اخبار دیگران

معرفی چند عمل زیبایی

عمل لیفت کردن این روزها برای افراد بسیار زیادی مهم شده است. معمولا افتادگی هایی که بر روی پوست و اندام های خارجی بدن ایجاد می شود، سبب می شود تا افراد مختلف قصد پیدا کنند که با انجام عمل زیبایی لیفت این مشکل را حل کنند. لیفت شقیقه و لیفت سینه از جمله مهم ترین مواردی است که این روزها شاهد انجام آن توسط افراد مختلف و به خصوص خانم ها می باشیم. در ادامه توضیحات بیشتری را در خصوص هر کدام از آن ها بیان خواهیم کرد تا بتوانید هرچه بهتر و دقیق تر این مسئله را بررسی نمایید.

لیفت شقیقه

ابتدا در مورد لیفت شقیقه صحبت می کنیم. لیفت کردن شقیقه به معنی بالا بردن پوست شقیقه و قسمت انتهایی ابروها است. حتما تا به حال این کار را بارها جلوی آینه انجام داده اید و از بابت نتیجه ای که دیده اید شگفت زده شده اید. لیفت کردن شقیقه ها می تواند سبب شود تا حالت چشمان شما بازتر شود، چین و چروک هایی که در قسمت انتهایی ابروها ایجاد شده است از بین برود و همچنین می تواند باعث شود تا ظاهر جوان تری پیدا کنید.

ماندگاری لیفت شقیقه

یکی از مزیت هایی که در عمل لیفت شقیقه در کنار مزیت های دیگرش وجود دارد، آن است که این نوع از عمل می تواند ماندگاری بسیار بالایی داشته باشد. البته عواملی همچون پیری صورت، افزایش سن، عمل های جراحی دیگر، رژیم نامناسب و… می توانند بر روی نتیجه عمل تاثیر منفی داشته باشند. با این وجود این نوع از عمل جراحی در صورت رعایت کردن شرایط لازم می تواند تا سالیان سال تاثیر خودش را حفظ کند.

آشنایی با بزرگترین سایت نهالستان در گرگان

کاندیداهای مناسب لیفت شقیقه

اما چه افرادی می توانند گزینه مناسبی برای انجام عمل لیفت شقیقه باشند؟ به طور کلی افرادی که در این بخش نام می بریم، گزینه های مناسبی برای انجام عمل لیفت شقیقه هستند. افرادی که در محدوده سنی 23 الی 75 سال هستند می توانند لیفت شقیقه را انجام دهند.

افرادی که به صورت مادرزادی و ارثی در قسمت هایی همچون چشم، ابرو و شقیقه دچار افتادگی پلک و شل شدگی پوست می باشند.

افرادی که دارای چین و چروک در پیشانی نیستند و یا برای رفع آن ها به دنبال استفاده از روش های دیگری می باشند.

افرادی که صرفا به دنبال بالا بردن دم ابروهای خود هستند و نمی خواهند تا تمام ابروها را بالا ببرند.

افرادی که بیماری های خاصی ندارند و پس از عمل،نتایج آن را به صورت ماندگار خواهند داشت.

روش های لیفت شقیقه

برای انجام لیفت شقیقه می توانید از چندین روش مختلف لیفت با نخ، لیفت با تزریق ژل، لیفت با پلکسر، لیفت با جراحی و لیفت با اندوسکوپ استفاده کنید. این در حالی است که اگر بخواهید با استفاده از روش های ایجاد خراش لیفت کنید باید از دو روش متفاوت دیگر استفاده نمایید.

روش SMAS که برای افرادی با چین و چروک های متوسط است، اولین روش می باشد. در این روش در لایه میانی یا همان لایه وسطی پوست، برش ایجاد می شود. این برش می تواند ماندگاری لیفت را بسیار بیشتر کند زیرا سبب می شود تا بالاترین و سطحی ترین لایه عضله ای زیر پوست دچار کشیدگی شود.

آموزش دوره های باریستایی در تهران

روش دوم که روش MACS نام دارد نیز اهمیت بسیار زیادی خواهد داشت. این روش معمولا در زمانی استفاده می شود که چین و چروک ها و همچنین افتادگی پوست شدید باشد. به همین خاطر نیز از ایحاد برش در لایه عمیق پوست صورت استفاده می کنند. این کار هم چین و چروک ها را کمتر می کند و هم سبب می شود تا لیفت شقیقه انجام شده ماندگاری بسیار بالاتری پیدا کند.

لیفت سینه

سینه ها می توانند بنا به دلایلی همچون زایمان، شیردهی، بزرگی سینه ها، افزایش سن، بیماری و… دچار افتادگی شوند. با ورزش می توانید تا حدودی سینه های خود را خوش فرم کرده و آن ها را بالا بکشید اما این موضوع مسلما به صورت صد در صدی نیست. بهترین و مطمئن ترین راه حلی که وجود دارد در خصوص استفاده از لیفت سینه است.

روش های لیفت سینه

برای لیفت سینه در انواع کلینیک زیبایی می توانید روش های مختلفی را در نظر بگیرید. این روش ها می توانند دارای ماندگاری های متفاوت، هزینه های مختلف و حتی عوارض گوناگونی باشند.

لیفت با طب سوزنی

طب سوزنی یکی از روش هایی است که برای افرادی با افتادگی های جزئی می تواند مناسب باشد. این روش معمولا دارای 45 جلسه است و ماندگاری متفاوتی را در افراد ایجاد می کند. با این وجود جزو کم عارضه ترین روش های استفاده شده می باشد.

لیفت با CACI

در این روش معمولا پالس های الکتریکی را به بافت سینه می دهند و از این طریق سبب می شوند تا بافت سینه دچار سفتی و بالا کشیدگی شود. تعداد جلسات نیز با توجه به نظر پزشک و با توجه به میزان افتادگی سینه های شما می باشد.

بی کربنات آمونیوم چیست و چه کاربردی دارد

لیفت سینه با جراحی

لیفت کردن سینه با جراحی نسبت به دو روش قبلی دارای هزینه بیشتری است، دوران نقاهت بیشتری دارد و همچنین می توانیم بگوییم که ماندگاری دائمی نیز دارد. این روش معمولا برای افرادی که افتادگی های زیادی دارند، می تواند گزینه مناسبی باشد.

جمع بندی

هم عمل لیفت شقیقه و هم عمل لیفت سینه را به صورت مختصر و مفید در طول این مقاله مورد بررسی قرار دادیم. این موضوع سبب می شود تا با هر دو این عمل ها به خوبی آشنا شوید. در صورتی که قصد دارید تا عمل لیفت سینه و یا لیفت شقیقه را در هر کلینیک زیبایی انجام دهید، بهتر است اطلاعات خود را در این زمینه ها ارتقا دهید. برای این کار نیز می توانید به دیگر مقالاتی که در سایت ما وجود دارد مراجعه کرده و از این طریق سطح اطلاعات خودتان را بالاتر ببرید. فراموش نکنید که با داشتن اطلاعات بهتر می توانید نتایج بهتری را نیز کسب کنید.

برگرفته از وب سایت https://clinicmah.com/

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا