اخبار حاشیه بازیگران

چهره شهره سلطانی با چند عمل زیبایی جوان شد

شهره سلطانی بازیگر مشهور سینمای ایران به تازگی عکسی از خود منتشر کرده که نشان میدهد چهره او بسیار جوانتر از همیشه شده است این تغییر چهره او به احتمال خیلی زیاد به دلیل کاهش وزن و عمل زیبایی است.

تغییر چهره شهره سلطانی

تغییر چهره شهره سلطانی

تغییر چهره شهره سلطانی

تیپ مردانه این روزهای شهره سلطانی

شهره سلطانی بازیگر سینما و تلویزیون در کنار بازیگری در شبکه های اجتماعی هم فعال است و به تازگی تصویری عجیب از تیپ و ژست مردانه اش منتشر کرده که به اعتقاد کاربران او را به شدت تغییر داده است.

تیپ مردانه این روزهای شهره سلطانی

بیوگرافی شهره سلطانی

در بیوگرافی شهره سلطانی آمده است :او متولد 14 بهمن 1348 در بجنورد خراسان بازیگر و خواننده است. او با اینکه تنها شش سال اول زندگی‌اش را در دیار مادری‌اش گذرانده، بسیار به آن عشق می‌ورزد و مردمان بجنورد را نجیب، خونگرم و مهربان معرفی می‌کند.

جوانی شهره سلطانیکودکی شهره سلطانی

کودکی شهره سلطانی

در ادامه بیوگرافی شهره سلطانی میخوانیم : وی فارغ التحصیل لیسانس رشته موسیقی از دانشگاه آزاد می باشد که عاشق حیوانات و رژیم گیاهخواری می باشد و آشپزی اش هم مثل بازیگریش عالی است.

این بازیگر مدتی را هم در کشور هند زندگی کرده است.

خانواده شهره سلطانی

شهره سلطانی و پدرششهره سلطانی و خواهرششهره سلطانی و مادرش

در بیوگرافی شهره سلطانی درباره ی خانواده اش آمده است : او تاکنون داغ یک خواهر (بر اثر ابتلا به سرطان) و یک برادر (اواخر دهه هشتاد) را دیده است.

خواهر مرحوم شهره سلطانی
برادر مرحوم شهره سلطانی

قد شهره سلطانی

در بیوگرافی شهره سلطانی آمده است قد او 165 سانتی متر است.

ازدواج و وضعیت تاهل شهره سلطانی

بیشترین جستجوها در بیوگرافی شهره سلطانی درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید همسر ایشان کیست.

شهره سلطانی سال 1390 در 42 سالگی با بهروز پناهنده کارگردان 30 ساله ازدواج کرد

این دو به مدت 11 سال با هم همکاری داشتند تا اینکه بهم علاقمند شدند و در محضری نزدیکی سینما آستارا با حضور خانواده باهم عقد کردند

شهره سلطانی از همسرش می‌گوید: همسرش دوست خوبی برای او می باشد و همیشه او را حمایت کرده است. آشنایی این دو به سال هایی بر می گردد که بهروز پناهنده بازیگر نمایش شهره سلطانی بود، بعد از سال ها نیز شهره سلطانی در مقام داور تئاتر برای نمایش های کارگردانی شده بهروز پناهنده بود که در نهایت این آشنایی قدیمی به ازدواج ختم شد.

چرا کشف حجاب پریناز ایزدیار برایش دردسر ساز شد ؟

شهره سلطانی و همسرش

بیوگرافی بهروز پناهنده همسر شهره سلطانی

بهروز پناهنده متولد 1360 در تهران فارغ التحصیل مدرسه عالی بازیگری در سال 1381 می باشد که فعالیت بازیگری خود را از 22 سالگی با تئاتر دانشجویی شروع کرد

شهره سلطانی و همسرش

علایق و حقایقی درباره شهره سلطانی

در ادامه بیوگرافی شهره سلطانی مروری میکنیم بر علایق و حقایقی درباره ی او.با ما همراه باشید.

عشق شهره سلطانی به زادگاهش بجنورد

من اهل شهر بجنورد هستم و تا به امروز هم هیچ وقت زادگاهم را انکار نکردم چرا که مردم این دیار افرادی نجیب ، خونگرم و مهربان هستند

هرچند که به واسطه شغل پدرم (ارتشی) و سفر او به شهرهای مختلف تنها تا شش سالگی در این شهر زندگی کردم اما این موضوع از عشق و علاقه ام کم نمی کند

عمل زیبایی شهره سلطانی

در بیوگرافی شهره سلطانی او درباره عمل جراحی زیبایی که این روز‌ها در بین جوانان و به ویژه هنرمندان شایع شده، می‌گوید که با رفع عیوب صورت مخالف نیستم، ولی با این موضوع که کاراکتر و شخصیت شما عوض شود و ما شخص دیگری را ببینیم کاملاً مخالفم. او در مورد عمل جراحی زیبایی بینی خود گفته که من غوز بینی‌ام را سال‌ها پیش عمل کردم، زیرا جدا از بحث شکستگی بینی، اعتماد به نفس من را پائین آورده بود. پس از آن عمل دو بار بینی‌ام دچار شکستگی شد، ولی هیچ عمل دوباره‌ای روی آن انجام ندادم و به این نوع عمل‌ها در حد افراطی اعتقادی ندارم.

علاقه شهره سلطانی به ورزش

پیش از بیماری ام خیلی اهل ورزش بودم و حتی به اتفاق برخی از دوستانم عضو تیم والیبال هنرمندان بودیم و به شکل مرتب ورزش می کردیم. اسکواش را هم خیلی دوست دارم و در حال حاضر و پس از بهبودی هم این ورزش را دنبال می کنم. البته ما بچه های تئاتر از همان ابتدای کار و دوره آموزش تئاتر، ورزش را شروع می کنیم چون بخشی از یادگیری تئاتر تمرینات بدنی است.

ارتباط مصطفی زمانی و هدی زین العابدین چیست ؟

قبلا سوارکاری هم کرده ام اما از وقتی علاقه ام به حیوانات شدت گرفت احساس کردم این ورزش را دوست ندارم چون در آن مجبوریم به اسب ها لگام بزنیم که قطعا باعث اذیت شان می شود. در حال حاضر ترجیح می دهم اسب های آزاد را ببینم و از دیدن شان در طبیعت لذت ببرم.

گیاهخواری شهره سلطانی

من هرگز اهل خوردن غذاهای فوری یا پرچرب نبوده ام. بسیار به سبزیجات و مزه‌ های متنوع‌ شان علاقه دارم ، مخالف گوشتخواری هستم و گوشت هیچ موجود زنده‌ای را نمی‌ خورم.یکی از آرزوهای من این است که مردم دنیا به سمت گیاهخواری روی بیاورند. رژیم گیاهخواری اگر به شکلی درست و زیر نظر متخصص تغذیه با در نظر گرفتن برخی فاکتور ها انجام شود، بسیار هم رژیم مناسبی است.

از کودکی خوردن گوشت را به‌ جز مواقعی که منع پزشکی داشتم و دکتر تاکید کرده که پروتئین بدنم را هیچ چیز جز گوشت تامین نمی‌ کند کنار گذاشتم

به دلیل توصیه پزشکی هم با میل و رغبت گوشت نمی‌خورم و چون دیگر عادت به گوشتخواری ندارم، به عنوان دارو این ماده غذایی را فقط در مواقع لزوم مصرف می‌ کنم

خانواده‌ام هم گوشت نمی‌خورند

بااینکه خانواده‌ام گیاهخوار نیستند اما چندان هم غذاهای گوشتی نمی‌خورند. به‌خاطر همین برای تهیه غذا برای مهمانی‌ها هم معمولا از غذاهای گیاهی استفاده می‌کنم، البته گاهی هم پیش می‌آید که خورش‌ها را برای ‌مهمانان و دوستان با گوشت می‌پزم ولی خودم گوشت‌شان را نمی‌خورم.

علاقه شهره سلطانی به قارچ

به قارچ علاقه زیادی دارم و از آن به شکل خام و پخته زیاد استفاده می‌کنم ، طعم قارچ را خیلی دوست دارم ، مخصوصا پاستای سبزیجات و ماکارونی با قارچ …

درواقع گیاهخوارها می ‌توانند قارچ را جایگزین گوشت و پروتئین ‌های گوشتی کنند

دست پخت خوبی دارم

اگر پای تعریف از خود نگذارید باید بگویم دستپخت خوبی دارم تا به حال هرکسی دستپخت مرا خورده از آن تعریف کرده است

دلیل اینهمه خشم طناز طباطبایی چیست ؟

در آشپزی کردن به نوعی جسور و توع طلب هستم و دوست ندارم صرفا غذاهای تکراری و معمولی درست کنم

سعی می کنم مواد اولیه های مختلف را با هم ترکیب کنم و همیشه همه ترکیباتم با هم جواب داده و نتیجه کار تبدیل به یک غذای خوشمزه شده است

بیماری عجیب شهره سلطانی

در بیوگرافی شهره سلطانی جالب است بدانید او در دوره ای دچار بیماری آنمی پرنیشز شد. او می گوید:بیماری من ناشی از ضعف سیستم ایمنی بدن است که عوارض دیگری هم برایم به بار آورد. در این بیماری بدن به خودش حمله کرده و سلول ها را نابود می کند. وقتی سیستم ایمنی بدنم دچار اختلال شد، با کمبود همه ویتامین ها مواجه شدم. با کمبود همه ویتامین ها به خصوص ویتامین های گروه B، ید و منیزیم، احساس خستگی مفرط و اضافه وزن داشتم. به علاوه ریزش موی شدید و مشکلات تنفسی هم همراه این بیماری برایم به وجود آمد. زبان و حلقم متورم شده و راه گلویم را هم بسته بود. مشکلات گوارشی، اختلال در عملکرد تیروئید و البته کم خونی هم به دنبال عوارض دیگر در من به وجود آمد.

9 ماه خانه نشینی شهره سلطانی و دوری از بازیگری

این بیماری مشکلاتی را در کارم ایجاد کرد، 9ماه خانه نشین شدم و از دنیای بازیگری فاصله گرفتم. من که از نوجوانی فعالیت کرده ام برایم سخت بود که روزهای زیادی در خانه بنشینم و کار نکنم. این بود که اضطراب بیشتری هم سراغم آمد. تورم زبان و حلقم باعث شده بود صدایم درنیاید، به راحتی نتوانم صحبت کنم و شاید باورتان نشود بعد از مدتی لکنت زبان هم گرفتم. به علاوه چهره ام تغییر کرده بود و چاق هم شده بودم. در نتیجه دچار شوک فشار روانی شدم که همه اینها افسردگی را هم برایم به دنبال داشت.
روزهای سختی را گذراندم اما دیگر نمی خواستم این روزها ادامه پیدا کند. گرچه هنوز به طور کلی از این بیماری خلاص نشده ام اما معتقدم تقویت روحیه می تواند روند بهبود را تسریع کند. تصمیم گرفتم خوب باشم و همین کار را هم کردم.
من یک سامورایی و مبارز هستم؛ یاد گرفتم زمین بخورم و بلند شوم و دستم را روی زانوی خودم بگذارم. اگرچه این بار پروسه طولانی شد و زمان برد تا احیا شوم اما به عشق مادرم، خانواده ام و مردم با بیماری ام مبارزه کردم تا دوباره زندگی ام را از نو بسازم.

کافه داری پرحاشیه شهره سلطانی به عنوان شغل دوم

در بیوگرافی شهره سلطانی آمده است : شهره سلطانی با همراهی خواهرزاده خود مدیریت یک کافه را برعهده گرفت و در آن به فعالیت‌ های فرهنگی و هنری پرداخته، اما به علت گزارش آواز خوانی شهره سلطانی در کافه، این کافه پلمپ شد.

صحبت های جنجالی علیرضا نیکبخت در مورد وصیت نامه اش

شهره سلطانی در این باره می گوید: وقتی به اتفاق خواهرزاده‌ام این کافه را باز کردیم، هدف‌ مان این نبود که فقط محلی برای بیزنس باشد. بیشتر دلم می‌ خواست از این فرصت و این امکان استفاده کنم و بتوانم آن را تبدیل به جایی فرهنگی هنری کنم اما با برگزاری ترانه در یکی از شب‌ها کافه به لطف دوست عزیزی که گزارش داده بودند کافه ما پلمب شد.

شهره سلطانی بازیگر سینما و تلویزیون، در پی پلمپ شدن کافه‌ای که در آن مشغول خوانندگی بود، واکنش نشان داد و طی یادداشتی نوشت:

دوستان عزيزم آخرين باري كه در كافه آمو آن شب ترانه برگزار كرديم ، به لطف دوست عزيزي كه گزارش داده بودند و به خيال خودش ما كار بدی كرده بوديم و به قولي زير آب زده بودند كافه ما پلمب شد.

تا ديروز من فكر ميكردم همه بايد وقتي جايي فعاليت فرهنگي و هنري در آن انجام ميشه خوشحال بشنوند و لذت ببرند ولي ظاهرا اشتباه ميكردم، اما فقط ميخواهم بگویم كساني كه تلاش ميكنند نان كسي رو ببرند فقط به يك نفر لطمه نميزنند، آنجا كلي كارگر و پرسنل داره كه همه از آنجا نان ميخورند.

پس فقط نان من بريده نميشود دوست عزيز . به خدا با اين كارها بعيد می دونم زندگی باهات مهربون باشه ….

بنیاد خیریه شهره سلطانی

با چند بنیاد خیریه همکاری می کنم و جزو یکی از اعضای هیأت موسس خیریه ره عشق هستم

شروع دوباره ورزش

من از گذشته شیفته ورزش کردن بودم و والیبال و تیراندازی را با جدیت دنبال می کردم ، اما درگیری های کاری سال های اخیر باعث شده بود از ورزش دور شوم

لباس عجیب بهاره رهنما در یک باغ غوغا به پا کرد

اما حال که فرصت بیشتری برای پرداخت به کارهای دیگر دارم دوباره فعالیتم را در حیطه ورزش از سر گرفتم و پرداخت به این دو رشته را در برنامه روزانه ام قرار دادم

نوشابه هرگز

اصلا نوشابه نمی ‌نوشم و اگر بخواهم در كنار غذا نوشیدنی صرف كنم از آب یا نوشیدنی ‌های ارگانیک مانند آبمیوه‌ های طبیعی ، بهارنارنج یا دوغ استفاده می ‌كنم

اخراج شهره سلطانی از تلویزیون به خاطر سگ

در ماه رمضان 98 شهره سلطانی کنار سید جواد رضویان اجرای برامه جشن رمضان شبکه پنج سیما را بدست گرفت که ناگهان برکنار شد

چند روز بعد مشخص شد انتشار عکس شخصی از خانم سلطانی و سگ خانگی عامل جلوگیری از حضور وی در تلویزیون ملی بود !

شهره سلطانی و سگش

سگ های شهره سلطانی

مصاحبه خواندنی با شهره سلطانی در رابطه با بیماری اش

قبل از بیماری‌تان آیا میانه خوبی با دکتر رفتن داشتید؟

– کمتر برای چکاپ پیش دکتر می‌رفتم و فقط موقعی که بیمار می‌شدم می‌رفتم دکتر. بعد از بیمار شدنم دوستان دکتری را به من معرفی کردند که تخصصش غدد داخلی بود. بعد از معاینه ایشان نتوانست بیماریم را تشخیص بدهد.

چه علائمی باعث شد که احساس کنید بیمار شده‌اید؟

– تهوع، خستگی و بی‌حوصله شده بودم و صبح‌ها که از خواب بلند می‌شدم صورت و یا پای چشم‌هایم ورم می‌کرد. بنابراین مطمئن شدم که دچار بیماری شده‌ام. در ادامه بحث قبلی دکتری که رفتم تشخیص غلط داد و به من گفت کبدم چرب است

آیا بدون آزمایش این تشخیص را اعلام کرد؟

– نه، آزمایش دادم و بر اساس همین تشخیص داروهای زیادی مصرف کردم و نه‌تنها بهتر نشدم بلکه بیماریم شدت گرفت.

کشف حجاب همسر علی دایی در روز تولدش

اسم بیماری‌تان چیست؟

– بیماری نادری که بخشی از بدن به بخش دیگر بدن حمله می‌کنند و سلول‌ها نابود می‌شوند و به‌جز این مسئله گمان می‌کردم که تیروئید هم دارم و در سونوگرافی گلویی که به دکتر جدیدم که متخصص هورمون بودند انجام دادم متوجه شدم که دو تا گره در سمت راست و یک گره در سمت چپ گلویم وجود دارد و با دارو و ویتامین‌هایی که تجویز شد. بدنم روبه بهبودی است.

آیا بیماری تیروئید هم داشتید؟

– بله، تیروئید کم‌کار که توأم با اضافه‌وزن بود.

 چقدر استرس‌های ناشی از فعالیت تئاتری در تشدید بیماری‌تان نقش داشت؟

– استرس‌های ناشی از کار قطعاً مسائلی را به همراه می‌آورد اما من از پانزده، شانزده‌سالگی کار کردم و فعال بودن عادت دارم. به همین دلیل اگر کار نکنم اضطراب بیشتری به سراغم خواهد آمد که احتمالاً آثار منفی بیشتری بر درمان خواهد داشت و من حدود ۱۰ ماه مطلقاً کار نکردم که به دستور پزشک معالج و شرایط جسمی من اتفاق افتاد، اما شروع فعالیت‌ها نیز علاوه بر علاقه شخص خودم توصیه پزشکان بود که موجب شد دست‌به‌کار شوم. من روزهای بدی را در بیمارستان و خانه پشت سر گذاشتم و ازبدشانسی با بیماری نادر و عجیب و غریبی مواجه شدم. به همین دلیل الان که پزشک می‌گوید کار کردن اثر مثبتی در ادامه درمان دارد و من هم امکان فعالیت دارم نمی‌توانم از این فرصت بگذرم. بخصوص که از بین رفتن ویتامین‌ها زمانی که بیمار بودم موجب شد با افسردگی شدید دست و پنجه نرم کنم اما قرار نیست بار دیگر به این مسائل تن دهم و در برابر بیماری و از کار افتادگی تسلیم شوم.

به خاطر همین نادر بودن بیماری‌تان نبود که مراحل درمانتان طول کشید؟

– بله، به چند پزشک مراجعه کردم و دکتر صفوی خوشبختانه به‌درستی و مهارت تمام درمانم کرد.

همه چیز درباره سریال کلایدسکوپ Kaleidscope متفاوت ترین سریال نتفلیکس

آیا بیماری‌تان ارثی است؟

– این بیماری ژنتیکی نیست و دچار شدنش چند علت دارد. اولین علتش شوک‌های عصبی است. آلودگی هوا این بیماری را تشدید می‌کند. تغذیه نامناسب هم در بروز این بیماری مؤثر است. متأسفانه در اخبار می‌شنویم اغلب خوراکی‌های اصلی ما از قبیل شیر، گوشت و سبزی‌ها آلوده است.

عکس دیده نشده از خانه لاکچری صبا راد و مانی رهنما

قبل از بیماری‌تان گوشت زیاد مصرف می‌کردید؟

– نه، من گوشت‌خوار نیستم و گیاه‌خوارم. بعد از بیماریم و شروع درمان دکتر معالجم به من تأکید کرد که باید به بدنم پروتئین برسد و ناچار گوشت سفید می‌خورم.

طبق گفته پزشکان ریشه اصلی اغلب بیمارها استرس و فشارهای عصبی است؟

– بله، در زندگی مدرن شهری امروز همه ماها در طول روز با تنش‌های زیادی روبه رو هستیم. آدم‌هایی مثل من که برون‌گرا نیستند و ناراحتی‌هایشان را تخلیه نمی‌کنند. دچار تنش درونی می‌شوند و این امر به خود خودی باعث می‌شود که جسمم آسیب ببیند. درحالی‌که این اتفاق برای آدم‌های برون‌گرا رخ نمی‌دهد.

الان خیلی‌ها از تئاتری‌ها مثل نادر برهانی مرند چند ماه پیش به علت فشار کاری دچار حمله قلبی شده‌اند؟

– تئاتر ما نابه سامان شده است. به همین دلیل فشار روی بچه‌های تئاتری زیاد است و خانه اصلی همه ماها تئاتر است. هرچند که برخی از مواقع مجبوریم به بازی در سینما و تلویزیون هم بپردازیم. به‌هرحال با وضعیت غم‌انگیزی روبه‌رو هستیم.

شروع فعالیت هنری شهره سلطانی

شهره سلطانی از سنتور تا خوانندگی

شهره سلطانی رشته موسیقی را برای ورود به هنرستان انتخاب کرد. نواختن ستار و پیانو و همچنین آواز را نزد اساتید مجرب آموزش دیده و نوازنده‌ای زبردست بوده و هست. او در همان سال‌های هنرستان بازی در تئاتر را آغاز کرد. به‌طوری که تا پایان آن دوره شهرتی برای خود دست‌وپا کرده و همه به او رشته تئاتر را برای ورود به دانشگاه توصیه می‌کردند. اما سلطانی بازهم در شاخه موسیقی کنکور داد وارد دانشگاه آزاد شد. در همین حین در کلاس‌های تئاتر دانشگاه تهران و آموزشگاه‌های آزاد هم شرکت می‌کرد. او از همان زمان در کنسرت‌های زیادی به‌عنوان نوازنده حضور داشت. ازجمله کنسرت مشترکش با مژگان شجریان (فرزند استاد محمدرضا شجریان) که با استقبال خوبی هم همراه شد. وی در سال 1395 گروه موسیقی «دات» را تشکیل داد و اولین کنسرت خود در همان سال در تالار وحدت برگزار کرد.

عکس دیده نشده از 25 سالگی کتایون ریاحی

کنار بازیگری سنتور را بعنوان ساز اصلی و پیانو را به‌ عنوان ساز مادر می‌ نوازم ، آواز سنتی را هم نزد هنگامه اخوان آموختم.

در چند سال اخیر گرایش موسیقی من از سنتی به پاپ تغییر کرده است و از دوران دانشجویی بعنوان نوازنده روی صحنه رفتم.

خوانندگی شهره سلطانی

تئاتر- خانه اول شهره سلطانی

باوجود همه این‌ها شهره سلطانی بیش از هر چیزی به‌عنوان بازیگر در میان مردم شناخته می‌شود. همان‌طور که گفتیم او بازیگری را از نوجوانی آغاز کرد و اکنون بیش از 30 سال از حضورش در این عرصه می‌گذارد.

او بازیگری را اولین بار سال 1366 در 18 سالگی از تئاتر شروع کرد تا اینکه 6 سال بعد در سال 1372 با فیلم “عبور از تله” به کارگردانی غلامرضا رمضانی جلوی دوربین رفت.

سلطانی بارها به‌عنوان بازیگر به روی صحنه رفته و در پانزدهمین دوره از جشنواره تئاتر فجر برای بازی در تئاتر «شعبده و طلسم» برنده جایزه بهترین بازیگر زن شد. او همچنین کارگردانی نمایش‌های همچون «پینوکیا» را بر عهده داشته است. تئاتر خانه اول خانم سلطانی است و می‌گوید: «همواره گفته‌ام در وهله نخست بازیگر تئاتر هستم. چون از تئاتر کار خود را آغاز کرده‌ام و خانه اول من تئاتر است. آن‌قدر که در تئاتر حضور داشته‌ام شاید در خانه خودم زندگی نکرده‌ام! تمام دوران نوجوانی و جوانی من در تئاتر گذشته است.»

ورود شهره سلطانی به تلویزیون

 در سال 1370 بود که شهره سلطانی با دو مجموعه «روزی روزگاری» و «این خانه دور است» پا به عرصه تصویر گذاشت. او در سریال محبوب و به‌یادماندنی «روزی روزگاری» در نقش معصومه ظاهر شد و با آن به شهرت رسید. بعد از آن در مجموعه‌هایی چون «شلیک نهایی»، «طاغوت» و «ضلع ششم» به ایفای نقش پرداخت و در سال 1379 پس از 5 سال دوری با «همسفر» قاسم جعفری به تلویزیون بازگشت. اما شاید همان علاقه‌اش به تئاتر باعث شد تا او روزبه‌روز در تلویزیون کم‌کارتر شود. از میان سال‌های 80 تا 97 شهره سلطانی را تنها در 4 سریال – «پای پیاده»، «ترش و شیرین»، «قاب خاطره» و «پنچری» دیده‌ایم.

صبا راد با عمل زیبایی جدیدش کلی تغییر کرد

«عبور از تله»(1372) نیز اول تجربه حضور شهره سلطانی در یک اثر سینمایی بود. از دیگر فعالیت‌های مهم او در سینما می‌توان به نقش‌آفرینی در آثاری چون «آدم‌برفی»، «قرمز»، «تارا و تب توت‌فرنگی»، «قرنطینه»، «قتل آنلاین» و «شیرین» اشاره کرد.

شهره سلطانی در سریال پنچری

در خلاصه داستان این سریال آمده است که این مجموعه داستان پسری است که همه مقدمات را چیده تا به دختر مورد علاقه‌اش برسد اما در این مسیر اتفاقاتی رخ می‌دهد که او برای رسیدن به خواسته‌اش همه اطرافیانش را به چالش می‌کشد.

شهره سلطانی و یوسف تیموری در سریال پنچری

شهره سلطانی در فیلم زیگزاگ

در خلاصه داستان غیلم زیگزاگ آمده است که بیژن، در بنگاه معاملات ملکی کار می کند. ملکی به فروش می رسد و او راهی زندان می شود. بیژن به مرخصی می رود ولی دیگر او را به زندان راه نمی دهند و این آغاز ماجرا است…

شهره سلطانی ، امیر حسین رستمی و رامین راستاد در فلیم زیگزاگ

لیست آثار هنری شهره سلطانی

در ادامه بیوگرافی شهره سلطانی بازیگر خانه امن باید بگوییم در جدول‌های جداگانه می‌توانید فهرست آثاری که او در آنها به هنرنمایی پرداخته است را مشاهده کنید.

آثار سینمایی شهره سلطانی

  • زیگزاگ (۱۳۸۸)
  • شیرین (۱۳۸۷)
  • قرنطینه (۱۳۸۶)
  • حس پنهان (۱۳۸۵)
  • جای او دیگر خالی نیست (۱۳۸۴)
  • قتل آنلاین (۱۳۸۴)
  • تارا و تب توت فرنگی (۱۳۸۲)
  • این زن حرف نمی‌زند (۱۳۸۱)
  • رای باز (۱۳۸۱)
  • قرمز (۱۳۷۷)
  • توطئه (۱۳۷۴)
  • آدم‌برفی (۱۳۷۳)
  • سه مرد عامی (۱۳۷۲)
  • عبور از تله (۱۳۷۲)

مجموعه‌های تلویزیونی شهره سلطانی

سالنام مجموعهسمتکارگردانشبکه
۱۴۰۰پلاک ۱۳بازیگرآرش معیریانشبکه۳
١٣٩٩خانه امنبازیگراحمد معظمیشبکه ١
۱۳۹٨شرایط خاص (مجموعه تلویزیونی)بازیگروحید امیرخانیشبکه ۳
۱۳۹۷لحظهٔ گرگ و میشبازیگرهمایون اسعدیانشبکه ۳
۱۳۹۶پنچریبازیگربرزو نیک نژادشبکه ۳

۴۲ قسمت

۱۳۹۴قاب خاطرهبازیگرمحمد حجت ذیجودیشبکه آی فیلم
۱۳۹۱هفت سینبازیگریدالله صمدیشبکه تهرانپخش در نوروز ۹۲
۱۳۸۹خون‌بهابازیگرجواد مزدآبادیشبکه ۱
۱۳۸۷گیلعادبازیگرحسین سهیلی زادهشبکه ۲
۱۳۸۶ترش و شیرینبازیگررضا عطارانشبکه ۳
۱۳۸۵مار و پلهبازیگرسید محسن یوسفیشبکه ۲
۱۳۸۴جاده ای به سوی کعبه (تله فیلم)بازیگرشبکه ۴
۱۳۸۴سقوطبازیگرسعید اکبریانشبکه ۱

۸ قسمت

۱۳۸۴برای آخرین باربازیگراکبر منصور فلاحشبکه تهرانپخش در ماه رمضان
۱۳۸۴پای پیادهبازیگراصغر توسلیشبکه تهران

۲۹ قسمت

۱۳۸۳هنگامهبازیگرمجید جوانمردشبکه ۱
۱۳۸۰جوانیبازیگرسعید سلطانیشبکه ۳
۱۳۸۰رستوران خانوادگیبازیگرحسین سهیلی زادهشبکه تهران
۱۳۷۹همسفربازیگرقاسم جعفریشبکه ۳
۱۳۷۹صدایم کنبازیگرمسعود نوابی
۱۳۷۸قصه‌های شهرک سینماییبازیگربهزاد محمدیشبکه ۳
۱۳۷۷میعاد در سپیده‌دمبازیگرسعید سلطانیشبکه ۳
۱۳۷۵خانه عشقبازیگرمسعود فروتنشبکه ۱
۱۳۷۵خانه سبزبازیگربیژن بیرنگ، مسعود رسامشبکه ۲
۱۳۷۴طاغوتبازیگرغلامرضا کریمیشبکه ۱
۱۳۷۳شلیک نهاییبازیگرمسعود شاه محمدیشبکه ۱
۱۳۷۲ضلع ششمبازیگرمسعود فروتنشبکه ۱
۱۳۷۱بیا تا گل برافشانیمبازیگرخسرو ملکان
۱۳۷۰این خانه دور استبازیگربیژن بیرنگ، مسعود رسامشبکه ۲پخش سال ۷۴
۱۳۷۰روزی روزگاریبازیگرامرالله احمدجوشبکه ۱

شهره سلطانی در نمایش خانگی

سالعنوان مجموعهکارگردان
١۴٠٠خسوفمازیار میری

صفحه اینستاگرام شهره سلطانی

شهره سلطانی ، از سلبریتی های فعال در اینستاگرام بوده و ظرف چند سال اخیر قریب به 950 پست به اشتراک گذاشته که بررسی اینستاگرامش، در واقع مروری است بر بیوگرافی شهره سلطانی و فعالیت هنری ایشان در عرصه سینما و تلویزیون و شبکه نمایش خانگی. لذا برای آشنایی با سبک زندگی دیجیتالی شهره سلطانی و پشت صحنه فیلم ها و سریال هایی که ایشان در آن نقش آفرینی کرده است و بیوگرافی شهره سلطانی، به اینستاگرامش مراجعه کنید.آدرس اینستاگرام شهره سلطانی @shohreh_soltaniمی باشد و 1 میلیون دنبال کننده دارد.

صفحه اینستاگرام شهره سلطانی

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا