اخبار بازیگرانبازیگران خارجیبازیگران مردبازیگران هالیوود

مروری بر زندگی هنری و آثار اندرو گارفیلد بازیگر نقش اسپایدرمن

در این بخش بیوگرافی اندرو گارفیلد بازیگر معروف هالیوود را مرور میکنیم. بیوگرافی اندرو گارفیلد از بازیگران مرد توانمند که بیشتر او را با نقش اسپایدرمن به یاد می آوریم ، به همراه اطلاعاتی از زندگی شخصی و هنری او را میبینیم.امروز از 0 تا 100 با بیوگرافی اندرو گارفیلد آشنا میشویم. در ادامه با بازیگرآنلاین همراه باشید.

اندرو گارفیلد چند سال سن دارد؟

اندرو گارفیلد زاده ۲۰ اوت ۱۹۸۳ ‏است و ۳۹ سال سن دارد.

اندرو گارفیلد فعالیت خود را از چه سالی آغاز کرد؟

اندرو گارفیلد فعالیت خود را از سال 2004 آغاز کرد.

آیا اندرو گارفیلد تاکنون اسکار برده است؟

اندرو گارفیلد تاکنون دو بار موفق به نامزدی در رشته بهترین بازیگر در جوایز اسکار شده اما هیچ بار این جایزه را به دست نیاورده است.

اندرو گارفیلد بازهم در نقش اسپایدرمن حاضر خواهد شد؟

خود گارفیلد دوست دارد که بار دیگر در این نقش ظاهر شود اما به نظر نمی‌رسد سونی فعلا برنامه‌ای برای حضور گارفیلد در این نقش داشته باشد.

بهترین فیلم های اندرو گارفیلد چه آثاری هستند؟

گارفیلد فیلم‌های سینمایی جذابی بازی کرده است، از بازیگری در نقش اسپایدرمن گرفته تا بازیگری در فیلم‌هایی چون Hacksaw Ridge و تیک تیک بوم و چشمان تامی فی.

خلاصه بیوگرافی اندرو گارفیلد

نام اصلیاندرو راسل گارفیلد
نام هنریاندرو گارفیلد
تاریخ تولد۲۰ اوت ۱۹۸۳ ‏(۳۹ سال)
محل تولدلس آنجلس، کالیفرنیا، ایالات متحده
شهروندی
  • پادشاهی متحده
  • ایالات متحده
تحصیلاتمدرسه مرکزی گفتار و نمایش رویال
پیشهبازیگر
سالهای فعالیت۲۰۰۴–اکنون
وضعیت تاهلمجرد

بیوگرافی اندرو گارفیلد

بیوگرافی اندرو گارفیلد

اندرو گارفیلد از آن دست بازیگرانی است که شاید عده زیادی او را با نام خودش نشناسند، اما اگر بگوییم مرد عنکبوتی، آن‌وقت کمتر کسی است که او را به جا نیاورد. در ادامه مروری خواهیم داشت بر بیوگرافی اندرو گارفیلد مرد عنکبوتی بی نقاب.

بیوگرافی اندرو گارفیلد را این گونه شروع می‌کنیم: اندرو راسل گارفیلد ( Andrew Russell Garfield؛ زادهٔ ۲۰ اوت ۱۹۸۳) بازیگر اهل انگلستان و ایالات متحده است.

سن اندرو گارفیلد 39 سال، قد اندرو گارفیلد 178 سانتی‌متر و وزن او 75 کیلوگرم است.

عکس کودکی اندرو گارفیلد
عکس کودکی اندرو گارفیلد

بیوگرافی خانواده اندرو گارفیلد

در بیوگرافی اندرو گارفیلد درباره ی خانواده اش میخوانیم: پدرش ریچارد گارفیلد (Richard Garfield) اهل کالیفرنیا و مادرش لین، نی هیلمن (née Hillman) اهل اسکس انگلستان بوده‌اند.

وقتی آندرو سه ساله بود خانواده اش از کالیفرنیا به بریتانیا مهاجرت کردند. او دوران کودکی و نوجوانی خود را در انگلستان کنار خانواده خود گذراند. خانواده پدری اندرو گارفیلد جزء یهودیانی هستند که از لهستان، روسیه و رومانی به لندن نقل مکان کردند و نام خانوادگی آن‌ها در اصل، گارفینکل بود. او خود را هنرمندی یهودی می‌داند.

در ادامه بیوگرافی اندرو گارفیلد آمده است: خانواده اش قشر متوسط جامعه بریتانیا محسوب می‌شدند. پدر و مادرش اوایل فروشگاه دکوراسیون خانه راه انداختند ولی بعدها پدرش سرمربی مدرسه شنا شد و مادرش هم هم‌اکنون به عنوان مربی در دانشگاه پرستاری تدریس می‌کند.اندرو گارفیلد در کودکی شنا و ژیمناستیک تمرین می‌کرد و به جمع‌کردن تمبر می‌پرداخت. وقتی نوجوان بود تصمیم داشت بازرگانی بخواند اما در شانزده سالگی متوجه استعداد بازیگریش شد و تصمیم گرفت این حرفه را به‌طور آکادمیک بیاموزد برای همین در چند مدرسه بازیگری درس خواند و با موفقیت فارغ‌التحصیل شد.

جنجالی ترین خودکشی های تاریخ سینما

ازدواج و وضعیت تاهل اندرو گارفیلد

بیشترین جستجوها در بیوگرافی اندرو گارفیلد درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

گارفیلد چندان علاقه‌ای ندارد که از زندگی شخصی خود صحبت کند و در مصاحبه‌هایش، بیشتر به زندگی حرفه‌ای خود و کارهایش می‌پردازد. بین سال‌های 2008 تا 2011 شانون وودوارد دوست دختر اندرو گارفیلد بود.

بعدها، هنگام ایفای نقش در مرد عنکبوتی (سال 2011)، اما اندرو گارفیلد و اما استون با هم ارتباط نزدیکی برقرار کردند و این رابطه در سال 2015 به جدایی انجامید.

با این تفاسیر، بدیعی است که عکس‌ها و خبرهایی که درباره اندرو گارفیلد و همسرش که در اینترنت پخش می‌شوند، حقیقت نداشته باشند.

اندرو گارفیلد در کنار اما استون
اندرو گارفیلد در کنار اما استون

علایق و حقایقی درباره اندرو گارفیلد

در ادامه بیوگرافی اندرو گارفیلد مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره ی او.با ما همراه باشید.

در بیوگرافی اندرو گارفیلد بهتر است بدانید گارفیلد تابعیت دو کشور آمریکا و انگلستان را دارد و هر دوی این کشورها را وطن خود می‌داند. او در این باره می‌گوید: «من بیش از هر چیز، به عنوان یک یهودی شناخته می‌شوم، به هر دوی این کشورها احساس عشق-نفرتی دارم و قبلا خیلی افتخار می‌کردم که تابعیت هر رو کشور را دارم، اما الان کمتر به این موضوع افتخار می‌کنم».

مادر گارفیلد، لین، زمان فیلمبرداری The Eyes of Tammy Faye به دلیل سرطان لوزالمعده درگذشت و او توانست زمان کمی قبل از فوت او، با پرواز خود را برساند که کنار او باشد.

او با رابرت پتینسون، مت اسمیت و جسی آیزنبرگ، بازیگر نقش مارک زاکربرگ، دوستی نزدیکی دارد.

در بیوگرافی اندرو گارفیلد آمده است او در سال 2011 به عنوان سفیر ورزش کودکان یتیم (WWO) انتخاب شد.

گارفیلد در ورزش اسکیت‌بورد مهارت بالایی دارد و توانست کارگردان فیلم مرد عنکبوتی را راضی کند که در این فیلم از آن استفاده کند.

گارفیلد عاشق سگ‌ها است.

ابتدا برای نقش “مارک زاکربرگ” در فیلم شبکه های اجتماعی در نظر گرفته شد اما در نهایت در نقش “ادواردو” دوست زاکربرگ به ایفای نقش پرداخت.

پدربزرگ پدرش نام خانوادگی آن ها را از “گارفینکل” به “گارفیلد” تغییر داد.

یک برادر بزرگتر دارد که پزشک است.

در بیوگرافی اندرو گارفیلد جالب است بدانید او به بچه ها علاقه زیادی دارد.

شروع فعالیت هنری اندرو گارفیلد

در این بخش از بیوگرافی اندرو گارفیلد به زندگی حرفه‌ای او نگاهی می‌اندازیم.

سیر تا پیاز زندگی الهام پاوه نژاد و دخترش کردیا

گارفیلد از سن 9 سالگی وارد کلاس‌های بازیگری تئاتر در گیلفورد سوری شد و در تئاتری به تهیه‌کنندگی باگزی مالون حضور پیدا کرد. همچنین، گارفیلد قبل از این که وارد کنسرواتوار  Central School of Speech and Drama شود، به یک گروه کوچک تئاتر نوجوانان در اپسوم شهر «ساری» انگلستان ملحق شد و به مدت سه سال در آن فعالیت می‌کرد و توانست جایزه تئاتر «اخبار عصر منچستر» را برای بهترین بازیگر نوظهور دریافت کند.

عکس نوجوانی اندرو گارفیلد
عکس نوجوانی اندرو گارفیلد

در کنسرواتوار او تئاتر را در سطح A دنبال کرد و در سال 2004 فارغ‌التحصیل شد و اجراهای خود روی صحنه را آغاز کرد. او در سال 2004 به خاطر اجرایش در تئاتر رویال بورس منچستر (جایی که سال بعد نقش رومئو را آنجا بازی کرد) در جوایز تئاتر استاندارد شامگاهی 2006 برنده جایزه بهترین بازیگر برجسته تازه وارد شد.

او به تئاتر سلطنتی منچستر راه یافت و دوباره همان جایزه را در سال ۲۰۰۶ کسب کرد و سال بعد نقش «رومئو» را در نمایش معروف «ویلیام شکسپیر» یعنی «رومئو و ژولیت» بازی کرد.

اولین حضور گارفیلد در تلویزیون

در ادامه بیوگرافی اندرو گارفیلد میخوانیم: همزمان با تئاتر وارد تلویزیون شد و مانند خیلی‌ها کار خود را از سریال‌ها شروع کرد. اولین حضور تلویزیونی گارفیلد مربوط به سال 2005 است که در برنامه تلویزیونی نوجوانان نی شکر (Sugar Rush) شبکه 4 بریتانیا حضور پیدا کرد. او با سریال تلویزیونی دکتر هو Doctor Who بی بی سی در سال 2007 مشهورتر شد که در اکتبر 2007 توانست به عنوان یکی از 10 بازیگر شایسته تماشای مجله Variety انتخاب شود.

گارفیلد در فیلم Lions for Lambs

گارفیلد در نوامبر 2007 در اولین فیلم آمریکایی خود، درام شیرها برای بره‌ها Lions for Lambs، در کنار بزرگانی چون مریل استریپ، تام کروز و رابرت ردفورد، در نقش یک دانشجوی معترض آمریکایی ظاهر شد و در بیشتر طول فیلم این دو در روبروی هم نشسته و با هم بحث می‌کردند. او درباره این همکاری به مجله Variety گفت: «من فقط خوش شانس هستم که در همان پروژه آن‌ها کار می‌کنم و واقعا انتظار ندارم که این کارم بعدها از طرف مخاطبان به رسمیت شناخته شود».

گارفیلد در فیلم Lions for Lambs

اندرو گارفیلد در فیلم های Boy A و The Other Boleyn Girl

او در فیلم درام «پسر» a Boy (2007) نقش قاتل نامداری را بازی کرد که در تلاش است پس از دوره محکومیت خود در زندان، به زندگی جدیدی دست پیدا کند. این نقش برای او جایزه بفتای بهترین بازیگر مرد سال 2007 را به همراه داشت. امی بیانکولی از نشریه Houston Chronicle درباره گارفیلد نوشت: «در هوش و حساسیت او شکی نیست».

اندرو گارفیلد در فیلم های Boy A

او در سال 2008 در فیلم دختر دیگر بولین The Other Boleyn Girl نقش کوچکی داشت که باعث شد به عنوان یکی از شوتینگ استارزهای جشنواره بین‌المللی فیلم برلین شناخته شود.

هر آنچه که باید درمورد کرونا مهران رجبی بدانید

گارفیلد در فیلم The Imaginarium of Doctor Parnassus

«تخیلات دکتر پارناسوس» از زمانی که ستاره آن هیث لجر در جریان فیلمبرداری فیلم درگذشت، جایگاه غم انگیزی در تاریخ سینما دارد و جزو عجیب‌ترین فیلم در بیوگرافی اندرو گارفیلد به شمار می‌رود. کارگردان تری گیلیام برای مقابله با مرگ او، بازیگران دیگری (جانی دپ، جود لا، کالین فارل) را در سکانس‌های فانتزی نقش شخصیت لجر وارد کرد. اما سوی دیگر این یکی از نقش‌های اولیه گارفیلد در یک فیلم بلند سینمایی بود. او نقش شعبده‌بازی را بازی می‌کند که بخشی از گروه تئاتری است که دکتر پارناسوس اکنون مسن اداره می‌کند.

اندرو گارفیلد از عجیب و غریب شدن ترسی ندارد. او بارها و بارها به سراغ فیلم‌های سوررئالیستی و بی‌معنی رویایی رفته است که در آن‌ها نقش شخصیت‌هایی را بازی می‌کند که مرزهای پوچ شخصیتی دارند. از بین این دست آثار او، این موفق ترین نمونه در استقبال منتقدان و گیشه بود. شاید برخی از دلایل بازگشت بزرگتر این فیلم مستقل عجیب و غریب به باکس آفیس این باشد که هیث لجر در طول فیلمبرداری درگذشت. اما در کل گارفیلد به عنوان یکی از اعضای گروه سیرک سیار در مرکز داستان نقش مکمل دارد. او کار خوبی انجام می‌دهد و با بازیگران فوق‌العاده‌ اطرافش همراهی می‌کند، حتی اگر زمان حضورش در فیلم چندان زیاد نباشد.

گارفیلد در فیلم The Imaginarium of Doctor Parnassus

گارفیلد در فیلم Red Riding: The Year of Our Lord 1974

سه‌گانه «ماجراجویی سرخ» دیگر در گفتگوهای فرهنگی و سینمایی امروزه جایی ندارد. این فیلم از کانال ۴ بریتانیا پخش شد و در سینماهای ایالات متحده اکران گردید اما در اقلیت ماند و از نادیده‌ترین آثار سینمایی فهرست بهترین فیلم‌ های سینمایی اندرو گارفیلد است. این سه فیلم جنایی با اقتباس از رمان‌های دیوید پیرس که تعداد زیادی از بازیگران فوق‌العاده بریتانیایی از ربکا هال گرفته تا پیتر مولان در آن‌ها به ایفای نقش می‌پردازند، زاویه‌ دیدی متفاوت به داستان تاریخی یک قاتل زنجیره‌ای در دهه‌ ۷۰ و اوایل دهه ۸۰ میلادی دارند. اندرو گارفیلد در اولین فیلم، «سال پروردگار ما ۱۹۷۴»، در نقش یک خبرنگار جوان بازی می‌کند که درگیر جریان قتل و فساد درونی اداره پلیس می‌شود.

گارفیلد در آن زمان در اواسط دهه سوم زندگی‌اش قرار داشت اما در این داستان جنایی که اغلب شاید حول افراد مسن‌تر بگردد و مناسب قشر خاصی از جامعه باشد، به خوبی نقش‌آفرینی کرد. بازی او در این فیلم که بهترین اثر این سه‌گانه محسوب می‌شود به او کمک کرد تا در واقع توجه فیلمسازان هالیوود را برای کارهای پرمخاطب‌تر به خود جلب کند.

گارفیلد در فیلم Red Riding: The Year of Our Lord 1974

گارفیلد در فیلم Never Let Me Go

گارفیلد روز به روز در تلویزیون پیشرفت می‌کرد و در فیلم‌های تلویزیونی مهمتری حضور می‌یافت و در نهایت در سال ۲۰۱۰ در فیلم سینمایی «هرگز رهایم مکن» توجه‌های بیشتری جلب کرد.

سریال هفت ؛ جدیدترین اثر کیارش اسدی زاده کارگردان سریال کرگدن

گارفیلد در سال 2010 در اقتباسی از رمان کازوئو ایشی گورو، درام علمی تخیلی Never Let Me Go در کنار کری مولیگان و کیرا نایتلی قرار گرفت. او در مورد شخصیت تامی دی می‌گوید: «حس اضطرابی در این بچه‌ها، به خصوص در تامی وجود دارد، او بسیار حسی-احساسی و حیوانی رفتار می‌کند. این نظر من درباره اوست».

گارفیلد به خاطر پرسش‌های وجودی که داستان فیلم مطرح می‌کند، به آن جذب شد. او می‌گوید: «تجربه حضور در Never Let Me Go مانند رویایی بود که به حقیقت پیوسته باشد». او درباره نقش خود می‌گوید: «جاهایی بود که ناامیدی‌اش در وجود او نمی‌گنجید و با ناله فوران می‌کرد و او را تحت فشار قرار می‌داد. فکر می‌کنم این فریادها درون همه ما هستند و من فرصتی پیدا کردم که آن را بروز دهم». او بخاطر به تصویر کشیدن جوانی خوش‌نیت اما کم‌رنگ که در مثلثی عشقی گرفتار شده بود، جایزه ساترن بهترین بازیگر مرد 2010 را به دست آورد.

گارفیلد در فیلم Never Let Me Go

گارفیلد در فیلم The Social Network

در همان سال، گارفیلد در مقابل جسی آیزنبرگ در فیلم The Social Network بازی کرد که فیلمی است بر اساس زندگی بنیان‌گذاران فیس‌بوک. ابتدا قرار بود او در نقش مارک زاکربرگ بازی کند، اما کارگردان فیلم، دیوید فینچر، او را برای نقش آردو ساورین، دوست زاکربرگ، مناسب دید. گارفیلد درباره نقش خود می‌گوید: «هیچکس نمی‌داند که آردو ساورین کیست و من هم نمی‌دانم، اما فقط می‌دانم این حقیقت که او هم انسانی است در زندگی واقعی و جایی روی زمین نفس می‌کشد، باعث می‌شود که بعد جدیدی به دیدگاه من درباره او اضافه شود و احساس مسئولیتم بیشتر شود».

اندرو گارفیلد در این نقش نیز مورد توجه قرار گرفت، چنان‌که نامزدی‌های فراوان، یک جایزه بفتا برای بهترین بازیگر مرد و یک جایزه گلدن گلوب برای بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای آن نصیب او شده است و مارک کرمود از بی بی سی، تعجب می‌کند که چرا به خاطر آن نامزد اسکار نشده است.

گارفیلد در فیلم The Social Network

در ماه مارس سال ۲۰۱۲ در نمایش «مرگ مرد فروشنده» در کنار بزرگان تئاتر مانند «فیلیپ سیمور هافمن» حضور یافت و نامزد معتبرترین جایزهٔ مربوط به تئاتر یعنی «جایزهٔ تونی» شد؛ و رسماً نام خود را به عنوان یک بازیگر تئاتر با استعداد بر سر زبان‌ها انداخت.

گارفیلد در نقش مرد عنکبوتی

اما شناخته شده‌ترین نقش اندرو گارفیلد که برای او شهرت و موفقیت جهانی بی‌سابقه‌ای را به همراه داشت، حضور او در سری فیلم‌های Spider-Man در نقش پیتر پارکر بود. اندرو گارفیلد مرد عنکبوتی را شخصیتی توصیف می‌کند که می‌تواند با او ارتباط بگیرد و می‌گوید که این شخصیت تاثیر مهمی در زندگی او از کودکی تاکنون داشته است. او در جشن‌های هالووین با نقاب مرد عنکبوتی ظاهر می‌شد.

ماجرای افسردگی شدید الناز حبیبی و 4سال دوری او از بازیگری

او برای ایفای این نقش، روی حرکات ورزشکاران و عنکبوت‌ها مطالعه کرده است و سعی کرد آن‌ها را در حرکات خود بگنجاند. همچنین او تمریناتی در رشته‌های یوگا و پیلاتس انجام داد. تفاوت اندرو گارفیلد و توبی مگوایر که پیش از او در این نقش حاضر شده بود، با وجود نقش آفرینی موفق گارفیلد به خوبی قابل تشخیص بود و این نشانگر توانایی بالای این بازیگر در خلق یک شخصیت متفاوت بود.

گارفیلد در نقش مرد عنکبوتی

گارفیلد در فیلم 99Homes

اندرو گارفیلد در اولین فیلم خود از کارگردان رامین بحرانی پس از آویزان کردن لباس مرد عنکبوتی، نقش یک کارگر ساختمانی بیکار و پدر مجردی را ایفا کرد که از خانه خانوادگی خود در اورلاندو بیرون رانده شده است. این فیلم که در آن مایکل شانون فوق‌العاده در نقش یک مشاور املاک روی اعصاب سود‌جو ایفای نقش می‌کند، بی‌رحمی را به تصویر می‌کشد که افراد پولدار از آن‌هایی که وضعیت مالی مناسبی ندارند سوء استفاده می‌کنند و با آنها بدون وقار رفتار می‌کنند.

این فیلم اغلب در فضایی نئورئالیستی عمل می‌کند، و علی‌رغم قدرت ستاره‌ای گارفیلد، بازی او کاملاً با جهان اثر ترکیب می‌شود. اما چیزی که فیلم را عقب نگه می‌دارد، پرده سومی است که آن را به فضایی کلیشه‌ای می‌کشاند و به چیزی سنتی‌تر مبتنی بر طرحی آشنا می‌‌رساند، اما بازی‌های گارفیلد و شانون و توجه شدید به جزئیات همچنان فیلم بحرانی را به تجربه‌ای بسیار تکان‌دهنده تبدیل می‌کند. اما چیزی که این اجرا را از ۱۰ بازی برتر گارفیلد دور نگه می‌دارد، این واقعیت ساده است که مایکل شانون و لورا درن اندکی از او پیشی گرفته‌اند، که یک تمجید واقعی برای اجرای هر دوی آنهاست.

گارفیلد در فیلم 99Homes

گارفیلد در فیلم Hacksaw Ridge

سال 2016 نقطه عطف بزرگی برای حرفه گارفیلد بود، و این تا حد زیادی به لطف مشارکت او در فیلم ستیغ هک‌سا Hacksaw Ridge مل گیبسون بود، نمایشی از وقایع و تجربیات واقعی دزموند داس در طول جنگ جهانی دوم، که اولین فردی بود که مدال افتخار را بدون شلیک حتی یک گلوله دریافت کرد. این فیلم در باکس آفیس موفقیت آمیز بود و به موفقیت بزرگی از نظر منتقدان، به ویژه برای گارفیلد رسید. این فیلم در مجموع 6 نامزدی اسکار، از جمله بهترین بازیگر مرد برای گارفیلد را دریافت کرد که به تغییری چشمگیر در مسیر حرفه‌ای او اشاره کرد و از همین حیث جزو آثار مهم در فهرست بهترین فیلم‌ های اندرو گارفیلد به شمار می‌آید.

به طور کلی فیلم Hacksaw Ridge از میراث یک صلح‌طلب واقعی استفاده می‌کند تا زمینه را برای ادای احترام در زمان جنگ به ایمان، شجاعت و وفادار ماندن به اعتقادات خود فراهم کند. این فیلم شش نامزدی اسکار از جمله یکی برای بهترین فیلم و بهترین کارگردانی برای مل گیبسون دریافت کرد. این اثر سینمایی گیبسون را به دنیای فیلمسازی که به نظر می‌رسید به دلیل رسوایی‌های شخصی و حقوقی متعدد از آن طرد شده بود بازگرداند. اجرای اندرو گارفیلد در این اثر چیزی شبیه به یک اجرای شیرین سعادتمندانه است که گاه با سربازی کودکانه هم مرز می‌شود.

پشت پرده طلاق رامبد جوان و سحر دولتشاهی چه بود؟

گارفیلد در فیلم Hacksaw Ridge

گارفیلد در فیلم Silence

آه بالاخره رسیدیم؛ از میان تمام فیلم‌های افسرده‌کننده اندرو گارفیلد، این بدبخت‌ترین فیلم او است. علیرغم اینکه این پروژه کاملاً پرشور مارتین اسکورسیزی فیلم خوبی است اما این پروژه شکست خورد و در باکس آفیس سوخت، به جایی نرسید که بودجه خود را جبران کند و تقریباً هیچ جایزه‌ای کسب نکرد. اما شاید بپرسید چرا؟ زیرا بیش از سه ساعت طول می‌کشد و تقریباً هر ثانیه آن عذابی است که تماشای آن برای هر مخاطبی کار ساده‌ای نیست. اندرو گارفیلد (که تحقیقات و آماده سازی شدیدی برای این نقش انجام داد) نقش یک کشیش کاتولیک قرن هفدهمی را بازی می‌کند که از پرتغال به کشور خشونت آمیز ضد مسیحی ژاپن سفر می‌کند تا به دنبال مربی‌ای باشد که شایعه شده از کلیسا دور شده است.

از لحظه ورود او تا آخرین لحظات فیلم، شاهد شکنجه ده‌ها ژاپنی محلی هستیم که به خاطر ایمانشان و اغلب از طرف نزدیک شدن به او در راه ایمانشان کشته‌ شده‌اند. آنها را زنده زنده می‌سوزانند، غرق می‌کنند، چاقو می‌زنند، به صلیب می‌کشند، سر بریده می‌شوند و در حالی که به صورت وارونه آویزان هستند، تمام خون بدن آن‌ها خارج می‌شود. اسکورسیزی در به تصویر کشیدن این ظلم و سیاهی عالی است و تماشای این فیلم عذاب آور است که البته نکته همین است. گارفیلد با داشتن سه ساعت تلو تلو خوردن در یک داستان احساسی، هرگز به عنوان یک بازیگر بیشتر از این فرصت نداشته است، و او این کار را به خوبی انجام می‌دهد.

مارتین اسکورسیزی حدود بیست و پنج سال در تلاش بود تا از رمان «سکوت» نویسنده ژاپنی، شوساکو اندو فیلمی بسازد تا این که تلاش‌های او سرانجام در سال ۲۰۱۶ به ثمر نشست. بازیگرانی مانند دنیل دی‌لوئیس و بنیسیو دل تورو نیز به این پروژه لینک شده بودند اما در نهایت، گارفیلد ردای پدر سباستیائو رودریگز، کشیشی پرتغالی را در ماموریتی در ژاپن بر تن کرد تا مسیحیت را به کشوری بیاورد که این دین را غیرقانونی اعلام کرده بود. «سکوت» پس از اکران، به نوعی با سکوت روبه‌رو شد و چندان مورد استقبال منتقدان قرار نگرفت و فقط یک نامزدی اسکار برای فیلمبرداری رودریگو پریتو به همراه داشت و تنها نیمی از بودجه تولید ۴۶ میلیون دلاری خود را در گیشه جهانی به دست آورد.

گارفیلد در فیلم Silence

گارفیلد در فیلم Breath

تنها اکران فیلم گارفیلد در سال 2017 فیلم بیوگرافی نفس بود که در آن نقش رابین کاوندیش، جوانی که به دلیل ابتلا به بیماری فلج اطفال فلج شده است را، ایفا می‌کند. او برای ایفای نقش در این فیلم، با افرادی که مبتلا به فلج اطفال بوده‌اند، و همچنین، با همسر و پسر کاوندیش ارتباط نزدیکی برقرار کرد. او در آماده سازی با افرادی که فلج اطفال داشته‌اند تعامل داشت و با همسر و پسر کاوندیش همکاری نزدیکی داشت. استفان دالتون از نشریه هالیوود ریپورتر در مورد این نقش می‌نویسد: «با وجود داشتن داستانی استثنایی، این فیلم در پیچیدگی‌های زندگی کاوندیش محو شده بود و گارفیلد با ایفای نقشی که کمی بیشتر از نوازش و چرت زدن بوده، محدود شده است».

زندگینامه نرگس محمدی و علی اوجی

گارفیلد در فیلم Breath

گارفیلد در فیلم Under the Silver Lake

سم (اندرو گارفیلد) در نقش یک جوان ۳۳ ساله بی‌هدف، به تئوری‌های توطئه و پیغام‌های پنهانی رایج در فرهنگ عامه علاقه مند است. سم در استخر آپارتمان خود با زن اسرارآمیزی به نام سارا (رایلی کیو) آشنا شده و به او دل می‌بندد. اما چندی نمی‌گذرد که سارا بدون هیچ خبری ناپدید می‌شود. بنابراین سم به یک ماموریت سورئال در شهر لوس آنجلس می‌رود تا از معمای گم شدن دختر پرده بردارد. این فیلم در بیوگرافی اندرو گارفیلد یکی از بهترین فیلم های اوست.

اگر از این فیلم دو ساعته‌ای که گارفیلد در یک سری برخوردهای مزخرف در اطراف لس آنجلس جست و خیز می‌کند، زنده بمانید، گریه خواهید کرد. تماشای فیلم یک شاهکار استقامتی است؛ این فیلم از زمان عرضه تاسف‌بارش به جایگاه کلاسیکی رسیده است (عمدتاً به این دلیل که مردم فکر می‌کنند ممکن است پیام‌های مخفی در فیلم شده باشد). گارفیلد به غیر از نقش‌آفرینی‌اش (که آشکارا فوق‌العاده است)، در اینجا کارهای زیادی برای انجام دادن دارد که در دل ماجرای عجیب فیلم معنی و مفهوم پیدا می‌کنند.

گارفیلد در فیلم Under the Silver Lake

گارفیلد در فیلم Mainstream

«مسیر اصلی» فیلمی در ژانر کمدی، به کارگردانی «جیا کوپولا» است که در سال 2020 توسط کشور امریکا ساخته شده است و تقریبا تنها فیلم کمدی در بیوگرافی اندرو گارفیلد به شمار می‌رود. این فیلم با حضور در فستیوال‌های مختلف، موفق شد نامزد دریافت دو جایزه در بخش‌های «بهترین فیلم بلند» و «بهترین فیلم» شود. داستان این فیلم در مورد سه نفر است که در عصر اینترنت مثلث عشقی نامتعارفی را تشکیل می‌دهند و برای حفظ هویت خود دچار چالش می‌شوند. هنرمندان شگفت‌انگیزی مانند نات وولف، مایا هاوک، خوانپا زوریتا، جیسون شوارتزمن و چارلز ملتن نقش‌های سرگرم‌کننده‌ای را در این محصول بازی کردند.

در این کمدی سرگرم کننده، پیوند اندرو گارفیلد بخشی از یک مثلث عشقی عجیب و غریب بود که او را در تلاش برای پنهان نگه داشتن ماهیت رابطه خود به نمایش می‌گذاشت. اما آنچه در ادامه این طرخ می‌آید برخی از انتقادات فرهنگی است که کاملاً معتبر است و همچنین بسیار آزاردهنده است، همراه با لحظاتی از گارفیلد که ارزش تماشای فیلم را دارد. برای گارفیلد بیایید، برای مایا بمانید، شاید بلافاصله پس از آن یک پاکسازی شبکه‌های اجتماعی انجام دهید.

ماجرای طلاق شقایق دهقان و ازدواج مجدد او چیست؟

گارفیلد در فیلم Mainstream

گارفیلد در فیلم The Eyes of Tammy Faye

این فیلم زندگی‌نامه‌ای، زندگی و زمانه تامی فی باکر و همسرش جیم باکر (با بازی اندرو گارفیلد) را به تصویر می‌کشد. شیوه‌ای که گارفیلد با آن قلب و روح متضاد شخصیت جیم را به تصویر می‌کشد باید دیده شود تا مورد قدردانی قرار بگیرد. این فیلم داستان ظهور و سقوط یک زوج مشهور مسیحی را دنبال می‌کند که نتوانستند تظاهر به ازدواج و خوشبختی کنند. واقعاً جای تاسف است که بیشتر بازی اندرو گارفیلد در این فیلم زندگینامه‌ای در مورد مبلغان مشهور تلویزیونی جیم و تامی فی بیکر در کنار جسیکا چستین انجام می‌شود. چرا که این زن بازی فوق‌العاده‌ای ارائه می‌کند که برنده اسکار شده است و اکسیژن زیادی از فیلم می‌مکد، اما جذابیت اندرو گارفیلد در غرب میانه چیزی نیست که بتوان نادیده گرفت.

این فیلم که در بیوگرافی اندرو گارفیلد یکی از بهترین فیلم های اوست، با حضور در جشنواره‌های متعدد فیلم، موفق شد نامزد دریافت 4 جایزه بین المللی شود. داستان این فیلم، نگاهی نزدیک به ظهور، سقوط و رستگاری خارق العاده مبلغ مذهبی تلویزیونی، «تامی فای باکر» می‌اندازد.

شما در حال مطالعه بیوگرافی اندرو گارفیلد در بازیگرآنلاین هستید.برای اطلاعات بیشتر تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

گارفیلد در فیلم The Eyes of Tammy Faye

گارفیلد در فیلم Tick, Tick…Boom

فکر می‌کنم یا این فیلم را به خاطر فیلم‌برداری خیره‌کننده، آسیب‌پذیری باورنکردنی شخصیت مرکزی و موسیقی زیبایش دوست دارید، یا نمی‌توانید تحمل آن را داشته باشید، زیرا مانند خیلی‌ها، نمی‌توانید شکوه و عظمت اندرو گارفیلد را بپذیرید. اجرای گارفیلد مملو از غم و شادی متضاد است، او در حالی که پشت یک پیانو نشسته و زندگی خود را برای ما روایت می‌کند عملاً خودآگاه است و تقریبا بهترین فعالیت‌های بازیگری‌اش را در فهرست بهترین فیلم های Andrew Garfield به نمایش در می‌آورد. در طول این فیلم شکست‌های او با موفقیت‌های قریب‌الوقوعش کمرنگ می‌شود و پیروزی‌هایش با آگاهی او از چگونگی پایان داستان، هر دو به یک فیلم واقعاً تکان‌دهنده کمک شایانی می‌کنند.

آخرین نقش‌آفرینی گارفیلد در بهترین عملکرد اخیر اوست که در آن، اجرایی فوق‌العاده را به نمایش می‌گذارد. بازی‌های او در «چشمان تامی فی» یا «زیر دریاچه نقره‌ای» نیز به همین اندازه متعهدانه هستند اما لین مانوئل میراندا در فیلم «تیک تیک بوم»، پیکره‌ اثر را بر اساس انرژی جنون‌آمیز گارفیلد در اجرای شخصیت جاناتان لارسون طراحی می‌کند. این انرژی جنون‌آمیز بدون شک مورد پسند برخی از افراد نیست اما گارفیلد کاملا به اجرای این نقش متعهد است. به علاوه، او توانایی آوازخوانی دارد که مهارت نسبتا مهمی است که بسیاری از آثار موزیکال اغلب از آن غافل می‌شوند. «تیک تیک بوم» مطمئنا نظر بسیاری از مردم را درباره پتانسیل گارفیلد به عنوان یک بازیگر تغییر خواهد داد.

با خواننده های استقلالی بیشتر آشنا بشید

گارفیلد در فیلم Tick, Tick…Boom

گارفیلد در فیلم Spider-Man: No Way Home

در فیلمی که از نظر خیلی‌ها بهترین فیلم مرد عنکبوتی در تمام دوران است (که نیست!)، پیتر پارکر تام هالند پس از افشای هویتش در جهان، دچار ترس و وحشت می‌شود، و بنابراین، با کمک همیشه ناراضی دکتر استرنج، طلسم می‌کند تا همه او را فراموش کنند. اما زمانی که طلسم اساساً یک سیگنال عنکبوتی را برای هر کسی از جهان‌های دیگر ارسال می‌کند، این طرح خراب می‌شود. این منجر به بازگشت تعداد زیادی از شرورهای مورد علاقه شخصی من از دوران کودکی می‌شود، از جمله دکتر اختاپوس و ویلیام دافو همیشه غرق در گرین گابلین. این طلسم همچنین به ما این هدیه را می‌دهد که بالاخره هر سه مرد عنکبوتی را با هم ببینیم. نمی‌دانستم باید روزی ببینم اندرو گارفیلد، تام هالند و توبی مگوایر با لباس‌های عنکبوتی در حال بیرون آمدن هستند، اما معلوم شد که واقعاً این کار را دوست داریم.

بخشی از چیزی که Spider-Man: No Way Home را تا این حد متقاعدکننده می‌کند (با وجود اینکه یک فیلم مارول است) این است که برای گارفیلد، که زمان خود را به عنوان مرد عنکبوتی به صورت جنایی کوتاه کرده بود، احساس رستگاری ایجاد می‌کند. او در این فیلم خودش را مسخره می‌کند، در مورد پیر شدن برای وظایف ابرقهرمانی‌اش حرف‌هایی می‌زند، و همچنین او با زندایا شیمی دارد که باید تامی کوچولو را کمی عصبی کند. او همه چیزهایی است که من او را به عنوان پیتر پارکر دوست داشتم.

گارفیلد در فیلم Spider-Man: No Way Home

اندرو گارفیلد و تئاتر

گر تاریخ فیلم‌های اندرو گارفیلد را دنبال کنید، دربین کارهای سینمایی او وقفه‌هایی دیده می‌شود که به خاطر حضور او در اجراهای تئاتر است. گارفیلد تئاتر را نیز به موازات سینما و تلویزیون دنبال می‌کند. و به خاطر اجراهای خود جوایز معتبر تئاتر، مانند جایزه تونی را به دست آورده است.

تعدادی از معروف‌ترین اجراهای تئاتر او عبارتند از : Angels in America (2017-2018)، تئاتر The Children’s Monologues (2017)، نمایشنامه آرتور میلر به نام Death of a Salesman (2012)، اجرای Beautiful Thing (2006)، نمایشنامه معروف Romeo & Juliet (2005) و نمایش Mercy (2004).

اندرو گارفیلد و فیلیپ سیمور هافمن در نمایش Death of a Salesman
اندرو گارفیلد و فیلیپ سیمور هافمن در نمایش Death of a Salesman

فعالیت های اخیر اندرو گارفیلد

شایعاتی درباره ساخت فیلم Deadpool 3 نیز وجود دارد. طرفداران به دلیل رابطه خوب اندرو گارفیلد و رایان رینولدز علاقمند هستند که او را در این فیلم نیز ببینند.

لیست آثار هنری اندرو گارفیلد

در ادامه بیوگرافی اندرو گارفیلد باید بگوییم در جدول‌های جداگانه می‌توانید فهرست آثاری که او در آنها به هنرنمایی پرداخته است را مشاهده کنید.

فیلم

سالعنواننقشتوضیحات
۲۰۰۵طلسمسیموفیلم کوتاه
۲۰۰۷پسر شماره یکجک بریج
شیرها برای بره‌هاتاد هیز
۲۰۰۸دختر دیگر بولینفرانسیس وستون
۲۰۰۹تخیلات دکتر پارناسوسآنتون
ایرتامفیلم کوتاه
۲۰۱۰من اینجا هستمشلدون
هرگز رهایم مکنتامی دی
شبکه اجتماعیادواردو ساورین
۲۰۱۲مرد عنکبوتی شگفت‌انگیزپیتر پارکر / مرد عنکبوتی
۲۰۱۴مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز ۲
۹۹ خانهدنیس نشهمچنین تهیه‌کننده
۲۰۱۶ستیغ هک‌سادزموند داس
سکوتکشیش جوزپه کیارا
۲۰۱۷نفس بکشرابین کاوندیش
۲۰۱۸زیر دریاچه نقره‌ایسم
۲۰۲۰جریان اصلیلینکهمچنین تهیه‌کننده
۲۰۲۱چشم‌های تامی فیجیم باکر
تیک، تیک… بوم!جاناتان لارسون
مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیستپیتر پارکر / مرد عنکبوتی
امیرمهدی ژوله پرسپولیسی یا استقلالی ؟

تلویزیون

  • زیر پرچم بهشت (۲۰۲۲)

جوایز و افتخارات اندرو گارفیلد

اندرو گارفیلد تاکنون توانسته برنده یک جایزه تونی برای تئاتر، یک جایزه بفتا و یک جایزه گلدن گلوب شود، همچنین اندرو گارفیلد نامزد دریافت جایزه اسکار شده است اما هر دو باری که نامزد شد، نتوانست آن را به خانه ببرد. در ادامه فهرست جوایزی که این بازیگر تاکنون توانسته کسب کند را مشاهده می‌کنید.

سالجایزهجشنواره/مراسمبرای فیلم
2008بهترین بازیگر مرد نقش اولجایزه بفتاBoy A
2010بهترین بازیگر در رقابت‌های بین‌المللیجایزه سینفوریاBoy A
2010بهترین بازیگر نقش مکمل مردجایزه ساترنNever Let Me Go
2010گروه برتر سالجشنواره فیلم هالیوودThe Social Network
2010بهترین اجرای موفقجشنواره فیلم هالیوودNever Let Me Go و The Social Network
2011جایزه گروه بازیگرانجشنواره بین‌المللی فیلم پالم اسپرینگThe Social Network
2011جایزه Virtuosoجشنواره بین‌المللی فیلم سانتا بارباراThe Social Network
2011بهترین اجرای موفق مردجایزه اتحایه فیلم و تلویزیون آنلاینThe Social Network
2016بهترین بازیگر فیلم انتخاب مردمیجوایز فیلم تابستانی IGNHacksaw Ridge
2016بهترین بازیگرجوایز هنر فیلمHacksaw Ridge
2016بهترین بازیگرجوایز AACTAHacksaw Ridge
2016جایزه بهترین بازیگرجشنواره بین‌المللی فیلم هالیوود کاپریHacksaw Ridge
2017جایزه اسپاتلایتجشنواره بین‌المللی پالم اسپرینگHacksaw Ridge
2017جایزه چشم طلاییجشنواره فیلم زوریخBreathe
2022جایزه بهترین بازیگر کمدی موزیکالجشنواره گلدن گلوب!Tick, Tick… Boom
2022جایزه بهترین بازیگرجشنواره گلدن دربی!Tick, Tick… Boom

صفحه اینستاگرام اندرو گارفیلد

اندرو گارفیلد ، از سلبریتی های فعال در اینستاگرام بوده و ظرف چند سال اخیر 259 پست به اشتراک گذاشته که بررسی اینستاگرامش، در واقع مروری است بر بیوگرافی اندرو گارفیلد و فعالیت هنری ایشان در عرصه سینما و تلویزیون. لذا برای آشنایی با سبک زندگی دیجیتالی اندرو گارفیلد و پشت صحنه فیلم ها و سریال هایی که ایشان در آن نقش آفرینی کرده است و بیوگرافی اندرو گارفیلد ، به اینستاگرامش مراجعه کنید. آدرس اینستاگرام اندرو گارفیلد andrew_garfield83@ میباشد و بیش از 1میلیون دنبال کننده دارد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا