اخبار حاشیه بازیگران

ماجرای آزار جنسی بهارک صالح نیا از چه قرار بود ؟

بهارک صالح‌ نیا بازیگر سابق سینما و تلویزیون در ایران که چند سالی است به خارج از کشور مهاجرت کرده با انتشار یک ویدئو، اتهاماتی را به یکی از کارگردان‌های شناخته شده داخلی وارد کرد. بهارک صالح‌ نیا که نقش کوچکی در یکی از فیلم‌های این کارگردان داشته می‌گوید بارها از طرف او با آزار کلامی و جنسی مواجه شده، کارگردان با او درباره خصوصی‌ترین مسائل صحبت کرده و با الفاظ نامناسب و زننده نیات خود را به او ابراز کرده است.

ماجرای آزار جنسی بهارک صالح نیا از چه قرار بود ؟

ماجرای آزار جنسی بهارک صالح نیا از چه قرار بود ؟

بهارک صالح‌ نیا که پس از خروج از ایران با شبکه جم همکاری کرده می‌گوید در ابتدای دعوت از سوی آقای کارگردان از سوی او درخواست ناشایست جنسی مطرح شده که خانم بازیگر بابت آن بازی در فیلم را رد کرده اما در دعوت دوباره به هر دلیل به تیم بازیگری پیوسته است.

این که با وجود همه آزارهای ادعایی چرا بهارک صالح‌نیا به همکاری با کارگردان ادامه داده و این که چرا تاکنون این موضوع را مطرح نکرده دلایلی است که باعث می‌شود ادعای او کمتر قابل‌باور باشد. در عین حال که تا وقتی سند و مدرکی برای ادعاهای بهارک صالح‌نیا ارائه نشده و تا وقتی بازیگران دیگری ادعاهای مشابه او مطرح نکرده‌اند، بردن این اتهامات به محکمه و حتی حکم صادر کردن شخصی درباره کارگردان مورد نظر سخت است. نکته این که کارگردان مورد اشاره اخیرا با اظهاراتش جنجالی به پا کرده و شدیدا مورد حمله قرار گرفته.

بهارک صالح‌نیا در ایران کارنامه چندان درخشانی ندارد و تنها در چند فیلم و سریال از جمله محمد رسوال‌الله، کافه پیانو، شهر قشنگ، بی‌صدا فریاد کن، یتیم‌خانه ایران، و آوا بازی کرده.

فیلم لو رفته از روضه خوانی بهار رهنما در یک مجلس

او پس از خروج از ایران و آغاز همکاری با شبکه جم گفت:« سلام … یک دفاعیه قبل از قضاوت … حدود ده سال سعی کردم کاری رو که عاشقشم یاد بگیرم، راه درست رو برم تا بتونم سرم رو بالا بگیرم وبگم من چیزیم که برای بهش رسیدن تلاش کردم… الان سی‌ساله‌ام و بنظرم از اینجا به بعد زندگی کمی عجله می‌کنه پس برای رسیدن به رویاهام که حق مسلمم هستن کمی باید عجله کنم …. نخواستم در حسرت فرصت‌هایی بمونم که بهم داده نشدن یا شاید هیچ وقت داده نشن … پس راه دیگه‌ای رو انتخاب کردم که حداقل از امروزش مطمئنم و آدم‌هایی هستن که به وجودم و هنری که سعی کردم یاد بگیرم احترام می‌گذارن …»

ماجرای آزار جنسی بهارک صالح نیا از چه قرار بود ؟

بیوگرافی بهارک صالح نیا

در بیوگرافی بهارک صالح نیا آمده ایت : او متولد 3 خرداد 1364 در تهران است و اکنون ساکن شهر آنتالیا ترکیه است.

ماجرای آزار جنسی بهارک صالح نیا از چه قرار بود ؟

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا