اخبار حاشیه بازیگران

ماجرای پست جنجالی حسام نواب صفوی چه بود ؟

تصویر منتشر شده در اینستاگرام حسام نواب صفوی، وکیل و بازیگر سینما و تلویزیون در شبکه‌های اجتماعی، واکنش متفاوت کاربران و فعالان رسانه‌ای را به دنبال داشته است.

ماجرای پست جنجالی حسام نواب صفوی چه بود ؟

ماجرای پست جنجالی حسام نواب صفوی چه بود ؟

ماجرای پست جنجالی حسام نواب صفوی چه بود ؟

بیوگرافی حسام نواب صفوی

در بیوگرافی حسام نواب صفوی میخوانیم: او متولد 22 شهریور 1353 در تهران ، بازیگر و وکیل است

حسام نواب صفوی تنها وکیل سینمای ایران است. قهرمان‌های سینمایی ما در دهه 80 معمولاً کار سختی را در مقابل حسام نواب صفوی داشتند. او بارها در نقش ضدقهرمان‌های بدجنس و سرسخت، روبه روی چشم رنگی‌های آن سال‌ها قرارگرفته است. حتماً نقشش در فیلم‌هایی همچون «کلاغ‌پر»، «مهمان»، «سوغات فرنگ»، «ازدواج به سبک ایرانی» و … را به یاد دارید. برعکس در تلویزیون معمولاً در جایگاه بزرگان تاریخ این مرزوبوم ایفای نقش کرده است. همان‌قدر که می‌تواند منفور و شرور باشد، می‌تواند مثل شهید نواب صفوی (نقشش در مجموعه معمای شاه) و حاج رسول (اخراجی‌ها) بزرگ و دوست‌داشتنی هم باشد. تن صدا، استایل و ابهت خاص خودش را دارد و در دنیای واقعی هم همان‌قدر جدی و مغرور به نظر می‌آید. اما خودش می‌گوید که کسانی که او را می‌شناسند، می‌دانند که او چقدر راحت و به قول خودمان خاکی است. او به‌جز بازیگری و وکالت در موسیقی هم سررشته دارد که به‌طور کامل به آن خواهیم پرداخت.

ماجرای پست جنجالی حسام نواب صفوی چه بود ؟

قد حسام نواب صفوی

در بیوگرافی حسام نواب صفوی قد او 187 سانتی متر است.

تحصیلات حسام نواب صفوی

حسام نواب صفوی سال‌های ابتدایی تحصیلش را در مدرسه سلمان فارسی و دبیرستان منتظری قلهک به پایان رساند. وقتش بود تا رشته‌ای را ادامه تحصیل در دانشگاه انتخاب کند. انتخابی دشوار از میان موسیقی که عاشقش بود و حقوق که علاقه و اصرار پدرش بود. درنهایت هم از هردو رد شد و پلان سومش را رو کرد. حسام نواب صفوی وارد دانشگاه آزاد اسلامی شد و دوره لیسانسش را در رشته کارگردانی سینما گذراند. اما پرونده علم‌آموزی او با همین انتخاب بسته نشد. در بیوگرافی حسام نواب صفوی جالب است بدانید نواب صفوی بعدها دوباره کنکور داد و دانشجوی رشته حقوق در دانشگاه تهران شد. نسب پدری بالاخره کار خودش کرد آقای بازیگر اکنون یک وکیل پایه‌یک دادگستری است.

مرجانه گلچین با تغییر چهره جدیدش جنجالی به پا کرد
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا