اخبار حاشیه بازیگران

واکنش جنجالی سعید آقاخانی به مسمومیت دانش آموزان

سعید آقاخانی بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون در صفحه شخصی اینستاگرامش نسبت به برخورد خشن با مادر یکی از دانش‌آموزان مسموم شده در تهران واکنش نشان داد.

واکنش جنجالی سعید آقاخانی به مسمومیت دانش آموزان

واکنش جنجالی سعید آقاخانی به مسمومیت دانش آموزان

واکنش جنجالی سعید آقاخانی به مسمومیت دانش آموزان

 

بیوگرافی سعید آقاخانی

در بیوگرافی سعید آقاخانی میخوانیم:او متولد 4 اسفند 1350 در بیجار، بازیگر است.

سعید آقاخانی به عنوان بازیگر، از اوایل دهه 70 تا به امروز، چهره‌ای آشنا برای مخاطب ایرانی است. بازیگری که اغلب در فیلم‌های طنز بازی می‌کند و در سریال‌های زیادی که مورد توجه مردم قرار گرفته، نقش ایفا کرده است. اما در قامت کارگردان هم سعید آقاخانی به خصوص در سال‌های اخیر، با ساخت سریال‌های زیادی، بخش عمده‌ای از برنامه‌های طنز تلویزیون را تامین کرده است. آقاخانی که علاوه بر بازیگری و کارگردانی سریال، در سال‌های فعالیت خود نویسندگی و دستیاری کارگردانی را هم تجربه کرده است، از اواخر دهه 80 وارد سینما می‌شود و حتی نقش‌هایی جدی را بر عهده می‌گیرد؛ نقش‌هایی که حتی بیشتر از نقش‌های طنزش مورد توجه منتقدان قرار گرفته است.
او درباره کار در زمینه طنز و کمدی می‌گوید: «کار کمدی نه تنها در این‌جا بلکه در هیچ حای دنیا جدی گرفته نمی‌شود. طبیعت انسان‌ها این‌طور است که کمدی را جدی نمی‌گیرد، اما این واقعا برای من مهم نیست و من بیش از هر چیز دوست دارم مردم را بخندانم.»

واکنش جنجالی سعید آقاخانی به مسمومیت دانش آموزان

قد سعید آقاخانی

در بیوگرافی سعید آقاخانی آمده است قد او 177 سانتی متر است.

بیوگرافی خانواده سعید آقاخانی و مهاجرت او به تهران

در بیوگرافی سعید آقاخانی درباره ی خانواده اش آمده است : او در خانواده‌ای پر جمعیت در بیجار استان کردستان به دنیا می‌آید و فرزند چهارم در بین شش خواهر و برادرش است.
آقاخانی از همان دوران نوجوانی به تئاتر و بازیگری علاقه‌مند می‌شود و کار خود را با بازی در تئاترهای آماتور آغاز می‌کند و به مرور به چهره‌ای حرفه‌ای در تئاتر بیجار تبدیل می‌شود. آقاخانی در سال 69 و پس از قبولی در دانشگاه به تهران می‌آید و فعالیت‌های حرفه‌ای خود را در حین تحصیل ادامه می‌دهد. سعید آقاخانی فارغ‌التحصیل رشته بازیگری تئاتر از دانشکده تئاتر دانشگاه تهران است.

بازهم تیپ متفاوت دیگری از افسانه بایگان پس از کشف حجابش

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا