اخبار حاشیه بازیگران

عکس های فیلم جدید مهران مدیری لو رفت

فیلمبرداری «ساعت ۶ صبح» به نویسندگی و کارگردانی مهران مدیری در تهران ادامه دارد. فیلم سینمایی «ساعت ۶ صبح» دارای قصه ای ملتهب و اجتماعی بر اساس طرحی از عباس رافعی و علی اوجی است.در اين فيلم بازیگراني چون سمیرا حسن پور، مهرداد صدیقیان، مونا فرجاد، مهران مدیری، تینو صالحی و سعید زارعی ايفاي نقش مي‌كنند.در ادامه عکس هایی از فیلم ساعت 6 صبح را میبینید.

فیلم سینمایی ساعت 6 صبح

عکس های فیلم سینمایی ساعت 6 صبح

عکس های فیلم سینمایی ساعت 6 صبح

عکس های فیلم سینمایی ساعت 6 صبح

عکس های فیلم سینمایی ساعت 6 صبح عکس های فیلم سینمایی ساعت 6 صبح

علت عدم حضور مهران مدیری در رسانه های اجتماعی چیست ؟

پس از هفت ماه سکوت و غیب مهران مدیری بازیگر و کارگردان مشهور سینمای ایران به تازگی تصویری از او به همراه فردی دیگر در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که نشان میدهد چهره او بسیار شکسته شده.

تغییر چهره مهران مدیری

مهران مدیری حدود ۷ ماه است که نه در رسانه ای دیده شده و نه در اینستاگرام فعالیتی داشته است. آخرین بار هم او یادداشتی گلایه آمیز منتشر کرده و گفته بود که با او دشمنی دارند و دست به شایعه سازی می زنند.مدیری از اطرافیان اش هم گلایه کرده بود که در برابر شایعه ها سکوت کرده اند و بعد هم گفته بود که از مهران مدیری بودن خسته است.

تغییر چهره مهران مدیری

بالاخره دختر مهران مدیری هم مدل شد

یکی از به یادماندنی‌ترین کارهای روژان آریا منش، نقشش به عنوان دختر مهران مدیری در سریال دردسر والدین بود.روژان آریا منش این روزها مدل شده است.این روزها روژان آریامنش از دنیای بازیگری فاصله گرفته و عکس‌های مدلینیگی از خود منتشر می‌کند.

بالاخره دختر مهران مدیری هم مدل شد

بالاخره دختر مهران مدیری هم مدل شد

بیوگرافی مهران مدیری

در بیوگرافی مهران مدیری میخوانیم وی از بازیگران مرد ، کارگردان ، خواننده و مجری معروف سینما و تلویزیون در هجدهمین روز از فروردین ماه سال 1346 از پدر و مادری اراکی در یکی از مناطق جنوبی تهران به نام میدان بروجردی در آسیاب دولاب به دنیا آمده است .در ادامه بیوگرافی مهران مدیری آمده است او علاوه بر بازیگری و کارگردانی در زمینه های دیگری مثل خوانندگی، مجری گری، طراحی صحنه و لباس، مجری طرح، صداپیشگی و تهیه کنندگی نیز فعالیت دارد. او دانشگاه را بخاطر حضور در جنگ تحمیلی ناتمام گذاشتد سپس از تئاتر شروع کرد و با کارگردانی درخشید و حالا قدرتمندترین چهره سیاسی فرهنگی ایران است.

از نکات خواندنی بیوگرافی مهران مدیری این است مجلهٔ نیوزویک در مقاله‌ای مدیری را بیستمین مرد قدرتمند سال ۲۰۰۹ میلادی در ایران نامید.

مهران مدیری با کت لی

خانواده مهران مدیری

در بیوگرافی مهران مدیری میخوانیم مهران مدیری آخرین فرزند خانواده ۶ نفری است. او سه برادر بزرگ‌تر به نام‌های محسن، مسعود و مهرداد دارد.پدرش کارمند وزارت نیرو و هنر دوست بود و مادرش خانه دار است ، برادر بزرگتر پیانیست قابلی است و برادر دومش نیز نقاش بوده و در سوئد زندگی می کند

کودکی مهران مدیری و اولین تئاتر

در بیوگرافی مهران مدیری آمده است کودکی او اصلا شبیه بچه های دیگر نبود.

دوستان زیادی نداشت و احساس تنهایی می کرد دوست داشت تنها در اتاق نشسته و کتاب هایش را ورق بزن ، اسم هایشان را حفظ کند و عکس هایشان را نگاه کند.

در کودکی شر و شور نبود اما بسیار کنجکاوی می کرد به طوری که در غیاب برادرش به اتاق او می رفت و تمام کتاب های نقاشی اش را زیر و رو می کرد.

کودکی مهران مدیری

شروع فعالیت های هنری

فعالیت های هنری خود را از نخستین سال های نوجوانی شروع کرد و تا قبل از ورود به رشته تئاتر در دانشگاه ، چندین اثر نمایشی به عنوان بازیگر حضور داشت.

اولین تئاتر زندگی اش را در دبستان تجربه کرد و با همان نقش نشان داد هنر در خونش است .

کودکی مهران مدیری در مدرسه

کار حرفه ای با تئاتر و رادیو

سال 1362 در 16 سالگی تئاتر حرفه ای را زیر نظر کارگردان هایی چون «قطب الدین صادقی» و «میکائیل شهرستان» شروع کرد. مهران مدیری بعد از گرفتن دیپلم وارد دانشگاه شد.

عکس زیرخاکی از جوانی های مهران مدیری

علت ترک دانشگاه

تحصیلات آکادمیک او در رشته تئاتر به دلیل حضورش در جبهه های جنگ ناتمام ماند اما عشق او به هنرهای نمایشی بار دیگر او را به عرصه نمایش در تئاتر و رادیو کشانید.

در یکی از قسمت های برنامه دورهمی ، مهران مدیری گفت که در عملیات والفجر 8 حضور داشته است.

عکس قدیمی از مهران مدیری

شما در حال مطالعه بیوگرافی مهران مدیری در بازیگرآنلاین هستید.برای اطالاعات بیشتر در مورد بیوگرافی مهران مدیری با ما در ادامه همراه باشید.

گویندگی

سال 1368 در 22 سالگی به رادیو رفت و در برنامه داستان شب به مدت 6 سال گویندکی کرد و در سال 1372 وقتی 26 ساله بود به همراه داریوش کاردان اولین برنامه طنز را برای نوروز ساخت.

ازدواج مهران مدیری

مهران مدیری در سال 1369 وقتی 23 ساله بود ازدواج کرد که ثمره این زندگی یک پسر بنام فرهاد متولد 1370 و یک دختر بنام شهرزاد متولد 1375 می باشد.

ماجرای انتشار عکس همسر!

از عکس زیر بعنوان تصویر همسر واقعی مهران مدیری یاد شده است که صحت نداشته و این عکس یکی از طرفداران مقیم آمریکای ایشان می باشد

ماجرای جنجالی سرقت گردنبند طلا از علیرام نورایی چه بود ؟

این خانم از نظر چهره شباهت زیادی به خود آقای مدیری هم دارد.

مهران مدیری و عکسی منسوب به همسرش

شغل همسر مهران مدیری

همسر مهران مدیری فارغ التحصیل رشته هنر و ادبیات است او خانه‌ دار است و برای خودش مینویسد و هیچ وقت دغدغه انتشار نوشته‌ هایش را نداشته است

اسم پسرشان فرهاد را هم مادرش انتخاب کرده و بعد از آن آقای مدیری زیاد از این اسم در شخصیت‌ های تلویزیونی‌ اش استفاده کرده است.

فرزندان مهران مدیری

بیوگرافی پسرش فرهاد مدیری

فرهاد مدیری متولد 18 اردیبهشت 1370 در تهران ، تحصیلکرده هنرستان موسیقی می باشد که دانشگاه را خارج از کشور گذرانده است

او حالا یک گروه موسیقی دارد و اغلب در کارهایش پدرش بعنوان آهنگساز حضور دارد.

مهران مدیری و پسرش فرهاد

بیوگرافی دخترش شهرزاد مدیری

شهرزاد مدیری متولد 13 بهمن 1375 در تهران ، فارغ التحصیل رشته طراحی لباس است

علاقه ای به بازیگری ندارد و چند سالیست به همراه دوستانش یک برند طراحی لباس بنام لورلای دارد که صفر تا 100 طراحی و دوخت را برعهده دارند.

مهران مدیری و دخترش شهرزادعلایق مهران مدیری

از نکات پرجستجو در بیوگرافی مهران مدیری علایق اوست. برای آشنایی بیشتر با بیوگرافی مهران مدیری در ادامه با ما همراه باشید.

علاقه به زیست شناسی

در بیوگرافی مهران مدیری میخوانیم برادر مهران مدیری رشته اش زیست شناسی بود و همین باعث شد که او به زیست شناسی هم علاقمند شود و کتاب های زیادی در این زمینه بخواند.

تنفر از ریاضی و جبر

در بیوگرافی مهران مدیری آمده است در ریاضیات همیشه خنگ بود ، هنوزم که هنوز است علت ریاضیات در جهان را نمی داند

به نظرش بیهوده ترین و پوچ ترین درس است و هیچ وقت نمره ای بالاتر از 2 در این درس نگرفت ! به عقیده او ریاضی فقط در حد جمع و تفریق مفید فایده است

آدم غمگینی هستم

مهران مدیری در ادامه بیوگرافی اش میگوید خیلی ها می گویند آدم غمگینی هستی که این حرف درست است ، در طول روز غمگینی ام به شادی هایم می چربد ، زود هم خودش را نشان می دهد.

به قول یکی از دوستان ، غم اگر به جاهای ناجور نکشه ، چیز خیلی بدی نیست می تواند منشا خلاقیت هم باشد، ظاهرا در شرق برای غم نسبت به شادی اصالت بیشتری قائلن.

سه سال در جنگ

حامد بهداد درباره بیوگرافی مهران مدیری نکته جالبی می گوید: چند وقت پیش مهران را دیدم ، فهمیدم که او سه سال در جبهه جنگیده ، من این را نمی دانستم؛ شگفت زده شدم

بیستمین قدرتمند ایران

همانطور که در ابتدای مطلب بیوگرافی مهران مدیری گفتیم وی سال 2009 در مقاله نیوزویک بعنوان بیستمین فرد قدرتمند ایرانی از نظر فرهنگی و سیاسی معرفی شد که رابطه بسیار صمیمی با جواد ظریف نیز دارد.

دکترای افتخاری

از نکات جالب و عجیب بیوگرافی مهران مدیری مدرک دکترای افتخخاری اوست. دانشگاه لیبرتی آمریکا به پاس فعالیت های هنری و انسانی مهران مدیری، طی مراسمی در 21 تیر 1390 در لس آنجلس مدرک دکترای افتخاری  به وی اهدا کرد.

مدیری بعلت ضبط سریال «قهوه تلخ» نتوانست در این مراسم حضور پیدا کرد اما دکتر رونالد به نمایندگی از وی این مدرک را دریافت و حمید سلطانی در ایران به او رساند.

ماشین باز حرفه ای

در بیوگرافی مهران مدیری میخوانیم او یک ماشین باز حرفه ای است و به گفته دوستانش هر ماه یکی دو ماشین عوض میکند، او کلکسیونی از ماشین های لوکس نیز دارد.

فیلم های مورد علاقه

در ادامه بیوگرافی مهران مدیری در مورد فیلم های مورد علاقه اش گفته شده فیلم «هملت» به کارگردانی گریگوری کوزینتسف را چهل دفعه دیدم و ممکن است هشتاد دفعه دیگر هم ببینم، «باراباس» هم یکی از فیلم‌ های محبوب من است.

فیلم «پاپیون» به کارگردانی فرانکین جی شافتر را هم خیلی دوست دارم.

مهران به پدرش رفته است

به گفته هم محله ای های قدیمی اش ، او به پدرش رفته و از نظر خلق و خو بسیار به وی شبیه است ، متاسفانه پدرش بخاطر سکته چند سال پیش فوت کرد.

سید است

از نکات قابل توجه بیوگرافی مهران مدیری که نیاز به جستجوی بیشتری دارد این است که مهران مديری سيد اولاد پيغمبر (ص) است !

او سيد طباطبايی می باشد و در یکی از برج های قیطریه ساکن است و مادرش نیز در یک مجتمع در کنار واحد او زندگی می کند.

ناگفته ها از جنگ

در بیوگرافی مهران مدیری آمده است او در جنگ هم فعالیت هایی داشته است. به گفته ی خودش : از سال 66 تا 68 برای گذراندن خدمت سربازی در جبهه بودم ، در عملیات «مرصاد» و «حلبچه» حضور داشتم ، از از راه دور به دشمن سنگ هم می‌ زدیم !

یه مدت آرپیجی زن بودم و چند ماهی هم راننده آمبولانس بودم ، در جبهه هم هر كارى از دستم بر مى‌ آمد انجام می‌ دادم.

بازیگر اصلی سریال wendnesday در گذشت

سال های 1365 هم در جبهه برای رزمنده ها در سنگرها نمایش بازی می کردیم.

شاعر با سابقه

شاید جالب باشد در بیوگرافی مهران مدیری بدانید مدیری یک شاعر با سابقه می باشد.

به گفته خود شعرهایش به سه دوره نوجوانی، دوران جنگ و امروزه تقسیم می شوند که بیشتر حالا شعرهای عاشقانه هستند و بزودی به چاپ می رسند.

معدن اشعار

در بیوگرافی مهران مدیری به نکات جالبی بر میخوریم از جمله این که او حفظیات بی نظیر شعری هم دارد ، تمام شعرهای خیام .وی میگوید بخش عمده ای از شعرهای سعدی و حافظ را می توانم از حفظ بخوانم.

همه کارهای لورکا، دو سوم آثار شاملو، شعرهای نیما یوشیج بطور کامل، مادام شیمبورسکا و … را هم حفظ است !

علاقه به موسیقی کلاسیک

در بیوگرافی مهران مدیری از زبان خودش میخوانیم : بخاطر برادر بزرگم محسن که نقاش و پیانویست است از کودکی زمانی که 4 – 5 ساله بودم موسیقی کلاسیک را حفظ شدم و این سبک را خیلی خوب می شناسم.

شایعه برادر ناتنی امید خواننده

ماجرا از اینجا آغاز شد که شبکه ماهواره ای PMC که فعالیتش در زمینه پخش موزیک است با امید خواننده مصاحبه ای انجام داد و این خواننده درباره سوالاتی که از وی پرسیده شد که در ایران آیا اقوامی یا دوستانی داری؟ گفت: “بله مهران مدیری که برادر من است و با او رابطه خیلی خوبی دارم” همین جمله امید سلطانی باعث شد که رسانه ها به این خبر بپردازند و درباره این چهره سرشناس خبرهای متفاوت و مختلفی منتشر کنند.

این خبرها آنقدر مورد توجه قرار گرفت که چندی پیش یکی از خبرنگاران از مهران مدیری پرسید: “آیا امید سلطانی خواننده معروف لس آنجلسی برادر شماست؟” و مهران مدیری گفت: خیر.

مهران مدیری و امید خواننده لس آنجلسی

مشکل با محراب و پیمان قاسم خانی

بین من و برادران قاسمخانی هیچ مشکلی وجود ندارد و با هم دیگر اختلافی نداریم. او در باره صحبت های پیمان قاسمخانی که گفته بود شماره مهران مدیری را ندارد گفت : او حتما شوخی کرده چون تا چند پروژه قبل اگر به مشکلی در فیلمنامه می خوردیم به او زنگ میزدیم و با او مشورت می کردیم و او هم کمک می کرد. فقط از یک جایی او تصمیم گرفت به سینما برود و من در ساخت سریال ماندم همین و مشکل خاصی نبود. او در محراب قاسمخانی و جدایی از دورهمی گفت : دورهمی برای محراب بود اصلا محراب من را به برنامه آورد و من قصدی برای کارگردانی در این مجموع نداشتم اما در روز های اول پخش اسم محراب را حذف کردند و یک بار گفتند باید او نباشد. من بعد از این موضوع به او زنگ زدم گفتم رازی هستی من این پروژه را ادامه بدم که محراب گفت آره مشکلی نیست. و بعد از صحبت های که شد کارگردانی کار هم به من واگذار شد. اما ایده دورهمی برای محراب بود در این شکی نیست.

مهران مدیری به همراه محراب و پیمان قاسم خانی

ثروت مهران مدیری و بادیگار های او

مدیری درباره اینکه آیا الان پولدار است گفت خدا شکر وضعیت مالی ام خوب است و زندگی جمع جوری دارم و زندگی که همه چی آب طلا باشه ندارم. درباره اینکه من کلکسیون ساعت دارم نه من فقط 6 تا ساعت دارم یک ماشین و یک سیم کارت اعتباری و در کل زیاده خواه نیستم و از بچگی اینطوری بود در یک خانواده متوسط سطح پایین بزرگ شدم از 10 سالگی وارد بازار کار شدم پادویی کردم ، نانوایی بودم کتاب فروختم ، تعمیرات ساعت کردم ، حمالی کردم و خیلی کار های دیگه تا به اینجا رسیدم. او همچنین گفت من بادیگار ندارم این ها همه از فضای مجازی آمده است افرادی که همراه من در مراسم ها هستند مسئول همان مکان هستند که باید از افرادی که مردم آن ها می شناسند امنیت آن ها را برعهده بگیرند. در برخی از جاها پیش آمد که من بادیگار ها را از دست مردم نجات دادم جایی بود انقدر بادیگار ها تحت فشار بودند من آن ها از زیر دست و پا نجات می دادم و این ها همه از محبت مردم است که مردم خنده کردند گفت واقعا این لطف مردم است و نمی شود چیزی دیگر آن را نامید.

مهران مدیری و دو بادیگارد غول پیکر

شما در حال مطالعه بیوگرافی مهران مدیری در بازیگرآنلاین هستید. برای اشنایی بیشتر با فیلم های او با ما در ادامه همراه باشید.

صحبت های مدیری درباره خودش

مصاحبه ای در مورد بیوگرافی مهران مدیری از خودش انجام دادیم که در ادامه میخوانیم: من آدمی درون گرا و کم حرف در زندگی شخصی خودم هستم و اصلا آدم شوخ و اینکه مجلس گرم کنی نیستم. اما جلوی دوربین می روند یک آدم دیگه می شوم.

عکس دیده نشده از 25 سالگی کتایون ریاحی

او درباره اینکه مهران مدیری سیگار می کشد گفت : بله از شما چه پنهون الان دارم میمیرم که با خنده افرادی که آنجا بودند مواجعه شد و مردم شروع کردند که های مدیری نکش نکش که مدیری در پاسخ این همه گفت چشم چشم.

او همچنین گفت که ورزش کار نیز است و همیشه ورزش می کند. در فضای مجازی گفتند مواد میخوره نه من ورزش های رزمی می کنم و اسنوکر انگلیسی را حرفه ای بازی می کنم و فقط سیگار می کشم.

فضای مجازی

مدیری درباره این واکنش جالبی داشت فضای مجازی دارد ما را می کشد. و لعنت به کسی که دوربین را روی گوشی گذاشت کسی که اینستاگرام ، فیس بوک و .. اختراع کرد. البته همه تقصیر مردم نیست کسانی که خوراک به این فضا می دهند هم مهم است مثل خبرگزاری ها و رسانه های که گفتیم. و امیدوارم این فضا از شرایط خارج شود.

ستاره سازی مهران مدیری در سینما و تلویزیون

در بیوگرافی مهران مدیری میخوانیم او یک ستاره ساز است، او بازیگران زیادی را به دنیای سینمایی ایران معرفی کرده که هرکدام از آنها در حال حاضر جزو سوپراستارهای گران قیمت محسوب می شوند. از جمله آنها می توانیم: نصرالله رادش، جواد عزتی، هادی کاظمی، محمدرضا هدایتی و شایان احدی فر را نام ببریم.

ورود به دنیای بازیگری

اولین کار تلویزیونی و شهرت

در سال 1372 وقتی 26 ساله بود بعنوان بازیگر در مجموعه «نوروز 72» به کارگردانی داریوش کاردان کنار علی عمرانی و فریبا متخصص برای اولین بار دیده شد ، این مجموعه طنز در ایام نوروز روی آنتن تلویزیون رفت و مخاطبان زیادی را به خود جلب کرد. فریبا متخصص، ارژنگ امیرفضلی و مرحوم داوود اسدی از دیگر بازیگران این سریال طنز بودند.  مهران مدیری در همان سال با بازی در فیلم سینمایی دیگه چه خبر بازی در سینما را با فیلمی از تهمینه میلانی تجربه کرد.

تا سال ۱۳۷۲ با نمایش‌های زیادی چون: شوخی، تلگراف، آرسنال، پانسیون، سیمرغ، هملت، کیسه بوکس و… روی صحنه رفت. همچنین در این دوران به عنوان بازیگر در نمایش‌های رادیویی قصه‌های شب نیز حضور داشت.

مهران مدیری در باغ گیلاس

مهران مدیری با بازی در سریال باغ گیلاس اولین نقش جدی اش را در تلویزیون بازی کرد و توانست مورد توجه مخاطبان قرار گیرد، این سریال در سال 1372 ساخته و در سال 1373 از تلویزیون پخش شد و با استقبال خوبی از سوی مردم روبرو شد. داستان باغ گیلاس زندگی دو برادر به نام های محسن با بازی مهران مدیری و امیر با بازی عبدالرضا اکبری را روایت میکند که یک باغ به آن ها به ارث رسیده و بخاطر اختلاف سلیقه در چگونگی استفاده از آن مقابل یکدیگر قرار میگیرند. جمشید مشایخی، نیکو خردمند و دانیال حکیمی از دیگر بازیگران این سریال هستند.

آغاز بازی و کارگردانی مجموعه های طنز

مهران مدیری در پرواز 57

او در همان سال مجموعه طنز پرواز 57 را ساخت و قدم در دنیای کارگردانی گذاشت، این مجموعه تلویزیونی طنز در سال 1372 ساخته و در دهه فجر همان سال از شبکه اول سیما پخش شد. مهران مدیری علاوه بر کارگردانی به عنوان یکی از بازیگران اصلی در این مجموعه حضور داشت، رضا عطاران، نادر سلیمانی و نصرالله رادش از دیگر بازیگران این مجموعه طنز بودند.

مهران مدیری در پرواز 57

مهران مدیری در ساعت خوش

مدیری بعد از موفقیت در سریال پرواز 57 در همان سال دست به ساخت سریال دیگری با عنوان ساعت خوش زد، این سریال طنز زمینه ورود و معرفی بسیاری از بازیگران را در عرصه طنز فراهم آورد. ساعت خوش در سال 1373 ساخته و از شبکه اول سیما پخش شد ، مهران مدیری علاوه بر کارگردانی به عنوان یکی از بازیگران اصلی در این مجموعه حضور داشت. حمید لولایی، رضا عطاران، رضا شفیعی جم و نادر سلیمانی از دیگر بازیگران این مجموعه طنز بودند. پخش مجموعه ساعت خوش دراوج خودش متوقف شد طوری که عوامل و بازیگران این سریال را هم شوکه کرد، مهران مدیری بعد از این سریال برای مدتی ممنوع التصویر شد.

مهران مدیری در ساعت خوش

صحبت های مدیری درباره ساعت خوش

او درباره ساعت خوش گفت : آن زمان کلی استعداد کنار هم جمع شده بودند. در ادامه مجری ها درباره ممنوع کاری مدیری سوال پرسیدند که مهران مدیری اینطور پاسخ داد خودم هنوز نمی دانم چه شد چه کسی این دستور را داد. فقط به ما گفتند صلاح است که کار نکنید و هر تمام عوامل ساعت خوش را ممنوع کار کردند حتی تصویر بردار و … و من چون کارگردان بودم ممنوع کاری من بیشتر بود حتی اجازه اینکه به صدا و سیما یا رادیو وارد شوم نداشتم و یک بار رفتم دوستانم را ببینم با مشت و لگد بیرونم کردند.

دوران خیلی بدی بود بعضی اوقات پیش می آمد که پول نداشتم نون بخرم تا خانواده ام بخورد پسرم آن زمان فقط 3 سال داشت انقدر گریه می کرد تا بیوش شود و بخوابد و هیچی برای خوردن نبود. حتی اجازه کار کردن در پشت صحنه های فیلم ها را نداشتم در چند کار سینمایی انتخاب شدم و در یکی هم تست گریم رفتم و جلوی دوربین هم رفتم که یکبار گفت اند که این باید نباشه و من کنار گذاشتن وی درباره سوالی که وضعیت بقیقه ای بازیگران ساعت خوش در دوره ممنوع کاری چه بود گفت وضع آن هم خیلی بد بود شنیدم بعضی آن ها در آن زمان هندوانه ، باربری و خیلی کار های دیگه می کردند و وضعیت خیلی بد بود.

عکس دیده نشده از سیگار کشیدن الهام چرخنده

بیشتر بچه ها در همون زمان ازدواج کرده بودند ببین پاقدم خانوم هاشون چی بوده (خنده) امیر ارژنگ ، نادر سلیمانی ، نصر الله رادش و چند نفر دیگه همون موقع تازه ازدواج کرده بودند که ممنوع کار شدند. وی درباره اینکه چجوری برگشت گفت یک روز آمدند و گفتند که شما می توانید در پشت صحنه کار کنیم اما بازی نمی توانیم بکنیم و بعد گذشت مدتی گفتند که بازی هم می توانی بکنی که شرایط خدا شکر بهتر شد. او همچنین در بخشی گفت که اگر این اتفاق پیش نمی آمد مسیر زندگی نمی دانست چه می شود و صد در صد اینجا نبوده چون شاید اگر ممنوع کار نمی شده به سمت بازیگری میرفته و شاید کارگردانی نمی کرده و خیلی چیزهای دیگه که شاید پیش می آمده.

مهران مدیری در پاورچین

مدیری پس از آن در مجموعه های طنز زیادی از جمله سال خوش، نوروز 76، جُنگ 77، ببخشید شما، پلاک 14 ، نود شب، طنز 80 و سریال دردسر والدین به فعالیت پرداخت. مدیری در سال 1381 مجموعه تلویزیونی پاورچین را ساخت و توانست بار دیگر مخاطبان زیادی را به خود جلب نماید. پیمان قاسمخانی سرپرستی نویسندگان این سریال را به عهده داشت، سریال درباره مردی به نام فرهاد(مهران مدیری) برره ای است که برای تحصیل به تهران آمده و با مهتاب ازدواج میکند و داماد سرخانه میشود. جواد رضویان، محمدرضا هدایتی و سحر ذکریا از دیگر بازیگران این مجموعه طنز هستند.

مهران مدیری در پاورچین

مهران مدیری در نقطه چین

مدیری در سال بعد یعنی در سال 1382 طنز نقطه چین را برای پخش از شبکه سوم سیما ساخت و با استقبال خوب مردم روبرو شد، رضا شفیعی جم با بازی در نقش بامشاد باعث شهرت این سریال شد طوری که بیشتر مردم این سریال را با نام بامشاد میشناختند. مهران مدیری همانند کارهای قبلی خود در این مجموعه به عنوان کارگردان و بازیگر نقش اصلی حضور داشت و نقش اردلان پشندی را ایفا کرد. سعید پیردوست، سیامک انصاری و محمدرضا هدایتی از دیگر بازیگران این مجموعه هستند.

مهران مدیری در نقطه چین

مهران مدیری در شب های برره

مدیری بعد از ساخت سریال دردسر والدین در سال 1384 طنزی متفاوت به نام شب هایی برره را کارگردانی کرد ، این مجموعه تلویزیونی درباره روستایی خیالی به نام برره است که هر بار اتفاق جدیدی برای ساکنان آن می افتد. اصطلاحات وکلمات جدیدی که توسط نویسندگان این مجموعه ساخته و در سریال به کار برده میشد تا مدتها بر سر زبان مردم بود و به جرات می توان گفت این مجموعه طنز یکی از پر طرفدار ترین و زیباترین طنزهای چند دهه اخیر صدا و سیمای ایران بود.

مهران مدیری در شب های برره

مهران مدیری در باغ مظفر

او در سال 1385 مجموعه طنز باغ مظفر را ساخت، این سریال با آنکه مخاطبان زیادی را به خود جلب کرد ولی نتوانست به اندازه شب های برره موفق باشد. داستان سریال درباره دو خان است که در یک باغ زندگی میکنند و به خاطر اختلاف سلیقه با مشکلاتی مواجه میشوند که داستان سریال را جذاب میکند. مهران مدیری در این سریال علاوه بر کارگردانی نقش مظفرخان را بازی میکند که دو فرزند دارد که نقش آن ها را سیامک انصاری و سحری جعفری جوزانی بازی میکنند.

مهران مدیری در باغ مظفر

مهران مدیری در مرد دو هزار چهره

سریال مرد دو هزار چهره در سال 1388 آخرین سریال مهران مدیری برای تلویزیون بود و بعد از آن فعالیت خودش را در سینما و سینمای خانگی ادامه داد.  این مجموعه تلویزیونی در ادامه سریال مرد هزار چهره ساخته و در 13 قسمت در ایام نوروز از شبکه سوم سیما پخش شد. مهران مدیری علاوه بر کارگردانی این اثر به عنوان بازیگر اصلی در این سریال حضور داشت.

مهران مدیری در مرد دو هزار چهره

رفتن از تلویزیون و ورود به شبکه نمایش خانگی

مهران مدیری در قهوه تلخ

پس از پخش سریال مرد دوهزارچهره در سال ۱۳۸۸، تصمیم مهران مدیری بر ساخت و پخش سریال جدیدی به نام قهوه تلخ برای صدا و سیما بود اما به دلایل نامعلوم با موافقت مسئولان صدا و سیما همراه نشد، از دلایل عدم موافقت به مسائل مالی، محتوا و داستان سریال اشاره شده‌است.سرانجام در شهریور ۱۳۸۹ این مجموعه در شبکه نمایش خانگی توزیع شد. این سریال به موفق‌ترین سریال شبکه نمایش خانگی در آن سال تبدیل شد و به عنوان پرفروش‌ترین سریال شبکه نمایش خانگی لقب گرفت.

بهاره رهنما داغدار عزیزش شد

آغاز داستان این سریال در مورد نیما زند کریمی، استاد دانشگاه در رشته تاریخ، شخصی که در زندگی خود با مشکلات مالی مواجه شده‌است، می‌باشد. وی پس از مدتی به این نتیجه می‌رسد که در ایران به تحصیلات مرتبط به تاریخ اهمیتی داده نمی‌شود و تصمیم می‌گیرد به‌طور کلی تاریخ را کنار بگذارد و سعی می‌کند همهٔ کتاب‌هایی که در این زمینه دارد را به کتابخانه اهدا کند. در همین حین با دختری آشنا می‌شود که به تاریخ علاقه‌مند است و به پیشنهاد آن دختر به کاخی می‌رود، در آنجا قهوه‌ای می‌نوشد که او را به گذشته می‌برد.

سیامک انصاری، هادی کاظمی، الیکا عبدالرزاقی و جواد عزتی از بازیگران این سریال پر بازیگر هستند.

مهران مدیری در قهوه تلخ

مهران مدیری در بمب خنده

بمب خنده فیلمی 50 دقیقه ای از مهران مدیری است که در سال 1389 در فضای مجازی منتشر شد و مهران مدیری در واکنش به انتشار آن گفت:

«نکته ای کوتاه با مردم عزیزم… در اردیبهشت سال 1387، یعنی حدودا یک ماه پس از پخش سریال «مرد هزار چهره»، طراحی چند سی دی برای تولید در شبکه نمایش خانگی را شروع کردم که یکی از آنها موضوع ماهواره بود. پس از مرحله نگارش، فیلمبرداری را شروع کردیم که در شهریور ماه سال 87 به اتمام رسید. قبل از اینکه مونتاژ، ساخت تیتراژ و موسیقی این آثار شروع شود، پیشنهاد ساخت سریال «مرد دوهزار چهره» به ما داده شد و ساخت این سریال آغاز شد و کلا از پخش این سی دی ها منصرف شدیم، تا اینکه چند هفته پیش، یکی از همکاران در پروژه «قهوه تلخ»، سی دی ماهواره را برای من فرستاد و گفت از یک دستفروش خریداری کرده است. نمی دانم چگونه این سی دی به بیرون راه پیدا کرده، به شبکه قاچاق رسیده و با این سرعت توانسته اند برای آن جلد بسازند، اسم بگذارند و حتی امضای من در «قهوه تلخ» را پشت آن چاپ کنند. این موضوع به شدت در حال پیگیری است که به زودی توسط مطبوعات به اطلاع شما خواهد رسید.

مهران مدیری در ویلای من

مدیری با ساخت مجموعه طنز ویلای من در سال 1391 فعالیتش در سینمای خانگی را ادامه داد، گرچه اغلب بازیگران و عوامل سریال قهوه تلخ در این مجموعه حضور داشتند ولی با این حال نتوانست به اندازه سریال قهوه تلخ موفق باشد. ویلای من داستان زندگی پیرمرد ثروتمندی را روایت میکند که در آستانه مرگ است و از آنجایی که فرزندی ندارد برای انحصار وراثت عکس او را در روزنامه چاپ کرده و از کسانی که او را میشناسند درخواست میشود خودشان را معرفی کنند.

مهران مدیری در ویلای من

ممنوع تصویر شدن مهرام مدیری

مهران مدیری در تهران 1500

حذف تصویر مهران مدیری در تیزری از فیلم تهران 1500 در تلویزیون خبر از ممنوع التصویر شدن این بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون را میداد. تهران 1500 به کارگردانی بهرام عظیمی اولین پویانمایی بلند ساخت ایران بود که در نوروز 92 در سینماهای کشور به نمایش درآمد. داستان فیلم درباره اکبر آقا پیرمردی 160 ساله با بازی مهران مدیری است که در سال 1500 هجری زندگی میکند. بهرام رادان، گوهر خیراندیش و هدیه تهرانی از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

مهران مدیری در تهران 1500

مهران مدیری در شوخی کردم… !

آقای مدیری در سال 1392 مجموعه جدیدی با عنوان شوخی کردم را ساخت و در سینمای خانگی منتشر نمود، هر قسمت از این مجموعه طنز موضوع خاصی را دنبال میکند و معضلات جامعه را در قالب طنز به نمایش میگذارد. شوخی کردم یکی از مجموعه های پر بازیگری است که با حضور بیش از 67 چهره معروف طنز ساخته شد. این سریال در ژانر کمدی ، خانوادگی تولید شده و دارای آیتم های مختلف مثل اتاق عمل، اخبار ، متهم و بازپرس و غیره میباشد. سیامک انصاری، جواد رضویان، بیژن بنفشه خواه و بهنوش بختیاری از بازیگران این سریال هستند.

مهران مدیری در شوخی کردم... !

بازگشت به تلویزیون

در آخرین لحظات سال ۹۲ در شبکه ۳سیما در برنامه ۳ ستاره که مهران مدیری نامزد دریافت بهترین بازیگر نقش اول مرد در سریال‌های برره و مرد هزار چهره شده بود در این برنامه حاضر شد و بعد از ۶ سال دوری از تلویزیون دوباره به جعبه جادویی برگشت و دو جایزه دریافت کرد. مهران مدیری در این برنامه گفت در اوایل سال ۹۳ به تلویزیون برمی‌گردد به سه دلیل:

من فرزند تلویزیون هستم و عمدهٔ زندگیم و همچنین مهمترین آثارم رو در تلویزیون انجام دادم و هیچوقت نمیشه از تلویزیون رفت و برنگشت.

شبکه نمایش خانگی قابل مقایسه با تلویزیون نیست برای اینکه من یک مخاطب 70 میلیونی رو عوض کردم با یک مخاطب 3 میلیونی که این منو آزار داده تو این سال ها.

برای این که احساس می کنم مردم به شدت نیاز دارن به حال خوب، خنده، و به لحظات شاد و این تنها کاریه که از دست من بر می آد و فکر می کنم وقتشه برگردم و این وظیفه رو انجام بدم.

مهران مدیری در در حاشیه

مدیری بعد از سالها دوری از تلویزیون با ساخت سریال در حاشیه به جعبه جادویی برگشت، مدیری علاوه بر کارگردانی در این مجموعه به عنوان بازیگر ، طراحی صحنه و لباس نیز حضور داشت. داستان در حاشیه درباره پزشکی متخصص و متعهد به نام هومن صحرایی است که از طریق استادش مامور می شود بیمارستانی به نام حاشیه را که 80 سال پیش ساخته شده ولی تاکنون راه اندازه نشده را افتتاح کرده و مشغول به کار شود. هومن صحرایی در این مسیر با اتفاقات و مشکلاتی روبرو میشود که فضای طنزآلودی به سریال می دهد، مهران غفوریان، جواد رضویان و شبنم فرشاد جو از دیگر بازیگران این مجموعه طنز هستند. این سریال با حاشیه های زیادی از جمله مخالفت از سوی نهادهای حامی پزشکان روبرو شد و زودتر از موعد از آنتن تلویزیون کنار رفت.

مهران مدیری در در حاشیه 2

مهران مدیری در سال 1394 در حاشیه دو را برای پخش از شبکه سوم سیما ساخت و در 27 قسمت پخش شد، این سریال در ادامه در حاشیه ساخته شده و این بار چهار تن از شخصیت های سریال در اردوگاهی دوره محکومیتشان را میگذرانند و هر بار ماجراهایی برای آن ها رخ میدهد. مهران مدیری در حاشیه دو فقط به عنوان کارگردان حضور داشت و خودش در سریال نقشی را بازی نکرد.

زیبا بروفه بازهم عزادار شد

مهران مدیری در در حاشیه 2

فیلم های بلند مهران مدیری

مهران مدیری در ساعت 5 عصر

ساعت 5 عصر اولین فیلم بلند مهران مدیری است که کارگردانی آن را به عهده داشت، این فیلم سینمایی در سال 1395 تولید و سال 1396 در سینماهای سراسر کشور به نمایش گذاشته شد و توانست فروش 9 میلیارد تومانی داشته باشد. این فیلم داستان زندگی مردی به نام مهرداد پرهام با بازی سیامک انصاری را روایت میکند که همسرش در فرانسه مشغول تحصیل است، پرهام باید تا قبل از ساعت 5 عصر آخرین قسط وام خانه اش را پرداخت نماید، در این میان اتفاقات زیادی برای او رخ می دهد که داستان فیلم را میسازد.

مهران مدیری در ساعت 5 عصر

صحبت های مدیری درباره فیلمنامه ساعت پنج عصر

مصاحبه مهران مدیری ، او در ابتدا درباره نویسنده این کار گفت که خشایار الوند گفت که نویسنده کار او بوده اما شما در تیتراژ اسم خود را به عنوان تهیه کننده و نویسنده و کارگردان قرار دادید؟ موضوع فیلمنامه ساعت پنج عصر به دو سال قبل بر می گردد که من این کار را با کمک خشایار الوند نوشتم. و بعد خودم تغییراتی در فیلمنامه دادم و بعد به کلی فیلمنامه را تغییر دادم و در بخشی در هنگام ضبط کار را نوشتم و دادم بازیگران تمرین کردند و بعد آن را ظبط کردیم. همچنین خود خشایار گفته بود خدا شکر که اسم در این فیلم نیست این فیلم افتضاح است.

حواشی ساعت پنج عصر

مهران مدیری در این باره گفت بعضی از خبرگزاری ها ساعتی از اولین اکران نگذشته بود زده بودن فیلم منفجر کرده بودند و فقط خواستند به من ضربه بزنند مشخص بود از نوشته های آن ها که هیچ مشکلی با فیلم ندارند و فقط هدف آن زمین زدن من بود. مشخص بود که یک جایی نزاشتم بازیگر شوند یا در پشت صحنه کاری کنند و کنیه از من داشتند. و گرنه حداقل یک خوبی از فیلم را می نوشتند فقط می نوشتند کت سیامک انصاری در ساعت پنج عصر قشنگ بوده من این نقد را قبول می کردم ولی هدف آن چیز دیگری بود. من حتی امروز می خواستم اینجا مصاحبه کنند نوشتند بلیط دیدن مصاحبه مهران مدیری جدا باید خریداری شود در حالی که ما فقط بعد از پخش فیلم قرار بود مصاحبه کنیم و هیچ هزینه ای اضافه ای از مردم گرفته نشود. و یکی از خبرگزاری های مهم هم این مطلب را منتشر کرده بود. واقعا نمی دانم چی بگم.

مهران مدیری در هیولا

هیولا یکی دیگر از سریالهای مهران مدیری است که فیلمبرداری آن در سال 1397 آغاز شد و از اردیبهشت سال 1398 در سینمای خانگی توزیع شد. پیمان قاسمخانی در این سریال سرپرست نویسندگان است ، مهران مدیری در این سریال علاوه بر کارگردانی در نقش کامران کامروا به ایفای نقش میپردازد. فرهاد اصلانی، شبنم مقدمی، گوهر خیراندیش و سیما تیرانداز از دیگر بازیگران این سریال هستند. هیولا قصه خانواده ای به نام شرافت را روایت میکند که می خواهند همانند اجدادشان شریف بمانند ولی در اوضاع اقتصادی این روزها شریف بودن کار دشواری است و از سویی نسل جدید به جای شرافت از خانوادشان رفاه و آسایش می خواهند.

چرا این تیپ مریم معصومی حاشیه ساز شد ؟

مهران مدیری در هیولا

مهران مدیری در سریال دراکولا

دراکولا تازه ترین عنوان سریال کمدی مدیری با هنرنمایی مهران مدیری، ویشکا آسایش، محمد بحرانی، سیما تیرانداز، اندیشه فولادوند، گلاره عباسی، بهنام تشکر و نیما شعبان نژاد و نویسندگی امیر برادران و کارگردانی و تهیه کنندگی مهران مدیری محصول سال ۱۴۰۰ کشور ایران است.

سریال دراکولا فصل دوم سریال محبوب هیولا به حساب می‌آید و در آن ماجراهای جذاب و تازه‌ای با حضور شخصیت‌های جدید به تصویر کشیده می‌شوند. هیولا که در زمان پخش عنوان پربیننده‌ترین سریال شبکه نمایش خانگی را بدست آورد، توانست با رویکردی طنزآمیز، مشکلات ناشی از اختلاس و مفاسد اقتصادی را به نمایش بگذارد. این سریال همچنین در بیستمین دوره جشن حافظ جوایزی چون بهترین سریال، کارگردانی و فیلمنامه را کسب کرد و به یکی از موفق‌ترین محصولات نماوا تبدیل شد.

مهران مدیری در سریال دراکولا

مجری گری مهران مدیری

مهران مدیری در دورهمی

برنامه دورهمی در اواخر سال 1394 تولید و با اجرای مهران مدیری در ایام نوروز 95 از آنتن شبکه پنج پخش شد، این برنامه توانست به سرعت توجه مخاطبان را به خود جلب کرده و با استقبال خوبی از سوی مردم روبرو شود.

در ابتدا مهراب قاسمخانی کارگردانی این مجموعه را به عهده داشت ولی از قسمت سیزدهم به بعد بنا به دلایلی کارگردانی آن به مهران مدیری سپرده شد.

مجموعه دورهمی همانند تئاتری است که هر بار حدود 300 نفر تماشاچی به طور زنده آن را تماشا میکنند. هر بار چهره های معروف ورزشی و هنری در این برنامه حضور پیدا کرده و به گفتگو با آقای مدیری مینشینند و در پایان هر برنامه هدیه ای به موزه دورهمی می دهند که در نهایت صرف امور خیریه میشود. برنامه دورهمی در سه فصل ساخته و از شبکه پنج روی آنتن رفت، به گفته عوامل مجموعه دورهمی ساخت سری چهارم این مجموعه در حاله ای از ابهام قرار گرفته و هنوز تصمیمی برای این کار گرفته نشده است.

از زمانی که دورهمی شروع شد نوع برخوردهای مردم با من عوض شد و خیلی مشهود بود. قبلا من را به عنوان بازیگر و کارگردان سریال طنز می شناختند. اما دورهمی یک رابطه عاطفی میان من و مردم برقرار کرد.چراکه من از مشکلات ، دردها ، مسائل سیاسی اجتماعی گفتم و دیدم حس مردم تغییر کرده است.

مهران مدیری در دورهمی

مصاحبه با مهران مدیری و پایان دورهمی

مدیری درباره پایان دورهمی گفت از اول هم قرار بود که این تعداد قسمت ساخته شود. بنظرم دورهمی به یک اوجی رسید و بهتر بود همانجا تمام شود. ما سعی کردیم کار های خوبی در دورهمی مثل کتابخانی و … خیلی از چیزی های خوب را در دورهمی تبلیغ کنیم و کمی کاستی های هم حتما بود و بخاطر اینکه ساختن فصل جدید دورهمی بسیار سخت بود ما در همین فصل آخر بعضی وقت در دعوت از مهمان به مشکل می خوردیم بعضی ها ایران نبودند بعضی ها اجازه به تلویزیون آمدند نداشتند بعضی ها سرکار بودند و بعضی اوقات درباره دعودت به مشکل می خوردیم. او درباره اینکه مهران مدیری چه کسی را دوست داشت در دورهمی مهمان باشد و نشد؟ که این سوال با سر صدای مردم روبه رو شد و هرکی یک اسم را می گفت از شهاب حسینی تا علی دایی و …. چند نفر دیگر که مجری گفت مثال آقای دایی که مهران مدیری جواب داد بله آقای دایی تماس گرفتیم که ایشان گفتند دوست ندارد فعلا در برنامه ای در تلویزیون شرکت کنند و خیلی از عزیزان دیگر اما مهمان که واقعا خودم خیلی دوست داشتم در برنامه بیاید محمد رضا شجریان بود که بخاطر مشکلاتش نتوانست بیاید و چند نفر دیگه که مردم نام بردند. و امیدوار هستیم که با یک پروژه قوی تر و بهتر از دورهمی بتوانیم مهمان خانه های مردم باشیم. او درباره  اینکه آیا مسئولین به شما اجازه برخی از انتقاد ها و زدن حرف ها را در دورهمی داده بودند گفت : نه اصلا اینطور نبود که من مهران مدیری بتوانم این حرف ها را بزنم با هم تعامل داشتیم برخی از صحبت ها را آن قبول نداشتن و برخی را من ولی بالاخره تعامل می کردیم و متن ها چند بار بررسی می شد و  بعضی اوقات از دستشان در می رفت و بعد اینکه پخش می شد متوجه می شدند و آن قسمت در تکرار حذف می کردند. ولی تعامل خوبی بود. صحبت های مدیری درباره خندوانه و رقابت با خندوانه گفت : این دو برنامه بار ها گفتم بسیار از هم متفاوت هستند و رامبد جوان می داند چقدر او را دوست دارم و بار ها بهش گفتم اما این دو برنامه باهم متفاوت بود. فقط در شاد کردن مردم اشتراکی باهم داشت.

مجری بودن در جشن حافظ

مصاحبه مهران مدیری ، امسال همه دست به دست دادن تا جشن حافظ در نبود آقای معلم این جشن بهترین صورت اجرار شود و مجری هم گفت خانم های معلم اولین کسی را که برای مجری بودندپیشنهاد داد شما بودید گفت : در نبود آقای معلم برگزاری این جشن بسیار سخت بود اما خدا شکر به خوبی تمام شد.

فیلم جدید ترانه علیدوستی ممنوع شد

مهران مدیری در جشن حافظ

فعالیت مهران مدیری در موسیقی

در بیوگرافی مهران مدیری از بازیگری ، طراحی صحنه ، کارگردانی ، مجری گری ، تهیه کنندگی و صداپیشگی او که بگذریم مدیری استعداد شگرفی در خوانندگی دارد و چندین تیتراژ نیز خوانده است.

مدیری درباره خوانندگی گفت این کار از روی علاقه است و هیچ حرفه ای آن را دنبال نکرده و بیشتر دوستان نزدیک من آهنگ ساز یا خواننده یا تنظیم کننده هستند از جمله علیرضا عصار که از نزدیکی ترین دوستان من است و آقای خلعتبری و زنده یاد افشین یداللهی عزیز که از دوستان نزدیک من بودند.

فعالیت مهران مدیری در موسیقی

مهران مدیری در سال ۱۳۷۹ آلبوم «از روی سادگی» را با موسیقی بابک بیات و فردین خلعتبری منتشر کرد و پس از آن موفق به برگزاری چند اجرای زنده هم شد. تیتراژ فیلم سینمایی «هم‌نفس» و سریال‌های «شب‌های برره»، «باغ مظفر»، «قهوه تلخ» و «زعفرانی» از جمله فعالیت‌های مدیری طی سال‌های اخیر در عرصه خوانندگی بوده‌است. او یک قطعه را هم در آلبوم گروه «دارکوب» اجرا کرد که سال ۱۳۸۹ منتشر شد.

مهران مدیری بعد از سال‌ها در روز چهارشنبه ۳۱ مرداد و ۱ شهریور ۱۳۹۷ در برج میلاد کنسرتی به اسپانسری اپلیکیشن موسیقی آوادیو از اول مارکت برگزار کرد.

مهران مدیری که پس از سال‌ها برای یک اجرای زنده روی صحنه مرکز همایش‌های برج میلاد آمده بود، همان ابتدا اعلام کرد به خاطر شرایط سخت اقتصادی تصمیم گرفته‌است درآمد هر دو شب کنسرت خود را به یک خیریه اهدا کند تا صرف خریدن شیر خشک برای کودکان شود. این حرف‌های کمدین و خواننده محبوب با تشویق شدید تماشاگران حاضر در برج میلاد همراه شد.

او در نخستین کنسرت خود در شامگاه چهارشنبه ۳۱ مردادماه قطعات «امشب شب مهتابه»، «بیا بریم کوه»، «ناوک مژگان» و «بارون» را خواند و در فاصله هر دو اجرا چند کلمه با حاضران در سالن حرف زد.

شگفتانه مدیری در این کنسرت اجرای قطعه خاطره‌انگیز «سوغاتی» بود که او اعلام کرد برای خواندن آن از اردلان سرفراز، ترانه‌سرای نامدار اجازه گرفته‌است. این بخش کنسرت با استقبال بسیار زیاد و همخوانی تماشاگران همراه بود.

کنسرت مهران مدیری

فدراسیون بیلیارد

در بیوگرافی مهران مدیری میخوانیم در تاریخ ۱۶ تیرماه ۱۳۹۷ وی طی حکمی از طرف هاشم اسکندری رئیس فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس به عنوان رئیس کمیته هنرمندان این فدراسیون منصوب شد.

مهران مدیری رئیس کمیته هنرمندان فدراسیون بیلیارد

حواشی مهران مدیری

آسیب دیدن انگشت دست

مهران مدیری در جریان نقش‌آفرینی در سریال قلب یخی (فصل سوم) دچار حادثه شد و انگشت کوچک دست راستش آسیب دید و جراحی شد.به همین دلیل مهران مدیری در سریال ویلای من با دستکش بازیگری کرده است.

بستری شدن در بیمارستان به علت عارضه قلبی

به گزارش تسنیم مهران مدیری حوالی ساعت ۱۶ عصر چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ بر اثر عارضهٔ قلبی به درمانگاه و سپس به بیمارستان مراجعه کرده‌است. این خبرگزاری همچنین در گزارش خود حضور چند ساعت قبل مهران مدیری در یک نشست خبری را تأیید کرده‌است.

این در حالی است که عباس‌پور، مدیر تولید برنامه «دورهمی»، در گفت‌وگویی با ایسنا این خبر را رد و حال مهران مدیری را مساعد عنوان کرد و خبر انتقال مهران مدیری به بیمارستان به دلیل عارضه قلبی را نادرست خواند و تأیید کرد دلیل مراجعه مدیری به بیمارستان مشکل جزئی معده بوده‌است.

درس از کرونا

مهران مدیری بعد از ابتلا به گونه دلتا ویروس کرونا و سپری کردن مراحل نخست درمان، عصر روز جمعه (۸ مرداد) با نظر پزشک معالج در بیمارستان بستری شد.

مهران مدیری در خصوص کرونا ویروس گفت : کرونا به ما ثابت کرد بدون مردم هیچی نیستیم. من خودم توان اجرا در سالن خالی را نداشتم. 10 بار امتحان کردم و کاملا برایم بی معنی و غیر قابل تحمل بود. بدون مردم همه چیز معنی واقعی اش را از دست می دهد. دورهمی با صندلی خالی ، مثل فوتبال در استادیوم خالی غم انگیز است. شاید کرونا تلنگری بود که بدانیم بدون مردم عددی نیستیم و زود فراموش می شویم .

اخطار صدا وسیما

رضا پورحسین (قائم مقام معاون سیما) در پاسخ به این سؤال که انتقادهایی نسبت به برنامه دورهمی به ویژه در خصوص رفتار مجری این برنامه انعکاس داشته‌است گفت: «قبول دارم که در برنامه بعضاً سوالاتی مطرح شده که با فرهنگ ایرانی – اسلامی همخوانی ندارد! و نیز با رفتار تنبیه‌آمیز مجری شأن میهمانان برنامه نادیده گرفته شده‌است؛ این موارد که به ما انعکاس داده شده‌است و بررسی کردیم بلافاصله به عوامل برنامه تذکر جدی داده شده‌است تا نسبت به موارد اخلاقی و رعایت سبک زندگی ایرانی اسلامی دقت بیشتری شود».

خداحافظی با سریال‌سازی

او در تیرماه ۱۳۹۵ دربرنامه هفت گفت: «حوصله ندارم. خیلی وقت است که حالم خوب نیست. یک نوع دگردیسی نیاز است برای ترک تلویزیون و سینمای خانگی به سمت سینما می‌روم و سالانه یک یا دو سینمایی خواهم ساخت. برای اینکه از این شکل کار خسته و اشباع شده‌ام. اصلاً دیگر دوست ندارم و ارضایم نمی‌کند.»

نشست خبری فیلم ساعت ۵ عصر

سیگار کشیدن مهران مدیری در نشست خبری فیلم ساعت ۵ عصر

همسر دوم نسرین مقانلو کیست ؟

در ۴ شهریور ۱۳۹۵ نشست خبری فیلم ساعت ۵ عصر در هتل هما برگزار شد و مهران مدیری در این نشست به سوالات خبرنگاران پیرامون این فیلم پاسخ داد. طی این نشست خبری، وی اقدام به سیگار کشیدن کرد که این کار وی واکنش‌های گسترده‌ای را در پی داشت. دبیرکل جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران در واکنش به این اتفاق گفت:

هر گونه رفتار از طرف افراد سرشناس و قابل اعتماد جامعه که سلامت عمومی جامعه را به گونه‌ای به خطر بیندازد، نباید نادیده گرفته شود.

سیگار کشیدن مهران مدیری

سیگار کشیدن مهران مدیری

عدم پرداخت دستمزد بازیگران

در فروردین ۱۴۰۰ سحر زکریا با انتشار ویدیویی از عدم پرداخت دستمزد خود برای بازی در سریال قهوه تلخ گفت.وی همچنین در صفحه اینستاگرام خود نمونه‌ای از تهدیدها از سوی اطرافیان مهران مدیری را نشان داد.

ثروت مهران مدیری

میزان درامد مهران مدیری

جایزه نجومی “مهران مدیری” برای دورهمی واقعیت داشت؟مدت ها قبل خبری عجیب درخصوص جایزه نجومی مهران مدیری برای برنامه “دورهمی” منتشر شد.سایتی خبری مدعی شده بود میزان درآمد و خرج‌هاي دقیق برنامه “دورهمی” برای عموم ناظران مشخص نیست

اما مهران مدیری برای اجرای هر قسمت از برنامه دورهمی 30 میلیون تومان جایزه دریافت می‌کندکه در طول هر ماه معادل 240 میلیون تومان می شود.پس از اعلام این خبر, هاشم رضایت تهیه کننده برنامه تلویزیونی “دورهمی” در خصوص انتشار شایعه درآمد میلیونی مهران مدیری برای اجرا و کارگردانی این برنامه گفته بود:

مبلغ 30 میلیونی که این روز ها نقل به نقل چرخیده هست کذب محض هست و هیچ کدام از افراد گروه بازیگری ما چنین مبلغی را دریافت نمیکنند و هیچ وقت مهران مدیری 30 میلیون تومان دریافت نمی کند و جایزه او کمتر از این حرف‌ها هست.

ساعت 60 میلیون تومانی مهران مدیری

مهران مدیری در نخستین نشست خبری فیلم جدیدش از ساعت رولکس بهره گیری کرده بودکه با مراجعه به سایت رسمی این برند مشهور مشخص شد این ساعت بین 19 تا 34 هزار دلار هست و با دقت به قیمت دلار دست کم 60 میلیون تومان قیمت این ساعت خواهد بود

ساعت 60 میلیون تومانی مهران مدیری

خودرو لاکچری مهران مدیری

مهران مدیری با ماشین گرانقیمت خود در مراسم هفتم عارف لرستانی شرکت کرده بود.این بازیگر و کارگردان معروف با خودرو گرانقیمت خود که یک دستگاه bmw بود به این مراسم آمده بودکه در نهایت همین موضوع حاشیه هاي زیادی برایش ایجاد کرد.

خودرو لاکچری مهران مدیری

جوایز مهران مدیری

رکورد حافظ

در بیوگرافی مهران مدیری آمده است او ۹ بار برنده جایزه حافظ شده‌است و به همین دلیل رکورد بیشترین برد را در بین کسانی که برنده جایزه حافظ شده‌اند، دارد.

مهران مدیری در جشن حافظ

جوایز و افتخارات مهران مدیری

سالجایزهاثرتوضیحات
1399تندیس حافظ بهترین سریال تلویزیونیهیولا
1399تندیس حافظ بهترین کارگردان تلویزیونیهیولا
1397تندیس حافظ بهترین چهرهٔ تلویزیونیدورهمی
1397تندیس حافظ بهترین چهرهٔ تلویزیونیدورهمی
1397تندیس بهترین مجری تلویزیون در جشنوارهٔ سین سیمادورهمی
1396تندیس حافظ بهترین چهره تلویزیونیدورهمی
1395بهترین مجری مرد سالدورهمی
1395تندیس حافظ بهترین چهره تلویزیونیدورهمی
1390دکتری افتخاری دانشگاه امریکن لیبرتی لس‌آنجلسمدیری به خاطرِ ضبط مجموعه قهوه تلخ نتوانست در این مراسم حضور پیدا کند. رونالد برینر به نمایندگی از مهران مدیری این مدرک را دریافت کرد و حمید سلطانی آن را در ایران به مدیری رساند.
1390تندیس حافظ بهترین بازیگر مرد کمدی تلویزیونمرد دو هزار چهره و قهوه تلخ
1386نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از بیست و ششمین جشنواره فیلم فجرهمیشه پای یک زن در میان است
1386تندیس حافظ بهترین ترانه مجموعه و فیلم سینماییباغ مظفر
1385تندیس حافظ بهترین بازیگر مرد کمدی تلویزیون از نهمین جشن سینمایی تلویزیونی دنیای تصویرشب‌های برره(به صورت مشترک با سیامک انصاری)
1384بهترین کارگردان طنزجشن برترین‌های شبکه ۳
1382تندیس حافظ بهترین بازیگر کمدی تلویزیون برای از هفتمین جشن سینمایی تلویزیونی دنیای تصویرپاورچین
1378بهترین بازیگر و کارگردانببخشید شما
1377بهترین بازیگر و کارگردان۷۷
1375کاندیدای بهترین کارگردانیساعت خوش
1353طوطی طلایی بهترین بازیگرتئاتر خرگوش

فیلمشناسی مهران مدیری

فعالیت های مهران مدیری در تئاتر

نامسمتکارگردانسال
خرگوشبازیگرحمید عالمی1353
شوخیبازیگرصدرا رسولی1356
تلگرافبازیگرمهدی شریفی1358
پلنگ نادانبازیگربهروز سلیمی1362
یک طنز و یک غم آوابازیگربهروز سلیمی1364
ساعت عمو اسکندرآهنگسازحسن شکلاتی1366
آرسنالبازیگرمحسن حاجی یوسفی1367
پانسیونبازیگرمحسن حاجی یوسفی1368
سیمرغبازیگرقطب الدین صادقی1370
هملتبازیگرقطب الدین صادقی1369
کیسه بوکسبازیگرموذنی1371
ماجرای جنجالی سرقت گردنبند طلا از علیرام نورایی چه بود ؟

فعالیت های مهران مدیری در رادیو

  • دیوانه از قفس پرید به کارگردانی بهزاد فراهانی ، 1370
  • دژ به کارگردانی اکبر زنجانپور ، 1370
  • واسکادلوگاما به کارگردانی جواد شیرگر ، 1371
  • موشها و آدمها به کارگردانی محمد عمرانی ، 1371
فعالیت های مهران مدیری در تلویزیون
سالنامسمتکارگرداننقش
1371مجموعه تلویزیونی مشت های کوچکبازیگرثریا قاسمی
1371مجموعه تلویزیونی حکایت هابازیگرمجتبی یاسینی
1371مجموعه تلویزیونی پندها و اندرزهابازیگرمجتبی یاسینی
1372مجموعه تلویزیونی نوروز 72بازیگرداریوش کاردان
1372مجموعه تلویزیونی باغ گیلاسبازیگرمجید بهشتیمحسن
1372مجموعه تلویزیونی پرواز 57بازیگر/کارگردانمهران مدیری
1373مجموعه تلویزیونی ساعت خوشبازیگر/کارگردانمهران مدیری
1374مجموعه تلویزیونی سال خوشبازیگر/کارگردانمهران مدیری
1374مجموعه تلویزیونی نوروز 74بازیگرمحمد صالح علا
1376مجموعه تلویزیونی نوروز 76بازیگر/کارگردانمهران مدیری
1377مجموعه تلویزیونی جُنگ 77بازیگر/کارگردانمهران مدیریرامین
نوروز 1378مجموعه تلویزیونی 1+77کارگردانمهران مدیری
1378مجموعه تلویزیونی ببخشید شمامجری/کارگردانمهران مدیری
1378مجموعه تلویزیونی پلاک 14بازیگر/کارگردانمهران مدیریفرود
1379مجموعه تلویزیونی نود شببازیگر/کارگردانمهران مدیریمهران
1380مجموعه تلویزیونی طنز 80مجری/تهیه کننده/کارگردانمهران مدیری
1380مجموعه تلویزیونی دردسر والدینبازیگرمسعود نوابیعلی پورحاتم
1381مجموعه تلویزیونی پاورچینبازیگر/کارگردانمهران مدیریفرهاد برره
1383-1382مجموعه تلویزیونی نقطه چینبازیگر/طراح صحنه و لباس/کارگردانمهران مدیریاردلان پشندی
نوروز 1384مجموعه تلویزیونی جایزه بزرگبازیگر/کارگردانمهران مدیریبیژن جمالی
نیمه دوم 1384مجموعه تلویزیونی شب های بررهبازیگر/خواننده/کارگردانمهران مدیریشیرفرهاد پایین برره
پاییز 1385مجموعه تلویزیونی باغ مظفربازیگر/خواننده/کارگردانمهران مدیریمظفر زرگنده
نوروز 1387مجموعه تلویزیونی مرد هزارچهرهبازیگر/کارگردان/مجری طرحمهران مدیریمسعود شصتچی
نوروز 1388مجموعه تلویزیونی مرد دوهزارچهرهبازیگر/کارگردانمهران مدیریمسعود شصتچی
1382-1388مجموعه تلویزیونی در چشم بادصداپیشهمسعود جعفری جوزانیگوینده شخصیت محمدعلی فروغی
1394-1392مجموعه تلویزیونی در حاشیهبازیگر/کارگردان/طراح صحنه و لباس/طراحمهران مدیریدکتر سهراب کاشف
1394مجموعه تلویزیونی در حاشیه 2کارگردان/طراح صحنه و لباس/طراحمهران مدیری
1394 – 1399مجموعه دورهمیکارگردان/مجری/خوانندهمهران مدیریمهران مدیری

فعالیت های مهران مدیری در شبکه نمایش خانگی

سال ساختنامسمتکارگرداننقش
1385سریال گنج مظفربازیگر/کارگردانمهران مدیریمظفرخان/راوی
1387بمب خنده (غیر رسمی)بازیگر/کارگردانمهران مدیری
1391-1388سریال قهوه تلخبازیگر/خواننده/کارگردان/طراح تیتراژمهران مدیریبلوتوس کبیر
1391سریال قلب یخی (فصل سوم)بازیگرسامان مقدممهران آصفی
1391سریال ویلای منبازیگر/کارگردان/طراح صحنه و لباس/تهیه کنندهمهران مدیریارسلان مشکات
1392سریال شوخی کردم…!بازیگر/کارگردان/مجری/طراح صحنه و لباس/تهیه کنندهمهران مدیری
1394سریال عطسهبازیگر/کارگردانمهران مدیری
1398-1397سریال هیولابازیگر/کارگردان/تهیه کنندهمهران مدیریکامران کامروا
1398مجموعه شب نشینیکارگردان/مجریمهران مدیریمهران مدیری
1399سریال خاتونبازیگرتینا پاکروان
1400سریال دراکولابازیگر/کارگردان/تهیه کنندهمهران مدیریکامران کامروا

فعالیت های مهران مدیری در سینما

سالنامسمتکارگرداننقش
1370دیگه چه خبر!؟دستیار طراح صحنهتهمینه میلانی
1373دیداربازیگرمحمدرضا هنرمندامیر
1381توکیو بدون توقفبازیگر/بازیگردانسعید عالم زادهپرویز
1386همیشه پای یک زن در میان استبازیگرکمال تبریزیجاهد
1386دایره زنگیبازیگرپریسا بخت آورعباس رزاقی
1390تهران 1500صدا پیشهبهرام عظیمیاکبر مدیری
1390پل چوبیبازیگرمهدی کرم پورکامران صبوحی
1395ساعت پنج عصرکارگردان/نویسنده/تهیه کننده/ بازیگرمهران مدیریبازپرس
1398ما همه با هم هستیمبازیگرکمال تبریزیبازپرس
1397رحمان 1400بازیگرمنوچهر هادیجالوسی
1398درخت گردوبازیگرمحمدحسین مهدویاناحمد
1399خائن کشیبازیگرمسعود کیمیایی

مستندهای مهران مدیری

  • ساکن صحرای سکوت (زندگی نامه خسرو شکیبایی) – کارگردان : الهام قره خانی – مهرتاش مهدوی (1387-1390)
  • من ناصر حجازی هستم… (زندگی نامه ناصر حجازی) – تهیه کننده : امیر رفیعی (1394)

    فعالیت های مهران مدیری در موسیقی

    عنوانتوضیحاتسال
    کاست برای کودکانبازیگر، کارگردان بهروز غریب پور۱۳۷۲
    کاست “دلتنگی ها”دکلمه اشعار هاتف علیمردانی۱۳۷۸
    آلبوم «از روی سادگی»موسیقی بابک بیات و فردین خلعتبری۱۳۷۹
    خوانندگی تیتراژ فیلم هم‌نفسموسیقی فردین خلعتبری۱۳۸۲
    خوانندگی تیتراژ سریال مهر و ماهموسیقی فردین خلعتبری۱۳۸۳
    خوانندگی تیتراژ سریال شب‌های بررهموسیقی بهرام دهقانیار۱۳۸۴
    خوانندگی تیتراژ سریال باغ مظفرموسیقی بهرام دهقانیار۱۳۸۵
    خوانندگی تک آهنگ در آلبوم “دارکوب “موسیقی گروه دارکوب۱۳۸۹
    خوانندگی تیتراژ سریال قهوه تلخموسیقی بهرام دهقانیار۱۳۸۹
    خوانندگی تیتراژ سری جدید سریال قهوه تلخموسیقی بهرام دهقانیار۱۳۹۱
    خوانندگی تیتراژ سریال دورهمیشعر از حافظ و موسیقی مهیار علیزاده۱۳۹۴
    خوانندگی تیتراژ سریال زعفرانیشعر از مولانا و موسیقی مهیار علیزاده۱۳۹۴

    صفحه اینستاگرام مهران مدیری

    صفحه ی فعال اینستاگرام مهران مدیری توسط ادمین ایشان اداره میشود.این بازیگر قریب به دو میلیون دنبال کننده دارد.

    اینستاگرام مهران مدیری

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا