اخبار دیگران

انواع مدل های پرفروش برند پرل ریور در ایران

در این مقاله به بررسی انواع مدل های پرفروش برند پرل ریور در ایران می پردازیم تا ببینیم انواع این پیانو ها چه ویژگی هایی دارند.

یکی از برند هایی که در حوزه پیانو حتما اسم آن به گوشتون خورده است برند پرل ریور است این برند سر و صدای زیادی به پا کرده و افراد زیادی شیفته این پیانو جذاب شده اند.

عواملی مختلفی همچون استفاده از مواد اولیه گوناگون، طراحی و چگونگی قرارگرفتن اجزا و قطعات در تفاوت پیانوها بایکدیگر نقش دارند. ولی اگر بخواهیم به طور کلی پیانوها را بایکدیگر مقایسه کنیم به دو دسته اصلی دیجیتال و آکوستیک خواهیم رسید‌ پس تا ادامه مقاله همراه ما باشید تا در زمینه خرید انواع پیانو آکوستیک و هم پیانو دیجیتال راهنمایی لازم را دریافت کنید.

به عنوان مثال پیانوهای آکوستیک به اصطلاح ۶ اکتاو یا ۸۸ کلید دارند که این ویژگی سبب شده تا این مدل از پیانوها، به عنوان یکی از بهترین و کاربردی‌ ترین سازهای موسیقی در جهان شناخته شود. همچنین ۸۸ کلیدی بودن پیانوهای آکوستیک امکان نواختن طیف گسترده‌ای از نت‌ها را برای نوازندگان فراهم می‌کند.

پس باتوجه به موارد گفته شده می‌توان گفت که خرید پیانو کار چندان آسانی نخواهد بود، اما آشنایی با پرفروش‌ترین مدل های پیانو در ایران می‌تواند به شما کمک کند تا در هنگام تصمیم‌گیری برای خرید، پیانویی را برای خود انتخاب کنید که هم مورد تایید نوازندگان بسیاری قرار گرفته است و هم مصرف‌کنندگان زیادی آن را خریداری کرده‌اند.

پرل ریور یکی از معتبرترین برندهای تولید پیانو است که در طی سالیان اخیر پیانوهای بسیاری را روانه بازارهای جهانی کرده است. در حال حاضر مدل های متنوعی از این گروه تولید در بازار ایران وجود دارد؛ بنابراین اگر قصد خرید پیانو دارید، آشنایی با انواع مدل های پرفروش برند پرل ریور در ایران می‌تواند برای شما بسیار مفید باشد.

آشنایی با برند پرل ریور

معرفی دوره حسابداری در کرج

گروه تولیدی پرل ریور از جمله برندهای تولید و فروش پیانو در جهان به حساب می‌آید که برطبق نظر کارشناسان بسیاری، پیانوهای تولید شده توسط این گروه تولیدی بالاترین سطح کیفیت ممکن را دارند و طراحی زیبای آن‌ها توانسته نظر مصرف‌کنندگان و نوازندگان فراوانی در سراسر جهان را به خود جلب کند.

در کشورمان برند پرل ریور در دسترس نوازندگان و مصرف‌کنندگان واقعی این ساز قرار دارد. چرا که در مقایسه با مدل آکوستیک سایر برندهای تولید پیانو، پیانوهای آکوستیک برند پرل ریور بیشتر مورد توجه مصرف‌کنندگان ایرانی قرار گرفته است و برای خرید پیانو آکوستیک مشتاق هستند و از این رو می‌توان گفت که این پیانوها از جمله مدل های پرفروش برند پرل ریور در کشورمان به حساب می‌آید.

پیانوهای آکوستیک برند پرل ریور

گروه تولیدی پرل ریور سازهای مختلف با ویژگی‌های متعددی را طراحی و تولید می‌کند، اما از این جهت پیانوهای آکوستیک این گروه تولیدی بیشتر مورد استقبال قرار گرفته‌اند که هر یک از پیانوهای این مدل ویژگی‌هایی مخصوص به خود دارند. به عنوان مثال یکی از انواع پیانوهای آکوستیک برند پرل ریور، پیانو UP121MB است. این پیانو با روکشی زیبا از مواد مقاوم به رطوبت و شرایط آب و هوایی ساخته شده است و همچنین این پیانو جلد قابل جدا شدن و نگهدارنده نت دارد که داشتن این ویژگی‌ها منجر به محبوبیت بالای این ساز در بین مصرف‌کنندگان و نوازندگان شده است.

از جمله سایر ویژگی‌های پیانوهای آکوستیک برند پرل ریور نیز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • تاج کلاویه و صدای منحصر به فرد
  • نگهداری کوک بالا و ژوست
  • اکشن با عملکرد سریع
  • جابه‌جایی آسان به سبب داشتن چرخ‌های روان
  • صندلی فابریک
  • داشتن سه پدال دمپر، ساستین و سافت
  • ارتفاع بندی متنوع
  • تولید صدایی غنی و گسترده
سریال حیثیت: اینجا پای حیثیت در میان است | اختصاصی در فیلیمو

مدل های پیانو آکوستیک پرل ریور

مدل های پیانو آکوستیک پرل ریور به انواع مختلفی تقسیم می‌شود که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به سری UP ، PE،EU، Kayserburg، KHB ، GPاست که بسیار معروف هستند.

مدل های معروف برای این مدل ها شامل:

  • سری UP :

درواقع تمامی یراق آلات همچون لولا آرام بند این سری از پیانوهای برند پرل ریور از جنس نقره بوده و همچنین سیستم‌های به کار رفته در آن‌ها همگی ساخت شرکت آلمانی Rosalu هستند. ارتفاع پیانوهای سری UP برند پرل ریور بین ۱۱۵ تا ۱۱۸ سانتی‌متر متغیر بوده و به همین دلیل این پیانوها گزینه‌های مناسبی برای مصرف‌کنندگان و نوازندگی که متراژ منازل آن‌ها ۱۵۰ متر است.

  • مدل PE121 Z :

این مدل از پیانوهای برند پرل ریور ۱۲۱ سانتی‌متر ارتفاع دارند و به همین دلیل اغلب کارشناسان استفاده از چنین پیانوهایی در فضایی با متراژ بالای ۱۵۰ متر را توصیه می‌کنند. پیانو مدل PE121 Z برند پرل ریور تنها مدل دو رنگ پیانوهای این گروه تولید نیز به حساب می‌آید.

  • مدل EU122 :

تنها تفاوت پیانوهای مدل EU122 برند پرل ریور با پیانو مدل PE121 Z همین گروه تولیدی، اختلاف یک سانتی‌متری، یعنی ارتفاع ۱۲۲ سانتی‌متری آن‌ها است. لولای درب این پیانو آرام بند است و پدال‌های آن‌ها طلایی رنگ هستند.

به‌علاوه تمامی سیم‌های استفاده شده در این پیانو ساخت شرکت آلمانی Rosalu است. چکش‌ها و اکشن پیانو مدل EU122 پرل ریور نیز توسط خود این گروه تولیدی ساخته شده‌اند.

  • خانواده Kayserburg :

پیانوهای این خانواده برند پرل ریور از جمله پیانوهای تولید شده توسط این گروه تولیدی به حساب می‌آیند که از نظر کیفیت و طراحی در بالاترین سطح ممکن قرار دارند. به‌علاوه در مقایسه با سایر مدل‌ها، پیانوهای خانواده Kayserburg برند پرل ریور در فرآیند تولید، مسیر کنترل کیفیت طولانی‌تری را طی می‌کنند و در تمامی مراحل کوک رگلاژ زیرنظر مهندسان و تکنسین‌های آلمانی انجام می‌شود.

  • مدل KHB2 :
بواسیر چیست و چگونه درمان می‌شود؟

ارتفاع این مدل از پیانوهای برند پرل ریور ۱۲۲ سانتی‌متر است و لولا و پدال‌های آن طلایی رنگ هستند. به‌علاوه پایه‌های پیانو مدل KHB2 به شکل آهو بوده و صندلی آن در ارتفاع‌های مختلف قابل تنظیم خواهد بود.

  • مدل رویال GP150 :

عمق این پیانو150 سانتی‌متر بوده و به همین دلیل استفاده از آن برای منازلی که در حدود 200 تا 300 متر مربع متراژ دارند، بسیار مناسب خواهد بود. به‌علاوه برای ساخت چکش‌های این مدل از پیانوهای برند پرل ریور نیز از تکنولوژی جدید این گروه تولیدی به نامPR2  استفاده شده است.

درحالت کلی پیانوهای برند پرل ریور با ویژگی‌های متعددی طراحی و تولید می‌شوند، به همین دلیل در هنگام خرید آشنایی با پرفروش‌ترین مدل‌های پیانو این گروه تولیدی به شما کمک می‌کند تا انتخاب هوشمندانه‌ای داشته باشید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا