اخبار حاشیه بازیگران

عکسی دیده نشده از دوران نوجوانی امین حیایی حسابی سوژه رسانه ها شد

به تازگی عکسی از دوران نوجوانی امین حیایی بازیگر مشهور و پرآوازه ایران در فضای مجازی منتشر شده که توجه بسیاری از مخاطبان را به خودش جلب کرده است.

امین حیایی در نوجوانی

امین حیایی در نوجوانی

امین حیایی در نوجوانی

آیا مهاجرت امین حیایی از ایران صحت دارد ؟

عکسی از امین حیایی بازیگر سینما و تلویزیون در فضای مجازی منتشر شد که در کنار حمید فرخ نژاد ایستاده بود و شایعه مهاجرتش در فضای مجازی منتشر کرد این یک شایعه است چرا که عکس قدیمی بوده و امین حیایی در ایران است و چهره فرخ نژاد هم از زمان مهاجرت با این چهره متفاوت بوده است.

آیا مهاجرت امین حیایی از ایران صحت دارد ؟

آیا مهاجرت امین حیایی از ایران صحت دارد ؟

بیوگرافی امین حیایی

در بیوگرافی امین حیایی از بازیگران مرد سینمای ایران آمده است او در ۱۹ خرداد ۱۳۴۹ در تهران در محلهٔ قیطریه به دنیا آمد.

در ادامه بیوگرافی امین حیایی میخوانیم او تا دیپلم ریاضی فیزیک مدرک دارد و دانشجوی انصرافی رشته کامپیوتر می باشد. در دوران تحصیل به فعالیت در تئاتر پرداخت و پس از گرفتن دیپلم، ضمن خدمت سربازی در مرکز هنرهای نمایشی عقیدتی-سیاسی نیروی هوایی فعالیتش را آغاز کرد.

در بیوگرافی امین حیایی امده است او مدرک تحصیلی او فوق لیسانس می باشد.

کودکی امین حیایی

قد امین حیایی

در بیوگرافی امین حیایی آمده است که قد او 173 سانتی متر است.

خانواده امین حیایی

در بیوگرافی امین حیایی میخوانیم وی در بیمارستان شهدای تجریش به دنیا آمد و در محله شمیرانات بزرگ شد . پدرش تقی حیایی کارمند بوده است و مادرش آمنه صادق مند معلم. امین حیایی پسر بزرگ خانواده می باشد. او یک برادر کوچکتر از خود به اسم امید دارد. امید در زمینه موسیقی فعالیت می کند.

امین حیایی و پدر و مادرش

تنها خواهرش سال 1370 در 21 سالگی امین بر اثر سرطان فوت کرده است.

وضعیت تاهل امین حیایی

ازدواج اول امین حیایی

از نکات خواندنی بیوگرافی امین حیایی وضعبت تاهل اوست. امین حیایی در سال ۷۱ و در سن ۲۲ سالگی با خانم مونا بانکی پور دختر فرزانه داوری بازیگر سینمای قبل از انقلاب، ازدواجی زود هنگام کرد .مونا بانکی پور خود بازیگر بود و در سریالی مانند «خواب و بیدار» ‌بازی کرده بود. او دراین سریال پر بیننده نقش همسر دانیال حکیمی را بازی می‌کرد. ولی این زندگی پس از به دنیا آمدن اولین فرزندشان دارا به پایان رسید و پس از مدت کوتاهی به جدایی انجامید.

رونمایی نادر سلیمانی از همسرش پس از سالها

خانم بانکی پور بعد ها بـه بيرون از کشور مهاجرت کرده اسـت. مونا بانکی پور در حال حاضر فعالیت هنری ندارد. حیایی و بانکی پور تا بحال در مورد علت اصلی طلاق شان صحبت نکرده اند و اخبار رسمی دراین موضوع وجود ندارد.

امین حیایی در گفتگو اي درمورد طلاق خود گفته بود: مـن از بچگی عاشق پیشه بودم و با هر شخصی دوست می‌ شدم می‌ خواستم باهاش ازدواج کنم اما همیشه در عشق شکست می‌خوردم. در ازدواج اولم حتی یکسال نیز با همسرم زندگی نکردم و بـه طلاق منجر شد.

دارا حیایی و مونا بانکی پور

ازدواج دوم امین حیایی

از نکات پر جستجو بیوگرافی امین حیایی وضعیت همسر فعلی اوست. او بار دوم با نیلوفر خوش خلق بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج کرده اسـت. خانم خوش خلق متولد سال 1351 اسـت و 2 سال از امین حیایی کوچکتر می باشد. نیلوفرخوش خلق که در بيرون از کشور زندگی می‌کرد، بعد از ازدواج با امین حیایی بـه ایران بازگشت و با کمک او تبدیل بـه یک بازیگر شد.

نیلوفر خوش خلق درمورد امین حیایی می گوید: خیلیها تصور می‌كنند كه پیوند مـن و امین بخاطر سینما بود، اما معرفت و منش و اخلاق امین مرا جذب كرد. امین انسان بسیار باگذشتی اسـت و طی این سالها، بارها این ویژگی‌اش رابه مـن ثابت كرد. مـا سال‌هاست روزگار خوشی را كنار هم می‌گذرانیم و امیدواریم كه این روند ادامه داشته باشد، دلمان میـــخواهد زندگی با آرامش را تجربه كنیم.

امین حیایی و نیلوفر خوش خلق

ماجرای آشنایی امین حیایی و نیلوفر خوش خلق

خانوم نیلوفر خوش خلق بازیگر هستند ، در یکی از فیلم ها با خانم نیلوفر خوش خلق که در آن زمان ۲۸ ساله بودند آشنا شدند و این آشنایی منجر به ازدواج شد.

غوغا جدید پارسا پیروزفر با انتشار این عکس از خودش

امین حیایی و همسرشان خانم خوش خلق در شمال شرق تهران (لواسان)  زندگی می کنند.

گفته‌های امین حیایی هم در مورد همسرش نیلوفر:

نیلوفر ستاره عشق من است تمام زندگی من است، به بودن در كنار او افتخار می‌كنم، بارها گفتم كه اگر او نبود، این موفقیت‌ها هم نبود، برای نیلوفر هم آرزو می‌كنم كه در سینما به موفقیت برسد. گرچه او طی سال‌های اخیر در تئاتر رشد خوبی داشت و من از این بابت خرسندم، اگر من در زمینه سینمای گیشه فعالیت می‌كنم. نیلوفر هم سعی می‌كند در زمینه هنر كلاسیك و تخصصی رشد بیشتری داشته باشد.

امین حیایی و نیلوفر خوش خلق

بیوگرافی دارا فرزند امین حیایی

در ادامه بیوگرافی امین حیایی آمده است حاصل ازدواج امین حیایی و همسر سابق وی (مونا بانکی پور) پسری به نام دارا حیایی میباشد که در این اواخر وارد عرصه بازیگری شده است.دارا حیایی متولد سال 1375 اسـت.

در زمان جشنواره فجر سی و ششم بود که بازی امین حیایی در «شعله‌ور» آخرین ساخته حمید نعمت‌الله و همبازی شدنش با پسرش دارا حیایی، توجه خیلی از طرفدارانش را به زندگی خصوصی او و مخصوصاً حضور پسر او در یک فیلم سینمایی مهم و آن‌هم بدون هیچ سابقه بازیگری، جلب کرد. حیایی در «شعله‌ور» یکی از بهترین بازی‌هایش را ارائه می‌دهد و حضور دارا حیایی در نقش پسرش، مسلماً به باورپذیرتر شدن کاراکتر او کمک کرد.

همراه با حاشیه‌های مربوط به «شعله‌ور»، موضوع دیگری هم در مورد زندگی خصوصی امین حیایی مطرح شد؛ ازدواج اول او. در زمان افتتاحیه و فرش قرمز «شعله‌ور»، خیلی‌ها فکر می‌کردند که نیلوفر خوش‌خلق مادر دارا حیایی است تا اینکه مونا بانکی پور به‌عنوان مادر دارا در برخی از مراسم‌ها حاضر شد و دوباره بحث ازدواج اول حیایی مطرح شد.

فریبا نادری عزادار عزیز زندگی اش شد

امین حیایی و پسرش دارا

ماجرای حضانت دارا

در ادامه بیوگرافی امین حیایی از زبان خودش میخوانیم : اوایل جدایی سر حضانت دارا دچار مشکل شدیم ولی هر چه جلوتر رفتیم او فهمید من دارا را دوست دارم، منم حضات پسرمان را به همسر سابقم دادم

این را هم بگویم که ایشان واقعا برای پسرمان زحمت کشید

دارا در مورد پدرش امین حیایی می گوید:

مـن از تمام تجارب پدر استفاده میکنم و سعی کرده ام بعنوان یک بازیگر تمام رفتار و حرکات خودرا اصلاح کنم. برای مـن تبدیل بـه اسم و سلبریتی شدن اهمیتی ندارد. شک نکنید نام امین حیایی نام بزرگی اسـت، ولی این را بدانید میخواهم از تجارب پدرم استفاده کنم و نه از اسمش هیچوقت نمیخواهم پشت نام پدرم کار کنم.

نمی دانم بعد از بازی در فیلم حمید نعمت الله چـه اتفاقاتی برای مـن می‌افتد، اما هر اتفاقی هم باشد با تمام وجود برای آن تلاش خواهم کرد.مجله سینمایی پارس نازو مـن برای تمام اتفاقاتیکه می‌افتد آمادگی کامل دارم و میخواهم همه ی جوره دراین راه بجنگم. مـن مستقیماً از سوی حمید نعمت الله برای این نقش انتخاب شدم ودر این میان پدر و پسر بودن دو شخصیت اول برای کارگردان مهم بود.

با نفوذ پدرم بازیگر نشده ام

مـن برای این نقش تست دادم و اینطور نبود کـه پدرم باعث انتخاب مـن دراین فیلم باشد. او در آخر گفت: برای یک بازیگر کـه کار اولش را تجربه می کند پروژه‌اي هم چون شعله ور کـه اکثریت لوکیشن هایش خارجی بود بسیار سخت اسـت. مـن در طول این کار بـه شدت تمرین کردم تا بتوانم درکنار گروه بـه خوبی کار کنم.

چهره ساناز سعیدی از این رو به اون رو شد

امین حیایی و دارا حیایی

دوستان صمیمی امین حیایی

در بیوگرافی امین حیایی در مورد دوستان صمیمی او گفته شده : در بین بازیگران زن ایران با ، خانم هدیه تهرانی و مهناز افشار و در میان بازیگران مرد با آقای محمدرضا گلزار رابطه صمیمانه و دوستانه ای دارد.

امین حیایی و محمدرضا گلزار

نظر امین حیایی در مورد محمدرضا گلزار:

فریدون جیرانی نظر حیایی درباره ی دوست و همبازی قدیمی اش، محمدرضا گلزار را هم جویا شد و از او پرسید آیا تا به حال به گلزار حسادت کرده است. حیایی توضیح داد که گلزار رفیق او است و او ابتدا یک مانکن و در کار موسیقی و تبلیغات بود و هدفش اصلاً بازیگری نبود، اما بازی خوبی در فیلم «بوتیک» ساخته ی حمید نعمت الله از خود ارائه کرد و به تدریج آگاهی بیشتری از سینما پیدا کرد. حیایی همچنین گفت همکاری های او و گلزار همیشه خروجی خوبی داشته اند. او گلزار را بااراده، خوش قلب و مسئولیت پذیر توصیف کرد و گفت دائماً در حال قدم برداشتن به سمت جلو است و تلاش هایش موفقیت آمیز هم بوده است. حیایی گفت اگر گلزار موفقیت زیادی در زمینه ی بازیگری نداشته شاید به این خاطر است که برای این کار ساخته نشده است، اما کنسرت های پرطرفدارش نشان می دهند که مردم تا چه حد او را دوست دارند.

شما در حال مطالعه بیوگرافی امین حیایی در بازیگرآنلاین هستید.برای اطلاعات بیشتر در مورد بیوگرافی امین حیایی با ما در ادامه همراه باشید.

ماجرای ورود به بازیگری امین حیایی

در بیوگرافی امین حیایی درمورد ماجرای ورودش به بازیگری میخوانیم: سال 1370 در 21 سالگی زمانی که بازیگر تئاتر کودکان بود توجه ثریا قاسمی را جلب کرد و همان سال توسط او به فیلم دو همسفر معرفی شد.

میدانستید الناز حبیبی و خواهرش تا این حد به هم شباهت دارند ؟

به این ترتیب اولین تجربه خود را با این فیلم بدست آورد اما بعلت موضوع سیاسی فیلم به موقع اکران نشد تا اینکه چند ماه بعد در فیلم دو روی سکه بازی کرد.

سریال و شهرت

در ادامه بیوگرافی امین حیایی میخوانیم : سال 1372 با سریال آپارتمان به کارگردانی اصغر هاشمی اولین تجربه بازی در تلویزیون را بدست آورد تا اینکه سال 79 با سریال همسایه ها به شهرت رسید. او دراین سریال درکنار بزرگانی مثل: خانم گوهر خیراندیش و استاد علی نصیریان بـه ایفای نقش پرداخته اسـت. نکته جالب این اسـت کـه کارگردان همسایه ها محمد حسین لطیفی بود، و هر گاه لطیفی و حیایی در پروژه اي همکاری می‌کنند، بر شهرت هردو اضافه می‌شود. مثل سریال ساخت ایران کـه در شهرت هردو تاثیر مثبت زیادی داشت.

خیلی زمان برد تا بتواند به عنوان بازیگر نقش اول در فیلم های سینمایی بازی کند. در اولین نقش آفرینی اش به عنوان بازیگر نقش اول در فیلم سیب سرخ حوا (1378) چندان موفق نبود. فیلم سیب سرخ حوا به کارگردانی سعید اسدیدر خرداد 1379 بر روی پرده سینما رفت.
داستان سیب سرخ حوا داستان دختری است به نام ندا است که نامزدی چهار ساله اش را با فرهاد به هم می زند و با مردی مسن و پولدار به نام محمود فروزش که یک شرکت خصوصی دارد ازدواج می کند و..

 او در سال 1381، رکورددار بود. شش فیلم با بازی او در سال 1381 در سینماهای تهران به روی پرده رفت:مزاحم، مانی و ندا، مونس، اثیری، رز زرد و بوی بهشت. فیلم رز زرد به کارگردانی داریوش فرهنگ داستان درباره دو عروس و داماد است که در شب عروسی شان سفری را آغاز کرده و در منزل های بعدی در مسیر راه با هم آشنا می شوند و…

دنیا مدنی با این توئیت غوغا کرد

در سال 1386 برای فیلم شب سیمرغ بهترین بازیگر جشنواره فجر را گرفت و در ادامه با سریال شمش العماره سال 88، کلاه پهلوی سال 1391 درخشید

حیایی همچنین تا به حال در چهار فیلم هتل کارتن، دست‌های آلوده، مزاحم و تله از ساخته‌های سیروس الوند به ایفای نقش پرداخته‌است.

زنان ونوسی مردان مریخی فیلمی طنز به کارگردانی کاظم راست گفتار و تهیه کنندگی محمدرضا مفیدی ساخته سال 1389 است.

علاقه امین حیایی به ورزش

در بیوگرافی امین حیایی او از علاقه اش به ورزش گفته است: من به ورزش کردن خیلی علاقه دارم برخی مواقع به خاطر مسائل کاری نمی توانم به صورت روزانه ورزش کنم، ولی خب ورزش را در برنامه های خودم قرار می دهم و از بین ورزش ها سوارکاری و اسکی را خیلی دوست دارم.

امین حیایی در جشنواره فجر

در سال 1375 برای فیلم براده های خورشید ، جایزه  بهترین بازیگر مکمل مرد را دریافت کرد.

در سال 1382 تندیس زرین هنرمند نقش مکمل مرد را در هفتمین جشن خانه  سینما برای فیلم عروس خوشقدم دریافت نمود.

برنده سیمرغ بهترین هنرپیشه نقش اول مرد برای بازی در فیلم سینمایی ، زن زیادی به کارگردانی تهمینه میلانی در سال ۱۳۸۳ شد.

او جایزه بهترین هنرپیشه نقش اول مرد را در سال ۱۳۸۶ برای فیلم ، شب در جشنواره فیلم فجر از آن خود کرد‌.

امین حیایی در جشنواره فیلم فجر

اولین کار طنز و سینمایی امین حیایی

در بیوگرافی امین حیایی در مورد شروع کار و ماجرای ورودش به بازیگری میخوانیم: نخستین کار سینمایی این هنرپیشه معروف که به کارگردانی اصغر هاشمی در سال ۱۳۷۰ تولید شد ، فیلم سینمایی دو همسفر است . این کارگردان توسط خانم ثریا قاسمی ، با امین حیایی آشنا شد.  بنابراین این بازیگر کار هنر خود را مدیون خانم قاسمی است.

بالاخره دلیل طلاق بهاره رهنما مشخص شد

اولین کار طنز او که در سال ۱۳۸۱ در آن ایفای نقش کرد فیلم سینمایی ، عروس خوش قدم بود.

امین حیایی در عروس خوش قدم

محبوبیت امین حیایی از چه زمانی آغاز شد؟

بازی در فیلم کما و مهمان مامان که در سال ۱۳۸۳ تولید شد ، باعث معروفیت این بازیگر محبوب و توانای کشورمان شد.

بازی بی عیب و نقص امین حیایی در زن زیادی نشان از پیشرفت این بازیگر در زمینه بازیگری داشت.

بازی بی نظیر او در دهه ی هشتاد در فیلم ستاره ها ، این بازیگر توانمند را به عنوان بازیگر برتر سینمای ایران معرفی کرد.

یکی دیگر از فیلم های سینمایی امین حیایی که در آن بسیار درخشید و فروش میلیاردی این فیلم او را تبدیل به پولدارترین بازیگر مرد ایران کرد ، فیلم سینمایی اخراجی ها بود.

از دید محمدرضا شریفی نیا امین حیایی بازیگر با استعدادی است ، با انتخاب امین حیایی در بیشتر فیلم های سینمایی توسط آقای شریفی نیا می توانیم  به این موضوع پی ببریم.

امین حیایی در مهمان مامان

فعالیت های دیگر امین حیایی

از نکات پرجستجو در بیوگرافی امین حیایی فعالیت های دیگر او غیر از بازیگری است. برای آشنایی بیشتر با بیوگرافی امین حیایی در ادامه با ما همراه باشید.

خوانندگی امین حیایی

این بازیگر توانمند کشورمان علاوه بر بازیگری در زمینه موسیقی نیز فعالیت دارد و چند قطعه خوانده و روانه بازار کرده است.

ایشان در سال 1380 آلبوم بوی بهشت که شامل چهار ترک بود را اجرا کرد.

و درسال 1385 با همکاری گروه کویر آلبوم باران را تولید کردند.

تک‌آهنگ‌های امین حیایی عبارت

در سال ۱۳۹۳ کار مشترکی با آقای پدرام نصیری ساختند، به نام زندگی سفیده (دانلود آهنگ زندگی سفیده)

علت مرگ آنی ورشینگ بازیگر مشهور چه بود ؟

سال ۱۳۹۳ به همراه جمعی از هنرمندان مانند کامران تفتی ، کامبیز دیرباز ، پویا امینی و… آهنگ اوج پرواز را روانه بازار کردند. (دانلود آهنگ اوج پرواز)

و آهنگ عشق تو ، که تیتراژ برنامه یک یک برای تحویل سال ۱۳۹۷ بود را خوانندگی کرده است.

کافه داری امین حیایی

حیایی و همسرش نیلوفر خوش خلق چند سالی است که با راه اندازی کافی شاپی زیبا و پرطرفدار به نام کافه وانیل در تهران، به جرگه هنرمندانی کافه دار پیوستند.

امین حیایی مقابل کافه اش

موسسه فرهنگی هنری

در حال حاضر کلاس های بازیگر را راه انداختم. در واقع یک موسسه فرهنگی هنری داریم که اولین هدفمان استعدادیابی است که بیشتر در زمینه بازیگری است و شاید بتواند سایر رشته ها را نیز دربر بگیرد. از زمانی که موسسه را راه انداختم، تصمیم گرفتم یک حرکت خوب انجام دهم که نتیجه ای پشتش باشد و واقعا هم فکر نمی کردم در این حد استقبال شود؛ نزدیک به 1500 نفر ثبت نام کردند که در حال آماده سازی کادر آموزشی و پلاتوهایی هستیم که در آن بشود تدریس کرد. حتما در آینده با آنها چند فیلم کار می کنیم.
درباره استعدادهایی که بضاعت مالی ندارند نیز فکر کرده ایم. در ابتدا بین تهران و شهرستان تفکیکی انجام دادیم و از شهرستانی ها خواستیم یک کار هنری در قالب یک فیلم برایمان بفرستند تا پس از دیدن این فیلم ها ورکشاپ هایی در شهرستان برای دوستانی که انتخاب شدند، بگذاریم و بتوانیم در همانجا استعدادیابی کنیم که فقط آن کسی که استعدادش را دارد به کلاس ها بیاید و خب واحدهای دانشگاهی را برای این دوره ها انتخاب کردهایم.
ما با دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد 46 همکاری می کنیم که در واقع وزارت علوم نیز تاییدیه مدرک را به انضمام موسسه ما انجام خواهدداد.
امین حیایی در برنامه عصر جدید

امین حیایی در کنار آریا عظیمی نژاد، رویا نونهالی و سید بشیر حسینی در برنامه استعدادیابی احسان علیخانی به‌عنوان داور حاضر شد.در فصل اول این برنامه، حیایی تنها داوری بود که تقریباً به همه رأی سفید می‌داد و با شوخی و دلجویی ناکامان را بدرقه می‌کرد، اقدامی که به قول خود حیایی باعث شد خیلی‌ها به او لقب خرس مهربان برنامه «عصر جدید» را بدهند.اما با شروع فصل دوم، حیایی رویه‌اش را به‌کلی عوض کرد.

خوشگذرونی نوه ثریا قاسمی در خارج از کشور

امین حیایی در برنامه عصر جدید

امین حیایی در تبلیغ سس بیژن

امین حیایی هم که مدت‌هاست در سینما و تلویزیون کم رنگ شده اما هنوز محبوب و بفروش به نظر می‌رسد، مدتی است که سفیر برند محصولات بیژن شده. حالا نه تنها او را در تبلیغ تلویزیونی سس بیژن می‌بینیم بلکه تصویر بزرگش روی ماشین‌های حمل مواد غذایی و بیلبوردها هم دیده می‌شود.
دستمزد بازیگران برای حضور در برنامه‌های تبلیغاتی بسیار بالاتر از دستمزدشان برای کارهای هنری است، حتی بعضا چند برابر دستمزد شرکت در یک فیلم سینمایی را طلب می‌کنند که منطقی هم هست. در همه جای دنیا همین است. بعضی از چهره‌ها هم بخشی از دستمزدشان را در قالب مشارکت در سود دریافت می‌کنند که این هم یک عرف جهانی است.
یکی از هوشمندی‌هایی که سازندگان تبلیغ سس بیژن انجام داده‌اند این است که سبک تیزری که امین حیایی در آن حضور دارد با شوخ و شنگی‌هایی که در سبک بازیگری این سلبریتی می‌بینیم، همخوانی دارد.
اینطور که شنیده شده امین حیایی هم برای حضور در سلسله تبلیغات بیژن که شامل تیزر و بیلبورد و… می‌شود، حدودا ۶۰۰ تا ۷۰۰ میلیون تومان دستمزد گرفته است.
امین حیایی در تبلیغات سس بیژن

ویژگی های اخلاقی امین حیایی

بازیگران مورد علاقه امین حیایی

امین حیایی در بین بازیگران خارجی بازی آل پاچینو ، برد پیت و تام کروز را دوست دارد . و معتقد است این بازیگران برای بازی در فیلم هایشان بسیار تلاش کرده و انرژی زیادی را مصرف می کنند.

از موسسه هنری تا خوانندگی

در کنار بازی ، کلاس های بازیگری راه انداختم ، در واقع یک موسسه فرهنگی هنری داریم که هدفمان کشف ،استعدادیابی و معرفی بازیگران با استعداد است. در کنار آن در عرصه موسیقی نیز چند قطعه ای هم خوانده ام و دستی هم در نواختن گیتار دارم.

گلایه های سحر زکریا بازهم برایش دردسرساز شد

خواننده مورد علاقه امین حیایی

خواننده مورد علاقه امین حیایی ، احسان خواجه امیری ، امیر تاجیک و محسن چاووشی است.

همکاری امین حیایی با محمدرضا شریفی نیا

در تمامی سالهای فعالیتم مدیون دوست عزیزم محمدرضا شریفی نیا هستم

من کنار او فیلم های موفقی را کار کردیم ، خیلی ها می گویند با او کار نکن اما من با او نون و نمک خوردم و نقش او در فعالیت های هنری ام انکار ناپذیر است

در این چند سال اخیر ما همدیگر را زیاد دیدیم چرا که پروژه کلاه پهلوی را با هم کار کردیم و من از بودن در کنار او خاطرات خوبی دارم.

امین حیایی و محمدرضا شریفی نیا

پشیمان نیستم

حقیقتا از نقش خاصی پشیمان نیستم ، چون همه این فیلم ها برای من تجربیات خوبی بوده  البته که برخی فیلم ها در کارگردان و، فیلمنامه ضعف داشته اند

اما من تلاش کردم که در سکانس هایی که حضور دارم و حتی بصورت مشترک با عواملی که در آن سکانس می باشند کارمان به خوبی از آب در بیاید

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا