اخبار بازیگرانبازیگران خارجیبازیگران زنبازیگران مردبازیگران هالیوودسریال خارجی

فصل دوم سریال اهل جهنم (Hellbound) در راه است!

خبر ساخت فصل دوم سریال اهل جهنم منتشر شده است و اکنون طرفداران این سریال جذاب منتظر آن هستند تا بدانند در فصل 2 سریال اهل جهنم (Hellbound) چه می‌گذرد. در این مطلب، خبرهای مربوط به سریال اهل جهنم 2 و همین‌طور اطلاعاتی را که تاکنون از حاشیه و اصل سریال اهل جهنم 2 منتشر شده می‌خوانید.

سازنده سریال اهل جهنم 2 چه کسی است؟

سازنده سریال اهل جهنم 2 یون سانگ-هو (Yeon Sang-ho) است.

سریال اهل جهنم 2 کی میاد؟

فصل اول سریال اهل جهنم در 6 قسمت پخش شد. فصل دوم این سریال احتمالا در اواخر سال 2023 سال اوایل سال 2024 منتشر شود.

اسامی بازیگران نقش اصلی سریال اهل جهنم 2 چیست؟

هنوز اسامی بازیگران سریال اهل جهنم 2 منتشر نشده است.

مشخصات سریال اهل جهنم 2

نام فیلماهل جهنم (Hellbound)
سازندهیون سانگ-هو (Yeon Sang-ho)
کشور سازندهکره جنوبی
ژانرفانتزی تاریک، درام و مهیج
توزیع‌کننده نتفلیکس
تاریخ‌های انتشار اواخر 2023 یا اوایل 2024
شمار فصل‌ها
 2 فصل
شمار قسمت‌ها
 فصل اول 6 قسمت

دانلود سریال اهل جهنم 2

دانلود سریال اهل جهنم 2

سریال اهل جهنم 2 در حال تولید است و هنوز نتفلیکس آن را منتشر نکرده است.

لیست بازیگران سریال اهل جهنم 2

هنوز حتی تریلر فصل دوم سریال کره ای Hellbound نیز پخش نشده است و ظاهرا سازندگان فعلا قصد فاش کردن داستان و حتی بازیگران سریال را ندارند. در فصل اول این سریال شاهد بازیگران کلیدی‌ای همچون یو آه-این (Yoo Ah-in) در نقش جین-سو، کیم هیون-جو (Kim Hyun-joo) در نقش مین هایه-جین، پارک جونگ-مین (Park Jeong-min) در نقش به یونگ-جه، وون جین-آه (Won Jin-ah) در نقش سون سو-هیون و یانگ ایک-جون (Yang Ik-june) در نقش جین کیونگ-هون بودیم.

طلاق نفیسه روشن و همسرش و ازدواج مجدد

اگرچه برخی از این بازیگران به نظر نقش‌هایشان به پایان رسیده اما ممکن است در فصل دوم سریال کره ای اهل جهنم نیز باری دیگر بازگردد زیرا سبک سریال کاملا این اجازه را به آنها خواهد. علاوه بر آنها باید منتظر گروه بازیگری جدید باشیم.

لیست بازیگران سریال اهل جهنم 2

معرفی سریال اهل جهنم 2

اهل جهنم (Hellbound) سریالی در ژانر فانتزی تاریک، درام و مهیج بود که در سال 2021 از نتفلیکس پخش شد. کارگردان این سریال یون سانگ-هو (Yeon Sang-ho) بود که پیش از آن آثاری همچون قطار بوسان (Train to Busan) و دنباله آن جزیره (Peninsula) را در کارنامه خود داشت. این اثر طی یک فصل و 6 قسمت پخش شد و توانست خیلی زود رکورد تماشا را در نتفلیکس زده به طوری که از سریال بازی مرکب (Squid Game) که در آن زمان سر و صدا به پا کرده بود نیز پیشی گرفت.

پس از پایان فصل اول همه اهل جهنم را یک مینی سریال می‌دانستند اما با خبر ساخت فصل دوم سریال اهل جهنم طرفداران این اثر شگفت زده شدند.

معرفی سریال اهل جهنم 2

زمان پخش سریال اهل جهنم 2

تا مدتی پس از پخش این سریال در سال 2021 گمان می‌شد که دیگر سریال عازم جهنم به پایان رسیده و داستان آن ادامه‌ای ندارد. اما در 24 سپتامبر 2022 (2 مهر 1401) نتفلیکس به دنبال انتشار یک ویدیو کوتاه از فصل دوم این سریال خبر داد. ممکن است سوال شما این باشد که فصل دوم سریال اهل جهنم کی پخش میشود؟ درباره این سوال هنوز نمی‌توانیم تاریخی قطعی اعلام کنیم اما انتظار می‌رود که این اثر در اواخر سال 2023 یا اوایل 2024 پخش شود. درباره اینکه فصل دوم سریال اهل جهنم چند قسمت است؟ نیز هنوز مطمئن نیستیم اما احتمالا سریال روند فصل اول را در پیش گرفته و کمتر از 10 قسمت باشد.

معرفی سریال محرک؛ پربیننده‌ترین سریال کره‌ای در هولو و دیزنی پلاس

داستان سریال اهل جهنم 2

هنوز هیچ اطلاعاتی درباره خلاصه ی سریال اهل جهنم فصل 2 نداریم و تنها می‌دانیم که این اثر منتشر خواهد شد. عازم جهنم در واقع از یک وبتون با همین نام ساخته شده و قرار است همگام با آن پیش برود.  اما بگذارید شما را کمی به قسمت آخر فصل اول برده و از حدسیاتی که می‌توانند موضوع فصل دوم باشند صحبت کنیم‌.

همانطور که در قسمت آخر دیدیم، با دستگیر شدن یو-جی برای کتک زدن یک مخالف شاهد این شک در دل مخاطبان بودیم که شاید قدرت انجمن حقیقت جدید کم شده و آنها نمی‌توانند همچون سابق بر همه چیز تسلط داشته باشند. از طرف دیگر بائه و همسرش نیز خود را قربانی فرزند خود می‌کنند که خلاف عقاید انجمن حقیقت جدید است. آیا این به معنای به پا خواستن علیه انجمن حقیقت جدید نیست؟ احتمال اینکه فصل دوم درباره این موضوع باشد، بالا به نظر می‌رسد.

بررسی سریال اهل جهنم 2

وقتی هنوز این اثر پخش نشده، نمی‌توان به نقد سریال Hellbound فصل دو پرداخت. بنابراین در ایگ قسمت فقط به بیان چند نکته می‌پردازیم. فصل اول ساخت این اثر با موضوع جذابی که داشت توانست پربیننده شود. اما خود سریال خالی از اشکال نبود و در برخی از بخش‌های خود پا جای پای اسکوئید گیم می‌گذاشت. حال در فصل دوم که ماهیت این اثر به خوبی شکل گرفته، انتظار می‌رود شاهد صحنه‌ها و موضوعات جذاب‌تر و متفاوت‌تری شویم.

بررسی سریال اهل جهنم 2

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا