اخبار حاشیه بازیگران

بالاخره ماجرای خیانت بهروز وثوقی به همسرش لو رفت

پوری بنایی که یکی از ستاره های سینمای قبل انقلاب بود در اتدا نامزد بهروز وثوقی بود که این آقای بازیگر به عشق او وفادار نماند.پوری بنایی ابتدا نامزد بهروز وثوقی بود اما با ورود گوگوش به رابطه این دو نفر باعث شد بهروز وثوقی این ستاره سینمای قبل انقلاب را رها کند و با گوگوش ازدواج کند.

بالاخره ماجرای خیانت بهروز وثوقی به همسرش لو رفت

بالاخره ماجرای خیانت بهروز وثوقی به همسرش لو رفت

پوری بنایی سال ۱۳۵۵ دوران نامزدی کوتاهی با بهروز وثوقی داشت که بعد از جدایی هرگز ازدواج نکرد و در تمام این سال ها بدون داشتن فرزندی ، مجرد ماند.بهروز وثوقی و پوری بنایی دو همکار و دوست صمیمی بودند که کم کم این دوستی به عشق و در نهایت به نامزدی این دو ختم شد.مدتی به همین منوال گذشت تا اینکه سر و کله فائقه آتشین (گوگوش) پیدا شد.

گوگوش در دوران نامزدی پوری و بهروز درگیر مسائل طلاق از همسرش محمود قربانی بود و حتی در این خصوص از بهروز هم کمک های زیادی گرفت.در نهایت گوگوش رابطه خود را با پوری و بهروز وثوقی تنگاتنگ کرده و بالاخره دل بهروز را برد و بین پوری و بهروز جدایی انداخت و خود با بهروز ازدواج کرد که این زندگی به یکسال نرسیده به جدایی ختم شد.

بالاخره ماجرای خیانت بهروز وثوقی به همسرش لو رفت

 

بیوگرافی بهروز وثوقی

در بیوگرافی بهروز وثوقی آمده است:شخصی به نام مسعود صمدی در سال ۱۳۳۴ در ۱۸ سالگی بهروز وثوقی را مطرح کرد. بازی در نقش‌های متفاوت و شخصیت‌های به‌یادماندنی سینمای ایران مانند داش آکل، سید در گوزن‌ها، مجید ظروف چی در سوته دلان، ممل آمریکایی، زائر محمد (شیر محمد) در تنگسیر، رضا موتوری، ابی نسیه در کندو، دکتر رستگار در سازش، سرهنگ نصرالله در کاروان‌ها وی را تبدیل به یکی از محبوب‌ترین بازیگران تاریخ سینمای ایران کرده‌است.
او از سال ۱۳۳۷ با بازی در فیلم طوفان در شهر ما به سینما آمد و تا سال ۱۳۴۷ در نقش‌های متفاوت، اما نچندان پررنگی ظاهر شد.

لباس طلا دوزی شده نفیسه روشن در تولدش جنجال به پا کرد

نخستین فیلم سینمایی مورد توجه او صد کیلو داماد به کارگردانی عباس شباویز در سال ۱۳۴۰ بود. وی در سال ۱۳۴۸ توسط مسعود کیمیایی به فیلم قیصر دعوت شد و این نقطه شروع وی به عنوان یک بازیگر مطرح بود، بازی وی در این فیلم مورد توجه عموم و علاقه‌مندان به سینما قرار گرفت. جوان اول آن سال‌های سینمای ایران در بسیاری از فیلم به ایفای نقش پرداخته‌است.

بالاخره ماجرای خیانت بهروز وثوقی به همسرش لو رفت

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا