اخبار حاشیه بازیگران

شغل سحر قریشی در دبی فاش شد

سحر قریشی بازیگر سینما و تلویزیون که چند سالی است از ایران رفته و در حال حاضر در دبی ساکن است یک ویدئو از خود در فضای مجازی منتشر کرده است که نشان میدهد او مدل تبلیغاتی شده است.

فیلم شغل سحر قریشی

فیلمی از ماشین لاکچری سحر قریشی

سحر قریشی به تازگی با انتشار یک ویدئو از خودروی سوپرلاکچری اش در امارات رونمایی کرده است. اما نگفته که مدل خودروی او چیست و چقدر قیمت دارد.

فیلم خانه سحر قریشی در دبی

سحر قریشی بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار یک ویدئو نمایی رویایی از آپارتمان لاکچری اش در امارات منتشر کرد.او چند ماه قبل یک ویدئو در صفحه یوتیوب اش منتشر کرد و گفت که در حوزه املاک دبی فعالیت می کند.

عکس تتو های صورت سحر قریشی

سحر قریشی بازیگر مشهور که بعد از چند رابطه عاشقانه در ایران، با تتلو در ترکیه نامزد کرد حواشی بسیاری را به وجود آورد و با انتشار عکس‌هایی از تتوهای خود رونمایی کرد که مشابه با تتوهای تتلو بود. البته رابطه این دو نیز سرانجامی نداشت و حالا سحر قریشی در دبی به فعالیت‌های دیگری مشغول می‌باشد.

تتو های صورت سحر قریشی

تتو های صورت سحر قریشی

تتو سحر قریشی

سحر قریشی با حجاب

سحر قریشی بازیگر پرحاشیه سینما و تلویزیون که اکنون در کشور دبی سکونت دارد عکس جدیدی از خود با حجابی کامل و زیبا در فضای مجازی منتشر کرد.

سحر قریشی با حجاب

سحر قریشی با حجاب

پارمیدا امید دختر عمو سحر قریشی

پارمیدا امید (قریشی) بازیگر ایرانی است. او دختر عموی سحر قریشی است. بانک زده‌ها فیلمی به کارگردانی جواد اردکانی و علی بکائیان و در ژانر کمدی است که پارمیدا قریشی در این فیلم کنار سحر قریشی دختر عمویش نقش آفرینی کرده.گفته‌ها حاکی از این است که برای اوج گرفتن و استفاده نکردن از نام خانوادگی سحر قریشی نام خانوادگی امید را برای خود انتخاب کرده است.

شهرام عبدلی به کما رفت

پارمیدا امید دختر عمو سحر قریشی

پارمیدا امید دختر عمو سحر قریشی

پارمیدا امید دختر عمو سحر قریشی

تفریحات لاکچری سحر قریشی در دبی

سحر قریشی بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار تصویری در کامیونیتی یوتیوب اش، تفریحات دریایی لاکچری خود روی یک قایق تفریحی در دبی را به تصویر کشیده است.

عکسی از تفریحات دریایی لاکچری سحر قریشی در دبی

پرحاشیه بودن سحر قریشی

سحر قریشی پله‌های ترقی را خیلی زود و سریع طی کرد و به یک چهره محبوب و پرکار در عرصه بازیگری تبدیل شد. گرچه اکنون در اوج محبوبیت زندگی حرفه‌ای، مورد هجوم حواشی و شایعات قرار گرفته است ولی همچنان با قدرت و تلاش بسیار به کار خود ادامه می‌دهد. او همیشه سعی کرده است در مقابل حواشی‌ها بایستد و به آن‌ها پاسخ دهد.

اولین حاشیه درباره سحر قریشی به ملیت او مربوط است. در مورد تابعیت وی حواشی بسیار زیادی به راه افتاده است زیرا برخی شایعات مطرح شد که سحر قریشی افغانی است و ملیت او از کشور افغانستان است.

اما این خبر کاملا تکذیب شده است و سحر قریشی ایرانی و ملیت ایرانی دارد و متولد تهران است.

ماجرای دوستی سحر قریشی با تتلو

سحر قریشی در یک گفت و گوی دوستانه در خصوص امیر تتلو و شعر و آهنگی که برای او خوانده است، گفت که این یک ادعا است؛ من دیگر از این اتفاقات سر شده ام . دوباره بروم شکایت کنم که چه اتفاقی می افتد. در این چند وقت اخیر من زیاد به دادسرای رسانه مراجعه کرده ام که البته نمی خواهم در این باره توضیحی دهم.سحر قریشی بازیگر معروف زن ایرانی است. سحر قریشی طرفداران بسیاری دارد. سحر قریشی در میان منتقدان متعددش در سینما، حامیانی هم دارد.  سحر قریشی  در نقش‌های متفاوتی بازی کرده و در ذهن مخاطبان نقش بسته است.

مدرک تحصیلی سحر قریشی

در بیوگرافی سحر قریشی آمده است:سحر قریشی مدرک دانشگاهی ندارد و تا دبیرستان تحصیل کرده است و در سن 17 سالگی نیز ازدواج می‌کند.

اماکن فروشگاه سروش صحت را پلمپ کرد

او در زمانی که متأهل بود بازیگری را شروع کرده و پا به عرصه‌ی بازیگری گذاشت.

قد بلند سحر قریشی

قد سحر قریشی 170 سانتی‌متر است و جزء بازیگران خانم بلند قد محسوب می‌شود.

عکس قدی سحر قریشی

سال تولدسحر قریشی

سن او برای بسیاری از طرفداران او مورد سوال است. او متولد 6 دی ماه سال 1366 است.

شروع فعالیت سحر قریشی

او در یکی از مصاحبه‌هایش در مورد شروع کار بازیگری گفته است: اولین بار سال 1388 در 20 سالگی از طریق یکی از آشنایان همسرم به من پیشنهاد شد که تست بازیگری بدهم، من هم تست دادم و برای فیلم لج و لجبازی قبول شدم.

شروع کار تلویزیونی وی در سریال دلنوازان بود که سر فیلمبرداری فیلم لج و لجبازی از طریق همبازی‌اش سیاوش خیرابی به حسین سهیلی زاده کارگردان سریال دلنوازان معرفی و در نهایت برای بازی در نقش یلدا انتخاب شد.

ازدواج اول سحر قریشی در 17 سالگی

همانطور که گفته شد سحر قریشی در سن 17 سالگی ازدواج می‌کند.

همسر اول سحر، مهران اخوان ذاکری بوده که مشوق او در بازیگری بوده است. زندگی شخصی و خصوصی آن باز خورد زیادی را در بین کاربران داشته است.

همچنین عکس هایی از عروسی او  و همسر او در فضای مجازی منتشر شده است که بسیار مورد بازدید قرار گرفته است.

سحر قریشی بعد از بازیگری و شناخته شدنش از مهدی اخوان جدا می‌شود.

سحر همیشه متعقد بوده است که اگر بازیگری بخواهد به زندگی خصوصی‌ام لطمه بزند آن را کنار خواهم گذاشت، که رفته رفته نظرش عوض شدمهران اخوان ذاکری

او در مصاحبه‌ای درباره علت جدایی از سحر گفته بود:

ماجرای جنجالی سرقت گردنبند طلا از علیرام نورایی چه بود ؟

سحر همیشه از من به عنوان مشوق خود یاد کرده است و درمصاحبه‌های مختلفش گفته است که اگر همسرم راضی نباشد دیگر بازیگری نمی‌کنم و آنرا کنار می‌گذارم.

اولین جدایی سحر قریشی و ممنوع الکار شدنش

مهران اخوان در ادامه مصاحبه‌هایش در مورد دلیل طلاق از سحر قریشی گفت: من دیگر دوست ندارم سحر بازیگری را ادامه دهد.وقتی سریال دلنوزان پخش شد سحر خیلی مشهور شد و رفتارش کم کم تغییر کرد .در حال حاضر شش ماهی می‌شود که از همسرم هیچ خبری ندارم.در دادگاه از او شکایت کردم تا جلوی کارش را بگیرم، اما چون خودم اجازه کار به او داده‌ام، تقاضایم برای ممنوع الکار شدنش رد شد.

او در مصاحبه‌ی آخر خود گفت: سحر در مصاحبه‌های زیادی گفته است دیپلم دارد. شما به من بگویید دیپلم را از کدام دبیرستان گرفته است؟تصمیم خود را گرفته‌ام و می‌خواهم از او جدا شوم و طلاقش می‌دهم.حرفم را با این متن به پایان می‌برم که پروانه‌ها فراموش می‌کنند روزی کرم بوده‌اند.

ازدواج سحر قریشی و مهران اخوان

مصاحبه ی سحر قریشی در مورد طلاقش

سحر قریشی که در برنامه دید در شب با اجرای رضا رشیدپور حضور پیدا کرده بود، با سؤال در مورد چگونگی طلاقش روبرو شد؟

او در این برنامه برای اولین بار در مورد طلاقش به طور کامل صحبت کرد و تمام ادعاهای همسر سابقش را به طور کل رد کرد.

او گفت در ۱۷ سالگی در سال ۱۳۸۴ عقد کردیم.اولین درخواست طلاقم قبل از شروع بازیگری و در سال ۱۳۸۵ بود و برخلاف گفته‌های همسر سابقم، جدایی ما هیچ ربطی به بازیگری من نداشت.

در آن زمان مادرم در انگلیس زندگی می‌کرد و پدرم هم در آمریکا بود.بعد از بازیگر شدن و معروف شدنم خانواده همسر سابقم تلفن‌هایم را پاسخ می‌دادند و خودشان را مدیر برنامه‌ی من معرفی می‌کردند و چند تا از پیشنهادهای کاری‌ام راهم رد کردند.همچنین بعد از آن چندین مصاحبه‌ی عجیب و غریب کردند.

هیچکس از خوشبختی فرار نمی‌کند اما من واقعاً خوشبخت نبودم و به همین دلیل زندگی من و همسر سابقم ۳ سال بیشتر طول نکشید.به همین دلیل الان با ازدواج در سن کم خیلی مخالف هستم و به همه دوستانم توصیه می‌کنم در سن کم ازدواج نکنند.سنم که بالا رفت دیدگاهم تغییر کرد و برخلاف اینکه گفته شد من بعد از معروف شدن جوگیر شدم.

چرا فلور نظری به خودش اینهمه طلا آویزون کرده ؟

حقیقت این بود که من بزرگ شدم نه جوگیر! بعد از جدایی از همسر سابقم مادرم از انگلیس برگشت و با هم به همراه برادرم زندگی می‌کنیم.

ماجرای آشنایی سحر قریشی و امید علومی

آشنایی این دو در فیلم دریا کنار در سال 1393 صورت گرفته است.امید علومی علاوه بر بازی در کنار سحر قریشی در این فیلم خواننده تیتراژ آن نیز بود.

سحر قریشی در همان برنامه دید در شب که حضور یافته بود با سؤال خصوصی رضا رشیدپور در مورد اینکه با امید علومی چه نسبتی داری مواجه شد؟

او در پاسخ این سوال  گفت:

من در حال حاضر در شرایطی نیستم که بخواهم به تنهایی زندگی‌ام را ادامه دهم. من و امید از قبل همدیگر را می‌شناختیم و الان به صورت محرم، صیغه محرمیت، برای آشنایی بیشتر با هم رابطه داریم که اگر ان شاء الله تفاهم داشتیم در آینده ازدواج کنیم.اما در نهایت چند ماه دیگر این دو کنار هم دیده نشدند و قریشی رسماً در یک گفتگو اعلام کرد مجرد است و منکر هرگونه رابطه قبلی خود شد.

ازدواج سحر قریشی و امید علومی

رابطه ی سحر قریشی با مهدی طارمی

در آبان ماه سال 96 خبر ازدواج مهدی طارمی و سحر قریشی به صورت ناگهانی در فضاهای مجازی منتشر شد اما مدتی بعد این خبر تکذیب شد.

اما با انتشار یک فیلم لو رفته از سحر قریشی و طارمی در کشور قطر و همچنین تصاویر منتشر شده از رابطه‌ی نزدیک این دو نفر این شایعه تبدیل به حتم و مشخص شد که این دو در یک رابطه عاشقانه بودند اما در نهایت این رابطه هم به جدایی ختم شد.

عکس دیده نشده از سیگار کشیدن الهام چرخنده

ازدواج سحر قریشی و مهدی طارمی

سبک لباس پوشیدن سحر قریشی

سحر قریشی چهره زیبایی دارد و واقعاً خوشتیپ است و در جشنواره‌های مختلف تیپ او حسابی مورد توجه قرار می‌گیرد.بسیاری از خانم‌های جوان از سبک لباس پوشیدن او ایده می‌گیرند و دنبال مدل مانتوهای جدید او هستند و از طرفداران تیپ و استایل آن هستند. به گزارش بازیگرنیوز سبک لباس پوشیدن سحر قریشی متنوع است یعنی به سبک‌های اسپرت و مجلسی لباس می‌پوشد و کاملاً امروزی تیپ می‌زند.

او معمولاً مانتوهای اسپرت ساده و مانتو مجلسی‌های کار شده و گیپور دار انتخاب می‌کند و او عاشق تنوع و تیپ‌های متنوع و خاص است.تیپ‌های اسپرت سحر قریشی هم بین دختران جوان حسابی طرفدار دارد، زیرا حرفه‌ای انتخاب لباس می‌کند.سبک لباس پوشیدن او طوری است که جوانان را به خود جذب می‌کند و جوان پسندانه است.او بیشتر مانتوهای کوتاه می‌پوشد و به رنگ‌های روشن علاقه دارد.

سحر قریشی با کلاه زمستانی

جراحی های زیبایی سحر قریشی

در تصاویر بسیار زیادی که از او منتشر شده است، مشخص است که او به آرایش و رنگ موهای مختلف علاقه بسیار زیادی دارد.

او همیشه با چهره جدیدی دیده می‌شود، این بازیگر جوان جزو بازیگرانی است که عمل زیبایی نداشته .

وی همیشه در مصاحبه‌هایی که با او می‌شود بسیار به این نکته اشاره می‌کند که عمل زیبایی نداشته است و علاقه‌ای هم به این کار ندارد.

سحر قریشی با ساعت شیک طلاییفعالیت سحر قریشی در عرصه مدلینگ

سحر قریشی اخیراً در سینما کم کار شده و به مدلینگ روی آورده است. درمورد فعالیت‌های کنونی با این بازیگر گفتگوی کوتاهی انجام شده هست.سحر قریشی در گفت‌وگویی اظهار داشته است که از نود درصد کارهایش در قبل ناراضی بوده هست وی گفته است: نود درصد فیلم‌هایی که نقش بازی کرده‌ام سلیقه خودم نبوده!

نیوشا ضیغمی برای این مراسم چه تیپی زده

سحر قریشی در یکی از مصاحبه‌هایش که در مورد فعالیت در حرفه‌ی مد و مدلینگ بود پاسخ داد: با این حرفه خیلی غریبه نیستم، قبل از اینکه بخواهم بیایم و در حرفه‌ی بازیگری تست بدهم و از صفر شروع کنم، علاقه زیادی به مدلینگ داشتم و با این محیط آشنا هستم.

او در ادامه گفت : سینما باعث شد که یک مقدار از این فضا دور باشم ولی درحال حاضر نگاه من دیگر تغییر کرده و به یک نگاه حرفه‌ای‌تر و حمایتی‌تر تبدیل شده است.

همچنین در پاسخ به سؤال، آیا پیشنهادی در این زمینه داشته‌اید به نکاتی اشاره کرد:

نمی‌توانم بگویم من همین اکنون در مدلینگ کاری انجام نمی‌دهم، مدل نیستم اما می‌توانم چهره پرطرفدار یک برند باشم و بتوانم از آن برند پشتیبانی کنم یا تبلیغ‌هایشان را انجام دهم، اکثر به این حس پشتیبانی اهمیت می‌دهم تا بخواهم بگویم که بروم و مدل بشوم.

سیر تا پیاز زندگی شیرین اسماعیلی لیدای سریال همگناه

به دلیل اینکه جوان‌ها و هم نسل‌های ما دارند شروع می‌کنند به برندسازی، به کار کردن و معرفی شدن در کشور خودشان و برای اینکه بتوانیم تولیدات ملی خود ما را پشتیبانی کنیم در این زمینه به آنها کمک می‌کنم.

هم اکنون این جایگاه برای من خیلی جذاب است که بخواهم از رفقا و هم نسل‌های خودم و عزیزانی که همه جوان می‌باشند و فکر و ایده‌های بسیاری دارند، وقت بسیار زیادی گذاشته‌اند و همچنین مشغول فعالیت هستند و به فعالیت و هدف خود بسیار بزرگ نگاه می‌کنند، پشتیبانی و حمایت کنم.

سحر قریشی با آرایش زیاد

مصاحبه ی سحر قریشی درمورد فعالیت هایش

نمی‌توانم بگویم که کارساز نیست، مانند پول می‌ماند، پولی که می‌گویند سعادت نمی‌آورد ولی به سعادت کمک می‌کند.

آیا المیرا دهقانی با مرحوم حسام محمودی نسبت فامیلی دارد ؟

او در این باره گفت: نمی‌توانم بگویم برای کار کردن در سینما یا تلویزیون چهره مفید صفر تا صد حرف اول را می زند اما چهره مفید می‌تواند به ترقی یک بازیگر یا یک هنرمند کمک زیادی کند.

عکس هنری سحر قریشی با پس زمینه مشکی

حضور غیرحرفه ای سحر قریشی در تئاتر

سحر قریشی در سال ۱۳۹۶ برای اولین بار بازی در تئاتر را تجربه کرد.

او در نمایش «لامبورگینی ۲» به کارگردانی سیامک صفری با گریمی متفاوت به روی صحنه رفته است.بازی سحر قریشی در این نمایش جنجال‌های زیادی ایجاد کرد که چرا از ستاره‌های سینما در تئاتر استفاده می‌شود.

سیامک صفری در پی ساخت و تولید تئاتری با نام لامبورگینی از بازیگرانی مانند اشکان خطیبی و سحر قریشی استفاده کرد که در حالی که اشکان خطیبی بازیگر نقش مقابل سیامک صفری در نمایش لامبورگینی جایی در پروژه تازه صفری نداشت، سحر قریشی به جای آن بازی کرد.

نداشتن تجربه‌ی کاری و همچنین تحصیلات  او در تئاتر باعث شد هجمه‌های بسیار زیادی به پا شود.بسیاری در پی انتقاد به بازی قریشی در تئاتر معتقد بودند، باز شدن پای غیرتئاتری‌ها به تئاتر بسیار تأسف بار است.

مخالفان این وضعیت شرایط ورود بازیگران غیرمتخصص و صرفاً مشهور را پروسه‌ای برای درآمدزایی یک نمایش می‌دانند.

سحر قریشی با حجاب کامل

البته با وجود این حواشی بسیار زیاد و انتقادهای وارد شده درمورد این تئاتر، سرانجام نمایش «لامبورگینی» از آثار پرفروش سال 96 تئاتر ایران شد.سحر قریشی در یکی از مصاحبه‌هایش در مورد شروع کار تئاتر اینگونه گفت:

توصیه تئاتر خیلی چندان داشتم و دوستان همیشه من را به فعالیت در این عرصه تشویق می‌کردند ولی دوست داشتم تئاتر را با کسی شروع کنم که کار کردن با او برای من یک دانشگاه باشد.

الناز شاکردوست و مهناز افشار در یک دورهمی در آلمان

یعنی نمی‌خواهم با کسی کار کنم که مبتدی را نخست کرده یا خودش هم مانند من تجربه اولش هست و حضور در آن تئاتر چیزی به دانش من اضافه نکند، دلم می‌خواهد با کسی کار کنم که از صفر تا صد حضور من تعلیم باشد.

پرحاشیه بودن سحر قریشی و دردسرهای او

سحر قریشی جزء بازیگران بسیار پر حاشیه است و او اغلب سعی می‌کند به حواشی پاسخ دهد و حواشی ایجاد شده را بی‌پاسخ نگذارد.

اینستاگرام سحر قریشی، او را بسیار پر حاشیه کرده است زیرا  او بالاترین تعداد دنبال کنندگان را در اینستاگرام خود دارد.

او همیشه عکس‌های خود را در اینستاگرامش منتشر می‌کند  و از این رو بسیاری معتقدند سحر قریشی بی حجاب است و به عنوان یک هنرمند باید مواظب پوشش خود باشد.

تصاویر دیدنی هومن حاجی عبداللهی در کودکی و جوانی

بسیاری از این تصاویر منتشر شده از او حاشیه‌هایی را برای آن به دنبال داشته است از جمله عکس سحر قریشی در آرایشگاه که بازخورد بسیاری را به همراه داشته است.

عکس بی حجاب لورفته از سحرقریشی در ترکیه

او مدتی پیش سفری به ترکیه داشته است که متاسفانه نداشتن ظاهر و پوشش مناسب برای آن دردسرساز شده است.

پوشش نامناسب او باعث شده است که تصاویر بی حجاب سحر قریشی در ترکیه میان کاربران فضای مجازی دست به دست شود.

در بین عکس های بی حجاب و لو رفته ی سحر قریشی،  ویدیویی نیز که در حال دست دادن با مردان در فروشگاهی در ترکیه است بسیار برای او جنجالی شده است.

سحر قریشی کنار دریا با کلاه آفتابی اسپرت

فعالیت‌های هنری سحر قریشی

آیا میدانستید این بازیگران استاد دانشگاه هستند ؟

سحر قریشی چندین سال است که در زمینه سینما بسیار فعالیت دارد. او یک بازیگر شناخته شده است و صفحه اطلاعات سحر قریشی در  IMDB را می‌توانید ببینید. او تجربه‌ی کاری با بسیاری از کارگردانان موفق سینما را دارد از جمله منوچهر هادی، آرش معیریان، محمد بانکی، سعید سهیلی، محسن ماهینی، محسن توکلی و…

همچنین از آثار سینمایی این بازیگر جوان  می‌توان به فیلم‌های زیر اشاره کرد:

  1. لج و لجبازی
  2. همه چی آرومه
  3. محرمانه تهران
  4. گشت ارشاد
  5. ساعت شلوغی
  6. دوباره با هم
  7. اکباتان
  8. زن، مرد، زندگی
  9. نازنین
  10. روزگاری عشق و خیانت
  11. دربست آزادی
  12. پنج ستاره
  13. آنچه مردان درباره زنان نمی‌دانند
  14. آتیش بازی
  15. سه بیگانه
  16. شیفت شب
  17. شانس، عشق، تصادف
  18. 2 دوست
  19. دریاکنار
  20. تگرگ و آفتاب
  21. پانسیون دختران
  22. من و شارمین
  23. رسوایی 2
  24. آبنبات چوبی
  25. کارگر ساده نیازمندیم
  26. عشقولانس
  27. ثبت با سند برابر است
  28. آس و پاس
  29. بگذارید میترا بخوابد
  30. پا تو کفش من نکن
  31. خالتور
  32. آپاچی
  33. نارگیل
سحر قریشی در ایکس لارج

حضور سحر قریشی در شبکه خانگی

  1. سیسیلی‌ها به کارگردانی روح الله حسینی تینا
  2. حال خوب من به کارگردانی بهروز خلج لیلی
  3. نارمک (تهرانپارس) به کارگردانی صالح دلدم
  4. نردبان چوبی به کارگردانی فرشاد ارج
  5. سه خط موازی به کارگردانی محسن افشانی
  6. بچه‌های لواسان به کارگردانی احمد توکلی
  7. شیر یا خط
  8. آسپرین
  9. 13 شمالی به کارگردانی علیرضا امینی
  10. رقص روی شیشه به کارگردانی مهدی گلستانه
موتور سواری سحر قریشی

فعالیت های تلویزیونی سحر قریشی

  • سریال تلویزیونی دلنوازان به کارگردانی حسین سهیلی زاده که اولین فعالیت حرفه‌ای سحر قریشی بود
  • دو سری از سریال شاید برای شماهم اتفاق بیافتد

۶ ماه با پروژه رقص روی شیشه قرارداد داشتم اما تنها چند روز بیش‌تر از من استفاده نشد و از نقشم زدند. چندین پیشنهاد بازی را در این مدت از دست دادم. ۲۸ میلیارد هم در این پروژه گم شده و چک‌های من و بسیاری از بازیگران هنوز پاس نشده و برگشت خورده است.سحر قریشی

علاقه سحرقریشی به کارگردانی

سحر قریشی تیر ماه سال 98 در یکی از مصاحبه‌های خود در مورد کارگردانی خود گفت:طی ۶ ماه دوم امسال، پشت دوربین نخستین فیلم خود که یک ملودرام اجتماعی است، می‌روم.

چرا فلور نظری به خودش اینهمه طلا آویزون کرده ؟

کارگردانی سحر قریشی

 فعالیت‌های خوانندگی سحر قریشی

سحر قریشی چند سال پیش فعالیت خوانندگی را در زمینه‌ی دکلمه انجام داد که طرفداران بسیار زیادی را پیدا کرد.

او در مصاحبه‌ی خود درمورد این فعالیت گفت: موسیقی که حرف اول زندگی من را می زند و خیلی به موسیقی علاقه‌مند هستم، آن تجربه مربوط به سه سال پیش بود و بعد از سه سال منتشر شد.

خیلی علاقه آنچنانی ندارم که دکلمه کنم، آن ترانه هم یک بعد احساسی داشت که من در آن زمان از آن کاری که انجام دادم خوشنود بودم و همین اکنون هم از آن رخداد غمگین نیستم، احتمالاً هم تکرار شود و علاقه‌مند هستم که تکرار شود.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا