اخبار حاشیه بازیگران

عکس زیرخاکی پریناز ایزدیار قبل از عمل بینی

 در ادامه این مطلب عکس دیده نشده از پریناز ایزدیار قبل از عمل بینی را می بینید . پریناز ایزدیار بازیگر باتجربه سینما و تلوزیون است پریناز ایزدیار در سریال زمانه چهره شد او در این سریال به کارگردانی حسن فتحی ایفای نقش کرده بود او بعد ها با بازی در سریال شهرزاد مشهور تر شد.

عکس زیرخاکی پریناز ایزدیار قبل از عمل بینی

عکس زیرخاکی پریناز ایزدیار قبل از عمل بینی

عکس زیرخاکی پریناز ایزدیار قبل از عمل بینی

بیوگرافی پریناز ایزدیار

در بیوگرافی پریناز ایزدیار آمده است : وی متولد 8 شهریور 1364 در بابل بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و دارای تحصیلات لیسانس گرافیک می باشد.

در ادامه بیوگرافی پریناز ایزدیار درمورد کودکی خود میگوید:

” در دوران کودکی به شدت شیطان بودم. اغلب اوقات خرابکاری می کردم و روی در و دیوار نقاشی می کشیدم و اصولا کوچه را برای بازی انتخاب می کردم تا به خانه آوردن من، امری مشکل برای خانواده محسوب شود. چون تمام مدت، در حال حرکت بودم و به همراه برادرم فوتبال بازی می کردم. به یاد دارم، در آن زمان، مادرم اجازه نمی داد که ظهرها بیرون بروم و با بچه ها بازی کنم و من را مجبور می کرد که بخوابم، اما متاسفانه هر چه سعی می کردم، خوابم نمی برد، به همین دلیل برای آن که، آن ساعات طی شود، آن قدر از زیر در با دوستانم صحبت می کردم، تا یکی از اعضای خانواده بیدار شود و به من مجوز بیرون رفتن را بدهد “

قد پریناز ایزدیار

در بیوگرافی پریناز ایزدیار آمده است قد او 172 سانتیمتر است.

عکس زیرخاکی پریناز ایزدیار قبل از عمل بینی

بیوگرافی خانواده پریناز ایزدیار

در بیوگرافی پریناز ایزدیار درباره ی خانواده اش میخوانیم: پدرش اهل ساری و مادرش اهل بابل بوده و بـه گفته خودش بـه زبان مازندرانی تسلط کامل دارد.

پدرش وکیل بوده و فرزند کوچک خانواده است ، خواهر و برادرش هر دو پزشک هستند و تا مقطع دبستان در بابل درس خوانده و از مقطع راهنمایی به تهران مهاجرت کردند
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
خانه لاکچری نسرین مقانلو کجاست ؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا