اخبار حاشیه بازیگران

هشدار نفیسه روشن برای این روزها به مردم

 استوری نفیسه روشن یک استوری قابل تامل و عجیب بود که در آن به مردم هشداری داده است.نفیسه روشن پیش از این در سریال های مختلف نقش آفرینی کرده بود او در اینستاگرام از جنجالی ترین سلبریتی های اینستاگرامی نیز هست .

هشدار نفیسه روشن برای این روزها به مردم

هشدار نفیسه روشن برای این روزها به مردم

هشدار نفیسه روشن برای این روزها به مردم

بیوگرافی نفیسه روشن

در بیوگرافی نفیسه روشن میخوانیم : نفیسه روشن در سیزدهم اردیبهشت سال 1361در محله باغ صبا تهران به دنیا آمد

او به شدت حامی حیوانات بوده و سفیر دوقلوهاست.

قد نفیسه روشن

در بیوگرافی نفیسه روشن آمده است قد او 159 سانتی متر است.

تحصیلات نفیسه روشن

در بیوگرافی نفیسه روشن آمده است : نفیسه روشن فارغ‌التحصیل رشته فقه و حقوق اسلامی در مقطع کارشناسی از دانشگاه آزاد اسلامی اسـت. نفیسه روشن در پاسخ بدلیل ادامه ندادن رشته تحصیلی و کار نکردن در آن زمینه می گوید: از همان کودکی علاقه بـه عرصه هنر داشتم اما پدرم همیشه میگفت کـه بهتر اسـت مثل پزشک اصفهانی باشی. او یک پزشک و خواننده خوب اسـت.

می‌توانی یک وکیل خوب باشی و بازیگری را ادامه دهی ودر آن هم خوب باشی کـه اگر در بازیگری بـه مشکلی برخوردی، یک تحصیلات آکادمیک از یک شغل دیگر را داشته باشی کـه بتوانی یک کار دیگر را هم انجام دهی. اما هیچوقت پیش نیامد کـه دو شغله بودن را حفظ کنم. حقوق، رشته ای اسـت کـه برای وکیل شدن یا قاضی بودن باید جذبه ای را داشته باشید.

اعتماد بـه نفس و روحیه محکمی کـه با چهار قطره اشک و آه و ناله دلت برای انها نسوزد. خوب قضاوت کنید و حق رابه کسی بدهید کـه واقعا سزاوارش هست. مـن این روحیه را نداشتم. در همان دوره کارورزی، دلم بحال مجرمی کـه گریه می‌کرد می سوخت! همان موقع بـه مـن گفتند کـه بـه درد این شغل نمیخورم. هنر لطافتی دارد کـه با روحیه مـن سازگار اسـت.

خوشگذرونی نوه ثریا قاسمی در خارج از کشور

مـن بـه عشق، دوستی، مهربانی و معرفت اعتقاد دارم. خیلی وقت ها بـه طراحی، دکور یا حتی نقاشی فکر کردم اما بـه بازیگری کـه مهندس یا پزشک باشد، فکر نکردم. انها شغل هـای سختی اسـت کـه بـه خوبی میتواند درگیرت کند. اگر بخواهی متخصص خوبی باشی، بـه نظرم خیلی درگیر می‌شوید اما اگر صرفا گرفتن یک مدرک شرط باشد، هر مدرکی میتواند گوشه خانه بماند و خاک بخورد.

هشدار نفیسه روشن برای این روزها به مردم

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا