اخبار حاشیه بازیگران

چرا حال نسرین مقانلو بد شده است ؟

نسرین مقانلو با انتشار این پست غمناک در صفحه اینستاگرامش نشان میدهد که حال خوبی ندارد.حال بد او به دلیل از دست دادن پسرش در جوانی است.

چرا حال نسرین مقانلو بد شده است ؟

چرا حال نسرین مقانلو بد شده است ؟

چرا حال نسرین مقانلو بد شده است ؟

بیوگرافی نسرین مقانلو

نسرین مقانلو متولد تیر ماه سال ۱۳۴۷ در تهران، از بازیگران زن سینما و تلویزیون است که از سال ۱۳۷۰ کار حرفه ای خود را آغاز کرد و تا کنون در ده ها فیلم سینمایی و سریال در تلویزیون و شبکه نمایش خانگی، هنرنمایی کرده است. قلب یخی و سریال دل به کارگردان منوچهر هادی، از کار های اخیر نسرین مقانلو است. او دو فرزند به نام ارشیا و آرین دارد که با ارشیا خان در فیلم «مورچه خوار» هم بازی شده است. کمال خلیلیان، همسر نسرین مقانلو ، از فوتبالیست های سابق تیم ملی بود. نسرین مقانلو ، با انتشار بیش از ۲۰۰۰ پست در اینستاگرامش، بیش از 5 میلیون دنبال کننده داشته و با نقش آفرینی در سریال «دل» منوچهر هادی، هم بازی یکتا ناصر،‌ ساره بیات و حامد بهداد و کوروش تهامی شده است. نسرین مقانلو ،‌ طرفدار مزون حانیه و عاشق کنسرت گردی، تئاتر گردی و کافه گردی است که در این گزارش، مروری داریم بر فعالیت های وی در چند سال اخیر و بیوگرافی کامل نسرین مقانلو.

چرا حال نسرین مقانلو بد شده است ؟

خانواده هنری نسرین مقانلو

در بیوگرافی نسرین مقانلو آمده است که پدرش تهرانی و فعال در عرصه موسیقی و مادرش از بختیاری های هفت لنگ و بازیگر تئاتر بود، یک خواهر ساکن آمریکا دارد.خانواده مقانلو ،‌ خانواده اهل ورزش است. بیژن مقانلو برادرش، سرمربی سابق تیم ملی تکواندو بوده و همسر نسرین مقانلو نیز کمال خلیلیان نام دارد که از فوتبالیست های سال های دور فوتبال ایران محسوب می شود.

بازیگری که مدل یک نوشیدنی انرژی زا شد
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا