اخبار حاشیه بازیگران

ماجرای رفتن شقایق فراهانی از ایران چیست ؟

گلشیفته فراهانی با انتشار عکسی از کودکی خود و شقایق فراهانی تولد 52 سالگی خواهرش را تبریک گفت و نوشت: خواهر نازنینم شقایق این لحظه رو هنوز به خاطر دارم جنگ بود و خاموشی و بمبماران تو داشتی از ایران میرفتی و من نمیدونستم از غصه چیکار کنم نبودن تو در اون سالها یکی از دردناکترین تجارب کودکی من بود.داشتن خواهری مثل تو با قلبی به این وسعت من رو خوشبخت ترین دختر دنیا میکنه شقایق نازم گل همیشه عاشق تولدت مبارک

ماجرای مهاجرت شقایق فراهانی

مهاجرت شقایق فراهانی

دستمزد نجومی شقایق فراهانی

شقایق فراهانی در مصاحبه ای گفت : قضاوت نکنیم . دستمزد نجومی در تلویزیون صحت ندارد | هنرمندانی که زندگی لاکچری دارند انگشت شمار هستند شقایق فراهانی، بازیگر سینما و تلویزیون به تازگی با نقش «سیما» هر شب ساعت ۲۰:۳۰ روی آنتن شبکه سه است. او می گوید: «در مرحله و مقطعی قرار داریم که گویی در امتحان بزرگی به سر می بریم. قضاوت را در این مقطع به زمان و کائنات بسپارید.»

دستمزد نجومی شقایق فراهانی

مصاحبه با شقایق فراهانی در مورد دستمزد های سینما 

خانم فراهانی، وضع کار با تلویزیون با توجه به دستمزدهایی که وجود دارد، چگونه است؟ شما جزو بازیگرانی هستید که همچنان با تلویزیون کار می کنید. تفاوت دستمزدها با شبکه نمایش خانه، پلتفرم ها و تئاتر به چه شکل است؟

پاسخ به این پرسش خیلی تخصصی است. اما مشکلی که وجود دارد این است که تلویزیون هیچ گاه پرداختی هایش به موقع نیست. این موضوع آسیب بسیار جدی به همه کسانی می زند که باید دستمزد بگیرند. حال چه بازیگر باشد و چه تدارکات و چه در هر صنف دیگری.

می توانم خواهش کنم که برای من خبرنگار و مخاطبانتان این موضوع را کمی بیشتر باز کنید؟

یعنی به موقع پرداخت نمی کنند. تهیه کننده معمولاً می گوید تلویزیون هنوز پرداخت نکرده است…

این تأخیر معمولاً چقدر طول می کشد؟

ممکن است ۶ ماه طول بکشد و ممکن هم هست یکسال. این مشکل بزرگی است که من نوعی وقتی می خواهم با تلویزیون کار کنم با آن مواجه ام. بدیهی است که به صاحب خانه ام نمی توانم بگویم که تلویزیون پول مرا پرداخت نکرده. پرداخت نکردن های به موقع که خیلی به طول می انجامد آسیب جدی و زیادی به کل سریال ها و کارها می زند.

اجازه دهیم زمان و کائنات قضاوت کنند| دستمزد نجومی در تلویزیون صحت ندارد| نمی خواهم به مردم جسارت کنم
شقایق فراهانی در سریال «نیکان»
این موضوع مسبوق به سابقه است یا بدعت شده است؟

همواره چنین بوده و این باعث می شود که من بازیگر کمتر کار کنم یا جایی کار کنم که دستمزدم به موقع پرداخت می کنند.

در پرداخت نقش اول و دوم و دیگر نقش ها عدالتی برای پرداخت دستمزد وجود دارد؟

نه، وجود ندارد.

بستگی به چه چیزی دارد؟

بستگی به ماهیت طرف دارد.

منظورتان تهیه کننده است؟

نه، به هیچ وجه. البته سوء تفاهم نشود، اما ۹۹ درصد تهیه کنندگان همان پولی را هم که به دستشان می رسد، به موقع پرداخت نمی کنند. آنها اغلب شبکه را مقصر می دانند. حال اینکه در این مورد داستان اصلی چیست گاه ما بازیگران اطلاعی پیدا نمی کنیم و نمی دانیم. اما دستمزدهای نقش اول تا دوم و دیگران بستگی به بازیگرش دارد.

چه شد که سریال نیکان را پذیرفتید و در آن بازی کردید؟

نقش را دوست داشتم. سناریو را خواندم و آن نقش را اجرا کردم.

این مجری خانم هم پس از بازنشستگیش تغییر ظاهر داد

زندگی بازیگران فاصله ای با زندگی مردم عادی دارد که طبیعی است. مردم، در هر طبقه و قشر و صنف دوست دارند، هنرمندان و سلبریتی ها زندگی آنها را درک کنند و با توجه به آن جزئیات، همگام و همراه با آنها باشد. بخشی از این مهم به شکل جزئی نگرانه، شدنی نیست. مردم هم دوست دارند که پا به پای هنرمندان درک بهتر و عمیق تری از زندگی داشته باشند. این مهم هم جزء به کل و کل به جزء شدنی نیست. تصور آنها در بدو امر این است که زندگی بازیگران لاکچری است. با توجه به سختی ها و فراز و فرودهایی که هنرمندان از پس سر می گذرانند در این باره توضیح بدهید. نصویر واقعی زندگی هنرمندان چگونه است؟

اجازه دهید تا پاسخ پرسشتان را به گونه دیگری بدهم. در همه جای جهان چنین تصور و تصویری از زندگی هنرمندان وجود دارد. مردم عادی در همه جای جهان بیش و کم آن تصویری را که در سینما یا فضای مجازی می بینند، باور می کنند. در صورتی که دست کم شاید باور نکنید، کمتر از شمار انگشتان یک دست، در کشور ما، هنرمندان، زندگی ای چنین لاکچری دارند. یعنی تعدادشان انگشت شمار و معدود و محدود است.

بازیگران تلویزیون دستمزد نجومی می‌گیرند؟| درونش خودمان را کشته و سوزانده و بیرونش مردم را| بازیگران بزرگ شکست خورده‌اند؟
«کلیدر» دولت آبادی و «دل کور» فصیح می تواند فیلم شود| نسخه «اورجینال» اصالت خود را از دست داده است
وضع هنرمندان با توجه به پیش از کرونا چگونه است؟

ما که در دوران کرونا سر کار بودیم و تفاوتی برای ما نکرد. ما همچنان سر صحنه بوده ایم و سر صحنه کرونا گرفتیم و همچنان کار می کنیم. شاید دو درصد از تهیه کنندگان تلویزیون در این بازه زمانی به موقع دستمزدها را پرداخت کردند. با توجه به کرونا و هزینه ها و همه موضوعاتی که همه مان با آن درگیر بوده ایم و دست و پنجه نرم کرده ایم، تفاوتی بین ما و دیگران نبوده و نیست. علاوه بر اینکه نه چیزی به دستمزدهایمان اضافه شده و نه هزینه درمان را دیگران تقبل کرده اند. همه هزینه های کرونایی را هم خودمان پرداخت کرده ایم. از طرف جایی هم هیچ گونه حمایتی نشدیم. نه از سوی دولت و نه از سوی جایی که برایش کار می کنیم.

اجازه دهیم زمان و کائنات قضاوت کنند| دستمزد نجومی در تلویزیون صحت ندارد| نمی خواهم به مردم جسارت کنم
شقایق فراهانی و امین حیایی در «کلاه پهلوی»
درد دلتان با مردم چیست؟

صحبت هایی که با مردم بخواهم در میان بگذارم زیاد است.

به مخاطبانتان چه صحبت و سخنی دارید؟ کسانی که شما را با توجه به خانواده تان، عقبه و تبار و خانوادگی تان به جای می آورند و دوست می دارند؟

طی تجربه شخصی خودم می گویم و چون سوال کردید نمی خواهم به شما و مردم جسارت کنم. می خواهم بگویم که قضاوت کار بسیار سختی است. چه کسانی که کار می کنند و چه کسانی که کار نمی کنند، قضاوت کردن درباره شان بسیار حساس و دشوار است. در دوره ای قرار داریم که تک تکمان در امتحان بزرگی به سر می بریم و ریشه آن هم باز، به قضاوتی بازمی گردد که ما در همه دهه ها، آن را تکرار کرده ایم. بعدها تاریخ نشان خواهد داد که قضاوت ما چه بی رحمانه یا مشفقانه بوده است. بعدها مشخص خواهد شد که چه کسی کجا ایستاده اند و چه جایگاهی دارند و چه کسی چگونه می اندیشند.

واکنش کامبیز دیرباز به این خبر جنجال آفرین شد

اگر نمی توانیم این قضاوت ها از بین ببریم و حذف کنیم لااقل کم و کمترش کنیم. اگر نمی توانیم آن را کنار بگذاریم رنگ و لعاب به آن ندهیم. یا به زمان واگذار کنیم که حتی اگر شک هم داریم ببینیم که زمان و کائنات قرار است چه چیزی را به ما ثابت کند و نشان دهد.

دستمزد نجومی شقایق فراهانی

شقایق فراهانی از راز طلاقش پرده برداشت

شقایق فراهانی سال 1369 زمانی که دختر 19 ساله ای بود با همسر خود آقای حسامی ازدواج کرد اما این زندگی با تولد پسرشان «سام» سال 71 به طلاق ختم شد.شقایق فراهانی در یکی از مصاحبه هایش گفت در زمان متاهلی اش گاهی چنان شرایط زندگی بر او سخت بوده که تنها حضور پسرش برایش آرام بخش بوده است.

شقایق فراهانی از راز طلاقش پرده برداشت

بیوگرافی شقایق فراهانی

در بیوگرافی شقایق فراهانی آمده است : متولد 2 مرداد 1351 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است.

کودکی شقایق فراهانی در کنار پدرش

در ادامه بیوگرافی شقایق فراهانی میخوانیم : فارغ التحصیل لیسانس رشته نقاشی از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد که از تئاتر فعالیت خود را شروع کرد تا اینکه با سینما مشهور شد و حالا یک پسر هم دارد.

جوانی شقایق فراهانی

قد شقایق فراهانی

در ادامه بیوگرافی شقایق فراهانی آمده است قد او 160 سانتی متر است.

زندگی شقایق فراهانی در فرانسه و آمریکا

در بیوگرافی شقایق فراهانی میخوانیم : مدتی با پدر و مادرش در فرانسه زندگی کرد تا اینکه زمان انقلاب به ایران آمدند اما با شروع جنگ ایران و عراق برای امنیت بیشتر به کشور استرالیا رفتند

سپس مقطع دبیرستان را در کشور آمریکا گذراند تا اینکه بعد از پایان جنگ به ایران بازگشت

تحصیلات شقایق فراهانی

زمانی كه می خواستم در دانشگاه ادامه تحصیل دهم، رشته بازیگری بـه این صورت وجود نداشت ضمن آنكه مـن خودم از كودكی بـه نقاشی علاقه داشتم و همیشه نقاشی می‌كردم حتی در هنرستان گرافیك ‌خواندم یا مثلاً عكاسی همیشه از علایقم بود. از طرفی برادر و خواهرم استعداد خوبی در موسیقی داشتند؛ چیزی كه در وجود مـن استعدادش بـه آن خوبی نبود! بـه هرحال استعدادهای هر کسی متفاوت اسـت.

یادم می آید آن زمان در دوره مـا یك دانشگاه نمایش در اراک بودو مـن نمی‌توانستم بـه آنجا بروم اما همیشه دوست داشتم آن رابا پایه آكادمیک دنبال كنم. هم اکنون وضعیت خیلی فرق كرده، دانشگاه آزاد و مراکز بسیاری وجوددارد كه بچه‌هاي علاقه‌مند میتوانند برای آموزش بازیگری بـه آنجا بروند. در زمینه آموزش بازیگری، بچه‌هاي حالا موقعیت بهتری نسبت بـه مـا دارند.

بیوگرافی خانواده هنرمند شقایق فراهانی

در بیوگرافی شقایق فراهانی درباره خانواده اش آمده است : پدرش بهزاد فراهانی و مادرش فهمیه رحیم نیا هر دو بازیگرند ، فرزند اول خانواده است و یک برادر بنام آذرخش (نقاش و سرپرست، نوازنده، ترانه سرا و خواننده گروه موسیقی کوچ نشین است.) و یک خواهر بنام گلشیفته (در فیلم های هالیوودی بسیار ایفای نقش کرده است و می توان گفت که مشهور ترین بازیگر ایران در جهان است) دارد

شقایق فراهانی و خانواده اش

شباهت شقایق فراهانی و برادرش

ازدواج و وضعیت تاهل شقایق فراهانی

بیشترین جستجوها در بیوگرافی شقایق فراهانی درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست. شقایق فراهانی سال 1369 زمانی که دختر 19 ساله ای بود با همسر خود آقای حسامی ازدواج کرد اما این زندگی با تولد پسرشان «سام» سال 71 به طلاق ختم شد

ماشین لاکچری نفیسه روشن چیست ؟

مادر شدن شقایق فراهانی در 20 سالگی

در بیوگرافی شقایق فراهانی درباره ی مادر شدنش میخوانیم : من خیلی زود و در 20 سالگی مادر شدم و بابت آن بسیار خوشحالم ، شما با آمدن فرزند چیزهایی را به دست می‌ آورید که با هیچ‌ چیز در دنیا قابل مقایسه نیست

من در زندگی به لحظات سختی رسیدم که اگر وجود پسرم سام نبود واقعا نمی‌ توانستم تحمل کنم

پسر شقایق فراهانی در آغوش گلشیفته فراهانی

رابطه شقایق فراهانی با فرزند طلاق

ما در زندگی هم روزهای سخت را تجربه می کنیم و هم روزهای خوب و شیرین و این خوشبختی ماست که زندگی مان یکنواخت نیست و فراز و نشیب دارد. وقتی اتفاق بدی پیش می آید احساس می کنیم غم دنیا در دل ما می نشیند. این را من از روی تجربه شخصی می گویم. رابطه من و پسرم به گونه ای است که با اینکه فرزند طلاق بوده سعی کرده ام کمترین مشکل را با او داشته باشم. در این راه سعی کرده ام با کمک گرفتن از مشاور و روانشناس با پسرم به نوعی برخورد کنم که اعتمادش را جلب کنم و بیش از هر چیزی یک دوست برای او باشم و امیدوارم موفق شده باشم. گاهی مسائلی در زندگی پیش می آید که کنار آمدن با آنها شاید یک عمر زمان ببرد اما خدا را شکر تمام تلاشم این بوده که پسرم به آگاهی لازم برسد.

در رابطه با پسرم بیشتر از انچه بخواهم وی را در بازیگری یا در كار دیگری تشویق كنم، دلم می خواهد كاری را انجام دهد كه بـه آن عشق می‌ورزد؛ حالا اگر عشق او بـه بازیگری بود وی را تشویق می‌كنم و اگرهم كار دیگری را دوست داشته باشد، بازهم حمایتش خواهم كرد. البته شدت علاقه پسرم بـه بازیگری بـه میزان علاقه مـن بـه این رشته در آن زمانی‌كه هم‌سن و سال او بودم، نیست.

شقایق فراهانی و پسرش

علایق و حقایقی درباره شقایق فراهانی

در ادامه بیوگرافی شقایق فراهانی مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره خانم بازیگر. در ادامه با ما همراه باشید.

اوقات فراغت شقایق فراهانی

اوقات فراغت کمی دارم و ترجیح می دهم در اوقات فراغتم در درجه اول وقتی برای پسرم بگذارم و در درجه دوم با دوستانم معاشرت می کنم

اسم مستعار شقایق فراهانی

در بیوگرافی شقایق فراهانی آمده است : شاناتا اسم مستعارم نیست ، زمانی که به کلاس های دکتر زرگر می رفتم اساتید آنجا برای انتخاب کردند که به معنی موجودی که در آرامش درونی به سر می برد

شقایق فراهانی الگویی برای همیشه

در میان بازیگران ، چهره‌ های مختلفی بوده‌ اند که هنر و توانایی‌ هایشان را قبول داشتم ولی چندان به این مساله که الگویی داشته باشم ، فکر نکرده‌ ام

بازیگر باید خودش باشد با این ‌همه سوسن تسلیمی را یکی از بهترین‌ ها می‌ دانم که حتی سال‌ ها بعد از آنکه در سینمای ما حضور ندارد اما هنرش می‌ درخشد

عکاسی و نقاشی شقایق فراهانی

از كودكی به نقاشی علاقه داشتم و همیشه نقاشی می‌ كردم

در هنرستان گرافیک ‌خواندم یا مثلا عكاسی همیشه از علایقم بود و به شكل تجربی عكاسی و گرافیک را دنبال می‌ كنم و موسیقی را هم دوست دارم

گالری نقاشی شقایق فراهانی

فعالیت شقایق فراهانی غیر از بازیگری

رفتن سمت كاری بجز بازیگری یا بیزینس برای مـن پیش نیامده و تا بحال موقعیتش ایجاد نشده اسـت چون فارغ از هر نكته‌ای مهم این اسـت كه کار از نظر روحی برایم خوشایند باشد. این را میدانم كه اگر كار دیگری را شروع كنم قطعا مورد علاقه‌ام نخواهد بود؛ مثلاً پیش آمده كه برای دل خودم عكاسی كرده‌ام ولی چیزی نبوده كه بخواهم بـه دیگران هم نشان دهم.

عکس دیده نشده از خانه دوبلکس فریبا نادری

دلم میـــخواهد كاری را انجام دهم كه دوستش دارم؛ یعنی فكر می‌كنم آدم موفق و راضی كسی اسـت كه كاری را كه انجام میدهد، دوست داشته باشد. اگر در دنیا نگاه كنیم میبینیم حال آدم‌ها خیلی خوب نیست و این شاید بهمین علت باشد كه عمده افراد كاری را انجام میدهند كه آنرا دوست ندارند! مساله این اسـت كه همه ی مـا كودک درونی داریم كه دوست دارد در جایی كه لازم اسـت بروز پیدا كند.

اما وقتی این كودک درون را سركوب می‌كنیم، دست بـه انتقام‌جویی میزند و این انتقام بـه شكل افسردگی و احساس نارضایتی خودش را نشان میدهد. همین مساله بـه نارضایتی شغلی هم می‌انجامد و چون كاری را انجام میدهیم كه دوست نداریم، دل‌مان نمیخواهد شنبه‌ها كه شروع كارمان اسـت در محل كارمان حاضر شویم و بهمین علت اسـت كه شاید آمار سكته‌ها در ایران در روز شنبه بیشتر اسـت!

حمایت شقایق فراهانی از حیات وحش

حیات وحش هم جزئی از زندگی و محیط زیست کره زمین است و باید در این زمینه فرهنگ سازی هم انجام داد. چه خوب که تجربیات بازیگری من هم مجالی برای حمایت از این حیطه شود.

برنامه غذایی شقایق فراهانی

کم کردن مصرف گوشت مهمترین نکته ای است که در تغذیه خانوادم رعایت می شود اما متاسفانه در کارهایی که حضور دارم انواع غذاهای چرب با گوشت تهیه می شود

شقایق فراهانی در فکر شغل دوم

در چند سال اخیر به شغل دوم فکر می کنم چون درآمد بازیگری آنقدر زیاد نیست بتوان بهش اتکا کرد اما رستوران داری شغل وقت گیری است و با شغلم متناسب نیست

علاقه شقایق فراهانی به گوگوش

فوتبالی نیستم و واقعا تیم ها و بازیکنان را نمی شناسم اما بخاطر پددرم استقلالی ام ، خواننده مورد علاقم خانم فائقه آتشین (گوگوش) است

مادر خوبی بودم

شقایق فراهانی در مورد اینکه آیا مادر خوبی است یا بازیگر خوبی، می گوید

بهتر است پسرم به این سوال جواب بدهد ، اما همیشه به من می گوید ببین مردم برای بچه هایشان همه چیز را فراهم کرده اند !

شقایق فراهانی و پسرش

افسردگی شقایق فراهانی

من به شخصه افسرده ، سرخورده و ناامید هستم ، سینما هم غیرقابل پیش بینی است و کم کاری ام را با بدبختی جبران می کنم

به غیر از بازیگری منبع درآمد دیگری ندارم و در بحران های مالی پول قرض می گیرم !

شقایق فراهانی از غم نان تا عشق

من کارهای متعددی را بازی کرده‌ام که بیشترشان را دوست دارم. جاهایی بوده که به عللی مانند همان غم ‌نان معروف یا رودربایستی رفته‌ام سر یك فیلم اما نمی‌توانم بگویم همه کارهایم را این‌طوری انتخاب کرده‌ام. خیلی از کارهایی را که بازی کرده‌ام واقعا دوست دارم و برای‌شان زحمت کشیده‌ام.

الگوی شقایق فراهانی در بازیگری

در میان بازیگران، چهره‌های مختلفی بوده‌اند که هنر و توانایی‌های‌شان را قبول داشتم ولی چندان به این مساله که الگویی داشته باشم، فکر نکرده‌ام. بازیگر باید خودش باشد؛ نه حتی کپی خوب یک نمونه قبلی. اصلا زیبایی بازیگری به همین تنوع آن است نه تکرار شدن‌های متوالی. با این ‌همه سوسن تسلیمی را یکی از بهترین‌ها می‌دانم که حتی سال‌ها بعد از آنکه در سینمای ما حضور ندارد اما هنرش مانند اثری پررنگ و تازه در بازیگری می‌درخشد.

این عکس از حامد بهداد باعث تعجب همه شد

زنان سرزمین من

به زن‌های مهمی که در سینما اثرگذار بوده‌اند احترام می‌گذارم. به نظرم خود ما باید به ارزش زن اضافه کنیم. من هر نقشی را بازی نمی‌کنم و در زندگی هم به زن بودن خودم افتخار می‌کنم. از اینکه بروم در کاری یک زن بی‌تاثیر و خنثی باشم حذر می‌کنم و دوست ندارم زن را چیزی در حد گلدان و مبل و… در صحنه پایین بیاورم که تاثیری در فیلم ندارد و فقط ابزار است. برای همین زنانی را که در سینما برای رشد جایگاهشان تلاش کرده‌اند دوست دارم و به آنها احترام می‌گذارم؛ چه بازیگر، چه کارگردان، چه نویسنده، چه در هر رشته دیگری که کار کرده‌اند.

شقایق فراهانی به دنبال استعداد

در خانه ما هر کسی استعدادش در زمینه‌ای بیشتر بود. برادرم در طراحی و نقاشی و من هم در بازیگری. برای همین وقتی می‌خواستیم وارد فضای بازیگری شویم، پدر و مادرم با حضور ما در سینما و این رشته خیلی موافق نبودند. البته در نهایت آدم‌ها خودشان مسیر خودشان را پیدا می‌کنند و اتفاق‌های خوبی را تجربه می‌کنند، چیزی که شاید در آن سال‌ها برای من کمتر رخ داد.

بازیگران لوکس و پولدار

بازیگری همیشه برای خیلی از مردم یک مرحله از ترقی مالی به حساب آمده که فکر می‌کنند بازیگرها پول‌های آنچنانی و خانه‌های لوکس و زندگی اشرافی دارند. اما واقعا درصد کمی از جامعه بزرگ هنری از خودشان خانه دارند. عده زیادی از آنها حتی هنوز بعد از سال‌ها مستاجر هستند و اگر اتفاقی برای‌شان بیفتد یک بیمه ساده هم ندارند. فکر می‌کنید چند بازیگر پشتوانه مالی خوبی دارند که اگر در سال به هر علتی کاری به آنها پیشنهاد نشد به راحتی و با آرامش و بی‌دغدغه زندگی خود را سپری کنند. ما درست برعکس جهان رفتار می‌کنیم و هنرمندان‌مان فقط یک ظاهر لوکس دارند.

پذیرفتن واقعیت‌ها

باید منطقی صحبت كنم و واقعیت‌ها را بگویم. من هم مانند هر مادر دیگری با فرزندم دچار چالش‌هایی شده‌ام و هیچكس نمی‌تواند بگوید كه هرگز با فرزندش دچار مشکل نشده است ولی همیشه سعی كرده‌ام این چالش‌ها را مدیریت و آنها را برطرف كنم چرا كه با از بین بردن هر مشكل، مهر میان مادر و فرزند بیشتر و محكم‌تر می‌شود.

رهاتر از رهایی

نباید زندگی را سخت بگیریم. گاهی نباید به چیزهایی که داریم آن‌قدر وابسته شویم که نه‌تنها نبودشان بلکه حتی فکر نبودشان هم ما را آزار بدهد. خوب است کمتر خودمان را با زنجیرهای دست و پاگیری که اجازه نمی‌دهند لذت ببریم و راحت و آسوده نفس بکشیم، این طرف و آن‌طرف بکشیم. ما فقط یک‌بار به دنیا می‌آییم و باید تا آنجا که می‌شود خوب باشیم و خوب زندگی کنیم. خوب زندگی کردن فقط وابستگی‌ها و داشته‌های مادی نیست. باید عاشق بود. باید زندگی کرد و ارزش لحظه‌ها را درک کرد. باور کنید می‌شود بدون خیلی چیزها زندگی کرد و کمبودی هم حس نکرد.

دیدن زیبایی زندگی

آدمی نیستم که فقط غر بزنم و از بدی چیزها بگویم. اینکه خوبی‌های اتفاقات دوروبرمان را نبینیم و فقط به بدی‌های آن فکر کنیم باعث می‌شود نتوانیم از زندگی لذت ببریم. زندگی پر از چیزهای خوبی است و ما گاهی آنقدر مشغول بدی‌ها و غم‌هایش می‌شویم كه آنها را نمی‌بینیم؛مثلا درباره همین فضاهای مجازی، من همان‌قدر که از فضای مجازی لذت می‌برم و چیز یاد می‌گیرم، می‌توانم در آن نقایص را ببینم و آن را رد کنم. مهم این است که ما چگونه رفتار می‌کنیم. همه چیز آنقدرها بد نیست که تصور می‌کنیم.

ماجرای پشت و خنجر

به نظرم بعضی حرف‌هایی که گفته می‌شود و بعضا خود دوستان سینمایی عنوان می‌کنند، مصداق بارز خیانت کردن است. اینکه درباره پشت ‌صحنه سینما حرف‌های بدی بزنیم که اعتماد خانواده‌ها و مردم نسبت به آن از بین برود بسیار ناجوانمردانه است. خودمان که نباید به خودمان از پشت خنجر بزنیم. اینکه اتفاقات بد و بزه‌ها را فقط مختص یک کار بدانیم و طوری وانمود کنیم که اجر و زحمت شبانه‌روزی یک‌ عده کثیری از بین برود، حمایت از سینما و حرف حق زدن نیست. بهتر است قبول کنیم که اگر در عرصه‌ای به جایی نمی‌رسیم می‌تواند از بی‌استعدادی خودمان باشد. نمی‌توان گفت هر کسی به موفقیت رسیده پول و رابطه‌ای پشت سرش بوده است.

جدیدترین عکس های شهاب حسینی و بازیگر معروف در مگامال تهران

معیارهای انتخاب نقش شقایق فراهانی

هیچ موقع در قید بلندی و كوتاهی نقش نبودم،؛ این نصیحتی اسـت كه همیشه خانواده بـه مـن داشته‌اند. هم پدر و هم مادرم همیشه بـه مـن گفته‌اند بهتر آن اسـت كه بـه‌درستی ودر جایگاه خودت قرار بگیری؛ مثلاً در «محاكمه در خیابان» نقش خیلی كوتاهی داشتم اما نقشی بود كه كوتاهی آن مشخص نبود و كاملا بـه چشم آمد.

نخستین كلمه یا جمله‌ ای كه در مورد اسامی زیر بـه ذهنتان میرسد

  • بهزاد فراهانی: امیدوارم بـه آرزوهایش برسد.
  • بهرام بیضایی: امیدوارم هر سال كار كند نه ده سال یك بار.
  • فهیمه رحیمی نیا: یك پدیده.
  • گلشیفته: ره آورد.
  • سام: امیدوارم عاقبت بـه خیر شود.
  • شقایق فراهانی: با اسم مستعار شاناتا.
  • داریوش مهرجویی: همیشه دوست داشتم باهاشون كار كنم.
  • خسرو شكیبایی: یك انسان عاشق و بـه تمام معنا ماندگار.

شما در حال مطالعه بیوگرافی شقایق فراهانی در بازیگرآنلاین هستید. با ما تا پایان مطلب همراه باشید.

شروع فعالیت هنری شقایق فراهانی

حضور در یک خانواده هنری باعث شد از همان دوران کودکی وارد تئاتر بشود تا اینکه بصورت جدی کلاس های بازیگری را زیر نظر پدرش و «کریم زرگر» گذراند

شقایق فراهانی در جلوی دوربین

سال 1375 که 24 ساله بود در فیلم «لیلا» به کارگردانی داریوش مهرجویی بازی کرد.

گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال آسپرین، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای شقایق فراهانی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون علی مصفا، لیلا حاتمی، جمیله شیخی و محمدرضا شریفی‌نیا را تجربه کرد.

شقایق فراهانی در فیلم لیلا

او فعالیت در تلویزیون را از سال(1374) با مجموعه‌ی «حباب» آغاز کرد. سپس سال 1378 با سریال «داستان یک شهر» اصغر فرهادی باز هم وارد قاب تلویزیون شد.

موفقیت و شهرت شقایق فراهانی

در سال 1379 وقتی 28 ساله بود با حضور در فیلم «چتری برای دو نفر» کنار بازیگرانی چون رضا کیانیان و هدیه تهرانی توانایی هایش را نشان داد

شقایق فراهانی در چتری برای دو نفر

شقایق فراهانی با بازی بسیار خوبش در فیلم پروانه در سال 82 در سطح بین المللی هم توانست موفقیت هایی را بدست آورد.

شقایق فراهانی در فیلم پروانه

کلاه پهلوی پس از کیف انگلیسی، دومین سریال تاریخی سید ضیاءالدین دری است که به تهیه کنندگی محمدرضا تخت کشیان برای پخش از شبکه اول سیما تولید شده است.

شقایق فراهانی در فیلم کلاه پهلوی

شقایق فراهانی در سریال انقلاب زیبا نقش مانیا را بازی می کند. در خلاصه داستان این سریال  آمده است:زیبا و حامد که مدت ها است در یک موسسه رسانه ای با یکدیگر همکار هستند تصمیم به ازدواج می گیرند. جابر پدر زیبا در کودکی، او و همسرش را با بی مسئولیتی ترک کرده و از کشور خارج شده است. او در خانواده ای با تفکرات شبه مدرن بزرگ شده و در این زمینه تفاوت هایی با عمار دارد، اما با این وجود آن دو به یکدیگر علاقمند هستند.

عکس لو رفته از مهناز افشار با لباس ورزشی در یکی از باشگاه های آلمان
شقایق فراهانی در سریال انقلاب زیبا

در بیوگرافی شقایق فراهانی میخوانیم : او در سال 1395 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در 8 فیلم و سریال مهم سینما و تلویزیون خود را به مردم معرفی کرد.

آثار مهم در بیوگرافی شقایق فراهانی در این سال، بازیگری در فیلم خانه کاغذی به کارگردانی مهدی صباغ‌زاده، فیلم انزوا به کارگردانی مرتضی‌علی عباس‌میرزایی، فیلم چراغ‌های ناتمام به کارگردانی مصطفی سلطانی، فیلم پشت دیوار سکوت به کارگردانی مسعود جعفری‌جوزانی، فیلم آزاد به قید شرط به کارگردانی حسین شهابی، فیلم دعوتنامه به کارگردانی مهرداد فرید، فیلم افسونگر به کارگردانی حسین تبریزی و سریال آسپرین به کارگردانی فرهاد نجفی محسوب می‌شود.

شقایق فراهانی در فیلم خانه کاغذی
شقایق فراهانی در فیلم انزوا
شقایق فراهانی در فیلم چراغ های ناتمام
شقایق فراهانی در پشت دیوار سکوت
شقایق فراهانی در فیلم آزاد به قید شرط
شقایق فراهانی در فیلم دعوتنامه
شقایق فراهانی در فیلم افسونگر

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی شقایق فراهانی بازی در سریال آسپرین بوده است. شقایق فراهانی سال 1395 در 44 سالگی در سریال آسپرین نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با فرهاد نجفی همکاری داشته است. شقایق فراهانی توانست با بازی در سریال آسپرین تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر علیرام نورایی، مجید صالحی، همایون ارشادی و فرخ نعمتی بر تجارب او افزود.

شقایق فراهانی در فیلم آسپرین

شقایق فراهانی علاوه‌بر سریال آسپرین، سال 1387 در 36 سالگی در فیلم دل‌شکسته نیز بازی کرده است. شقایق فراهانی این‌بار با علی روئین‌تن یعنی کارگردان فیلم دل‌شکسته و هنرمندانی چون سید شهاب حسینی، بیتا بادران، خسرو شکیبایی و محمود‌ پاک‌نیت همکاری داشت.

شقایق فراهانی در فیلم دلشکسته

در سال‌های اخیر شقایق فراهانی به یكی از چهره‌های پركار سینما و تلویزیون تبدیل شده و اتفاقا این پركاری همراه با نقش‌های متفاوت و متنوع بوده است و نشان می‌دهد كه بعد از سال‌ها كسب تجربه، حالا او دوست دارد در نقش‌هایی حضور داشته باشد كه در كارنامه هنری‌ او ثبت شود. شقایق فراهانی علاوه بر حضور در نقشی متفاوت حتی ظاهر خود را به‌شدت تغییر داد؛ كاری كه بسیاری از بازیگران حاضر به انجام آن نیستند و دوست دارند ظاهر لوكس خود را حفظ كنند. شقایق فراهانی كه حالا پنجمین دهه زندگی خود را سپری می‌كند، روزهای خوشی را در كنار پسرش سام می‌گذراند.

در این سال‌ها شقایق فراهانی با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما در بیوگرافی شقایق فراهانی جالب است بدانید که در میان بازیگران همایون ارشادی با 7 مرتبه، محمدرضا شریفی‌نیا با 7 مرتبه، بهزاد فراهانی با 6 مرتبه، محمدرضا فروتن با 6 مرتبه و امین حیایی با 6 مرتبه بیشترین همکاری را با شقایق فراهانی داشته‌اند.

مصاحبه خواندنی با شقایق فراهانی

در ادامه بیوگرافی شقایق فراهانی مصاحبه ای خواندنی از او را میبینید. با ما تا پایان مطلب همراه باشید.

بازیگر قابل احترام و درجه یکی هستید. ضمن اینکه حضورتان در کارهای خیریه و زیست محیطی به شما وجهه متفاوتی می دهد. چقدر این نوع فعالیت ها برایتان در حکم یک دغدغه محسوب می شود؟

از بیست سال پیش مشارکت و حضور در این نوع فعالیت های اجتماعی جزو دغدغه های مهم زندگیم بوده است و گرم شدن کره زمین و تبعات زیست محیطش که متاسفانه سال به سال بدتر هم می شود همیشه به عنوان یک معضل فراگیر جهانی برایم مطرح بوده و اینکه بتوانم به آدم ها این آگاهی را بدهم که باید بیشتر از اینها به فکر نجات و حفظ کره زمین باشند و چه کارهایی باید برای حفظ کره زمین انجام بدهیم برایم اهمیت داشته است. در هر جایی که در این حوزه ها کوچکترین کاری از دستم برآمده حضور داشته ام. برای آدم ها شرایط زندگی بهتر را فراهم می کند و تک تک ملزمیم به آگاهی بخشی در این زمینه.

چرا ماشین ارسلان قاسمی مجهز به دوربین مدار بسته است ؟

در بخش حمایت از حیات وحش هم حضوری جدی دارید و در چند مستند در این باره حضور داشتید؟

حیات وحش هم جزئی از زندگی و محیط زیست کره زمین است و باید در این زمینه فرهنگ سازی هم انجام داد. چه خوب که تجربیات بازیگری من هم مجالی برای حمایت از این حیطه شود.

با توجه به اینکه بازیگر محبوب و شناخته شده ای هستید آیا تا به حال تلاش کرده اید از محبوبیت خود در جهت آگاهی رسانی به مردمی که از این نوع فعالیت ها اطلاعی ندارند استفاده کنید؟

به دفعات چنین کاری را انجام داده ام.

بنابراین خیلی ها را از کارهای اشتباهشان در زمینه تخریب محیط زیست و کشتن حیوانات، آگاه کرده اید؟

من اسمش را اشتباه نمی دانم بلکه بیشتر عدم آگاهی است. الان سر صحنه هر فیلمی که بازی می کنم سعی می کنم با همکاری سایرین بعد از خوردن و عده های غذایی به تفکیک زباله ها بپردازیم و ظروف پلاستیکی جدا و شیشه ها نیز جدا در کیسه دیگری قرار گیرد و حتی المقدور کمتر از ظروف یکبار مصرف استفاده کنیم. همین ته سیگارهایی که عابران بی توجه کف خیابان می اندازند مدت ها زمان صرف می شود که اثرش از بین برود و منشا آلودگی است.

در زندگی خانوادگی چطور آدمی هستید؟ بخصوص در رابطه با فرزندتان. به نظر می رسد به دلیل فاصله کم سنی میان شما و پسرتان رابطه تان متفاوت تر باشد.

اعتراف می کنم هرچقدر که سنم بالاتر می رود بیشتر از قبل به اشتباهاتم در رابطه با بزرگ کردن پسرم پی می برم. البته فکر می کنم همه پدر و مادرها در زندگی به چنین دیدگاهی می رسند. خدا را شکر در سال 94 رابطه بهتری با پسرم داشته ام و فکر می کنم بچه ها واقعا به وجود پدر و مادر نیازمند هستند و چون دوست دور و برشان زیاد دارند باید والدین وقت بیشتری را برای هدایت و حمایت آنها صرف کنند. اعتراف می کنم باید یاد می گرفتم که بیشتر برای پسرم مادری کنم.

آیا دلیل این مسئله که کمتر برای پسرتان وقت گذاشته اید شرایط کاریتان بوده است؟

کار هم جزئی از این مسئله است اما به هر حال چنین اتفاقی افتاده است و مهم این است که از حالا به بعد از آن درس بگیرم و جور دیگری رفتار کنم.

آیا تا به حال در رابطه با پسرتان دچار چالش جدی شده اید؟

کدام مادری است که با فرزندش درگیر این چالش های جدی نشده باشد. هر کسی بگوید که چنین اتفاقی برایش رخ نداده است واقعیت را کتمان کرده است. با گذر از این چالش ها است که مهر و عشق مادر و فرزندی محکم تر می شود.

این شانس و موهبت را داشتید در خانواده ای رشد کنید که پدرتان بهزاد فراهانی نازنین و فرهیخته و مادرتان فهیمه رحیم نیا صبور و مهربان باشد. چقدر این خاستگاه خانوادگی به شما کمک کرد که انسان موفقی باشید؟

تمرینات وحشتناک سخت تینا آخوندتبار در باشگاه

پدر و مادرم دو بال پرواز من در زندگیم هستند. در زندگی هر کسی پدر و مادر نقش مهم و کلیدی دارند و قطعا در زندگی من هم همین طور بوده است و طبیعی است که اگر در خانواده دیگری بودم سرنوشت دیگری پیدا می کردم.

جزو معدود بازیگرانی هستید که این توانایی را دارید که هم در نقش زنان پایین شهری مثل کاراکترتان در سریال «فوق سری» و یا زنان پولدار و متشخص مانند کاراکترتان در «کلاه پهلوی» بازی کنید. چقدر این تنوع نقشی برایتان دارای اهمیت است؟

دوست دارم نقش های متفاوتی بازی کنم که بازیم برای مخاطب باورپذیر باشد و البته همواره سعی می کنم در نقش غرق شوم و دوری کنم از اینکه مخاطب دستم را بخواند. اگر مخاطب متوجه شود که من دارم نقش بازی می کنم این برایم شکست محسوب می شود.

آیا به بازی رئالیستی اعتقاد دارید؟

زیاد به دنبال استفاده از این اصطلاحات نیستم! (با خنده) نقش باید باورپذیر بازی شود و به قول پدرم به شیوه استانیسلاوسکی (زندگی با نقش) علاقه بیشتری دارم.

آیا دوست دارید در نقش هایی کم دیالوگ که این روزها بیشتر متداول شده بازی کنید؟ منظورم نقش هایی است که ایفای آنها را متکی بر بازی استیلیزه و حسی می دانند.

بله، دوست دارم همه جور نقشی را بازی کنم و از جمله نقش های متکی به حرکت و نه دیالوگ.

برای نقش های مشابه در آثار مختلف مثل نقش هایتان در «کلاشینکف» و «فوق سری» چه تفکیک هایی قائل می شوید که نقشتان رنگ آمیزی بشود؟

این تفاوت ها به تحلیل ها و تحقیقاتی بر می گردد که من درباره خودشناسی گذرانده ام و هنوز هم پیگیریش می کنم و هر چقدر می آموزم متوجه می شوم که چقدر کم می دانم. روند خودشناسی با جامعه شناسی و شناخت فرهنگ ها و خانواده ها کامل می شود. موقعی که درگیر شناخت از کاراکتری که قرار است بازی اش کنم می شوم، متوجه می شوم این امر می تواند باعث ارائه بازی بهتری بشود. نوع راه رفتن، آناتومی بدن، نوع حرف زدن، خندیدن و نظایر آن المان هایی هستند که یک شخصیت را کامل می کنند.

آیا در آثاری که نیاز دارند به استفاده از لهجه سعی می کنید مشابه سازی لهجه را با معدل های بیرونی انجام دهید یا سعی می کنید مطابق فیلمنامه خودتان لهجه خلق کنید؟

بستگی به کار دارد. مثلا در «فوق سری» بیشتر تغییر لحن حرف زدن بود تا لهجه و من صداسازی انجام دادم. البته دوست داشتم از لهجه برای این شخصیت استفاده کنم که به خاطر حساسیت های موجود از آن گذشتیم. در این سریال مهدی فخیم زاده با کم کردن زوائد و حواشی بازیم به من کمک زیادی کرد تا نقشم را شایسته تر بازی کنم؛ نقش زنی ساده دل و مهربان که به کارهایش باور داشت و عاشق خانواده اش بود.

برخی از کارگردان ها مثل مهدی فخیم زاده در حین کار خیلی جدی و تا حدی عصبانی هم می شوند. شما با رفتارهای مختلف کارگردان ها چگونه کنار می آئید؟

مهدی فخیم زاده استاد است و از ایشان آموختم. در مورد سایر کارگردانان هم سعی می کنم همه چیز را با احترام متقابل و دوسویه پیش ببرم.

به عنوان آخرین پرسش می خواهم بدانم اوقات فراغت را چگونه سپری می کنید؟

تمرینات وحشتناک سخت تینا آخوندتبار در باشگاه

بیشتر مواقع سرگرم بازی در فیلم ها و سریال ها هستم و اوقات فراغت کمی دارم و ترجیح می دهم در اوقات فراغتم در درجه اول وقتی برای پسرم بگذارم و در درجه دوم با دوستانم معاشرت کنم چون واقعا دلم برای همه آنها تنگ می شود.

آثار هنری شقایق فراهانی

در ادامه بیوگرافی شقایق فراهانی مروری میکنیم بر آثار سینمایی و تلویزیونی خانم بازیگر.با ما همراه باشید.

فیلم های سینمایی شقایق فراهانی

  • عروس خیابان فرشته (١٣٩٩)
  • گل به خودی (۱۳۹۹)
  • قایق‌ران (۱۳۹۸)
  • سلفی با رستم (۱۳۹۸)
  • زهرمار (۱۳۹۷)
  • کلوپ همسران (۱۳۹۷)
  • دزد و پری۲ (۱۳۹۶) (شیرین)
  • سال دوم دانشکده من (۱۳۹۶)
  • پاسیو (۱۳۹۶)
  • آزاد به قید شرط (۱۳۹۵)
  • انزوا (۱۳۹۵) (پریچهر)
  • پشت دیوار سکوت (۱۳۹۵)
  • چراغ‌های ناتمام (۱۳۹۵)
  • خانه کاغذی (۱۳۹۵)
  • دعوتنامه (۱۳۹۵)
  • ناکوک
  • قرارمون پارک شهر (۱۳۹۵)
  • تولد جنجالی (۱۳۹۴)
  • آب‌نبات چوبی (۱۳۹۴)
  • نقطه کور (۱۳۹۴) (پروانه)
  • نیمه شب اتفاق افتاد (۱۳۹۴)
  • دربست (۱۳۹۴)
  • گذر موقت (۱۳۹۴) (پرستار آقا نظمی)
  • ارغوان (۱۳۹۳)
  • افسونگر (۱۳۹۲)
  • به تهران خوش آمدید (۱۳۹۲)
  • فصل انار (۱۳۹۲)
  • خانوم (۱۳۹۲)
  • خواب‌زده‌ها (۱۳۹۲)
  • رستاخیز (۱۳۹۲)
  • سایه روشن (۱۳۹۲)
  • کلاشینکف (۱۳۹۲)
  • متروپل (۱۳۹۲)
  • نیکان و بچه غول (۱۳۹۱ حضور افتخاری)
  • بی خداحافظی (۱۳۹۰)
  • تجریش ناتمام (۱۳۹۰)
  • خنده در باران (۱۳۹۰)
  • گناهکاران (۱۳۹۰)
  • باغ قرمز (۱۳۸۸)
  • بیداری (۱۳۸۷)
  • محاکمه در خیابان (۱۳۸۷)
  • وقتی همه خوابیم (۱۳۸۷)
  • دل‌شکسته (۱۳۸۷ حضور افتخاری) (همسر جانباز)
  • پسر تهرانی (۱۳۸۷ حضور افتخاری)
  • دایناسور (۱۳۸۶)
  • مظفرنامه (۱۳۸۶)
  • مقلد شیطان (۱۳۸۵)
  • مهمان (۱۳۸۵)
  • نصف مال من، نصف مال تو (۱۳۸۵)
  • راه طی‌شده (۱۳۸۴)
  • صحنه جرم، ورود ممنوع! (۱۳۸۴) (آیدا مهیاران)
  • قلقلک (۱۳۸۴)
  • شارلاتان (۱۳۸۳)
  • پروانه‌ای در باد (۱۳۸۲)
  • آدمک‌ها (۱۳۸۰)
  • سیندرلا (۱۳۸۰)
  • چتری برای دو نفر (۱۳۷۹)
  • راز شب بارانی (۱۳۷۹)
  • سمفونی تاریک (۱۳۷۹)
  • شب‌های تهران (۱۳۷۹)
  • شهرت (۱۳۷۸)
  • عشق کافی نیست (۱۳۷۷)
  • طوطیا (۱۳۷۷) (شقایق)
  • صدای سخن عشق (۱۳۷۶)
  • لیلا (۱۳۷۵)
مجموعه های تلویزیونی شقایق فراهانی
سالنامکارگرداننقششبکه
١۴٠٠هم سایهمحمدحسین غضنفریثریاسه
۱۳۹۶هست و نیستحسین سهیلی زادهمنصوره (منصور خان)دو
۱۳۹۶گمشدگانرضا کریمیمدیر شرکت خدماتیدو
۱۳۹۳بی‌قرار

(فصل دوم)

فلورا ساممینادو
۱۳۹۴فوق سریمهدی فخیم زادهسهیلایک
۱۳۹۳انقلاب زیبابهرنگ توفیقیمانیا تهرانییک
۱۳۹۳پازلابراهیم شیبانی
۱۳۹۲ماتادورفرهاد نجفیهانایک
مادرانهجواد افشارمریم زمانسه
۱۳۸۳–۱۳۹۱کلاه پهلویضیاءالدین دریمه‌لقایک
۱۳۸۲آخرین آواز ققنوسمسعود تکاورآناهیتا
۱۳۸۰خانه پدریفریدون حسن پورساراپنج
۱۳۷۸داستان یک شهراصغر فرهادیپنج
۱۳۷۳حبابابوالقاسم معارفی

شقایق فراهانی در شبکه نمایش خانگی

  • آسپرین – در نقش دکتر مریم حامد – ۹۵ – ۱۳۹۴

صداپیشگی شقایق فراهانی

  • آخرین داستان

صفحه اینستاگرام شقایق فراهانی

در آخر نیز مروری داریم بر فعالیت هاي اینستاگرامی شقایق فراهانی . برای آشنایی بیشتر با بیوگرافی شقایق فراهانی او را در صفحه ی اینستاگرامش دنبال کنید. او قریب به 1 میلیون و 200 هزار فالوور و بیش از 390 پست در اینستاگرام دارد که بررسی اینستاگرامش، در واقع مروری است بر بیوگرافی شقایق فراهانی و یک دهه فعالیت هنری ایشان در عرصه سینما و تلویزیون و شبکه نمایش خانگی. لذا برای آشنایی با سبک زندگی دیجیتالی شقایق فراهانی و پشت صحنه فیلم ها و سریال هایی که ایشان در آن نقش آفرینی کرده است و بیوگرافی شقایق فراهانی ، به اینستاگرامش مراجعه کنید.

صفحه اینستاگرام شقایق فراهانی

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا