اخبار حاشیه بازیگران

شقایق نوروزی ماجرای آزار جنسی اش را افشا کرد

شقایق نوروزی پس از تایید اقامت اش در اسفند ۹۸ خود را یکی از قربانیان خشونت علیه زنان معرفی کرد که در سال های فعالیت خود در ایران تحت فشار بوده است. او می گوید به عمد جلوی فعالیت های او گرفته شده است.

آزار جنسی شقایق نوروزی در ایران

آزار جنسی شقایق نوروزی در ایران

این ادعای خانم بازیگر در سال 98 سر و صدای زیادی به راه انداخت.

در جواب حرف های این خانم بازیگر جواب های بسیار زیادی به این ادعا داده شد و یکی از کارگردانهای ایرانی حرف های جنجالی را به میان آورد.

بهرام عظیم پور کارگردان سریال بیداری در واکنش به صحبت های او نوشت :

هر کس دیگری به جای شما بود بعد از آن نقش یگانه به بالاترین جایگاه پرتاب می شد.

می خواهید ماجرای طلاقتان و نابودی و رها کردن همسرتان را گردن کارگردان ها بیاندازید!

آزار جنسی شقایق نوروزی در ایران

بیوگرافی شقایق نوروزی و حاشیه های زندگی شخصی وی

شقایق نوروزی بازیگری که به واسطه ی معرفی یکی از استادان تئاتر به کارگردان بهرام عظیم پور قدم در دنیای بازیگری گذاشت و برای بازی در سریال بیداری پذیرفته شد. بعدها ایران را ترک کرده و به کار بازیگری ادامه نداد. او در حال حاضر در خارج از کشور به عنوان فعال حقوق زنان فعالیت می کند. او پس از مهاجرت به اسپانیا از آزار جنسی که در طول بازیگری خود پرده برداشت. نوروزی دارای ۱۶۵ سانتی متر قد می باشد.

تولد و تحصیلات

شقایق نوروزی در چهارم اسفند سال ۱۳۶۳ در شیراز به دنیا آمد. او تحصیلاتش را در رشته ی کارگردانی در دانشگاه سوره به پایان رساند و سپس وقتی ۲۳ سال داشت؛ از میان ۳۰۰تا ۴۰۰ نفر و بعد از سه مرحله تست دادن برای بازی در نقش ترنگ سریال بیداری پذیرفته شد. البته به طور کلی این خانم بازیگر به عنوان بازیگر کمک کار بوده و پس از مدتی اصلا هیچ فعالیتی نداشته تا اینکه به خارج از کشور مهاجرت می کند. نقش آفرینی در نقش ترنگ هم اولین تجربه کاری وی و هم نقشی بود که موجب شد تا به شهرت برسد.

دار و ندار علی ضیا کیست ؟

فعالیت دوباره در تئاتر

شقایق نوروزی با اینکه پس زا بازی در نقش ترنگ مشهور شد، ولی به سرعت از تلویزیون حذف شد و به همین خاطر به تئاتر رفت و در تعدادی سریال حضور یافت. در سال ۱۳۸۸ در سریال شاید برای شما هم اتفاق بیفتد بازی نمود. کمی پس از آن به کارگردانی و تولید فیلم روی آورد. خانم بازیگر در سال ۱۳۹۶ برای همیشه ایران را ترک کرد و به اسپانیا مهاجرت نمود. او در حال حاضر در پاریس فرانسه سکونت دارد.

آزار جنسی شقایق نوروزی در ایران

پرده برداشتن از مورد آزار جنسی قرار گرفتن

شقایق نوروزی در ماه اسفند سال ۱۳۹۶ در طی گفتگویی در شبکه های ماهواره ای خویش را یکی از قربانی های تجاوز جنسی دانست. او بیان کرد که در دوران ۱۲ سال فعالیت هنری خویش، به ویژه در سال های نخست فعالیتش از سوی آقایان فعال در عرصه ی هنر مورد آزار جنسی قرار گرفته است.

وی بیان می دارد به قصد کارهای هنری او محدود شده و او از فعالیت کنار زده شده است.

زندگی شخصی و ازدواج شقایق نوروزی

گفته می شود خانم شقایق نوروزی از همسر خود طلاق گرفته است. البته که این خبر دقیق نبوده و در مورد زندگی شخصی و ازدواج او مجرد هیچ خبر دقیقی در دسترس نیست.

واکنش عظیم پور کارگردان سریال بیداری به این افشاگری

آقای بهرام عظیم پور کارگردان سریال بیداری بود که نخستین تجربه بازی شقایق نوروزی محسوب می شود. وی در واکنش به این افشاگری گفت:

«هر کس دیگری به جای شما بود بعد از آن نقش یگانه به بالاترین جایگاه پرتاب می شد. می خواهید ماجرای طلاقتان و نابودی و رها کردن همسرتان را گردن کارگردان ها بیندازید.»

نفیسه روشن در ولنجک تهران چه میکند ؟

فعالیت های خانم بازیگر در خارج از کشور

وی از طرفداران فمینیسم است که در حال حاضر در خارج از کشور به عنوان فعال حقوق زنان فعالیت می نماید و سعی بر آن دارد تا به این وسیله کمی از مشکل های زنان کم کند.

همچنین او به عنوان ادمین صفحه Meetoo فعالیت می کند که نقش مهمی در منتشر کردن بیانات هنرمندها درباره آزار جنسی را بر عهده دارد.

وی نیز به عنوان تحلیل گر و کارشناس با شبکه های ساکن از خارج کشور مانند ایران اینترنشنال و بی بی سی فارسی کار می کند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا