اخبار حاشیه بازیگران

آیا میدانستید همسر سابق مرجانه گلچین قاتل است ؟

نزدیک به دو سال پیش کریم آتشی کارگردان و فیلمنامه نویس و همسر سابق مرجانه گلچین، همسایه خود را با شلیک گلوله در خیابان شریعتی تهران به قتل رساند. او در عملیات ویژه پلیس دستگیر شد.

آیا میدانستید همسر سابق مرجانه گلچین قاتل است ؟

آیا میدانستید همسر سابق مرجانه گلچین قاتل است ؟

کریم آتشی که فارغ التحصیل کارشناسی مهندسی عمران و دکترای علوم سیاسی است و همسر سابق بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون (مرجانه گلچین ) است پس از قتل مرد همسایه بر سر اختلافاتی که داشتند، با یک کلت کمری و مقدار زیادی فشنگ در خانه‌اش مخفی شده و اجازه ورود ماموران پلیس را نمی‌داد.ساعاتی پس از جنایت، ماموران نوپو با استفاده از گاز اشک‌آور و در یک عملیات ضربتی کریم آتشی را دستگیر کردند.

کریم آتشی در بازجویی های اولیه مدعی شده است که صدای چرخ خیاطی همسایه مرا آزار می داد ، چند مرتبه تذکر دادم ؛ توجه نکردند و در شرایط روحی نامناسب با مقتول درگیر شده و این قتل شکل گرفت.کریم آتشی پس از بازداشت در اختیار پلیس جنایی قرار گرفته است تا بررسی در خصوص ابعاد این قتل آگاهی تهران ادامه یابد.

آیا میدانستید همسر سابق مرجانه گلچین قاتل است ؟

بیوگرافی مرجانه گلچین

در بیوگرافی مرجانه گلچین آمده است: او متولد 2 اسفند 1347 در تهران ، بازیگر سنما و تلویزیون است.

در بیوگرافی مرجانه گلچین لازم به ذکر است: گلچین در نوجوانی به هنرستان موسیقی رفت و در رشته تخصصی نوازندگی تار فارغ‌التحصیل شد.

او در دانشگاه فارغ التحصیل کارگردانی سینما از دانشگاه سوره می باشد که تجربه دوبله و گویندگی را هم دارد

آیا میدانستید همسر سابق مرجانه گلچین قاتل است ؟

مهاجرت مرجانه گلچین به انگلستان

«درسم را در رشته کارگردانی در دانشگاه سوره ادامه دادم. البته برخلاف میلم؛ چون دلم می خواست که بازیگری بخوانم اما متاسفانه به حد نصاب نرسید. بعد از این بود که تصمیم گرفتم برای همیشه از ایران بروم چون برادرهایم آنجا زندگی می کنند. سال 1374 آخرین فیلم سینمایی ام را کار کردم و مهاجرت کردم و در انگلیس ساکن شدم؛ اما راستش دلم برای ایران و کار و دوستانم تنگ شد. شهر زادگاه من رشت است و ماهی یک بار هم که شده باید برای دیدن مادرم به آنجا بروم. من خیلی این شهر را دوست دارم.»

این خانم خواهر محسن افشانی است اما هیچ شباهتی به او ندارد
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا