اخبار حاشیه بازیگران

تام سایزمور مشهور درگذشت

تام سایزمور، بازیگر آمریکایی که با هنرنمایی در نقش شخصیت‌های سرسخت، و آثار حادثه‌ای به شهرت رسید، پس از یک دوره بیماری درگذشت؛ او هنگام مرگ ۶۱ سال داشت. بازی تحسین‌شده تام سایزمور فیلم‌های جنگی «نجات سرباز رایان» و «سقوط شاهین سیاه» از جمله بهترین نقش‌های سینمایی او محسوب می‌شوند. از سایر فیلم‌های مطرح او می‌توان از «ویت ارپ»، «مخمصه»، و «بیرون آوردن مردگان» نام برد..

تام سایزمور مشهور درگذشت

تام سایزمور مشهور درگذشت

چارلز لاگو، مدیر هنری این بازیگر جمعه در بیانیه‌ای گفت که تام سایزمور که از ۱۸ فوریه به دلیل سکته و آنوریسم مغزی به کما رفته بود و شرایط وخیمی داشت، بیمارستانی در شهر بربنک کالیفرنیا درگذشت.

در این بیانیه گفته می‌شود که دوشنبه پزشکان به خانواده سایزمور اطلاع داده بودند که «امیدی نیست» و «تصمیم پایان زندگی» را توصیه کردند.

تام سایزمور مشهور درگذشت

سابقه سو مصرف مواد مخدر

«سایزمور» در فیلم‌هایی از جمله «نجات سرباز رایان» از «استیون اسپیلبرگ»، «مخمصه» ساخته «مایکل مان» و «سقوط شاهین سیاه» به کارگردانی «ریدلی اسکات» بازی کرده است و سابقه سوء مصرف مواد مخدر را نیز داشته است و تاکنون چند بار به دلیل خشونت خانگی در دادگاه حاضر شده است.

«تام سایزمور» در یکی از اولین حضورهای مهم خود در سینما در فیلم «متولد چهارم جولای» ساخته« الیور استون» در سال ۱۹۸۹ ظاهر شد و بعدها در فیلم «نقطه شکست» به کارگردانی «کاترین بیگلو» در سال ۱۹۹۱ و «قاتلان بالافطره» (۱۹۹۴) دیگر ساخته «الیور استون» ظاهر شد.

«دشمن کشور»، «زندان»، «احیای مردگان»، «جاده سرخ»، «قبل از اینکه بخوابم»، «شیطان در لباس آبی»، «مغز استخوان مبارزه کن»، «جاده زی‌زیکس»، «سیاره سرخ»، «دشنه» و «سمی» از جمله دیگر فیلم‌های «تام سایزمور» محسوب می‌شوند.

عکس عجیبی از ازدواج مهرانه مهین ترابی

تام سایزمور مشهور درگذشت

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا