارم، دیدن فیلم را نمی‌توان ترک کنم. من با تماشای فیلم زندگی می‌کنم، شب با فیلم دیدن می‌خوابم و صبح هم با آن بیدار می‌کنم.

ژانر مورد علاقه لیلا اوتادی

دوست دارم همه ژانرها را تجربه کنم بخصوص کارهای کمدی و اکشن را بیشتر دوست دارم و اگر در ژانر وحشت هم فیلمنامه خوب باشد حتما آنرا کار خواهم کرد

باور کردنی نیست که این مرد برادر لیلا بلوکات باشد

مربیگری لیلا اوتادی در بدنسازی

به نظرم بازیگر باید برای بازی در هر نقشی از نظر فیزیکی آمادگی داشته باشد.

این آمادگی جز با ورزش مداوم میسر نیست ورزش همیشه جزء لاینفک زندگی ام بوده است.

من حتی تا چند سال پیش ، به مدت دو سال مربی بدنسازی هم بوده ام ، اما به دلیل مشغله کاری نتوانستم آن را ادامه دهم ، اما به طور مدام خودم این ورزش را پیگیری می کنم.در کنار این ورزش ، تنیس و اسب دوانی را هم به صورت حرفه ای دنبال می کنم.

تجربه عکاسی لیلا اوتادی

عکاسی را از زمان دانشگاه به این دلیل که رشته ام معماری بود انجام می دادم و به هر سفری که می رفتم دوربین را هم همراه خودم می بردم

در چند سفر آخرم به این فکر افتادم که برای کودکان بی سرپرست کاری انجام بدهم، این موضوع دلیل اصلی برگزاری نمایشگاه عکسم شد

عکاسی لیلا اوتادی

بهترین تفریح لیلا اوتادی

سفر تقریبا بهترین تفریح من است

آشنایی با فرهنگ و جوامع مختلف برایم همیشه جذاب است به همین دلیل زیاد سفر می کنم ، سفر به کشورها و جزایری که کمتر در موردش می دانیم و کمتر از آنها خوانده ایم و شنیده ایم را بیشتر از همه دوست دارم

ماشین مورد علاقه لیلا اوتادی

من اصولا ماشین شاسی بلند دوست دارم، قبلا هم یک لندکروز سفید داشتم، دوستانم می‌گفتند آمبولانس گرفتی لیلا …

بعد به من برخورد و به خودم می ‌گفتم واقعا به من نمی ‌آید، فروختمش یک ماشین کوچک ‌تر گرفتم، اما رانندگی با آن اصلا به من لذت نمی‌داد

بهنوش طباطبایی بالاخره از مرد اول و آخر زندگیش رونمایی کرد

اونم فروختم و دوباره لندکروز مشکی گرفتم

لندکروز ماشین لیلا اوتادی

برند عطر لیلا اوتادی

خانم بازیگر سال 1395 اعلام کرد پیشنهاد همکاری کمپانی (تمپتیشن) تولید کننده عطر در فرانسه برای خط تولید عطری بنام وی برای طرفدارانشان را پذیرفته است

لیلا اوتادی در مورد برند عطر خود گفت :

خوشحالم در روز تولدم به اطلاعتون برسونم که یکسال پیش از طرف کمپانی «تمپتیشن» تولیدکننده عطر در فرانسه و امارات بامن تماس گرفتن و پس از مذاکراتی که با نماینده خاورمیانه ی کمپانی داشتیم ، پیشنهادشون برای تولید عطر به نام من برای طرفداران عزیزم رو پذیرفتم .

برند عطر لیلا اوتادی

رژیم غذایی لیلا اوتادی

صبحانه برای من مهم‌ترین و عده ‌های غذایی است

برای ناهار هفته‌ ای دو یا سه بار برنج مصرف می‌ کنم و برای شام سالاد یا سبزیجات پخته شده یا مقدار کمی گوشت سفید آبپز استفاده می‌ کنم

آبمیوه تازه جزء جدایی‌ ناپذیر برنامه‌ های من است

عمل جراحی زیبایی لیلا اوتادی

خدارا شکر، تجربه هیچ عمل زیبایی را تا به امروز نداشته‌ ام

برخلاف حرف‌ هایی که شنیده‌ ام که من چندین و چند عمل جراحی را تجربه کرده‌ ام اما از همین جا می‌ گویم که این موضوع به هیچ عنوان واقعیت ندارد

کتاب شعر لیلا اوتادی

در بیوگرافی لیلا اوتادی جالب است بدانید : خانم اوتادی از سال 1379 در 17 ساله بود شروع به سرودن شعر کرد

ایشان زمستان 93 مجموعه شعری بنام ‘در بهشتی که کلاغی نیست مترسک هم نیست’ را به دو زبان فارسی و انگلیسی منتشر کرد

این کتاب 76 صفحه و 35 قطعه شهر سپید دارد

کتاب شعر لیلا اوتادی

بازیگری حرفه حساس و خاصی است

بازیگری فرصتی است برای تجربه شرایط و زندگی ‌هایی که ممکن است در حالت ‌های عادی زندگی قادر به تجربه آنها نباشیم

مطمئنا بازیگری حرفه حساس و خاصی است که مورد توجه و قضاوت عموم مردم قرار می ‌گیرد، ولی برای من بخش مهم شغلم این است که زندگی ‌های مختلفی را می ‌توانم تجربه و احساس کنم

شباهت لیلا اوتادی و اسکارلت جوهانسون

لیلا اوتادی متولد (1362) شباهت خیلی نزدیکی به بازیگر و خواننده زن آمریکایی بنام اسکارلت جوهانسون متولد (1363) دارد

لیلا بلوکات بالاخره علت ازدواج نکردنش را فاش کرد

شباهت لیلا اوتادی و اسکارلت جوهانسون

البته شباهت لیلا اوتادی با «آماندا سایفرید» یکی دیگر از یکی از ستاره‌های سینمای هالیوود نیز مطرح است.

شباهت لیلا اوتادی با آماندا سایفرید

کتاب های مورد علاقه لیلا اوتادی

در حقیقت دو تا موضوعی که بیشتر کتاب را درباره شان می خوانم یکی کتاب های روانشناسی است و دیگری کتب تاریخ می باشد

خرید حالم را خوب می کند

من خیلی خیلی، خرید را دوست دارم، یک زمان هایی که از کار خسته ام سر راه بازگشت به خانه حتی شده باید به سوپر مارکت بروم و یک چیزی بخرم

خرید کردن حال من را خوب می کند

کنجکاوی لیلا اوتادی

من در همه مسائل کنجکاوم و دوست دارم در هر موقعیتی چیزی بلد باشم که مجبور نباشم از کسی کمک بگیرم.

شما در حال مطالعه بیوگرافی لیلا اوتادی در بازیگرآنلاین هستید. برای اطلاعات بیشتر تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

حواشی لیلا اوتادی

لیلا اوتادی گرانفیمت ترین بازیگر زن ایران ؟!

در خبری ، باشگاه خبرنگاران وی را با دریافت 75 میلیون تومان برای 25 روز بازی در فیلم پیتزا مخلوط (حسین قاسمی جامی) گران ترین بازیگر زن سینمای ایران نامید. لیلا اوتادی در جمعه 13 اردیبهشت 1392 با حضور در برنامه تلویزیونی هفت که اختصاص به مسائل روز سینمای ایران دارد در حضور مهدی ودادی کارگردان فیلم زن. مرد. زندگی… یادآور شد :

«شایعاتی مبنی بر اینکه من گران ترین بازیگر سینمای کشور هستم گاه در فضای اینترنتی منتشر می شود که صحت ندارد و عده ای به دشمنی قصد دارند مرا گران ترین بازیگر سینمای ایران معرفی کنند در صورتی که این امر درست نیست. وی افزود ، به نظرم این حرف ها شایعات اینترنتی است که تنها از جانب دشمن شکل می گیرد.»

اوتادی در مورد دستمزد خود گفت : «مردم بهتر از همه دستمزد من را می دانند. شایعات مبنی بر بالا بودن دستمزد من برای خودم هم تازگی داشت و هم عجیب بود. اصلاً این طور نیست و فکر می کنم یک عده با من دشمنی دارند. آقای ودادی نیز می تواند این مسئله را تأیید کند.» او همچنین در یکی از قسمت های برنامه ی دورهمی که به عنوان مهمان حضور داشت این شایعه را تکذیب کرد.

حضور کتایون ریاحی و گلاب آدینه بی حجاب در مراسم تشییع کیومرث پوراحمد
لیلا اوتادی در فیلم پیتزا مخلوط
لیلا اوتادی در فیلم پیتزا مخلوط

مافیا در سینمای ایران

لیلا اوتادی تأثیر مافیا و باندبازی را در سینما و بخصوص جشنواره‌های سینمایی بسیار پررنگ می‌داند. به همین دلیل او تاکنون در هیچ‌کدام از جشنواره‌های فیلم فجر حضور پیدا نکرده است.

چندی پیش لیلا اوتادی با حضور در برنامه سینمایی هفت اظهارات جالب‌توجهی در این مورد داشت. او عنوان کرد: «من سینما را بدون هیچ پشتوانه خانوادگی شروع کردم. روابط و موروثی بودن در سینما مانند همه مشاغل در ایران است و بیشتر به فرزندان خود نقش می‌دهند؛ اما من نه پدر تهیه‌کننده و نه مادر کارگردان دارم و تا اینجا با تلاش خودم پیش‌آمده‌ام.»

او همچنین اضافه کرد: «من حقیقتاً عاشق کار خانم معتمدآریا هستم. خانم سوسن تسلیمی را نیز دوست دارم. البته خانم کوچولوی مافیا بازیگر خوبی است. اخیراً یک خانم کوچولو، مافیای سینمای ایران شده است. بسیار عجیب است که چطور خانم جوان می‌تواند این‌چنین عوامل جلو و پشت دوربین را تعیین کند.

رابطه لیلا اوتادی و محسن افشانی

در فضای مجازی شایعاتی مبنی بر دوستی پنهانی محسن افشانی و لیلا اوتادی پخش شد. محسن افشانی که به جنجال ها و شایعات علاقه زیادی دارد با انتشار یک استوری در اینستاگرام خود اگر چه این رابطه را تکذیب کرد اما به گونه ای دوپهلو به ارتباطش در گذشته دامن زد.

رابطه لیلا اوتادی و محسن افشانی

لیلا اوتادی در نقش ندا آقاسلطان

در آبان 1389 خورشیدی ، خبر بازی اوتادی در نقش ندا آقاسلطان در فیلم پایان نامه در برخی رسانه ها و خبرگزاری های مستقل و دولتی ایران منتشر شد. ساعتی پس از انتشار ساخت این فیلم اعتراض مخالفان در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و بالاترین آغاز شد. صفحه مخالفان اوتادی در شبکه اجتماعی فیس بوک تنها در کم تر از هفت ساعت به سه هزار عضو رسید و هم چنین گروهی با نام موج آزادی وب سایت او را برای مدتی هک کرد.

در نهایت اعلام خبر بازی لیلا اوتادی در نقش ندا آقاسلطان توسط روابط عمومی فیلم پایان نامه تکذیب شد. هم چنین اوتادی در واکنش گفت : «دلم می خواهد بدانم چه کسی این دشمنی را روا داشته تا با طرح این گونه خبر مردم را نسبت به من هیستریک و عصبی نماید».

شروع فعالیت هنری لیلا اوتادی با سینما

بالاخره در سال 1381 لیلا موفق به گرفتن رضایت پدر می‌شود. سال 1381 وقتی 19 ساله بود از تئاتر برای بازیگری در فیلم سینمایی چشمان سیاه به کارگردانی ایرج قادری انتخاب شد تا اولین تجربه خود را بدست آورد و با بازی در «بید مجنون» مجیدی در سال 82 نامش به عنوان بازیگری جدی مطرح شد.

آیا آیسان سریال سقوط ازدواج کرده است ؟
لیلا اوتادی در فیلم بید مجنون

او سپس سال 1383 با سریال مهر و ماه وارد قاب تلویزیون شد

لیلا اوتادی در سریال مهر و ماه

محمدرضا گلزار و پرویز پرستویی اولین همبازی‌های او در سینما بوده‌اند.

سال‌های 84-86 بهترین گزینه برای زن اول فیلم‌های عاشقانه بود و در فیلم‌هایی نظیر «چپ‌دست»، «قصه دل‌ها» و «زن‌ها فرشته‌اند» ایفای نقش کرد.

لیلا اوتادی در فیلم چپ دست

فیلم چپ دست به کارگردانی آرش معیریان، نویسندگی بهمن معتمدیان و تهیه کنندگی منوچهر زبردست و داریوش بابائیان ساخته سال 1384 است. داستان در این فیلم لیلا اوتادی نقش دختری فراموشکار را بازی میکند که مشکلات عدیده ای را به وجود می آورد.

لیلا اوتادی در فیلم چپ دست

لیلا اوتادی در فیلم آخرین گناه

لیلا اوتادی در سال 1385 اولین کار مناسبتی خود را در سریال آخرین گناه به کار گردانی حسین سهیلی زاده بازی میکند.

این سریال در میان سریال های ماه رمضان 1385 از بقیه محبوبتر بوده است و موضوع آن حول محور چشم برزخی می گردد.

موضوع داستان بدین ترتیب است که دکتر اکرمی، که فردی وارسته و با ایمان است قبل از مرگش وصیت می کند که قرنیه چشمش به عبدالله صدوق که او نیز فرد متدینی است برسد. اما رویا دختر دکتر اکرمی با اصرار فراوان چشم پدر را به چشم نامزدش دکتر مودت که او نیز مشکل بینایی دارد پیوند می زند.

لیلا اوتادی در فیلم آخرین گناه

اوتادی در سال 88 با بازی در شش فیلم سینمایی، عنوان پرکارترین بازیگر زن را به خود اختصاص داد. لیلا اوتادی بارها عنوان کرده که دوست دارد ژانرهای مختلف را بازی کند و همین کار را هم کرده است.

اوتادی آثاری در ژانرهای مختلفی ازجمله کمدی، طنز، اکشن، ملودرامم، جنایی و … در کارنامه‌اش دارد. «حرکت اول» و «آدمکش» ازجمله فیلم‌های متفاوتی لیلا اوتادی در سینماست.

این مجری خانم هم پس از بازنشستگیش تغییر ظاهر داد
لیلا اوتادی در فیلم حرکت اول
لیلا اوتادی در آدمکش

او در 94-95 هم دو سال پرکار را در سینما پشت سر گذاشت و در پنج فیلم سینمایی حضور داشت. «مالیخولیا» و «آزاد به قید شرط» از مهم‌ترین آن‌هاست.

لیلا اوتادی در مالیخولیا
لیلا اوتادی در فیلم آزاد به قید شرط

لیلا اوتادی با بازی در فیلم باغ قرمز به کارگردانی امیر سمواتی و نویسندگی پریچهره سهیلی در سال 1388 در کنار امین تارخ ایفای نقش کرد.

لیلا اوتادی در فیلم باغ قرمز

سگ های پوشالی اولین تجربه کارگردانی رضا توکلی بود که در آن لیلا اوتادی به همراه نیما شاهرخ شاهی و فرزاد فرزین ایفای نقش کرد.

فیلم سگ های پوشالی

لیلا اوتادی در تلویزیون

لیلا اوتادی بازیگری است که در سال‌های حضورش در عرصه بازیگری تعادل خوبی میان سینما و تلویزیون برقرار کرده است. حضور فعال و پررنگ او در هر دو زمینه قابل مشاهده است.

سریال «مهر و ماه» اولین حضور اوتادی در تلویزیون بود. بعد از آن‌هم در «خون‌بها» و «اشک‌ها و لبخندها» با جواد مزدآبادی و حسن فتحی همکاری کرد.

لیلا اوتادی در خون بها
لیلا اوتادی در فیلم اشک‌ها و لبخندها

لیلا اوتادی در سریال «زخم» آخرین ساخته مسعود آب پرور، در نقش یک سرهنگ نیروی انتظامی حضور متفاوتی را داشت.

داستان سریال زخم :درباره سروان الهام پویا با (بازی لیلا اوتادی ) است که دانش آموخته روانشناسی و فارغ التحصیل دانشکده افسری بوده و به عنوان مشاور و مددکار در کلانتری 132 مشغول به کار می شود. او که به خاطر انتخاب چنین شغلی به شدت با پدرش دچار مشکل است، حالا در مواجهه با چالش های اجتماعی درگیر معضلات و مشکلات بزرگتری می شود…

لیلا اوتادی در سریال زخم

سریال‌های «چرخ‌وفلک» و «آرام نمی‌گیریم» هم جدیدترین آثار تلویزیونی با نقش‌آفرینی لیلا اوتادی می‌باشند.

لیلا اوتادی در فیلم چرخ و فلک
لیلا اوتادی در آرام میگیریم

اوتادی تجربه حضور در مجموعه «عالیجناب» به کارگردانی سام قریبیان را هم دارد که به‌تازگی اولین قسمت‌های آن در شبکه نمایش خانگی منتشرشده است.

عکس لو رفته از گلزار و دوست دخترش در دبی
لیلا اوتادی در عالیجناب

فیلم‌سازی لیلا اوتادی

لیلا اوتادی در عرصه فیلم‌سازی هم فعالیت داشته. او تجربه ساخت یک فیلم باند به نام «شیطان شلوار لی می‌پوشد» و یک فیلم کوتاه به نام «مهمانی زیرآب» را دارد.

گفتگوی خواندنی با لیلا اوتادی

قسمتی از گفتگو با لیلا اوتادی

لیلا اوتادی چگونه بازیگر شد؟
اوتادی در خصوص کشف استعداد بازیگری در خود گفت: حدود پنج یا شش سالم بود که جلوی آینه می‌ایستادم و بازی می‌کردم؛ و از همان زمان دوست داشتم بازیگر شوم.

وقتی هفت سالم بود، خسرو شکیبایی برای انتخاب بازیگر در فیلم «کیمیا» به مدرسه ما آمد و من را برای این نقش انتخاب کرد اما پدرم اجازه نداد. تا دوره دیپلم چند بار این اتفاق برای من افتاد، ولی پدرم راضی نمی‌شد. تا اینکه بعد از اخذ مدرک دیپلم پدرم را راضی کردم.

 اولین فیلم‌هایت «بید مجنون» و «چشمان سیاه» بود. آیا همان مسیر این فیلم‌ها را ادامه دادی؟

بعد از بید مجنون تا دو سال هر پیشنهادی را رد کردم. بعد یکی دو نفر از دوستان گفتند، بازی کن تا دیده شوی. شاید بعضی فیلم‌هایی که بازی کردم را دوست نداشتم، ولی همه را با عشق بازی کردم.

_ چرا حاشیه شما زیاد است؟

خودم زیاد دنبالش نیستم. شاید به این دلیل که کارهای مختلفی انجام دادم.

_ شایعات زیادی راجع به ازدواج درباره شما بوده؟

بله؛ من به همراه هر کسی که مصاحبه کردم، گفتند ازدواج کردیم!

_ خودت به این شایعات دامن نزدی؟

به شایعه ازدواج نه!

_ در مورد شما شایعه شد که گران‌قیمت‌ترین بازیگر سینما هستید؟

بله

_ و تکذیب کردید؟

بله، چون حقیقت نداشت. در واقع من تکذیب نکردم، تکذیب شد.

– سینما مافیا دارد؟

همه چیز مافیا دارد. طبیعی است. اینکه یک کارگردان در یک فیلمی از پسرش استفاده کند، طبیعی است. من با مافیای بد مخالفم. مثلا اینکه استاد کیمیایی از پسرش برای بازی استفاده کرد، خیلی خوب است. اما بعضی وقت‌ها مافیا خیانت در حق استعدادهایی است که پشت در تئاتر‌ این کشور می‌مانند، است.

دشمن زیاد دارید؟

اوتادی در پاسخ گفت: بله، شاید کسانی که دوست داشتند، در جایگاه من باشند.

بهنوش طباطبایی بالاخره از مرد اول و آخر زندگیش رونمایی کرد

 آیا در بین ۵ خانم بازیگر در حال حاضر، جزو پنج نفر اول هستید؟

بین ۵ یا ده نفر اول. چون در سینمای ما، برای رنج سنی ۴۰ نقش‌های خوبی پیشنهاد می‌شود. مثل مریلا زارعی و خیلی دوستان دیگر.

_بزرگترین ترس شما چیست؟

از شرایطی که در اختیار و کنترل نباشد مثل جنگ، می‌ترسم.

_آزاردهنده‌ترین خصلت شما چیست؟

اینکه خیلی فکر می‌کنم تا تصمیم بگیرم.

_بهترین خصلت؟

بنا به گفته‌ دیگران اینکه بیش از حد مهربانم.

_آیا عمیقا احساس خوشبختی دارید؟

من، چون زیاد کتاب‌های روانشناسی می‌خوانم، جوابم به این سوال طولانی است. هر انسانی تا ۷ سالگی احساس خوشبختی می‌کند. اگر انسان خوب تربیت شود، این احساس با او رشد می‌کند. برای رسیدن به احساس خوشبختی بخصوص در جامعه ما باید تلاش کرد.

فیلم‌شناسی لیلا اوتادی

در ادامه بیوگرافی لیلا اوتادی بازیگر گاندو باید بگوییم در جدول‌های جداگانه می‌توانید فهرست آثاری که او در آنها به هنرنمایی پرداخته است را مشاهده کنید.

آثار سینمایی لیلا اوتادی

سالفیلمکارگردان
۱۳۹۸پسرکشیمحمدهادی کریمی
۱۳۹۷تخته‌گازمحمد آهنگرانی
۱۳۹۶کاتیوشاعلی عطشانی
پیشونی سفید ۳سید جواد هاشمی
هوسمحمد خراط زاده
۱۳۹۵آزاد به قید شرطحسین شهابی
تله‌پاتیرضا شالچی
نازلیمحمود معظمی
۱۳۹۴مالیخولیامرتضی آتش زمزم
ناردونفریدون حسن‌پور
آشوبکاظم راست‌گفتار
۱۳۹۳سه بیگانهمهدی مظلومی
کلافشهرام شاه‌حسینی
۱۳۹۲یک شام خوبمهدی مظلومی
۱۳۹۲افسونگرحسین تبریزی
سگ‌های پوشالیرضا توکلی
لالهاسدالله نیک‌نژاد
۱۳۹۱زن، مرد، زندگیمهدی ودادی
کبریت سوختهکاظم معصومی
آقای الفعلی عطشانی
برگشت‌ناپذیرامیراحمد انصاری
۱۳۹۰شیر تو شیرابراهیم فروزش
۱۳۸۹اخراجی‌ها ۳مسعود ده‌نمکی
دردسر بزرگمهدی گلستانه
پیتزا مخلوطحسین قاسمی جامی
۱۳۸۸به دنبال خوشبختیبهمن گودرزی
عروسکابراهیم وحیدزاده
باغ قرمزامیر سمواتی
آدم‌کشرضا کریمی
۱۳۸۷پسر آدم، دختر حوارامبد جوان
حرکت اولفرهاد نجفی
۱۳۸۶زن‌ها فرشته‌اندشهرام شاه‌حسینی
۱۳۸۵چهارانگشتیسعید سهیلی
فرش ایرانیداریوش مهرجویی
قصه دل‌هاهوشنگ درویش‌پور
۱۳۸۴چپ دستآرش معیریان
۱۳۸۳بید مجنونمجید مجیدی
۱۳۸۱چشمان سیاهایرج قادری
مریم مومن با انتشار این عکس کلی فالوور گرفت
لیلا اوتادی در سه بیگانه

مجموعه های تلویزیونی لیلا اوتادی

سالمجموعه تلویزیونیکارگردانشبکه پخش
۱۳۹۸گاندوجواد افشارسه
۱۳۹۷حوالی پاییزحسین نمازیسه
۱۳۹۵آرام می‌گیریمروح‌الله سهرابیدو
۱۳۹۵چرخ فلکبهرام عظیم‌پوریک
۱۳۹۳زخممسعود آب‌پرورسه
۱۳۸۷اشک‌ها و لبخندهاحسن فتحییک
۱۳۸۵خون‌بهاجواد مزدآبادییک
۱۳۸۵تله‌فیلم بیرون از بهشتحسین سهیلی‌زاده
۱۳۸۵آخرین گناهحسین سهیلی‌زادهدو
۱۳۸۳مهر و ماهسید فیاض موسوییک

فیلم های تلویزیونی لیلا اوتادی

سالفیلم تلویزیونیکارگردان
۱۳۹۵شروع یک پایانآرش تقواشعار
۱۳۸۸خواب بدمنوچهر هادی
۱۳۸۷همان روزعلیرضا امینی
۱۳۸۶گوشه‌نشینانسیروس مقدم
۱۳۸۴بیرون از بهشتخسرو معصومی

سریال های نمایش خانگی لیلا اوتادی

سالسریال رسانه‌ایکارگردان
۱۳۹۷۱۳ شمالیعلیرضا امینی
۱۳۹۶عالیجنابسام قریبیان
۱۳۹۶آشوبکاظم راست‌گفتار

صفحه اینستاگرام لیلا اوتادی

لیلا اوتادی ، از سلبریتی های فعال در اینستاگرام بوده و ظرف چند سال اخیر بیش از 400پست به اشتراک گذاشته که بررسی اینستاگرامش، در واقع مروری است بر بیوگرافی لیلا اوتادی و یک دهه فعالیت هنری ایشان در عرصه سینما و تلویزیون و شبکه نمایش خانگی. لذا برای آشنایی با سبک زندگی دیجیتالی لیلا اوتادی و پشت صحنه فیلم ها و سریال هایی که ایشان در آن نقش آفرینی کرده است و بیوگرافی لیلا اوتادی ، به اینستاگرامش مراجعه کنید.آدرس اینستاگرام لیلا اوتادی @leilaotadii می باشد 2میلیون و 100 هزار دنبال کننده دارد.

صفحه اینستاگرام لیلا اوتادی

لباس جنجالی لیلا اوتادی در عمان

عکس‌های لیلا اوتادی بازیگر ۴۰ ساله کشورمان را با تیپ مجلسی و جنجالی که مربوط به حضور او در جشنواره فیلم در کشور عمان است را می‌بینید.

لیلا اوتادی در عمان

لیلا اوتادی در عمان

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا