اخبار بازیگرانبازیگران خارجیبازیگران زنبازیگران مردبازیگران هالیوودفیلم خارجی

معرفی فیلم ترسناک جیغ 6 (Scream VI ) با بازی جنا اورتگا

فیلم جیغ 6 یک فیلم اسلشر ترسناک آمریکایی محصول 2023 و جدیدترین عنوان در فرنچایز جیغ به کارگردانی مت بتینلی اولپین (Matt Bettinelli-Olpin) و تایلر گیلت (Tyler Gillett) است. در این مطلب، خبرهای مربوط به فیلم جیغ 6 و همین‌طور اطلاعاتی را که تاکنون از حاشیه و اصل فیلم جیغ 6 منتشر شده می‌خوانید.

کارگردان فیلم جیغ 6 چه کسی است؟

کارگردان فیلم جیغ 6 مت بتینلی اولپین و تایلر گیلت است.

فیلم جیغ 6 کی میاد؟

تاریخ انتشار فیلم Scream 6 در 10 مارس 2023 (19 اسفند 1401) توسط پارامونت پیکچرز در ایالات متحده است.

موضوع فیلم جیغ 6 چیست؟

در خلاصه داستان فیلم جیغ ۶ می‌خوانیم: «۴ بازمانده‌ پس از آخرین کشتارهای Ghostface در فیلم جیغ ۵ تصمیم به ترک شهر وودزبرو می‌گیرند تا فصل جدیدی از زندگی خود را در نیویورک آغاز کنند».

اسامی بازیگران نقش اصلی فیلم جیغ 6 چیست؟

در این فیلم ملیسا باررا، میسون گودینگ، جنا اورتگا، هایدن پانتییر و کورتنی کاکس همگی در نقش‌های قبلی خود، در کنار جک چمپیون ، هنری چرنی، لیانا لیبراتو، درموت مولرونی، جاش سگرا و سامارا ویوینگ بازی می‌کنند.

مشخصات فیلم جیغ 6

نام فیلمجیغ 6 (Scream VI)
کارگردانمت بتینلی اولپین (Matt Bettinelli-Olpin) و تایلر گیلت (Tyler Gillett)
فیلمنامه نویسانجیمز وندربیلت (James Vanderbil) و گای بوسیک (Guy Busick)
تهیه‌کنندهویلیام شراک، جیمز وندربیلتريا، پل نینشتاین
بر پایهشخصیت‌های جیغ
اثر کوین ویلیامسون
شرکت تولید
  • گروه رسانه ای اسپای‌گلس
  • پراجکت ایکس انترتینمنت
  • رادیو سایلنس پروداکشنز
کشور سازندهایالات متحده
ژانراسلشر
توزیع‌کنندهپارامونت پیکچرز
تاریخ‌های انتشار۱۰ مارس ۲۰۲۳
هزینه فیلم
۳۵ میلیون دلار
مدت زمان
حدود ۱۱۴ دقیقه

فیلم جیغ 6

لیست بازیگران فیلم جیغ 6

  • ملیسا باررا در نقش سم کارپنتر، دختر نامشروع بیلی لومیس
  • جاسمین ساوی براون در نقش میندی میکس-مارتین، خواهرزاده نوجوان رندی و دوقلوی چاد
  • جک چمپین در نقش ایثن
  • هنری چرنی
  • میسون گودینگ در نقش چاد میکس-مارتین، برادرزاده نوجوان رندی و دوقلوی میندی
  • لیانا لیبراتو در نقش کوئین
  • درموت مالرونی در نقش بیلی، یک کارآگاه
  • دوین نکودا در نقش آنیکا
  • جنا اورتگا در نقش تارا کارپنتر، خواهر ناتنی سم
  • جاش سگرا در نقش دنی
  • سامارا ویوینگ در نقش لورا
  • هیدن پنیتیر در نقش کربی رید، بازمانده قتل‌های سریالی گوست‌فیس در سال ۲۰۱۱
  • کورتنی کاکس در نقش گیل وترز، مجری صبحگاهی طلاق‌گرفته، بازمانده میراث و نویسنده
معرفی فیلم جنجالی بی بدن با بازی الناز شاکردوست و سروش صحت

علاوه بر آن راجر ال. جکسون در نقش صدای گوست‌فیس ظاهر می‌شود که این کار را برای تمام‌های فیلم‌های قبلی نیز برعهده داشته‌است.

بازیگران فیلم جیغ 6

معرفی فیلم جیغ 6

اولین قسمت از مجموعه جیغ در سال ۱۹۹۶ به اکران عمومی درآمد که با استقبال و به تبع آن فروش بالا مواجه شد. اولین قسمت «جیغ» در آن زمان توانست بیشتر از ۱۰۰ میلیون دلار فروش داشته باشد که رقم بسیار خوبی به نظر می‌رسید.

پس از آن در سال‌ ۱۹۹۷، جیغ ۲ اکران شد که آن هم نسبتا با اقبال عمومی همراه شد. سه سری بعدی جیغ به ترتیب در سال‌های ۲۰۰۰، ۲۰۱۱ و ۲۰۲۲ منتشر شدند. اما در میان آنها تنها جیغ ۵ با نمره ۶.۳ مورد تحسین منتقدان قرار گرفت.

فیلم Scream 6 یک فیلم اسلشر آمریکایی به کارگردانی مت بتینلی اولپین (Matt Bettinelli-Olpin) و تایلر گیلت (Tyler Gillett)، نویسندگی جیمز وندربیلت (James Vanderbil) و گای بوسیک (Guy Busick) است که کوین ویلیامسون (Kevin Williamson) نویسنده و خالق اصلی این فرنچایز به عنوان تهیه کننده اجرایی بازگشته است. این ششمین قسمت از سری فیلم‌های Scream خواهد بود و دنباله مستقیم فیلم Scream (2022) است.

معرفی فیلم جیغ 6

تولید فیلم  جیغ 6

توسعه

کوین ویلیامسون، خالق فرنچایز، پیش از انتشار جیغ ۴ ادعا کرد که قبلاً نقشه‌های جیغ ۵ و جیغ ۶ را ترسیم کرده‌است، اما منتظر ماند تا عملکرد قسمت چهارم را در گیشه ببیند و برای هر فیلم دیگری قرارداد ببندد. او در ژوئیه ۲۰۱۴ فاش کرد که جیغ ۴ برای شروع یک سه‌گانهٔ جدید از فیلم‌ها در نظر گرفته شده‌است، اما این فیلم «هیچ وقت آنطور که آنها امیدوار بودند پخش نشد». ویلیامسون همچنین گفت که او احتمالاً در هیچ اثر دیگری شرکت نخواهد کرد، زیرا کار وس کریون، کارگردان سریال و تیمش با او «تمام» شده‌است. در طرح اولیهٔ ویلیامسون، جیغ ۵ جیل رابرتز را توسط یک قاتل در محوطه دانشگاه تحت تعقیب نشان می‌داد، در حالی که جیغ ۶ گیل وترز را به عنوان شخصیت اصلی نمایش می‌داد و به رابطهٔ او با دیوی رایلی می‌پرداخت.

زندگینامه ریحانه پارسا | از ازدواج سفید و کشف حجاب تا عریانی!

نو کمبل، دیوید آرکت، مت بتینلی-اولپین و تایلر گیلت در ژانویه ۲۰۲۲ به ساخت فیلم‌های آینده در این مجموعه ابراز علاقه کردند.کورتنی کاکس بعداً در حین تبلیغات برای دره درخشان به این دنباله ابراز علاقه کرد. فیلم ششم به‌طور رسمی در ۳ فوریه ۲۰۲۲ توسط گروه رسانه ای اسپای‌گلس چراغ سبز گرفت. اولپین و ژیلت از رادیو سایلنس برای کارگردانی بازخواهند گشت و جیمز وندربیلت و گای بوسیک بار دیگر فیلمنامه را خواهند نوشت. در پایان ماه، کمپبل برای بازگشت به فیلم نزدیک شد. ماه بعد، کاکس فیلمنامه را دریافت کرده بود و از او خواسته شد تا دوباره نقش خود را بازی کند. همچنین در مارس ۲۰۲۲، تاریخ اکران فیلم ششم برای ۳۱ مارس ۲۰۲۳ تعیین شد. جزئیات داستان در ماه مه ظاهر شد و مکان داستان خارج از وودزبورو، در عوض، در شهر نیویورک اتفاق خواهد افتاد. اورتگا در ماه ژوئن گفت که این فیلم نسبت به فیلم‌های قبلی دارای چهره و روحی «تهاجمی و خشن‌تر» خواهد بود.

انتخاب بازیگران

در مهٔ ۲۰۲۲ اعلام شد که ملیسا باررا، جاسمین ساوی براون، میسون گودینگ و جنا اورتگا نیز برای فیلم ششم باز خواهند گشت. روز بعد، اعلام شد که هیدن پنیتیر در نقش کربی رید از فیلم چهارم دوباره بازی خواهد کرد.وقتی از کاکس در مورد مشارکت او در این فیلم پرسیده شد، وی ادعا کرد که قراردادش هنوز تکمیل نشده‌است.همچنین درموت مالرونی در ماه ژوئن در نقش یک افسر پلیس به بازیگران پیوست و کاکس رسماً مشارکت خود را با این فیلم تأیید کرد. دیگر بازیگران از جمله جک چمپین، لیانا لیبراتو، دوین نکودا و جاش سگرا در ۱۶ ژوئن و پس از آن هنری چرنی در ۲۳ ژوئن به بازیگران پیوستند.

شرح زندگی ویشکا آسایش از کودکی تا امروز + ماجرای خاستگاری از همسرش و فتح قله دماوند
دخالت کمبل

در ۶ ژوئن ۲۰۲۲، اعلام شد که نو کمبل در نقش سیدنی پرسکات برای فیلم ششم باز نخواهد گشت. این بازیگر دربارهٔ اینکه چگونه مذاکرات قرارداد و دستمزدش با پارامونت پیکچرز به بن‌بست خورده‌است، اظهار داشت:

به‌عنوان یک زن، در حرفه‌ام بسیار سخت کار کرده‌ام تا ارزشم را تثبیت کنم، به‌ویژه وقتی صحبت از جیغ می‌شود. احساس کردم پیشنهادی که به من ارائه شد با ارزشی که برای فرنچایز آورده‌ام برابری ندارد. این تصمیم بسیار سختی بود. به تمام طرفداران جیغ، دوستتان دارم. شما همیشه به طرز باورنکردنی از من حمایت کرده‌اید. من برای همیشه از شما و آنچه این فرنچایز در ۲۵ سال گذشته به من داده‌است سپاسگزارم.

ایندی‌وایر اشاره کرد که کمپبل ۲۶ سال در این فرنچایز بازی کرده بود و آنرا «پایان یک عصر» نامید. دیوید آرکت اظهار داشت: «دوست دارم او بخشی از آن باشد. یک فیلم جیغ بدون سیدنی تاسف‌آور است، اما من تصمیم او را درک می‌کنم. همه اینها به نوعی یک تجارت است، آنها باید همه این عناصر را متعادل کنند تا با بودجه متناسب باشند و یک فیلم تولید کنند.» جاسمین ساوی براون، و همچنین بازیگران سابق جیغ، اما رابرتس، متیو لیلارد و جیمی کندی، نیز حمایت خود را از تصمیم کمپل ابراز کردند و از مشارکت او در سریال تمجید کردند.

فیلم‌برداری

فیلمبرداری در ۹ ژوئن ۲۰۲۲ در مونترآل کانادا آغاز شد و واندربیلت، پل نینشتاین و ویلیام شراک به عنوان تهیه‌کننده تحت پراجکت ایکس انترتینمنت ایفای نقش کردند، در حالی که چاد ویلا، کتی کنراد، ماریان مدالنا و ویلیامسون به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی ایفای نقش خواهند کرد.تولید در ابتدا قرار بود در ۶ ژوئن آغاز شود. تا ژوئیه ۲۰۲۲، فیلم هنوز به‌طور رسمی «بدون عنوان» بود؛ اسناد تولید نشان داد که عنوان کاری فیلم «Blackmore» بوده‌است، در حالی که تصاویر تنظیم‌شده، عنوان کاری را به صورت «!! Scream» نشان می‌دادند. هیدن پانتییر در تاریخ ۶ اوت، همراه با جاسمین ساووی براون، برای یک تصویر تنظیمی ظاهر شد، که با توجه به بازگشت او به فرنچایز توسط رسانه‌های مختلف مورد توجه قرار گرفت.کورتنی کاکس اعلام کرد که فیلم‌برداری نقش خود را تا ۱۴ اوت به پایان رسانده‌است. فیلم‌برداری در اواخر اوت ۲۰۲۲ به پایان رسید.

شرح زندگی نیما شاهرخ شاهی از کودکی تا امروز + ماجرای بازیگری اتفاقی او

موسیقی فیلم جیغ 6

موسیقی این فیلم توسط برایان تایلر نوشته شده‌است که این کار را برای قسمت قبلی نیز انجام داده‌است.در ژانویه ۲۰۲۳، اعلام شد که سون فالکونر برای موسیقی فیلم به تایلر خواهد پیوست.در فوریه ۲۰۲۳، مایک شینودا از لینکین پارک در طی مصاحبه ای با «KROQ» اعلام کرد که او یک ترانهٔ انفرادی را به عنوان بخشی از موسیقی اصلی متن جیغ ۶ منتشر خواهد کرد. دمی لواتو خواننده آمریکایی نیز ترانهٔ «هنوز زنده» را در ۳ مارس توسط آیلند رکوردز به عنوان تک‌آهنگ اصلی موسیقی متن فیلم منتشر کرد.

تاریخ انتشار فیلم جیغ 6

تاریخ انتشار فیلم Scream 6 در 10 مارس 2023 (19 اسفند 1401) توسط پارامونت پیکچرز در ایالات متحده است. در ابتدا قرار بود در 31 مارس 2023 (11 فروردین 1401) منتشر شود، انتظار می‌رود این فیلم در RealD 3D، 4DX و Dolby Cinema پخش شود.

مدت زمان فیلم جیغ 6

مدت زمان فیلم جیغ ۶ کمی بیشتر از فیلم Scream محصول ۲۰۲۲ به طول ۱۱۴ دقیقه است. این فیلم طولانی‌ترین فیلم جیغ خواهد بود که روی دست فیلم Scream 2 با مدت زمان ۱۲۰ دقیقه بلند می‌شود.

خلاصه داستان فیلم جیغ 6

ژانر فیلم Scream 2023 اسلشر است. فیلم جیغ 6 از مورد انتظارترین فیلم های ترسناک 2023 است که با بازماندگان آخرین قتل‌های گوست فیس از Scream (2022)، خواهران سامانتا و تارا کارپنتر و دوقلوهای چاد و میندی میکس ادامه می‌یابد، آن‌ها وودزبورو را پشت سر می‌گذارند و فصل جدیدی از زندگی خود را در شهر نیویورک آغاز می‌کنند، تا زمانی‌که با قتل جدیدی توسط یک قاتل جدید گوست فیس روبه‌رو می‌شوند.

بازیگران گیاه خوار ایرانی که گوشت نمی خورند کدامند؟

پیش‌بینی‌های گیشه

ددلاین هالیوود پیش‌بینی کرده‌است که جیغ ۶ در آخر هفته افتتاحیه خود حدود ۳۷ میلیون دلار در ایالات متحده و کانادا فروش داشته باشد.

پوستر فیلم جیغ 6

پوستر فیلم جیغ 6

تریلر فیلم جیغ 6

آنطور که از اولین تریلر این فیلم که چندی پیش منتشر شد، معلوم است که در سری جدید فیلم جیغ چهار بازمانده از سری فیلم‌ پنجم جیغ کنار یکدیگر جمع شده‌اند، تا علاوه بر رویارویی با مشکلات خود، به جنگ با شخصیت «گوست فیس/ Ghostface» یا همان «صورت روحی» قاتل بروند، اما این بار در شهر بزرگ نیویورک.

چرا نیویورک؟ چون که پوستر تبلیغاتی جیغ ۶ با از نقشه مترو شهر نیویورک الهام گرفته است و نکته جالب اینجاست که این نقشه مشخصات هر یک از قربانیان در طول تاریخ مجموعه را نشان می‌دهد.

فیلم جیغ 6

در این پوستر هر خط نشان‌دهنده یکی ازسری‌های جیغ است و هر ایستگاه نیز به نام یکی از شخصیت‌های کشته ‌شده درفیلم جیغ مربوطه نام‌گذاری شده است. یک نوید برای علاقه‌مندان سری جیغ هم در این پوستر وجود دارد، پوستر تازه به قتل کربی رید با نقش‌آفرینی هیدن پنیتیر نیز اشاره می‌کند که در قسمت ششم فیلم جیغ باز خواهد گشت.

بیوگرافی بازیگران فیلم جیغ 6

قبل از انتشار Scream 4، کارگردان فیلم سینمایی Scream 2023، کوین ویلیامسون ادعا کرد که قبلاً به داستان فیلم Scream 5 و فیلم Scream 6 فکر کرده‌است اما قبل از شروع هر فیلم دیگری منتظر بود تا موفقیت قسمت چهارم را در باکس آفیس ببیند. تعدادی از بازیگران علاقه خود را به ساخت فیلم‌های آینده در این مجموعه ابراز کردند، فیلم Scream VI به طور رسمی در 3 فوریه 2022 توسط گروه رسانه‌ای Spyglass آغاز شد. در مارس 2022، تاریخ اکران فیلم جیغ 6 برای 31 مارس 2023 تعیین شد. جزئیات داستان در ماه می در وودزبورو قرار گرفت.

بیوگرافی بهنوش طباطبایی از علت طلاق تا مدلینگ و ماجرای ازدواج دوم او

در ماه مه 2022، اعلام شد که ملیسا باررا، جاسمین ساوی براون، میسون گودینگ و جنا اورتگا نیز برای فیلم Scream VI بازخواهند گشت. روز بعد، اعلام شد که هایدن پانتییر نقش کربی رید را از فیلم چهارم دوباره بازی خواهد کرد. نو کمپبل (Neve Campbell) ستاره فرنچایز جیغ اعلام کرد که به دلیل عدم رضایت از پیشنهادی که به او ارائه شده است، در نقش سیدنی پرسکات بازنخواهد گشت و این اولین فیلم در این فرنچایز است کهاو در آن نقشی بازی نمی‌کند. با بودجه تولید 35 میلیون دلاری عکاسی اصلی در 9 ژوئن 2022 در مونترال، کانادا آغاز شد و فیلمبرداری در اواخر اوت به پایان رسید. در ادامه به معرفی برخی از هنرپیشه های فیلم سینمایی جیغ 6 می‌پردازیم.

ملیسا باررا در نقش سم کارپنتر

ملیسا باررا مارتیتز متولد 4 ژوئیه 1990 یک هنرپیشه مکزیکی در فیلم جیغ ۶ است. او برای نقش‌هایی در سریال‌های نوجوانان Siempre tuya Acapulco (2013)، Tanto amor (2015) و سریال Club de Cuervos (2017) از Netflix شناخته می‌شود. در خارج از مکزیک، او برای نقش‌های اصلی‌اش در سریال درام استارز Vida (2018-2020)، فیلم موزیکال In the Heights (2021)، مجموعه نتفلیکس Keep Breathing (2022) و فیلم‌های ترسناک Scream (2022) و (2023) Scream شناخته شده است. از تجربه خوانندگی باررا در سال 2013، او بخشی از دوئت ملیسا سباستین بود که با او اولین آلبوم خود را ضبط کرد. در سال 2015، او آهنگ «Volver a caer» را در کنار خواننده مکزیکی کالیمبا، برای تله‌نوولا Tanto amor ضبط کرد.

ملیسا باررا در نقش سم کارپنتر

جنا اورتگا در نقش تارا کارپنتر

جنا ماری اورتگا متولد 27 سپتامبر 2002 یک هنرپیشه اهل ایالات متحده آمریکا است. او کار خود را به عنوان یک بازیگر کودک آغاز کرد و برای بازی در نقش جین جوان در سریال کمدی Jane the Virgin (2014-2019) از شبکه CW شناخته شد. نقش هارلی دیاز در سریال (2016-2018) Stuck in the Middle در کانال دیزنی، جایزه ایمیجن بهترین بازیگر جوان تلویزیون را در سال 2018 را برای او به ارمغان آورد و به موفقیت بزرگی دست یافت. او همچنین صداپیشگی پرنسس ایزابل را در مجموعه انیمیشن (2016–2020) Elena of Avalor کانال دیزنی انجام داد.

نگاهی به بهترین نقش آفرینی های محسن کیایی در سینما و تلویزیون

اورتگا انتقال خود را به جریان اصلی فیلم و تلویزیون با بازی در نقش الی آلوز در سریال هیجان انگیز نتفلیکس You (2018–اکنون) آغاز کرد و همچنین متعاقباً در فیلم‌های The Babysitter: Killer Queen (2020) و Yes Day (2021) نتفلیکس بازی کرد. اورتگا علاوه بر بازیگری، به خاطر فعالیت‌های بشردوستانه و همچنین چهره عمومی‌اش مورد توجه قرار گرفته‌است. او در سال 2020 برای اولین بار در لیست «PopSugar’s «20 Under 20 قرار گرفت.

جنا اورتگا در نقش تارا کارپنتر

میسون گودینگ در نقش چد میکز مارتین

میسون گودینگ متولد 14 نوامبر 1996 یک هنرپیشه اهل ایالات متحده آمریکا است. پدر او بازیگر کوبا گودینگ جونیور است، او اولین نقش اصلی خود را در HBO مقابل دواین جانسون داشت. در سال 2018، گودینگ اولین نقش اصلی خود را در فیلم Booksmart به کارگردانی اولیویا وایلد که اولین کارگردانی خود نیز بود، بازی کرد. از دیگر نقش‌های او نقش مکمل در سریال تلویزیونی Ballers (2018) و یک نقش اصلی در سریال درام نوجوانان Love, Victor (2020-2022) بود. گودینگ همچنین علاوه بر فیلم جیغ ۶، در فیلم‌های Booksmart (2019) و Scream (2022) ظاهر شده است.

میسون گودینگ در نقش چد میکز مارتین

کورتنی کاکس در نقش گیل ویدرز

کورتنی باس کاکس متولد 15 ژوئن 1964 یک هنرپیشه و فیلمساز آمریکایی است. او برای بازی در نقش مونیکا گلر در سریال Friends  که از سال 1994 تا 2004 پخش شد، شهرت بین‌المللی به دست آورد. و برای بازی در نقش گیل وترز در فرانچایز فیلم ترسناک Scream (1996–اکنون) به رسمیت شناخته شد. او همچنین به عنوان لورن میلر در سریال کمدی  Family Ties (1987-1989)، لوسی اسپیلر در سریال درام Dirt (2007-2008)، و در نقش جولز کاب در سریال سیتکام Cougar Town (2009-2015) بازی کرد. که این سریال نامزدی جوایز گلدن گلوب و جوایز انتخاب منتقدان را برای او به ارمغان آورد

عکس لو رفته از فرشته حسینی و خواهرش در یک کافه

از دیگر فیلم‌های کاکس می‌توان به اکشن فانتزی Masters of the Universe (1987)، کمدی Ace Ventura: Pet Detective (1994)، کمدی انیمیشن Barnyard (2006)، کمدی فانتزی Bedtime Stories (2008)، و درام مستقل Mothers and Daughters اشاره کرد. او صاحب شرکت Coquette Productions است که توسط کاکس و همسرش دیوید آرکت ایجاد شد. او همچنین به عنوان کارگردان در کمدی Cougar Town، فیلم درام تلویزیونی TalhotBlond (2012) و فیلم کمدی سیاه Just Before I Go (2014) کار کرد.

کورتنی کاکس در نقش گیل ویدرز

واکنش منتقدان نسبت به فیلم جیغ 6

Sweet N’ Sour Movie Blog:

فیلم «جیغ ۶» یک اثر قوی دیگر در این فرنچایز ترسناک و موفق به شمار می‌رود. این فیلم ترسناک‌ترین و تاریک‌ترین اثر در این فرنچایز تا به امروز است و ریسک‌های جالبی را انجام می‌دهد و مسائلی را ارائه می‌کند که برای بیننده غیرمنتظره است.

میگان ناوارو:

فیلم «جیغ ۶» را خیلی دوست داشتم و هنوز نیز پس از تماشای آن هیجان دارم. این اثر مهیج، پرتنش، هوشمندانه و صمیمانه احساس می‌شود.

BSL:

فیلم «جیغ ۶» یک دنباله عالی به شمار می‌رود که نسبت به اثر قبلی، ترسناک‌تر، بزرگتر و خونین‌تر است. ملیسا باررا، جنا اورتگا، کورتنی کاکس و جاسمین ساوی براون نقش‌آفرینی بسیار خوبی ارائه دادند اما در این میان، میسون گودینگ واقعا درخشان بوده است.

دنیل بپتیستا:

فیلم‌نامه فیلم «جیغ ۶» با هوشمندی تمام نوشته شده و به نحوی کارگردانی شده که در هر بخش از آن می‌توان انتظار یک شگفتی را داشت. جنا اورتگا واقعا درخشان بوده و شخصیت گوست‌فیس نیز از همیشه ترسناک‌تر به نظر می‌رسد.

نیت آدامز:

فیلم «جیغ ۶» توانسته پرش‌های بسیار خوب و جالب‌توجهی نسبت به آثار قبلی داشته باشد. تعقیب و گریزها بزرگتر هستند و مرگ‌ها نیز خونین و وحشتناک به نظر می‌رسند و از سوی دیگر، سکانس آغازین آن فوق‌العاده است.

مسابقه بوکس تینا آخوندتبار

The Hollywood Handle:

فیلم «جیغ ۶» بهترین اثر از زمان فیلم اصلی به شمار می‌رود و تغییر مکان آن به شهر نیویورک سبب شده تا فضای بزرگتری برای داستان‌سرایی در اختیار سازندگان قرار بگیرد و همین نیز سبب شده تا این فیلم به بی‌رحمانه‌ترین اثر این فرنچایز تبدیل شود.

پری نمیروف:

فیلم «جیغ ۶» فوق‌العاده است و از اینکه از طرفداران سرسخت این فرنچایز هستم، واقع خشنودم. حمله‌ها و کشتار گوست‌فیس واقعا مهیج، پرتنش و دلهره‌آور هستند.

برایان کلوگر:

فیلم «جیغ ۶» اثری تازه، پر از وحشت و هیجان است و موفق شده تا در هر لحظه جنبه‌های احساسی داستان را نیز برجسته کند. جنا اورتگا نقش‌آفرینی خوبی ارائه داده و وحشت موجود در این اثر نیز بسیار بالا است.

شان اوکانل:

فیلم «جیغ ۶» شروعی خونین دارد و این روند در کل مدت زمان فیلم نیز ادامه دارد. وحشت بسیار خوبی با پس‌زمینه شهر نیویورک ایجاد شده و شخصیت‌های اصلی نیز توانستند به خوبی رشد کنند و بازیگران آن‌ها نیز نقش‌آفرینی خوبی ارائه دادند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا