اخبار حاشیه بازیگران

آیا ازدواج سوم سارا خوئینی ها صحت دارد ؟

سارا خوئینی ها بازیگر سرشاس ایرانی به مدت 2 سال همسر چنگیز وثوقی بود و بعد از آن با یوسف مرادیان ازدواج کرد که این زندگی مشترک هم دوام چندانی نداشت.اما تاکنون سارا خوئینی ها هیچ صحبتی درباره ازدواج سوم خود نداشته است و مشخص نیست که این ازدواج هم به طلاق ختم شده است یا خیر.

ماجرای ازدواج سوم سارا خوئینی ها

ماجرای ازدواج سوم سارا خوئینی ها

ماجرای ازدواج سوم سارا خوئینی ها

بیوگرافی سارا خوئینی ها

سارا خوئینی‌ها بازیگری است که در سال‌های فعالیتش توانسته با حضور در بیش از 45 پروژه مختلف تصویری، به چهره‌ای آشنا برای مخاطبین ایرانی، به‌خصوص مخاطبین تلویزیون تبدیل شود. در کارنامه خوئینی‌ها تنوع ژانر و گونه بسیاری دیده می‌شود، از پروژه‌های تاریخی و مذهبی گرفته تا فیلم‌ها و سریال‌های پلیسی؛ فیلم‌ها و سریال‌هایی که سارا خوئینی‌ها با ایفای نقش در آن‌ها به بازیگری باتجربه تبدیل‌شده است. البته این بازیگر در تئاتر هم فعالیت داشته است و بازیگری برایش به سینما و تلویزیون خلاصه نمی‌شود.در ادامه بیشتر با بیوگرافی سارا خوئینی ها آشنا خواهیم شد.

در بیوگرافی سارا خوئینی ها میخوانیم: او متولد 3 خرداد 1353 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است

در بیوگرافی سارا خوئینی ها لازم به ذکر است وی فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران می باشد که تابحال دو ازدواج منجر به طلاق داشته و دو فرزند نیز دارد

اولین بار در سال 1368 وقتی 15 ساله بود با تله تئاتر تاریخی طالع عشق شروع کرد

قد سارا خوئینی ها

در بیوگرافی سارا خوئینی ها آمده است قد او 164 سانتی متر است.

بیوگرافی خانواده سارا خوئینی ها

یک خواهر و سه برادر دارد و خودش فرزند سوم خانواده می باشد

سارا خوئینی‌ها به همراه مادرش
سارا خوئینی‌ها به همراه مادرش
عکس سارا خوئینی‌ها و برادر بزرگش
عکس سارا خوئینی‌ها و برادر بزرگش

متاسفانه در پنجم مرداد سال ۱۳۹۹خانم بازیگر در اینستاگرامش خبر داد که پدرش بر اثر کرونا جان خود را از دست داده است.

جنجال جدید سام درخشانی با انتشار خبر ازدواج مجددش پس از ماه محرم
سارا خوئینی‌ها در کنار پدرش
سارا خوئینی‌ها در کنار پدرش

ازدواج و وضعیت تاهل سارا خوئینی ها

بیشترین جستجوها در بیوگرافی سارا خوئینی ها درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

ازدواج اول سارا خوئینی ها در 16 سالگی

سال 1369 وقتی تنها 16 سال داشت با چنگیز وثوقی (بازیگر) 43 ساله (برادر بهروز وثوقی، از مشهورترین بازیگران تاریخ سینمای ایران) ازدواج کرد و با حمایت او با نام سارا وثوقی جلوی دوربین رفت،اما دوام این زندگی کمتر از 2 سال بود ودر نهایت این زوج در سال 1371 از هم جدا شدند.

سارا خوئینی‌ها که در سه‌ساله آغازین بازیگری‌اش با نام مستعاری که برگرفته از فامیلی همسرش بود، شناخته می‌شد و در تیتراژ فیلم‌های اولیه‌اش با نام سارا وثوقی از او یاد می‌شد، پس از جدایی او از چنگیز وثوقی، به نام شناسنامه‌ای خود بازمی‌گردد و در فیلم‌های بعدی با نام سارا خوئینی‌ها حضور می‌یابد.

ازدواج دوم سارا خوئینی ها

سارا خوئینی ها بعد از طلاق اولش مدت ها بازی نکرد تا اینکه در سال 1387 با فیلم دوستان در کنار یوسف مرادیان به ایفای نقش پرداخت

همکاری و آشنای این دو با این فیلم شروع و در نهایت به ازدواج ختم شد ، اما مدتی بعد این زندگی هم به جدایی و در نهایت طلاق انجامید

در برخی رسانه ها گفته شده است سارا خوئینی ها ازدواج سومی هم داشته اما این ازدواج به طلاق ختم شده یا خیر منبع موثقی در دسترس نیست.
سارا خوئینی ها و همسرانش
سارا خوئینی ها و همسرانش

فرزندان سارا خوئینی ها

در بیوگرافی سارا خوئینی ها بهتر است بدانید او از همسر اولش چنگیز وثوقی یک دختر بنام غنچه و یک پسر بنام شایان نیز از همسر دوم خود یوسف مرادیان دارد

ادعای جدید خانواده علی انصاریان درباره علت فوت او
سارا خوئینی‌ها به همراه پسر و دخترش
سارا خوئینی‌ها به همراه پسر و دخترش
سارا خوئینی‌ها و دخترش
سارا خوئینی‌ها و دخترش

علایق و حقایقی درباره سارا خوئینی ها

در ادامه بیوگرافی سارا خوئینی ها مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره ی او.با ما همراه باشید.

آشپزی سارا خوئینی ها

سارا خوئینی ها درباره آشپزی خود گفته است: خوب ابتدا باید بگم که من یاد گیری آشپزی را از خواهرم و مادرم یاد گرفتم، باور کنید در زمان جوانی حتی نمی توانستم برنج بپزم ولی الان به راحتی می توانند خورشت های خوب ایرانی را درست کنم، من در درست کردن قرمه سبزی، میرزا قاسمی، کوکوی سبزی خیلی وارد هستم، من تمامی غذاهای ایرانی دوست دارم ولی ماهی با برنج و ترشی را خیلی زیاد دوست دارم.

مافیا در سینما

متاسفانه مافیا ، باندبازی و جسادت در سینمای ایران به شدت وجود دارد اما ناگفته نماند که این مسائل در سینمای جهان هم دیده می شود

سارا خوئینی ها حرفه ای با شنا

از 5 سالگی شنا رو بصورت حرفه ای شروع کردم و مدتی هم بعنوان نجات غریق در جایی کار کردم و اسکی روی آب و رزمی را هم تجربه کردم

نقش های مورد علاقه سارا خوئینی ها

همیشه دوست دارم که تجربه جدیدی داشته باشم و از نقش هایی که برای من تو و تازه باشند و تا بحال تجربه نکرده ام استقبال می کنم

نقش هایی که من را به چالش بکشد ، همیشه برای من جذاب است و دوست دارم

موسیقی مورد علاقه سارا خوئینی ها

موسیقی نقش خیلی مهمی در زندگی من دارد چون از کودکی با من بوده ، خود من هم سازه زده ام و همچنان موسیقی با من است

نقاشی عجیب از آناهیتا درگاهی همه را شوکه کرد

سبک های مختلف از موسیقی را گوش می کنم اما از خواننده محبوب و مورد علاقه ام نام نمی برم برای اینکه بسیار زیاد هستند

کشف حجاب سارا خوئینی ها

تصاویری از کشف حجاب سارا خوئینی ها در اینستا گرام منتشر شد که حسابی جنجال به پا کرده بود این در حالیست که فقط روسری او از سرش افتاده بود

شروع فعالیت هنری سارا خوئینی ها

سارا خوئینی‌ها در سال 1369 و با بازی در فیلم تلویزیونی «صبحگاه خونین» وارد عرصه بازیگری در پروژه‌های تصویری شد. او در این سال به همراه همسرش در آن دوره، یعنی چنگیز وثوقی، در این فیلم که کارگردانش فرامرز باصری بود بازی کرد.

سارا خوئینی ها از سینما تا تلویزیون

سال 1370 در 17 سالگی با فیلم سینمایی گل ها و گلوله ها بازی در سینما را تجربه کرد تا اینکه سال 1378 با سریال مادر وارد قاب تلویزیون شد

در سال بعد برای اولین ‌بار در یک فیلم سینمایی بازی کرد و با فیلم «گل‌ها و گلوله‌ها» به کارگردانی ناصر مهدی‌پور به تجربیاتش اضافه کرد.

سارا خوئینی‌ها در سال 71 در فیلم تلویزیونی «طالع عشق» در نقش حلیه دایه پیامبر سلام بازی کرد و با ارائه یک بازی مورد قبول، نوید ورود بازیگری مستعد را به سینما و تلویزیون ایران داد.

خوئینی‌ها پس از جدایی از چنگیز وثوقی به دلایل نامعلومی هفت سال از عرصه بازیگری جدا می‌ماند تا بالاخره در سال 78 دوباره با سینما و تلویزیون آشتی کند.

بازگشت درخشان سارا خوئینی ها

سارا خوئینی‌ها پس از وقفه‌ای طولانی در دوران بازیگری‌اش در سال 78 و با فیلم سینمایی «دوستان» به کارگردانی علی شاه‌حاتمی و با نام واقعی خود یعنی سارا خوئینی ها به عرصه بازیگری بازگشت.او در این فیلم با مهناز افشار و یوسف مرادیان همبازی بود و در همان سال اولین سریالش را که «مادر» ساخته مسعود فروتن بود، تجربه کرد و در کنار بازیگران باتجربه‌ای مثل جمشید مشایخی و فخری خورش به ایفای نقش پرداخت.

میدانستید الناز حبیبی و خواهرش تا این حد به هم شباهت دارند ؟
سارا خویینی ها در فیلم دوستان
سارا خویینی ها در فیلم دوستان

سارا خوئینی‌ها در سال 80 و با فیلم «بالای شهر؛ پایین شهر» به کارگردانی اکبر خامین، اولین بازی خود به‌عنوان نقش اول را در کنار محمدرضا گلزار ایفا کرد.

سارا خوئینی‌ها در فيلم سينمايي بالاي شهر پايين شهر
سارا خوئینی‌ها در فيلم سينمايي بالاي شهر پايين شهر

او در همین سال کار با کارگردان مطرح دیگری را هم تجربه کرد و با قرار گرفتن در مقابل دوربین محمدحسین لطیفی، در گروه بازیگران سریال «سفر سبز» حضور یافت.

سارا خوئینی ها در سریال سفر سبز
سارا خوئینی ها در سریال سفر سبز

شهرت سارا خوئینی ها

خوئینی‌ها با این‌که پس از غیبت هفت ساله‌اش توانسته بود دوباره خود را به جریان بازیگری برگرداند، هنوز بازیگری شناخته شده برای عموم مخاطبین ایرانی نبود. تا این‌که با ایفای نقشی ماندگار در سال 81 و در سریال «معصومیت از دست رفته» ساخته داوود میرباقری، جای خود را در دل مخاطبین باز کرد و به‌سرعت به بازیگری مطرح تبدیل شد. این سریال که جزو سری سریال‌های مذهبی میرباقری است، به داستانی حاشیه‌ای از واقعه کربلا می‌پردازد و سارا خوئینی‌ها در آن نقش زنی به نام حمیرا را بازی می‌کند، که بسیار دلفریب و عشوه‌گر است و قاضی صالح داستان را اغوا می‌کند. سارا خوئینی‌ها توانست با بازی در این سریال، علاوه بر جلب توجه مخاطبین، در سال84 جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن را از جشنواره تولیدات تلویزیونی دریافت کند.

سارا خوئینی ها در معصومیت از دست رفته
سارا خوئینی ها در معصومیت از دست رفته

سارا خوئینی ها در نقاب و اسپاگتی در 8 دقیقه

سارا خوئینی‌ها در سال 83 به درخشش خود ادامه داد و این‌بار بازی در پرفروش‌ترین فیلم سینمایی‌اش را تجربه کرد و در کنار بازیگرانی مثل پارسا پیروزفر، امین حیایی و گوهر خیراندیش در فیلم «نقاب» به کارگردانی کاظم راست‌گفتار به ایفای نقش پرداخت.

سارا خوئینی ها در فیلم نقاب
سارا خوئینی ها در فیلم نقاب

رونق بازار بازیگری سارا خوئینی‌ها در سال‌های 84 و 85 ادامه یافت و او در ادامه فعالیت‌های خود به‌عنوان بازیگر در این سال‌ها در پروژه‌های تصویری متعددی شرکت کرد که از بین آن‌ها می‌توان به فیلم سینمایی «اسپاگتی در هشت دقیقه» ساخته رامبد جوان، سریال «روز‌های اعتراض» به کارگردانی سعید سهیلی‌زاده و فیلم سینمایی «گیس بریده» ساخته جمشید حیدری اشاره کرد.

آیا این مرد همسر دوم گوهر خیراندیش است ؟
سارا خوئینی ها در فیلم اسپاگتی در هشت دقیقه
سارا خوئینی ها در فیلم اسپاگتی در هشت دقیقه
سارا خوئینی ها در فیلم گیس بریده
سارا خوئینی ها در فیلم گیس بریده

پس از این تجربه‌ها نوبت به درخشش دوباره سارا خوئینی‌ها رسید و این‌بار این بازیگر با بازی در سریال پلیسی «بی صدا فریاد کن» به کارگردانی مهدی فخیم‌زاده توجه‌ها را به خود جلب کرد و در نقش یک خلافکار تمام عیار نقش‌آفرینی کرد.

سارا خوئینی ها در بی صدا فریاد کن
سارا خوئینی ها در بی صدا فریاد کن

سال 87 مهم‌ترین سال سینمایی سارا خوئینی‌ها بود؛ چرا که او در این سال در فیلم‌هایی از دو کارگردان مطرح و با سابقه سینمای ایران بازی کرد و با حضور در فیلم‌های «دعوت» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا و «سوپر استار» به کارگردانی تهمینه میلانی، سال سینمایی پرباری را پشت سر گذاشت.

سارا خوئینی ها در فیلم دعوت
سارا خوئینی ها در فیلم دعوت
سارا خویینی ها در فیلم سوپراستار
سارا خویینی ها در فیلم سوپراستار

پایان دهه 80 و شروع کم‌کاری سارا خوئینی ها

سارا خوئینی‌ها که از سال 86 وارد پروژه سریال «کلاه پهلوی» شده بود،دهه هشتاد را سارا خوئینی‌ها با فیلم‌ها و سریال‌هایی مانند سریال «نردبام آسمان» به کارگردانی محمدحسین لطیفی، فیلم سینمایی «بیداری رویاها» اثر محمد باشه‌آهنگر، سریال «یک روز قبل» ساخته صادق کرمیار، فیلم سینمایی «یکی از ما دو نفر» به کارگردانی تهمینه میلانی و «در امتداد شهر» ساخته علی عطشانی به پایان رساند تا دوره جدیدی در بازیگری او آغاز شود.

سارا خویینی ها در سریال کلاه پهلوی
سارا خویینی ها در سریال کلاه پهلوی
سارا خوئینی ها در فیلم نردبام آسمان
سارا خوئینی ها در فیلم نردبام آسمان

سارا خوئینی‌ها پس از سال‌ها فعالیت در فیلم‌ها و سریال‌های مختلف، از شروع دهه نود بسیار کم‌کار شد؛ اتفاقی که خود دلیل آن را ضعف فیلمنامه‌ای پیشنهادی می‌داند. از مهم‌ترین کارهای سارا خوئینی‌ها در دهه 90 می‌توان به فیلم‌های «شاباش» و «ماه‌گرفتگی» و همین‌طور به سریال «اولین انتخاب اشاره کرد. او در سال 95 هم با بازی در سریال «آسپرین»، برای اولین بار در یک سریال شبکه خانگی به ایفای نقش پرداخت تا تجربه‌های تصویری خود را تکمیل کند.

آیا میدانستید آنا نعمتی یک دختر دیگر هم دارد ؟
سارا خوئینی ها در سریال آسپرین
سارا خوئینی ها در سریال آسپرین

در بیوگرافی سارا خوئینی ها از آخرین کارهای وی میتوان گاندو ، آچمز  و ماموریت غیرممکن را نام برد.

سارا خوئینی ها در گاندو
سارا خوئینی ها در گاندو

درخشش سارا خوئینی ها با تئاتر

در سال 1390 در تئاتر عشق اتفاقی نیست که بیفتد بروی صحنه تالار وحدت رفت ، این نمایش به شدت مورد تحسین هنرمندان واقع شد.

در نهایت بخاطر موفقیت این نمایش و استقبال مردم باعث دو اجرایی شدن نوبت نمایش آن شد.

گفتگوی خواندنی با سارا خوئینی ها

دلمان نیامد در ادامه بیوگرافی سارا خوئینی ها مصاحبه اختصاصی که با ایشان انجام شده است را برایتان درج نکنیم ، با بازیگرآنلاین همراه باشید

چرا در سینما کم کار شده اید؟

علت کم کاری من هم در واقع همین مسئله است که در سینما باید در یکی از این دو بخش قرار بگیرید. بالطبع اگر بخواهید در بخش خوب قرار بگیرید و کارهای خوب انجام بدهید، همیشه آنطور که سلیقه شماست، اتفاق نمی افتد. معمولا کسانی که الان دارند کارهای خوب و بهتر انجام می دهند، برای خودشان گروه هایی دارند که معمولا با همان گروه ها، دوست ها و آشناهای خودشان کار می کنند.

من هم بازیگری نیستم که هیچ وقت بخواهم به هر قیمتی کار انجام بدهم و فقط برای اینکه صرفا در سینما حضور داشته باشم هر کاری را بازی کنم. باید کاری باشد که ارزش بازی کردن را داشته باشد. بنابراین هیچ وقت نخواستم جزو دسته اول باشم. برای بودن در دسته دوم هم همیشه زمانی این کار را کرده ام که هم من از آن پروژه راضی بوده ام و هم آنها من را خواسته اند. در غیر این صورت نمی شود کار کرد و ترجیح داده ام که کار نکنم.

شایعه ازدواج شهره لرستانی و رابعه اسکویی چیست ؟

از کارنامه کاری تان مشخص است که کوتاهی و بلندی نقش برایتان اهمیت چندانی ندارد. درست است؟

نقش باید تاثیر گذار باشد. اگر نقشی داشته باشید که از اول تا آخر قصه حضور داشته باشید ولی تاثیر گذار نباشد چه فایده ای دارد، ضمن اینکه کار با اکثر کارگردانان را دوست دارم.اگر کاری کوتاه باشد باید تاثیر خودش را در روند قصه داشته باشد.

در چه صورتی حاضرید از بازیگری صرف نظر کنید؟

وقتی کاری به من پیشنهاد نشود مجبورم از بازیگری دست بکشم.

ضعف برخی از کارها را در چه چیزی می دانید؟

شاید تدوین و از دست رفتن ریتم کار یکی از دلایل این امر باشد، اما گاهی اوقات شرایط و محدودیت ها هم می تواند در دیده نشدن یک اثر سهیم باشد.

مافیا و باندبازی در سینمای ما وجود دارد؟

بله، متاسفانه مافیا، باندبازی و حسادت در سینمای ایران به شدت وجود دارد، ولی ناگفته نماند که این مسائل در سینمای جهان هم وجود دارد. البته من فکر می کنم کمی در سینمای ما بیشتر است، ولی نمی شود این را نادیده گرفت که این موضوع همه جای جهان است و علاوه بر سینما شاید بشود گفت در خیلی از مشاغل دیگر هم وجود دارد. چیزی نیست که من بخواهم بگویم صددرصد سینمای ما را فقط این مسائل تشکیل می دهد و چیزی هم نیست که بشود آن را انکار کرد و بگوییم که اصلا نیست. من فکر می کنم هم وجود دارد و هم در کنار آن افراد و گروه های خوبی که صادقانه و خالصانه کار می کنند وجود دارد. همین طور که در سایر مشاغل هم می بینید هم افراد درستکار و خوب وجود دارند و هم برعکس.

عروس فاطمه معتمد آریا کیست ؟

بیشتر دوست دارید چه نقش هایی را بازی کنید؟

خوشبختانه تقریبا بیشتر نقش هایی که دوست داشته ام را بازی کرده ام، ولی به هر حال هنر چیزی نیست که محدودیت و مرزی داشته باشد و اگر در رابطه با هنر بازیگری بخواهم صحبت کنم، همیشه دوست دارم که تجربه های جدیدی داشته باشم و از نقش هایی که برای من نو و تازه باشند و تا به حال تجربه نکرده ام، استقبال می کنم. نقش هایی که من را به چالش بکشد، همیشه برای من جذاب است.

در میان بازیگران امروز کسی را داریم که ماندگار شود؟

جواب این سوال را فکر می کنم مردم باید بدهند و تا امروز هم همین طور بوده است. اگر کسی ماندگار شده، به درخواست و سلیقه و نظر مردم بوده و اگر هم نشده، همین طور بوده است.

امروز خوش چهره بودن چقدر در پیشنهاد نقش به بازیگر تاثیر دارد؟

مسلما چهره در انتخاب نقش بی تاثیر نیست، اما خوش چهره بودن به معنای زیبایی صرفا نمی تواند معیار درستی برای انتخاب یک نقش باشد، البته بستگی به اشخاصی دارد که مسئولیت انتخاب نقش ها را به عهده می گیرند و اگر از دید آن افراد بخواهیم به این موضوع نگاه کنیم، بله، فکر می کنم امروز یکی از معیارهای اصلی انتخاب نقش، چهره است.

شما جزو خوش چهره ها هستید؟

در رابطه با خودم هم نمی توانم بگویم خوش چهره نیستم، ولی دلیل بازیگر بودن و انتخاب شدن برای نقش هایم را نمی توانم چهره خودم بدانم. به خاطر اینکه در طی این سال ها با نقش های متفاوتی که بازی کرده ام، میزان توانایی هایم را نشان داده ام و صرفا ربطی به میزان خوش چهره بودن یا نبودنم نداشته است.

بهاره رهنما از هدیه لاکچریش رونمایی کرد

شما بازیگر کم حاشیه ای هستید. حاشیه را دوست ندارید یا حاشیه از شما فراری است؟

حاشیه از هیچ کس فراری نیست و خصوصا در حرفه ما کم یا زیاد برای همه آماده به وجود آمدن است، ولی خب افرادی هستند که با میل و اراده خودشان تمایل دارند که اصولا پرحاشیه باشند. حالا به دلیل جلب توجه بیشتر، جذب مخاطب بیشتر یا اینکه دوست دارند اسمشان بیشتر در فضای مجازی حضور داشته باشد یا هر چیز دیگری، مشخص نیست، ولی شاید از حاشیه سازی حتی با اخبار منفی برای خودشان لذت می برند، ولی من بسیار کم حاشیه هستم و اصولا خیلی هم دنبال مسائل این شکلی نبوده و نیستم.

اتفاقی افتاده که دوست نداشته باشید چهره مشهوری باشید؟

اگر منظورتان این است که در طول زندگی ام به شرایطی برخورد کرده باشم که آرزو کنم کاش الان آدم مشهوری نبودم، خیر، چنین اتفاقی نیفتاده. به خاطر اینکه زندگی من قبل از بازیگر شدن و بعد از بازیگر شدن از نظر روابط با آدم ها و سیستمی که خودم برای خودم دارم، تغییری نداشته و من همچنان آدم راحتی هستم، خیلی راحت زندگی می کنم، کارهایی که دوست داشته باشم را انجام می دهم، خیلی راحت در اجتماع و جامعه حضور پیدا می کنم، به خاطر همین این مشهور بودن یا هر چیز دیگری که بشود اسمش را گذاشت، برای من هیچ وقت آزاردهنده و محدودکننده نبوده است.

آنچه که از خودتان انتظار داشتید امروز باشید، هستید؟

چیزی که از خودم انتظار داشته ام، هستم. در کل از خودم راضی هستم، ولی هیچ وقت برای من نقطه پایانی وجود ندارد، نه فقط در زمینه کاری ام، اصولا در زندگی ام از پیشرفت کردن و یاد گرفتن استقبال و فکر می کنم برای انسان هیچ وقت پایانی در زمینه یادگیری و تجربه به دست آوردن وجود ندارد، بنابراین تا جایی که می شود، باید یاد گرفت و رشد کرد.

بدل بهرام افشاری هم پیدا شد

لیست آثار هنری سارا خوئینی ها

در ادامه بیوگرافی سارا خوئینی ها بازیگر کلاه پهلوی باید بگوییم در جدول‌های جداگانه می‌توانید فهرست آثاری که او در آنها به هنرنمایی پرداخته است را مشاهده کنید.

آثار سینمایی سارا خوئینی ها

  1. مأموریت غیرممکن (۱۳۹۷) (۱۳۹۷)
  2. ماه گرفتگی (۱۳۹۵)
  3. شاباش (۱۳۹۱)
  4. کبریت سوخته (۱۳۹۱)
  5. دل بی‌قرار (۱۳۹۱)
  6. در امتداد شهر (۱۳۸۹)
  7. یکی از ما دو نفر (۱۳۸۹)
  8. بیداری رؤیاها (۱۳۸۸)
  9. لج و لج‌بازی (۱۳۸۸)
  10. دوستی از جنس آتش (۱۳۸۸)
  11. پسر تهرونی (۱۳۸۷)
  12. سوپر استار (۱۳۸۷)
  13. دعوت (۱۳۸۷)
  14. گیس بریده (۱۳۸۵)
  15. اسپاگتی در هشت دقیقه (۱۳۸۴)
  16. نقاب (۱۳۸۳)
  17. بالای شهر پایین شهر(۱۳۸۰)
  18. دوستان (۱۳۷۸)
  19. گل‌ها و گلوله‌ها (۱۳۷۰)
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا