اخبار دیگران

راهنمایی سفارش و خرید هولوگرام های امنیتی و ضدجعل

چاپ هولوگرام یکی از انواع چاپ‌هایی است که امروزه توجه زیادی به آن شده است. در این مدل از چاپ‌ها معمولا برچسب‌هایی با اندازه‌های کوچک و متوسط به صورت رنگین کمانی تولید می‌شوند که هر کدام از آنها میتوانند دارای نام برچسب، شماره پیگیری و مواردی از این قبیل باشند. برای آن که بتوانید هرچه بهتر و ساده‌تر با این موضوع آشنا شوید، می‌توانیم شما را به خواندن ادامه این مطلب دعوت کنیم.

مزیت استفاده از هولوگرام‌ها

به طور کلی اگر بخواهیم در‌خصوص مزیت‌های مربوط به هولوگرام‌ آماده صحبت کنیم، می‌توانیم به چند مورد خاص و دقیق اشاره کنیم. این مزیت‌ها به شکلی هستند که سبب می‌شوند حتی کسانی که علاقه‌ای به استفاده کردن از انواع هولوگرام‌ها ندارند نیز باز هم در پی استفاده از آن‌ها بربیایند و به دنبال سفارش آن‌ها باشند.

جلوگیری از تقلب

اولین مورد که در واقع مهم ترین ویژگی و دلیل استفاده از لیبل است، مربوط به جلوگیری کردن از تقلب در تولید محصول است. بسیای از محصولات می‌توانند دارای نمونه‌های کپی نیز باشند که اگر از لیبل بر روی محصولات اصل استفاده شود، مشتریان به شکل راحت‌تری می‌توانند تشخیص دهند که کدام محصول اصل و کدام مورد کپی است.

نشان دادن ارزش محصول

معمولا زمانی که بر روی یک محصول خاص از هولوگرام اختصاصی آن محصول استفاده می‌شود، این موضوع به مشتری القا می‌شود که محصول مورد نظر دارای کیفیت بالایی است و همین موضوع باعث شده است تا مشتری هزینه بیشتری را بابت خرید آن محصول بپردازد.

اختصاصی کردن محصولات

گاهی اوقات یک شرکت دارای محصولات مختلفی است و مسلما برای جداسازی این محصولات می‌تواند از لیبل‌های اخصاصی نیز استفاده کند. به طور مثال بر روی هر دسته از محصولات از یک لیبل خاص استفاده می‌شود و از این طریق می‌توان در دسته بندی کردن محصولات کاملا به شکل درستی گام برداشت.

معرفی دارالترجمه فرنام

انواع هولوگرام‌ها

هولوگرام‌ها انواع و اقسام مختلفی دارند. هر کدام از این مدل‌های هولوگرام‌ها می‌توانند برای یک نوع استفاده مناسب باشند و به همین دلیل نیز پیش از سفارش هولوگرام‌ و همچنین قبل از آن که بخواهید به طور قطعی تصمیم بگیرید که کدام نوع از هولوگرام‌ها می‌تواند گزینه بهتری برای شما به حساب بیاید، باید با انواع آن‌ها آشنا شوید و سپس خرید خود را انجام دهید.

هولوگرام‌های عمومی

اولین مدل از هولوگرام‌ها مربوط به هولوگرام‌های عمومی می‌شود. معمولا هولوگرام‌های عمومی می‌توانند صرفا دارای کلمه اصلی و یا original بر روی خود باشند و برای هر نوع محصولی هم می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. این نوع از هولوگرام‌ها به صورت چاپ شده و آماده موجود می‌باشند و به سادگی می‌توانید آن‌ها را تهیه کرده و از آن‌ها استفاده کنید.

هولوگرام‌های ماتریکسی

این مدل از لیبل‌ها معمولا با گرد هم آمدن تعداد بی‌شماری از نقطه‌ها ساخته می‌شوند و به دلیل شیوه ساختی که برای آن‌ها در نظر گرفته می‌شود، امنیت بسیار بالایی هم دارند. همین مسئله سبب شده است تا از انواع هولوگرام‌های ماتریکسی برای محصولات و کالاهایی که دارای ارزش بالایی هستند، استفاده شود.

هولوگرام‌های دو بعدی

هولوگرام‌های دو بعدی که تقریبا مدل‌های ساده اما پر کاربرد و رایجی هستند، به همان لیبل‌هایی گفته می‌شوند که حالتی رنگین کمانی داشته و معمولا نیز اطلاعات محصول و شرکت تولید کننده آن همچون کد محصول، نام شرکت و… به صورت چند لایه بر روی هم چاپ می‌شوند. این نوع از هولوگرام‌ها از نوع هولوگرام‌های عمومی، کمی پیشرفته‌تر هستند، با این وجود به دلیل شیوه طراحی و ساختی که دارند، می‌توانند بسیار مفید واقع شوند.

بازیگری محبوب به نام دواین جانسون

جمع بندی

همان طور که متوجه شدید، هولوگرام‌ها و لیبل‌ها می‌توانند در معرفی محصول و همچنین ارزش بخشی به محصول اهمیت بسیار زیادی داشته باشند. این موضوع سبب می‌شود تا افرادی که دارای برند خاصی هستند و همچنین قصد عرضه محصولی خاص به بازار را دارند، بتوانند هرچه بهتر و دقیق تر خود را معرفی کنند. به همین خاطر است که توصیه می‌کنیم تا حتما درخصوص چاپ و استعلام قیمت هولوگرام دقت لازم را داشته باشید که در نهایت بتوانید محصول باکیفیتی را تحویل بگیرید.

برگرفته از وب سایت https://www.iran-hologram.com/

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا