اخبار حاشیه بازیگران

حال مجری ممنوع التصویر صدا و سیما بد است

در روزهای اخیر مجتبی پوربخش مجری و تهیه کننده سابق شبکه ورزش با انتشار مطالبی در فضای مجازی از شرایط وخیم بیماری اش خبر داده است.این مجری ممنوع التصویر که به مدت دو سال است در حال مبارزه با بیماری سرطان است، ظاهرا از توضیح دادن درباره احوالات این روزهای اش خسته شده است.

حال مجری ممنوع التصویر صدا و سیما بد است

حال مجری ممنوع التصویر صدا و سیما بد است

همین امر سبب شده او ساعاتی پیش با انتشار تصویری از تزریق داروی بیماری اش در اینستاگرام اش متن تلخی را برای دنبال کنندگان اش منتشر کند.پوربخش در این استوری نوشته است که دیگر توانی برای توضیح دادن شرایط وخیم بیماری اش ندارد و قضاوت همه چیز را به مخاطبین اش سپرده است.

حال مجری ممنوع التصویر صدا و سیما بد است

مجری کنار رفته تلویزیون بهترین دوستان این روزهایش را معرفی کرد

در چند ماه گذشته مجتبی پوربخش مجری سابق شبکه ورزش، یکی از چهره های پر سر و صدای شبکه های اجتماعی بوده است.

البته برکناری جنجالی پوربخش از شبکه ورزش و درادامه ممنوع التصویر شدن او در تلویزیون سبب شد او این روزها همچنان در صدر حواشی های خبرساز قرار بگیرد.

در همین راستا مجری اخراجی صدا و سیما در تازه ترین فعالیت اش در فضای مجازی،در اقدامی جالب از چهره دو تن از بهترین دوستان این روزهای سخت اش رونمایی کرده است.

مجتبی پوربخش با منتشر کردن تصویر باربد بابایی و محمد بحرانی خطاب به این دو چهره مطرح کشور نوشته است: دوستهای باشرف من، این روزها میگذره.

البته این در حالی ست که باربد بابایی مجری مشهور و‌ سابق شبکه سوم در ماه های گذشته با انتشار متنی در صفحه شخصی اش از تلویزیون خداحافظی کرد.

آیا میدانستید آنا نعمتی یک دختر دیگر هم دارد ؟

حال مجری ممنوع التصویر صدا و سیما بد است

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا