اخبار حاشیه بازیگران

حیوان خانگی محمدرضا گلزار چیست ؟

در ادامه تصویر دیده نشده از محمدرضا گلزار و صبح بخیر گفتن او به طرفدارانش را می بینید که از یک گربه زیبا و سفید که حیوان خانگی اش است منتشر کرده است.

حیوان خانگی محمدرضا گلزار چیست ؟

حیوان خانگی محمدرضا گلزار چیست ؟

حیوان خانگی محمدرضا گلزار چیست ؟

اصالت آذری محمدرضا گلزار

در بیوگرافی محمدرضا گلزار آمده است وی اصالتا آذری و متولد تهران است. او در تیم استان تهران، باشگاه پارس خودرو، شیشه و گاز، باشگاه پاس و باشگاه دیهیم بازیکن والیبال بوده‌است. وی در لیگ برتر والیبال ۱۳۸۷ به عنوان مربی بدنساز تیم ارتعاشات صنعتی فعالیت می‌کرد.تا آخر دبیرستان فعالیت هنری نداشت. پدرش با گیتار زدن مخالف بود، تنها گاهی با ارگ کار می‌کرد. تا سال سوم دبیرستان در رشته ریاضی تحصیل کرد. در سوم دبیرستان در کنکور دانشگاه آزاد در رشته مهندسی مکانیک در واحد تهران جنوب قبول شد و رزرو کرد. در سال آخر به رشته تجربی رفت و به قصد رشته دندانپزشکی کنکور داد ولی قبول نشد و به همان رشته مکانیک رفت. او فارغ‌التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی است.

گلزار در سال ۱۳۷۹ برای نخستین بار در فیلم سام و نرگس ساخته ایرج قادری بازیگری سینما را تجربه کرد.

برخی او را گران‌ترین بازیگر ایرانی می‌دانند. اما چه کسی است که نداند این بازیگر گران‌قیمت، نزدیک به دو دهه پول‌سازترین بازیگر سینمای ایران هم بوده است. گلزار در میان بازیگران مرد، در کنار امین حیایی و در میان آرتیست‌های خانم بیشتر از همه با الناز شاکر دوست و مهناز افشار همبازی بوده و زوج‌های آشنایی را تشکیل داده است.

محمدرضا گلزار، جایزه‌ی بخش تجلیل دومین جشنواره‎ی فیلم‌های ایرانی در تورنتو و تقدیرنامه به عنوان فیلمنامه‌نویس و بازیگر برای فیلم «شیش و بش» (1389) در سومین جشنواره‌ی فیلم‌های ایرانی در تورنتو، را در کارنامه‎ دارد.

سفر لاکچری نرگس محمدی و دوستانش به اروپا حسابی حاشیه ساز شد

قد و وزن محمدرضا گلزار

در بیوگرافی محمدرضا گلزار آمده است که وزن او 84-87 کیلوگرم و قد او 183 سانتی متر است

حیوان خانگی محمدرضا گلزار چیست ؟

خانواده محمدرضا گلزار

پدر محمدرضا گلزار تبریزی و مهندس است و از ثروتمندان شناخته‌شده تبریزی است.و مادرش تهرانی و خانه دار است.تحصیلات یکی از مسائل حائز اهمیت خانواده گلزار بوده است.

دو برادر بنام علیرضا مهندس رشته عمران و بردیا مترجم زبان انگلیسی و یک خواهر بنام آتوسا مترجم زبان آلمانی دارد و خودش فرزند سوم خانواده است.

محمدرضا هم همین‌طور که مستحضر هستید به راه هیچ‌یک نرفت و هنر را انتخاب کرد. زمانی هم که هنر را آغاز کرد با مخالفت‌هایی روبه‌رو می‌شد. پدرش مخالف اصلی گیتار زدن او بود. البته ناگفته نماند محمدرضا گلزار تا سال سوم دبیرستان همواره شاگرداول مدرسه و منطقه بوده است. تنها در سال پیش‌دانشگاهی که به عشق پزشکی کنار دانش‌آموزان تجربی (رشته غیرتخصصی‌اش) می‌نشست، نتوانست شاگرداول باشد.محمدرضا گلزار می‌گوید: «12 سال از دبستان تا پایان دبیرستان تمام فکرم درس خواندن بود و ورزش.» درباره فعالیت‌های ورزش محمدرضا گلزار هم مفصل توضیح خواهیم داد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا