اخبار حاشیه بازیگران

آیا جاسوس بودن برزو ارجمند صحت دارد ؟

 به نقل از روزنامه جوان؛ طبق اسناد منتشرشده، برزو ارجمند که اکنون در خارج از کشور مشغول تبلیغ علیه ایران است، توسط باجناق آمریکایی خود به‌نام «بیلیتیس مورئا» جذب و به خارج از کشور رفته است.اسناد جدیدی که در رابطه با بیلیتیس مورئا منتشر شده نشان می‌دهد که وی عامل یک شرکت امنیتی‌اطلاعاتی آمریکایی است.این جاسوس باجناق، مسئولیت تأمین مالی سلبریتی‌های ساختارشکن و آموزش‌های محرمانه شرکت «بوز آلن همیلتون» در زمینه رمزارزها را بر عهده دارد.خبر جاسوسی برزو ارجمند صحت نداشته و شایعه ایت.

آیا جاسوس بودن برزو ارجمند صحت دارد ؟

آیا جاسوس بودن برزو ارجمند صحت دارد ؟

برزو ارجمند بازیگر سینما و تلویزیون که این رزوها به آمریکا مهاجرت کرده است با پست و استوری هایی که منتشر می کند در حمایت از ناآرامی های اخیر در صدر حواشی قرار گرفته است.احسان کرمی هم چندی پیش از کشور خارج شد و در شبکه ماهواره ای منوتو به اجرا مشغول شده است.

آیا جاسوس بودن برزو ارجمند صحت دارد ؟

بیوگرافی برزو ارجمند

در بیوگرافی برزو ارجمند آمده است: او متولد 7 فروردین 1354 در محله احمدآباد مشهد، بازیگر است.

برزو ارجمند از آن دست بازیگرانی است که به رغم نمک و با مزگی های موجود در شخصیت و جنس بازی اش، بارها در آثار جدی نیز ایفای نقش کرده است.حضور او در اکثر کارهای محمدحسین لطیفی با یک نقش جدی همراه بوده است. بازیگر سریال «صاحبدلان» و «نردبامی به آسمان» و… که در نقش های طنز نیز خوش درخشیده است.

در بیوگرافی برزو ارجمند لازم به ذکر است وی فارغ التحصیل لیسانس بازیگری از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران می باشد که با تلویزیون شروع کرد سپس وارد سینما شد و حالا خواننده نیز می باشد. او پدرش انوشیروان ارجمند را استاد خود می‌داند.

فیلم جدید ترانه علیدوستی ممنوع شد

قد برزو ارجمند

در بیوگرافی برزو ارجمند آمده است قد او 177 سانتی متر است.

آیا جاسوس بودن برزو ارجمند صحت دارد ؟

بیوگرافی خانواده برزو ارجمند

در بیوگرافی برزو ارجمند درباره ی خانواده اش آمده است: در محله احمدآباد مشهد مقدس در خانواده ای هنری به دنیا آمده است

پدرش مرحوم انوشیروان ارجمند نیز از بازیگران نام آشنا بود، عمویش داریوش ارجمند هم از چهره های شاخص بازیگریست .

پدر برزو ارجمند پیشکسوت سینما ، تئاتر و تلویزیون 23 آذر سال 1393 پس از تحمل بیش از دو هفته بیماری در سن 73 سالگی درگذشت. زنده یاد ارجمند از چندی پیش به دلیل سکته قلبی در بیمارستان پارسیان تهران بستری بود. زنده یاد ارجمند در اواخر دهه 40 به عنوان بازیگر و کارگردان تئاتر در مشهد فعالیت خود را آغاز کرد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا