اخبار حاشیه بازیگران

مهریه باورنکردنی نفیسه روشن لو رفت

نفیسه روشن بازیگر سینما و تلویزیون، علی رها خواننده عرصه موسیقی و خادمان حرم امام رضا (ع) مهمانان این هفته برنامه خوشا شیراز بودند.نفیسه روشن در این برنامه درباره ارادتش به حضرت رضا (ع) اظهار داشت: مهریه من به نیابت امام رضا (ع) هشت سکه بهار آزادی است و امام رضا (ع) را بسیار دوست دارم و به همین دلیل زیاد مشهد می‌روم.

مهریه باورنکردنی نفیسه روشن لو رفت

مهریه باورنکردنی نفیسه روشن لو رفت

مهریه باورنکردنی نفیسه روشن لو رفت

بیوگرافی نفیسه روشن

در بیوگرافی نفیسه روشن میخوانیم : نفیسه روشن در سیزدهم اردیبهشت سال 1361در محله باغ صبا تهران به دنیا آمد

او به شدت حامی حیوانات بوده و سفیر دوقلوهاست.

قد نفیسه روشن

در بیوگرافی نفیسه روشن آمده است قد او 159 سانتی متر است.

مهریه باورنکردنی نفیسه روشن لو رفت

تحصیلات نفیسه روشن

در بیوگرافی نفیسه روشن آمده است : نفیسه روشن فارغ‌التحصیل رشته فقه و حقوق اسلامی در مقطع کارشناسی از دانشگاه آزاد اسلامی اسـت. نفیسه روشن در پاسخ بدلیل ادامه ندادن رشته تحصیلی و کار نکردن در آن زمینه می گوید: از همان کودکی علاقه بـه عرصه هنر داشتم اما پدرم همیشه میگفت کـه بهتر اسـت مثل پزشک اصفهانی باشی. او یک پزشک و خواننده خوب اسـت.

می‌توانی یک وکیل خوب باشی و بازیگری را ادامه دهی ودر آن هم خوب باشی کـه اگر در بازیگری بـه مشکلی برخوردی، یک تحصیلات آکادمیک از یک شغل دیگر را داشته باشی کـه بتوانی یک کار دیگر را هم انجام دهی. اما هیچوقت پیش نیامد کـه دو شغله بودن را حفظ کنم. حقوق، رشته ای اسـت کـه برای وکیل شدن یا قاضی بودن باید جذبه ای را داشته باشید.

ببینید بهنوش طباطبایی چه حیوان خانگی بامزه ای دارد ؟

اعتماد بـه نفس و روحیه محکمی کـه با چهار قطره اشک و آه و ناله دلت برای انها نسوزد. خوب قضاوت کنید و حق رابه کسی بدهید کـه واقعا سزاوارش هست. مـن این روحیه را نداشتم. در همان دوره کارورزی، دلم بحال مجرمی کـه گریه می‌کرد می سوخت! همان موقع بـه مـن گفتند کـه بـه درد این شغل نمیخورم. هنر لطافتی دارد کـه با روحیه مـن سازگار اسـت.

مـن بـه عشق، دوستی، مهربانی و معرفت اعتقاد دارم. خیلی وقت ها بـه طراحی، دکور یا حتی نقاشی فکر کردم اما بـه بازیگری کـه مهندس یا پزشک باشد، فکر نکردم. انها شغل هـای سختی اسـت کـه بـه خوبی میتواند درگیرت کند. اگر بخواهی متخصص خوبی باشی، بـه نظرم خیلی درگیر می‌شوید اما اگر صرفا گرفتن یک مدرک شرط باشد، هر مدرکی میتواند گوشه خانه بماند و خاک بخورد.

بیوگرافی خانواده نفیسه روشن

در بیوگرافی نفیسه روشن درباره خانواده اش آمده است : در محله باغ صبا تهران به دنیا آمده است ، پدرش مهندس پرواز در نیروی هوایی ارتش و مادرش خانه دار می باشد او فرزند اول خانواده اسـت و دو برادر کوچک تر از خود دارد کـه یکی از آن ها در عرصه کارگردانی فعالیت دارد و یکی از آنها نیز هم اکنون مهندس پرواز است

خانواده نفیسه روشن

ازدواج و وضعیت تاهل نفیسه روشن

بیشترین جستجوها در بیوگرافی نفیسه روشن درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

نفیسه روشن در سال 1391 وقتی 30 ساله بود با یک خلبان هواپیمای مسافربری بنام آقای بهنام ازدواج کرد.

برای من چیزی که در ازدواج مهم است صبوری، صبر و گذشت دو طرف است.

ازدواج اول نفیسه روشن

زندگی نفیسه روشن با خلبان

نفیسه روشن: یکی از پررنگ ترین سختیهای شفل همسرم نبودنش در لحظه هایي اسـت کـه مـن انتظار دارم کنار مـن باشد. مثلاً همین عید امسال نبود. مـن وقت زیادی را گذاشتم و با وسواس زیاد هفت سین انتخاب کردم و چیدم اما لحظه سال تحویل کنار مـن نبود. چهارشنبه سوری نبود. خیلی از مراسم و زمان هایي کـه مـن دوست دارم کنارم باشد، نیست.

تولد سوپر لاکچری مریم معصومی در فضای مجازی غوغا به پا کرد

از سوی دیگر اگر از بهنام بپرسند زندگی با یک بازیگر چطور اسـت، جواب میدهد خیلی سخت! خیلی وقت ها او هست و مـن نیستم و ماجرای یکی بود، یکی نبود داستان زندگی مـن و بهنام اسـت. اما بخاطر علاقه ای کـه بـه هم داریم بـه شغل هم دیگر احترام میگذاریم. از سوی دیگر مـن می‌دانم کـه همسرم اسکادران هواپیمایی اسـت کـه چند صد نفر مسافر دارد و باید محیط آرامی برای او فراهم شود و آرام باشد.

شوهر خلبان نفیسه روشن

به بچه دار شدن فکر نمیکنیم

دراین مدت بـه بچه دار شدن فکر نکردیم. این مدت تمام کارهایی کـه دوست داشتم انجام دهم را انجام دادم و همسرم همیشه مشوقم بود. خیلی از همکارانم با او دوست هستند و رابطه خوبی با آن ها دارد. خدا را شکر می‌کنم، چرا کـه حس میکنم مهم‌ترین بخش زندگی آن بخشی اسـت کـه با کسی همراه می شوي.

این کـه ان همراه چـه کسی باشد خیلی مهم اسـت. او یار و همدم مـن اسـت و فکر می کن حالا دو دوست خوب هستیم اما هنوز ویژگیهای یک پدر و مادر خوب را نداریم. فعلاً بـه بچه دار شدن فکر نمی‌کنیم.

از شایعه طلاق نفیسه روشن تا فیلم عروسی

چند پیش شایعه طلاق خانم روشن از همسرش در فضای مجازی منتشر شد که با واکنش تند مواجه شده با این خبر را دروغ محض اعلام کرد و گفت من از همسرم جدا نشده ام و اتفاقا زندگی‌ام خیلی هم خوب است.

او در جدیدترین اظهاراتش در فیلمی متشر شده گفت ک طلاق برای یک زن بد نیست ، اما زندگی خصوصی هر فردی حریم وی می باشد.

احمد مهرانفر در جایگاه هیتلر قرار گرفت

معتقد است زندگی خصوصی اش به خودش مربوط است با این حال در مهر 1399 کلیپ کوتاهی از عروسی خود منتشر کرد تا به نحوی شایعه طلاق را تکذیب کند

خیر طلاق و جدایی نفیسه روشن

نفیسه روشن در یک لایو اینستاگرامی با در میان گذاشتن صحبت های دردناکی درباره سختی ها و دردهایی که در زندگی زناشویی خود کشیده خبر طلاق گرفتنش را اعلام کرد.

نفیسه روشن با انتشار چند استوری در صفحه اینستاگرامش از کتک خوردن توسط شوهرش از پزشکی قانونی خواستار بررسی مسئله شد.

کتک خوردن نفیسه روشن

کتک خوردن نفیسه روشن

درد و غصه زیادی کشیدم ولی سکوت کردم ۸ سال هیچی نگفتم چون پدرم نظامی بود و ما را قوی بزرگ کرد و هرکس جای من بود خودکشی می کرد

خانم نفیسه روشن با انتقاد شدید از برخی دوستان نزدیک (احتمالا همسرش) تاکید کرد که هیچ کدوم رو حلال نمی کنم.

ازدواج دوم نفیسه روشن

روز شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ خانم بازیگر با ۳۹ سال سن بعد از اینکه حسابی از خجالت منتقدان سفر خود به کربلا درآمد، عکس زیر را در اینستاگرام خود منتشر کرد.

ازدواج دوم نفیسه روشن

او روی تصویر نوشته است: یا علی گفتیم و عشق آغاز شد! این استوری خانم نفیسه روشن خیلی واضح می گوید که او دوباره با همسر خلبان خودش ازدواج کرده است مگر اینکه قصد سوء استافده از احساسات مردم و قصد ایجاد حاشیه را داشته باشد !نفیسه روشن دیروز ازدواج مجددش را اطلاع رسانی کرد و فعلا مانند بهاره رهنما شوهرش را حاجی صدا و می زند ولی اطلاعات بیشتری منتشر نکرده است. او تصویری از دستش که حلقه ازدواج کرده است را نشان داد و اعلام کرد در سفر کربلا هم به عشق آسمانی رسیده و هم به عشق زمینی و ازدواج مجددش را اطلاع رسانی کرد.

آیا کشف حجاب نیکی کریمی در برلین صحت دارد ؟

نفیسه روشن در کربلانفیسه روشن

خانم روشن جزئیات بیشتری درباره اینکه داماد کیست ارائه نداد و فقط او را حاجی خطاب کرد. حالا در استوری عجیب نوشت :

ازدواج دوم نفیسه روشن

به دو دلیل خانم روشن دارد ادعا می کند که با همسر سابق خود دوباره ازدواج کرده است : اول اینکه گفته دوباره عاشقش شدم

دوم اینکه تصویر هواپیما را گذاشته (شوهر سابق او خلبان بوده است)

علایق و حقایقی درباره نفیسه روشن

در ادامه بیوگرافی نفیسه روشن مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره ی او.با ما همراه باشید.

سقف آرزوها: گرفتن سیمرغ جشنواره فجر.

اگر بازیگر نمی شدي: باز هم بازیگر، مـن عاشق بازیگری ام.

همسر ایده آلی هستی: اگر نبودم تا حالا طلاقم داده بود.

آشپزی: قرمه سبزی و کباب تابه ای رو خیلی خوب درست میکنم.

از کارهای لئو روجاس هم خوشش میاد، یه ویدیو هم از لئو روجاس نوازنده سرخپوست مشهور و دوست داشتنی تـو پیج اینستاگرامش گذاشته، اون آقا مو بلنده لئو روجاس هست.

تیپ سرخپوستی نفیسه روشن در کنار لئو روجاس
تیپ سرخپوستی نفیسه روشن در کنار لئو روجاس

علاقه نفیسه روشن به اسب سواری

علاقه من به اسب به کودکی ام باز می گردد ، از همان دوران تمام لوازم التحریرم عکس اسب داشت که بعد از اتمام تحصیل رفتم و آموزش سوارکاری دیدم

زمان دانشگاه یک دوره سوارکاری رفتم اما بخاطر کلاس هـای دانشگاه و کار فرصت آموزش دیدن را نداشتم تا این کـه درسم بـه پایان رسید.

آنوقت بود کـه فرصت پیدا کردم سراغ کارهایی بروم کـه دوست داشتم. یکی از آن ها سوارکاری بود. بهار، تابستان و حتی پاییز کـه هوا خیلی سرد نیست، تمام تفریح مـن سوارکاری اسـت. حتی اگر نتوانم سوارکاری کنم، میروم و اسب ها را تماشا میکنم. حس خوبی دارد. با یک موجود زنده ای طرف هستید کـه می فهمد و همان موقع بـه حس هایت جواب میدهد.

واکنش متفاوت رامبد جوان پس از مدتها سکوتش

علاقه نفیسه روشن به اسب سواری

مافیا در سینما

هنر این مملکت باند بازی شده ، یه دایره شده که همه از همان دایره انتخاب میشوند یادمه در یکسال من 2 قرارداد بستم که در پیش تولید پروژه حذف شدم

یکی به خاطر اینکه فلان بازیگر دوست نداشت من در آن فیلم بازی کنم و دومی هم نقش من فروخته شد ، خانم بازیگری چند صد میلیون میلیون تومان داد و نقش اول من را بازی کرد به همین راحتی …

نفیسه روشن حامی حیوانات

نفیسه روشن از معدود بازیگرانی است که بصورت جدی از علاقمندان حیوانات است

در بیوگرافی نفیسه روشن آمده است : دوران جنگ در بوشهر زندگی کرده اند و دیدن حیوانات مختلف از جمله روباه ، سمور و مار باعث شده است که از آنها نترسد و اتفاقا موجودات زنده را دوست داشته باشد

او حالا یک مینی باغ وحش از انواع مختلف حیوانات در خانه اش دارد

نفیسه روشن حامی حیواناتنفیسه روشن حامی حیواناتنفیسه روشن حامی حیوانات

نفیسه روشن و ترس از تاریکی

زمان هایی که بهنام جان (همسرم) پرواز هست یا باید برادرم بیاد پیشم یا اینکه تا صبح تلویزیون و چراغ ها باید روشن باشند چون از تاریکی می ترسم

ورزش مورد علاقه نفیسه روشن

علاقه به ورزش های توپی ندارم اینکه بازیکنان دنبال توپ می دوند برایم جذاب نیست ، در کنار سوارکاری بیشتر پیاده روی می کنم

اولین دستمزد برای مادر

100 هزار تومان بعنوان اولین دستمزد در سال 1382 گرفتم که همه آن را داخل پاکت گذاشتم و به مادرم تقدیم کردم

صبر مادرم ، کمک ها و مشورت های او بود که باعث شد به جایگاهی برسم که همیشه دلم می خواست ، مادر من همیشه منتظر بود ببیند زحماتش چه زمانی به نتیجه می رسد و هیچ وقت دست از حمایتش نکشید

سورپرایز عجیب روشنک عجمیان برای تولدش

عاشق هواپیمام

از همان دوران کودکی عاشق بازیگری و خلبانی هواپیما بودم مادرم همیشه تعریف می کند و می گوید که هیچ وقت فکر نمی کرد که من همسر یک خلبان بشوم

علاقه نفیسه روشن به اتومبیل رانی

در بیوگرافی نفیسه روشن جالب است بدانید به اتومبیلرانی علاقه زیادی دارد و در وقت های بیکاری سری به پیست رالی می زند.

فعالیت مدلینگ و تبلیغات نفیسه روشن

در بیوگرافی نفیسه روشن میخوانیم : وی مانند دیگر بازیگران در مدلینگ و تبلیغات فعالیت دارد و با برندهای معروف برای تبلیغ محصولاتشان همکاری دارد‌ و پوزر لباس عروس و لوازم آرایشی و شال و روسری و مانتو می باشد.

بازیگران غیر مجاز و بررسی دلایل ممنوع الکار بودن هنرمندان | بلک‌ لیست جذاب‌ تلویزیون

نفیسه روشن مدل آرایشی شد

شروع فعالیت هنری نفیسه روشن

نفیسه روشن از کودکی بـه بازیگری علاقمند بوده اسـت و آرزویش این بود کـه روزی بتوان بازیگر شود.زمانی کـه می خواست وارد دنیای بازیگری شود خانواده‌ي او نه تنها مخالفتی با او نکردند بلکه مشوق او نیز بودند.

د‌‌ر دوره راهنمایی و د‌‌‌بیرستان بود که احساس كرد‌‌‌م به بازیگری علاقه د‌‌‌ارم

د‌‌‌ر آن د‌‌‌وران عضو گروه تئاتر بود‌‌‌م و د‌‌‌ر مد‌‌‌رسه و كلاس‌ های كانون پرورش فكری تئاتر بازی می‌ كرد‌‌‌م که از آنجا این علاقه کودکی ام بیشتر و بیشتر شد

کلاس بازیگری نفیسه روشن

برادرم چون آن دوران کارگردانی می کرد کتاب های زیادی از بازیگری بهم معرفی داد و بعدا هم د‌‌‌ر كلاس‌ های مقد‌‌‌ماتی استاد‌‌‌ حمید سمند‌‌‌ریان شركت كرد‌‌‌م

در همان دوره ، کلاس های سوارکاری و تیراندازی را هم پشت سر گذاشتم چون دوست داشتم الفبای همه چیز را بدانم

ریحانه پارسا تابع قوانین جمهوری اسلامی شد

در بیوگرافی نفیسه روشن آمده است : نفیسه روشن، فعالیت هنری اش را از سال دوم دبیرستان با ایفای نقش در تئاتر ” بسوی سعادت ” آغاز نمود که در این اولین تجربه، موفق به دریافت لوح تقدیر از آموزش و پرورش منطقه گردید.

نوجوانی نفیسه روشن

در بیوگرافی نفیسه روشن از مهم‌ترین آثار او می‌توان به بازیگری در سریال روزگار قریب، سریال ساختمان 85 ، سریال بچه مهندس و سریال پنج کیلومتر تا بهشت اشاره کرد

نفیسه روشن در سریال ساختمان 85
نفیسه روشن در سریال ساختمان 85
نفیسه روشن در سریال پنج کیلومتر تا بهشت
نفیسه روشن در سریال پنج کیلومتر تا بهشت

نفیسه روشن از 19 سالگی جلوی دوربین

در بیوگرافی نفیسه روشن شروع فعالیت تلویزیونی او را می توان بازی در سریال ” روزهای بیادماندنی ” به کارگردانی همایون شهنواز در تابستان 1382 دانست . اشتغال به تحصیل در مقطع لیسانس علت اصلی کم کاری وی در این سالها بود ، اما پس از پایان تحصیلات دانشگاهی خود ، دامنه فعالیتش را گسترش داد.

در پائیز سال 1382 در سریال “بچه های خیابان ” به کارگردانی همایون اسعدیان ایفای نقش کرد که این تجربه را یکی از بیادماندنی ترین کارهایش می داند .

نفیسه روشن بار دیگر در تلویزیون حضور یافته و سال 1383 در 22 سالگی در سریال تب سرد به کارگردانی علیرضا افخمی بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال روزگار قریب، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای نفیسه روشن محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون محسن زهتاب، شهرزاد عبدالمجید، مهدی سلوکی و سید شهاب حسینی را تجربه کرد.

پس از آن در پائیز 1383 ، پیشنهاد کیانوش عیاری برای حضور در سریال ” روزگار غریب ” را پذیرفت و به گروه عیاری پیوست تا برگ زرین دیگری بر افتخارات خود بیافزاید. وی همکاری با عیاری را یکی از ایده آل های خود می داند. بازی خوب و تجربه و آموخته هایش سبب شد تا پیشنهادات مختلفی از کارگردانان بنام تلویزیون و سینما دریافت کند.

احسان علیخانی برای کمک به مردم زلزله زده خوی چه کرد ؟

شهرت نفیسه روشن با اغما

توانائیهای حیرت آور نفیسه روشن سبب شد تا در ماه مبارک رمضان سال 1386 ، ایفای نقش “پری” در سریال “اغماء” به وی سپرده شود . “اغماء” از دیدگاه وی یک معجزه کاری است که علاوه بر امکان حضور در کنار اساتیدی همچون امین تارخ ، لعیا زنگنه ، ناصر ممدوح ، عبدالرضا اکبری و … ، برگ زرین دیگری بر افتخارات خود بیافزاید . به گفته وی : ” کارکردن با سیروس مقدم یکی از آرزوهای او بوده که موفقیت خود را در اغماء را نیز مدیون او می داند .”

نفیسه روشن در سریال اغما
نفیسه روشن در سریال اغما

نفیسه روشن از آن گروه بازیگرانی محسوب می شود که کم کم پله های ترقی را طی کرد و کارش را در عرصه بازیگری با تئاترهای دانش آموزی آغاز کرد و به واسطه یکی از اقوام مادری اش برای بازی در سریال «روزهای یادماندنی» دعوت به کار شد او هر چند که قبل از سریال اغما در سریال های مختلف حضور داشت اما به واسطه آن سریال و نقش پری چهره شد.

درخشش نفیسه روشن در بازی منحصر بفرد و تاثیرگذار در نقش “پری” تحسین منتقدان و مردم را برانگیخت و سبب تقدیر و تمجید از وی در مجامع مختلف هنری و دانشگاهی گردید. پس از اغماء پیشنهادات متعددی به وی گردید.

نفیسه روشن در سال 1397 در 36 سالگی در سریال بچه مهندس نیز بازی کرده است. نفیسه روشن این‌بار با علی غفاری و محمدجواد کاسه‌ساز یعنی کارگردان سریال بچه مهندس و هنرمندانی چون بهناز جعفری، ساناز سعیدی، برزو ارجمند و عباس جمشیدی‌فر همکاری داشت.

دست و پنجه نرم کردن مهناز افشار با بیماری اش
نفیسه روشن در سریال بچه مهندس
نفیسه روشن در سریال بچه مهندس

در این سال‌ها نفیسه روشن با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران مهران رجبی با 6 مرتبه، مریم سلطانی با 5 مرتبه، افشین سنگ‌چاپ با 4 مرتبه، عباس محبوب با 4 مرتبه و زهره حمیدی با 4 مرتبه بیشترین همکاری را با نفیسه روشن داشته‌اند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا