اخبار حاشیه بازیگران

ازدواج مجدد آناهیتا همتی یک سال پس فوت همسر اولش

آناهیتا همتی بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون برای بار دوم ازدواج کرد. این بازیگر با انتشار استوری‌های مختلف که هنرمندان ازدواجش را تبریک گفته‌اند خبر ازدواج خود را به صورت رسمی تایید کرد.

فیلم و عکس ازدواج مجدد آناهیتا همتی

فیلم و عکس ازدواج مجدد آناهیتا همتی

فیلم و عکس ازدواج مجدد آناهیتا همتی

 

آناهیتا همتی درگیر یک بیماری عصبی شد

آناهیتا همتی به تازگی هم یک استوری از وضعیت بیماری اش منتشر کرده و با لحنی تند و عصبانی نوشته است:

کهیرهایی که دست بردار نیست

زندگی و اعصابی که آرام نیست

هیچ چیز عادی نیست

دق نوشته

آناهیتا همتی درگیر یک بیماری عصبی شد

بیوگرافی آناهیتا همتی

دراین قسمت بیوگرافی آناهیتا همتی بازیگر محبوب سینما و تلویزیون را جمع آوری کرده ایم. او مدت زیادی اسـت کـه کم کار شده، بیشتر مـا وی را با سریال خانه بـه دوش بـه یاد می آوریم، او دراین سریال هم بازی با حمید لولایی و علی صادقی بودو دیالوگ حالا چی بپوشم، آناهیتا همتی دراین سریال هنوز هم روی زبان ها میچرخد.

آناهیتا همتی متولد 1 مرداد 1352 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است

تحصیلکرده دیپلم رشته علوم تجربی می باشد که از 20 سالگی با تئاتر شروع کرد و اکنون ساکن اکباتان می باشد و عاشق طبیعت ، حیوانات و دوچرخه سواریست

آناهیتا همتی درگیر یک بیماری عصبی شد

دوران کودکی

در کودکی وحشتناک شیطون بودم از شکستگی دست و پا بگیر تا دررفتگی کتف و … اما درسم خیلی خوب بود ، خیلی هم دوست داشتم بازیگر تئاتر شوم و هنوز وقتی می روم تئاتر ببینم قلبم می لرزد

عکس کودکی آناهیتا همتی
عکس کودکی آناهیتا همتی

قد آناهیتا همتی

در بیوگرافی آناهیتا همتی بهتر است بدانید قد او 156 سانتی متر است.

این بازیگر مشهور هم سرش را تراشید

بیوگرافی خانواده آناهیتا همتی

در بیوگرافی آناهیتا همتی درباره ی او و خانواده اش میخوانیم: من بچه سلسبیل هستم و در زایشگاه اقبال سلسبیل به دنیا آمدم ، اما آرین بچه اکباتان است ما مدت زیادی است که در اکباتان زندگی می کنیم در واقع از قدیمی های اکباتان هستیم.

عکس هنری از آناهیتا همتی در زایشگاه اقبال

پدرم کارشناس کشاورزی و مادرم حسابدار است و یک برادر بنام آرین دارم که 14 سال از من کوچکتر است

بخاطر شغل بابا مدتی در خرم آباد و در شهر لنگرود زندگی کردیم

کودکی آناهیتا همتی در کنار پدر و مادرش

مادرم ترک است و پدرم مازندرانی ، اما هر دو در تهران بزرگ شده اند.

عکس آناهیتا همتی و برادرش
عکس آناهیتا همتی و مادرش

ازدواج و وضعیت تاهل آناهیتا همتی

بیشترین جستجوها در بیوگرافی آناهیتا همتی درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

آناهیتا همتی که هنوز ازدواج نکرده و مجرد است ، می گوید تا به حال فرد ایده آلم را پیدا نکرده ام و معتقدم که ازدواج کردن در سن کم خطرناک است. صبر کردم بزرگتر و عاقل تر شوم ، از وقتی هم که بزرگ و عاقل شدم از بس می بینم همه آنهایی که شتابزده ازدواج می کنند ، طلاق می گیرند ، بیشتر دقت می کنم.

علایق و حقایقی درباره آناهیتا همتی

بیشترین جستجوها در بیوگرافی آناهیتا همتی درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

علاقه به دوچرخه

می توانم ادعا بکنم یه بخش بزرگی از بزرگ شدنم روی دوچرخه اتفاق افتاد ، از بس دوچرخه سواری می کردم و البته هنوز هم می کنم

دوچرخه سواری آناهیتا همتی

محیط‌های شلوغ را دوست ندارم

عاشق طبیعت و طبیعت‌گردی هستم اما چون کلا از اماکن شلوغ خوشم نمی‌آید کمتر پیش می‌آید به مناطق ییلاقی شهر خودمان بروم و برای رفتن به جاهای خلوت‌تر هم خیلی باید از تهران دور شویم؛ البته جایی که زندگی می‌کنم خوشبختانه محوطه‌هایی پر از فضای سبز دارد و به نوعی طبیعت را در کنار محل زندگی‌ام دارم و حتی اگر برای یک خرید ساده هم از منزل خارج شوم از کنار این طبیعت رد می‌شوم. دوچرخه هم دارم و از این ورزش هم خیلی لذت می‌برم و گاهی در شهرک با دوچرخه گردش می‌کنم.

طلاق جنجالی رضا رویگری از همسر دومش

سحرخیزی آناهیتا همتی

من معمولا کمتر از هشت ساعت در شبانه‌روز می‌خوابم و اگر بیشتر ازاین بخوابم، سردرد می‌گیرم؛ البته در زمانی که مشغول کار هستم زودتر بیدار می‌شوم چون اغلب آفیش‌ها صبح خیلی زود است ولی الان که کارم کمتر شده زمان بیشتری برای خواب صبحگاهی دارم

در قدیم مردم معتقد بودند زمان طلوع خورشید انرژی خاصی در طبیعت وجود دارد که اگر شما در معرض نور آفتاب قرار بگیرید، این انرژی را نیز دریافت می‌کنید. این واقعا خوب است که شما زودتر از خورشید از خواب بیدار شوید ولی برای من ممکن نیست هر روز این‌قدر زود از خواب بیدار شوم. شاید در طی سال روزهایی این اتفاق بیفتد و حتی برای دیدن طلوع آفتاب هم برنامه‌ریزی کنم که قطعا از تماشای طلوع خورشید به‌خصوص در طبیعت لذت خواهم برد.

اعتیاد به قهوه

من کاملا به قهوه معتادم، مدتی تصمیم گرفتم دمنوش گیاهی و سنتی استفاده کنم اما در میانه روز دست ها و چانه ام می لرزد تا جایی که مامانم می گوید :

آناهیتا قهوه ات را بخور ، اینها به خاطر نخوردن قهوه است ، خلاصه نتوانستم ترک اعتیاد کنم (می خندد)

البته همچنان به‌شدت اهل دمنوش هستم و کلی دمنوش‌های متنوع گیاهی در خانه دارم. دمنوش‌ها بوی طبیعت دارند و از قلب طبیعت استخراج شده‌اند و نوشیدن‌شان حس خوبی به من می‌دهد. بخشی از مطالعات من در مورد خواص دمنوش‌ها بوده؛ مثلا نوشیدن اسطوخودوس به خواب راحت کمک می‌کند یا نوشیدن بابونه آرامش‌بخش است. عرقیات گیاهی را هم دوست دارم. نوشیدن شربت بهارنارنج با آن بوی اردیبهشتی‌اش واقعا دوست داشتنی است.

شغل عجیب این خانم بازیگر قبل از بازیگری همه را شوکه کرد

علت کم کاری

مردم دیگر علاقمند به دیدن سریال های تلویزیونی نیستند، از سویی هم فیلمنامه ها خوب نیست و از زندگی واقعی همه ما دور و متفاوت است که قابل پذیرش نیست

به جای آن تئاتر کار می کنم و گهگاهی در سینما حضور دارم

طبیعت گردی و طب سنتی

عاشق طبیعت گردی هستم ، دوچرخه دارم و گاهی در شهرک با دوچرخه گردش می کنم.

دوچرخه سواری آناهیتا همتی

برنامه غذایی ام پر از سبزیجات است و در پختن از روغن هسته انگور یا روغن زیتون استفاده می کنم سحر خیزم و از طب سنتی و کرم های خوب و استاندار استفاده می کنم و به سلامت دندان هایم اهمیت می دهم

سعی می‌کنم میوه و سبزیجات حتما در برنامه غذایی‌ام باشد. خیلی اهل برنج نیستم و در عوض برنامه غذایی‌ام پر از سبزیجات و گوشت است. با گیاهخواری میانه خوبی ندارم و عاشق غذاهای گوشتی هستم

مدل آشپزی‌ام هم عجیب و غریب است. هیچ‌کدام از غذاهایم اسم ندارند اما نتیجه چیز خوبی از آب درمی‌آید و اطرافیانم هم غذاهای من درآوردی‌ام را دوست دارند.

ورزش حرفه ای

اسکی؛ ورزشی که به صورت حرفه‌ای ادامه دادم
در دوران کودکی مادرم مرا در کلاس‌های اسکی ثبت نام کرده بود و این تنها ورزشی بود که من خیلی جدی آن را ادامه دادم و حتی در بین بچه‌های کلاس‌مان و در مسابقات نفر اول شدم

سال ۸۸ هم پایم شکست که منجر به عمل جراحی شد و طی سه سال سه‌بار پایم زیر عمل رفت و پزشکم اسکی و ورزش‌های سنگین را برایم منع کرد.
دیگر نمی‌توانم ورزش‌هایی را که خیلی ورجه و وورجه دارند و به پایم فشار می‌آورند، انجام دهم.
در نتیجه پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری و گاهی بدمینتون ورزش‌هایی هستند که به صورت تفریحی انجام می‌دهم.

مهناز افشار به سیم آخر زد

پیرو مد نیستم

اهل خرید هستم اما نه به شکل افراطی. سعی می‌کنم منطقی فکر کنم و چیزی را بخرم که واقعا نیاز دارم. سنم که کمتر بود خرید‌های هوسی داشتم؛ مثلا لباسی را می‌دیدم و عاشقش می‌شدم و بدون توجه به نیازم آن را می‌خریدم اما الان دیگر این‌طور نیستم و تا چیزی را لازم نداشته باشم، نمی‌خرم. خرید‌های من و مادرم دومنظوره است؛ مثلا ایشان چیزی را می‌خرند برای من و اگر من خوشم نیاید خودشان برمی‌دارند و برعکس.

چیزی که برایم مهم است راحت بودن در لباس، کفش و. . . است نه تک بودن آنها.
دوست ندارم چیزی را بخرم که خیلی همه‌گیر شده باشد؛ به همین خاطر هم اصلا پیرو مد نیستم و شاید بهتر باشد بگویم از آن فراری‌ام و هر طرفی مد برود من خلاف جهتش حرکت می‌کنم

از کرِم‌های خوب و استاندارد استفاده می‌کنم

از آنجایی که خیلی اهل آرایش کردن نیستم، داشتن انبوهی از لوازم آرایشی نیز به دردم نمی‌خورد ولی سعی می‌کنم از کرم‌های خوب برای صورتم استفاده کنم؛ یعنی برایم مهم است صورت فعلی‌ام را خوب و سالم نگه دارم و دلم نمی‌خواهم با رنگ و وارنگ کردن چهره‌ام از حالت طبیعی صورتم دور شوم.

معمولا کالاهای بهداشتی ایرانی می‌خرم چون ثابت شده این کالا‌ها از هر جهت از مشابه‌های خارجی‌شان که از اصل بودن‌شان مطمئن نیستیم بهترند و حداقل با توجه به شرایط آب و هوایی ایران ساخته شده‌اند. دایی من پزشک داروساز هستند و من هم قبل از خریدهایم با ایشان مشورت می‌کنم؛ مثلا از ایشان می‌پرسم در حال حاضر بهترین کرم ضد آفتاب ایرانی کدام است؟ راهنمایی‌های دایی‌ام همیشه خوب بوده است.

ترلان پروانه از اینستاگرام خداحافظی کرد

بخاطر پول بازی نکردم

خداروشکر در طول زندگی ام ، هیچگاه دغدغه معیشت نداشتم و از روز اول ورودم به تئاتر و سپس سینما و تلویزیون هیچگاه بخاطر پول کاری را انتخاب نکرم

همیشه پدر و مادرم دستگیرم بودند و من را کمک کردند و همین پشتیبانی باعث شده که تا به امروز بخاطر پول سرکار نروم

دیگر با تلویزیون کار نمی کنم

در تلویزیون دیگر کار نمی کنم و دوست ندارم همکاری داشته باشم، چرا که به نظر من دیگر فیلمنامه ها خوب نیستند و آن چیزی که ساخته می شود به اندازه ای از زندگی واقعی همه ما دور و متفاوت است که قابل درک نیست.
در طی این سال ها زحمات بسیاری برای این عرصه کشیدم، اما تنها اذیت شدم و دیگر خسته شده ام.
تعداد کارهایی که انجام دادم بسیار زیاد است و اگر کار نکنم اتفاق خاصی نمی افتد. به جای آن تئاتر کار می کنم و گهگاهی در سینما حضور دارم.
حداقل در این دو فضا تا این اندازه محدودیت های تلویزیون وجود ندارد و اینقدر هم آدم را رنج نمی دهند.

عکس قدیمی آناهیتا همتی

شروع فعالیت هنری آناهیتا همتی

در سال 72 وقتی 20 ساله بودم به اداره تئاتر رفتم و کلاس های بازیگری استاد هادی مرزبان را گذراندم ، اولین کارم هم تئاتر تنبور نواز خود آقای مرزبان بود

بعد از چند کار تئاتر برای تست سریال «دبیرستان خضرا» به دفتر خواجویی کارگردان رفتم و قبول شدم با همین سریال سال 1373 وارد قاب تلویزیون شدم

آناهیتا همتی در سریال دبیرستان خضرا
آناهیتا همتی در سریال دبیرستان خضرا

اولین فیلم سینمایی آناهیتا همتی افسانه پوپک طلائی ساخته خسرو شجاعی بوده است که در سال 1375 ساخته شده ولی به نمایش گذاشته نشد.اولین فیلمی که از او بر پرده سینماها به نمایش درآمد در سال 1378 و با نام عشق کافی نیست (مهدی صباغزاده) بود.

نوید محمدزاده با تیپ عجیب در یک مراسم

او در سال 1381 در فیلم سینمایی قلب های نا آرام در کنار حمید خندان و شیلا خداداد به ایفای نقش پرداخت.

آناهیتا همتی و شیلا خداداد در فیلم قلب های نا آرام
آناهیتا همتی و شیلا خداداد در فیلم قلب های نا آرام
پس از آن بازی متفاوتی در فیلم سینمایی یک جیب پر پول را به نمایش گذاشت. یک جیب پر پول با ژانری کمدی و به کارگردانی قدرت الله صلح میرزایی در سال 1388 تولید شد.
آناهیتا همتی در فیلم سینمایی یک جیب پر پول

شهرت آناهیتا همتی

آناهیتا همتی هیچگاه ندرخشید. هیچگاه آن طور کـه باید دیده نشد، اما حضور فعالش در تلویزیون و بازیهای روان و آسان او باعث شد پرکارترین بازیگر تلویزیونی باشد. شاید بهترین و ماندگارترین حضورش در تلویویون مربوط به بازی مجموعه تلویزیونی کلانتر محسن شامحمدی و بخصوص خانه بـه دوش و ترش و شیرین «رضا عطاران» باشد.

آناهیتا همتی در مجموعه تلویزیونی کلانتر
آناهیتا همتی در پشت صحنه سریال خانه به دوش

او همچنین با سریال آهوی ماه نهم و طلسم شدگان خوش درخشید.

آناهیتا همتی در سریال طلسم شدگان

سریال باغ سرهنگ آخرین کار تلویزیون وی در سال 1392 بود که از شبکه پنج سیما به روی آنتن رفت.

لیست آثار هنری آناهیتا همتی

در ادامه بیوگرافی آناهیتا همتی بازیگر ترش و شیرین باید بگوییم در جدول‌های جداگانه می‌توانید فهرست آثاری که او در آنها به هنرنمایی پرداخته است را مشاهده کنید.

فیلم‌های سینمایی

نام فیلمسالکارگرداننقش
افسانه پوپک طلائی۱۳۷۶خسرو شجاعی
عشق کافی نیست۱۳۷۷مهدی صباغ‌زادهدوست مهتاب
دختری به نام تندر۱۳۷۹حمیدرضا آشتیانی‌پور
قلب‌های ناآرام۱۳۸۱مجید مظفری
چند می‌گیری گریه کنی۱۳۸۴شاهد احمدلوزیور
یک جیب پر پول۱۳۸۸قدرت‌الله صلح‌میرزایی
نردبان چوبی۱۳۹۰فرشاد ارج
گور طلایی۱۳۹۴
قهرمانان کوچک۱۳۹۵حسین قناعتمادر
سلفی با رستم۱۳۹۸حسین قناعت
آناهیتا همتی و دیگر بازیگران فیلم چند میگیری گریه کنی

مجموعه‌های تلویزیونی

نام مجموعهسالکارگردانتوضیحات
دبیرستان خضراء۱۳۷۳اکبر خواجوییشبکه دو
چشم دل۱۳۷۴حسین پاکدل
بهشت گم‌شده۱۳۷۵کامران قدکچیان
کهنه‌سوار۱۳۷۶اکبر خواجوییشبکه ۳
هتل۱۳۷۷مرضیه برومندشبکه پنج
تلفن مشترک۱۳۷۷خسرو ملکانشبکه یک
امواج جادویی۱۳۷۸محمد عمرانی
سال‌های خاکستری۱۳۷۸محمدرضا ورزی
پدرخوانده۱۳۷۸حمید قدکچیان
کریم‌خان زند۱۳۷۸محمدرضا ورزی
چراغ جادو۱۳۷۹همایون اسعدیانشبکه یک
برگ بار۱۳۷۹اکبر خواجویی
روزهای مهتابی۱۳۷۹عباس قنبری و سپهر محمدیشبکه پنج
خانه آرزوها۱۳۸۰حسین سهیلی زاده
کلانتر۱۳۸۱محسن شاه‌محمدیشبکه یک
طلسم‌شدگان۱۳۸۲داریوش فرهنگشبکه پنج
آهوی ماه نهم۱۳۸۲مسعود نوابیشبکه یک
خانه‌به‌دوش۱۳۸۳رضا عطارانشبکه سه
قلب۱۳۸۳مسعود تکاور
سقوط۱۳۸۴اکبریان، آییش
آفتاب سرد۱۳۸۵مسعود تکاور
ترش و شیرین۱۳۸۵رضا عطارانشبکه سه
یک وجب خاک۱۳۸۶علی عبدالعلی زادهشبکه سه
پنچره۱۳۸۶سید وحید حسینی
آرزوهای شیرین۱۳۸۶سید وحید حسینی
پاتوق۱۳۸۷–۱۳۸۶شاهین باباپورشبکه یک
خط‌ شکن۱۳۸۷مسعود تکاورشبکه پنج
لطفاً دور نزنیم۱۳۸۸مهدی مظلومیشبکه پنج
قفسی برای پرواز۱۳۸۸مهدویشبکه یک
توطئه فامیلی۱۳۸۹رامبد جوانشبکه یک
ماجراهای پوتک۱۳۸۹محمد اعلمی
ناز و نیاز۱۳۹۰فلورا سامشبکه یک
رادیو ۷ قصه‌های نامی۱۳۹۰محمد صوفی، منصور ضابطیان
شب‌های روشن۱۳۹۰مجید مظفری
باغ سرهنگ۱۳۹۲فلورا سامشبکه پنج
ماجرای دزدی وحشتناکی که از بهنوش بختیاری شد چه بود ؟
آناهیتا همتی در فیلم ترش و شیرین
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا