اخبار حاشیه بازیگران

جواب عجیب آزاده صمدی به جنجال های اخیر پیرامونش

آزاده صمدی، بازیگر سینما و تلویزیون راجع به جنجال‌های اخیر پیرامونش توضیحاتی ارائه کردکه برای طرفدارانش عجیب بود.آزاده صمدی نوشت:

جواب عجیب آزاده صمدی به جنجال های اخیر پیرامونش

جواب عجیب آزاده صمدی به جنجال های اخیر پیرامونش

احتمالا دیگر باید اسمش را بگذارم «بخت و اقبال نارسا» و آن را بپذیرم. در روزهای اخیر، خبر اکران نوروزی فیلم «خط استوا» در صفحات سینمایی پخش شده. با اینکه به فهم و درک شما عزیزان همیشه باور دارم ولی با توجه به نکته‌ها، تشرها و کج‌فهمی‌های برخی از همراهان عزیزم، لازم است چند نکته برای روشن شدن بیشتر بنویسم:

۱- فیلم سینمایی «خط استوا» محصول نیمه اول سال ۱۳۹۸ است، یعنی تقریبا ۴ سال پیش. نه سال یا حتی ماه‌های اخیر؛ من در خردادماه سال ۹۸ برای بازی در این فیلم به مدت یک ماه همراه این گروه بودم. از اسفند ۹۸ هم که همه‌گیری کرونا در ایران به شکل رسمی بالاخره پذیرفته شد. یعنی این فیلم حتی محصول قبل از شیوع کروناست نه اکنون.

۲- با توجه به توضیحم درباره تاریخ ساخت این فیلم، حتما متوجه شدید که در زمان تولید این فیلم، هنوز تشت رسوایی خیلی‌ها از طریق روایت‌های شجاعانه همکارانمان از بام نیفتاده بود. لازم به گفتن نیست که آگاه بودن قبل از مطرح شدن هر موضوعی، امری غیرممکن است که شامل حال من هم به عنوان یک انسان فاقد هرگونه قدرت سوپرهیرویی می‌شود.

۳- انتخاب زمان و نوع اکران یک فیلم در ایران (و تا جایی که مطلعم در سراسر دنیا مگر در موارد استثنائی) در یدِ اختیار بازیگر نیست. چون مالکیت مادی و معنوی یک فیلم به لحاظ حقوقی و قانونی با اشخاصی دیگر است. این هم احتمالا به همان «بخت و اقبال نارسا»ی من برمی‌گردد که این اثر در چنین نوروزی اکران می‌شود که به قول حافظ «سال و فال و مال و حال و اصل و نسل و تخت و بخت» خرم و نیکو نیست. من هم یکی از مردم این سرزمین عزیز هستم و مانند شما می‌اندیشم.

فیلم لو رفته از محمدرضا گلزار و همسرش آیسان در فرودگام امام خمینی

متاسفانه اکران یا عدم اکران و تبلیغ یا عدم تبلیغ فیلمی که در آن بازی کرده‌ام در اختیار من نیست که اگر بود نه دل خوشی، نه رویی و نه تمایلی برای اکرانش داشتم.

به امید نوروزهایی مکرر در کنار یکدیگر.

جواب عجیب آزاده صمدی به جنجال های اخیر پیرامونش

بیوگرافی آزاده صمدی

آزاده صمدی اصالتا اهل کجاست؟

در بیوگرافی آزاده صمدی میخوانیم آزاده صمدی بازیگر 42 ساله کشورمان از بازیگران محبوب خطه شمال کشور در 17 دی 1357 متولد شده است.

در بیوگرافی آزاده صمدی آمده است او پس از گذراندن دوره کارشناسی تئاتر در دانشگاه سوره، دوره کلاس های بازیگری کارنامه (با مدیریت پرویز پرستویی) گذراند.وی با بازی در سریال راه بی پایان به شهرت رسید و کار خود را بیشتر در تئاتر ادامه داد.

قد آزاده صمدی

در بیوگرافی آزاده صمدی آمده است که قد او 163 سانتی متر است.

جواب عجیب آزاده صمدی به جنجال های اخیر پیرامونش

ازدواج تا طلاق آزاده صمدی

از نکات پرجستجو بیوگرافی آزاده صمدی وضعیت تاهل و همسر اوست.آزاده صمدی اولین بار در کلاس های بازیگری موسسه کارنامه با هومن سیدی آشنا شد و در سال 1385 همان سالی که ضبط سریال راه بی پایان در حال انجام بود و زمانی که هنوز کسی آنها را نمی شناخت ازدواج کردند

این زوج اما پس از هفت سال زندگی و همکاری مشترک هنری سال 92 از هم جدا شدند .خبری که همان موقع توسط هومن سیدی تایید گردید و آزاده صمدی نیز در گفتگوهایی این مساله را تایید کرد و گفت.

همچنین چندی پیش عکسی با عنوان آزاده صمدی و دخترش منتشر گردیده بود که شایعه می باشد و او هیچ فرزندی ندارد.

ماجرای ازدواج بهرام افشاری تا چه حد صحت دارد ؟
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا