اخبار بازیگران

پشت پرده ماجرای دستگیری مهتاب نصیرپور فاش شد

بعد از حوادث سال 88 به دعوت گروهی قرار بر این بود مهتاب نصیرپور و عده ای با حضور در مزار ندا آقا سلطان شمعی روشن کنند که قبل از این اقدام وی به همراه دوستانش دستگیر شدند.روز بعد همه آزاد می شوند ولی 8 روز بعد خانوم نصیرپور از اوین آزاد شد.

پشت پرده ماجرای دستگیری مهتاب نصیرپور فاش شد

پشت پرده ماجرای دستگیری مهتاب نصیرپور فاش شد

بعد از حوادث مختلف و محدودیت ها کاری برای همسرش محمد رحمانیان بخصوص نمایش روز حسین وی به همراه همسرش مجبور به مهاجرت به کانادا می شوند، در حال حاضر در آن کشور زندگی و کار تئاتری می کنند.این زوج به ایران نیز رفت آمد می کنند.

پشت پرده ماجرای دستگیری مهتاب نصیرپور فاش شد

بیوگرافی مهتاب نصیرپور

در بیوگرافی مهتاب نصیرپور آمده است : متولد 29 آذر سال 1344 در کازرون استان فارس است.

مهتاب نصیرپور یکی از بازیگران شناخته‌شده سینما و تئاتر ایران است که بیش از سینما در تئاتر فعالیت داشته است و مثل بسیاری از بازیگران سینمای ایران و جهان، از ظرفیت‌ها و تجربیات تئاتری برای بازی‌های سینمایی کمک گرفته است

نصیرپور علاوه بر بازیگری در  سال‌های فعالیتش، تجربه‌های دیگری نیز داشته است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به طراحی صحنه و لباس در سریال «هوای تازه» در سال 74، دستیاری کارگردان در نمایش «مرغ دریایی» که در رومانی و سال 82 به روی صحنه رفت، مشاوره کارگردان در نمایش «ترانه‌‌های ایرانی» که در سال 82 و در مکزیک به نمایش درآمد و بازیگردانی در سریال «خرده ستمگران» که در سال 87 از تلویزیون پخش شد.

نصیرپور علاوه بر بازیگری و فعالیت‌های دیگرش در راستای تولید آثار سینمایی و نمایشی، از معروف‌ترین و مهم‌ترین اساتید بازیگری ایران است که سابقه تدریس در کارگاه‌ها و آموزشگاه‌های معتبر بازیگری زیادی را داشته است و از سال 68 هم در دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان مدرس بازیگری فعال بوده است

او در دوره دبیرستان و با خواندن اتفاقی نمایشنامه به تئاتر علاقه‌مند می‌شود و فعالیت‌های هنری‌اش را از همان دوران آغاز می‌کند. نصیرپور درباره آشنایی‌اش با تئاتر می‌گوید: «من تئاتر را با بهرام بیضایی شناختم، سال دوم دبیرستان بودم و در شهرستان شهسوار زندگی می‌کردیم که به‌صورت تصادفی یکی دو تا از نمایشنامه‌های بیضایی را خواندم و شیفته تئاتر شدم.»
در ادامه بیوگرافی مهتاب نصیرپور میخوانیم: وی کارشناس بازیگری و کارگردانی تئاتر را در سال 1371 از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است

ماجرای کرونا آرمان درویش در حین فیلمبرادری ملکه گدایان
پشت پرده ماجرای دستگیری مهتاب نصیرپور فاش شد

ازدواج و وضعیت تاهل مهتاب نصیرپور

بیشترین جستجوها در بیوگرافی مهتاب نصیرپور درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

مهتاب نصیرپور با محمد رحمانیان ازدواج کرده است،نصیرپور در همان دوران دانشجویی با او آشنا می‌شود و تا به امروز اغلب بازی‌های تئاتری‌اش را در گروه تئاتر محمد رحمانیان تجربه کرده است.

مهتاب نصیرپور در کنار همسرش

بیوگرافی محمد رحمانیان همسر مهتاب نصیرپور

محمد رحمانیان متولد 1341 در تهران، کارگردان و مدرس تئاتر است

فارغ التحصیل لیسانس نمایش از دانشگاه تهران در سال 70 و فوق لیسانس از دانشکده سینما و تئاتر دانشگاه هنر در سال 77 است، کارگردانی تدریس + فیلمنامه نویسی از فعالیت های وی است.او از شناخته‌شده‌ترین و پرکارترین کارگردانان تئاتر ایران است.

مهتاب نصیر پور و همسرش

علایق و حقایقی درباره مهتاب نصیرپور

در ادامه بیوگرافی مهتاب نصیرپور مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره ی او.با ما همراه باشید.

ماجرای دستگیری مهتاب نصیرپور

بعد از حوادث سال 88 به دعوت گروهی قرار بر این بود مهتاب نصیرپور و عده ای با حضور در مزار ندا آقا سلطان شمعی روشن کنند که قبل از این اقدام وی به همراه دوستانش دستگیر شدند

روز بعد همه آزاد می شوند ولی 8 روز بعد خانوم نصیرپور از اوین آزاد شد.محمد رحمانیان درباره دستگیری همسرش می‌گوید: «ما به‌صورت قانونی از یک نامزد حمایت کردیم و بعد از آن در هیچ فضایی نبودیم و به سبز و غیر سبز هم اعتقادی نداریم، نه من سیاسی هستم و نه مهتاب نصیرپور و حتی جعفر پناهی. هنرمندان گاها بر اثر روحیاتشان در شرایطی خاص عکس‌العمل‌هایی نشان می‌دهند که اصلاً نمی‌تواند سند سیاسی بودنشان باشد.»

ماجرای ازدواج فرناز رهنما و 9 سال دوستی او با همسرش

حضور مهتاب نصیرپور در کانادا

مهتاب نصیرپور پس از آزادی از زندان به کانادا مهاجرت کرد.در بیوگرافی مهتاب نصیرپور آمده است آن‌ها پس از خروج از ایران، در ونکوور کانادا به تدریس بازیگری تئاتر به دانشجویان ایرانی پرداختند و با کمک آن‌ها، گروه تئاتر ونک را تأسیس کردند و چند نمایش را هم به صحنه بردند. مهتاب نصیرپور در این سال‌ها در چند نمایش به ایفای نقش می‌پردازد که از جمله آن‌ها می‌توان به «شاپرک خانم» و «شب سال نو» اشاره کرد. او درباره کار در خارج از کشور می‌گوید: «اصلاً نمی‌خواستم طوری کار کنم که برگشتن به ایران برایم مشکل شود. از همان ابتدا تصمیم گرفتم که با همان موازینی که در ایران کار می‌کردم فعالیت کنم و به همین دلیل تلاش نکردم که جذب گروه‌های تئاتری آن‌جا شوم.»

از کار کردن لذت نمیبرم

ترجیح می‌ دهم بیشتر وقتم را روی تربیت هنرجو ها بگذارم اما دیگر خیلی از کار کردن لذت نمی‌ برم. نیروهای جوانی در حال ورود به این عرصه هستند که مشتاق هستند و باید دستشان را گرفت

شروع فعالیت هنری مهتاب نصیرپور از تئاتر و تلویزیون

 مهتاب نصیرپور اولین بازی حرفه‌ای در یک نمایش تئاتر را در سال 65 و با نمایش «حادثه در صبح پاییزی» به کارگردانی ابوالقاسم معارفی تجربه می‌کند. نصیرپور بعد از بازی در این نمایش، تا سال 70 در نمایش‌های دیگری ازجمله «بازرس» به کارگردانی مجید بهشتی، «دایی وانیا» به کارگردانی محمد رحمانیان و «مریم و مرداویج» به کارگردانی بهزاد فراهانی حضور می‌یابد تا رفته‌رفته به بازیگری باتجربه در تئاتر تبدیل شود.
او همچنین در سال 67 بازی در اولین سریالش را در سریالی به نام «آلبوم خانوادگی» به کارگردانی همسرش_محمد رحمانیان_ تجربه می‌کند.

عکس هایی از ماشین گرانقیمت امین حیایی

اولین تجربه سینمایی مهتاب نصیرپور با بهرام بیضایی

مهتاب نصیرپور که به گفته خودش اولین بار با خواندن آثاری از بهرام بیضایی به سمت هنر و تئاتر سوق پیدا می‌کند، اولین بازی سینمایی‌اش را در فیلمی از همین نمایشنامه‌نویس و کارگردان تئاتر و سینمای  کشورمان تجربه می‌کند. مهتاب نصیرپور در سال 70 در فیلم «مسافران» بهرام بیضایی حضور می‌یابد و بازی‌ای قابل‌قبول از خود به نمایش می‌گذارد تا بیش‌ازپیش چهره شود و توانایی‌های بازیگری خود را از مرزهای تئاتر فراتر ببرد.
بعدازاین فیلم نصیرپور در سال 71 و در نمایش «روبن» به کارگردانی سعید آرمند ایفای نقش می‌کند و در همان سال دومین سریالش را به نام «فراماسونری» به کارگردانی عبدالرضا نواب صفوی بازی می‌کند.

ادامه تجربه‌های مختلف بازیگری مهتاب نصیرپور و اولین جایزه

مهتاب نصیرپور در سال 73 دومین بازی سینمایی خود را در فضایی کاملاً متفاوت از «مسافران» بیضایی تجربه می‌کند و این بار در یک فیلم کودک حضور می‌یابد، فیلم «الو الو من جوجوام» به

مهتاب نصیرپور در الو الو من جوجوام
مهتاب نصیرپور در الو الو من جوجوام

کارگردانی مرضیه برومند که مورد استقبال قابل توجهی در آن سال از جانب مخاطبان سینما قرار می‌گیرد.
نصیرپور در سال 74 موفق به کسب اولین جایزه هنری‌اش می‌شود و برای بازی در تله‌تئاتر «معمای یک قتل»، در اولین جشنواره تولیدات تلویزیونی سیما، برنده دیپلم افتخار بهترین بازیگر زن می‌شود. او در سال‌های فعالیت خود در تئاترهای تلویزیونی مختلفی بازی کرده است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به «شاهدی برای بازپرسی»، «تهی‌دستان»، «توران دخت»، «همه پسران من»، «بازرس»، «نکراسف» و … اشاره کرد.

سال‌های موفق تئاتری مهتاب نصیرپور

مهتاب نصیرپور در سال 76 و در فیلم سینمایی کمدی-فانتزی «دنیای وارونه» به کارگردانی شهریار بحرانی حضور می‌یابد و پس از آن باز هم با مرضیه برومند و این‌بار در تلویزیون همکاری می‌کند و در سریال «خودرو تهران 11» به ایفای نقش می‌پردازد.

همه چیز در مورد زندگی شخصی شقایق فراهانی و جزئیات ازدواج و طلاقش + مصاحبه داغ و تصاویر دیدنی
مهتاب نصیرپور در دنیای وارونه
مهتاب نصیرپور در دنیای وارونه


اما در این سال‌ها حضور نصیرپور در تئاتر درخشان‌تر از سینما و تلویزیون بود و نیمه دوم دهه 70 برای مهتاب نصیرپور موفقیت‌های زیادی را به همراه داشت. پس از نمایش «لباسی برای میهمانی» در سال 73، نصیرپور سه سال بر روی صحنه دیده نشد تا این‌که با حضور در نمایش «مصاحبه» به کارگردانی محمد رحمانیان موفق شد که در شانزدهمین دوره جشنواره تئاتر فجر، برنده جایزه سیمرغ بهترین بازیگر زن سال شود. موفقیت در جشنواره فجر در سال بعد هم برای مهتاب نصیرپور تکرار شد و او این‌بار برای نمایش «مجلس نامه» باز هم به کارگردانی محمد رحمانیان، جایزه دوم بازیگری را از هفدهمین دوره جشنواره تئاتر فجر دریافت کرد تا به بازیگری پرافتخار در سینمای ایران تبدیل شود.

درخشش مهتاب نصیرپور ، حالا در سینما

مهتاب نصیرپور در سال 79، دومین بازی سینمایی‌اش را برای بهرام بیضایی تجربه کرد و در فیلم «سگ کشی» حضور پیدا کرد که متفاوت‌ترین اثر سینمایی بهرام بیضایی است.
اما می‌توان گفت که ویژه‌ترین اتفاق سینمایی دوران حرفه‌ای این بازیگر سینما و تئاتر در سال 80 و با بازی در فیلم موفق و جنجالی «رسول صدرعاملی» برای او رقم می‌خورد، نصیرپور برای بازی در این فیلم برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از بیستمین دوره جشنواره فیلم فجر می‌شود تا به فاصله 4 سال دو سیمرغ از معتبرترین جشنواره‌های هنری کشور گرفته باشد.
پس از این موفقیت، نصیرپور برخلاف پیش‌بینی‌ها از سینما فاصله می‌گیرد و تا 4سال در هیچ پروژه سینمایی‌ای حضور نمی‌یابد. او در این سال‌ها در نمایش‌های مختلفی ایفای نقش می‌کند و چهارمین سریال خود را در سال 83 بازی می‌کند و در مقابل دوربین مسعود شاه‌محمدی برای سریال «و خداوند عشق را آفرید» قرار می‌گیرد

پایان سریال پرحاشیه «شبکه مخفی زنان»

بازگشت مهتاب نصیرپور با سیمرغ

پس از 4 سال از فیلم موفق «من ترانه پانزده سال دارم»، این‌بار نصیرپور با «بهنام پدر» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا به سینما برمی‌گردد و با تجربه‌ای جدید در ژانر دفاع مقدس، موفق می‌شود که باز هم جایزه سیمرغ بهترین بازیگر نقش مکمل زن را به دست بیاورد تا بازگشتی باشکوه به سینما داشته باشد.

مهتاب نصیرپور در فیلم من، ترانه 15 سال دارم
مهتاب نصیرپور در فیلم من، ترانه 15 سال دارم
مهتاب نصیرپور در فیلم به نام پدر
مهتاب نصیرپور در فیلم به نام پدر

مهاجرت مهتاب نصیرپور به کانادا

 مهتاب نصیرپور در سال 86 در فیلم «فرزند خاک» محمد آهنگر، بازی در هفتمین فیلم سینمایی‌اش را تجربه می‌کند و باز هم تمرکز اصلی خود را روی بازی در تئاتر قرار می‌دهد.

مهتاب نصیر پور در فرزند خاک
مهتاب نصیر پور در فرزند خاک

در سال 88 و به دنبال اتفاقات مربوط به انتخابات سال 88، اتفاق عجیبی برای مهتاب نصیرپور می‌افتد و او به مدت هشت روز به جرم شرکت در تظاهرات ضد حکومتی دستگیر می‌شود. علاوه بر این اتفاق، مشکلاتی که برای نمایش‌های «هامون بازها» و «روز حسین» پیش می‌آید، موجب می‌شوند که محمد رحمانیان و مهتاب نصیرپور تصمیم به مهاجرت از کشور بگیرند.

بازگشت مهتاب نصیرپور به ایران

در بیوگرافی مهتاب نصیرپور میخوانیم : مهتاب نصیرپور در سال 92 و پس از سه سال به ایران بازمی‌گردند و بدون مشکل خاصی به فعالیت خود در تئاتر، تلویزیون و سینمای ایران ادامه می‌دهند. آن‌ها پس از بازگشت به ایران، نمایش «هفت ترانه قدیمی» را اجرا می‌کنند که به دلیل استقبال زیاد تماشاگران، 32 اجرای متوالی می‌شود.
نصیرپور در ادامه در نمایش‌های زیادی بازی می‌کند که در میان آن‌ها می‌توان به نمایش «مجلس ضربت زدن» نوشته بهرام بیضایی و به کارگردانی محمد رحمانیان و همچنین نمایش دو اپیزودی «دعوت به دو نمایش همراه» رحمانیان اشاره کرد. در «مجلس ضربت زدن»، مهتاب نصیرپور نقشی را ایفا می‌کند که بهرام بیضایی برای یک مرد نوشته بود و در نمایش «دعوت به دو نمایش همراه» که به افتخار هما روستا، بازیگر فقید تئاتر و سینمای ایران برگزار می‌شد، نصیرپور در نقش هما روستا به روی صحنه می‌رود.
کارهای سینمایی مهتاب نصیرپور هم در سال 93 و با بازی در فیلم «دو» به کارگردانی سهیلا گلستانی ادامه می‌یابد و پس از آن نصیرپور در فیلم «آستیگمات» به کارگردانی مجیدرضا مصطفوی حضور می‌یابد.مهتاب نصیرپور در سال 93، حضور به‌عنوان داور را هم در سی و سومین جشنواره فیلم فجر تجربه کرده است.

فیلم هایی با موضوع تجاوز و تعرض در سینمای ایران ؛ از قیصر تا ابلق
مهتاب نصیرپور در فیلم آستیگمات
مهتاب نصیرپور در فیلم آستیگمات

آخرین هنرنمایی مهتاب نصیرپور در فیلم سینمایی بی همه چیز است.فیلم بی همه چیز جدیدترین فیلم سینمایی محسن قرایی است که در جشنواره فیلم فجر مورد توجه مخاطبان و منتقدان قرار گرفت.

مهتاب نصیرپور در دهه نود فقط در شش فیلم سینمایی نقش‌آفرینی کرده که دو فیلم از این شش فیلم را در یک سال اخیر بازی کرده است. اورکا دیگر فیلم مهتاب نصیرپور در کنار فیلم ایرانی بی همه چیز است که سبب شده در یک سال اخیر مهتاب نصیرپور در سینما پرکارتر از همیشه باشد.

مهتاب نصیرپور در بی همه چیز
مهتاب نصیرپور در بی همه چیز

فعالیت های دیگر مهتاب نصیرپور

تدریس مهتاب نصیرپور

مدتی بعد از فارغ التحصیلی و بازی های متعدد بعنوان استاد بازیگری در دانشگان تدریس نمود، او همچنین در کارگاه های آزاد بازیگری و آموزشگاها دوره های متعدد هنرآموزی را برگزار کرد

شاگردان مشهور مهتاب نصیرپور

بهنوش بختیاری، شاهرخ استخری، فلور نظری، هدایت هاشمی، شهره لرستانی، نوید محمدزاده، صابر ابر، دیبا زاهدی و سحر صباغ سرشت و … از جمله شاگردان مهتاب نصیرپور هستند که اینک هنرمندان معروف و مشهوری هستند

لیست آثار هنری مهتاب نصیرپور

در ادامه بیوگرافی مهتاب نصیرپور باید بگوییم در جدول‌های جداگانه می‌توانید فهرست آثاری که او در آنها به هنرنمایی پرداخته است را مشاهده کنید.

آثار سینمایی مهتاب نصیرپور

  • مسافران (۱۳۷۰) (عفت)
  • الو! الو! من جوجوام (۱۳۷۳)
  • دنیای وارونه (۱۳۷۶)
  • سگ کشی (۱۳۷۹)
  • من، ترانه ۱۵ سال دارم (۱۳۸۰) (کشمیری)
  • به نام پدر (۱۳۸۴) (راحله)
  • فرزند خاک (۱۳۸۶) (گوانا)
  • تهران ۱۵۰۰ (۱۳۸۷)
  • دو (۱۳۹۳)
  • سینما نیمکت (۱۳۹۴)
  • سرو زیر آب (۱۳۹۶)
  • آستیگمات (۱۳۹۶)
  • اورکا (۱۳۹۸)
  • بی‌همه چیز (١٣٩٩)

تئاترهای مهتاب نصیرپور

  • حادثه در صبح پاییزی (ابوالقاسم معارفی) تهران، تئاتر شهر، سالن چهارسو، ۱۳۶۵
  • بازرس (مجید بهشتی) تهران، تئاتر شهر، سالن اصلی، ۱۳۶۵
  • دائی وانیا (محمد رحمانیان) تهران، تالار مولوی، ۱۳۶۶
  • مریم و مرداویج (بهزاد فراهانی) تهران، تئاتر شهر، سالن اصلی و مجموعه آزادی، ۱۳۶۷
  • روبن (جزیره) (سعید آرمند) تهران، تالار مولوی و خانه نمایش اداره تئاتر، ۱۳۷۱
  • لباسی برای میهمانی (محمد رحمانیان) تهران، جشنواره فجر، تالار مولوی، ۱۳۷۳
  • مصاحبه (محمد رحمانیان) تهران، جشنواره فجر شانزدهم، تئاترشهر، سالن شماره۲، ۱۳۷۶
  • مجلس نامه (محمد رحمانیان) تهران، جشنواره تئاتر فجر، سالن سایه، ۱۳۷۷
  • لباسی برای میهمانی (محمد رحمانیان) تهران، تالار مولوی، ۱۳۷۸
  • خروس (محمد رحمانیان) تهران، تهران، جشنواره تئاتر فجر نوزدهم، ۱۳۷۹
  • یک دقیقه سکوت (محمد یعقوبی) تهران، جشنواره تئاتر فجر، سالن سایه؛ اجرای عموم، سالن چهارسو، ۱۳۷۹
  • شهادت‌خوانی قدم‌شاد مطرب در طهران (محمد رحمانیان)، تهران، بیستمین جشنواره تئاتر فجر ،۱۳۸۰
  • پل (محمد رحمانیان)، تهران، تئاتر شهر، سالن چهارسو، ۱۳۸۲
  • مرغ دریایی من یا چخوف ساد (محمد رحمانیان)، تهران، تئاترشهر، تالار نو، ۱۳۸۲
  • ترانه‌های ایرانی (محمد رحمانیان) مکزیک، ۱۳۸۲
  • مرغ دریایی من (محمد رحمانیان) مکزیک، ۱۳۸۲
  • آواز قوی آنتوان چخوف (محمد رحمانیان) تهران، تئاترشهر، سالن سایه، ۱۳۸۳
  • فنز (محمد رحمانیان) تهران، تئاترشهر، تالار چهارسو، و همچنین اجرا در تالار وحدت در جشنواره تئاتر فجر و اجرا در سوئد، دبی و کانادا (۱۳۸۴–۱۳۸۵)
  • عشقه (محمد رحمانیان)، (حبیب رضایی)تهران، جشنواره تئاتر فجر، ۱۳۸۵
  • عشقه (محمد رحمانیان)، (حبیب رضایی)تهران، تئاترشهر، ۱۳۸۶
  • مانیفست چو (محمد رحمانیان) تهران، تئاتر شهر، سالن چهارسو، ۱۳۸۷
  • پروانه‌ها (موسیقی- روایت) (محمد رحمانیان)تهران، باغ موزه دفاع مقدس، ۱۳۸۹
  • شب سال نو (محمد رحمانیان)، ونکوور، تالار سنتینیال، ۱۳۹۱
  • آرش ساد (محمد رحمانیان)، ونکوور، تالار دوم کی میک سنتر، ۱۳۹۲[۶]
  • شب سال نو (نمایشنامه خوانی) (محمد رحمانیان)تهران، فرهنگسرای اندیشه، ۱۳۹۲
  • ترانه‌های قدیمی (موسیقی-نمایش) (محمد رحمانیان) تهران، تالار شمس و برج میلاد ،۱۳۹۲
  • آرش ساد (برخوانی نمایش) (محمد رحمانیان) تهران، تالار وحدت، ۱۳۹۲
  • دعوت به مراسم اسیدپاشی و سه تک گویی دیگر (نمایشنامه خوانی) (محمد رحمانیان) تهران، باغ موزه قصر، ۱۳۹۲
  • ترانه‌های قدیمی (موسیقی-نمایش)(محمد رحمانیان) شیراز، تالار حافظ، ۱۳۹۳
  • خاطرات هنرپیشهٔ نقش دوم (نمایشنامه خوانی) (محمد رحمانیان) تهران، فرهنگسرای نیاوران، سالن خلیج فارس ،۱۳۹۳
  • ترانه‌های محلی (موسیقی-نمایش) (محمد رحمانیان) تهران، تئاترشهر، سالن اصلی ،۱۳۹۳
  • ترانه‌های قدیمی (موسیقی-نمایش) (محمد رحمانیان) مشهد، تئاترشهر، سالن اصلی ،۱۳۹۳
  • ترانه‌های قدیمی (موسیقی-نمایش) (محمد رحمانیان) تهران، برج میلاد و تالار وحدت، ۱۳۹۳
  • ترانه‌های قدیمی (موسیقی-نمایش) (محمد رحمانیان) تهران، تالار شمس، ۱۳۹۳
  • نمایشنامه خوانی شب سال نو (محمد رحمانیان) تهران، پردیس سینمایی چارسو، ۱۳۹۳
  • سینماهای من (محمد رحمانیان) تهران، پردیس سینمایی چارسو، ۱۳۹۴
  • هامون بازها (محمد رحمانیان) تهران، تالار وحدت، مرداد ۱۳۹۴
  • آدامس خوانی (محمد رحمانیان)، تهران، ایرانشهر – سالن استاد سمندریان، ۱۳۹۵
  • مجلس ضربت زدن (محمد رحمانیان)، تهران، سالن اصلی تئاترشهر، ۱۳۹۵
  • نمایش نامه خوانی هفت مجلس در عزا و معجزه (محمد رحمانیان)، تهران، سالن اصلی تئاترشهر، ۱۳۹۵
  • ترانه‌های قدیمی: پیکان جوانان (محمد رحمانیان)، تهران، پردیس تئاتر شهرزاد، آذر ۱۳۹۶
  • لیلا و چند مسافر (محمد رحمانیان)، تهران، ایرانشهر – سالن استاد سمندریان، ۱۳۹۷
  • اثر پرتوهای گاما بر گلهای همیشه بهار (مهتاب نصیرپور)، تهران، خانه نمایش مهرگان، ۱۳۹۸

آثار تلویزیونی مهتاب نصیرپور

  • آلبوم خانوادگی (محمد رحمانیان) از شبکه دو، ۱۳۶۷
  • تهی دستان (جاوید مهتدی) از شبکه یک، ۱۳۶۹
  • تله‌تئاتر «فیزیک‌دان‌ها»[۷] (رضا کرم‌رضایی) از شبکه دو ،۱۳۷۱
  • فراماسونری (عبدالرضا نواب‌صفوی) از شبکه یک، ۱۳۷۱
  • چراغ گاز (پروانه مژده) از شبکه دو ،۱۳۷۲
  • شاهدی برای بازپرسی (حسن فتحی) از شبکه دو، ۱۳۷۲
  • معمای یک قتل (حسن فتحی) از شبکه دو، ۱۳۷۳
  • سوءتفاهم (حسن فتحی) از شبکه دو، ۱۳۷۴
  • توران‌دخت (رضا کرم رضایی) از شبکه دو ،۱۳۷۵
  • کشتی اسپرانزا (محمد رحمانیان) از شبکه دو ،۱۳۷۵
  • خودرو تهران یازده (مرضیه برومند) از شبکه پنج، ۱۳۷۶
  • تله تئاتر زندهٔ “مسافر خانهٔ شمارهٔ ۵” (محمد رحمانیان) از شبکه پنج، ۱۳۷۶
  • خانه‌های اجاره‌ای (محمد رحمانیان) از شبکه دو ،۱۳۷۶
  • همهٔ پسران من (محمد رحمانیان) از شبکه چهار ،۱۳۷۷
  • ناهار (محمد رحمانیان) از شبکه دو ،۱۳۷۸
  • بازرس (محمد رحمانیان) از شبکه چهار ،۱۳۸۰
  • نکراسوف (محمد رحمانیان) از شبکه چهار، ۱۳۸۲
  • نیمکت (محمد رحمانیان) از شبکه یک، ۱۳۸۴
  • در یاروندگان (محمد عاقبتی) از شبکه چهار، ۱۳۸۵
  • توی گوش سالمم زمزمه کن (محمد رحمانیان) از شبکه یک، ۱۳۸۵
  • و خداوند عشق را آفرید (مسعود شامحمدی) از شبکه سه، ۱۳۸۵
واقعیت های زندگی مهدی سلطانی و تصاویر دختر بامزه ی او

نماهنگ مهتاب نصیرپور

  • نماهنگ «مرغ سحر» (مسعود آب‌پرور)

فعالیت‌های پشت صحنه مهتاب نصیرپور

  • طراح صحنه و لباس مجموعهٔ تلویزیونی «هوای تازه» ،۱۳۷۴
  • دستیار کارگردان نمایش «مرغ دریایی من» (اجرا در فستیوال رومانی)، ۱۳۸۲
  • مشاور کارگردان نمایش «ترانه‌های ایرانی» (اجرا در مکزیک)، ۱۳۸۲
  • بازیگردان مجموعهٔ تلویزیونی «خرده ستمگران» ،۱۳۸۷

صفحه اینستاگرام مهتاب نصیرپور

مهتاب نصیرپور ، از سلبریتی های فعال در اینستاگرام بوده و ظرف چند سال اخیر قریب به 720 پست به اشتراک گذاشته که بررسی اینستاگرامش، در واقع مروری است بر بیوگرافی مهتاب نصیرپور و فعالیت هنری ایشان در عرصه سینما و تلویزیون . لذا برای آشنایی با سبک زندگی دیجیتالی مهتاب نصیرپور و پشت صحنه فیلم ها و سریال هایی که ایشان در آن نقش آفرینی کرده است و بیوگرافی مهتاب نصیرپور، به اینستاگرامش مراجعه  کنید. آدرس اینستاگرام مهتاب نصیرپور @mahtab.nasirpour می باشد و37 هزار دنبال کننده دارد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا