اخبار حاشیه بازیگران

نوید محمدزاده راهی ژنو شد

فیلم سینمایی «شب داخلی دیوار» به کارگردانی وحید جلیلوند و بازی نوید محمدزاده در جدیدترین حضور بین‌المللی خود در جشنواره حقوق بشر ژنو به نمایش گذاشته خواهد شد.

نوید محمدزاده راهی ژنو شد

نوید محمدزاده راهی ژنو شد

در خلاصه داستان فیلم آمده است؛ زندگی نابینایی به نام علی با ورود نابهنگام زنی متواری، آشفته می‌شود… امیر آقایی، علیرضا کمالی، سعید داخ، با معرفی دایانا حبیبی و دانیال خیری‌خواه و جمعی از بازیگران و هنرجویان تئاتر بازیگران این فیلم هستند.

نوید محمدزاده راهی ژنو شد

بیوگرافی نوید محمدزاده

در بیوگرافی نوید محمدزاده میخوانیم: وی در ۱۷ فروردین‌ماه سال ۱۳۶۵ در استان تهران متولد شد اما اصالتاً اهل شهرستان مهران ایلام و کُرد است. او به کرد بودن خود می‌بالد و خود را «یک ببر کرد فروردینی» معرفی می‌کند.

در سال‌های نیمه نخست دهه نود، نامی که بیش از هر بازیگر مرد دیگری به گوش رسیده است، نام نوید محمدزاده است. بازیگر جوانی که با تجربیاتی ارزشمند در تئاتر، پا به سینما گذاشته است و با نقش‌آفرینی‌های متعددش توانست نظر منتقدین و مخاطبین زیادی را به خود جلب کند و مسیر شهرت و محبوبیت را به سرعت طی کند؛ اما فقط بازیگری او نیست که نامش را بر سر زبان‌ها انداخته است، نوید محمدزاده از جنجالی‌ترین بازیگران سینمای ایران است که با مصاحبه‌ها، اظهارنظرها و حتی نطق‌های جشنواره‌ای‌اش حواشی زیادی را در این سال‌ها ایجاد کرده است و بسیاری از اهالی سینما را به واکنش واداشته است. به نظر می‌رسد که به اندازه بازیگری‌ محمدزاده، حواشی مربوط به اوست که به شهرت این سال‌های او کمک کرده است.

نوید محمدزاده راهی ژنو شد

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
ماجرای طعنه مازیار لرستانی به اطرافیانش چه بود ؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا