اخبار بازیگرانبازیگران ترکبازیگران خارجیبازیگران زنبازیگران مردسریال خارجی

معرفی و زمان پخش سریال ترکی خانواده (Aile)

سریال ترکی خانواده (Aile) به کارگردانی احمد کاتیکسیز (Ahmet Katıksız) و نویسندگی هاکان بونومو (Hakan Bonomo) ساخته شده است. این اثر در واقع اقتباسی از سریال مشهور آمریکایی سوپرانوز (The Sopranos) ساخته دیوید چیس (David Chase) خواهد بود. در این مطلب، خبرهای مربوط به سریال ترکی خانواده و همین‌طور اطلاعاتی را که تاکنون از حاشیه و اصل سریال ترکی خانواده منتشر شده می‌خوانید.

کارگردان سریال ترکی خانواده چه کسی است؟

سازنده سریال ترکی خانواده احمد کاتیکسیز است.

سریال ترکی خانواده کی میاد؟

سریال ترکی خانواده از 7 مارس 2023 هر سه‌شنبه ساعت 20:30 از شو تی وی پخش خواهد شد.

موضوع سریال ترکی خانواده چیست؟

سریال ترکی خانواده داستان اصلان است که پسر خانواده ای پرجمعیت است و یک کلوپ شبانه را اداره می کند. یک مرد فوق العاده زیرک. او شخصیتی تاریک و مرموز است. روانشناس دوین وارد زندگی این مرد دشوار می شود

اسامی بازیگران نقش اصلی سریال ترکی خانواده چیست؟

در سریال ترکی خانواده کیوانچ تاتلیتوغ و سرنای ساریکایا به ایفای نقش می‌پردازند.

مشخصات سریال ترکی خانواده

منام سریالخانواده (Aile)
کارگرداناحمد کاتیکسیز (Ahmet Katıksız)
نویسندههاکان بونومو (Hakan Bonomo)
کشور سازندهترکیه
ژانراکشن، جنایی و درام
توزیع‌کنندهشو تی وی
تاریخ‌های انتشار7 مارس 2023
شمار قسمت‌ها
13 قسمت

معرفی سریال ترکی خانواده

لیست بازیگران سریال ترکی خانواده

  • کیوانچ تاتلیتوغ از بازیگران مرد سریال خانواده در نقش اصلان سویکان
  • سرنای ساریکایا از بازیگران زن سریال خانواده در نقش دوین آکین
  • نجات ایشلر (Nejat İşler) در نقش جهان سویکان
  • جانان ارگودر (Canan Ergüder) در نقش لیلا سویکان
  • نور سرور (Nur Sürer) در نقش هولیا سویکان
  • لونت اولگن (Levent Ülgen) در نقش ابراهیم سویکان
  • ایپک تنولجای (İpek Tenolcay) در نقش نشه آکین
  • اوشان جاکیر (Ushan Cakir) در نقش آتی
  • امل گوکسو (Emel Göksu) در نقش سحر سویکان
پخش مهمونی از شبکه نسیم با بازگشت شخصیت های کلاه قرمزی

بازیگران سریال ترکی خانواده

معرفی سریال ترکی خانواده

هر ساله تعدادی از سریال‌های جدید ترکیه ای بر روی آنتن شبکه‌های مختلف این کشور می‌روند و واکنش‌های متفاوتی‌ را از جانب مخاطبان دریافت می‌کنند. برخی از این آثار داستان محور و برخی دیگر بازیگر محور هستند که با توجه به این دو اصل می‌توانند مخاطبان خاص خود را پیدا کنند. سالانه نیز می‌توانیم شاهد دیدن چند سریال از ترکیه باشیم که در هر دو زمینه داستان و بازیگران موفق عمل کرده و توانسته‌اند جز برترین‌های این کشور شوند.

داستان سریال ترکی خانواده

بهتر است به سراغ خلاصه سریال خانواده ترکی برویم تا ببینیم با چه داستانی روبه‌رو خواهیم شد. داستان این اثر درباره اصلان سویکان پسر یک خانواده شناخته شده بزرگ و مردی باهوش، مرموز و تاریک است که یک کلوپ شبانه را اداره می‌کند. زندگی سرد اصلان با ورود یک روانشناس زن به نام دوین آیدین تغییر می‌کند اما او نمی‌تواند تاثیرات خانواده خود در زندگی‌اش را نادیده بگیرد.

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم، این اثر در واقع اقتباسی از سریال سوپرانوز است که به روایت زندگی یک خانواده مافیایی ایتالیایی می‌پردازد. پس انتظار می‌رود که با یک مجموعه تلوزیونی مافیایی نیز روبه‌رو شویم.

داستان سریال ترکی خانواده

زمان پخش سریال ترکی خانواده

این اثر در ژانر اکشن، جنایی و درام ساخته شده و نخست قرار بود که در فوریه 2023 از شبکه Show tv منتشر شود اما متاسفانه به دلیل زلزله ای که کشور ترکیه را دچار مصیبت کرد، پخش سریال Aile تا 7 مارس 2023 (16 اسفند 1401) به تعویق افتاد. هنوز از اینکه تعداد قسمت های سریال ترکی Aile چقدر خواهد بود خبر نداریم. این اثر هر سه‌شنبه ساعت 20:30 از شو تی وی پخش خواهد شد.

پوشش جنجالی بازیگران ایرانی در روزهای مختلف جشنواره فیلم کن

پوستر سریال ترکی خانواده

پوستر سریال ترکی خانواده

تریلر سریال ترکی خانواده

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی خانواده

در این بخش به معرفی بازیگران سریال Aile می‌پردازیم. نکته قابل توجه این سریال حضور بازیگر مشهور و کاریزماتیک کیوانچ تاتلیتوغ (Kıvanç Tatlıtuğ) به عنوان بازیگر نقش کلیدی و اصلی مرد سریال ترکی Aile است. در مقابل او نیز سرنای ساریکا (Serenay Sarıkaya) بازیگر و مدل معروف کشور ترکیه قرار دارد که نقش اصلی زن را در سریال ایفا می‌کند.

کیوانچ تاتلیتوغ در نقش اصلان سویکان

کیوانچ تاتلیتوغ بازیگر و مدل سابق اهل ترکیه در تاریخ 27 اکتبر 1983 (5 آبان 1362) به دنیا آمد. او در ابتدا با رشته بسکتبال فعالیت خود را آغاز کرد و سپس به دلیل ظاهر و اندام جذاب خود، تبدیل به مدل شد. تاتلیتوغ مدلی موفق بود و توانست عنوان بهترین مدل ترکیه و یکی از مدل‌های موفق جهان را در سال 2002 کسب کند. او علیرغم پیشنهادهای بازیگری که در پاریس به او می‌شد، در کشور ترکیه وارد حرفه بازیگری شد و کار خود را با سریال نور (Gümüş) شروع کرد. او سپس با سریال معروف و پرطرفدار عشق ممنوع و کاراکتر بهلول توانست توجهات را به خود جلب کند. نقش‌آفرینی در سریال کوزی گونی و نقش کوزی او، ثابت کرد که تاتلیتوغ یک بازیگر حرفه‌ای است. فیلم رویای پروانه (Kelebeğin Rüyası) نیز نشانگر موفقیت این بازیگر در سینمای ترکیه بود.

از جمله آثار دیگر کیوانچ تاتلیتوغ باید به سریال‌های سعید و شورا (Kurt Seyit ve Şura)، جسور و زیبا (Cesur ve Güzel) و تصادف (Çarpışma) اشاره کنیم‌. ظاهرا این بازیگر در انتخاب‌های خود حساس است و اکنون پس از 4 سال قرار است در سریال خانواده ترکی که از مجموعه‌های تلوزیونی ترکیه است بازی کند.

مجید نوروزی ؛ از زیر پای مادر تا گاندو!

کیوانچ تاتلیتوغ در نقش اصلان سویکان

سرنای ساریکایا در نقش دوین آکین

سرنای ساریکایا بازیگر و مدل حرفه‌ای ترکی در 1 ژوئیه 1992 (10 تیر 1371) به دنیا آمد‌. این هنرپیشه ابتدا از صنعت مدلینگ کار خود را شروع کرد و تاکنون موفق به کسب جایگاه دوم دختر شایسته شده است. ساریکایا بازیگری را از فیلم Şaşkın شروع کرد. سپس با سریال داستان یک پری (Peri Masalı) اولین تجربه نقش‌آفرینی خود در یک سریال را داشت.

سرنای با بازی در نقش یشیم سریال عمر گل لاله (Lale Devri) توجه‌ها را به سمت خود جلب کرد و سپس با بازی در نقش میرا بیلیجه سریال جزر و مد حرفه‌ای بودن خود را ثابت کرد. ساریکایا در سال‌های 2014 و 2015 به عنوان بهترین بازیگر زن ترکیه انتخاب شد. او در سریال ترکی خانواده نقش اول زن را بازی می‌کند.

سرنای ساریکایا در نقش دوین آکین

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا