اخبار حاشیه بازیگران

علت اینهمه کاهش وزن سحر زکریا چیست ؟

سحر زکریا عکس های جدیدی از خود در اینستاگرام منتشر کرد که در آنها به وضوح مشخص است که کاهش وزن بسیار زیادی داشته است اما او هنوز از علت کاهش وزنش صحبتی نکرده است.

کاهش وزن سحر زکریا

کاهش وزن سحر زکریا

او در کپشن پست نوشت: گفتم غم تو دارم گفتاغمت سرآید.  گفتم که ماه من شو گفتا اگر برآید.  گفتم ز مهرورزان رسم وفا بیاموز.  گفتا زخوبرویان این کار کمتر آید، غم ما هم بلاخره سر میاد ، ما هم دوباره می‌خندیم.

کاهش وزن سحر زکریا کاهش وزن سحر زکریا

تمام استخوان های سحر زکریا شکست

سحر زکریا بازیگر باتجربه سینما و تلوزیون است که مدتی کم کار و پرحاشیه شده است سحر زکریا بارها دست به افشاگری علیه برخی هنرمندان نیز زده است سحر زکریا تا به حال چندین بار تیکه هایی به مهران مدیری نیز انداخته است در ادامه پست عجیب و مرموز سحر زکریا را می بینید که در آن نوشته تمام استخوانهایم شکست.

تمام استخوان های سحر زکریا شکست

بیوگرافی سحر زکریا در یک نگاه

بیماری سحر زکریا چیست؟ آیا او واقعا از بیماری خاصی رنج میبرد؟ دراین پست بـه مرور تمام حواشی سحر ذکریا میپردازیم. بازیگری کـه امروز جنجال هاي زیادی بپا می کند. ماجراهای او از حمله بـه مهران مدیری شروع شد. او هم چنین بخاطر اعتراض بـه نحوه واکسینه کرونا در کشور ممنوع الفعالیت شده اسـت. در ادامه با مـا همراه باشید تا بطور کامل با بیوگرافی سحر زکریا و حواشی او آشنا شویم.

در بیوگرافی سحر زکریا آمده است:وی متولد 28 آذر 1352 در گیلان ، بازیگر سینما و تلویزیون است.

دانش آموخته رشته اقتصاد در دبیرستان و لیسانس تئاتر از جهاد دانشگاهی می باشد که با کارهای طنز مشهور شد و از علاقمندان آشپزی و موسیقی پاپ است

سحر زکریا با شال سبز آبی

 خانواده ی سحر زکریا

در بیوگرافی سحر زکریا درباره ی خانواده اش میخوانیم: من در گیلان به دنیا آمدم اما شناسنامه ام از اراک است. تنها یک خواهر کوچکتر از خود دارم .مادرم گیلانی است و از آنجا که پدرهای قدیم دوست داشتند شناسنامه فرزندشان به نام شهر خودشان ثبت شود، پدر من هم شناسنامه مرا در اراک گرفت.

پدرم مهندس برق بود و کارش طوری بود که او را به شهرهای مختلف منتقل می کردند. به همین دلیل من تا سال پنجم دبستان زندگی در شهرهای مختلف ازجمله همدان، ملایر، کرمانشاه، فومن، لاهیجان، رشت و بسیاری مناطق دیگر را تجربه کردم.

از سال پنجم دبستان به شهر تهران آمدیم و زندگی را در اینجا ادامه دادیم.

حقیقتش خیلی سخت بود. در زندگی ما انسان ها عادت نقش زیادی ایفا می کند و همه ما دوست داریم به شرایط قابل قبول دوروبرمان عادت کنیم. من هم بعد از گذشت مدتی به محیط اطراف خود عادت می کردم. در هر مدرسه ای که بودم با خلق و خوی بچه ها می ساختم و کم کم چیزهایی از آنها یاد می گرفتم. اما زودتر از آن که بتوانم از بودن با دوستانی که به آنها عادت کرده بودم لذت ببرم، وقت منتقل شدن به شهر دیگر می رسید و ما باز باید از آن شهر می رفتیم و این برای هیچ کودکی خوشایند نیست.پدر من به راستی و درستی و صداقت اهمیت بسیار زیادی می دهد و همواره از ما می خواست که تا سر حدامکان راست بگوییم حتی اگر همان حرف راست به ضررمان باشد.

تصویر لو رفته از همسر دوم مرحوم سیروس گرجستانی

او یک زندگی قاعده مند را برایمان شکل داده و به ما یاد داد که احترام گذاشتن به قوانین درست زندگی چه نتایج گهرباری می تواند داشته باشد و درمقابل تخطی از اصول شناخته شده زندگی به چه مشکلاتی خواهد انجامید. او همه چیز را به ما آموزش داده و از ما می خواهد همواره به عاقبت کار خود بیندیشیم. مادرم هم بانویی بسیار بامحبت و باحوصله است که وقت زیادی صرف فرزندانش می کرد و توجه فراوانی به ما دارد. پدرومادر ما تکیه گاهی امن برای من و یگانه خواهرم بوده و هستند و با رعایت اخلاقیات کمک کردند که ما در محیطی آرام و عاری از هرنوع خشونت رشدکنیم و پرورش بیابیم؛ چیزی که متاسفانه در میان والدین جوان امروزی به مراتب کمتر دیده می شود.

بچه های الان آن صبر و تحمل و فداکاری را که ما پیشتر از والدین خود می دیدیم دریافت نمی کنند و بسیاری از آنها در خانواده هایی رشد می کنند که متاسفانه خودخواهی و مادی گرایی در آن حرف اول را می زند.خواهرم از من چهارسال کوچک تر است، ازدواج کرده و یک فرزند دارد. معمولا خواهرها در سنین کودکی و نوجوانی با هم کمی لج و لجبازی دارند، اما در دوران بزرگسالی به ارزش واقعی یکدیگر پی می برند. خواهر نازنینم نزدیک ترین کس من است و همواره نقش یک مونس مهربان را برای من ایفاکرده است. من و او از لحاظ اخلاقی با هم تفاوت های زیادی داشته ایم. او شخصیت آرامی دارد و من همیشه در پی تحرک و هیجان بوده ام. شاید اینها در دوران کودکی ما را کمی از هم دور می کرد اما ما دونفر سال هاست که یادگرفته ایم چگونه باهم کنار بیاییم و حالا برای هم به دو یار غمخوار تبدیل شده ایم.

سحر زکریا و خواهرزاده اش

قد سحر زکریا

در بیوگرافی سحر زکریا آمده است قد او 176 سانتی متر است.

علایق شخصی سحر زکریا

در ادامه بیوگرافی سحر زکریا مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره ی او.با ما همراه باشید.

 سحر زکریا و علاقه آن به موسیقی

به گوش دادن موسیقی علاقمندم هم پاپ و هم سنتی هر دو رو گوش می دهم و صدای همایون شجریان ، علیرضا عصار و بابک جهانبخش را دوست دارم

سحر زکریا و علی زند وکیلی

از شنیدن آلبوم باران تویی گروه چارتار هم بسیار لذت می برم اما سبکی مثل رپ را نمی پسندم چون فکر می کنم واقعا بی محتواست و موضوع مثبتی ندارد.

رابطه سحر زکریا با آشپزی
وی گفت:من از آن دسته افراد هستم که با علاقه غذا می پزم و خوشبختانه معمولا دستپختم خوب از آب درمی آید. خورش بادمجان، آلو اسفناج و ماکارونی ام را دیگران دوست دارند. آشپزی بخش بسیارمهمی از وجود یک زن است و من به این مساله اعتقاد دارم.

مردمان محبوب از نظر سحر زکریا

سحر زکریا می گوید به نظر من مردمی که کنار آب زندگی می کنند خونگرم ترند و به همین خاطر از مردم شمال و جنوب بیشتر خوشم می آید. شیرازی ها را هم خیلی دوست دارم.

رابطه سحر زکریا با ورزش

کیک بوکسینگ ، ایروبیک و شنا ورزش هایی بودند که هر دفعه دوره ای طولانی مدت مشغولشان بودم که البته از بین همه اینا کیک بوکسیمگ مورد علاقه ام است

تا به حال عکس های قبل از عمل بهنوش طباطبایی را دیده اید ؟

سحرزکریا میگوید:تا جایی که بتوانم ورزش می کنم اما وقتی به دلیل کار نمی توانم ورزش کنم به رژیم غذایی خود توجه می کنم و سعی می کنم مصرف مواد چاق کننده را به حداقل برسانم.

 سحر زکریا متاهل است یا مجرد؟

بیشترین جستجوها در بیوگرافی سحر زکریا درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

سحر زکریا در آستانه دهه پنجاه سالگی هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

سحر زکریا در بک گراند مشکی

علت مجرد ماندن سحر زکریا

می گوید در تمام این سال ها کسی که در کنارش آرامش پیدا کنم را هنوز پیدا نکردم. برایم هیچوقت پوشیدن لباس عروس و گرفتن جشن عروسی رویا نبود ، همیشه دوست داشتم بجای اینکه خودم را یک عروس زیبا متصور شوم در مقام یک زن موفق ببینم

ازدواج نکردن نباید به معنای نداشتن فرصت یا سرخوردگی باشد. وقتی شما در 40 سالگی ازدواج نکرده اید، نشان می دهد که در این موضوع کمی سختگیر بودید و مسائل کاری و تحصیلی تان در اولویت قرار داشت یا اینکه فرد مورد نظرتان را نتوانستید پیدا کنید. به همین خاطر نباید به خاطر ترس از تنهایی یا اینکه سایر دوستان تان متاهل شدند و شما هنوز مجردید، تن به هر ازدواجی بدهید بلکه باید همچنان در مقام یک انتخابگر باشید.
متاسفانه بعضی از خانم های ما بر اساس متر و معیارهای اشتباهی پای سفره عقد می نشینند.آنها نگاه مادی به ازدواج دارند و به این امید خانه بخت می روند که طرف مقابل شان آنها را به لحاظ مالی مورد حمایت قرار دهد. یک زن باید در درجه اول استقلال داشته باشد. این مستقل بودن در همه موارد حتی مسائل مالی هم باید باشد. وقتی شما دست تان در جیب خودتان است، عزت نفس بیشتری دارید و دیگر حاضر نیستید با انگیزه مالی ازدواج کنید. پس ازدواج برای تان از سر عشق و علاقه اتفاق می افتد شاید؛ فکر می کنم ازدواج از آن چیزهایی است که ارتباط زیادی با سن، موقعیت یا هر چیز دیگر افراد ندارد و در شرایطش رخ می دهد و از این جهت نمی توان برنامه ریزی منظمی در مورد زمان وقوع آن و شرایطش داشت.

علایق غذایی سحر زکریا

علاقه زیادی به خوردن فست فود و پیتزا دارد و عاشق خوردن سیر است و از داروهای گیاهی و دمنوش ها برای آرام تر شدن یا بهتر شدن دردهایش استفاده می کند.

شباهت باورنکردنی پژمان بازغی به برادرش

نقش های مورد علاقه سحر زکریا

او از سربداران، هزار دستان، پدر سالار و آرایشگاه زیبا یاد میکند که از دیدنشان بسیار لذت می برد.

موروثی بودن بازیگری

یکسری بازیگرها موروثی وارد اینکار شده اند یعنی پدر یا مادر بازیگر بودند و دنبال آنها فرزندان نیز بازیگر شدند

یکسری هم با افراد پولدار ازدواج می کنند و بواسطه آنها سرکار می روند ، یکسری هم با آقایان دولتی ازدواج می کنند که اصلا دیگر کار نمی کنند …

من و امثال من جزو کدام دسته هستیم ؟ باید یک باجه را احداث کنند بنام باجه شوهریابی برای بازیگرانی مثل من تا ما هم بتوانیم وارد کار شویم

علاقه سحر زکریا به نقش جدی

کار کمدی زیادی با روحیاتم سنخیتی ندارد و احساس می کنم در نقش های درام و جدی بهتری بازی می کنم البته از معضلات کمدی کار کردن در حاشیه قرار گرفتن خانم هاست.

گام اول در فعالیت هنری سحر زکریا

در بیوگرافی سحر زکریا میخوانیم:او بصورت جدی از سال 1374 وقتی 22 ساله بود با سریال در پناه تو (در نقش دخترعموی رامین) به کارگردانی حمید لبخنده کنار حسن جوهرچی و لعیا زنگنه شروع کرد. سپس توانایی خود را با بازی در نمایش‌ها و تله‌تئاترهای گوناگون آزمود.

سحر زکریا در سریال در پناه تو

آنچه سحر زکریا را به شهرت رساند

اما با بازی در فیلم مردی از جنس بلور (۱۳۷۷) بود که دیده شد و بار دیگر به تلویزیون بازگشت.

بازی در نقش همسر رابین هود در مجموعهٔ طنز قطار ابدی (۱۳۷۸–۱۳۷۹) تا اندازه‌ای او را به شهرت رساند و با برنامهٔ طنز پاورچین (۱۳۸۱–۱۳۸۲) شناخت گسترده‌ای را کسب کرد، تا جایی که وی با نام های یاس منگولا و مهتاب شناخته شد.

شقایق دهقان و سحر ولدبیگی و سحر زکریا در پاورچین

او سپس با سریال مرد دوهزار چهره ، قهوه تلخ و در حاشیه با مدیری تجربه های موفقی بدست آورد

سحر زکریا در قهوه تلخ

 

سحر زکریا در فیلم قطار ابدی

 

سحر زکریا در فیلم در حاشیه

عمل زیبایی سحر زکریا

در جوانی بینی ام را عمل کردم و الان خیلی پشیمانم

دوره ای که من وارد سینما و تلویزیون شدم بسیار از نقش ها را بابت همین عمل زیبایی از دست دادم و همین برای من اتفاق خیلی بدی بود

عمل بینی سحر زکریا

هدف بزرگ

من همواره دوست داشتم بازیگر شوم و خوشبختانه این اتفاق در مورد من رخ داد و توانستم در مسیر آرزوهایم قدم بردارم

حس کم نظیری است که آدم ها به آن چیزی که دوست دارند دست پیدا کنند و از موقعیتی که در آن قرار دارند ، لذت ببرند.

اعتراضات سحر زکریا به در آمد بازیگران

پیشنهاد بازی در سریال تلویزیونی داشتم اما متاسفانه صحبت‌هایی که از نظر مالی با عوامل داشتیم آن قدر شرایط بدی بود که ترجیح دادم کار نکنم به عنوان مثال برای بازی در یک نقش دستمزد ۱۰ سال پیش به من پیشنهاد شده است.

عکس لو رفته از همسر جواد رضویان

با توجه بـه وضعیت نرخ تورم، شرایط اقتصادی و افزایش قیمت ها نمی توان با دستمزدهای پایین کار کرد و یا چرا باید کاری را بپذیرم و دستمزد هم نگیرم. آخرین کاری که در تلویزیون انجام دادم مسابقه «زمانی برای خندیدن» بـه تهیه کنندگی عباس قنبری و محسن تقوی زنوز بود که از شبکه سه سیما روی آنتن می‌ رفت.

در این مسابقه نیز مشکل مالی داشتیم و مـن با هر سختی بود دستمزد خود را گرفتم. علاوه بر مسایل مالی کارها و نقش هایی هم که پیشنهاد می‌شود خوب نیست و این شرایط را برای مـن سخت تر میکند چرا که منبع درآمد دیگری ندارم.

همچنین برخی از تهیه کنندگان نیز ترجیح می دهند کسانی را انتخاب کنند که یا تازه کار هستند و یا اصلا معلوم نیست از کجا وارد فضای بازیگری شده اند. هیچ پولی این میان رد و بدل نمی‌ شود بلکه شاید برخی از مواقع نقش آفرینان پولی هم می دهند تا کار کنند.

نمی‌ دانم در سال های اخیر چه اتفاقی افتاده است که یکسری که کار نمی‌کردند، کار می‌کنند و کسانی که کار می‌ کردند خانه‌نشین شده اند. سال هاست که درباره این موضوعات صحبت می‌ کنیم اما متاسفانه مشکلی حل نمی‌ شود.

حواشی سحر زکریا با مهران مدیری

ماجرا از یکی از گفت و گو های مهران مدیری آغاز شد که در ان از مدیری درباره ی علت ادامه نیافتن همکاری او با تیم قدیمی بازیگرانش سؤال شده بود. مدیری در پاسخ بـه این سؤال گفت که هر پروژه ای بازیگران و جنس بازی مخصوص بـه خودش را می طلبد و هر بازیگری برای هر پروژه ای مناسب نیست.

سحر زکریا اما در واکنش بـه صحبت های مدیری از او بخاطر بی توجهی بـه تیم قدیمی بازیگرانش و رها کردن انها انتقاد کرد و گفت این بازیگران به دلیل سالها همکاری با مهران مدیری، دیگر پیشنهاد کاری ای نداشته اند و این بیکاری طولانی مدت ها اسـت گذران زندگی را برای انها دشوار کرده اسـت. این انتقاد بسیار خبرساز شد و واکنش تند طرفداران مهران مدیری و حتی برخی چهره های مشهور را به دنبال داشت.

خانم ذکریا همیشه نقش پارتنر مدیری را بازی کرده و به گفته خودش باعث افتخارم بوده که همیشه نقش نقابل و پارتنر آقای مهران مدیری را بازی کرده ام.

دلیل توهین های سحر زکریا به مهران مدیری

سحر زکریا با انتشار ویدیویی از عدم پرداخت دستمزد خود برای بازی در مجموعه تلویزیونی قهوه تلخ گفت. وی هم چنین در صفحه اینستاگرام خود توهین هایی بـه مهران مدیری کرد که باعث حمله هواداران مهران مدیری بـه او شد.

حمایت بهنوش بختیاری  از مهران مدیری

پس از انتشار پست سحر زکریا در انتقاد از مهران مدیری بهنوش بختیاری در یک استوری چنین نوشت: «دنیاگرد است از هر دست بدهی از همان دست می‌گ یری».

ماجرای سربازی رفتن فرشته حسینی بازیگر افغان سینمای ایران و دوستش

بختیاری در ادامه نوشت: «روزی که زیرآب همکارانتان را می‌زنید که جز خوبی برای شما کاری نکرده‌اند، منتظر قانون کائنات باشید. اتفاقاً من هم تو کار‌های این کارگردان عزیزمان نیستم، ولی گله‌ ای ندارم، ایشان مختار هستند که من را انتخاب کنند یا نه، ولی این نامردی است که بعضی‌ ها هرچه که دارند از ایشان است، بعد می‌ آیند می‌ گویند، چون با این کارگردان کارکردیم کم‌ کار شدیم. از هر دستی بدهی از همان دست می‌ گیری».

بهنوش بختیاری و سحر زکریا

دعوای سحر زکریا با بهنوش بختیاری

سحر زکریا درباره اظهاراتش در فضای مجازی با اظهار تاسف گفت: در فضای مجازی موضوع اصلی از بین می رود و حاشیه سازی هایی می‌شود. من نمی دانم چقدر آدم بیمار و بیکار داریم که تمام وقت خود را برای این حاشیه ها می گذارند.

من دل نوشته ای در صفحه اینستاگرامم گذاشتم که در آن به کسی بی احترامی نکردم ولی مورد بی احترامی قرار گرفتم .ممنونم از برخی هموطنانم که متوجه هدف اصلی من از اظهارات من شدند.

من به عنوان یک بازیگری که ۲۷ سال سابقه دارد از این روزهای سخت گلایه کردم. در نوشته ام ضمن احترام به آقای مدیری درد دلی با ایشان داشتم که البته به اشتراک گذاشتن این موضوع از اساس کار اشتباهی بود. درد من درد سینما و تلویزیون ایران بود و مستقیما منظورم به آقای مدیری نبود.

در این دلنوشته از ایشان گلایه کردم که چرا همکاران قدیم را فراموش کردید و دوستانی را در هیولای ۱ آوردید و به دنبال آن در پی ساخت هیولای ۲ چرا از کسانی استفاده می کنید که در سینما پرکار هستند و دستمزدهای بالا می گیرند در حالیکه ما خانه نشین هستیم.

می دانم آقای مدیری قرار نیست که تا آخر عمر با ما کارکند . ایشان تعهدی هم نسبت به ما ندارند. اما من به عنوان سحر زکریا که در ۷ یا ۸ کار در تیم ایشان بودم، کارهای دیگر به من پیشنهاد نمی شود چون در تیم آقای مدیری بودم . معمولا این رفتار با هنرپیشه های زن اتفاق می افتد.

من به نوبه خودم حدود ۷ سال است که بیکارم. من نه دستمزدهای بالایی در دوره فعالیتم گرفتم و نه زندگی آنچنانی دارم این را برای مردم می گویم همه ما عجیب و غریب نیستیم. سوار بنز نمی شویم. در خانه های آنچنانی زندگی نمی کنیم . من برای اثبات همه اینها می توانم زندگی خودم را به مردم نشان دهم.

وی درباره واکنش بهنوش بختیاری نسبت به اظهاراتش که گفته بود” از هر دستی بدهی از همان دست هم می گیری…” اظهار داشت: من دیروز با ایشان تماس گرفتم تا مطمئن شوم که آیا نظرشان این بوده یا نه. اما اینکار مقدور نشد. به هر حال اگر این حرف واقعیت داشته باشد بهنوش بختیاری را به خدا واگذار می کنم.

همسر هدیه تهرانی کیست ؟

ایشان همکار من هستند اما هم قد و قواره من نیستند که بخواهم با ایشان بحث کنم. ایشان در طی این سالها هم خودشان را نشان داده اند. خانم بهنوش بختیاری در مورد همه چیز نظر می دهند. نمی دانم ایشان چگونه این دروغ را به من نسبت داده اند که من زیرآب ایشان را زده ام. اصلا اینکار در گروه آقای مدیری مقدور نیست چون ایشان خودشان تمام بازیگران گروهشان را انتخاب می کنند.

من هیچ حرفی با ایشان ندارم چون سطح کاری من با ایشان خیلی متفاوت است. ایشان “نخود هر آش” هستند و این اظهارات من هیچ ربطی به ایشان نداشته است. خانم بختیاری اصلا قبل از من هیچ کاری با آقای مدیری نداشته اند که حالا بخواهند به گلایه های من واکنش نشان دهند.

من از خانم بختیاری عصبانی هستم. ایشان در بین همکاران من “جوک” هستند. از ایشان خواهش می کنم دیگر بیانیه ندهند و برای پست هایی که گذاشته اند باید جواب مردم را بدهند.

علاقه ای به دیدن در حاشیه ندارم

سحر زکریا بازیگر سینما و تلویزیون سریال «در حاشیه ۱» به کارگردانی مهران مدیری را روی آنتن شبکه آی‌ فیلم دارد درباره این سریال عنوان کرد: من هیچ گاه اشتیاقی به دیدن سریال «در حاشیه» را ببینم دلیل آن هم بلایی بود که آن زمان سر این سریال آوردند و سریال ۹۰ قسمتی را به کمتر از ۳۰ قسمت تبدیل کردند.

اعتراضات سحر زکریا به در آمد بازیگران

پیشنهاد بازی در سریال تلویزیونی داشتم اما متاسفانه صحبت‌هایی که از نظر مالی با عوامل داشتیم آن قدر شرایط بدی بود که ترجیح دادم کار نکنم به عنوان مثال برای بازی در یک نقش دستمزد ۱۰ سال پیش به من پیشنهاد شده است.

با توجه بـه وضعیت نرخ تورم، شرایط اقتصادی و افزایش قیمت ها نمی توان با دستمزدهای پایین کار کرد و یا چرا باید کاری را بپذیرم و دستمزد هم نگیرم. آخرین کاری که در تلویزیون انجام دادم مسابقه «زمانی برای خندیدن» بـه تهیه کنندگی عباس قنبری و محسن تقوی زنوز بود که از شبکه سه سیما روی آنتن می‌ رفت.

در این مسابقه نیز مشکل مالی داشتیم و مـن با هر سختی بود دستمزد خود را گرفتم. علاوه بر مسایل مالی کارها و نقش هایی هم که پیشنهاد می‌شود خوب نیست و این شرایط را برای مـن سخت تر میکند چرا که منبع درآمد دیگری ندارم.

همچنین برخی از تهیه کنندگان نیز ترجیح می دهند کسانی را انتخاب کنند که یا تازه کار هستند و یا اصلا معلوم نیست از کجا وارد فضای بازیگری شده اند. هیچ پولی این میان رد و بدل نمی‌ شود بلکه شاید برخی از مواقع نقش آفرینان پولی هم می دهند تا کار کنند.

نمی‌ دانم در سال های اخیر چه اتفاقی افتاده است که یکسری که کار نمی‌کردند، کار می‌کنند و کسانی که کار می‌ کردند خانه‌نشین شده اند. سال هاست که درباره این موضوعات صحبت می‌ کنیم اما متاسفانه مشکلی حل نمی‌ شود.

افت مخاطبان تلویزیون

شباهت باورنکردنی پژمان بازغی به برادرش

وی درباره کیفیت آثار تلویزیونی مطرح کرد: مردم دیگر تلویزیون نگاه نمی کنند چرا که سریال های خوب ساخته نمی‌شود. سریالی که بخواهد با بودجه اندک ساخته شود، معلوم است نتیجه خوبی ندارد.

همچنین اگر سریال کمدی هم ساخته شود حرفی برای گفتن ندارد و یا اینکه بتواند حرفی را که تلخ است به شیرینی بگوید؛ کاری که قرار بود ما در سریال «در حاشیه» انجام دهیم اما اجازه این کار را به ما ندادند

اعتراض سحر زکریا به فساد در سینما

سحر زکریا از سال گذشته با اعتراضات و انتقادهایی علیه مهران مدیری و جنجال های خود باعث شد تا به بازیگر پر حاشیه تبدیل شود.

زکریا در اخیرا با ویدئوها و صحبت هایی که علیه مهران مدیری مطرح کرده، به سطر اخبار آمده بود. او در مهر ماه گذشته، پست‌های انتقادی تندی علیه فساد در سینمای ایران و مافیای سینما در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.

سحر زکریا، بازیگر سینما و تلویزیون که سابقه همکاری با مدیران رسانه ملی را در کارنامه خود دارد در همین رابطه می‌گوید: “محدودیت‌هایی در تلویزیون اعمال می‌شود که اصلا قابل تعریف نیستند. زنان در کار‌های طنز اصلاً نمی‌توانند خودشان را نشان دهند و دیالوگ‌ها و کاراکتر‌های خوب همیشه برای آقایان است. ”

سحر زکریا مسئولین را خطاب قرار داد

واکنش تند و اعتراضی سحر زکریا بـه موضوع تأخیر ایران در خصوص خرید واکسن کرونا هم بسیار خبرساز شد. او سال گذشته در لایوی اینستاگرامی با فریاد و گریه مسئولین کشور را به خاطر عدم خرید واکسن کرونا مورد شدیدترین انتقادات قرار داد.

چرا سحر زکریا ممنوع کار شد

در بهمن ۱۳۹۹ سحر زکریا در پی درگذشت علی انصاریان در صفحه شخصی خود به نخریدن واکسن کرونا اعتراض کرد که باعث واکنش تند در ۲۰:۳۰ شد. او در فروردین ۱۴۰۰ با انتشار ویدیویی اعلام کرد که به دلیل این اعتراض ممنوع‌الفعّالیت شده‌است.

ممنوع‌الفعالیت شدن سحر زکریا

اعتراض سحر زکریا به شهاب حسینی

از آن زمان سحر زکریا هر از گاهی بـه موضوع اختلافش با مهران مدیری پرداخته و ان گونه حاشیه ساز شده اسـت. زکریا در واکنش های اینستاگرامی اش بارها بـه بازیگران دیگر نیز تاخته اسـت. واکسن زدن شهاب حسینی در کشور آمریکا، دستمزد میلیاردی محمدرضا گلزار برای اجرای مسابقه هفت خوان و واکنش بازیگران بـه مرگ آزادی نامداری، از جمله موضوعاتی بود که مورد انتقاد سحر زکریا قرار گرفت و حاشیه هایی بـه دنبال داشت.

همسر هدیه تهرانی کیست ؟

گریه های سحر زکریا

ابتلا به بیماری سحر زکریا

سحر زکریا بازیگر سینما و تلویزیون، با انتشار ویدئویی کوتاه در صفحه اینستاگرامش خبر از بیماری خود داد و در این ویدئو می گوید چند ماهی است در ناحیه گلو و حنجره درد شدیدی دارد و دچار بیماری سختی شده است.

صحبت های سحر زکریا

در پایان برای آشنایی بیشتر با بیوگرافی سحر زکریا می‌توانید مصاحبه‌ای کوتاه با ایشان را بخوانید.

خانم زکریا مدتی است حضور شما چه در تلویزیون و چه در سینما کمرنگ شده است. علت این کم‌کاری چیست؟

متاسفانه شرایط کار نسبت به سابق تغییر کرده است. کارهایی که در تلویزیون و سینما به ما پیشنهاد می شود نسبت به گذشته کمتر شده و آن چه هم که پیشنهاد می کنند از نظر دستمزد چندان راضی‌کننده نیست، به همین دلیل مدتی است که از پذیرفتن کار چه در تلویزیون و چه در سینما سر باز می زنم. ولی در حال حاضر مشغول کار در سریال شبکه نمایش خانگی «شوخی کردم» به کارگردانی مهران مدیری هستم. در کنار آن نیز به تازگی بازی در 2 تله فیلم را با نام های «دیوار» به کارگردانی فرشید سلیمی و «رویای خواب» به کارگردانی جواد مزدآبادی را به پایان رسانده ام.

به هر حال این روزها ترجیح می‌دهم گزیده‌تر کار کنم و در هر فیلم و یا تله‌فیلمی حضور نداشته باشم

سحر زکریا معمولا در مجموعه‌های طنز مهران مدیری حضور داشته و تنها غیبت شما در آثار مدیری، مجموعه «ویلای من» است. علت عدم همکاری شما با مهران مدیری در این پروژه چه بود؟

زمانی که مهران مدیری ساخت سریال «ویلای من» را آغاز کرد، من سر فیلمبرداری سریال «میلیاردها» بودم و فیلمبرداری این مجموعه همزمان با هم انجام شد، به همین دلیل نتوانستم در این مجموعه با مهران مدیری همکاری کنم، البته تقریبا در تمام مجموعه های طنز مدیری حضور داشته و «ویلای من» تنها مجموعه ای است که در آن با مدیری همکاری نکردم.

خوشبختانه سر فیلمبرداری «شوخی کردم» آزاد بودم و پیشنهاد بازی در این مجموعه را پذیرفتم

«شوخی کردم» چه تفاوتی با دیگر آثار مدیری دارد؟

«شوخی کردم» را می‌توان یک نوستالوژی از دوران ساخت مجموعه هایی چون «ساعت خوش» دانست. در این مجموعه 60 بازیگر حضور دارند و داستان های آن برخلاف مجموعه های قبلی، آیتمی است و به همین دلیل فشار کمتری بر روی بازیگر وجود دارد.

گاه ممکن است در یک قسمت یک بازیگر حضور پررنگ داشته باشد و گاه ممکن است در یک یا چند قسمت حضور نداشته باشد، اما مسئله جالب این است که می توان همه دوستان و بازیگرانی را که در حوزه طنز در سینما و تلویزیون کار کرده‌اند، در این مجموعه دید

برخلاف چهره جدی‌ای که شما دارید، بیشتر در مجموعه های طنز حضور داشتید. آیا این حضور در آثار طنز جزو علایق شخصی شما است؟

فریبا نادری عزادار عزیز زندگی اش شد

برخلاف حضورم در آثار طنز، بازی در نقش های جدی را بیشتر دوست دارم. من کاملا اتفاقی به طنز کشیده شدم. مهران مدیری برای مجموعه «پاورچین» به من زنگ زد، زمانی که به دفتر مدیری رفتم، متوجه شدم مجموعه کاملا طنز است و من باید نقشی طنز را ایفا کنم. همان لحظه به مهران مدیری گفتم که به هیچ عنوان در این مجموعه بازی نمی کنم چراکه بازی در آثار طنز با روحیه من سازگار نیست، اما مهران مدیری به من گفت که به دنبال یک چهره کاملا جدی برای این مجموعه است و همین مسئله سبب شد تا با مجموعه «پاورچین» به دنیای طنز قدم بگذارم

چندان از نقش های خود در فیلم ها و مجموعه های طنز راضی نیستم و فکر می کنم در نقش های جدی بهتر ظاهر می شوم. اما متاسفانه به دلیل حضور در آثار طنز، کمتر پیشنهاد بازی در نقش های جدی به من داده می شود. این مشکل تنها شامل من نمی شود. متاسفانه در سینما و تلویزیون ایران جا افتاده است که اگر بازیگری وارد حوزه طنز شود، دیگر نمی تواند در یک نقش جدی حضور داشته باشد. این در حالی است که در سینمای هالیوود این طور نیست و بازیگران فرصت بازی در هر نقشی را خواهند داشت

به هر حال من به عنوان یک بازیگر از طریق بازی در آثاری که به من پیشنهاد می شود، امرار معاش می کنم و مجبور به بازی در کارهایی که به من پیشنهاد می شود، هستم. البته کار با مهران مدیری برای من همیشه خوشایند بوده است و تنها در مجموعه های طنز مدیری حضور دارم

سحر زکریا تصمیم به خودکشی گرفت

خانم زکریا در بهمن ۱۴۰۰ لایوی با محتوای خودکشی منتشر کرد که خواهر سحر زکریا، یکی از چهره‌های هنری منتقدِ امروز فضای مجازی، درباره‌ی نگرانی‌ها از تصمیم احتمالی‌ خواهرش توضیح داد و نوشت که تا مدتی خواهرش در فضای مجازی نخواهد بود

خواهر او نوشت:

ضمن عرض سلام و ادب خدمت آن دسته دوستان و طرفداران عزیزی که به طرق مختلف اظهار نگرانی کرده و جویای حال خواهرم شدند ، به اطلاع میرسانم با عنایت به بی مهری های اخیر و تهمت های ناروایی که در فضای ( بی رحم ) مجازی باعث رنجش ایشان شد ، طبق درخواست خانواده تصمیم بر آن شد تا مدتی از شنیدن اخباری که باعث بروز حساسیت و پریشان حالی ایشان میشود اجتناب کرده و از فضای مجازی دوری کنند ، بدیهی ست ایشان همواره به پشتوانه شما مردم عزیز و به طرفداری از همه قشر زحمتکش جامعه کما فی السابق این هنرمند مردمی صدای شما عزیزان خواهد بود
لذا خواهشمندم با ما همراه بوده و با عدم نشر اکاذیب و شایعاتی که بعضا توسط افراد لمپن و وابسته ( منسوب به پاپاراتزی های فیک ) برنامه ریزی و ارسال میگردد ، ایشان را حمایت کنید . در پایان بابت همراهی تک تک شما عزیزان از این هنرمند مردمی کمال تشکر را دارم

آیا این دختر بچه دختر لعیا زنگنه است ؟

باسپاس
سرمه زکریا

سحر زکریا در کپشنی عجیب نوشت: «ماه پشت تبر پنهان نمی ماند حتی اگر نباشم.»

سحر زکریا نوشت: اگر عمری بود توضیح میدم پاک کردم فقط موقت پست گذاشتم خیلی خسته ام ولی اگرخودم باشم می‌گویم یا برایتان خواهند گفت که چه بر سرم مخصوصا در این دو هفته آوردند.

پست اینستاگرام سحر زکریا

کارنامه هنری سحر زکریا

در ادامه بیوگرافی سحر زکریا بازیگر قهوه تلخ باید بگوییم در جدول‌های جداگانه می‌توانید فهرست آثاری که او در آنها به هنرنمایی پرداخته است را مشاهده کنید.

مجموعه های تلویزیونی سحر زکریا

سالنام مجموعهکارگردانتوضیحات
۱۳۷۴در پناه توحمید لبخندهشبکه ۲
۱۳۷۶قطار ابدیبهروز بقایی
رضا عطاران
شبکه ۳
۱۳۷۷دنیای شیرین دریابهروز بقاییشبکه ۱
۱۳۷۸کژدم ۳۳مهدی شمساییشبکه ۳
۱۳۷۹همسفرقاسم جعفریشبکه ۳
۱۳۷۹جوان امروزیوسف سید مهدویشبکه ۳
۱۳۸۰پرونده‌های مجهولجمال شورجهشبکه ۲
۱۳۸۱باران عشقاحمد امینی
فریدون حسن پور
شبکه ۵
۱۳۸۱پاورچینمهران مدیریشبکه ۵
۱۳۸۲او مثبتعلی شاه‌حاتمیشبکه ۱
پخش در نوروز ۱۳۸۳
۱۳۸۳مروارید سرخشاپور قریب
مسعود رسام
شبکه ۵
۱۳۸۴برای آخرین باراکبر منصور فلاحشبکه ۵ – پخش در ماه رمضان
۱۳۸۷جاده در دست تعمیرحسین تبریزیشبکه ۲
۱۳۸۷مرد دوهزارچهرهمهران مدیریشبکه ۳
۱۳۹۱میلیاردرعلیرضا امینیشبکه ۱
۱۳۹۳در حاشیه ۱مهران مدیریشبکه ۳ – در دو فصل
۱۳۹۴در حاشیه ۲مهران مدیریشبکه ۳

آثار سینمایی سحر زکریا

سالفیلمکارگردان
۱۳۷۷مردی از جنس بلورسعید سهیلی
۱۳۸۱پسران مهتاب (ارتشی در تاریکی)مهدی ودادی
۱۳۸۴تلهسیروس الوند
۱۳۸۵اگه می‌تونی منو بگیرشاهد احمدلو
۱۳۸۶زن دومسیروس الوند
۱۳۸۶اگه می تونی منو بکششاهد احمدلو
۱۳۸۶چیزی شبیه معجزه
۱۳۸۷دلدادهقدرت‌الله صلح میرزایی
۱۳۸۸لج و لجبازیسید مهدی برقعی
۱۳۸۸اسرار پدری
۱۳۸۹زنان ونوسی، مردان مریخیکاظم راست‌گفتار
۱۳۹۰درباره زندگیمحسن ربیعی
۱۳۹۲واقعیت پوشالیروزبه روحی پور
۱۳۹۷بازیووامیر حسین قهقرایی
۱۳۹۷جانانکامران قدکچیان
سحر زکریا و نیکی کریمی در فیلم زن دوم

حضور سحر زکریا در شبکه نمایش خانگی

سالنام مجموعهسمتکارگردانتوضیحات
۱۳۸۹قهوه تلخبازیگرمهران مدیریاین مجموعه تلویزیونی در سال‌های ۱۳۸۹ و ۱۳۹۰ تولید و پخش شد.
۱۳۹۱برج آرامبازیگرمسعود اطیابیاین فیلم در سینما اکران نشد و در سال ۱۳۹۲ وارد شبکه نمایش خانگی گردید.
۱۳۹۲شوخی کردمبازیگرمهران مدیریپس از پایان پخش تمامی قسمت‌های این برنامه با اصلاحات و سانسورهایی از شبکه ۵ سیما نیز پخش گردید.
  • شام ایرانی
  • دورهمی
  • سه شو
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا