اخبار دیگران

دانلود فیلم

بهترین سریال های نمایش خانگی ایرانی که توسط شبکه‌های نمایش و تلویزیون سال‌هاست تولید شده‌اند،هر کدام خاطراتی را برای ما زنده می‌کنند.برخی از آنها مانند شهرزاد تبدیل به یک سریال خانوادگی جذاب شدند و برخی‌ دیگر نیمه‌کاره ماندند و برخی‌ها هم ازابتدا تنها هدفی جز سرگرمی محض نداشتند و زیاد ذهن ما را مشغول نکردند.ما گرچه از شرایط ساخت سریال‌ها بزرگ مانند هزاردستان، ابو علی سینا، گرگ‌ها، امام علی و سربداران فاصله گرفته‌ایم، اما در اتمسفری متفاوت دست‌کم می‌توانیم با این سریال‌های ایرانی سرگرم شویم.امروزه سایت های متفاوتی از جمله سایت نیکی دیلی اطلاعات بهترین سریال های روز دنیا را در سایت خود برای ما قرار می دهند تا سریال مورد نظر خود را با ژانر و موضوعات متفاوت به راحتی دریافت نمایید.

سریال پوست شیر

پوست شیر سریال نمایش خانگی ایرانی در ژانر درام جنایی به کارگردانی جمشید محمودی و نویسندگی رضا بهاروند و جمشید محمودی است که در سال 1401) ) از شبکه اینترنتی فیلم‌نت به نمایش درآمد.بازیگرانی که در ایم سریال به ایفای نقش پرداخته اند به نام های هادی حجازی‌فر، پانته‌آ بهرام، مهرداد صدیقیان، علیرضا کمالی، پردیس احمدیه، ژیلا شاهی و شهاب حسینی و…می توان اشاره کرد.نظر منتقدان و مخاطبان به  سریال پوست شیر عموماً مثبت بود.به گزارش خبرگزاری اعتمادآنلاین، از نظر منتقدان و مخاطبان، پوست شیر در مقایسه با سایر سریال‌ها فیلم‌نامهٔ «قابل دفاعی» ارائه کرده‌است و نیز عملکرد بازیگران نقش اصلی مثبت بوده‌است.

امیر عبداللهی در وبگاه شهرآرا نقش‌آفرینی بازیگران، کارگردانی، فیلم‌برداری، داستان و موسیقی پوست شیر را تحسین کرد.نظر سوسن سیرجانی از وبگاه دیجی‌کالامگ و جواد موسوی از همشهری در رابطه با فیلمبرداری و زاویه دید دوربین و نیز نقش‌آفرینی بازیگران مثبت بود.وجیهه امیرخانی از همشهری‌آنلاین شباهت‌هایی میان این مجموعه با کارآگاه حقیقی یافت.منتقد فرهاد خالدی از ایرنا نیز نقش‌آفرینی بازیگران به‌ویژه حجازی‌فر و حسینی و فیلم‌برداری مجموعه را تحسین کرد و آن را نسبت به سایر مجموعه‌های شبکهٔ خانگی بهتر دانست اما شخصیت‌پردازی تعدادی از کاراکترها را مبهم توصیف کرد. او افزود «تلخی بیش از حد این قصه که شاید برخی نتوانند آن را تحمل کنند» یکی از نقاط ضعف مجموعه است.طبق آمار منتشر شده از گوگل ترندز، عبارت «پوست شیر» به یکی از بیشترین جستجوی گوگل ایرانیان در دی (1401 ) و همچنین در زمان پخش خود به یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های شبکه خانگی تبدیل شد.در اوایل مرداد 1401 )) همزمان با آغاز تبلیغات پوست شیر، پخش آن برای 30 شهریور برنامه‌ریزی شد. در روز انتشار قسمت اول، اطلاعیه فیلم‌نت مبنی بر پخش نشدن سریال به دلیل اعتراضات سراسری، در رسانه‌ها منتشر شد. پس از مدت کوتاهی، آن اطلاعیه حذف و قسمت اول پوست شیر با دو روز تأخیر در تاریخ 1 مهر منتشر شد. پخش قسمت دوم سریال نیز با حاشیه‌هایی همراه بود. فیلم‌نت اعلام کرد انتشار قسمت‌های بعدی این مجموعه به زمان دیگری موکول خواهد شد و این قسمت در تاریخ 6 مهر منتشر نشد.همزمانی حواشی اظهارنظرهای شهاب حسینی و توقف در انتشار سریال،شائبه توقیف را در ذهن عده‌ای از مخاطبان به وجود آورد، اما خبر رسید که دلیل این اتفاق مشکل فنی بوده.قسمت دوم پس از یک هفته تأخیر منتشر شد.این مجموعه سپس برای دو فصل دیگر نیز تمدید شد. علی سرتیپی مدیر فیلم‌نت،اعلام کرد که دو فصل هشت قسمتی دیگر برای این مجموعه ساخته می‌شود.پخش فصل دوم این مجموعه از (30 آذر 1401 ) آغاز شد و در تاریخ 19 بهمن به پایان رسید.فصل سوم در تاریخ( 10 اسفند 1401 ) پخش خواهد شد.

لاکچری ترین هتل کیش

موسیقی متن پوست شیر یادآور فیلم میان‌ستاره‌ای (2014) ساختهٔ کریستوفر نولان و سریال شکارچی ذهن (2017–2019) ساختهٔ دیوید فینچر است.عنوان این سریال نام یکی از ترانه‌های خواننده ایرانی، ابی، است که در سکانس قسمت‌های ابتدایی به صورت بی کلام از ضبط صوت ماشین پخش می‌شود.این سریال مجموعا تا به حال 2 فصل و 16 قسمت را منتشر کرده است.مدت زمان هر قسمت حدودا 45_77 دقیقه می باشد.این سریال امتیاز IMDb)) 5/8 از 10 را کسب کرده است.دانلود سریال ایرانی را به شما عزیزان پیشنهاد می کنم می توانید به سایت نیکی دیلی برای دریافت سریال ها مراجعه نمایید.خلاصه سریال پوست شیر از این قرار است که مردی به نام نعیم پس از 15 سال از زندان آزاد می‌شود و به دیدار دخترش می‌رود. دختر او در جریان سفر به شمال ربوده می‌شود و نعیم که از تلاش پلیس خشنود نیست، مجبور می‌شود که به همراه دوستش رضا عاملان ربوده شدن دخترش را پیدا کند و…

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا