اخبار حاشیه بازیگران

تصمیم عجیب ژیلا صادقی برای مهریه اش

ژیلا صادقی مجری بسیار معروف و سرشناس ایرانی در سال سن 43 سالگی ازدواج کرد و تصمیمی عجیب را درباره میزان مهریه اش گرفت.ژیلا صادقی بعد ازدواجش درباره میزان مهریه اش گفت:

تصمیم عجیب ژیلا صادقی برای مهریه اش

تصمیم عجیب ژیلا صادقی برای مهریه اش

من 14 سکه تعیین کردم.

همسر من یک تعدادی را به سکه ها اضافه کرد.من بلافاصله قسمتی را به روح پدرشان، بخشی را به خانواده شان و تعدادی را هم به خود ایشان هدیه دادم که در آخر همان 14 سکه شد.

این مجری تلویزیون اظهار داشت:

من همیشه می گفتم برای ازدواج باید یک فردی مردتر از خودم پیدا شود و همین اتفاق برایم افتاد.صادقی افزود: من و همسرم دقیقا در سنی ازدواج کردیم که به همدم واقعی نیاز داشتیم.

تصمیم عجیب ژیلا صادقی برای مهریه اش

زندگینامه ژیلا صادقی

ژیلا صادقی در 22 شهریور 1352 در تهران به دنیا آمد. ژیلا صادقی دانش آموخته رشته گرافیک از دانشگاه آزاد اسلامی است. ژیلا صادقی قبل از آغاز گویندگی در واحد دوبلاژ، در آموزش و پرورش تدریس می کرد و در سال 1370 در تست تلویزیون قبول شد اما پس از وقفه ای، از سال 1378 به عنوان مجری مقابل دوربین رفت و در طول این سال ها بازی در چند مجموعه تلویزیونی و فیلم را هم تجربه کرده است. ژیلا صادقی) مجری خوش بیانی است که در سال های اخیر از او در برنامه های مختلف تلویزیون به ویژه شبکه سه اجراهای خوبی دیده ایم. وی مدتی است که برنامه پر بیننده (خانه مهر) را راس ساعت ده صبح
گرچه اصلیت خانواده اش، نیارکی هستند (منطقه ای بین رودبار و منجیل در استان گیلان) و لیسانس گرافیک از دانشگاه آزاد اسلامی دارد… وی کار خود را با گویندگی در واحددوبلاژ آغاز کرد. در سال 69 -70 در تلویزیون تست داد و قبول شد، اما از سال 78 به عنوان مجری، مقابل دوربین رفت… گرچه او طی این مدت بازی در فیلم، چند مجموعه را هم تجربه کرد… در سریال های هزاران چشم، آینه عشق که به عنوان بهترین بازیگر خانواده انتخاب شد، بادهای موسمی که بهترین بازیگر جشنواره استانی شد و دردسرهای طلایی که از جمله کارهای او در تلویزیون است، اما فیلم های خیلی دور خیلی نزدیک، بی همتا و به خاطر سوگند از جمله کارهای سینمایی او بود…
ژیلا صادقی می گوید:بازیگری خیلی سخت است و برای همین ترجیح می دهم پا توی کفش بزرگ ترها نکنم و کمی عقب تر بیایم و سعی کنم در اجرا، کارم را قوی تر کنم.
تصمیم عجیب ژیلا صادقی برای مهریه اش
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
صحبت های جنجالی علیرضا نیکبخت در مورد وصیت نامه اش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا